HOTARARE Nr. 685 din 23 august 1999
pentru aprobarea Normelor metodologice privind monitorizarea datoriilor
nerambursate la scadenta ale contribuabililor, persoane juridice, in vederea
diminuarii blocajului financiar si a pierderilor din economie, si a
Regulamentului de compensare a datoriilor nerambursate la scadenta ale
contribuabililor, persoane juridice
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 416 din 30 august 1999
In temeiul prevederilor art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.
77/1999 privind unele masuri pentru prevenirea incapacitatii de plata,
Guvernul Romaniei hotaraste:
Art. 1
Se aproba Normele metodologice privind monitorizarea datoriilor nerambursate
la scadenta ale contribuabililor, persoane juridice, in vederea diminuarii
blocajului financiar si a pierderilor din economie, prevazute in anexa nr. 1.
Art. 2
Se aproba Regulamentul de compensare a datoriilor nerambursate la scadenta
ale contribuabililor, persoane juridice, prevazut in anexa nr. 2.
Art. 3
Incepand cu data de 1 octombrie 1999 se interzice utilizarea altor
documente de compensare in afara celor prevazute in regulamentul de compensare
aprobat prin prezenta hotarare.
Art. 4
Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 5
Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea
Guvernului nr. 135/1998 privind aprobarea Regulamentului de compensare a
datoriilor nerambursate la scadenta ale agentilor economici din industrie,
publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 163 din 23 aprilie
1998, si Hotararea Guvernului nr. 912/1998 pentru aprobarea Metodologiei de
monitorizare a datoriilor nerambursate la scadenta ale agentilor economici la
care statul este actionar majoritar, publicata in Monitorul Oficial al
Romaniei, Partea I, nr. 494 din 22 decembrie 1998.
PRIM-MINISTRU
RADU VASILE
Contrasemneaza:
p. Ministrul industriei
si comertului,
Nicolae Staiculescu,
secretar de stat
Ministrul finantelor,
Decebal Traian Remes
ANEXA 1
NORME METODOLOGICE
privind monitorizarea datoriilor nerambursate la scadenta ale contribuabililor,
persoane juridice, in vederea diminuarii blocajului financiar si a pierderilor
din economie
Art. 1
Institutul de Management si Informatica din cadrul Ministerului Industriei
si Comertului va gestiona unitar toate informatiile primite de la
contribuabili, persoane juridice.
Art. 2
(1) Contribuabilii, persoane juridice, sunt obligati sa se conecteze prin
INTERNET sau sa foloseasca suportul magnetic (dischete) pentru a transmite in
baza de date a Institutului de Management si Informatica datele privind platile
restante mai vechi de 30 de zile, cu o valoare mai mare de 100 milioane lei.
Pentru facturile care se incadreaza in aceste conditii se transmit urmatoarele
informatii:
a) codul fiscal al persoanei juridice raportoare;
b) codul fiscal al persoanei juridice creditoare/debitoare fata de care
raportorul are de platit/incasat;
c) numarul si data emiterii facturii de catre persoana juridica
creditoare/debitoare;
d) valoarea facturii care urmeaza sa fie incasata de persoana juridica
raportoare de la persoana juridica beneficiara;
e) valoarea facturii care urmeaza sa fie platita de persoana juridica
raportoare persoanei juridice furnizoare.
Informatiile prevazute la art. 2 lit. c) din Ordonanta de urgenta a
Guvernului nr. 77/1999 vor respecta aceleasi conditii (datorii mai vechi de 30
de zile si mai mari de 100 milioane lei).
Acestea sunt:
- volumul creditelor nerambursate in termen catre bancile finantatoare,
inclusiv dobanzile aferente;
- volumul debitelor catre bugetul de stat, bugetele locale, bugetul
asigurarilor sociale de stat si bugetele fondurilor speciale, neachitate in
termen, inclusiv majorarile de intarziere datorate si penalizarile, dupa caz;
- volumul creantelor fata de persoanele juridice, care se finanteaza total
sau partial de la bugetul de stat;
- volumul creditelor comerciale acordate de agentii economici, nerambursate
la scadenta.
(2) Datele prevazute la alin. (1) vor fi comunicate, potrivit
instructiunilor pentru transmiterea datelor, prevazute in anexa nr. 1.1 care
face parte integranta din prezentele norme metodologice.
Art. 3
Institutul de Management si Informatica din cadrul Ministerului Industriei
si Comertului va acorda, la cerere, in mod gratuit, consultanta asupra modului
de creare si de actualizare a fisierelor tip DBF prezentate la art. 2.
Art. 4
Dupa introducerea in sistem a datelor prevazute la art. 2 contribuabilii,
persoane juridice, au obligatia sa le actualizeze permanent la intervale de cel
mult 30 de zile, operand modificarile survenite.
Art. 5
Contribuabilii, persoane juridice, care nu inregistreaza datorii sau
creante mai vechi de 30 de zile si care au o valoare mai mare de 100 milioane
lei (conform restrictiilor prevazute la art. 2) nu sunt obligate sa transmita
informatiile.
Art. 6
Contribuabilii, persoane juridice, care doresc sa intre in sistemul de
compensare pot transmite si facturi mai noi de 30 de zile, cu valori mai mici
de 100 milioane lei/factura.
ANEXA 1.1
INSTRUCTIUNI
pentru transmiterea datelor
Transmiterea datelor cu privire la datorii si creante Institutului de
Management si Informatica se poate face in doua moduri:
1. pe INTERNET;
2. pe suport magnetic (discheta) sau fisier transmis prin e-mail.
1. Pe INTERNET
In aceasta varianta persoanele juridice isi gestioneaza in timp real
propriile informatii: se introduc date in baza de date I.M.I.; se fac
modificari la nivel de factura; se obtin informatii utile despre partenerii
fata de care au datorii sau creante.
Browserul utilizat trebuie sa fie de tip:
Microsoft Internet Explorer - versiunea 4.x sau Nescape - versiunea 4.x.
Adresa pe INTERNET este urmatoarea: http://gama.imi.ro.
Pentru securitatea datelor prezentate de persoanele juridice raportoare pe
INTERNET, accesarea se va face prin intermediul unei parole acordate de catre
administratorul bazei de date a Institutului de Management si Informatica,
telefon 659.45.83.
2. Pe suport magnetic sau fisier e-mail
A. Structura fisierului tip DBF pentru transmiterea informatiilor prevazute
la art. 2 lit. a) si b) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 77/1999 va fi
urmatoarea:
- codul fiscal al punctului de raportare*) (fara R), NUMERIC (10);
- codul fiscal al persoanei juridice raportoare*), obligatoriu de completat
(fara R), NUMERIC (10);
- codul fiscal al persoanei juridice creditoare/debitoare, fata de care
persoana juridica raportoare are de platit sau de incasat, obligatoriu de
completat (fara R), NUMERIC (10);
- numarul facturii, CHARACTER (10);
- data facturii (in format de data calendaristica FOX sau DBASE), DATE;
- valoarea facturii ce urmeaza a fi incasata de persoana juridica
raportoare de la persoana juridica debitoare, NUMERIC (15);
- valoarea facturii ce urmeaza a fi platita de persoana juridica raportoare
persoanei juridice creditoare, NUMERIC (15);
- un camp MARCAJ, CHARACTER (1), care poate avea urmatoarele valori:
- blanc = adaugare factura
- M = modificare valoare
- S = stergere factura.
Structura numelui fisierului transmis va fi urmatoarea:
- C
- numarul secvential al fisierului transmis (2 caractere)
- codul fiscal al persoanei juridice raportoare.
Exemplu: C01 cod fiscal.
B. Structura fisierului tip DBF pentru transmiterea informatiilor prevazute
la art. 2 lit. c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 77/1999 va fi
urmatoarea:
- codul fiscal al punctului de raportare (fara R), NUMERIC (10);
- codul fiscal al persoanei juridice raportoare (fara R), obligatoriu de
completat, NUMERIC (10);
- volumul creditelor nerambursate in termen catre bancile finantatoare,
inclusiv dobanzile aferente, NUMERIC (16);
- volumul debitelor catre bugetul de stat, neachitat in termen, inclusiv
majorarile de intarziere datorate si penalizarile, dupa caz, NUMERIC (16);
- volumul debitelor catre bugetele locale, neachitat in termen, inclusiv
majorarile de intarziere datorate si penalizarile, dupa caz, NUMERIC (16);
- volumul debitelor catre bugetul asigurarilor sociale de stat, neachitat
in termen, inclusiv majorarile de intarziere datorate si penalizarile, dupa
caz, NUMERIC (16);
- volumul debitelor catre bugetele fondurilor speciale, neachitat in
termen, inclusiv majorarile de intarziere datorate si penalizarile, dupa caz,
NUMERIC (16);
- volumul creantelor fata de persoane juridice, care se finanteaza total
sau partial de la bugetul de stat, NUMERIC (16);
- volumul creditelor comerciale acordate de agentii economici, nerambursate
la scadenta, NUMERIC (16);
- un camp marcaj, CHARACTER (1), care poate avea urmatoarele valori:
- blanc = adaugare
- M = modificare valori
- S = anularea valorilor raportate.
Structura numelui fisierului transmis va fi urmatoarea:
- B
- numarul secvential al fisierului transmis (2 caractere)
- codul fiscal al persoanei juridice raportoare.
Exemplu: B01 cod fiscal.
Daca softul utilizat nu permite completarea celor 13 caractere, atunci se
vor completa numai primele 8 caractere.
Fisierele de date descrise la pct. 2 lit. A si B pot fi transmise la
Institutul de Management si Informatica in urmatoarele moduri:
a) prin e-mail la adresa: compensare@alfa.imi.ro;
b) pe discheta prin posta;
c) pe discheta predata la sediul Institutului de Management si Informatica.
Recomandam ca transmiterea initiala a datelor sa se faca sub forma de
fisiere prin e-mail, urmand ca actualizarile sa fie facute prin lucru direct pe
INTERNET.
------------
*) Punctul de raportare = locul de unde se transmite informatia.
*) Persoana juridica raportoare = persoana juridica care transmite
informatia.
ANEXA 2
REGULAMENT DE COMPENSARE
a datoriilor nerambursate la scadenta ale contribuabililor, persoane juridice
Art. 1
Obiectul regulamentului de compensare
Obiectul regulamentului de compensare il constituie compensarea succesiva a
obligatiilor de plata reciproce dintre persoane juridice, pe baza de ordine de
compensare.
Art. 2
Termenii utilizati
1. Compensare fara numerar - stingerea obligatiilor de plata reciproce
intre doua sau mai multe persoane juridice, pana la concurenta obligatiei celei
mai mici, prin ordine de compensare.
2. Compensare de mica valoare - anularea obligatiilor de plata reciproce
sub 100 milioane lei.
3. Compensare succesiva inchisa - modalitatea de stingere a obligatiilor
din operatiuni economice care privesc perioada trecuta si care sting datoriile
existente la un moment dat intre parti.
4. Compensare succesiva deschisa - modalitatea de stingere a obligatiilor
din operatiuni economice intre doua sau mai multe persoane juridice pentru
datorii certe existente, inregistrate in contabilitate, cu exceptia celor
pentru care s-au introdus actiuni la instantele judecatoresti.
5. Persoane juridice - agentii economici organizati sub forma de societati
comerciale, companii/societati nationale, regii autonome, institutii publice,
unitati ale administratiei publice centrale si locale si alti contribuabili,
persoane juridice.
6. Persoana juridica initiatoare - persoana juridica care solicita
stingerea obligatiilor reciproce prin intermediul unui act de compensare.
7. Persoana juridica destinatara - persoana juridica care accepta
compensarea unei creante prin datoria sa catre initiator. Compensarea poate
avea loc la nivelul cel mai mic al datoriilor si creantelor reciproce.
8. Serviciu de compensare - agentul de intermediere care primeste,
analizeaza si negociaza periodic, in prezenta reprezentantilor persoanelor
juridice, compensarea obligatiilor reciproce prin emiterea ordinelor de
compensare.
9. Instrument de plata - ordinul de compensare emis de serviciul de
compensare in baza procesului-verbal de compensare prin care clientul si
furnizorul isi lichideaza datoriile de valoare egala. Documentul este prezentat
in anexa nr. 2.1.
10. Inspector de compensare - persoana care reprezinta persoana juridica ce
solicita serviciului de compensare sa ii presteze activitati in vederea
compensarii.
Inspectorul de compensare este desemnat, pentru fiecare sedinta, printr-o
imputernicire acordata de persoanele care reprezinta persoana juridica. La
fiecare sedinta de compensare documentul de imputernicire se prezinta la
serviciul de organizare a sedintei de compensare. Documentul este prezentat in
anexa nr. 2.2. Fiecare persoana juridica este responsabila de editarea si
gestionarea formularelor respective, acestea avand caracter de regim special.
11. Agent de compensare - persoana care reprezinta serviciul de compensare
in sedintele de compensare. Agentul de compensare conduce sedinta de compensare
pentru circuitele pentru care a fost desemnat de conducatorul serviciului de
compensare.
12. Ziua de compensare - ziua lucratoare in care se desfasoara sedinta de
compensare.
Art. 3
Serviciul de compensare - organizare si atributii
Serviciul de compensare functioneaza in cadrul Institutului de Management
si Informatica din cadrul Ministerului Industriei si Comertului, avand
urmatoarele compartimente:
- compartimentul de analiza si identificare a circuitelor de compensare pe
baza informatiilor transmise de persoanele juridice;
- compartimentul de organizare a sedintelor de compensare, care primeste,
inregistreaza, prezinta circuitele de compensare, intocmeste procesele-verbale
de sedinta si transmite hotararile pentru emiterea ordinelor de compensare;
- compartimentul de decontari, care emite ordine de compensare, tine
evidenta lor si solutioneaza litigiile.
Art. 4
Obiectul compensarii succesive a platilor intre agentii economici pe baza
ordinelor de compensare
Obiectul compensarii succesive il constituie stingerea datoriilor, cu
creantele reflectate in contabilitatea persoanelor juridice pe baza ordinelor
de compensare.
Art. 5
Circuitele, termenele si intervalele obligatorii ale platilor prin
compensare
Persoana juridica initiatoare devine persoana juridica destinatara in
momentul in care au fost emise si primite ordinele de compensare (instrumentele
de plata) in numele persoanelor juridice dintr-un lant de compensare, negociate
in cadrul sedintei care se consemneaza in procesul-verbal de compensare, model
prezentat in anexa nr. 2.3.
Data efectuarii stingerii datoriilor si a creantelor este cea a ordinului
de compensare si se opereaza in toate documentele initiale (proces-verbal si
ordin de compensare).
Art. 6
Sedinta de compensare
Sedinta de compensare se organizeaza in termen de 3 zile de la momentul
identificarii circuitului de compensare, de regula in zilele de marti, miercuri
si joi.
Sedinta se organizeaza la sediul Ministerului Industriei si Comertului.
Sedinta zilnica se incheie prin consemnarea in procesul-verbal (anexa nr.
2.3) a denumirii persoanelor juridice si a sumelor angajate in compensare, care
se semneaza de catre reprezentantii acestora si de catre agentul de compensare
desemnat de Serviciul de compensare pentru fiecare circuit, iar pe baza anexei
se intocmesc ordinele de compensare conform modelului prezentat in anexa nr.
2.1, remise intr-un exemplar fiecarei persoane juridice, consemnandu-se suma
compensata cu fiecare persoana juridica.
In borderoul pentru decontarile facute prin ordinul de compensare de pe
versoul formularului prezentat in anexa nr. 2.1 se consemneaza situatia
documentelor primare cuprinse in suma compensata pentru fiecare persoana
juridica.
Art. 7
Orarul sedintelor de compensare
Orarul sedintelor de compensare se stabileste intre orele 8,30 - 16,00,
cuprinzand patru parti:
Partea I - prezentarea si inscrierea documentelor de acreditare a
inspectorilor de compensare, reprezentanti ai persoanelor juridice conform
modelului prezentat in anexa nr. 2.2.
Partea a II-a - in care Compartimentul de analiza si identificare circuite
de compensare prezinta inspectorilor de compensare, reprezentanti ai
persoanelor juridice, propunerile circuitelor de compensare inchise,
identificate.
Partea a III-a - in care Compartimentul de organizare a compensarii
intocmeste procesul-verbal de sedinta pentru fiecare circuit de compensare
inchis, in prezenta si sub semnatura inspectorilor de compensare acreditati si
cu stampila acestora, conform modelului prezentat in anexa nr. 2.3.
Partea a IV-a - in care Compartimentul decontari emite ordine de compensare
si inregistreaza procesele-verbale de compensare. Ordinele de compensare poarta
semnaturile emitentului si ale inspectorilor de compensare, reprezentanti ai
persoanei juridice initiatoare si destinatare. De asemenea, borderoul
facturilor in baza carora s-a stabilit valoarea de compensare va fi semnat de
cei doi inspectori de compensare.
Art. 8
Evidenta operatiunilor de compensare
In cadrul Serviciului de compensare se deschide Registrul de evidenta a
operatiunilor de compensari prezentat in modelul din anexa nr. 2.4 in care se
inscriu, in ordine cronologica:
- data efectuarii compensarii;
- procesele-verbale de sedinta in care sunt inscrise persoanele juridice
intrate in compensare si suma compensata, pe fiecare relatie;
- evidenta ordinelor de compensare, cu numarul si valoarea lor, eliberate
fiecarei persoane juridice.
Art. 9
Organizarea Serviciului de compensare
Structura organizatorica va fi incorporata in Institutul de Management si
Informatica in cadrul numarului de personal aprobat prin Hotararea Guvernului
nr. 382/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Industriei si
Comertului, cu modificarile ulterioare.
Serviciul de compensare va functiona experimental pentru o perioada de 4
luni de la intrarea in vigoare a prezentului regulament, fara a percepe
comision pentru operatiunile de compensare intermediate.
Documentele necesare functionarii Serviciului de compensare, in perioada
experimentala, vor fi asigurate de catre fiecare persoana juridica
participanta, conform intelegerii cu colectivul de conducere al acestuia.
Toate datele furnizate de persoanele juridice trebuie sa fie corecte, in
caz contrar atragand raspunderea civila si penala potrivit legii.
Toate compensarile intermediate conform prezentului regulament sunt legal
efectuate.
Art. 10
Solutionarea litigiilor, corectarea erorilor
Litigiile se solutioneaza in zilele programate pentru desfasurarea
sedintelor de compensare de catre inspectorii de compensare care reprezinta
unitatile in litigii; se incheie un proces-verbal in care se prevad masurile
care trebuie luate de catre parti.
Erorile vor fi solutionate la cererea persoanei juridice in cauza prin
analiza naturii erorii si a efectelor financiare pentru petent. In cazul in
care partile nu cad de acord asupra modului de compensare a obligatiilor de
plata, compensarea nu opereaza.
Daca eroarea afecteaza mai multe persoane juridice, Serviciul de compensare
va transmite tuturor celor in cauza corectiile ce urmeaza sa fie facute,
astfel:
- pentru documente gresit redactate (cifre gresite), documentul se va
prezenta in original, pentru anulare, emitandu-se un alt ordin de compensare
corect;
- pentru inscrierea gresita a denumirii persoanei juridice cu care s-a
facut compensarea, ordinul de compensare respectiv va fi anulat, fiind emis un
alt ordin de compensare corect.
Documentele inlocuitoare opereaza de la aceeasi data cu cea a documentelor
emise initial;
- documentele emise pentru corectare se inscriu intr-un registru special de
catre agentul de compensare, semnat de Serviciul de compensare, pentru
rezolvarea litigiului si de catre cei doi sau mai multi agenti de compensare
afectati. Registrul de erori de compensare este prezentat in anexa nr. 2.5.
Art. 11
Regimul ordinelor de compensare
Ordinele de compensare au regim special, sunt numerotate din tipografie,
iar evidenta lor este stricta. Ordinele de compensare eronat completate sau
necompletate si degradate se distrug de o comisie desemnata special de catre
conducatorul Serviciului de compensare pentru aceasta, intocmindu-se un
proces-verbal.
Ordinul de compensare emis de Serviciul de compensare reprezinta document
justificativ de inregistrare in contabilitate a stingerii creantelor si a
datoriilor care au facut obiectul compensarii. Ordinul de compensare se
anexeaza la nota contabila.
Art. 12
Anexele nr. 2.1. - 2.5. fac parte integranta din prezentul regulament.
ANEXA 2.1.
ORDIN DE COMPENSARE
Seria A Nr. ............ din data de ........../......../.......... pentru
suma de: ..................
Agentul economic initiator ................................................
Agentul economic destinatar ...............................................
SERVICIUL DE COMPENSARE
AGENTUL DE COMPENSARE
OPERATIUNEA DE COMPENSARE
ORDIN DE COMPENSARE
Seria A Nr. ............ din data de ........../......../.......... pentru
suma de: ..................
_________________________________________
AGENTUL ECONOMIC INITIATOR | |
| |
Semnatura si stampila |_________________________________________|
_________________________________________
AGENTUL ECONOMIC DESTINATAR | |
| |
Semnatura si stampila |_________________________________________|
ATENTIE!
Nu se deconteaza prin banca.
Nu se schimba contra numerar.
Nu se admit stersaturi, corecturi, modificari.
Priveste numai obligatii certe (fara dobanzi si penalitati).
Circula numai in original.
Diminuarea obligatiilor se face la data inscrisa pe ordinul de compensare.
NOTA:
Pe verso se trec elementele de identificare ale facturilor care fac
obiectul compensarii.
SERVICIUL DE COMPENSARE
AGENTUL DE COMPENSARE
OPERATIUNEA DE COMPENSARE
Borderoul datoriilor stinse pentru justificarea prin ordinul de compensare
Seria A Nr. ............ din data de ........../......../..........
_________________________________________________________________________
Numarul Data emiterii Valoarea facturata Valoarea compensata
facturii facturii
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
TOTAL: X
_________________________________________________________________________
Inspector de compensare Inspector de compensare
destinatar, initiator,
............................. .............................
ANEXA 2/2
Institutia Seria/nr. Institutia Seria Nr.
(societatea, regia) (societatea, regia)
................... ...................
IMPUTERNICIRE IMPUTERNICIRE
Serviciul de compensare ....... Catre Serviciul de compensare .............
str. ....... nr. .............. str. ....... nr. ..........................
sectorul ...................... sectorul ......... localitatea .......... .
localitatea ................... Subsemnatii ..............................,
INSPECTOR DE COMPENSARE director general/director, si ............,
PENTRU SEDINTA DIN DATA ....... director economic/contabil-sef,
Numele ........................ imputernicim ca inspector de compensare
Functia ....................... pe domnul/doamna ..................., avand
functia ................... si telefonul la
serviciu ...................., legitimat(a)
cu Buletinul de identitate/Pasaportul
seria ................ nr. ...............,
domiciliat(a) in localitatea ..............
str. .........................., nr. .....,
Director general/director, bl. ....... sc. .......... ap. ...........,
............................. telefonul de la domiciliu ................,
(semnatura) sa reprezinte societatea la sedinta de
compensare din data de ....................
Director economic/contabil-sef, Director Director
............................... general/director, economic/contabil-sef,
(semnatura) ................. ......................
(semnatura si (semnatura si
stampila) stampila)
ANEXA 2.3
Emitent: SERVICIUL DE COMPENSARE: .......
PROCES-VERBAL AL SEDINTEI NR. ... ... ... ...
Lista cuprinzand persoanele juridice care intra in compensare din grupa nr.
din data: ......./........./......
Valoarea maxima ce poate fi compensata: ................
Valoarea compensata: ...................................
_____________________________________________________________________________
Codul Denumirea Numele si prenumele Semnatura Stampila Seria si numarul
fiscal agentului reprezentantului, ordinului de
functia compensare
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
Serviciul de compensare
Agentul de compensare,
...................
ANEXA 2.4
REGISTRUL DE EVIDENTA A OPERATIUNILOR DE COMPENSARI
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Data efectuarii compensarii
B - Locul compensarii
C - Numarul procesului-verbal de compensare
D - Numarul persoanelor juridice care au intrat in compensare
E - Valoarea compensata
F - Numarul ordinelor emise pentru realizarea compensarii
G - Responsabilul Serviciului de compensare
______________________________________________________________
| | | | | | | G |
| | | | | | |__________________________|
| A | B | C | D | E | F | Numele | Semnatura |
| | | | | | | si prenumele | |
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|______________|___________|
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
|_____|_____|_____|_____|_____|_____|______________|___________|
ANEXA 2.5
REGISTRUL
de erori de compensare
__________________________________________________________________________
| | Numarul |Emitentul |Persoanele | Suma de |Cauza | Modul de |
| Nr.| si data |ordinului | juridice |compensare|erorii| solutionare |
|crt.| ordinului| de |cuprinse in| | |_________________|
| | de |compensare|operatiunea| | |Anulare| Emitere |
| |compensare| | de | | | nr. |ordin nou|
| | | |compensare | | |decizie| nr. ... |
|____|__________|__________|___________|__________|______|_______|_________|
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
|____|__________|__________|___________|__________|______|_______|_________|