Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Hotărârea Nr.33 din 12.12.2012

privind aprobarea Normei nr. 16/2012 pentru modificarea şi completarea Normei nr. 10/2010 privind obligaţiile de raportare şi transparenţă în sistemul pensiilor administrate privat
ACT EMIS DE: Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 873 din 20 decembrie 2012



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 55 alin. (12) şi (14), art. 111-114 şi ale art. 128 lit. g) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,în baza Notei de fundamentare a Direcţiei reglementare şi autorizare, înregistrată la Direcţia secretariat din cadrul Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private cu nr. 346 din 7 decembrie 2012 privind proiectul Normei pentru modificarea şi completarea Normei nr. 10/2010 privind obligaţiile de raportare şi transparenţă în sistemul pensiilor administrate privat,în temeiul dispoziţiilor art. 16, 21, 211, 22, art. 23 lit. f) şi ale art. 24 lit. j) şi o) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005, cu modificările şi completările ulterioare,în urma deliberărilor din cadrul şedinţei din data de 12 decembrie 2012,Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private adoptă următoarea hotărâre: Articolul 1Se aprobă Norma nr. 16/2012 pentru modificarea şi completarea Normei nr. 10/2010 privind obligaţiile de raportare şi transparenţă în sistemul pensiilor administrate privat, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 20/2010, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 605 şi 605 bis din 26 august 2010, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre. Articolul 2Prezenta hotărâre şi norma menţionată la art. 1 se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, Marian Sârbu
ANEXĂNORMA Nr. 16/2012 pentru modificarea şi completarea Normei nr. 10/2010 privind obligaţiile de raportare şi transparenţă în sistemul pensiilor administrate privat Având în vedere prevederile art. 55 alin. (12) şi (14), art. 111-114 şi ale art. 128 lit. g) din Legea nr. 411/2004 privind fondurile de pensii administrate privat, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul dispoziţiilor art. 16, 21, 211, 22, art. 23 lit. f) şi ale art. 24 lit. j) şi o) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 50/2005 privind înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 313/2005, cu modificările şi completările ulterioare, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, denumită în continuare Comisie, emite prezenta normă. Articolul INorma nr. 10/2010 privind obligaţiile de raportare şi transparenţă în sistemul pensiilor administrate privat, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 20/2010, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 605 şi 605 bis din 26 august 2010, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 6, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:(3) Administratorul are obligaţia de a completa în cadrul anexei nr. 15 inclusiv numele persoanelor responsabile cu publicarea informaţiilor pe pagina de internet a administratorului, conform prevederilor prezentei norme. 2. La articolul 10, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (21), cu următorul cuprins: (21) Semestrial, persoana care conduce activitatea de control intern are obligaţia de a întocmi un raport cuprinzând acţiunile de control intern desfăşurate la nivelul administratorului şi la nivelul fondului de pensii administrat privat pe care îl administrează, aşa cum este prevăzut în anexa nr. 18. 3. La articolul 10, după alineatul (21), se introduce un nou alineat, alineatul (22), cu următorul cuprins: (22) Semestrial, persoana care conduce activitatea de administrare a riscurilor are obligaţia de a întocmi un raport de risc aferent activităţii desfăşurate la nivelul administratorului şi la nivelul fondului de pensii administrat privat pe care îl administrează, aşa cum este prevăzut în anexa nr. 19. 4. La articolul 10, alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:(3) Rapoartele semestriale prevăzute la alin. (2), (21) şi (22) se transmit Comisiei, până la finalul lunii august a anului în curs pentru raportarea aferentă semestrului I, respectiv până la finalul lunii februarie a anului următor pentru raportarea aferentă semestrului II. 5. După articolul 10 se introduce un nou articol, articolul 101, cu următorul cuprins: Articolul 101 (1) Administratorul calculează şi raportează trimestrial Comisiei rata de rentabilitate anualizată a fondului de pensii administrat privat, în ultima zi lucrătoare a fiecărui trimestru calendaristic, pentru perioada ultimelor 24 de luni anterioare datei efectuării calculului, conform structurii prezentate în anexa nr. 20.(2) Administratorul publică trimestrial pe pagina de internet rata de rentabilitate anualizată a fondului de pensii administrat privat pe care îl administrează, în a patra zi lucrătoare de la încheierea trimestrului.(3) Calculul ratei prevăzute la alin. (1) se efectuează conform dispoziţiilor Normei nr. 7/2010 privind ratele de rentabilitate ale fondurilor de pensii administrate privat, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 9/2010, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 369 din 4 iunie 2010. 6. La articolul 16 alineatul (1), litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins: d)situaţia comisioanelor plătite depozitarului, prevăzută în anexa nr. 9. 7. La articolul 27, după alineatul (1) se introduc trei noi alineate, alineatele (2), (3) şi (4), cu următorul cuprins:(2) Comisia poate să solicite administratorului, depozitarului, auditorului financiar şi agentului de marketing să furnizeze informaţii privind toate aspectele activităţii desfăşurate, inclusiv orice detalii, clarificări şi explicaţii, precum şi să pună la dispoziţie toate documentele aferente acesteia, conform actelor normative aplicabile.(3) Transmiterea către Comisie a informaţiilor prevăzute la alin. (2) nu constituie o încălcare a obligaţiei de păstrare a secretului profesional, neputând atrage răspunderea entităţii în cauză.(4) Rapoartele şi informaţiile prevăzute la alin. (1) – (3) se transmit de către persoanele responsabile cu activitatea respectivă menţionate în anexa nr. 15 şi sunt semnate cu semnătură electronică extinsă sau olografă. 8. Articolul 29 se abrogă. 9. La „Instrucţiuni de completare a anexei nr. 1A“, la punctul (3), câmpul „Codul de operaţiune“ se modifică şi va avea următorul cuprins: Codul operaţiunii se completează cu: 101 - pentru tranzacţiile determinate de transformarea contribuţiei nete, indiferent de valoarea sau semnul acesteia; 102 - pentru tranzacţiile de ajustare a contului individual al participantului în situaţia în care tranzacţiile anterioare tip 101 au adus soldul contului la un număr negativ de unităţi de fond; 103 - pentru a raporta valoarea contului individual al participantului pentru care nu există tranzacţii cu cod 101 şi tranzacţii cu cod 102 în luna pentru care s-a întocmit raportul; 112 - pentru tranzacţiile de ajustare a contului individual, în situaţia în care tranzacţiile anterioare asociate alocării contribuţiei au fost operate eronat; 113 - pentru a raporta tranzacţia de modificare a CNP-ului asociat contului individual al participantului; 114 - pentru tranzacţia de alocare de unităţi de fond prin creditarea contului individual al participantului; 166 - pentru situaţia în care nu sunt gestionate conturi individuale; 199 - pentru a raporta alte tranzacţii de emitere/anulare unităţi de fond ca efect al prelucrării contribuţiilor. 10. La „Instrucţiuni de completare a anexei nr. 1B“, la punctul (3), câmpul „Codul de operaţiune“ se modifică şi va avea următorul cuprins: Codul operaţiunii se completează cu: 200 - pentru tranzacţia de emitere de unităţi de fond determinată de transferul activului personal al participantului de la un alt fond de pensii administrat privat, în conformitate cu actele normative aplicabile; 201 - pentru tranzacţia de emitere de unităţi de fond determinată de primirea unui activ personal cuvenit în calitate de beneficiar al unui participant al altui fond de pensii administrat privat, în urma decesului acestuia; 202 - pentru tranzacţia de emitere de unităţi de fond cauzată de primirea unui activ cuvenit în calitate de beneficiar al unui participant al aceluiaşi fond de pensii administrat privat, în urma decesului acestuia; 203 - pentru tranzacţia de emitere de unităţi de fond determinată de primirea activelor rezultate din comasarea de CNP-uri între fonduri de pensii administrate privat diferite; 204 - pentru tranzacţia de emitere de unităţi de fond determinată de primirea activelor rezultate din comasarea de CNP-uri în cadrul aceluiaşi fond de pensii administrat privat; 205 - pentru tranzacţia de emitere de unităţi de fond determinată de primirea unor active cu titlul de penalizări de întârziere; 266 - pentru situaţia în care nu există transferuri «IN»; 299 - pentru a raporta alte tranzacţii de emitere unităţi de fond ca efect al prelucrării transferurilor «IN 11. Anexa nr. 1C se modifică şi va avea următorul cuprins: ANEXA Nr. 1Cla normă Administrator de fond ........ ............ Fond de pensii ........ ........... SITUAŢIA transferurilor de tip «out» şi utilizarea activului personal al participanţilor pentru luna ............ anul ............

Codul de comandă Codul de operaţiune Codul administratorului CNP participant Numărul de unităţi de fond anulate (TO) VUAN convertire (TO) Data VUAN convertire (TO) Penalitatea de transfer reţinută participantului (TO) Valoarea taxelor, impozitelor şi comisioanelor bancare suportate de participant (TO)
Col. 1 Col. 2 Col. 3 Col. 4 Col. 5 Col. 6 Col. 7 Col. 8 Col. 9
Valoarea minimă garantată (TO) Valoarea totală plătită participantului, din care: (TO) Valoarea plătită din fond (TO) Valoarea plătită din provizion (TO) Codul noului fond la care s-a transferat participantul (TO) Data virării activului personal în contul DIP Modalitatea de plată a activului personal (cont bancar sau mandat poştal) Data virării în contul bancar al participantului sau în contul bancar al poştei Data mandatului poştal
Col. 10 Col. 11 Col. 12 Col. 13 Col. 14 Col. 15 Col. 16 Col. 17 Col. 18

12. La „Instrucţiuni de completare a anexei nr. 1C“, la punctul (3), după rândul 14 „Codul noului fond la care s-a transferat participantul (TO)“ se introduc patru noi rânduri, rândurile 15-18, cu următorul cuprins:

„15 Data virării activului personal în contul DIP Data virării activului personal în contul DIP, conform extrasului de cont. Se completează pentru invaliditate, deces şi deschiderea dreptului la pensie.
16 Modalitatea de plată a activului personal (cont bancar sau mandat poştal) Modalitatea de plată a activului personal (cont bancar sau mandat poştal). Pentru cont bancar se foloseşte «C», iar pentru mandat poştal se foloseşte «M». Se completează pentru invaliditate, deces şi deschiderea dreptului la pensie.
17 Data virării în contul bancar al participantului sau în contul bancar al poştei Data virării în contul bancar al participantului sau în contul bancar al poştei. Se completează pentru invaliditate, deces şi deschiderea dreptului la pensie.
18 Data mandatului poştal Data mandatului poştal este data înregistrării mandatului la poştă, cu respectarea actelor normative aplicabile.“

13. La „Instrucţiuni de completare a anexei nr. 1C“, la punctul (3), câmpul „Codul de operaţiune“ se modifică şi va avea următorul cuprins: Codul operaţiunii se completează cu: 301 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de transferul participantului la un alt fond de pensii; 302 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de transferul unei sume reprezentând beneficii spre un alt fond de pensii (participantul de la id_fp_out a decedat şi beneficiarul acestuia aparţine fondului id_fp_in); 303 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de transferul beneficiilor în cadrul aceluiaşi fond (decedatul şi beneficiarul sunt în registrul aceluiaşi fond); 304 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de corecţia de CNP-uri (comasări externe de CNP-uri aparţinând aceleiaşi persoane la fonduri diferite); 305 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de corecţia de CNP-uri (comasări interne de CNP-uri aparţinând aceleiaşi persoane la acelaşi fond); 306 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de plata drepturilor de pensie; 307 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de plata drepturilor de invaliditate; 308 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de plata drepturilor de deces; 309 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de anularea soldului pozitiv rămas în contul individual; 310 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de anularea soldului pozitiv rămas în contul individual; 311 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de transferul administrativ al participantului la fondul de pensii absorbant ca efect al fuziunii fondurilor (se aplică participanţilor care nu au depus cereri de transfer de la fondul absorbit spre alte fonduri, în perioada fuziunii); 313 - pentru tranzacţia de anulare de unităţi de fond determinată de nerevendicarea în termenul general de prescripţie a drepturilor cuvenite în calitate de beneficiar; 366 - pentru situaţia în care nu exista transferuri «OUT»; 399 - pentru a raporta alte tranzacţii de anulare unităţi de fond ca efect al prelucrării transferurilor «OUT 14. La „Instrucţiuni de completare a anexei nr. 2“, după punctul (5) se introduce un nou punct, punctul (51), cu următorul cuprins: (51) SIR transmite automat mesaje persoanelor responsabile cu activitatea de raportare, acestea având obligaţia de a analiza aceste mesaje în scopul soluţionării eventualelor erori sau avertismente. 15. La „Instrucţiuni de completare a anexei nr. 3“, după punctul (5) se introduce un nou punct, punctul (51), cu următorul cuprins: (51) Transmiterea anexei nr. 3 către Comisie se efectuează până la ora 15,30 a zilei de raportare, cu excepţia raportării transmise în ziua de vineri, care se va efectua până la ora 14,00. 16. La „Instrucţiuni de completare a anexei nr. 4“, după punctul (5) se introduce un nou punct, punctul (51), cu următorul cuprins: (51) SIR transmite automat mesaje persoanelor responsabile cu activitatea de raportare, acestea având obligaţia de a analiza aceste mesaje în scopul soluţionării eventualelor erori sau avertismente. 17. Titlul anexei nr. 9 se modifică şi va avea următorul cuprins: Situaţia comisioanelor plătite depozitarului 18. La „Instrucţiuni de completare a anexei nr. 15“, la punctul (3), câmpul „Cod anexă raportată“ se modifică şi va avea următorul cuprins: Codul anexei coincide cu numărul său. De exemplu: 1A, 1B, 1C, 2, 3 etc. Pentru raportarea persoanelor care sunt responsabile cu publicarea de informaţii pe pagina de internet a administratorului, se utilizează codul WEB. 19. Anexa nr. 16 se modifică şi va avea următorul cuprins: ANEXA Nr. 16la normă Administrator de fond ........ ............ Raportul de audit intern pentru semestrul ..... anul ...... I. Prezentarea entităţii II. Aspecte introductive (de exemplu, echipa de auditare, perioada auditată, scopul acţiunii de auditare, tehnici de audit intern utilizate, documente examinate etc.) III. Misiunea de audit intern a)lista activităţilor desfăşurate de către auditul intern în cursul perioadei de raportare; b)descrierea principalelor activităţi desfăşurate; c)numirea persoanelor responsabile pentru efectuarea respectivelor activităţi; d)situaţia privind implementarea măsurilor pentru soluţionarea deficienţelor identificate, separat pentru deficienţele curente şi cele identificate prin rapoartele de audit intern anterioare; e)orice alte elemente prevăzute în normele Comisiei.IV. Constatări şi recomandări ale direcţiei de audit intern. Întocmit ........ ............ Instrucţiuni de completare a anexei nr. 16 (1) Anexa nr. 16 se întocmeşte de către persoana care conduce activitatea de audit intern al administratorului.(2) Instrucţiunile prezentate în continuare au ca scop standardizarea procesului de raportare a activităţii de audit intern.(3) Semestrial, persoana care conduce activitatea de audit intern are obligaţia de a întocmi un raport privind acţiunile de audit intern desfăşurate la nivelul fiecărei entităţi, din care să reiasă constatările şi recomandările acestuia, respectiv un raport în care se vor prezenta detaliat acţiunile de audit intern desfăşurate la nivelul administratorului şi al fondului de pensii administrat, conform actelor normative aplicabile.(4) Fişierul se denumeşte după următoarea sintaxă:YYYYMMDD_ anx16_FFF_EEE.pdf.p7s, unde YYYYMMDD reprezintă data transmiterii raportului. (5) Fişierul denumit YYYYMMDD_anx16_FFF_EEEpdf.p7s se semnează electronic, cu semnătura electronică extinsă a persoanei responsabile nominalizate prin anexa nr. 15.(6) Fişierul YYYYMMDD_anx16_FFF_EEE.pdf.p7s, semnat electronic, se încarcă în sistemul informatic de raportare, în folderul dedicat «anx16».(7) Anexa nr. 16 se întocmeşte semestrial şi se transmite Comisiei, până la finalul lunii august a anului în curs pentru raportarea aferentă semestrului I, respectiv până la finalul lunii februarie a anului următor pentru raportarea aferentă semestrului II. 20. După anexa nr. 17 se introduc trei noi anexe, anexele nr. 18-20, cu următorul cuprins: ANEXA Nr. 18la normă Raportul de control intern pentru semestrul ...... anul ...... I. Prezentarea entităţii II. Activitatea de control intern, conform actelor normative aplicabile III. Analiza activităţii de control intern IV. Propuneri de măsuri de acţiune Întocmit .............. Instrucţiuni de completare a anexei nr. 18(1) Anexa nr. 18 se întocmeşte de către persoana care conduce activitatea de control intern al administratorului.(2) Instrucţiunile prezentate în continuare au ca scop standardizarea procesului de raportare a activităţii de control intern.(3) Semestrial, persoana care conduce activitatea de control intern are obligaţia de a întocmi un raport privind acţiunile de control intern desfăşurate la nivelul activităţii controlate, respectiv un raport în care se vor prezenta detaliat acţiunile de control intern desfăşurate la nivelul administratorului şi al fondului de pensii administrat, conform actelor normative aplicabile.(4) Fişierul se denumeşte după următoarea sintaxă:YYYYMMDD_anx18_EEE.pdf.p7s, unde YYYYMMDD reprezintă data transmiterii raportului. (5) Fişierul denumit YYYYMMDD_anx18_EEE.pdf.p7s se semnează electronic, cu semnătura electronică extinsă a persoanei responsabile nominalizate prin anexa nr. 15.(6) Fişierul YYYYMMDD_anx18_EEE.pdf.p7s, semnat electronic, se încarcă în sistemul informatic de raportare, în folderul dedicat «anx18».(7) Anexa nr. 18 se întocmeşte semestrial şi se transmite Comisiei până la finalul lunii august a anului în curs pentru raportarea aferentă semestrului I, respectiv până la finalul lunii februarie a anului următor pentru raportarea aferentă semestrului II. ANEXA Nr. 19la normă Raportul de risc pentru semestrul ....... anul .......... I. Prezentarea entităţii II. Activitatea de administrare a riscurilor, conform actelor normative aplicabile III. Propuneri Întocmit .............. Instrucţiuni de completare a anexei nr. 19(1) Anexa nr. 19 se întocmeşte de către persoana care conduce activitatea de administrare a riscurilor.(2) Instrucţiunile prezentate în continuare au ca scop standardizarea procesului de raportare a activităţii de administrare a riscurilor.(3) Semestrial, persoana care conduce activitatea de administrare a riscurilor are obligaţia de a întocmi un raport privind acţiunile desfăşurate la nivelul activităţii de administrare a riscurilor, respectiv un raport în care se vor prezenta detaliat acţiunile desfăşurate la nivelul administratorului şi al fondului de pensii administrat, conform actelor normative aplicabile.(4) Fişierul se denumeşte după următoarea sintaxă:YYYYMMDD_anx19_EEE.pdf.p7s, unde: YYYYMMDD reprezintă data transmiterii raportului. (5) Fişierul denumit YYYYMMDD_anx19_EEE.pdf.p7s se semnează electronic, cu semnătura electronică extinsă a persoanei responsabile nominalizate prin anexa nr. 15.(6) Fişierul YYYYMMDD_anx19_EEE.pdf.p7s, semnat electronic, se încarcă în sistemul informatic de raportare, în folderul dedicat «anx19».(7) Anexa nr. 19 se întocmeşte semestrial şi se transmite Comisiei până la finalul lunii august a anului în curs pentru raportarea aferentă semestrului I, respectiv până la finalul lunii februarie a anului următor pentru raportarea aferentă semestrului II. ANEXA Nr. 20la normă Rata de rentabilitate

Codul de comandă Codul administratorului Codul fondului Rata rentabilitate
Col. 1 Col. 2 Col. 3 Col. 4

Instrucţiuni de completare a anexei nr. 20(1) Anexa nr. 20 se întocmeşte de către administrator.(2) Instrucţiunile prezentate în continuare au ca scop standardizarea procesului de raportare a ratei de rentabilitate.

Nr. crt. Denumire câmp Descriere câmp
1 Codul de comandă Codul comenzii va avea una dintre următoarele valori: 1 = raportare iniţială; 5 = raportare rectificativă
2 Codul administratorului Codul administratorului, aşa cum este înregistrat în Registrul Comisiei
3 Codul fondului Codul fondului de pensii, aşa cum este înregistrat în Registrul Comisiei
4 Rata rentabilitate Rata de rentabilitate calculată şi raportată cu 6 zecimale, conform actelor normative aplicabile

(3) Trimestrial, administratorul are obligaţia de a calcula rata de rentabilitate.Raportare iniţială (cod 1) (4) Metodologia de transmitere electronică a anexei 20a)Fişierul obţinut este denumit după următoarea sintaxă:YYYYMMDD_ anx20_EEE.xml.p7s, unde: YYYYMMDD reprezintă data transmiterii raportului. (5) Fişierul denumit YYYYMMDD_anx20_EEE.xml.p7s se semnează electronic, cu semnătura electronică extinsă a persoanei responsabile nominalizate prin anexa nr. 15.(6) Fişierul YYYYMMDD_anx20_EEE.xml.p7s, semnat electronic, se încarcă în sistemul informatic de raportare, în folderul dedicat «anx20».(7) Administratorul calculează şi raportează trimestrial Comisiei rata de rentabilitate anualizată a fondului de pensii administrat privat, în ultima zi lucrătoare a fiecărui trimestru calendaristic, pentru perioada ultimelor 24 de luni anterioare datei efectuării calculului, conform actelor normative aplicabile.Raportare rectificativă (cod 5) (8) Orice modificare a unei raportări iniţiale sau orice raport transmis după termenul stabilit de depunere se consideră raportare rectificativă.(9) Raportarea rectificativă pentru anexa nr. 20 conţine, în mod obligatoriu, două fişiere semnate electronic cu semnătura electronică extinsă a persoanei responsabile nominalizate prin anexa nr. 15, astfel:a)un fişier în format XML cu valorile corecte (rectificate), denumit conform sintaxei:YYYYMMDD_anx20_5_EEE.xml.p7s b)un fişier în format RTF care conţine o notă explicativă detaliată cu privire la valorile corectate şi motivele care au generat raportarea eronată, respectiv motivele care au generat transmiterea raportului după expirarea termenului-limită pentru depunere, denumit conform sintaxei:YYYYMMDD_anx20_5_EEE.rtf.p7s (10) Lipsa oricărui fişier menţionat la punctul (9) determină respingerea raportării rectificative.(11) Raportarea rectificativă pentru anexa nr. 20 se încarcă în SIR, în folderul dedicat «anx20 Articolul II(1) Prezenta normă intră în vigoare la data de 1 ianuarie 2013.(2) Prin excepţie de la alin. (1), prevederile art. I pct. 2, 3 şi 4 se aplică începând cu raportarea aferentă semestrului II al anului 2013. Articolul IIIPentru raportul actuarial aferent anului 2013, termenul prevăzut la art. 15 alin. (2) din Norma nr. 10/2010 privind obligaţiile de raportare şi transparenţă în sistemul pensiilor administrate privat, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 20/2010, cu modificările şi completările ulterioare, se prelungeşte până la data de 30 aprilie 2013. Articolul IVNorma nr. 10/2010 privind obligaţiile de raportare şi transparenţă în sistemul pensiilor administrate privat, aprobată prin Hotărârea Comisiei de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private nr. 20/2010, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 605 şi 605 bis din 26 august 2010, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezenta normă, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 33/2012

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 33 din 2012
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu