HOTARARE Nr. 60 din 22 ianuarie 2004
privind modificarea si completarea Normelor metodologice pentru punerea in
aplicare a prevederilor Legii nr. 152/1998 privind infiintarea Agentiei
Nationale pentru Locuinte, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 962/2001
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 111 din 5 februarie 2004
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. II
din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 83/2003 pentru modificarea Legii nr.
152/1998 privind infiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte, aprobata cu
modificari prin Legea nr. 543/2003,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
Normele metodologice pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii nr.
152/1998 privind infiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte, aprobate prin
Hotararea Guvernului nr. 962/2001, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea I, nr. 626 din 4 octombrie 2001, cu modificarile si completarile
ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
1. Articolul 3 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 3
Tinerii, in sensul prevederilor art. 6^2 alin. (1) din Legea nr. 152/1998,
sunt persoane majore, in varsta de pana la 35 de ani, titulari ai cererilor de
creditare, titulari ai contractelor de credit ipotecar pentru construirea,
cumpararea, reabilitarea, consolidarea si extinderea locuintelor si/sau
titulari ai contractelor de construire a locuintelor prin Agentia Nationala
pentru Locuinte sau, dupa caz, titulari ai cererilor si repartitiilor pentru
locuintele realizate in cadrul programului de constructii de locuinte pentru
tineri, destinate inchirierii, derulate prin Agentia Nationala pentru
Locuinte."
2. Alineatul (2) al articolului 4 va avea urmatorul cuprins:
"(2) In fundamentarea prevazuta la alin. (1) se cuprind cu prioritate
sumele necesare acoperirii cererilor de creditare efectuate de tineri in
vederea construirii sau cumpararii de locuinte."
3. La alineatul (1) teza a II-a a articolului 10, sintagma "acordate
de Agentia Nationala pentru Locuinte" se inlocuieste cu termenul
"ipotecare".
4. Articolul 11 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 11
Cererile de creditare pentru locuinte, formulate de tineri, vor fi
rezolvate cu prioritate."
5. La alineatul (2) al articolului 12, sintagma "Institutul National
pentru Statistica" se inlocuieste cu sintagma "Institutul National de
Statistica".
6. Dupa alineatul (4) al articolului 12 se introduc doua noi alineate,
alineatele (4^1) si (4^2), cu urmatorul cuprins:
"(4^1) Pentru constructiile de locuinte realizate in cadrul
programelor derulate de Agentia Nationala pentru Locuinte si a caror finantare
se asigura din credite ipotecare acordate de banci sau de alte institutii
financiare autorizate, reactualizarea valorii contractelor de antrepriza
generala se suporta din resurse ce se stabilesc prin conventii incheiate de
agentie cu creditorii respectivi.
(4^2) In structura pretului locuintelor realizate in conditiile prevazute
la alin. (4^1) va fi cuprinsa o cota de 3% care se constituie venituri ale
Agentiei Nationale pentru Locuinte destinate acoperirii cheltuielilor efectuate
pentru realizarea montajului financiar necesar, contractarea serviciilor de
proiectare, contractarea si urmarirea lucrarilor de executie, conform
prevederilor contractelor de mandat incheiate cu beneficiarii de credite, cu
respectarea legislatiei in vigoare."
7. Articolul 14 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 14
(1) Consiliile locale sau, dupa caz, consiliile judetene vor stabili
masurile necesare pentru luarea in evidenta si analiza solicitarilor de
locuinte pentru tineri, destinate inchirierii. In acest scop vor stabili si vor
da publicitatii locul de primire a solicitarilor si actele justificative
necesare.
(2) Pentru locuintele destinate inchirierii unor tineri specialisti din
invatamant si sanatate, evidenta si analiza solicitarilor se realizeaza prin
grija consiliilor locale sau, dupa caz, a consiliilor judetene, in colaborare
cu autoritatile publice centrale interesate si cu serviciile descentralizate in
teritoriu ale acestora, cu respectarea prezentelor norme metodologice.
(3) Solicitarile/cererile privind repartizarea de locuinte pentru tineri,
destinate inchirierii, vor fi inregistrate in ordinea primirii acestora si vor
fi analizate de comisii sociale care se vor constitui in acest scop prin
dispozitie a primarilor comunelor, oraselor, municipiilor, respectiv ai
sectoarelor municipiului Bucuresti, sau, dupa caz, prin dispozitie a
presedintilor consiliilor judetene.
(4) Stabilirea ordinii de prioritate in solutionarea cererilor inregistrate
in conditiile alin. (1) si (3), precum si repartizarea locuintelor se
realizeaza dupa criterii in care sunt incluse in mod obligatoriu
criteriile-cadru din anexa nr. 11. Adoptarea acestor criterii, inclusiv a celor
care suplimenteaza si/sau nuanteaza criteriile-cadru, precum si stabilirea
sistemului de punctare a tuturor criteriilor se fac numai cu avizul Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului.
(5) Componenta comisiilor sociale si criteriile de stabilire a ordinii de
prioritate in solutionarea cererilor se aproba de consiliile locale, la
propunerea primarilor comunelor, oraselor, municipiilor, respectiv ai
sectoarelor municipiului Bucuresti, sau, dupa caz, de consiliile judetene, la
propunerea presedintelui consiliului judetean, cu respectarea prevederilor
prezentelor norme metodologice. Pentru analizarea cererilor de locuinte
destinate inchirierii, efectuate de tineri specialisti din invatamant si
sanatate, componenta comisiilor sociale va fi asigurata majoritar din membri cu
atributii in domeniu, la propunerea autoritatilor publice centrale interesate
si/sau a serviciilor descentralizate ale acestora din teritoriu.
(6) Solicitarea avizului Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului, prevazut la alin. (4), se efectueaza de autoritatile prevazute la
alin. (1) si (3), o data cu transmiterea inventarului locuintelor pentru tineri,
destinate inchirierii, propuse a fi finantate in cadrul programului aprobat,
conform art. 18, sau ori de cate ori se considera necesara modificarea
criteriilor si/sau a punctajelor aferente, in vederea adaptarii acestora la
situatii care difera de cele stabilite initial. Solicitarea va fi insotita de o
nota de fundamentare a criteriilor si/sau a punctajelor propuse.
(7) Locuintele pentru tineri, destinate inchirierii, repartizate dupa
criterii care nu sunt avizate si aprobate in conditiile prevederilor alin. (5)
si (6), intra sub incidenta prevederilor art. 6^2 alin. (4) din Legea nr.
152/1998.
(8) In analizarea cererilor privind repartizarea de locuinte pentru tineri,
destinate inchirierii, localitatea de domiciliu, respectiv zona de rezidenta,
nu poate face obiectul stabilirii unor criterii de prioritate."
8. Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 15
(1) In urma analizarii cererilor de locuinte pentru tineri, destinate
inchirierii, comisiile sociale vor prezenta consiliilor locale sau, dupa caz,
consiliilor judetene propuneri privind modul de solutionare a acestora, luand
in considerare folosirea spatiului locativ existent, precum si construirea de
locuinte noi in conditiile prezentelor norme metodologice.
(2) Listele privind solicitarile de locuinte, hotararile consiliilor locale
sau, dupa caz, hotararile consiliilor judetene in legatura cu acordarea
prioritatilor, precum si criteriile care au stat la baza stabilirii acestora
vor fi date publicitatii prin afisare intr-un loc accesibil publicului.
(3) Contestatiile cu privire la acordarea prioritatilor se vor adresa
primarului sau, dupa caz, presedintelui consiliului judetean, in termen de 7
zile de la afisarea listelor prevazute la alin. (2). Primarul sau, dupa caz, presedintele
consiliului judetean va asigura solutionarea contestatiilor in termen de 15
zile de la primire, in conditiile legii."
9. Alineatul (1) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 16
(1) Pentru realizarea de constructii noi de locuinte pentru tineri,
destinate inchirierii, consiliile locale sau, dupa caz, consiliile judetene
raspund de punerea la dispozitie a terenurilor si de asigurarea acestora cu
utilitati si dotari edilitare necesare, conform documentatiei urbanistice."
10. Dupa alineatul (1^1) al articolului 16 se introduce un nou alineat,
alineatul (1^2), cu urmatorul cuprins:
"(1^2) Pentru realizarea de constructii noi de locuinte destinate
inchirierii unor tineri specialisti din invatamant si sanatate, autoritatile
publice centrale interesate raspund de punerea la dispozitie a terenurilor.
Terenurile care nu apartin domeniului public al unitatilor
administrativ-teritoriale se pun la dispozitie in conditiile schimbarii
corespunzatoare a regimului juridic al proprietatii asupra acestora si prin
trecerea lor in administrarea consiliilor locale sau, dupa caz, a consiliilor
judetene, potrivit legii."
11. Alineatul (2) al articolului 16 va avea urmatorul cuprins:
"(2) Necesitatea si oportunitatea realizarii unor constructii de
locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, vor fi stabilite prin studii de
prefezabilitate promovate si aprobate de consiliile locale sau, dupa caz, de
consiliile judetene. Studiile de prefezabilitate se finanteaza din surse
prevazute in bugetele proprii ale consiliilor locale sau, dupa caz, ale
consiliilor judetene."
12. Alineatul (1) al articolului 17 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 17
(1) Pentru obiectivele noi de investitii aprobate in conditiile prevazute
de art. 16 alin. (2), consiliile locale sau, dupa caz, consiliile judetene vor
finanta din surse proprii si vor realiza studii de fezabilitate pe care le vor
transmite Agentiei Nationale pentru Locuinte pentru a fi supuse aprobarii
potrivit legii."
13. Articolul 18 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 18
In vederea cuprinderii obiectivelor de investitii prevazute de art. 17 in
programul de realizare a locuintelor pentru tineri, destinate inchirierii,
consiliile locale sau, dupa caz, consiliile judetene vor intocmi, vor actualiza
si vor transmite anual inventarul, conform modelului prevazut in anexa nr. 1a),
cel mai tarziu pana in data de 15 mai a fiecarui an."
14. Dupa articolul 19 se introduce un nou articol, articolul 19^1, cu
urmatorul cuprins:
"Art. 19^1
(1) In aplicarea prevederilor art. 6^2 alin. (2) din Legea nr. 152/1998,
dupa finalizarea lucrarilor de constructie a locuintelor pentru tineri,
destinate inchirierii, acestea fac obiectul proprietatii publice a unitatilor
administrativ-teritoriale in care sunt amplasate si se administreaza de
consiliile locale ale comunelor, oraselor, municipiilor, respectiv ale
sectoarelor municipiului Bucuresti, sau, dupa caz, se administreaza de
consiliile judetene, in conditiile legii.
(2) In cazul in care terenurile aferente locuintelor prevazute la alin. (1)
sunt in proprietatea privata a unitatilor administrativ-teritoriale sau in
proprietatea publica ori privata a statului, acestea se transmit, fara plata,
in proprietatea publica a unitatilor administrativ-teritoriale in care sunt
amplasate si in administrarea consiliilor locale ale comunelor, oraselor,
municipiilor, respectiv ale sectoarelor municipiului Bucuresti, sau, dupa caz,
in administrarea consiliilor judetene, in conformitate cu legislatia in vigoare.
(3) Predarea-preluarea locuintelor prevazute la alin. (1) si, dupa caz, a
terenurilor aferente prevazute la alin. (2) se face o data cu receptia la
terminarea lucrarilor, prin protocol incheiat intre Agentia Nationala pentru
Locuinte si cei interesati, in conditiile stabilite conform prevederilor art.
19 alin. (3) lit. d), respectiv art. 19 alin. (3^1)."
15. Alineatul (3) al articolului 21 va avea urmatorul cuprins:
"(3) In promovarea obiectivelor de investitii se poate avea in vedere
transformarea, modernizarea si/sau reabilitarea unor constructii existente sau
aflate in diferite stadii de executie, in conditiile legii."
16. Alineatul (5) al articolului 21 va avea urmatorul cuprins:
"(5) Constructiile prevazute la alin. (3), care nu fac parte din
domeniul public al statului sau al unitatilor administrativ-teritoriale, pot fi
incluse in programul de constructii de locuinte pentru tineri, destinate
inchirierii, numai in conditiile schimbarii corespunzatoare a regimului juridic
al proprietatii asupra respectivelor constructii si, dupa caz, a regimului
juridic al proprietatii asupra terenului pe care sunt amplasate, potrivit
legii."
17. Alineatul (1) al articolului 21^1 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 21^1
(1) In aplicarea prevederilor art. 24^1 din Legea nr. 152/1998, constructia
de locuinte din lemn va fi promovata prin obiective de investitii distincte
si/sau prin obiecte distincte in cadrul unor obiective de investitii din
programul de constructii de locuinte pentru tineri, destinate
inchirierii."
18. Alineatul (1) al articolului 24 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 24
(1) Dupa aprobarea studiilor de fezabilitate si dupa aprobarea finantarii
programului de investitii prin legea bugetului de stat anual, Agentia Nationala
pentru Locuinte organizeaza si desfasoara, potrivit legislatiei privind
achizitiile publice, procedurile pentru achizitia proiectarii si executiei
lucrarilor sau, dupa caz, procedurile pentru achizitia executiei lucrarilor, pe
baza documentatiei tehnice elaborate."
19. Alineatul (2) al articolului 25 va avea urmatorul cuprins:
"(2) In devizul general al investitiei se vor evidentia si
cheltuielile din capitolul A al listei din anexa nr. 2a), decontate si/sau
prevazute a se finanta si deconta pentru finalizarea si punerea in functiune a
obiectivului de investitii."
20. Alineatul (4) al articolului 25 va avea urmatorul cuprins:
"(4) Supravegherea tehnico-economica a lucrarilor de
constructii-montaj se realizeaza de Agentia Nationala pentru Locuinte prin
personal propriu atestat, angajati cu contract sau prin unitati de consultanta,
in conformitate cu reglementarile in vigoare."
21. Articolul 27 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 27
(1) Finantarea constructiei de locuinte pentru tineri, destinate
inchirierii, se efectueaza conform prezentelor norme metodologice si
prevederilor legale in vigoare privind investitiile publice, din sursele
prevazute la art. 2 alin. (1^1) din Legea nr. 152/1998.
(2) In situatia in care in derularea finantarii programului de constructii
de locuinte pentru tineri, destinate inchirierii, resursele prevazute anual cu
aceasta destinatie in bugetul Ministerului Transporturilor, Constructiilor si
Turismului sunt insuficiente si/sau nu sunt alocate in concordanta cu programul
de finantare aprobat, Agentia Nationala pentru Locuinte poate avansa sumele
necesare, din resursele proprii, cu acordul Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului care indeplineste atributiile ordonatorului
principal de credite.
(3) In aplicarea prevederilor art. 6 alin. (3) din Legea nr. 152/1998,
Agentia Nationala pentru Locuinte va solicita lunar Ministerului
Transporturilor, Constructiilor si Turismului acordarea sumelor pentru
reconstituirea resurselor proprii, in baza unei situatii intocmite conform
modelului din anexa nr. 12.
(4) Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului va aloca
Agentiei Nationale pentru Locuinte sumele cuvenite conform alin. (3), din
creditele bugetare deschise pentru finantarea obiectivelor de investitii din
cadrul programului de constructii de locuinte pentru tineri, destinate
inchirierii, in limita alocatiilor stabilite pe capitole de cheltuieli prin
legea bugetului de stat anual. Sumele nealocate pe anul financiar in curs se
fundamenteaza si se cuprind in bugetul Ministerului Transporturilor,
Constructiilor si Turismului din anul urmator."
22. Articolul 32 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 32
Anexele nr. 1, 1a), 2, 2a) si 3 - 12 fac parte integranta din prezentele
norme metodologice."
23. Titlul de la litera A din Lista cheltuielilor de capital necesare
realizarii obiectivelor de investitii privind constructia de locuinte pentru
tineri, destinate inchirierii, defalcate pe surse de finantare, cuprinsa in
anexa-model nr. 2a) la normele metodologice, va avea urmatorul cuprins:
"A. Consiliile locale sau, dupa caz, consiliile judetene, precum si
agentii economici pot finanta urmatoarele cheltuieli:"
24. Dupa anexa nr. 10 se introduc doua anexe noi, anexele nr. 11 si 12, cu
urmatorul cuprins:
"ANEXA 11
la normele metodologice
CRITERII-CADRU
pentru stabilirea ordinii de prioritate in solutionarea cererilor de locuinte
si in repartizarea locuintelor pentru tineri, destinate inchirierii
A. Criterii restrictive:
1. Titularul cererii de locuinta, care poate deveni beneficiar al unei
repartitii de locuinta pentru tineri, destinata inchirierii, si titular al
contractului de inchiriere, trebuie sa fie major, in varsta de pana la 35 de
ani la data repartizarii locuintei. Cererea de locuinta se efectueaza numai
individual si in nume propriu.
Acte doveditoare: copie autentificata de pe actul de nastere si/sau de pe
actul de identitate.
2. Titularul cererii de locuinta si membrii familiei acestuia - sot/sotie,
copii si/sau alte persoane aflate in intretinerea acestuia - trebuie sa nu
detina si sa nu fi detinut o alta locuinta in proprietate si/sau sa nu fie
beneficiarul unei alte locuinte pentru tineri, destinata inchirierii, in
localitatea in care a solicitat locuinta (pentru sectoarele municipiului
Bucuresti aceasta restrictie se refera la nedetinerea in proprietate a unei
locuinte in municipiul Bucuresti, indiferent in care sector al acestuia).
Acte doveditoare: declaratii autentificate ale titularului cererii si, dupa
caz, ale sotiei/sotului si ale celorlalti membri majori din familia acestuia.
NOTA:
Restrictia nu are in vedere locuinte instrainate in urma unei actiuni de
partaj sau locuinte trecute in proprietatea statului in mod abuziv si care nu
au fost retrocedate in natura.
3. Repartizarea locuintelor se face in limita fondului disponibil,
luandu-se in considerare atat locuintele libere din fondul existent, cat si
locuintele ce urmeaza a fi finalizate in cadrul unor obiective de investitii
aprobate si cuprinse in programul de constructii de locuinte pentru tineri,
destinate inchirierii.
NOTA:
Lista de prioritati se stabileste anual.
Solicitantii inscrisi in lista de prioritati, cu respectarea criteriilor
prevazute la pct. 1 si 2, si care nu pot beneficia de repartizarea unei
locuinte in limita fondului disponibil in anul respectiv pot primi repartitii
in anii urmatori, in limita fondului disponibil in fiecare an si in noua ordine
de prioritate stabilita.
4. Titularul cererii de locuinta trebuie sa isi desfasoare activitatea in
localitatea in care sunt amplasate locuintele. Pentru sectoarele municipiului
Bucuresti si comunele din judetul Ilfov limitrofe acestora, cuprinderea teritoriala
la care se refera aceasta cerinta se va stabili de consiliile locale, cu avizul
Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, pentru fiecare
amplasament al locuintelor, si se va da publicitatii conform prevederilor art.
14 alin. (1) din normele metodologice.
Acte doveditoare: adeverinta de la locul de munca insotita de o copie de pe
cartea de munca completata la zi.
B. Criterii de ierarhizare stabilite prin punctaj
1. Situatia locativa actuala:
1.1. chirias:
a) in aceeasi localitate in care se afla locul de munca:
a1) spatiu din fond locativ de stat;
a2) spatiu din fond locativ privat;
b) in alta localitate decat cea in care se afla locul de munca;
1.2. tolerat in spatiu:
a) in aceeasi localitate in care se afla locul de munca;
b) in alta localitate decat cea in care se afla locul de munca;
1.3. suprafata locuibila detinuta (cu chirie, tolerat in spatiu) -
mp/locatar sau membru al familiei solicitantului:
a) mai mare de 18 mp;
b) mai mare de 15 mp si pana la 18 mp inclusiv;
c) mai mare de 12 mp si pana la 15 mp inclusiv;
d) 8 mp si pana la 12 mp inclusiv;
e) mai mica de 8 mp.
2. Stare civila actuala:
2.1. stare civila:
a) casatorit;
b) necasatorit.
2.2. Numar de persoane in intretinere:
a) copii;
b) alte persoane, indiferent de numarul acestora.
3. Starea de sanatate actuala:
3.1. sanatos;
3.2. boala de care sufera solicitantul, un alt membru al familiei sau aflat
in intretinere, care necesita insotitor sau o camera in plus.
4. Vechimea cererii solicitantului:
4.1. pana la 1 an;
4.2. intre 1 an si 2 ani;
4.3. intre 2 si 3 ani;
4.4. intre 3 si 4 ani;
4.5. peste 4 ani.
5. Venitul mediu net lunar/membru de familie:
5.1. mai mic decat salariul minim pe economie;
5.2. intre salariul minim pe economie si venitul mediu pe economie;
5.3. peste venitul mediu pe economie.
6. Nivelul de studii si/sau pregatire profesionala:
6.1. fara studii si fara pregatire profesionala;
6.2. cu scoala generala, fara pregatire profesionala;
6.3. cu studii medii, fara pregatire profesionala;
6.4. cu studii medii sau profesionale de specialitate si/sau cu studii
superioare de scurta durata;
6.5. cu studii superioare.
7. Locul de munca:
7.1. institutii publice de interes national si comunitar;
7.2. companii si regii autonome de interes national sau local;
7.3. agenti economici;
7.4. alte locuri de munca.
NOTA:
Criteriile de ierarhizare stabilite prin punctaj se aplica numai
solicitantilor de locuinta care au indeplinit in totalitate criteriile
specificate la lit. A.
Au prioritate in repartizarea unei locuinte tinerii proveniti din casele de
ocrotire sociala, care au implinit varsta de 18 ani, si solicitantii care au
adoptat si/sau adopta copii din casele de ocrotire sociala.
In cazul inregistrarii unor punctaje egale, solicitantii vor fi departajati
in functie de situatia locativa constatata la data efectiva a repartizarii
locuintelor, avand prioritate, numai in acest caz, solicitantii a caror
situatie locativa este sau poate deveni, in mod iminent, grava. Daca nici acest
criteriu nu este suficient, departajarea se poate face in functie de vechimea
cererii solicitantului, luand in considerare data efectiva a inregistrarii
cererii (zi/luna/an), avand prioritate, in acest caz, solicitantul a carui
cerere are vechime mai mare. In cazul in care departajarea nu se poate efectua
nici in baza acestor criterii, au prioritate solicitantii care au punctajul cel
mai mare acordat pe baza criteriilor cu caracter de protectie sociala (starea
civila + starea de sanatate actuala + venitul mediu net lunar pe membru de
familie).
ANEXA 12
la normele metodologice
SITUATIA
privind sumele avansate din resursele Agentiei Nationale pentru Locuinte si/sau
sumele scadente pentru finantarea programului de locuinte pentru tineri,
destinate inchirierii, pe perioada ..............
- mii lei -
________________________________________________________________________________
Nr. Categorii de cheltuieli Sume Sume Rest
de
crt. necesare recuperate
incasat
de incasat sau incasate
________________________________________________________________________________
0 1 2 3 4
________________________________________________________________________________
I. Sume avansate din resurse proprii, pe
capitole din devizul general al
investitorilor:
........................................
........................................
........................................
........................................
II. Sume estimate aferente imprumuturilor:
- rate scadente
- dobanzi, comisioane, speze
- alte costuri
________________________________________________________________________________
Agentia Nationala pentru Locuinte poarta intreaga raspundere asupra actelor
inscrise in formular.
AGENTIA NATIONALA MINISTERUL TRANSPORTURILOR,
PENTRU LOCUINTE CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
Director general Director general
................ adjunct economic,
..................."
25. In cuprinsul normelor metodologice, denumirea "Ministerul
Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei" se inlocuieste cu
denumirea "Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului".
Art. 2
Hotararea Guvernului nr. 962/2001 privind aprobarea Normelor metodologice
pentru punerea in aplicare a prevederilor Legii nr. 152/1998 privind
infiintarea Agentiei Nationale pentru Locuinte, publicata in Monitorul Oficial
al Romaniei, Partea I, nr. 626 din 4 octombrie 2001, cu modificarile si
completarile ulterioare, precum si cu cele aduse prin prezenta hotarare, se va
republica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua
numerotare.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
Ministrul transporturilor,
constructiilor si turismului,
Miron Tudor Mitrea
Ministrul administratiei si internelor,
Ioan Rus
Ministrul delegat pentru
administratia publica,
Gabriel Oprea
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat