HOTARARE Nr. 643 din 8 octombrie 1992
pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a Fondului
Proprietatii de Stat
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 262 din 21 octombrie 1992
Guvernul Romaniei hotaraste:
Art. 1
Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a Fondului Proprietatii
de Stat, anexa la prezenta hotarare.
Art. 2
Hotararea Guvernului nr. 254/1992 pentru aprobarea Regulamentului-cadru
privind organizarea si functionarea Fondului Proprietatii de Stat se abroga.
PRIM-MINISTRU
THEODOR STOLOJAN
Contrasemneaza:
Ministrul economiei
si finantelor,
George Danielescu
ANEXA 1
REGULAMENTUL
de organizare si functionare a Fondului Proprietatii de Stat
CAP. 1
Art. 1
Fondul Proprietatii de Stat, infiintat potrivit prevederilor Legii
privatizarii societatilor comerciale nr. 58/1991, denumita in continuare lege,
este institutie publica cu personalitate juridica, cu caracter comercial si
financiar.
Fondul Proprietatii de Stat are patrimoniu propriu si autonomie functionala
si de decizie. In activitatea sa se conduce si ia hotarari dupa principii
comerciale.
Art. 2
Fondul Proprietatii de Stat administreaza patrimoniul propriu si
gestioneaza actiunile si partile sociale pe care le detine in societatile
comerciale prevazute in art. 2 din lege.
Activitatea Fondului Proprietatii de Stat se desfasoara cu respectarea
prevederilor legii, ale Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale, ale
prezentului regulament, precum si a altor prevederi legale aplicabile.
Art. 3
Fondul Proprietatii de Stat are sigla proprie, aprobata de consiliul de
administratie.
Fondul Proprietatii de Stat are sediul in Bucuresti, str. C. A. Rosetti nr.
21, sector 1, c.p. 70205.
Denumirea "Fondul Proprietatii de Stat" si sediul trebuie sa
figureze, cu caractere vizibile, pe toate actele emise de Fondul Proprietatii
de Stat.
Pe documentele oficiale ale Fondului Proprietatii de Stat se imprima si
sigla acestuia.
CAP. 2
Obiectul activitatii Fondului Proprietatii de Stat
Art. 4
Fondul Proprietatii de Stat are drept obiect urmatoarele activitati:
a) pregatirea si realizarea privatizarii treptate a societatilor comerciale
cu capital de stat, prevazute in art. 2 din lege, tinzand sa asigure reducerea
participarii statului la capitalul social pana la completa privatizare;
b) gestionarea actiunilor si partilor sociale pe care le detine,
indeplinind atributiile prevazute de dispozitiile legale in vigoare;
c) valorificarea veniturilor obtinute, in vederea asigurarii finantarii
actiunilor prevazute la lit. a) si b), precum si a altor actiuni prevazute de
lege, care revin Fondului Proprietatii de Stat.
CAP. 3
Patrimoniul Fondului Proprietatii de Stat
Art. 5
Patrimoniul Fondului Proprietatii de Stat este initial constituit, conform
legii, din 70% din actiunile si, dupa caz, din partile sociale ale societatilor
comerciale cu capital de stat prevazute in art. 2 al legii, precum si din 70%
din sumele rezultate din vanzarea actiunilor societatilor comerciale inainte de
organizarea Fondului Proprietatii de Stat.
Actiunile si partile sociale care formeaza patrimoniul initial al Fondului
Proprietatii de Stat i se transmit de Ministerul Economiei si Finantelor, in
numele statului roman, prin act de transmitere, intocmit potrivit anexei la
prezentul regulament.
Art. 6
Patrimoniul Fondului Proprietatii de Stat este alimentat la venituri de
sumele realizate din actiunea de privatizare si orice operatiuni comerciale sau
financiare efectuate de Fondul Proprietatii de Stat in cadrul legii.
Art. 7
Cheltuielile Fondului Proprietatii de Stat se efectueaza cu respectarea
dispozitiilor legale a normelor financiare, potrivit competentelor stabilite de
consiliul de administratie.
Art. 8
Bugetul de venituri si cheltuieli intocmit anual si contul de executie
bugetara pentru anul precedent sunt aprobate de consiliul de administratie.
CAP. 4
Atributiile Fondului Proprietatii de Stat
Art. 9
Fondul Proprietatii de Stat exercita, in conditiile legii, urmatoarele
atributii:
a) intocmeste, in colaborare cu Fondurile Proprietatii Private, programul
anual minimal de privatizare pentru anul urmator si il prezinta Parlamentului
spre aprobare si Guvernului spre informare;
b) urmareste, in cadrul programelor anuale minimale de privatizare,
reducerea participarii statului la capitalul social al societatilor comerciale,
pana la privatizarea completa a acestora;
c) colaboreaza cu Fondurile Proprietatii Private pentru stabilirea si
realizarea masurilor de accelerare a procesului de privatizare;
d) elaboreaza raportul anual asupra activitatii sale si il prezinta
Parlamentului spre aprobare si Guvernului spre informare. Raportul si contul de
profit si pierderi se publica in Monitorul Oficial al Romaniei si se difuzeaza
prin mijloace de informare in masa;
e) ia masuri in vederea vanzarii actiunilor societatilor comerciale catre
persoanele care se bucura de facilitatile acordate prin art. 48 si 49 din lege;
f) in calitate de actionar si titular de parti sociale ale societatilor
comerciale cu capital de stat, prevazute in art. 2 al legii, exercita
drepturile si-si asuma obligatiile ce-i revin in aceasta calitate, potrivit
Legii nr. 31/1990 privind societatile comerciale si altor legi cu caracter
comercial;
g) defineste criteriile de performanta minima pentru aprecierea
societatilor comerciale al caror actionar este;
h) stabileste, in functie de realizarile obtinute de societatile comerciale
in raport cu criteriile de performanta minima, programe pentru restructurarea
si reabilitarea acestora; efectueaza investitii si finantari, fara ca prin
aceasta sa mareasca proportia participarii statului la capitalul social al
societatilor comerciale;
i) stabileste societatile comerciale care urmeaza a fi lichidate in
conditiile legii, intrucat nu mai pot fi reabilitate;
j) acorda, conform legii, persoanelor indreptatite, credite, termene de
plata, plata in rate sau alte facilitati pentru cumpararea de actiuni si active
ale societatilor comerciale;
k) stabileste, pentru fiecare an, politica de utilizare a dividendelor ce i
se cuvin si a profitului propriu realizat;
l) participa, impreuna cu Agentia Nationala pentru Privatizare si Dezvoltarea
Intreprinderilor Mici si Mijlocii si Fondurile Proprietatii Private, la
privatizarea societatilor comerciale mici, in conditiile prevazute de lege;
m) acorda mandat special Fondului Proprietatii Private pentru privatizarea
fiecarei societati comerciale mijlocii, in conditiile prevazute de lege;
n) acorda Fondului Proprietatii Private mandat pentru a negocia, in numele
sau, conditiile de vanzare in cazul in care persoanele fizice si juridice,
romane sau straine, vor opta sa cumpere 100% actiunile unor societati
comerciale;
o) efectueaza, direct sau prin reprezentant, orice alte operatiuni
comerciale si financiare, necesare realizarii obiectului sau de activitate;
p) acorda si primeste orice asigurari si garantii necesare realizarii
obiectului sau de activitate.
CAP. 5
Consiliul de administratie
Art. 10
Organul de conducere al Fondului Proprietatii de Stat este consiliul de
administratie, format de 17 membri, numiti pentru un mandat de 5 ani, care
poate fi reinnoit o singura data.
Numirea membrilor consiliului de administratie se face potrivit legii.
Revocarea acestora pentru abateri grave in executarea mandatului se face de
aceleasi organe care au facut numirea. In cazul savarsirii infractiunilor
prevazute de art. 29 din Legea nr. 31/1990, revocarea este obligatorie.
Conducerea se exercita de consiliul de administratie, in sedinte ordinare
sau extraordinare, si de presedintele acestuia, in cazurile si in conditiile
prevazute de lege si de prezentul regulament.
Art. 11
Membrii consiliului de administratie nu pot fi, in acelasi timp:
a) membri in consiliile de administratie ale Fondurilor Proprietatii
Private sau cenzori ai acestora;
b) administratori sau cenzori ai societatilor comerciale prevazute la art.
2 din lege;
c) administratori sau cenzori ai societatilor comerciale privatizate
conform legii, decat dupa expirarea unei perioade de 2 ani de la incheierea
privatizarii.
Art. 12
In caz de incompatibilitate sau alta cauza care provoaca vacanta unui loc
in consiliul de administratie, acesta va solicita organului care a numit pe cel
in cauza sa faca de indata noi numiri pentru perioada ce a ramas din mandatul
de 5 ani.
Art. 13
Membrii consiliului de administratie isi exercita mandatul potrivit Legii
nr. 31/1990 privind societatile comerciale. Ei raspund pentru activitatea lor,
personal si solidar, potrivit legislatiei comerciale.
Art. 14
Raspunderea pentru actele savarsite sau pentru omisiuni nu se intinde si la
acei membri ai consiliului de administratie care au facut sa se constate, in
registrul hotararilor consiliului, impotrivirea lor in legatura cu anumite
hotarari care au fost adoptate si au incunostintat despre aceasta pe cenzori.
Pentru hotararile luate in sedintele la care un membru al consiliului de
administratie nu a participat, el ramane raspunzator daca, in termen de o luna
de cand a luat cunostinta de acestea, nu a facut impotrivirea in conditiile
prevazute la alin. 1.
Art. 15
Atunci cand un membru al consiliului de administratie, sotia, rudele sau
afinii sai pana la gradul al IV-lea inclusiv au intr-o anumita operatiune,
direct sau indirect, interese contrare intereselor Fondului Proprietatii de
Stat, el trebuie sa instiinteze despre aceasta pe ceilalti membri ai
consiliului si pe cenzori si sa nu ia parte la nici o deliberare privitoare la
aceasta operatiune.
Art. 16
Nerespectarea, de catre un membru al consiliului de administratie, a
prevederilor art. 11 si art. 15 din prezentul regulament atrage raspunderea
pentru daunele produse Fondului Proprietatii de Stat.
Art. 17
Consiliul de administratie lucreaza valabil in prezenta a cel putin 12 din
numarul membrilor sai si ia decizii valabile cu votul a 3/4 din numarul celor
prezenti.
Art. 18
Consiliul de administratie se intruneste in sedintele ordinare cel putin o
data pe luna.
Consiliul de administratie poate fi convocat in sedinte extraordinare de
catre presedinte sau la cererea a cel putin 5 dintre membrii sai.
Art. 19
Sedintele consiliului de administratie trebuie sa fie convocate in scris,
cu cel putin 5 zile inainte de data fixata pentru tinerea acestora. Convocarile
pentru intrunirile consiliului de administratie vor cuprinde locul unde se va
tine sedinta si ordinea de zi, neputandu-se lua nici o hotarare asupra
problemelor neprevazute decat in caz de urgenta.
Art. 20
Sedintele consiliului de administratie vor fi conduse de presedinte sau, in
absenta acestuia, de vicepresedinte.
La sedinte vor fi convocati si cenzorii, acestia neavand drept de vot.
Art. 21
Toate materialele, inclusiv rapoartele despre operatiunile ce s-au
executat, se prezinta in sedintele consiliului de administratie numai in scris.
Art. 22
La fiecare sedinta se va intocmi un proces verbal, care va cuprinde ordinea
deliberarilor, deciziile luate, numarul de voturi intrunite si opiniile
separate.
CAP. 6
Competentele organului de conducere si ale directorului general executiv
Art. 23
Consiliul de administratie are urmatoarele competente:
a) elaboreaza proiectul Regulamentului de organizare si functionare a
Fondului Proprietatii de Stat si propune modificarea sau completarea acestuia;
b) alege, dintre membrii sai, un presedinte, un vicepresedinte si un
secretar general al consiliului; secretarul de stat pentru privatizare nu poate
fi ales in nici una din aceste functii;
c) aproba structura organizatorica a aparatului central, atributiile
acestuia, precum si statul de functii si numarul de salariati;
d) isi da acordul la numirea si eliberarea din functie a directorului
general executiv; numeste conducatorii reprezentantelor din strainatate;
e) aproba, pe criterii de gestiune, eficacitatea si costuri, infiintarea de
filiale, sucursale si agentii in tara si reprezentante in strainatate,
structura organizatorica a acestora si statul de functii;
f) adopta proiectul programului anual de privatizare si raportul anual
asupra activitatii, care se supun Parlamentului spre aprobare si Guvernului
spre informare;
g) aproba strategiile de restructurare si de privatizare ale societatilor
comerciale, tinand seama de obiectivele sectoriale stabilite de Guvern;
h) adopta, in cadrul legii, norme metodologice specifice pentru realizarea
si accelerarea procesului de privatizare;
i) hotaraste, in conditiile legii, constituirea de societati comerciale
care sa aiba drept obiect de activitate promovarea si accelerarea procesului de
restructurare economica si de privatizare;
j) aproba contul de profit si pierderi, bilantul si bugetul de venituri si
cheltuieli ale Fondului Proprietatii de Stat;
k) numeste, pe baza de mandat, reprezentantul (reprezentantii) Fondului
Proprietatii de Stat in adunarile generale ale societatilor comerciale in care
acesta este actionar sau titular de parti sociale; stabileste obligatiile
reprezentantului de a apara si promova interesele actionarului, atributiile,
drepturile si raspunderile reprezentantului, precum si conditiile de retragere
a mandatului, care vor fi concretizate intr-un contract de reprezentare;
fixeaza criteriile pentru stabilirea numarului reprezentantilor Fondului
Proprietatii de Stat in adunarile generale;
l) aproba mandatul special al reprezentantului (reprezentantilor) Fondului
Proprietatii de Stat in adunarile generale ale societatilor comerciale in care
acesta este actionar sau titular de parti sociale, intrunite pentru a hotari
asupra:
- divizarii, fuziunii, dizolvarii si lichidarii din orice cauza;
- participarii la constituirea de noi societati comerciale;
- modificarii participatiei statului la capitalul social in alt mod decat
in cadrul actiunii de privatizare stabilite de lege;
m) desemneaza delegatii Fondului Proprietatii de Stat care participa la
privatizarea, potrivit legii, a societatilor comerciale mici si stabileste
pozitia acestora in sustinerea unei optime valorificari, prin privatizare, a
participatiei statului la capitalul social al societatii comerciale respective;
n) acorda mandat special, pentru fiecare caz in parte, Fondurilor
Proprietatii Private pentru privatizarea, in conditiile legii, a societatilor
comerciale mijlocii.
Desemneaza delegatul sau pentru a participa la procedura de privatizare si
a tine la curent consiliul de administratie cu mersul privatizarii. In cazul in
care exista neintelegeri cu Fondul Proprietatii Private, cu privire la
conditiile de privatizare a unei societati comerciale mijlocii, pentru care s-a
dat mandat special, adopta, in termen de 30 de zile, o solutie alternativa si o
transmite Fondului Proprietatii Private, dupa ce, in prealabil, a fost insusita
de Agentia Nationala pentru Privatizare si Dezvoltarea Intreprinderilor Mici si
Mijlocii;
o) se consulta cu Consiliul de administratie al Fondului Proprietatii
Private inainte de a lua o decizie de privatizare, in cazul unei societati
comerciale mijlocii care este direct legata de activitatea societatilor
comerciale mari;
p) adopta criteriile de performanta minima ale societatilor comerciale:
r) aproba proportiile de utilizare a veniturilor Fondului Proprietatii de
Stat pentru:
- depunerea in conturi purtatoare de dobanzi;
- efectuarea de investitii si finantari in societatile comerciale, daca
sunt necesare pentru restructurarea si reabilitarea acestora;
- acordarea de credite persoanelor fizice sau persoanelor juridice cu
capital privat, romane, pentru a le facilita cumpararea de actiuni, parti
sociale sau active ale societatilor comerciale;
- finantarea cheltuielilor legate de pregatirea si realizarea privatizarii
societatilor comerciale;
- orice alte operatiuni comerciale si financiare in legatura cu obiectul de
activitate;
- stabileste numarul de actiuni, pentru fiecare oferta publica de vanzare,
care pot fi vandute detinatorilor de certificate de proprietate cu o reducere
de 10% fata de pretul ofertei;
t) stabileste conditiile de exercitarea a dreptului la reducerea pretului
de cumparare a actiunilor societatilor comerciale care se privatizeaza, in
cadrul ofertei publice de vanzare, cu respectarea prevederilor legii;
u) negociaza si incheie, cu fiecare Fond al Proprietatii Private, acordul
actionarilor, cu respectarea legii;
v) stabileste modelul de declaratie a averii si termenul inauntrul caruia
trebuie completata, potrivit art. 69 din lege;
w) aproba contractarea, cu persoane fizice si juridice, romane sau straine,
de servicii de asistenta de specialitate in domeniul privatizarii si
restructurarii economice si tehnice;
z) exercita orice alte atributii ale Fondului Proprietatii de Stat
prevazute in lege si prezentul regulament.
Art. 24
Presedintele consiliului de administratie aduce la indeplinire hotararile
consiliului de administratie si il informeaza asupra modului de realizare a
acestora, in care scop are urmatoarele competente si atributii:
a) prezinta consiliului de administratie proiectele programului anual
minimal de privatizare si al bugetului de venituri si cheltuieli, raportul
privind executia bugetara, precum si raportul anual de activitate;
b) numeste si elibereaza din functie, cu acordul consiliului de
administratie, pe directorul general executiv; numeste si elibereaza din
functie pe directori;
c) controleaza activitatea directorului general executiv;
d) angajeaza si reprezinta Fondul Proprietatii de Stat in relatiile cu
persoanele fizice sau juridice, precum si in fata instantelor judecatoresti si
arbitrale;
e) semneaza sau aproba incheierea contractelor date in competenta sa;
f) aproba angajamente de plati date in competenta sa;
g) indeplineste orice alta atributie data de consiliul de administratie.
In absenta presedintelui, atributiile acestuia se exercita de
vicepresedintele consiliului de administratie.
Presedintele consiliului de administratie poate sa delege directorului
general executiv dreptul ca acesta sa angajeze si sa reprezinte Fondul
Proprietatii de Stat in relatiile cu persoane fizice sau persoane juridice,
precum si in fata instantelor judecatoresti si arbitrale.
Art. 25
Secretarul general al consiliului de administratie are urmatoarele
atributii:
a) asigura pregatirea materialelor sedintelor consiliului de administratie
si buna desfasurare a acestora;
b) intocmeste procesul-verbal al fiecarei sedinte a consiliului de
administratie;
c) coordoneaza activitatea aparatului tehnic al consiliului de
administratie;
d) pastreaza documentele consiliului de administratie;
e) indeplineste alte sarcini incredintate de consiliu.
Art. 26
Directorul general executiv conduce operativ activitatea curenta a
aparatului Fondului Proprietatii de Stat. Competentele si atributiile sale sunt
urmatoarele:
a) elaboreaza proiectele programului anual minimal de privatizare si al
bugetului de venituri si cheltuieli, raportul anual de activitate si raportul
privind executia bugetara si le prezinta presedintelui consiliului de
administratie;
b) angajeaza si concediaza salariatii Fondului Proprietatii de Stat, cu
exceptia celor care sunt in competenta de numire a presedintelui consiliului de
administratie;
c) incheie contractul colectiv de munca si negociaza, in cadrul acestuia,
drepturile salariale;
d) angajeaza cheltuielile legate de functionarea aparatului propriu al
Fondului Proprietatii de Stat;
e) prezinta consiliului de administratie sau presedintelui sau lucrarile
intocmite de organele de executie, asigurand, dupa aprobarea acestora,
transmiterea lor pentru executare sau comunicarea la alte organe;
f) angajeaza colaboratori externi pentru anumite lucrari sau avize de specialitate;
g) exercita orice alte atributii ce-i sunt delegate de consiliul de
administratie sau de presedintele acestuia.
CAP. 7
Cenzorii
Art. 27
Cenzorii, numiti in conformitate cu legea, sunt in numar de 6, din care 3
titulari si 3 supleanti, pe o perioada de 5 ani, cu posibilitatea de a li se
reinnoi mandatul o singura data.
Art. 28
Cenzorii supravegheaza gestiunea Fondului Proprietatii de Stat, inclusiv a
unitatilor teritoriale si a reprezentantelor din strainatate, in care scop:
a) certifica bilantul contabil si contul de profit si pierderi;
b) certifica indemnizatiile membrilor consiliului de administratie;
c) prezinta in consiliul de administratie raportul propriu asupra
bilantului exercitiului economico-financiar incheiat.
Certificarea si raportul cenzorilor prevazute la lit. a) si c) se anexeaza
la raportul de activitate anual al Fondului Proprietatii de Stat.
Art. 29
Cenzorii prezinta consiliului de administratie, daca este cazul, rapoarte
speciale asupra constatarilor facute.
CAP. 8
Salarizarea, remunerarea si alte drepturi banesti
Art. 30
Remuneratiile si salariile vor cuprinde o parte fixa si o parte variabila,
stabilite in raport cu performantele Fondului Proprietatii de Stat, pe baza
criteriilor aprobate de consiliul de administratie.
Drepturile banesti ale reprezentantilor Fondului Proprietatii de Stat in
adunarile generale ale societatilor comerciale se acorda potrivit contractului
de reprezentare incheiat cu acestia.
Art. 31
Remuneratiile membrilor consiliului de administratie si ale cenzorilor,
precum si salariul directorului general executiv se fixeaza de consiliul de
administratie.
CAP. 9
Incetarea activitatii Fondului Proprietatii de Stat
Art. 32
Fondul Proprietatii de Stat isi inceteaza activitatea pe data realizarii
integrale a privatizarii societatilor comerciale cu capital de stat prevazute
in art. 2 din lege.
Art. 33
Lichidarea patrimoniului Fondului Proprietatii de Stat se face potrivit
art. 29 din lege.
CAP. 10
Dispozitii tranzitorii si finale
Art. 34
Pana la aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli al Fondului
Proprietatii de Stat, plata salariilor, a remuneratiilor, onorariilor,
indemnizatiilor si a altor cheltuieli se face din sursele ce-i revin acestuia
conform art. 45 din lege, precum si din alte surse atrase.
Art. 35
Fondul Proprietatii de Stat va sesiza Guvernului insuficientele si
necorelarile legislative constatate in domeniile care formeaza obiectul
activitatii sale, facand propuneri in vederea initierii unor proiecte de legi
sau a unor acte normative la nivelul Guvernului.
Art. 36
Patrimoniul stabilit conform prevederilor art. 5 din prezentul regulament
nu se ia in calcul la raportarile statistice si economico-financiare intocmite
la nivel national.
Art. 37
Prezentul regulament intra in vigoare la data publicarii in Monitorul
Oficial al Romaniei.
ANEXA 1
la Regulament
ACT DE TRANSMITERE
a 70% din actiunile sau partile sociale ale societatilor comerciale intre:
- statul roman, denumit in cele ce urmeaza statul, reprezentat de
Ministerul
Economiei si Finantelor, prin..............., in calitate de ministru, pe de o
parte,
si
- Fondul Proprietatii de Stat, denumit in cele ce urmeaza fondul, legal
reprezentat prin .............., in calitate de presedinte al consiliului de
administratie, pe de alta parte,
s-a incheiat prezentul act de transmitere.
PREAMBUL
Legea nr. 15/1990 a prevazut conditiile de reorganizare a unitatilor
economice de stat in regii autonome si societati comerciale.
Legea nr. 58/1991 a stabilit conditiile si modalitatile de privatizare a
societatilor comerciale.
Art. 24 din Legea nr. 58/1991 a prevazut ca fondul detine initial 70% din
capitalul social al societatilor comerciale.
Potrivit actului constitutiv din data de ...... si cererii de inmatriculare
din data de ......, inregistrata in data de ..... la Registrul comertului de pe
langa Camera de Comert si Industrie, a fost creata o societate comerciala cu
denumirea .............., sub forma juridica de societate pe actiuni societate
cu raspundere limitata, denumita in continuare societate, cu un capital social
de ......... lei, compus din .........actiuni parti sociale, cu o valoare
nominala de ............ lei fiecare.
Statul este, pana la data semnarii prezentului act de transmitere,
actionarul/asociatul unic al societatii, potrivit art. 20 din Legea nr. 15/1990.
In consecinta, au fost convenite urmatoarele:
Art. 1
Transmitere
Statul transmite, pe baza prezentului act, fondului 70% din capitalul
social al societatii, care reprezinta .......... actiuni/parti sociale, in
valoare nominala de .......... lei fiecare, conform inregistrarii la Registrul
comertului.
Transmiterea se materializeaza prin prezentul act.
Art. 2
Inregistrare
Prezentul act se inregistreaza la Registrul comertului de la sediul social
al societatii.
Fondul se obliga sa inscrie societatea pe lista societatilor comerciale din
al caror capital social i s-a transmis 70% .
Fondul se obliga sa publice aceasta lista in Monitorul Oficial al Romaniei.
Incheiat la ...... la data de ....... in patru exemplare.
Statul, Fondul Proprietatii de Stat,