Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 367 din 11 mai 1999

privind aprobarea Normelor pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 privind unele masuri de protectie pentru personalul al carui contract individual de munca va fi desfacut ca urmare a concedierilor colective determinate de reorganizarea Regiei Nationale a Padurilor

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 226 din 21 mai 1999


SmartCity3


    In temeiul art. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Normele pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 privind unele masuri de protectie pentru personalul al carui contract individual de munca va fi desfacut ca urmare a concedierilor colective determinate de reorganizarea Regiei Nationale a Padurilor, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Concomitent cu inceperea procesului de disponibilizare a personalului prin concedieri colective, Regia Nationala a Padurilor trebuie sa depuna la Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala dovada platii contributiei la Fondul pentru plata ajutorului de somaj.
    Art. 3
    Ministerul Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului, Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Finantelor, Regia Nationala a Padurilor, Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala si Comisia Nationala pentru Statistica vor lua masurile necesare in vederea aplicarii normelor mentionate la art. 1.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul apelor, padurilor
                       si protectiei mediului,
                       Romica Tomescu

                       Ministrul muncii si
                       protectiei sociale,
                       Alexandru Athanasiu

                       Ministrul finantelor,
                       Decebal Traian Remes

    ANEXA 1

                              NORME
pentru aplicarea prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999
privind unele masuri de protectie pentru personalul al carui contract individual de munca va fi desfacut ca urmare a concedierilor colective determinate de reorganizarea Regiei Nationale a Padurilor

    Art. 1
    In conformitate cu art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999, denumita in continuare ordonanta, beneficiaza de masurile de protectie prevazute in acest act normativ personalul care va fi disponibilizat prin concedieri colective, astfel cum sunt definite in Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997, aprobata si modificata prin Legea nr. 108/1997 si apoi modificata si completata prin Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 52/1998, rezultate din procesul de reorganizare a Regiei Nationale a Padurilor.
    Art. 2
    In conformitate cu art. 1 alin. (2) din ordonanta, aprobarea disponibilizarilor colective se face in baza Hotararii Guvernului nr. 982/1998 privind restructurarea Regiei Nationale a Padurilor, prin ordin al ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului.
    Art. 3
    Numarul persoanelor disponibilizate prin concedieri colective, astfel cum sunt definite la art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 9/1997, cu modificarile si completarile ulterioare, se calculeaza in functie de numarul efectiv de salariati existent in cadrul Regiei Nationale a Padurilor (aparatul propriu al regiei si unitatile din structura acesteia) la data restructurarii si de numarul salariatilor preluat de regie in urma procesului de restructurare, aprobat de Consiliul de administratie al Regiei Nationale a Padurilor.
    Art. 4
    In carnetul de munca al persoanei careia i s-a desfacut contractul individual de munca si care beneficiaza de plata compensatorie se va face si mentiunea "beneficiar de drepturi, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999".
    Art. 5
    Listele cuprinzand salariatii carora li s-a desfacut contractul individual de munca, in care se va inscrie domiciliul stabil al acestora, se vor intocmi conform anexelor nr. 1a) si nr. 1b) la norme, in cinci exemplare, respectiv trei exemplare, de catre unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor, si se vor transmite conform circuitului stabilit in anexa nr. 1c) la norme.
    Art. 6
    (1) Listele vizate de Regia Nationala a Padurilor vor fi transmise, in termen de cel mult 30 de zile de la data desfacerii contractelor individuale de munca ale persoanelor disponibilizate, de catre unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor, agentiilor pentru ocupare si formare profesionala in a caror raza teritoriala isi au domiciliul salariatii disponibilizati, insotite de adresa intocmita conform anexei nr. 2a) la norme, precum si de copii de pe carnetele de munca, de pe buletinele (cartile) de identitate si de pe ordinul ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului.
    (2) Regia Nationala a Padurilor va transmite Agentiei Nationale pentru Ocupare si Formare Profesionala numarul persoanelor disponibilizate, beneficiare de plati compensatorii, pe judete, conform anexei nr. 2b) la norme.
    Art. 7
    (1) Salariul mediu net pe ramura, prevazut la art. 2 alin. (1) din ordonanta, este castigul salarial mediu net lunar pe ramura "Silvicultura, exploatarea forestiera si economia vanatului", cod CAEN 02, comunicat in scris Regiei Nationale a Padurilor si Agentiei Nationale pentru Ocupare si Formare Profesionala de catre Comisia Nationala pentru Statistica pana la data de 25 a lunii pentru luna anterioara.
    (2) Regia Nationala a Padurilor si Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala vor transmite unitatilor din structurile lor, pana la data de 30 a lunii pentru luna anterioara, castigul salarial mediu net lunar pe ramura.
    Art. 8
    (1) Regia Nationala a Padurilor, prin unitatile din structura sa, va calcula initial sumele aferente platilor compensatorii pe baza castigului salarial mediu net lunar pe ramura, cunoscut la data desfacerii contractului individual de munca.
    (2) Regularizarea sumelor aferente platilor compensatorii cuvenite se va face de catre Regia Nationala a Padurilor, prin unitatile din structura sa, in termen de cel mult 15 zile de la comunicarea de catre Comisia Nationala pentru Statistica a castigului salarial mediu net lunar pe ramura pentru luna in care s-a desfacut contractul individual de munca.
    Art. 9
    (1) Sumele de bani aferente platilor compensatorii, suportate din bugetul de venituri si cheltuieli al Regiei Nationale a Padurilor si din bugetul Fondului pentru plata ajutorului de somaj, in cuantumul stabilit conform art. 2 alin. (1) din ordonanta, se transfera lunar in conturi curente personale purtatoare de dobanda, deschise pe numele beneficiarilor la sucursalele judetene si a municipiului Bucuresti ale Casei de Economii si Consemnatiuni in a caror raza teritoriala isi au domiciliul beneficiarii.
    (2) Prima operatiune de virare se va efectua de catre unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor, in termen de cel mult 30 de zile de la data desfacerii contractelor individuale de munca ale persoanelor disponibilizate.
    (3) La expirarea perioadei corespunzatoare platilor compensatorii din bugetul de venituri si cheltuieli al Regiei Nationale a Padurilor, sumele de bani aferente platilor compensatorii se suporta din bugetul Fondului pentru plata ajutorului de somaj.
    Art. 10
    (1) O data cu virarea sumelor de catre unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor si de agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, in conturile curente personale purtatoare de dobanda, acestea vor vira si comisionul aferent, stabilit prin conventiile incheiate intre Regia Nationala a Padurilor, Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala si centrala Casei de Economii si Consemnatiuni.
    (2) Sucursalele judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, ale Casei de Economii si Consemnatiuni vor efectua plata catre beneficiarii de plati compensatorii in termen de 5 zile de la data intrarii in cont a sumelor virate.
    Art. 11
    (1) Sumele de bani aferente platilor compensatorii pot fi acordate intr-o singura transa, potrivit art. 2 alin. (2) lit. a) din ordonanta, pentru dezvoltarea unei societati comerciale la care titularul detine sub 5% din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor sau pentru dezvoltarea unei societati comerciale la care titularul devine asociat, pentru desfasurarea unei activitati pe cont propriu, precum si pentru achizitionarea sau asocierea in vederea achizitionarii de inventar agricol sau cumpararea de actiuni.
    (2) Titularul platilor compensatorii va depune un angajament la unitatea din structura Regiei Nationale a Padurilor din cadrul careia a fost disponibilizat, intocmit in scris conform anexei nr. 3a) la norme, precum si la agentia pentru ocupare si formare profesionala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, in a carei raza teritoriala isi are domiciliul, conform anexei nr. 3b) la norme; acestea vor vira simultan in contul curent personal sumele de bani reprezentand platile compensatorii.
    (3) Sumele de bani acordate intr-o singura transa se vor elibera prin virament in contul societatii comerciale pentru care se face solicitarea, la cererea titularului de cont curent personal, cu acordul prealabil al unitatilor din structura Regiei Nationale a Padurilor si al agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
    (4) Platile care se acorda intr-o singura transa nu se vor efectua decat dupa regularizarea prevazuta la art. 8 alin. (2).
    Art. 12
    (1) Sumele de bani aferente platilor compensatorii, reprezentand prima transa prevazuta la art. 2 alin. (2) lit. b) din ordonanta, se vor acorda, dupa regularizare, dupa cum urmeaza:
    a) echivalentul a patru salarii medii nete pe ramura, care au stat la baza stabilirii dreptului la plata compensatorie, pentru constituirea capitalului social minim si acoperirea cheltuielilor necesare in vederea infiintarii societatilor comerciale pentru care legea prevede un capital social minim, din bugetul de venituri si cheltuieli al Regiei Nationale a Padurilor, prin unitatile din structura sa, sau, dupa caz, din Fondul pentru plata ajutorului de somaj;
    b) echivalentul a doua salarii medii nete pe ramura, care au stat la baza stabilirii dreptului la plata compensatorie, in vederea infiintarii unei societati comerciale pentru care legea nu prevede capital social minim sau pentru infiintarea unei asociatii familiale, din bugetul de venituri si cheltuieli al Regiei Nationale a Padurilor, prin unitatile din structura sa, sau, dupa caz, din Fondul pentru plata ajutorului de somaj.
    (2) Sumele de bani reprezentand a doua transa vor fi utilizate pentru majorarea capitalului social sau pentru dezvoltarea activitatii.
    (3) Sumele de bani solicitate conform prevederilor alin. (1) si (2) se vor transmite Casei de Economii si Consemnatiuni in baza angajamentelor prevazute la art. 11 alin. (2).
    Art. 13
    Plata se va face de catre Casa de Economii si Consemnatiuni direct beneficiarului sau prin virament in contul persoanei juridice indicate de titular, conform aprobarilor transmise Casei de Economii si Consemnatiuni, de catre unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor si de agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, pentru fiecare titular in parte, dupa caz:
    a) direct beneficiarului, in cazul desfasurarii unei activitati comerciale pe cont propriu si, respectiv, in cazul achitarii primei transe pentru infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei societati comerciale ori asociatii familiale;
    b) prin virament, in cazul majorarii capitalului social, dezvoltarii sau asocierii in vederea dezvoltarii unei societati comerciale, achizitionarii sau asocierii in vederea achizitionarii de inventar agricol ori pentru cumpararea de actiuni.
    Art. 14
    In termen de 90 de zile de la data efectuarii platii beneficiarul va prezenta Regiei Nationale a Padurilor, prin unitatile din structura sa, si agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, urmatoarele documente justificative:
    a) copie de pe certificatul de inmatriculare, de pe statutul societatii comerciale infiintate si de pe codul fiscal;
    b) autorizatie pentru desfasurarea de activitati pe cont propriu, pe baza de libera initiativa;
    c) copie de pe autorizatia de functionare a asociatiei familiale;
    d) acte prin care se dovedeste achizitionarea de inventar agricol sau cumpararea de actiuni;
    e) in cazul dezvoltarii unei societati comerciale, se vor prezenta acte doveditoare privind majorarea capitalului social.
    Art. 15
    (1) Pentru deschiderea de conturi curente personale si pentru operatiunile efectuate in acestea nu se percepe comision de la beneficiarii de plati compensatorii.
    (2) Comisioanele percepute de Banca Nationala a Romaniei, in baza Circularei nr. 9/1998 privind comisioanele incasate de Banca Nationala a Romaniei pentru serviciile de plati fara numerar, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 280 din 29 iulie 1998, se vor suporta de catre titularul contului curent personal.
    Art. 16
    In aplicarea prevederilor art. 2 alin. (2) lit. a) din ordonanta, dovada utilizarii sumei reprezentand plata compensatorie in scopul cumpararii de actiuni se va face cu extras de cont sau, dupa caz, cu situatia detaliata a contului de actiuni, eliberata de societatea de valori mobiliare.
    Art. 17
    (1) Orice modificare a situatiei initiale prevazute in anexele nr. 1a) si 1b) la norme, constatata de catre Regia Nationala a Padurilor, prin unitatile din structura sa, de catre agentiile de ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, sau de catre sucursalele judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, ale Casei de Economii si Consemnatiuni va fi comunicata, dupa caz, celorlalte unitati mentionate, care vor actiona in consecinta.
    (2) Unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor vor comunica agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, data expirarii platilor compensatorii suportate din bugetele de venituri si cheltuieli ale acestora.
    Art. 18
    Anexele nr. 1a), 1b), 1c), 2a), 2b), 3a) si 3b) fac parte integranta din prezentele norme.

    ANEXA Nr. 1a)
    la norme

    MINISTERUL APELOR, PADURILOR
    SI PROTECTIEI MEDIULUI
    REGIA NATIONALA A PADURILOR                              Vizat
    Unitate fara personalitate juridica .......   REGIA NATIONALA A PADURILOR
    Sediul ....................................
    Telefon ...................................       Director general,
    Numarul efectiv al salariatilor ...........     .....................
    Numarul salariatilor disponibilizati ......

                               LISTA
cuprinzand persoanele care beneficiaza de plati compensatorii, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 4/1999, ca urmare a restructurarii Regiei Nationale a Padurilor, aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 982/1998 si prin Ordinul ministrului apelor, padurilor si protectiei mediului nr. ......./.....*)

    Salariul mediu net pe economie cunoscut la data stabilirii dreptului
............. lei
    Salariul mediu net pe ramura cunoscut la data stabilirii dreptului
................ lei
 ___________________________________________________________________________
| Nr. | Numele si | Codul numeric | Domiciliul | Data desfacerii | Vechimea |
| crt.| prenumele | personal sau  | stabil*)  | contractului    | in munca |
|     |           | data si locul |            | individual de   |          |
|     |           | nasterii      |            | munca           |          |
|____ |___________|_______________|____________|_________________|__________|
|  0  |     1     |       2       |      3     |         4       |     5    |
|_____|___________|_______________|____________|_________________|__________|
|_____|___________|_______________|____________|_________________|__________|
|_____|___________|_______________|____________|_________________|__________|
|_____|___________|_______________|____________|_________________|__________|
|_____|___________|_______________|____________|_________________|__________|
|_____|___________|_______________|____________|_________________|__________|
|_____|___________|_______________|____________|_________________|__________|

 ___________________________________________________________________________
|      Plata compensatorie, conform vechimii in munca*)         |         |
|_________________________________________________________________|         |
|               |      Din care, platita de:                      |         |
|               |_________________________________________________| Numarul |
|   Total       |Regia Nationala|Agentia pentru ocupare si formare|contului |
|               |a Padurilor*)|   profesionala judeteana*)   |personal |
|_______________|_______________|_________________________________| *)  |
| Numar |  Suma | Numar |  Suma |     Numar     |      Suma       |         |
|salarii|- lei -|salarii|- lei -|    salarii    |    - lei -      |         |
|_______|_______|_______|_______|_______________|_________________|_________|
|  6    |   7   |   8   |   9   |      10       |        11       |    12   |
|_______|_______|_______|_______|_______________|_________________|_________|
|_______|_______|_______|_______|_______________|_________________|_________|
|_______|_______|_______|_______|_______________|_________________|_________|
|_______|_______|_______|_______|_______________|_________________|_________|
|_______|_______|_______|_______|_______________|_________________|_________|
|_______|_______|_______|_______|_______________|_________________|_________|
|_______|_______|_______|_______|_______________|_________________|_________|

    NOTA:
    Prezentul tabel a fost intocmit cu respectarea prevederilor art. 1 si 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999. Tabelul nu cuprinde persoanele care indeplinesc conditiile de inscriere la pensie in luna in care are loc desfacerea contractelor individuale de munca.

      Conducatorul unitatii,                 Reprezentantii salariatilor,
     ........................               .............................

------------
    *) Data prezentata la art. 1 alin. (3) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999.
    *) Se va trece adresa completa a domiciliului stabil (localitatea, strada, numarul, judetul).
    *) Se completeaza de catre Regia Nationala a Padurilor, prin unitatile din structura sa.
    *) Se completeaza de catre agentia pentru ocupare si formare profesionala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti.
    *) Se completeaza de catre Casa de Economii si Consemnatiuni.

    ANEXA Nr. 1b)
    la norme

    MINISTERUL APELOR, PADURILOR
    SI PROTECTIEI MEDIULUI
    REGIA NATIONALA A PADURILOR                              Vizat
    Unitate fara personalitate juridica .......   REGIA NATIONALA A PADURILOR
    Sediul ....................................
    Telefon ...................................       Director general,
    Numarul efectiv al salariatilor ...........     .....................
    Numarul salariatilor disponibilizati ......

                                LISTA
cuprinzand persoanele disponibilizate ca urmare a restructurarii Regiei Nationale a Padurilor, care se incadreaza in prevederile art. 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999
 ___________________________________________________________________________
|Nr. |Numele si|Codul numeric|Domiciliul|  Data      |Motivatia, conform    |
|crt.|prenumele|personal sau |  stabil  |desfacerii  |prevederilor art. 7   |
|    |         |data si locul|          |contractului|alin. (2) lit. a) - e)|
|    |         |nasterii     |          |individual  |din Ordonanta de      |
|    |         |             |          |de munca    |urgenta a Guvernului  |
|    |         |             |          |            |nr. 9/1997 si ale art.|
|    |         |             |          |            |4 din Ordonanta de    |
|    |         |             |          |            |urgenta a Guvernului  |
|    |         |             |          |            |nr. 4/1999            |
|____|_________|_____________|__________|____________|______________________|
| 0  |    1    |      2      |    3     |      4     |           5          |
|____|_________|_____________|__________|____________|______________________|
|____|_________|_____________|__________|____________|______________________|
|____|_________|_____________|__________|____________|______________________|
|____|_________|_____________|__________|____________|______________________|
|____|_________|_____________|__________|____________|______________________|
|____|_________|_____________|__________|____________|______________________|
|____|_________|_____________|__________|____________|______________________|

    NOTA:
    Prezentul tabel a fost intocmit cu respectarea prevederilor art. 1 si 4 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999.

       Conducatorul unitatii,              Reprezentantii salariatilor,
      ........................            ..............................

    ANEXA Nr. 1c)
    la norme

                              CIRCUITUL
                        anexelor nr. 1a) si 1b)

    1. Anexa nr. 1a) se intocmeste in cinci exemplare de catre unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor, toate exemplarele fiind vizate de aceasta, din care:
    a) patru exemplare vizate se transmit unitatilor din structura Regiei Nationale a Padurilor care le-au intocmit, iar acestea vor transmite:
    - doua exemplare agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, in a caror raza teritoriala isi au domiciliul persoanele disponibilizate;
    - un exemplar sucursalelor judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, ale Casei de Economii si Consemnatiuni, in a caror raza teritoriala isi au domiciliul persoanele disponibilizate;
    - un exemplar va ramane la unitate;
    b) un exemplar vizat va ramane la Regia Nationala a Padurilor.
    2. Anexa nr. 1b) se intocmeste in trei exemplare de catre unitatile din structura Regiei Nationale a Padurilor, toate exemplarele fiind vizate de aceasta, din care:
    a) doua exemplare vizate se transmit unitatilor din structura Regiei Nationale a Padurilor, care le-au intocmit, iar acestea vor transmite:
    - un exemplar agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, in a caror raza teritoriala isi au domiciliul persoanele disponibilizate;
    - un exemplar va ramane la unitate;
    b) un exemplar vizat va ramane la Regia Nationala a Padurilor.

    ANEXA Nr. 2a)
    la norme

    MINISTERUL APELOR, PADURILOR
    SI PROTECTIEI MEDIULUI
    REGIA NATIONALA A PADURILOR                              Vizat
    Unitate fara personalitate juridica .......   REGIA NATIONALA A PADURILOR
    Sediul ....................................
    Telefon ...................................       Director general,
                                                    .....................

                                   Catre
Agentia pentru ocupare si formare profesionala a judetului ......../municipiului Bucuresti

    Prin prezenta va comunicam ca prin Hotararea Guvernului nr. 982/1998 si prin Ordinul ministrului nr. ...../...... s-a aprobat restructurarea Regiei Nationale a Padurilor.
    Numarul efectiv al salariatilor la data intrarii in vigoare a hotararii sus-mentionate este de ............ .
    Numarul total al salariatilor disponibilizati in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 este de ........... .
    Numarul efectiv al salariatilor disponibilizati in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999, care au domiciliul in judetul dumneavoastra, este de ..................... .

                            Conducatorul unitatii,
                            ......................

    ANEXA Nr. 2b)
    la norme

    MINISTERUL APELOR, PADURILOR
    SI PROTECTIEI MEDIULUI
    REGIA NATIONALA A PADURILOR
    Sediul: bd Magheru nr. 31, sectorul 1, Bucuresti
    Telefon: 659.20.20
    Codul fiscal ...............

                                 Catre
         Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala

    Prin prezenta va comunicam ca prin Hotararea Guvernului nr. 982/1998 si prin Ordinul ministrului nr. ............../....... s-a aprobat restructurarea Regiei Nationale a Padurilor.
    Numarul efectiv al salariatilor la data intrarii in vigoare a hotararii sus-mentionate este de ........................ .
    Numarul total al salariatilor disponibilizati in conformitate cu prevederile art. 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999 este de ..........., din care beneficiari de plati compensatorii ..............., din care, pe judete:
    _________________________________
     Judetul               Salariati
    _________________________________
     Alba
     Arad
     Arges
     Bacau
     Bihor
     Bistrita-Nasaud
     Botosani
     Brasov
     Braila
     Buzau
     Caras-Severin
     Calarasi
     Cluj
     Constanta
     Covasna
     Dambovita
     Dolj
     Galati
     Giurgiu
     Gorj
     Harghita
     Hunedoara
     Ialomita
     Iasi
     Ilfov
     Maramures
     Mehedinti
     Mures
     Neamt
     Olt
     Prahova
     Satu Mare
     Salaj
     Sibiu
     Suceava
     Teleorman
     Timis
     Tulcea
     Vaslui
     Valcea
     Vrancea
     Municipiul Bucuresti
    _________________________________

                               Director general,
                               .................

    ANEXA Nr. 3a)
    la norme

    MINISTERUL APELOR, PADURILOR
    SI PROTECTIEI MEDIULUI
    REGIA NATIONALA A PADURILOR
    Unitate fara personalitate juridica ....            Dat in fata noastra
    Sediul .................................
    Telefon ................................

                                ANGAJAMENT

    Subsemnatul .........., domiciliat in localitatea ............., str. ...... nr. ...., bl. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judetul .........., posesor al buletinului/cartii de identitate seria ..... nr. ...., cod numeric personal ........, eliberat/eliberata de ...... la data de ............, titular al contului curent personal purtator de dobanda, deschis la unitatea Casei de Economii si Consemnatiuni ......, cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ma angajez ca suma de ............. lei sa o utilizez, in baza prevederilor art. 2 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999, in scopul*) .........................................
............................................................................
............................................................................
.......................................................................... .
    Ma oblig ca, in termen de 90 de zile de la data la care Casa de Economii si Consemnatiuni imi va elibera suma de bani solicitata, sa prezint unitatii fara personalitate juridica ........, din care am fost disponibilizat, copii de pe actele doveditoare*), din care sa rezulte utilizarea sumei in scopul de mai sus.
    Contul de virament ................*)

                                            Semnatura ...............

    Data ............

------------
    *) Se va mentiona una dintre situatiile:
    - infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei societati comerciale;
    - infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei asociatii familiale;
    - desfasurarea unei activitati comerciale pe cont propriu;
    - achizitionarea sau asocierea in vederea achizitionarii de inventar agricol;
    - cumpararea de actiuni;
    - dezvoltarea sau asocierea in vederea dezvoltarii unei societati comerciale.
    *) Conform art. 14 din prezentele norme.
    *) Contul in care se vor vira sumele.

    ANEXA Nr. 3b)
    la norme

    MINISTERUL MUNCII SI PROTECTIEI SOCIALE
    AGENTIA NATIONALA PENTRU OCUPARE
    SI FORMARE PROFESIONALA
    Agentia pentru ocupare si formare profesionala
    a judetului ........../municipiului Bucuresti
    Sediul .................................            Dat in fata noastra
    Telefon ................................
    Codul fiscal ...........................

                                ANGAJAMENT

    Subsemnatul .........., domiciliat in localitatea ............., str. ...... nr. ...., bl. ...., et. ...., ap. ...., sectorul/judetul ..........., posesor al buletinului/cartii de identitate seria ..... nr. ...., cod numeric personal ........, eliberat/eliberata de ...... la data de ............, titular al contului curent personal purtator de dobanda, deschis la unitatea Casei de Economii si Consemnatiuni ......, cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ma angajez ca suma de ............. lei sa o utilizez, in baza prevederilor art. 2 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 4/1999, in scopul*) .........................................
............................................................................
............................................................................
.......................................................................... .
    Ma oblig ca, in termen de 90 de zile de la data la care Casa de Economii si Consemnatiuni imi va elibera suma de bani solicitata, sa prezint Agentiei pentru ocupare si formare profesionala a judetului ...... /municipiului Bucuresti copii de pe actele doveditoare*), din care sa rezulte utilizarea sumei in scopul de mai sus.
    Contul de virament .......*)

                                    Semnatura ...................

    Data ..............

------------
    *) Se va mentiona una dintre situatiile:
    - infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei societati comerciale;
    - infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei asociatii familiale;
    - desfasurarea unei activitati comerciale pe cont propriu;
    - achizitionarea sau asocierea in vederea achizitionarii de inventar agricol;
    - cumpararea de actiuni;
    - dezvoltarea sau asocierea in vederea dezvoltarii unei societati comerciale.
    *) Conform art. 14 din prezentele norme.
    *) Contul in care se vor vira sumele.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 367/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 367 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu