E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 643 din  8 octombrie 1992

pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Fondului Proprietatii de Stat

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 262 din 21 octombrie 1992


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:
    Art. 1

    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Fondului Proprietatii de Stat, anexa la prezenta hotarare.
    Art. 2
    Hotararea Guvernului nr. 254/1992 pentru aprobarea Regulamentului-cadru privind organizarea si functionarea Fondului Proprietatii de Stat se abroga.



                      PRIM-MINISTRU
                     THEODOR STOLOJAN

                                 Contrasemneaza:
                                 Ministrul economiei
                                 si finantelor,
                                 George Danielescu

    ANEXA 1

             REGULAMENTUL
de organizare si functionare a Fondului Proprietatii de Stat

    CAP. 1

    Art. 1
    Fondul Proprietatii de Stat, infiintat potrivit prevederilor Legii privatizarii societatilor comerciale nr. 58/1991, denumita in continuare lege, este institutie publica cu personalitate juridica, cu caracter comercial si financiar.
    Fondul Proprietatii de Stat are patrimoniu propriu si autonomie functionala si de decizie. In activitatea sa se conduce si ia hotarari dupa principii comerciale.
    Art. 2
    Fondul Proprietatii de Stat administreaza patrimoniul propriu si gestioneaza actiunile si partile sociale pe care le detine in societatile comerciale prevazute in art. 2 din lege.
    Activitatea Fondului Proprietatii de Stat se desfasoara cu respectarea prevederilor legii, ale Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, ale prezentului regulament, precum si a altor prevederi legale aplicabile.
    Art. 3
    Fondul Proprietatii de Stat are sigla proprie, aprobata de consiliul de administratie.
    Fondul Proprietatii de Stat are sediul in Bucuresti, str. C. A. Rosetti nr. 21, sector 1, c.p. 70205.
    Denumirea "Fondul Proprietatii de Stat" si sediul trebuie sa figureze, cu caractere vizibile, pe toate actele emise de Fondul Proprietatii de Stat.
    Pe documentele oficiale ale Fondului Proprietatii de Stat se imprima si sigla acestuia.

    CAP. 2
    Obiectul activitatii Fondului Proprietatii de Stat

    Art. 4
    Fondul Proprietatii de Stat are drept obiect urmatoarele activitati:
    a) pregatirea si realizarea privatizarii treptate a societatilor comerciale cu capital de stat, prevazute in art. 2 din lege, tinzand sa asigure reducerea participarii statului la capitalul social pana la completa privatizare;
    b) gestionarea actiunilor si partilor sociale pe care le detine, indeplinind atributiile prevazute de dispozitiile legale in vigoare;
    c) valorificarea veniturilor obtinute, in vederea asigurarii finantarii actiunilor prevazute la lit. a) si b), precum si a altor actiuni prevazute de lege, care revin Fondului Proprietatii de Stat.

    CAP. 3
    Patrimoniul Fondului Proprietatii de Stat

    Art. 5
    Patrimoniul Fondului Proprietatii de Stat este initial constituit, conform legii, din 70% din actiunile si, dupa caz, din partile sociale ale societatilor comerciale cu capital de stat prevazute in art. 2 al legii, precum si din 70% din sumele rezultate din vanzarea actiunilor societatilor comerciale inainte de organizarea Fondului Proprietatii de Stat.
    Actiunile si partile sociale care formeaza patrimoniul initial al Fondului Proprietatii de Stat i se transmit de Ministerul Economiei si Finantelor, in numele statului roman, prin act de transmitere, intocmit potrivit anexei la prezentul regulament.
    Art. 6
    Patrimoniul Fondului Proprietatii de Stat este alimentat la venituri de sumele realizate din actiunea de privatizare si orice operatiuni comerciale sau financiare efectuate de Fondul Proprietatii de Stat in cadrul legii.
    Art. 7
    Cheltuielile Fondului Proprietatii de Stat se efectueaza cu respectarea dispozitiilor legale a normelor financiare, potrivit competentelor stabilite de consiliul de administratie.
    Art. 8
    Bugetul de venituri si cheltuieli intocmit anual si contul de executie bugetara pentru anul precedent sunt aprobate de consiliul de administratie.

    CAP. 4
    Atributiile Fondului Proprietatii de Stat

    Art. 9
    Fondul Proprietatii de Stat exercita, in conditiile legii, urmatoarele atributii:
    a) intocmeste, in colaborare cu Fondurile Proprietatii Private, programul anual minimal de privatizare pentru anul urmator si il prezinta Parlamentului spre aprobare si Guvernului spre informare;
    b) urmareste, in cadrul programelor anuale minimale de privatizare, reducerea participarii statului la capitalul social al societatilor comerciale, pana la privatizarea completa a acestora;
    c) colaboreaza cu Fondurile Proprietatii Private pentru stabilirea si realizarea masurilor de accelerare a procesului de privatizare;
    d) elaboreaza raportul anual asupra activitatii sale si il prezinta Parlamentului spre aprobare si Guvernului spre informare. Raportul si contul de profit si pierderi se publica in Monitorul Oficial al Romaniei si se difuzeaza prin mijloace de informare in masa;
    e) ia masuri in vederea vanzarii actiunilor societatilor comerciale catre persoanele care se bucura de facilitatile acordate prin art. 48 si 49 din lege;
    f) in calitate de actionar si titular de parti sociale ale societatilor comerciale cu capital de stat, prevazute in art. 2 al legii, exercita drepturile si-si asuma obligatiile ce-i revin in aceasta calitate, potrivit Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale si altor legi cu caracter comercial;
    g) defineste criteriile de performanta minima pentru aprecierea societatilor comerciale al caror actionar este;
    h) stabileste, in functie de realizarile obtinute de societatile comerciale in raport cu criteriile de performanta minima, programe pentru restructurarea si reabilitarea acestora; efectueaza investitii si finantari, fara ca prin aceasta sa mareasca proportia participarii statului la capitalul social al societatilor comerciale;
    i) stabileste societatile comerciale care urmeaza a fi lichidate in conditiile legii, intrucat nu mai pot fi reabilitate;
    j) acorda, conform legii, persoanelor indreptatite, credite, termene de plata, plata in rate sau alte facilitati pentru cumpararea de actiuni si active ale societatilor comerciale;
    k) stabileste, pentru fiecare an, politica de utilizare a dividendelor ce i se cuvin si a profitului propriu realizat;
    l) participa, impreuna cu Agentia Nationala pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii si Fondurile Proprietatii Private, la privatizarea societatilor comerciale mici, in conditiile prevazute de lege;
    m) acorda mandat special Fondului Proprietatii Private pentru privatizarea fiecarei societati comerciale mijlocii, in conditiile prevazute de lege;
    n) acorda Fondului Proprietatii Private mandat pentru a negocia, in numele sau, conditiile de vanzare in cazul in care persoanele fizice si juridice, romane sau straine, vor opta sa cumpere 100% actiunile unor societati comerciale;
    o) efectueaza, direct sau prin reprezentant, orice alte operatiuni comerciale si financiare, necesare realizarii obiectului sau de activitate;
    p) acorda si primeste orice asigurari si garantii necesare realizarii obiectului sau de activitate.

    CAP. 5
    Consiliul de administratie

    Art. 10
    Organul de conducere al Fondului Proprietatii de Stat este consiliul de administratie, format de 17 membri, numiti pentru un mandat de 5 ani, care poate fi reinnoit o singura data.
    Numirea membrilor consiliului de administratie se face potrivit legii. Revocarea acestora pentru abateri grave in executarea mandatului se face de aceleasi organe care au facut numirea. In cazul savarsirii infractiunilor prevazute de art. 29 din Legea nr. 31/1990, revocarea este obligatorie.
    Conducerea se exercita de consiliul de administratie, in sedinte ordinare sau extraordinare, si de presedintele acestuia, in cazurile si in conditiile prevazute de lege si de prezentul regulament.
    Art. 11
    Membrii consiliului de administratie nu pot fi, in acelasi timp:
    a) membri in consiliile de administratie ale Fondurilor Proprietatii Private sau cenzori ai acestora;
    b) administratori sau cenzori ai societatilor comerciale prevazute la art. 2 din lege;
    c) administratori sau cenzori ai societatilor comerciale privatizate conform legii, decat dupa expirarea unei perioade de 2 ani de la incheierea privatizarii.
    Art. 12
    In caz de incompatibilitate sau alta cauza care provoaca vacanta unui loc in consiliul de administratie, acesta va solicita organului care a numit pe cel in cauza sa faca de indata noi numiri pentru perioada ce a ramas din mandatul de 5 ani.
    Art. 13
    Membrii consiliului de administratie isi exercita mandatul potrivit Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale. Ei raspund pentru activitatea lor, personal si solidar, potrivit legislatiei comerciale.
    Art. 14
    Raspunderea pentru actele savarsite sau pentru omisiuni nu se intinde si la acei membri ai consiliului de administratie care au facut sa se constate, in registrul hotararilor consiliului, impotrivirea lor in legatura cu anumite hotarari care au fost adoptate si au incunostintat despre aceasta pe cenzori.
    Pentru hotararile luate in sedintele la care un membru al consiliului de administratie nu a participat, el ramane raspunzator daca, in termen de o luna de cand a luat cunostinta de acestea, nu a facut impotrivirea in conditiile prevazute la alin. 1.
    Art. 15
    Atunci cand un membru al consiliului de administratie, sotia, rudele sau afinii sai pana la gradul al IV-lea inclusiv au intr-o anumita operatiune, direct sau indirect, interese  contrare intereselor Fondului Proprietatii de Stat, el trebuie sa instiinteze despre aceasta pe ceilalti membri ai consiliului si pe cenzori si sa nu ia parte la nici o deliberare privitoare la aceasta operatiune.
    Art. 16
    Nerespectarea, de catre un membru al consiliului de administratie, a prevederilor art. 11 si art. 15 din prezentul regulament atrage raspunderea pentru daunele produse Fondului Proprietatii de Stat.
    Art. 17
    Consiliul de administratie lucreaza valabil in prezenta a cel putin 12 din numarul membrilor sai si ia decizii valabile cu votul a 3/4 din numarul celor prezenti.
    Art. 18
    Consiliul de administratie se intruneste in sedintele ordinare cel putin o data pe luna.
    Consiliul de administratie poate fi convocat in sedinte extraordinare de catre presedinte sau la cererea a cel putin 5 dintre membrii sai.
    Art. 19
    Sedintele consiliului de administratie trebuie sa fie convocate in scris, cu cel putin 5 zile inainte de data fixata pentru tinerea acestora. Convocarile pentru intrunirile consiliului de administratie vor cuprinde locul unde se va tine sedinta si ordinea de zi, neputandu-se lua nici o hotarare asupra problemelor neprevazute decat in caz de urgenta.
    Art. 20
    Sedintele consiliului de administratie vor fi conduse de presedinte sau, in absenta acestuia, de vicepresedinte.
    La sedinte vor fi convocati si cenzorii, acestia neavand drept de vot.
    Art. 21
    Toate materialele, inclusiv rapoartele despre operatiunile ce s-au executat, se prezinta in sedintele consiliului de administratie numai in scris.
    Art. 22
    La fiecare sedinta se va intocmi un proces verbal, care va cuprinde ordinea deliberarilor, deciziile luate, numarul de voturi intrunite si opiniile separate.

    CAP. 6
    Competentele organului de conducere si ale directorului general executiv

    Art. 23
    Consiliul de administratie are urmatoarele competente:
    a) elaboreaza proiectul Regulamentului de organizare si functionare a Fondului Proprietatii de Stat si propune modificarea sau completarea acestuia;
    b) alege, dintre membrii sai, un presedinte, un vicepresedinte si un secretar general al consiliului; secretarul de stat pentru privatizare nu poate fi ales in nici una din aceste functii;
    c) aproba structura organizatorica a aparatului central, atributiile acestuia, precum si statul de functii si numarul de salariati;
    d) isi da acordul la numirea si eliberarea din functie a directorului general executiv; numeste conducatorii reprezentantelor din strainatate;
    e) aproba, pe criterii de gestiune, eficacitatea si costuri, infiintarea de filiale, sucursale si agentii in tara si reprezentante in strainatate, structura organizatorica a acestora si statul de functii;
    f) adopta proiectul programului anual de privatizare si raportul anual asupra activitatii, care se supun Parlamentului spre aprobare si Guvernului spre informare;
    g) aproba strategiile de restructurare si de privatizare ale societatilor comerciale, tinand seama de obiectivele sectoriale stabilite de Guvern;
    h) adopta, in cadrul legii, norme metodologice specifice pentru realizarea si accelerarea procesului de privatizare;
    i) hotaraste, in conditiile legii, constituirea de societati comerciale care sa aiba drept obiect de activitate promovarea si accelerarea procesului de restructurare economica si de privatizare;
    j) aproba contul de profit si  pierderi, bilantul si bugetul de venituri si cheltuieli ale Fondului Proprietatii de Stat;
    k) numeste, pe baza de mandat, reprezentantul (reprezentantii) Fondului Proprietatii de Stat in adunarile generale ale societatilor comerciale in care acesta este actionar sau titular de parti sociale; stabileste obligatiile reprezentantului de a apara si promova interesele actionarului, atributiile, drepturile si raspunderile reprezentantului, precum si conditiile de retragere a mandatului, care vor fi concretizate intr-un contract de reprezentare; fixeaza criteriile pentru stabilirea numarului reprezentantilor Fondului Proprietatii de Stat in adunarile generale;
    l) aproba mandatul special al reprezentantului (reprezentantilor) Fondului Proprietatii de Stat in adunarile generale ale societatilor comerciale in care acesta este actionar sau titular de parti sociale, intrunite pentru a hotari asupra:
    - divizarii, fuziunii, dizolvarii si lichidarii din orice cauza;
    - participarii la constituirea de noi societati comerciale;
    - modificarii participatiei statului la capitalul social in alt mod decat in cadrul actiunii de privatizare stabilite de lege;
    m) desemneaza delegatii Fondului Proprietatii de Stat care participa la privatizarea, potrivit legii, a societatilor comerciale mici si stabileste pozitia acestora in sustinerea unei optime valorificari, prin privatizare, a participatiei statului la capitalul social al societatii comerciale respective;
    n) acorda mandat special, pentru fiecare caz in parte, Fondurilor Proprietatii Private pentru privatizarea, in conditiile legii, a societatilor comerciale mijlocii.
    Desemneaza delegatul sau pentru a participa la procedura de privatizare si a tine la curent consiliul de administratie cu mersul privatizarii. In cazul in care exista neintelegeri cu Fondul Proprietatii Private, cu privire la conditiile de privatizare a unei societati comerciale mijlocii, pentru care s-a dat mandat special, adopta, in termen de 30 de zile, o solutie alternativa si o transmite Fondului Proprietatii Private, dupa ce, in prealabil, a fost insusita de Agentia Nationala pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si Mijlocii;
    o) se consulta cu Consiliul de administratie al Fondului Proprietatii Private inainte de a lua o decizie de privatizare, in cazul unei societati comerciale mijlocii care este direct legata de activitatea societatilor comerciale mari;
    p) adopta criteriile de performanta minima ale societatilor comerciale:
    r) aproba proportiile de utilizare a veniturilor Fondului Proprietatii de Stat pentru:
    - depunerea in conturi purtatoare de dobanzi;
    - efectuarea de investitii si finantari in societatile comerciale, daca sunt necesare pentru restructurarea si reabilitarea acestora;
    - acordarea de credite persoanelor fizice sau persoanelor juridice cu capital privat, romane, pentru a le facilita cumpararea de actiuni, parti sociale sau active ale societatilor comerciale;
    - finantarea cheltuielilor legate de pregatirea si realizarea privatizarii societatilor comerciale;
    - orice alte operatiuni comerciale si financiare in legatura cu obiectul de activitate;
    - stabileste numarul de actiuni, pentru fiecare oferta publica de vanzare, care pot fi vandute detinatorilor de certificate de proprietate cu o reducere de 10% fata de pretul ofertei;
    t) stabileste conditiile de exercitarea a dreptului la reducerea pretului de cumparare a actiunilor societatilor comerciale care se privatizeaza, in cadrul ofertei publice de vanzare, cu respectarea prevederilor legii;
    u) negociaza si incheie, cu fiecare Fond al Proprietatii Private, acordul actionarilor, cu respectarea legii;
    v) stabileste modelul de declaratie a averii si termenul inauntrul caruia trebuie completata, potrivit art. 69 din lege;
    w) aproba contractarea, cu persoane fizice si juridice, romane sau straine, de servicii de asistenta de specialitate in domeniul privatizarii si restructurarii economice si tehnice;
    z) exercita orice alte atributii ale Fondului Proprietatii de Stat prevazute in lege si prezentul regulament.
    Art. 24
    Presedintele consiliului de administratie aduce la indeplinire hotararile consiliului de administratie si il informeaza asupra modului de realizare a acestora, in care scop are urmatoarele competente si atributii:
    a) prezinta consiliului de administratie proiectele programului anual minimal de privatizare si al bugetului de venituri si cheltuieli, raportul privind executia bugetara, precum si raportul anual de activitate;
    b) numeste si elibereaza din functie, cu acordul consiliului de administratie, pe directorul general executiv; numeste si elibereaza din functie pe directori;
    c) controleaza activitatea directorului general executiv;
    d) angajeaza si reprezinta Fondul Proprietatii de Stat in relatiile cu persoanele fizice sau juridice, precum si in fata instantelor judecatoresti si arbitrale;
    e) semneaza sau aproba incheierea contractelor date in competenta sa;
    f) aproba angajamente de plati date in competenta sa;
    g) indeplineste orice alta atributie data de consiliul de administratie.
    In absenta presedintelui, atributiile acestuia se exercita de vicepresedintele consiliului de administratie.
    Presedintele consiliului de administratie poate sa delege directorului general executiv dreptul ca acesta sa angajeze si sa reprezinte Fondul Proprietatii de Stat in relatiile cu persoane fizice sau persoane juridice, precum si in fata instantelor judecatoresti si arbitrale.
    Art. 25
    Secretarul general al consiliului de administratie are urmatoarele atributii:
    a) asigura pregatirea materialelor sedintelor consiliului de administratie si buna desfasurare a acestora;
    b) intocmeste procesul-verbal al fiecarei sedinte a consiliului de administratie;
    c) coordoneaza activitatea aparatului tehnic al consiliului de administratie;
    d) pastreaza documentele consiliului de administratie;
    e) indeplineste alte sarcini incredintate de consiliu.
    Art. 26
    Directorul general executiv conduce operativ activitatea curenta a aparatului Fondului Proprietatii de Stat. Competentele si atributiile sale sunt urmatoarele:
    a) elaboreaza proiectele programului anual minimal de privatizare si al bugetului de venituri si cheltuieli, raportul anual de activitate si raportul privind executia bugetara si le prezinta presedintelui consiliului de administratie;
    b) angajeaza si concediaza salariatii Fondului Proprietatii de Stat, cu exceptia celor care sunt in competenta de numire a presedintelui consiliului de administratie;
    c) incheie contractul colectiv de munca si negociaza, in cadrul acestuia, drepturile salariale;
    d) angajeaza cheltuielile legate de functionarea aparatului propriu al Fondului Proprietatii de Stat;
    e) prezinta consiliului de administratie sau presedintelui sau lucrarile intocmite de organele de executie, asigurand, dupa aprobarea acestora, transmiterea lor pentru executare sau comunicarea la alte organe;
    f) angajeaza colaboratori externi pentru anumite lucrari sau avize de specialitate;
    g) exercita orice alte atributii ce-i sunt delegate de consiliul de administratie sau de presedintele acestuia.

    CAP. 7
    Cenzorii

    Art. 27
    Cenzorii, numiti in conformitate cu legea, sunt in numar de 6, din care 3 titulari si 3 supleanti, pe o perioada de 5 ani, cu posibilitatea de a li se reinnoi mandatul o singura data.
    Art. 28
    Cenzorii supravegheaza gestiunea Fondului Proprietatii de Stat, inclusiv a unitatilor teritoriale si a reprezentantelor din strainatate, in care scop:
    a) certifica bilantul contabil si contul de profit si pierderi;
    b) certifica indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;
    c) prezinta in consiliul de administratie raportul propriu asupra bilantului exercitiului economico-financiar incheiat.
    Certificarea si raportul cenzorilor prevazute la lit. a) si c) se anexeaza la raportul de activitate anual al Fondului Proprietatii de Stat.
    Art. 29
    Cenzorii prezinta consiliului de administratie, daca este cazul, rapoarte speciale asupra constatarilor facute.

    CAP. 8
    Salarizarea, remunerarea si alte drepturi banesti

    Art. 30
    Remuneratiile si salariile vor cuprinde o parte fixa si o parte variabila, stabilite in raport cu performantele Fondului Proprietatii de Stat, pe baza criteriilor aprobate de consiliul de administratie.
    Drepturile banesti ale reprezentantilor Fondului Proprietatii de Stat in adunarile generale ale societatilor comerciale se acorda potrivit contractului de reprezentare incheiat cu acestia.
    Art. 31
    Remuneratiile membrilor consiliului de administratie si ale cenzorilor, precum si salariul directorului general executiv se fixeaza de consiliul de administratie.

    CAP. 9
    Incetarea activitatii Fondului Proprietatii de Stat

    Art. 32
    Fondul Proprietatii de Stat isi inceteaza activitatea pe data realizarii integrale a privatizarii societatilor comerciale cu capital de stat prevazute in art. 2 din lege.
    Art. 33
    Lichidarea patrimoniului Fondului Proprietatii de Stat se face potrivit art. 29 din lege.

    CAP. 10
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 34
    Pana la aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Fondului Proprietatii de Stat, plata salariilor, a remuneratiilor, onorariilor, indemnizatiilor si a altor cheltuieli se face din sursele ce-i revin acestuia conform art. 45 din lege, precum si din alte surse atrase.
    Art. 35
    Fondul Proprietatii de Stat va sesiza Guvernului insuficientele si necorelarile legislative constatate in domeniile care formeaza obiectul activitatii sale, facand propuneri in vederea initierii unor proiecte de legi sau a unor acte normative la nivelul Guvernului.
    Art. 36
    Patrimoniul stabilit conform prevederilor art. 5 din prezentul regulament nu se ia in calcul la raportarile statistice si economico-financiare intocmite la nivel national.
    Art. 37
    Prezentul regulament intra in vigoare la data publicarii in Monitorul Oficial al Romaniei.

    ANEXA 1
    la Regulament

                         ACT DE TRANSMITERE
a 70% din actiunile sau partile sociale ale societatilor comerciale intre:

    - statul roman, denumit in cele ce urmeaza statul, reprezentat de Ministerul
Economiei si Finantelor, prin..............., in calitate de ministru, pe de o parte,
    si
    - Fondul Proprietatii de Stat, denumit in cele ce urmeaza fondul, legal reprezentat prin .............., in calitate de presedinte al consiliului de administratie, pe de alta parte,
    s-a incheiat prezentul act de transmitere.


                           PREAMBUL
    Legea nr. 15/1990 a prevazut conditiile de reorganizare a unitatilor economice de stat in regii autonome si societati comerciale.
    Legea nr. 58/1991 a stabilit conditiile si modalitatile de privatizare a societatilor comerciale.
    Art. 24 din Legea nr. 58/1991 a prevazut ca fondul detine initial 70% din capitalul social al societatilor comerciale.
    Potrivit actului constitutiv din data de ...... si cererii de inmatriculare din data de ......, inregistrata in data de ..... la Registrul comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, a fost creata o societate comerciala cu denumirea .............., sub forma juridica de societate pe actiuni societate cu raspundere limitata, denumita in continuare societate, cu un capital social de ......... lei, compus din .........actiuni parti sociale, cu o valoare nominala de ............ lei fiecare.
    Statul este, pana la data semnarii prezentului act de transmitere, actionarul/asociatul unic al societatii, potrivit art. 20 din Legea nr. 15/1990.
    In consecinta, au fost convenite urmatoarele:

    Art. 1
    Transmitere
    Statul transmite, pe baza prezentului act, fondului 70% din capitalul social al societatii, care reprezinta .......... actiuni/parti sociale, in valoare nominala de .......... lei fiecare, conform inregistrarii la Registrul comertului.
    Transmiterea se materializeaza prin prezentul act.

    Art. 2
    Inregistrare
    Prezentul act se inregistreaza la Registrul comertului de la sediul social al societatii.
    Fondul se obliga sa inscrie societatea pe lista societatilor comerciale din al caror capital social i s-a transmis 70% .
    Fondul se obliga sa publice aceasta lista in Monitorul Oficial al Romaniei.
    Incheiat la ...... la data de ....... in patru exemplare.

       Statul,                   Fondul Proprietatii de Stat,



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 643/1992

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 643 din 1992
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu