HOTARARE Nr. 624 din 2 august 1999
pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999 privind protectia sociala a persoanelor ale
caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor
colective
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 376 din 6 august 1999

In temeiul prevederilor art. 9 alin. (3) si ale art. 65 din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999 privind protectia sociala a persoanelor ale
caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor
colective,
Guvernul Romaniei hotaraste:
Art. 1
Se aproba Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999 privind protectia sociala a persoanelor ale
caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor
colective, prevazute in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 2
Se autorizeaza Agentia Romana de Dezvoltare sa evalueze si sa certifice
programele de restructurare ale societatilor comerciale la care actionarii sunt
persoane fizice sau juridice, altele decat statul, si care detin drepturi de
proprietate asupra unui pachet de actiuni reprezentand mai mult de doua treimi
din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor.
Art. 3
Dupa litera h) de la alineatul (1) al articolului 2 din Hotararea
Guvernului nr. 977/1998 privind organizarea si functionarea Agentiei Romane de
Dezvoltare, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 528 din
31 decembrie 1998, cu modificarile si completarile ulterioare, se introduce
litera h^1) cu urmatorul cuprins:
"h^1) evalueaza si certifica programele de restructurare ale
societatilor comerciale la care actionarii sunt persoane fizice sau juridice,
altele decat statul, si care detin drepturi de proprietate asupra unui pachet
de actiuni reprezentand mai mult de doua treimi din totalul drepturilor de vot
in adunarea generala a actionarilor."
Art. 4
Ministerul Muncii si Protectiei Sociale, Ministerul Finantelor, ministerele
de resort, Agentia Romana de Dezvoltare si alte organe de specialitate ale
administratiei publice centrale, Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare
Profesionala si consiliile locale sau judetene vor lua masurile necesare in
vederea aplicarii prezentei hotarari.
PRIM-MINISTRU
RADU VASILE
Contrasemneaza:
Ministrul muncii
si protectiei sociale,
Alexandru Athanasiu
Ministrul finantelor,
Decebal Traian Remes
Presedintele
Consiliului de administratie al
Fondului Proprietatii de Stat,
Radu Sarbu
Presedintele
Agentiei Romane de Dezvoltare,
Sorin Fodoreanu
ANEXA 1
NORME METODOLOGICE
de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999
privind protectia sociala a persoanelor ale caror contracte individuale de
munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective
Art. 1
In sensul prevederilor art. 1 alin. (2) din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 98/1999, denumita in continuare ordonanta de urgenta, prin
salariatii incadrati in aparatul propriu si in serviciile publice
descentralizate ale administratiei publice centrale si locale se intelege
salariatii incadrati cu contract individual de munca in serviciile
Presedintiei, in aparatul de lucru al Parlamentului, al Guvernului, in
ministere si in alte organe de specialitate ale administratiei publice
centrale, in institutii publice din subordinea Guvernului, in autoritati
administrative autonome, in serviciile publice descentralizate ale ministerelor
si ale celorlalte organe de specialitate ale administratiei publice centrale,
organizate in unitatile administrativ-teritoriale, prevazute in actele
normative de organizare si functionare a acestora, precum si in aparatul
propriu al consiliilor locale, al consiliilor judetene, respectiv al
Consiliului General al Municipiului Bucuresti si al prefecturilor.
Art. 2
In carnetul de munca al persoanei careia i s-a desfacut contractul
individual de munca si care beneficiaza de masurile de protectie prevazute in
ordonanta de urgenta se va inscrie de catre personalul autorizat in conditiile
legii mentiunea: "beneficiar de drepturi conform Ordonantei de urgenta a
Guvernului nr. 98/1999", dupa confirmarea scrisa data de agentia pentru
ocupare si formare profesionala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti.
Art. 3
(1) Restructurarea angajatorilor prevazuti la art. 4 si 8 din ordonanta de
urgenta are loc in cazul in care acestia inregistreaza pierderi sau arierate in
fiecare luna, timp de 12 luni consecutive.
(2) Prin program de restructurare, in sensul ordonantei de urgenta, se
intelege ansamblul de masuri de natura organizatorica, tehnica, tehnologica,
manageriala si financiara, destinat sa asigure diminuarea sau eliminarea
pierderilor si arieratelor angajatorilor si care cuprinde si prevederi privind
concedierile colective.
(3) In sensul prevederilor art. 9 alin. (1) din ordonanta de urgenta, se
asimileaza cu adunarile generale ale actionarilor organele de conducere ale
tuturor tipurilor de societati comerciale care au, potrivit prevederilor Legii
nr. 31/1990 privind societatile comerciale, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare, drepturile si indatoririle ce revin adunarilor
generale ale actionarilor.
Art. 4
(1) Pentru a face dovada pierderilor sau arieratelor, angajatorii prevazuti
la art. 4 alin. (1) si la art. 8 alin. (1) din ordonanta de urgenta vor
prezenta, o data cu programul de restructurare:
a) balantele lunare de verificare din ultimele 12 luni inaintea depunerii
programului de restructurare;
b) ultimul bilant contabil;
c) situatia patrimoniului;
d) contul de profit si pierderi;
e) situatia platilor restante.
(2) Documentele prevazute la alin. (1) sunt cele depuse la directiile
generale ale finantelor publice si controlului financiar de stat judetene si a
municipiului Bucuresti, precum si la administratiile financiare municipale,
respectiv ale sectoarelor municipiului Bucuresti. Aceste documente vor fi
certificate de cenzori, potrivit legii, in cazul in care angajatorii au
cenzori.
Art. 5
(1) In aplicarea prevederilor art. 9 alin. (1) din ordonanta de urgenta
programele de restructurare ale societatilor comerciale prevazute la art. 8
alin. (1) din ordonanta de urgenta vor fi evaluate si certificate de Agentia
Romana de Dezvoltare, autorizata sa efectueze aceste operatiuni.
(2) Pentru expertizarea programelor de restructurare prevazute la alin.
(1), prin ordin al presedintelui Agentiei Romane de Dezvoltare se infiinteaza
consiliul de experti si secretariatul tehnic si se stabilesc componenta si
atributiile acestora.
(3) In vederea evaluarii si certificarii, societatile comerciale prevazute
la alin. (1) vor depune la Agentia Romana de Dezvoltare programele de
restructurare, insotite de hotararile adunarilor generale ale actionarilor de
aprobare a acestora, de documentele prevazute la art. 4 alin. (1) din
prezentele norme metodologice, denumite in continuare norme, si, dupa caz, de
copia de pe contractul de vanzare-cumparare.
(4) Termenul de depunere a programelor de restructurare si a celorlalte documente
prevazute la alin. (3) este de 30 de zile de la data adoptarii hotararii
adunarii generale a actionarilor.
(5) Agentia Romana de Dezvoltare, pe baza evaluarii efectuate, va certifica
in scris programul de restructurare in termen de maximum 30 de zile de la data
depunerii acestui program.
(6) Daca programul de restructurare nu intruneste criteriile pentru a fi
certificat, se inapoiaza societatii comerciale, precizandu-se motivele de
respingere a acestuia.
Art. 6
(1) La evaluarea si certificarea programelor de restructurare ale
societatilor comerciale prevazute la art. 8 alin. (1) din ordonanta de urgenta
se vor avea in vedere, in principal, urmatoarele criterii:
a) situatia pierderilor sau arieratelor si cauzele care le-au generat;
b) masurile de ordin organizatoric, tehnic, tehnologic, managerial si
financiar propuse pentru redresarea economico-financiara a societatii
comerciale;
c) estimarea costurilor economice ale restructurarii si sursele de
finantare a acesteia;
d) efectele economice ale restructurarii;
e) numarul personalului existent in societatea comerciala;
f) numarul personalului care urmeaza a fi disponibilizat prin concedieri
colective, ca urmare a aplicarii programelor de restructurare;
g) numarul personalului cu care societatea comerciala isi va desfasura
activitatea dupa restructurare.
(2) Procedura de evaluare si certificare a programelor de restructurare se
va stabili prin ordin al presedintelui Agentiei Romane de Dezvoltare, care se
publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
(3) Societatile comerciale care se afla in procedura de reorganizare
judiciara, lichidare, faliment, fuziune sau divizare nu vor prezenta spre
evaluare si certificare programe de restructurare.
Art. 7
(1) Tarifele pentru evaluarea si certificarea programelor de restructurare
vor fi aprobate prin ordin al presedintelui Agentiei Romane de Dezvoltare, in
conditiile legii.
(2) Sumele incasate pentru evaluarea si certificarea programelor de restructurare
constituie venituri la bugetul Fondului pentru plata ajutorului de somaj si se
includ in resursele financiare pentru finantarea platilor compensatorii si a
serviciilor de preconcediere colectiva, conform prevederilor art. 55 lit. b)
din ordonanta de urgenta.
(3) Fondurile necesare pentru activitatea de evaluare si certificare a
programelor de restructurare vor fi asigurate de la bugetul de stat prin
bugetul Agentiei Romane de Dezvoltare.
Art. 8
In vederea aprobarii programelor de restructurare prevazute la art. 8 si 9
din ordonanta de urgenta, societatile comerciale vor depune, cu adresa,
intocmita potrivit anexei nr. 1 la prezentele norme metodologice, la agentiile
pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti,
urmatoarele documente:
a) hotararea adunarii generale a actionarilor de aprobare a programului de
restructurare;
b) programul de restructurare si documentele care atesta situatia
pierderilor sau arieratelor;
c) certificarea programului de restructurare, eliberata de Agentia Romana
de Dezvoltare;
d) copie de pe contractul de vanzare-cumparare, in cazul existentei
acestuia.
Art. 9
Modul si competentele de aprobare a programelor de restructurare ale
angajatorilor prevazuti la art. 8 din ordonanta de urgenta se stabilesc prin
ordin al presedintelui Agentiei Nationale pentru Ocupare si Formare
Profesionala, care se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Art. 10
(1) In termen de 3 zile de la aprobarea sau respingerea programului de
restructurare agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene,
respectiv a municipiului Bucuresti, sunt obligate sa instiinteze in scris
angajatorul.
(2) In cazul aprobarii programelor de restructurare, in termen de 5 zile de
la data comunicarii specialistii agentiilor pentru ocupare si formare
profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, sau prestatorii de
servicii acreditati si selectionati in conditiile legii au obligatia de a se
deplasa la sediul angajatorului pentru a stabili programul de realizare a
serviciilor de preconcediere colectiva.
Art. 11
Angajatorii pot solicita acordarea masurilor de protectie sociala pentru
salariatii disponibilizati prin concedieri colective in baza a cel mult doua
programe de restructurare elaborate conform prevederilor ordonantei de urgenta,
daca aceste programe nu au fost prezentate in cursul aceluiasi an
calendaristic.
Art. 12
Restructurarea institutiilor si a altor unitati finantate din fonduri
bugetare, precum si a celor finantate din alocatiile acordate de la bugetul de
stat sau, dupa caz, de la bugetele locale si din venituri extrabugetare se
aproba prin actul administrativ emis de ordonatorul principal de credite,
potrivit legii.
Art. 13
Restructurarea institutiilor si a altor unitati finantate integral din
venituri extrabugetare se aproba prin acte administrative emise de catre
organele competente sa aprobe bugetele acestora, potrivit legii.
Art. 14
Daca restructurarea institutiilor si a altor unitati finantate din fonduri
bugetare sau extrabugetare se face in etape, este necesar ca numarul
personalului prevazut a fi disponibilizat in fiecare etapa sa se incadreze in
conditiile prevazute la art. 2 din ordonanta de urgenta.
Art. 15
(1) In sensul prevederilor art. 15 alin. (1) din ordonanta de urgenta, prin
inchidere operationala se intelege si oprirea activitatii de extractie a unor
mine sau cariere, iar termenul de 60 de zile pentru efectuarea
disponibilizarilor prin concedieri colective curge de la data emiterii
ordinului ministrului industriei si comertului de aprobare a inchiderii
operationale.
(2) In cazul inchiderii definitive a activitatii unor mine sau cariere,
termenul prevazut la art. 15 alin. (2) din ordonanta de urgenta curge de la
data intrarii in vigoare a hotararii Guvernului de aprobare a incetarii
activitatii acestora.
Art. 16
Salariatii societatilor comerciale prevazute la art. 18 din ordonanta de
urgenta beneficiaza de masuri de protectie sociala, daca in contractul de
vanzare-cumparare al societatii comerciale care se privatizeaza sunt prevazute
si clauze referitoare la disponibilizari prin concedieri colective din aceste
societati comerciale.
Art. 17
(1) In cazul fuziunii unor societati comerciale prevazute la art. 21 din
ordonanta de urgenta, numarul personalului disponibilizat prin concedieri
colective trebuie sa se inscrie in conditiile prevazute la art. 2 din ordonanta
de urgenta, pentru fiecare dintre societatile comerciale care urmeaza sa
fuzioneze.
(2) In situatia divizarii unor societati comerciale prevazute la art. 21
din ordonanta de urgenta, stabilirea numarului personalului ce urmeaza a fi
disponibilizat prin concedieri colective si care trebuie sa se incadreze in
prevederile art. 2 din ordonanta de urgenta se va face tinandu-se seama de
numarul salariatilor societatii comerciale care urmeaza a se diviza.
(3) Termenul prevazut la art. 2 din ordonanta de urgenta, in care se pot
face disponibilizari prin concedieri colective in cazul fuziunii sau divizarii,
curge de la data ramanerii definitive a incheierii pronuntate de
judecatorul-delegat, prin care s-a dispus inscrierea in registrul comertului a
mentiunii privind fuziunea sau divizarea, potrivit prevederilor art. 6 din Legea
nr. 26/1990 privind Registrul comertului, republicata, cu modificarile
ulterioare.
(4) Prin ramanerea definitiva a unei incheieri sau hotarari judecatoresti,
in sensul prevederilor ordonantei de urgenta, se intelege incheierea sau
hotararea care nu a fost atacata in termenul legal sau asupra careia au fost
epuizate toate caile de atac prevazute, dupa caz, de lege.
Art. 18
Termenul prevazut la art. 23 lit. b) din ordonanta de urgenta, in care se
pot face disponibilizari prin concedieri colective, curge de la data ramanerii
definitive a hotararii judecatorului-sindic de deschidere a procedurii
falimentului sau de la data ramanerii definitive a hotararii privind ridicarea
dreptului debitorului de a-si conduce activitatea, conform prevederilor Legii nr.
64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, modificata
si completata prin Legea nr. 99/1999 privind unele masuri pentru accelerarea
reformei economice.
Art. 19
Termenul prevazut la art. 23 lit. c) din ordonanta de urgenta, in care se
pot face disponibilizari prin concedieri colective, curge de la data ramanerii
definitive a incheierii pronuntate de judecatorul-delegat, prin care s-au
dispus inscrierea in registrul comertului a mentiunii privind dizolvarea si
lichidarea societatii comerciale, precum si numirea lichidatorului.
Art. 20
(1) In cazul lichidarii sau falimentului, societatile comerciale vor
comunica agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv
a municipiului Bucuresti, numarul salariatilor disponibilizati prin concedieri
colective, precum si numarul celor mentinuti in activitate conform prevederilor
art. 24 alin. (1) din ordonanta de urgenta.
(2) In sensul prevederilor art. 24 alin. (2) din ordonanta de urgenta, prin
personal disponibilizat, necesar pentru desfasurarea procesului de lichidare,
se intelege acea parte a personalului care a fost disponibilizat din societatea
comerciala respectiva si apoi angajat de catre administrator sau lichidator.
Art. 21
Salariul mediu net pe unitate, realizat in luna anterioara
disponibilizarii, prevazut la art. 28 din ordonanta de urgenta, se determina de
catre fiecare angajator care disponibilizeaza personal si se comunica
agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti, conform anexei nr. 2 la prezentele norme metodologice,
o data cu listele prevazute la art. 31 din ordonanta de urgenta.
Art. 22
(1) Salariul mediu net pe unitate, realizat in luna anterioara
disponibilizarii, se calculeaza prin raportarea sumelor brute platite din
fondul de salarii corespunzator perioadei respective, din care se scade
impozitul aferent acestora, la numarul mediu de salariati ai angajatorului din
luna respectiva.
(2) In sumele brute care se iau in calcul pentru determinarea salariului
mediu net realizat pe unitate se includ:
a) salariile de baza brute corespunzatoare timpului efectiv lucrat in
program normal si suplimentar, inclusiv indemnizatiile de conducere, salariile
de merit si alte drepturi salariale care, potrivit actelor normative in
vigoare, fac parte din salariul de baza;
b) sporurile si indemnizatiile acordate sub forma de procent din salariul
de baza brut sau in sume fixe;
c) alte adaosuri la salarii, acordate potrivit legii sau prin contractele
colective de munca;
d) contravaloarea drepturilor in natura acordate salariatilor sub forma de
remuneratie;
e) indemnizatiile pentru concedii de odihna si pentru alte concedii
platite;
f) sumele platite in cazul intreruperii lucrului din motive neimputabile
salariatilor;
g) sumele platite pentru concediile de boala din fondul de salarii, conform
Legii nr. 49/1992 pentru modificarea si completarea unor reglementari din
legislatia de asigurari sociale, cu modificarile si completarile ulterioare.
(3) Numarul mediu de salariati reprezinta media aritmetica simpla rezultata
din suma efectivelor zilnice de salariati din luna respectiva (inclusiv zilele
de repaus saptamanal si sarbatorile legale), impartita la numarul total de zile
calendaristice. In efectivele zilnice nu vor fi inclusi salariatii aflati in
concediu fara plata, in greva, cei detasati la lucru in strainatate si nici cei
ale caror contracte individuale de munca sunt suspendate. Pentru fiecare zi de
repaus saptamanal sau sarbatoare legala se vor lua in calcul efectivele de
salariati din ziua lucratoare precedenta, cu exceptia persoanelor al caror
contract individual de munca a incetat in acea zi. Salariatii care nu sunt
angajati cu norma intreaga vor fi inclusi in numarul mediu, proportional cu
timpul de lucru prevazut in contractul individual de munca.
(4) Pentru salariatii disponibilizati in etape, salariul mediu net pe
unitate, luat in considerare pentru stabilirea platilor compensatorii, este cel
din luna anterioara disponibilizarii pentru fiecare etapa.
(5) Pentru salariatii mentinuti in activitate in vederea finalizarii unor
contracte, conform art. 24 alin. (1) din ordonanta de urgenta, salariul mediu
net pe unitate, luat in considerare pentru stabilirea platilor compensatorii,
este salariul mediu net avut in vedere la stabilirea drepturilor pentru
ceilalti salariati disponibilizati sau pentru salariatii disponibilizati in
ultima etapa, daca disponibilizarea a avut loc in etape.
Art. 23
Pensionarii de invaliditate gradul III, angajati cu jumatate de norma, fac
exceptie de la prevederile art. 30 alin. (1) lit. b) din ordonanta de urgenta
si beneficiaza de masurile de protectie, daca indeplinesc conditiile de vechime
in munca in unitate de cel putin 6 luni.
Art. 24
Salariatii prevazuti la art. 24 alin. (1) din ordonanta de urgenta nu
beneficiaza de plati compensatorii, daca indeplinesc conditiile de pensionare
in termenul de 60 de zile prevazut la art. 30 alin. (2) din ordonanta de
urgenta sau in perioada in care au fost mentinuti in activitate.
Art. 25
(1) Listele cuprinzand salariatii carora li s-a desfacut contractul
individual de munca, prevazute la art. 31 din ordonanta de urgenta, se vor
intocmi potrivit anexelor nr. 3a) si 3b) la prezentele norme metodologice si se
vor transmite agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene,
respectiv a municipiului Bucuresti.
(2) Circuitul listelor este cel prevazut in anexa nr. 3c) la prezentele
norme metodologice.
(3) Listele vor fi insotite, dupa caz, de:
a) adresa intocmita potrivit anexei nr. 4 la prezentele norme metodologice,
in cazul angajatorilor care se restructureaza;
b) adresa intocmita potrivit anexei nr. 5 la prezentele norme metodologice,
in cazul angajatorilor care se reorganizeaza;
c) adresa intocmita potrivit anexei nr. 6 la prezentele norme metodologice,
in cazul angajatorilor care disponibilizeaza personal ca urmare a inchiderii
operationale a activitatii;
d) adresa intocmita potrivit anexei nr. 7 la prezentele norme metodologice,
in cazul angajatorilor care se divizeaza sau fuzioneaza;
e) adresa intocmita potrivit anexei nr. 8 la prezentele norme metodologice,
in cazul angajatorilor care se privatizeaza;
f) adresa intocmita potrivit anexei nr. 9 la prezentele norme metodologice,
in cazul angajatorilor aflati in procedura de lichidare sau de faliment.
Art. 26
(1) Responsabilitatea pentru datele cuprinse in listele intocmite conform
anexelor nr. 3a) si 3b) revine in exclusivitate conducerii unitatii care
disponibilizeaza personal.
(2) In cazul fuziunii, responsabilitatea pentru intocmirea si transmiterea
listelor si pentru stabilirea salariului mediu net pe unitate revine
angajatorului rezultat in urma fuziunii. Listele intocmite conform anexelor nr.
3a) si 3b) vor fi insotite de hotararile adunarilor generale ale actionarilor
societatilor comerciale care au fuzionat.
(3) In cazul divizarii, pentru intocmirea si transmiterea listelor si
pentru stabilirea salariului mediu net pe unitate responsabilitatea revine
fiecareia dintre societatile comerciale rezultate din divizare. Listele
intocmite conform anexelor nr. 3a) si 3b) vor fi insotite de hotararea adunarii
generale a actionarilor societatii comerciale care s-a divizat.
Art. 27
Depasirea de catre angajatori a termenului de 3 zile, prevazut la art. 31
din ordonanta de urgenta, pentru transmiterea listelor la agentiile pentru
ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti,
nu duce la decaderea din drepturi a salariatilor indreptatiti sa primeasca
plati compensatorii.
Art. 28
Rata somajului luata in considerare la determinarea sumei de bani acordate
suplimentar, in conformitate cu prevederile art. 32 alin. (2) din ordonanta de
urgenta, este cea publicata de Comisia Nationala pentru Statistica si transmisa
agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti, de catre Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare
Profesionala pana la data de 25 a fiecarei luni pentru luna anterioara.
Art. 29
(1) Sumele de bani aferente platilor compensatorii pot fi acordate intr-o
singura transa, pe baza unei propuneri de afacere in urmatoarele cazuri:
a) pentru dezvoltarea unei societati comerciale la care titularul detine o
pondere de cel mult 5% din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a
actionarilor sau asociatilor la o societate comerciala;
b) pentru dezvoltarea unei societati comerciale la care beneficiarul de
plati compensatorii devine asociat.
(2) Propunerea de afacere va fi intocmita conform anexei nr. 10 la
prezentele norme metodologice si va fi inaintata agentiilor pentru ocupare si
formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
(3) Pentru celelalte activitati prevazute la art. 34 alin. (1) din
ordonanta de urgenta beneficiarul de plati compensatorii va depune la agentiile
pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului
Bucuresti, un angajament scris, intocmit conform anexei nr. 11 la prezentele
norme metodologice.
Art. 30
In aplicarea prevederilor art. 34 alin. (1) lit. b) din ordonanta de
urgenta, daca beneficiarul platilor compensatorii solicita plata acestora
intr-o singura transa in vederea cumpararii de actiuni, vor fi respectate
urmatoarele:
a) beneficiarul de plati compensatorii va prezenta cu ocazia semnarii
angajamentului un contract de administrare discretionara a portofoliului de
actiuni, incheiat cu o societate de valori mobiliare, precum si numarul de cont
indicat de aceasta, in care Casa de Economii si Consemnatiuni va vira suma de
bani;
b) contractul va contine, in mod obligatoriu, clauze referitoare la:
- durata minima de un an, care curge de la data la care beneficiarul
platilor compensatorii devine initial proprietar de actiuni, corespunzator
valorii platilor compensatorii incasate in acest scop;
- obligativitatea societatii de valori mobiliare de a cumpara actiuni in
numele si pe seama beneficiarului de plati compensatorii in termen de 3 zile
lucratoare de la data intrarii banilor in contul indicat de aceasta;
- obligativitatea beneficiarului platilor compensatorii ca, pe o perioada
de un an, sa nu solicite societatii de valori mobiliare sume de bani aflate in
contul sau de numerar, cu exceptia cresterilor si dobanzilor aferente, si
lichidarea contului de actiuni;
- obligativitatea societatii de valori mobiliare ca, pe aceeasi durata, sa
nu efectueze plati, cu exceptia cresterilor si dobanzilor aferente, si sa nu
lichideze contul de actiuni, la solicitarea beneficiarului;
c) dovada utilizarii sumei reprezentand plata compensatorie in scopul
cumpararii de actiuni se va face cu extrasul de cont sau, dupa caz, cu situatia
detaliata a contului de actiuni, eliberate de societatea de valori mobiliare;
d) in cazul in care o autoritate cu drept de control solicita, oficial,
societatii de valori mobiliare informatii despre situatia detaliata a contului
de numerar sau despre situatia contului de actiuni, respectiva societate de valori
mobiliare are obligatia sa furnizeze aceste informatii.
Art. 31
Persoanele care solicita achitarea platilor compensatorii intr-o singura
transa pentru cumpararea de titluri de stat si titluri de participatie la
fonduri mutuale se vor angaja sa investeasca sumele respective numai in titluri
a caror scadenta sau termen de rambursare este de cel putin 12 luni.
Art. 32
(1) Sumele de bani aferente platilor compensatorii pot fi acordate in doua
transe, pe baza unei propuneri de afacere pentru:
a) infiintarea unei societati comerciale;
b) asocierea in vederea infiintarii unei societati comerciale.
(2) Propunerea de afacere, intocmita conform anexei nr. 12 la prezentele
norme metodologice, va fi inaintata la agentiile pentru ocupare si formare
profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
(3) Sumele de bani aferente platilor compensatorii pot fi acordate in doua
transe pentru constituirea unei asociatii familiale. In aceasta situatie
beneficiarul platilor compensatorii va intocmi un angajament scris conform
anexei nr. 11 la prezentele norme metodologice, pe care il va depune la
agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti.
Art. 33
(1) In baza prevederilor art. 36 din ordonanta de urgenta, beneficiaza de
scutire la plata impozitului pe profit societatile comerciale nou-infiintate si
inregistrate la registrul comertului, conform prevederilor Legii nr. 31/1990,
republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, numai daca au fost
infiintate de catre persoanele disponibilizate prin concedieri colective in
conditiile ordonantei de urgenta, in termen de 6 luni de la data
disponibilizarii acestora.
(2) Societatile comerciale nou-infiintate nu mai beneficiaza de scutire la
plata impozitului pe profit potrivit alin. (1), in cazul schimbarii asociatilor
sau actionarilor prin operatiuni de majorare a capitalului social si/sau prin
cesiune de parti sociale cu participarea altor persoane juridice sau fizice,
care nu fac parte din categoria persoanelor disponibilizate prin concedieri
colective potrivit ordonantei de urgenta, sau in cazul participarii acestor
persoane, sub orice forma, la conducerea sau controlul societatii comerciale
nou-infiintate.
(3) Scutirea de impozit prevazuta la art. 36 alin. (1) din ordonanta de
urgenta, in cazul persoanelor fizice si asociatiilor familiale autorizate
conform Decretului-lege nr. 54/1990 privind organizarea si desfasurarea unor
activitati economice pe baza liberei initiative, se acorda de la data obtinerii
autorizatiei prevazute in acest act normativ.
Art. 34
(1) Sumele reprezentand prima transa prevazuta la art. 35 lit. a) din
ordonanta de urgenta se pot acorda, dupa caz, astfel:
a) echivalentul a 4 salarii medii nete pe unitate, in vederea constituirii
capitalului social minim si acoperirii cheltuielilor necesare pentru
infiintarea societatilor comerciale pentru care legea prevede un capital social
minim;
b) echivalentul a doua salarii medii nete pe unitate, in vederea
infiintarii unei societati comerciale pentru care legea nu prevede capital
social minim, sau pentru infiintarea unei asociatii familiale.
(2) Persoanele care au primit o parte din platile compensatorii in rate
lunare si apoi solicita achitarea acestora in una sau in doua transe pot
beneficia de prevederile art. 34 sau 35 din ordonanta de urgenta pentru suma de
bani reprezentand plati compensatorii neincasate.
Art. 35
Achitarea platilor compensatorii persoanelor care solicita sumele de bani
in conformitate cu prevederile art. 34 sau 35 din ordonanta de urgenta se va
face de catre Casa de Economii si Consemnatiuni direct beneficiarului sau prin
virament in contul persoanei juridice indicate de titular, dupa caz:
a) direct beneficiarului, in cazul desfasurarii unei activitati comerciale
pe cont propriu si, respectiv, in cazul achitarii primei transe pentru
infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei societati comerciale sau
asociatii familiale;
b) prin virament, in urmatoarele cazuri: majorarea capitalului social,
dezvoltarea sau asocierea in vederea dezvoltarii unei societati comerciale,
achizitionarea sau asocierea in vederea achizitionarii de inventar agricol ori
pentru cumpararea de actiuni, titluri de participatie la fonduri mutuale,
titluri de stat si alte produse monetare calificate pentru tranzactionare de
catre Comisia Nationala a Valorilor Mobiliare.
Art. 36
(1) In aplicarea prevederilor art. 37 alin. (1) din ordonanta de urgenta,
agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti, vor vira lunar Casei de Economii si Consemnatiuni
sumele de bani reprezentand plati compensatorii si comisionul aferent.
(2) Primul virament se va efectua in termen de cel mult 30 de zile de la
data depunerii de catre angajator a documentelor prevazute la art. 21 si 25 din
prezentele norme metodologice.
(3) Casa de Economii si Consemnatiuni va efectua plata catre beneficiarii
de plati compensatorii in termen de cel mult 7 zile lucratoare de la data
intrarii in cont a sumelor virate.
Art. 37
(1) In aplicarea prevederilor art. 38 din ordonanta de urgenta, in termen
de 90 de zile de la data efectuarii platii beneficiarii de plati compensatorii
vor prezenta agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene,
respectiv a municipiului Bucuresti, dupa caz, urmatoarele documente
justificative, in copie:
a) certificatul de inmatriculare la registrul comertului, statutul
societatii comerciale infiintate si codul fiscal;
b) autorizatia pentru desfasurarea de activitati pe cont propriu pe baza de
libera initiativa;
c) autorizatia de functionare a asociatiei familiale;
d) acte prin care se dovedeste achizitionarea de inventar agricol,
cumpararea de actiuni, titluri de participatie la fonduri mutuale, titluri de
stat si alte produse monetare calificate pentru tranzactionare de catre Comisia
Nationala a Valorilor Mobiliare;
e) acte doveditoare privind achizitionarea de bunuri mobile sau imobile ori
majorarea capitalului social, in cazul dezvoltarii sau asocierii in vederea
dezvoltarii unei societati comerciale.
(2) In cazul neprezentarii in termen a documentelor justificative prevazute
la alin. (1), persoanele disponibilizate care au primit platile compensatorii in
conditiile art. 34 sau 35 din ordonanta de urgenta sunt obligate sa plateasca
agentiilor pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti, comisionul prevazut la art. 37 alin. (4) din ordonanta
de urgenta.
Art. 38
(1) In situatia in care hotararea adunarii generale a actionarilor de
dizolvare si lichidare sau de inchidere operationala a activitatii este anulata
printr-o hotarare judecatoreasca ramasa definitiva, dreptul la plata
compensatorie inceteaza la data ramanerii definitive a hotararii judecatoresti.
(2) In situatia in care platile compensatorii au fost achitate in
conditiile art. 34 sau 35 din ordonanta de urgenta, sumele primite se restituie
in limita platilor aferente perioadei ulterioare ramanerii definitive a
hotararii judecatoresti.
Art. 39
Compensatiile acordate la nivelul a minimum 6 salarii de baza, prevazute la
art. 42 din ordonanta de urgenta, se determina in functie de salariul de baza
brut inscris in carnetul de munca la data disponibilizarii, din care se deduce
impozitul prevazut de lege.
Art. 40
Compensatiile banesti acordate potrivit art. 42 din ordonanta de urgenta se
incadreaza in prevederile art. 6 lit. b) din Legea nr. 32/1991 privind
impozitul pe salarii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare;
acestea nu se includ in venitul lunar impozabil si nu se impun, daca
angajatorul efectueaza disponibilizarile prin concedieri colective in alte
conditii decat cele prevazute de ordonanta de urgenta: nu a intocmit program de
restructurare pentru diminuarea sau eliminarea pierderilor si arieratelor, nu
se afla in reorganizare judiciara, lichidare sau faliment si dispune de resurse
proprii pentru acordarea acestor compensatii.
Art. 41
(1) In aplicarea prevederilor art. 44 alin. (2) din ordonanta de urgenta,
punerea in plata a ajutorului de somaj se face la cererea beneficiarului care
intruneste conditiile prevazute de lege, incepand cu data de intai a primei
luni dupa expirarea perioadei pentru care s-au acordat plati compensatorii.
(2) Cererea se va depune la agentia pentru ocupare si formare profesionala
judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, in termen de 30 de zile de la
expirarea perioadei pentru care s-au acordat plati compensatorii, si va fi insotita
de documentele prevazute de Legea nr. 1/1991 privind protectia sociala a
somerilor si reintegrarea lor profesionala, republicata, cu modificarile si
completarile ulterioare.
(3) In situatia in care cererea se depune dupa termenul de 30 de zile prevazut
la alin. (2), punerea in plata a dreptului se poate face in cel mult 6 luni de
la data de intai a primei luni dupa expirarea perioadei pentru care s-au
acordat platile compensatorii.
Art. 42
(1) Vechimea in munca prevazuta la art. 45 alin. (1) din ordonanta de
urgenta se calculeaza pana la finele lunii in care se plateste ultima rata
lunara din platile compensatorii si se considera vechime in grupa a III-a de
munca.
(2) In situatia in care beneficiarul de plati compensatorii nu prezinta
dovada ca a utilizat sumele respective in conformitate cu prevederile art. 34
sau 35 din ordonanta de urgenta, vechimea in munca curge pana la expirarea
perioadei de 90 de zile prevazute la art. 38 din ordonanta de urgenta.
(3) Pentru persoanele beneficiare de plati compensatorii care, potrivit
legii, nu au dreptul la ajutor de somaj, contributia pentru asigurarile sociale
de sanatate nu se suporta din bugetul Fondului pentru plata ajutorului de
somaj.
Art. 43
(1) In vederea aplicarii prevederilor art. 46 alin. (1) din ordonanta de
urgenta, Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala va identifica
si alte tipuri de servicii de preconcediere colectiva decat cele prevazute la
alin. (2) al art. 46.
(2) Participarea la serviciile de preconcediere colectiva va fi dovedita cu
adeverinta eliberata de agentia pentru ocupare si formare profesionala
judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, sau, dupa caz, de prestatorul
care a realizat serviciile, conform anexei nr. 13 la prezentele norme
metodologice.
(3) In termen de maximum 5 zile de la primirea instiintarii prevazute la
art. 46 alin. (3) din ordonanta de urgenta, specialistii din agentiile pentru
ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti,
sau prestatorii de servicii autorizati si selectionati in conditiile legii au
obligatia de a se deplasa la sediul angajatorului care face disponibilizari
pentru a stabili impreuna cu conducerea, organizatia de sindicat sau, in cazul
in care nu exista sindicat, cu reprezentantii salariatilor, programul de
realizare a serviciilor de preconcediere colectiva. Concluziile intalnirii vor
fi consemnate intr-un proces-verbal semnat de partile participante.
Art. 44
(1) In vederea acordarii creditelor pentru masurile de redresare si
relansare economica, prevazute la art. 51 din ordonanta de urgenta, societatile
comerciale vor depune la agentiile pentru ocupare si formare profesionala
judetene, respectiv a municipiului Bucuresti, proiectele de fezabilitate aprobate,
insotite de documentele prevazute la art. 4 alin. (1) din prezentele norme
metodologice, din care sa rezulte diminuarea sau eliminarea pierderilor si
arieratelor, potrivit programului de restructurare in urmatoarele 6 luni dupa
aprobarea acestuia.
(2) Pentru determinarea sumei in limita careia poate fi acordat creditul
prevazut la art. 52 din ordonanta de urgenta, societatile comerciale vor depune
la agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti, liste cuprinzand personalul ramas in activitate dupa
efectuarea disponibilizarilor, conform anexei nr. 14 la prezentele norme
metodologice.
(3) Daca disponibilizarile se fac in etape, iar la data solicitarii
creditului nu se poate intocmi lista cuprinzand persoanele ramase in activitate
dupa incheierea disponibilizarilor, suma in limita careia poate fi acordat
creditul se va determina inmultindu-se numarul persoanelor care vor fi
mentinute in activitate, potrivit prevederilor programului de restructurare, cu
media platilor compensatorii cuvenite salariatilor care au fost disponibilizati
pana la data solicitarii creditului.
(4) Media platilor compensatorii prevazuta la alin. (3) se va calcula
impartindu-se suma totala cuvenita salariatilor disponibilizati pana la data
solicitarii creditului la numarul acestor salariati.
Art. 45
(1) In aplicarea art. 54 alin. (1) din ordonanta de urgenta, societatile
comerciale care au primit credite pentru redresare si relansare economica pot
incadra pe locurile de munca nou-create persoane din randul somerilor, dupa o
perioada de cel putin 6 luni de la primirea creditului.
(2) Sunt considerate locuri de munca nou-create in societatile comerciale
care au primit credite locurile de munca create dupa desfiintarea tuturor
posturilor prevazute in programele de restructurare, cu respectarea
prevederilor art. 25 din ordonanta de urgenta, peste numarul de posturi
prevazut in aceste programe pentru continuarea activitatii.
(3) Dovada ca persoana incadrata pe un post nou-creat provine din randul
somerilor este eliberata de agentiile pentru ocupare si formare profesionala
judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
(4) La incadrarea pe locurile de munca nou-create a fiecarei persoane
provenite din randul somerilor, angajatorul este obligat sa incheie cu agentia
pentru ocupare si formare profesionala judeteana, respectiv a municipiului
Bucuresti, o conventie conform anexei nr. 15 la prezentele norme metodologice.
(5) Pentru stabilirea sumelor necesare, potrivit prevederilor art. 54 alin.
(1) din ordonanta de urgenta, societatile comerciale beneficiare vor depune la
agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a
municipiului Bucuresti, un tabel nominal, intocmit conform anexei nr. 16 la
prezentele norme metodologice, pana la data de 20 a lunii urmatoare celei
pentru care se fac platile.
(6) Sumele necesare pentru acoperirea platilor ce se acorda societatilor
comerciale prevazute la art. 54 alin. (1) din ordonanta de urgenta vor fi
deduse din contributia lunara datorata de angajatori si de salariatii acestora
la bugetul Fondului pentru plata ajutorului de somaj.
(7) In cazul in care suma necesara pentru acoperirea platilor este mai mare
decat contributia datorata de societatea comerciala la bugetul Fondului pentru
plata ajutorului de somaj, aceasta va recupera diferenta prin intermediul
agentiei pentru ocupare si formare profesionala judeteana, respectiv a
municipiului Bucuresti, in termen de 10 zile de la depunerea tabelului nominal
prevazut la alin. (5).
Art. 46
Cota aplicata veniturilor provenind din contributia de 5%, datorata de
agentii economici, prevazuta la art. 55 alin. (1) din ordonanta de urgenta, se
stabileste prin legea bugetului asigurarilor sociale de stat.
Art. 47
Serviciile de preconcediere colectiva finantate din resursele financiare
constituite conform art. 55 din ordonanta de urgenta sunt cele mentionate la
art. 46 din ordonanta de urgenta, precum si alte servicii recunoscute ca atare
de Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala, in sensul
prevederilor art. 43 din prezentele norme metodologice.
Art. 48
(1) De la data intrarii in vigoare a ordonantei de urgenta Agentia
Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala va evidentia distinct
resursele financiare prevazute la art. 55 din ordonanta de urgenta, pe surse de
constituire, precum si cheltuielile efectuate din acestea pe destinatii.
(2) Agentia Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala va adapta
corespunzator, cu avizul directiei de resort din Ministerul Finantelor,
monografia inregistrarilor contabile cu privire la Fondul pentru plata
ajutorului de somaj.
Art. 49
(1) In sensul prevederilor art. 61 alin. (1) din ordonanta de urgenta,
platile compensatorii, ajutorul de somaj sau alocatia de sprijin aflate in
derulare reprezinta platile care au inceput inainte de intrarea in vigoare a
ordonantei de urgenta si care continua si dupa aceasta data.
(2) Sunt considerate plati in derulare, in sensul prevederilor art. 61
alin. (1) din ordonanta de urgenta, si platile al caror cuantum a fost stabilit
inainte de intrarea in vigoare a ordonantei de urgenta, iar punerea in plata a
acestora se face dupa intrarea in vigoare a ordonantei de urgenta.
(3) Daca unei parti din totalul personalului disponibilizat prin concedieri
colective de catre un angajator i-au fost stabilite drepturile banesti
prevazute la alin. (1) inainte de intrarea in vigoare a ordonantei de urgenta,
vor fi considerate plati in derulare si platile cuvenite celorlalti salariati
disponibilizati dupa intrarea in vigoare a ordonantei de urgenta, in baza
acelorasi programe de restructurare, hotarari ale adunarilor generale ale
actionarilor, acte normative, hotarari judecatoresti, contracte de
vanzare-cumparare, cu conditia ca desfacerea contractelor individuale de munca
ale acestor salariati sa fie facuta in termen de 60 de zile de la data
aprobarii sau emiterii actelor mentionate sau, dupa caz, in termenul de 60 de
zile prevazut la art. 23 lit. d) din ordonanta de urgenta.
(4) De asemenea, sunt considerate plati in derulare, in sensul art. 61
alin. (1) din ordonanta de urgenta, platile stabilite pentru salariatii
disponibilizati dupa intrarea in vigoare a ordonantei de urgenta, daca in
contractele de vanzare-cumparare incheiate anterior intrarii in vigoare a
ordonantei de urgenta sunt prevazute disponibilizari prin concedieri colective
in etape, care se deruleaza dupa data de 29 iunie 1999.
Art. 50
In aplicarea prevederilor art. 62 din ordonanta de urgenta, coroborate cu
prevederile art. 45 alin. (1) din ordonanta de urgenta, perioada acordarii
platilor compensatorii din bugetele de venituri si cheltuieli ale angajatorului
constituie vechime in grupa a III-a de munca.
(2) In perioada prevazuta la alin. (1) contributiile pentru asigurarile
sociale de sanatate nu se suporta din bugetul Fondului pentru plata ajutorului
de somaj.
Art. 51
Pentru aplicarea prevederilor prezentelor norme metodologice Agentia
Nationala pentru Ocupare si Formare Profesionala poate sa emita proceduri de
lucru, precizari si instructiuni, aprobate prin ordin al presedintelui, care
vor fi publicate in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Art. 52
Anexele nr. 1 - 16 fac parte integranta din prezentele norme metodologice.
ANEXA 1
la normele metodologice
Societatea Comerciala..........
Adresa ........................
Telefon .......................
Codul fiscal...................
AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
A JUDETULUI ............./MUNICIPIULUI BUCURESTI
Prin prezenta va comunicam ca pentru Societatea Comerciala ................
a fost certificat programul de restructurare cu avizul nr. ............ din
data .............. .
In vederea aprobarii programului de restructurare, conform art. 10 din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999, va inaintam urmatoarele
documente:
a) hotararea adunarii generale a actionarilor de aprobare a programului de
restructurare;
b) programul de restructurare;
c) documentele care atesta situatia pierderilor sau arieratelor;
d) avizul pentru certificarea programului de restructurare, eliberat de
Agentia Romana de Dezvoltare.
Conducatorul unitatii,
......................
ANEXA 2
la normele metodologice
Angajator .................
Adresa ....................
Telefon ...................
Codul fiscal...............
AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
A JUDETULUI ............./MUNICIPIULUI BUCURESTI
Prin prezenta va comunicam ca salariul mediu net pe unitate realizat in
luna ........... este de ......... lei si a fost calculat cu respectarea
prevederilor art. 22 din Normele metodologice de aplicare a prevederilor
Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999, pe baza urmatoarelor elemente:
1. Sume brute platite din fondul de salarii ............. lei, din care:
a) salariile de baza brute, corespunzatoare timpului efectiv lucrat in
program normal si suplimentar, inclusiv indemnizatiile de conducere, salariile
de merit si alte drepturi care, potrivit actelor normative in vigoare, fac
parte din salariul de baza .............. lei;
b) sporurile si indemnizatiile acordate sub forma de procent din salariul
de baza brut sau in sume fixe ............ lei;
c) alte adaosuri la salarii, acordate potrivit legii sau prin contractele
colective de munca ..................... lei;
d) contravaloarea drepturilor in natura, acordate salariatilor sub forma de
remuneratie ...................... lei;
e) indemnizatii pentru concedii de odihna si pentru alte concedii platite
............. lei;
f) sumele platite in cazul intreruperii lucrului din motive neimputabile
salariatilor ................ lei;
g) sumele platite pentru concediile de boala din fondul de salarii conform
Legii nr. 49/1992 ......................... lei.
2. Impozitul aferent sumelor brute platite din fondul de salarii
.............. lei.
3. Numarul mediu al salariatilor .............. persoane.
Conducatorul unitatii, Seful compartimentului
................... economico-financiar,
...................
ANEXA 3a)
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Codul fiscal.................................
Numarul salariatilor la data disponibilizarii ................
Numarul salariatilor disponibilizati .........................
LISTA
cuprinzand persoanele disponibilizate ca urmare a programului de restructurare/reorganizare/inchidere
operationala a activitatii/fuziune/divizare/privatizare/lichidare sau faliment,
aprobat prin .................... din data*) ....................., care
beneficiaza de plati compensatorii conform Ordonantei de urgenta a Guvernului
nr. 98/1999
Salariul mediu net pe unitate realizat in luna anterioara disponibilizarii
................. lei.
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A = Numele si prenumele
B = Codul numeric personal sau data si locul nasterii
C = Domiciliul stabil
D = Data desfacerii contractului individual de munca
E = Adeverinta de participare la servicii de preconcediere colectiva
E1 = Numarul/Data
E2 = Emitent (AJOPF/prestator de servicii)
F = Vechimea in munca
G = Plata compensatorie
G1 = Numarul de salarii, conform vechimii in munca
G2 = Suma acordata suplimentar potrivit art. 32 alin. (2) lei
G3 = Suma totala (lei)
G4 = Primul virament (lei)
H = Numarul contului personal
____________________________________________________________________
| Nr. | A | B | C | D*) | E | F | G*) | H*) |
| crt. | | | | |_________| |___________________| |
| | | | | | E1 | E2 | | G1 | G2 | G3 | G4 | |
|______|___|___|___|______|____|____|___|____|____|____|____|________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
|______|___|___|___|______|____|____|___|____|____|____|____|________|
| | | | | | | | | | | | | |
|______|___|___|___|______|____|____|___|____|____|____|____|________|
NOTA:
Prezentul tabel a fost intocmit cu respectarea prevederilor art. 2, 3, 29
si 32 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
Angajatorul isi asuma raspunderea pentru corectitudinea si veridicitatea
datelor inscrise in anexa.
Conducatorul Seful compartimentului Reprezentantii
unitatii, economico-financiar, salariatilor,
............ ...................... ..............
------------
*) Data prevazuta la art. 7, 11, 12, 13, 16, 19, 21 si 23 din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
*) Se va trece adresa completa a domiciliului stabil.
*) Se va completa de catre agentia pentru ocupare si formare profesionala
judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti.
*) Se va completa de catre Casa de Economii si Consemnatiuni.
ANEXA 3b)
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Codul fiscal.................................
Numarul salariatilor la data disponibilizarii ................
Numarul salariatilor disponibilizati .........................
LISTA
cuprinzand persoanele disponibilizate ca urmare a programului de
restructurare/reorganizare/inchidere operationala a
activitatii/privatizare/lichidare, care se incadreaza in prevederile art. 30
din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999
________________________________________________________________________
| Nr. | Numele si | Codul | | Data | Motivatia |
| crt. | prenumele | numeric | Domiciliul | desfacerii | conform |
| | | personal | stabil | contractului | prevederilor |
| | | sau data | | individual | art. 30 |
| | | si locul | | de munca | |
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
|______|___________|__________|____________|______________|______________|
NOTA:
Prezentul tabel a fost intocmit cu respectarea prevederilor art. 2, 3 si 30
din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
Conducatorul unitatii, Reprezentantii salariatilor,
.................... .......................
ANEXA 3c)
la normele metodologice
CIRCUITUL
anexelor nr. 3a) si 3b) la normele metodologice
1. Anexa nr. 3a) se intocmeste in trei exemplare de catre angajator, din
care:
- doua exemplare se transmit agentiei pentru ocupare si formare
profesionala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, in a carei raza
teritoriala isi are sediul angajatorul, din care un exemplar va fi inaintat
Casei de Economii si Consemnatiuni;
- un exemplar va ramane la angajator.
2. Anexa nr. 3b) se intocmeste in doua exemplare de catre angajator, din
care:
- un exemplar se transmite agentiei pentru ocupare si formare profesionala
judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti;
- un exemplar va ramane la angajator.
ANEXA 4
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Codul fiscal.................................
AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
A JUDETULUI ............../MUNICIPIULUI BUCURESTI
Prin prezenta va comunicam ca pentru .................................
(denumirea angajatorului)
a fost aprobat programul de restructurare conform ................*) din data
de ............; restructurarea a fost aprobata prin ..................*).
Angajatorul:
- se incadreaza in prevederile art. 1 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 98/1999;
- are o structura a actionariatului conform ..............*);
- se incadreaza in prevederile art. 3 alin. (1) din Normele metodologice de
aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
Numarul salariatilor la data intocmirii programului de restructurare,
respectiv la data emiterii actului administrativ de aprobare a restructurarii
.................... persoane.
Numarul salariatilor la data disponibilizarii ................ persoane.
Numarul total al personalului disponibilizat prin concediere colectiva, in
conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
98/1999 ................ persoane*).
Conducatorul unitatii,
....................
------------
*) Se specifica actul de aprobare conform art. 4 alin. (2) din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999 si se anexeaza in copie.
*) Se specifica actul administrativ prin care s-a aprobat restructurarea
unitatilor bugetare sau extrabugetare, conform art. 12 alin. (2) din Ordonanta
de urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
*) Se specifica incadrarea angajatorului la pct. 1 sau 2 din cap. II -
sectiunea I din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
*) Se va completa numarul personalului care urmeaza a fi disponibilizat
conform art. 5 alin. (1) si (2), art. 8 alin. (2) si art. 12 alin. (2) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
ANEXA 5
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Codul fiscal.................................
AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
A JUDETULUI ............../MUNICIPIULUI BUCURESTI
Prin prezenta va comunicam ca pentru .................................
(denumirea angajatorului)
a fost aprobata reorganizarea conform hotararii judecatorului-sindic, ramasa
definitiva si executorie*), nr. ....... din data de ............ .
Angajatorul se incadreaza in prevederile art. 1 alin. (1) din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
Numarul salariatilor la data intocmirii planului de reorganizare
.................... persoane.
Numarul salariatilor la data disponibilizarii ................. persoane.
Numarul total al personalului disponibilizat prin concediere colectiva, in
conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
98/1999 .............. persoane.
Conducatorul unitatii,
....................
------------
*) Se anexeaza in copie.
ANEXA 6
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Codul fiscal.................................
AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
A JUDETULUI ............../MUNICIPIULUI BUCURESTI
Prin prezenta va comunicam ca pentru .................................
(denumirea angajatorului)
a fost aprobata inchiderea operationala partiala/totala a activitatii
conform hotararii adunarii generale a actionarilor/consiliului de
administratie/ordinului ministrului*) nr. ....... din data de ........... .
Angajatorul se incadreaza in prevederile art. 1 alin. (1) din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
Numarul salariatilor la data inchiderii operationale a activitatii
.................... persoane.
Numarul total al personalului disponibilizat prin concediere colectiva, in
conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
98/1999 .............. persoane.
Conducatorul unitatii,
....................
------------
*) Se anexeaza in copie.
ANEXA 7
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Codul fiscal.................................
AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
A JUDETULUI ............../MUNICIPIULUI BUCURESTI
Prin prezenta va comunicam ca pentru .................................
(denumirea angajatorului)
a fost aprobata fuziunea/divizarea prin incheierea judecatorului-delegat,
ramasa definitiva,*) nr. ....... din data de ........... .
Angajatorul se incadreaza in prevederile art. 1 alin. (1) din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
Numarul salariatilor la data fuziunii/divizarii ............ persoane.
Numarul total al personalului disponibilizat prin concediere colectiva in
conformitate cu prevederile art. 2 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
98/1999 .......... persoane.
Conducatorul unitatii,
....................
------------
*) Se anexeaza in copie.
ANEXA 8
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Codul fiscal.................................
AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
A JUDETULUI ............../MUNICIPIULUI BUCURESTI
Prin prezenta va comunicam ca pentru .................................
(denumirea angajatorului)
s-a semnat contractul de vanzare-cumparare/s-a intocmit raportul final
privind rezultatele ofertei publice de vanzare/s-a intocmit raportul de
confirmare a tranzactiei pe piata de capital*) nr. ....... din data de
.......... .
Angajatorul se incadreaza in prevederile art. 1 alin. (1) din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
Numarul salariatilor la data semnarii contractului de
vanzare-cumparare/intocmirii raportului final/intocmirii raportului de
confirmare a tranzactiei ....... persoane.
Numarul total al personalului disponibilizat prin concediere colectiva,
prevazut in contractul de vanzare-cumparare, in prospectul ofertei publice de
vanzare de valori mobiliare sau in documentul de oferta ........ persoane.
Conducatorul unitatii,
....................
------------
*) Se anexeaza in copie.
ANEXA 9
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Codul fiscal.................................
AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
A JUDETULUI ............../MUNICIPIULUI BUCURESTI
Prin prezenta va comunicam ca pentru .................................
(denumirea angajatorului)
a fost aprobata dizolvarea/lichidarea/falimentul conform*) nr. ....... din
data de ........... .
Angajatorul se incadreaza in prevederile art. 1 alin. (1) din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
Numarul personalului disponibilizat .............. persoane.
Numarul salariatilor mentinuti in activitate pentru finalizarea
contractelor in derulare .......... persoane.
Conducatorul unitatii,
....................
------------
*) Se specifica actul de aprobare a dizolvarii/lichidarii/falimentului si
se anexeaza in copie.
ANEXA 10
la normele metodologice
PROPUNERE DE AFACERE
pentru dezvoltarea/asocierea in vederea dezvoltarii unei societati comerciale
A. Date de identificare a societatii comerciale
1. Denumirea firmei .....................................................
2. Numarul si data inregistrarii la registrul comertului ................
3. Forma juridica de constituire ........................................
4. Activitatea principala ...............................................
5. Natura capitalului (de stat, privat, strain, mixt) ...................
6. Asociati, actionari principali: ......................................
__________________________________________________________________
| Numele | | Seria si numarul | |
| si prenumele | Adresa | buletinului de | Eliberat de |
| | | identitate | |
|______________|__________________|__________________|_____________|
|______________|__________________|__________________|_____________|
|______________|__________________|__________________|_____________|
|______________|__________________|__________________|_____________|
|______________|__________________|__________________|_____________|
B. Date despre activitatea societatii comerciale
1. Capitalul social ............................................ lei
2. Numarul total al salariatilor .......................... persoane
3. Cifra de afaceri ............................................ lei
4. Produsele/serviciile (volumul fizic sau valoric al activitatii)
....................................................................
C. Descrierea proiectului pentru care se solicita achitarea intr-o singura
transa a platilor compensatorii conform art. 34 alin. (1) lit. a) din Ordonanta
de urgenta a Guvernului nr. 98/1999
1. Produsele/serviciile (cresterea volumului fizic sau valoric al
activitatii) ....................................................
2. Produse/servicii noi (volum fizic sau valoric)
3. Resursele materiale necesare pentru dezvoltarea activitatii
3.1. Valoarea investitiei propuse a se realiza:
__________________________________________________________________________
| Obiectul investitiei | Constructor/ | Valoarea estimata | |
| (constructii, masini | Furnizor | (pe baza de | Termen de |
| si utilaje) | | deviz/oferta furnizor) | realizare |
|______________________|______________|________________________|___________|
|______________________|______________|________________________|___________|
|______________________|______________|________________________|___________|
| TOTAL: | | | |
|______________________|______________|________________________|___________|
3.2. Materii prime si materiale
_________________________________________________________________________
| Denumirea materiilor | Sursa de | Cantitatile necesare | |
| prime/materialelor | aprovizionare | pentru programul | Valoarea |
| | | de productie pe un an | totala |
|______________________|_______________|________________________|__________|
|______________________|_______________|________________________|__________|
|______________________|_______________|________________________|__________|
| TOTAL: | | | |
|______________________|_______________|________________________|__________|
4. Suma totala necesara pentru dezvoltarea/asocierea in vederea dezvoltarii
societatii comerciale ............. lei.
Subsemnatul ................. ma oblig ca in termen de 90 de zile de la
data incasarii sumei sa fac dovada*) utilizarii acesteia conform propunerii de
afacere.
Semnatura
..............
------------
*) Acte doveditoare privind achizitionarea de bunuri mobile sau imobile ori
majorarea capitalului social.
ANEXA 11
la normele metodologice
ANGAJAMENT
Subsemnatul ......................, domiciliat in localitatea
............., str. ................ nr. ......., bl. ....., et. .....,
sectorul/judetul .........., posesor al buletinului/cartii de identitate seria
........ nr. ...., eliberat/a de ......... la data de ..........., codul
numeric personal, titular al contului curent personal special nr. ............,
deschis la unitatea C.E.C. ..........., cunoscand prevederile art. 292 din
Codul penal cu privire la falsul in declaratii, ma angajez ca suma de ...........
lei sa o utilizez in baza prevederilor art. 34 sau 35 din Ordonanta de urgenta
a Guvernului nr. 98/1999 in scopul*) .................................. .
Ma oblig ca in termen de 90 de zile de la data la care C.E.C. imi va
elibera suma de bani solicitata sa prezint agentiei pentru ocupare si formare
profesionala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, copii de pe actele
doveditoare*), din care sa rezulte utilizarea sumei in scopul de mai sus.
Semnatura beneficiarului,
......................
Data .............
Dat in fata noastra,
Reprezentantul agentiei pentru ocupare si formare profesionala ............
Numele si prenumele .........................................
Semnatura .......................
------------
*) Se va trece una din situatiile:
1. constituirea unei asociatii familiale;
2. desfasurarea unei activitati comerciale pe cont propriu;
3. achizitionarea sau asocierea in vederea achizitionarii de inventar
agricol;
4. cumpararea de actiuni, titluri de participare la fonduri mutuale,
titluri de stat si alte produse monetare calificate pentru tranzactionare de
catre Comisia Nationala a Valorilor Imobiliare.
*) Acte doveditoare:
1. autorizatie de functionare a asociatiei familiale;
2. autorizatie pentru desfasurarea unei activitati pe cont propriu;
3. acte prin care se dovedeste achizitionarea de inventar agricol,
cumpararea de actiuni, titluri de participatie la fonduri mutuale, titluri de
stat si de produse monetare calificate pentru tranzactionare de catre Comisia
Nationala a Valorilor Mobiliare.
ANEXA 12
la normele metodologice
PROPUNERE DE AFACERE
pentru infiintarea sau asocierea in vederea infiintarii unei societati
comerciale
1. Beneficiarul platilor compensatorii
Numele si prenumele ...................................
Adresa ..............................................................
Buletinul/cartea de identitate seria ..... nr. ....., eliberat de ........,
la data ..............., codul numeric personal ...............
2. Asociatii in vederea infiintarii unei societati comerciale
___________________________________________________________________________
|Nr. | Numele | | Seria si numarul | |
|crt. | si prenumele | Adresa | buletinului/ | Eliberat de |
| | | | cartii de identitate| |
|_____|______________|__________________|_____________________|_____________|
|_____|______________|__________________|_____________________|_____________|
3. Descrierea proiectului pentru care beneficiarul solicita achitarea
platilor compensatorii conform art. 35 din Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr. 98/1999
3.1. Tipul de activitate al noii societati comerciale:
productie/servicii/comert/turism/alte activitati ............................
3.2. Nominalizarea produselor sau serviciilor pe care le va executa sau
presta noua societate si volumul fizic sau valoric anual estimat
.....................................................................................................................................
3.3. Necesarul de resurse materiale pentru inceperea activitatii:
a) investitii
_______________________________________________________________
| Investitii | Valoare estimata | Termen de |
| (constructii, masini, utilaje) | | realizare |
|________________________________|__________________|___________|
|________________________________|__________________|___________|
| TOTAL: | | |
|________________________________|__________________|___________|
b) materii prime si materiale
_______________________________________________________________
| | |
| Denumirea materiilor prime | Valoarea estimata |
| si a materialelor | |
|_________________________________________|_____________________|
|_________________________________________|_____________________|
| TOTAL: | |
|_________________________________________|_____________________|
4. Cheltuieli pentru infiintarea societatii comerciale ............ lei
5. Total sume necesare pentru infiintarea societatii ......... lei, din care:
- contributia personala ................ lei;
- contributia asociatilor ................ lei.
Subsemnatul ............ ma oblig ca in termen de 90 de zile de la data
incasarii sumei sa dovedesc utilizarea acesteia conform propunerii de afacere*).
Beneficiar de plati compensatorii,
..............................
------------
*) Dovada se face cu:
- copia de pe certificatul de inmatriculare si de pe statutul societatii
comerciale infiintate;
- codul fiscal al societatii comerciale.
ANEXA 13
la normele metodologice
AGENTIA PENTRU OCUPARE SI FORMARE PROFESIONALA
..............................................
Denumirea prestatorului de servicii
...................................
ADEVERINTA
Se adevereste prin prezenta ca dl/dna .....................................
a participat in perioada ...................................... la serviciile
de
preconcediere ........................................................
(denumirea serviciilor)
desfasurate la sediul agentiei pentru ocupare si formare profesionala
judeteana/sediul unitatii care a disponibilizat personal/sediul prestatorului
de servicii.
Se elibereaza prezenta in conformitate cu prevederile art. 46 alin. (1) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
Conducatorul unitatii,
................................
(numele si prenumele, semnatura)
ANEXA 14
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Codul fiscal.................................
Numarul salariatilor la data disponibilizarii ................
Numarul salariatilor disponibilizati .........................
LISTA*)
cuprinzand persoanele ramase in activitate dupa incheierea disponibilizarilor
potrivit programului de restructurare aprobat prin ......... din data
.......... si platile compensatorii care s-ar cuveni acestora
Salariul mediu net pe unitate realizat in luna anterioara disponibilizarii
.................... lei.
___________________________________________________________________________
| | | | | | Plata compensatorie |
| | | | | |care s-ar fi cuvenit, |
| | | | | | inclusiv salariul |
| | |Codul | | |suplimentar, daca este|
| | |numeric | |Vechimea in munca| cazul*) |
|Nr. |Numele si|personal|Domiciliul| la data ultimei |----------------------|
|crt.|prenumele|sau data| stabil | disponibilizari | Numarul de | |
| | |si locul| | prin concediere | salariati, | |
| | |nasterii| | colectiva | conform | Suma |
| | | | | | vechimii in | totala|
| | | | | | munca, | |
| | | | | | inclusiv | |
| | | | | | salariul | |
| | | | | | suplimentar | |
|____|_________|________|__________|_________________|______________|_______|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
|____|_________|________|__________|_________________|______________|_______|
|____|_________|________|__________|_________________|______________|_______|
Conducatorul Seful compartimentului Reprezentantii
unitatii, economic, salariatilor,
............ ...................... ..............
------------
*) Se depune numai in cazul in care la data solicitarii creditului se
cunoaste lista cuprinzand personalul mentinut in activitate dupa incheierea
disponibilizarilor.
Daca la data solicitarii creditului nu se cunoaste lista cuprinzand
personalul mentinut in activitate, se va adresa agentiei pentru ocupare si formare
profesionala judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti, o cerere care va
contine si fundamentarea limitei in cadrul careia poate fi acordat creditul
conform prevederilor art. 52 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului
nr. 98/1999, dupa cum urmeaza:
- numarul salariatilor mentinuti in activitate ......... persoane;
- cuantumul platilor compensatorii medii ce revin pe un salariat
disponibilizat pana la data acordarii creditului ............... lei;
- suma platilor compensatorii care s-ar cuveni personalului mentinut in
activitate .............. lei.
*) Se va completa de catre agentia pentru ocupare si formare profesionala
judeteana, respectiv a municipiului Bucuresti.
ANEXA 15
la normele metodologice
AGENTIA PENTRU OCUPARE Angajator
SI FORMARE PROFESIONALA ................
....................... ................
CONVENTIA Nr. .........
incheiata azi .........
Intre Agentia pentru ocupare si formare profesionala
......................,
reprezentata prin .........., avand functia de ............., pe de o
parte, si Societatea Comerciala ................, reprezentata prin
.................., avand functia de ....................., numita angajator,
pe de alta parte, convin urmatoarele:
1. Angajatorul ................... incadreaza pe dl/dna
.................... care provine din randul somerilor, conform Adeverintei nr.
...... din ........., eliberata de Agentia pentru ocupare si formare
profesionala ..................., cu contract de munca pe perioada
nedeterminata.
2. Salariul de baza net stabilit la data angajarii este de ............
lei.
3. Angajatorul se obliga sa mentina contractul individual de munca al
dlui/dnei ..................... pe o perioada de minimum 3 ani de la data
incheierii acestuia.
4. Angajatorul se obliga sa restituie sumele primite de la bugetul Fondului
pentru plata ajutorului de somaj in situatia prevazuta la art. 54 alin. (3) din
Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999.
5. Agentia pentru ocupare si formare profesionala
.......................... se obliga sa efectueze plata reprezentand 75% din
salariul de baza net stabilit la data angajarii, pe o perioada de un an de la
aceasta data, in conformitate cu prevederile art. 54 alin. (1) din Ordonanta de
urgenta a Guvernului nr. 98/1999 si ale art. 45 alin. (5) si (6) din normele
metodologice de aplicare a acesteia.
Director executiv, Angajator,
.................. ..........
ANEXA 16
la normele metodologice
Angajator ...................................
Adresa ......................................
Telefon .....................................
Cont banca ..................................
Codul fiscal.................................
TABEL NOMINAL
cuprinzand persoanele angajate in baza prevederilor art. 54
din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999
luna ............... anul .........
Numarul de ore corespunzator programului normal de lucru din luna pentru
care se face plata ........ .
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
I - Salariul orar net (col. 5/numarul de ore conform programului normal)
II - Numarul de ore lucrate
III - Salariul corespunzator orelor lucrate (col. 6 x col. 7)
IV - 75 % din salariul mentionat in col. 8
___________________________________________________________________________
| | | | |Salariul |Salariul | | | | |
| | | |Contract| de baza | de baza | | | | |
|Nr. |Numele si| Data |de munca| brut | net | I | II | III | IV |
|crt.|prenumele|angajarii|numarul |stabilit |stabilit | | | | |
| | | | ...... | la data | la data | | | | |
| | | |data .. |angajarii|angajarii| | | | |
|____|_________|_________|________|_________|_________|_____|____|_____|____|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|____|_________|_________|________|_________|_________|_____|____|_____|____|
| | ....... | | | | | | | | |
| | ....... | | | | | | | | |
|____|_________|_________|________|_________|_________|_____|____|_____|____|
Recapitulatie:
1. Contributia datorata Fondului pentru plata ajutorului de somaj ......
lei
2. Suma acordata conform prevederilor art. 54 din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 98/1999 ........... lei.
3. Diferenta de plata/de primit ............. lei.
Conducatorul unitatii, Seful compartimentului
economico financiar,
...................... ......................