Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 788 din 10 noiembrie 1998

privind aprobarea Programului de dezvoltare a sectorului intreprinderilor mici si mijlocii "Stimularea infiintarii de intreprinderi mici si mijlocii si sprijinirea noilor intreprinderi"

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 434 din 17 noiembrie 1998


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 9 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 88/1997 privind privatizarea societatilor comerciale, aprobata prin Legea nr. 44/1998, si ale art. 24 din Legea bugetului de stat pe anul 1998 nr. 109/1998,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Programul de dezvoltare a sectorului intreprinderilor mici si mijlocii "Stimularea infiintarii de intreprinderi mici si mijlocii si sprijinirea noilor intreprinderi", prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Se aproba suplimentarea bugetului Consiliului pentru Reforma pe anul 1998 la cap. 78.01 "Cheltuieli din Fondul la dispozitia Guvernului, constituit din varsaminte din privatizare", cu suma de 10 miliarde lei din Fondul la dispozitia Guvernului, constituit din varsaminte din privatizare, pentru implementarea programului prevazut la art. 1.
    Art. 3
    Consiliul pentru Reforma va aduce la indeplinire prevederile prezentei hotarari.
    Ministerul Finantelor va introduce in bugetul de stat modificarile care decurg din prezenta hotarare.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul reformei,
                       presedintele Consiliului
                       pentru Reforma,
                       Ioan Muresan

                       Ministrul finantelor,
                       Decebal Traian Remes

    ANEXA 1

    PROGRAMUL DE DEZVOLTARE A SECTORULUI INTREPRINDERILOR MICI SI MIJLOCII
    "Stimularea infiintarii de intreprinderi mici si mijlocii si sprijinirea noilor intreprinderi"

    Programul de dezvoltare a sectorului intreprinderilor mici si mijlocii, denumit in continuare program, are drept scop revitalizarea si dezvoltarea bazei antreprenoriale locale printr-un parteneriat activ intre reprezentantii autoritatilor administratiei publice locale, agenti economici cu capital privat si de stat, sindicate, organizatii neguvernamentale, agentii regionale de dezvoltare, precum si altele asemenea.

    1. Obiectivele programului
    Prezentul program urmareste:
    1. stimularea infiintarii de intreprinderi mici si mijlocii prin sprijinirea acestora in faza de demarare a afacerii, sprijin care consta in oferirea unui pachet de servicii de consultanta si in acordarea de ajutoare financiare nerambursabile reprezentand capital initial privat pentru demararea afacerii;
    2. sprijinirea noilor intreprinderi mici si mijlocii cu capital integral privat prin acordarea de ajutoare financiare nerambursabile pentru achizitionarea de echipament;
    3. dezvoltarea institutionala a organizatiilor de consultanta implicate in derularea prezentului program prin acordarea de ajutoare financiare nerambursabile care sa contribuie la cresterea capacitatii acestora de a acorda servicii in conformitate cu scopul si cu obiectivele programului.

    2. Descrierea programului
    Prezentul program consta in acordarea de ajutoare financiare nerambursabile urmatorilor beneficiari:
    1. potentiali intreprinzatori care doresc sa demareze propria afacere;
    2. microintreprinderi existente cu capital integral privat, care doresc sa isi dezvolte afacerea;
    3. organizatii de consultanta cu capital privat si/sau cu scop nepatrimonial, care acorda sprijin categoriilor mentionate mai sus si care raspund de implementarea programului la nivel local.
    Prezentul program va fi implementat de catre un coordonator national, pe baza unui contract incheiat cu Consiliul pentru Reforma.
    Programul se aplica in 5 localitati-pilot propuse de catre coordonatorul national al programului si trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii minimale:
    - existenta solicitarii de a participa la program, precum si a angajamentului autoritatilor administratiei publice locale privind disponibilitatea acestora de a sprijini potentialii intreprinzatori;
    - angajarea unei contributii locale semnificative (financiare si in natura), care sa fie folosita exclusiv pentru atingerea obiectivelor programului;
    - existenta unor organizatii de consultanta care sa contribuie, prin experienta lor, la implementarea pe plan local a programului si sa ofere serviciile precizate in program;
    - potential antreprenorial local si preocuparea comunitatii locale de a incuraja infiintarea si dezvoltarea afacerilor.
    La nivelul fiecarei localitati-pilot se constituie un organ consultativ, denumit in continuare consortiu local, format din reprezentanti ai autoritatilor administratiei publice locale respective, ai camerei de comert si industrie teritoriale, ai organizatiilor de consultanta, precum si, dupa caz, din reprezentanti ai asociatiilor de intreprinzatori si ai bancilor. Consortiul local desemneaza una dintre organizatiile de consultanta membre ca responsabil local pentru implementarea programului la nivel local.
    Prin prezentul program se finanteaza urmatoarele tipuri de asistenta:
    2.1. asistenta tehnica pentru implementarea programului;
    2.2. programe de instruire destinate potentialilor intreprinzatori care doresc sa infiinteze o intreprindere mica sau mijlocie;
    2.3. pachet de servicii de consultanta acordat potentialilor intreprinzatori care doresc sa infiinteze o intreprindere mica sau mijlocie;
    2.4. ajutoare financiare nerambursabile pentru dezvoltarea institutionala a responsabililor locali;
    2.5. ajutoare financiare nerambursabile pentru potentialii intreprinzatori care doresc sa infiinteze o intreprindere mica sau mijlocie, sub forma de capital initial pentru demararea afacerii;
    2.6. ajutoare financiare nerambursabile destinate dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii existente, pentru achizitionarea de echipamente.
    Bugetul total alocat programului este de 10 miliarde lei.

    3. Descrierea tipurilor de asistenta si a beneficiarilor, rolul, atributiile si conditiile de participare, pe categorii de beneficiari
    3.1. Asistenta tehnica pentru implementarea programului
    Asistenta tehnica pentru implementarea programului se adreseaza urmatorilor beneficiari:
    - Consiliul pentru Reforma;
    - coordonatorul national al programului (C.N.P.);
    - responsabilul local.
    3.1.1. Sprijinirea Consiliului pentru Reforma in lansarea si selectarea C.N.P., reprezentand acoperirea cheltuielilor legate de organizarea licitatiei, selectare si contractare
    Costuri eligibile pentru Consiliul pentru Reforma:
    - costuri de personal;
    - costuri cu publicitatea;
    - contractare de servicii;
    - consumabile;
    - cheltuieli administrative si de secretariat.
    Consiliul pentru Reforma contracteaza implementarea programului cu o organizatie avand experienta in conducerea unor asemenea programe, denumita in continuare C.N.P., care poate fi ajutata in teritoriu de catre o retea specializata. Aceasta va fi desemnata de catre Consiliul pentru Reforma, prin selectie, ca urmare a procedurii de licitatie publica restransa, prevazuta la art. 2.13 din Regulamentul privind organizarea licitatiilor pentru achizitiile publice de bunuri si de servicii, aprobat prin Hotararea Guvernului nr. 63/1994, republicat in anul 1997, cu modificarile ulterioare.
    In vederea selectarii C.N.P., Consiliul pentru Reforma asigura, conform Normelor metodologice nr. 45.184/1996 privind organizarea si desfasurarea licitatiilor pentru achizitiile publice de bunuri si de servicii, elaborate de Ministerul Finantelor, cu modificarile ulterioare, urmatoarele:
    A. numirea unei comisii de licitatie, conform pct. 2.1 - 2.7 din normele metodologice;
    B. publicitatea, conform pct. 2.10 din normele metodologice;
    C. elaborarea documentelor licitatiei, conform pct. 2.11. lit. a), b), d) si f), pct. 2.12, 2.17, 3.1 - 6.1 si 7.1 din normele metodologice;
    D. primirea, deschiderea, evaluarea ofertelor, conform pct. 8.5 - 8.15, 9.1 - 9.6, 10.1 - 10.10 si 11.1 - 11.5 din normele metodologice;
    E. selectarea contractantului, conform pct. 12.1 - 12.12 din normele metodologice;
    F. incheierea contractului cu C.N.P.
    Consiliul pentru Reforma va declansa procedurile de organizare a licitatiei in termen de 15 zile de la publicarea prezentului program in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    3.1.2. Sprijinirea C.N.P. in implementarea programului, reprezentand acoperirea cheltuielilor aferente realizarii programului
    C.N.P. are rolul si responsabilitatea de a asigura implementarea programului in conformitate cu contractul incheiat intre acesta si Consiliul pentru Reforma si cu oferta prezentata, in urma careia a fost selectat, care face parte integranta din contract.
    In vederea implementarii programului, C.N.P. va asigura elaborarea documentatiei si realizarea activitatilor necesare, si anume:
    - promovarea locala a programului in cele 5 localitati-pilot aprobate prin contract;
    - stabilirea procedurilor de lucru cu responsabilii locali si cu consortiile locale;
    - elaborarea schemelor pentru acordarea asistentei prevazute in program;
    - elaborarea documentatiei si formularelor-tip necesare, prevazute in program;
    - elaborarea contractelor dintre C.N.P. si responsabilii locali si a celor dintre C.N.P. si alti beneficiari ai asistentei, prevazuti in program;
    - stabilirea modului de raportare tehnico-financiara, monitorizare si evaluare a programului la nivel local si national;
    - elaborarea formularelor-tip de raportare;
    - verificarea rapoartelor tehnico-financiare si a altor tipuri de rapoarte primite de la responsabilii locali;
    - organizarea evaluarii programului.
    Costuri eligibile pentru C.N.P.:
    - costuri de personal;
    - costuri cu publicitatea/promovarea;
    - contractare de servicii;
    - consumabile;
    - cheltuieli administrative si de secretariat;
    - cheltuieli pentru obiecte de inventar;
    - cheltuieli cu transportul.
    3.1.3. Sprijinirea responsabilului local in implementarea programului, reprezentand acoperirea cheltuielilor aferente realizarii programului pe plan local.
    Responsabilul local are rolul si responsabilitatea de a asigura implementarea programului in conformitate cu contractul incheiat intre acesta si C.N.P.
    In vederea implementarii programului la nivel local, responsabilul local va asigura realizarea tuturor activitatilor necesare, si anume:
    - organizarea evaluarii planurilor de afaceri primite de la beneficiarii programului si selectarea persoanelor pentru programul de instruire;
    - organizarea si sustinerea programului de instruire;
    - controlul financiar al deconturilor inaintate de catre beneficiarii ajutoarelor financiare nerambursabile;
    - centralizarea rapoartelor tehnico-financiare de la beneficiarii ajutoarelor financiare nerambursabile si transmiterea acestora catre C.N.P.;
    - organizarea si sustinerea activitatii de consultanta pentru persoanele eligibile prevazute in program, inclusiv elaborarea contractelor-tip individuale pentru beneficiarii serviciilor de consultanta.
    In contractul incheiat intre C.N.P. si responsabilul local se prevede si cofinantarea a 50% din costurile eligibile legate de furnizarea serviciilor de consultanta, cu conditia ca acestea sa indeplineasca urmatoarele criterii:
    - sa fie acordate numai persoanelor eligibile;
    - sa fie servicii eligibile, si anume: furnizarea de servicii juridice, de marketing, vanzari, financiare, alte servicii de consultanta necesare pentru infiintarea unei intreprinderi si realizarea unui plan de afaceri;
    - sa fie furnizate pe baza de contracte incheiate intre persoanele interesate si responsabilul local.
    Pentru prestarea serviciilor de consultanta responsabilii locali sunt platiti trimestrial de catre C.N.P., pe baza costului unitar mediu convenit cu C.N.P. pentru furnizarea de servicii pe fiecare trimestru, inmultit cu numarul de persoane care participa la consultanta.
    In acest sens, responsabilii locali vor transmite C.N.P.:
    - rapoarte lunare cu privire la desfasurarea activitatilor, la rezultate, la numarul de persoane consiliate, la utilizarea resurselor financiare;
    - alte raportari (daca este cazul);
    - raport final la doua luni dupa expirarea termenului contractului.
    Formularele-tip de raportare si alte prevederi referitoare la desfasurarea activitatii vor fi incluse in contractul incheiat intre C.N.P. si responsabilul local.
    Costuri eligibile pentru responsabilii locali:
    - costuri de personal;
    - costuri de transport;
    - contractare de servicii;
    - consumabile;
    - costuri pentru organizarea cursurilor;
    - costuri pentru prestarea serviciilor de consultanta;
    - costuri administrative si de secretariat.
    3.2. Programe de instruire destinate potentialilor intreprinzatori care doresc sa infiinteze o intreprindere mica sau mijlocie
    Conditii de eligibilitate:
    - persoane fizice cu domiciliul intr-o localitate-pilot si care doresc sa demareze o afacere.
    Conditii de participare:
    Persoanele fizice interesate trebuie sa se adreseze responsabilului local, de la care pot ridica formularele-tip de inscriere. Acestea se completeaza prin dactilografiere si se depun la sediul responsabilului local.
    In termen de 10 zile de la depunerea formularului-tip de inscriere, persoanele selectate vor primi un raspuns in care se vor preciza data, modalitatea de inscriere si conditiile de participare la cursurile de instruire.
    Cursurile de instruire dureaza doua luni si se finalizeaza prin elaborarea planurilor de afaceri de catre toti participantii.
    Evaluarea planurilor de afaceri va fi organizata de catre responsabilul local. Persoanele ale caror planuri de afaceri au fost selectate vor fi informate, in scris, asupra rezultatului si vor beneficia de un pachet complet de servicii de consultanta pentru demararea afacerii si pe parcursul intregii perioade de demarare.
    3.3. Pachet de servicii de consultanta acordat potentialilor intreprinzatori care doresc sa infiinteze o intreprindere mica sau mijlocie
    Conditii de eligibilitate:
    - participantii la programul de instruire ale caror planuri de afaceri au fost selectate si care au fost informati in scris de catre responsabilul local;
    - persoane fizice care nu au participat la cursul de instruire, dar care au elaborat deja un plan de afaceri.
    Conditii de participare:
    Persoanele care au fost selectate se vor prezenta la responsabilul local la termenul indicat in scrisoarea de raspuns, transmisa de catre acesta. Fiecare persoana va fi repartizata unui consultant care o va sprijini in procesul de infiintare a noii intreprinderi.
    Persoanele care nu au participat la cursul de instruire se prezinta direct la responsabilul local si completeaza un formular-tip, la care anexeaza planul de afaceri. Responsabilul local, in urma organizarii si evaluarii planurilor de afaceri, va informa, in scris, persoanele selectate, care se vor prezenta la responsabilul local la termenul indicat in scrisoarea de raspuns. Fiecare persoana va fi repartizata unui consultant care o va sprijini in procesul de infiintare a noii intreprinderi.
    3.4. Ajutoare financiare nerambursabile pentru dezvoltarea institutionala a responsabililor locali
    Conditii de participare:
    Responsabilii locali solicita de la C.N.P. formularul-tip pentru acordarea ajutorului financiar nerambursabil, destinat dezvoltarii institutionale. Acest formular, completat, se depune la C.N.P. In termen de 15 zile de la data depunerii, C.N.P. va transmite o scrisoare de instiintare privind observatiile comisiei de evaluare cu privire la suma solicitata si la suma aprobata de catre aceasta. Aceasta instiintare, impreuna cu formularul-tip semnat de catre responsabilul local devin contract intre parti.
    Costuri eligibile:
    - achizitionarea echipamentelor si a materialelor de birou;
    - costuri cu promovarea responsabilului local (elaborare de brosuri, materiale promotionale);
    - achizitionarea de materiale informative, publicatii si carti de specialitate;
    - achizitionarea de mic mobilier de birou.
    Sumele aprobate vor fi transferate de catre C.N.P. pe baza contractului, astfel:
    - o prima transa de 40%, reprezentand avans spre decontare;
    - o transa finala de 60%, numai pe baza de decont de cheltuieli, insotit de documente justificative, in original si in copie (factura si ordinul de plata vizat de banca platitorului si dovada receptionarii efective a bunurilor si/sau a serviciilor care au facut obiectul platii).
    Ajutoarele financiare nerambursabile nu vor depasi suma de 100 milioane lei pentru fiecare solicitant.
    3.5. Ajutoare financiare nerambursabile pentru potentialii intreprinzatori care doresc sa infiinteze o intreprindere mica sau mijlocie, sub forma de capital initial pentru demararea afacerii
    Conditii de eligibilitate:
    - absolventi ai cursurilor de pregatire, al caror plan de afaceri a fost selectat si recomandat de catre responsabilul local, si care au depus actele necesare pentru infiintarea societatii comerciale;
    - persoane care au beneficiat de servicii de consultanta, care au un plan de afaceri selectat si recomandat de catre responsabilul local si care au depus actele necesare pentru infiintarea societatii comerciale;
    - ajutorul financiar nerambursabil se acorda numai daca din planul de afaceri rezulta necesitatea unor fonduri suplimentare pentru demararea afacerii, fondurile puse la dispozitie de catre potentialul intreprinzator (dupa epuizarea tuturor resurselor disponibile) dovedindu-se a fi insuficiente.
    Conditii de participare:
    Persoanele eligibile se adreseaza responsabilului local pentru obtinerea capitalului initial pentru demararea afacerii. Acestea vor completa un formular-tip, la care anexeaza planul de afaceri. In termen de 20 de zile de la data depunerii, solicitantii ale caror planuri de afaceri au fost aprobate vor fi instiintati, in scris, de catre responsabilul local.
    Pe baza recomandarii responsabilului local, C.N.P. va incheia un contract cu beneficiarul ajutorului financiar nerambursabil. Sumele maxime aprobate nu vor depasi 20 milioane lei si ele vor fi virate intr-o singura transa, imediat dupa semnarea contractului.
    Decontarea se face pe baza de documente justificative, in original si in copie.
    Costuri eligibile:
    - acoperirea unei cote-parti din capitalul social;
    - analize de piata;
    - strategii de dezvoltare a afacerii;
    - planificare financiara.
    Contractul stipuleaza conditiile in care se utilizeaza fondul si modul de raportare tehnico-financiara.
    3.6. Ajutoare financiare nerambursabile destinate dezvoltarii microintreprinderilor existente, pentru achizitionarea de echipamente
    Asistenta financiara pentru intreprinderile existente consta in acordarea de ajutoare financiare nerambursabile exclusiv pentru cofinantarea achizitionarii de echipamente.
    Conditii de eligibilitate:
    - microintreprinderi cu mai putin de 10 angajati si cu o durata de functionare de pana la 2 ani;
    - se solicita achizitionarea de echipamente;
    - se solicita un ajutor financiar nerambursabil de maximum 50% din costul total de achizitie al echipamentului.
    Conditii de participare:
    Intreprinderile eligibile se adreseaza responsabilului local pentru a completa formularul-tip de solicitare a ajutorului financiar nerambursabil pentru achizitionarea de echipament, pe care il depun impreuna cu planul de afaceri la sediul responsabilului local.
    Intreprinderile eligibile vor fi contactate de catre responsabilul local pentru detalii in ceea ce priveste planul de afaceri.
    Planurile de afaceri care au recomandarea pozitiva a responsabilului local vor fi evaluate de catre o comisie de evaluare.
    Intreprinderile ale caror planuri de afaceri si solicitari de cofinantare a achizitionarii echipamentului au fost aprobate vor fi instiintate, in scris, de responsabilul local in termen de 30 de zile de la data depunerii solicitarii.
    Beneficiarii ajutorului financiar nerambursabil incheie un contract cu C.N.P., care stipuleaza conditiile de finantare si modul de raportare.
    Intreprinzatorii pot primi un ajutor financiar nerambursabil pentru cofinantarea achizitionarii echipamentelor, in suma de 50 - 100 milioane lei, dar nu mai mult de 50% din valoarea totala de achizitie a acestora, care va fi platita de catre C.N.P. direct in contul furnizorilor de echipament in momentul in care intreprinzatorul face dovada ca a achitat 50% din valoarea facturii emise de catre furnizor. In situatia in care costul echipamentului conform facturii este mai mic decat costul aprobat initial in proiect, intreprinzatorii primesc 50% din costul real al echipamentului, in care este inclus si transportul.
    Pentru achizitionarea echipamentelor intreprinzatorii trebuie sa prezinte cel putin 3 oferte de la 3 furnizori diferiti.

    4. Raportarea, monitorizarea si evaluarea programului
    4.1. Raportarea
    Responsabilul local are obligatia contractuala de a raporta C.N.P. stadiul in care se afla programul. In acest sens acesta va transmite:
    1. rapoarte tehnico-financiare lunare, intocmite pe baza raportarilor primite de la beneficiarii de asistenta, prevazuti in program;
    2. raportari financiare, ori de cate ori se solicita aceasta de catre C.N.P.
    C.N.P. are obligatia contractuala de a raporta direct Consiliului pentru Reforma.
    4.2. Monitorizarea si evaluarea
    Responsabilul local al programului raspunde, prin contract, de monitorizarea si evaluarea programului pe plan local. Acesta va transmite trimestrial rapoarte de evaluare catre C.N.P., care le va centraliza si va elabora un raport la nivel national, pe care il va inainta Consiliului pentru Reforma.
    C.N.P. poate contracta activitatea de monitorizare si evaluare. Consiliul pentru Reforma va efectua cel putin semestrial o evaluare independenta a programului, angajand in acest scop un expert care va intocmi rapoarte de evaluare si va indica solutii, in cazul in care se constata abateri de la programul de derulare prevazut initial.
    5. Bugetul programului
 ____________________________________________________________________________
| Denumirea programului/tipurile de asistenta           |   Bugetul total    |
|                                                       |   (miliarde lei)   |
|_______________________________________________________|____________________|
| Stimularea infiintarii de intreprinderi mici si       |                    |
| mijlocii si sprijinirea noilor intreprinderi          |        10          |
|_______________________________________________________|____________________|
| 1. Asistenta tehnica pentru implementarea             |                    |
| programului, din care, pentru:                        |         1          |
| 1.1. Consiliul pentru Reforma                         |         0,1        |
| 1.2. Coordonatorul national al programului            |         0,6        |
| 1.3. Responsabilul local al programului               |         0,3        |
|_______________________________________________________|____________________|
| 2. Programe de instruire, organizate de               |                    |
|    responsabilul local                                |         1          |
|_______________________________________________________|____________________|
| 3. Cofinantarea serviciilor de consultanta oferite    |                    |
|    de responsabilul local                             |         0,2        |
|_______________________________________________________|____________________|
| 4. Ajutoare financiare nerambursabile pentru          |                    |
|    dezvoltarea institutionala a responsabilului local |         0,6        |
|_______________________________________________________|____________________|
| 5. Capitalul initial pentru demararea afacerii        |         2          |
|_______________________________________________________|____________________|
| 6. Cofinantare pentru achizitionarea de echipamente   |         5,2        |
|_______________________________________________________|____________________|



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 788/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 788 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu