E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A modificat:
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 22 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 adauga dupa articolul 23 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 24 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 5 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 25 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 6 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 26 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 27 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 28 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 29 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 30 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 31 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 32 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 34 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 abrogă articolul 35 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 abrogă articolul 36 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 aproba OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 1 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 2 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 3 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 adauga dupa articolul 3 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 4 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 abrogă articolul 6 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 7 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 abrogă articolul 8 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 9 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 2 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 13 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 completeaza articolul 14 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 15 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 16 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 18 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 19 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 20 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 adauga dupa articolul 20 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 21 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 4 din actul OUG 1 1999
Articolul 1 din actul Legea 453 2004 modifica articolul 23 din actul OUG 1 1999
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

LEGE Nr

LEGE   Nr. 453 din  1 noiembrie 2004

pentru aprobarea Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul starii de asediu si regimul starii de urgenta

ACT EMIS DE: PARLAMENT

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1052 din 12 noiembrie 2004


SmartCity3


    Parlamentul Romaniei adopta prezenta lege.

    Art. 1
    Se aproba Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 1 din 21 ianuarie 1999 privind regimul starii de asediu si regimul starii de urgenta, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 22 din 21 ianuarie 1999, cu urmatoarele modificari si completari:
    1. Articolul 1 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 1
    Starea de asediu si starea de urgenta privesc situatii de criza ce impun masuri exceptionale care se instituie in cazuri determinate de aparitia unor pericole grave la adresa apararii tarii si securitatii nationale, a democratiei constitutionale ori pentru prevenirea, limitarea sau inlaturarea urmarilor unor dezastre."
    2. Articolul 2 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 2
    Starea de asediu reprezinta ansamblul de masuri exceptionale de natura politica, militara, economica, sociala si de alta natura aplicabile pe intreg teritoriul tarii ori in unele unitati administrativ-teritoriale, instituite pentru adaptarea capacitatii de aparare a tarii la pericole grave, actuale sau iminente, care ameninta suveranitatea, independenta, unitatea ori integritatea teritoriala a statului. In cazul instituirii starii de asediu se pot lua masuri exceptionale aplicabile pe intreg teritoriul tarii ori in unele unitati administrativ-teritoriale."
    3. Articolul 3 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 3
    Starea de urgenta reprezinta ansamblul de masuri exceptionale de natura politica, economica si de ordine publica aplicabile pe intreg teritoriul tarii sau in unele unitati administrativ-teritoriale care se instituie in urmatoarele situatii:
    a) existenta unor pericole grave actuale sau iminente privind securitatea nationala ori functionarea democratiei constitutionale;
    b) iminenta producerii ori producerea unor calamitati care fac necesara prevenirea, limitarea sau inlaturarea, dupa caz, a urmarilor unor dezastre."
    4. Dupa articolul 3 se introduc doua articole noi, articolele 3^1 si 3^2, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 3^1
    Starea de asediu si starea de urgenta pot fi instituite si mentinute numai in masura ceruta de situatiile care le determina si cu respectarea obligatiilor asumate de Romania potrivit dreptului international.
    Art. 3^2
    Pe durata starii de asediu si a starii de urgenta sunt interzise:
    a) limitarea dreptului la viata, cu exceptia cazurilor cand decesul este rezultatul unor acte licite de razboi;
    b) tortura si pedepsele ori tratamentele inumane sau degradante;
    c) condamnarea pentru infractiuni neprevazute ca atare, potrivit dreptului national sau international;
    d) restrangerea accesului liber la justitie."
    5. Articolul 4 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 4
    Pe durata starii de asediu sau a starii de urgenta, exercitiul unor drepturi si libertati fundamentale poate fi restrans, cu exceptia drepturilor omului si libertatilor fundamentale prevazute la art. 3^2, numai in masura in care situatia o cere si cu respectarea art. 53 din Constitutia Romaniei, republicata."
    6. Articolul 6 se abroga.
    7. Articolul 7 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 7
    (1) La instituirea starii de asediu sau a starii de urgenta, unele atributii ale administratiei publice centrale de specialitate si ale administratiei publice locale trec in competenta autoritatilor militare si a altor autoritati publice, prevazute in decretul de instituire a starii de asediu sau de urgenta.
    (2) Autoritatile civile ale administratiei publice continua exercitarea atributiilor care nu au fost transferate autoritatilor prevazute la alin. (1) si au obligatia de a acorda sprijin acestora."
    8. Articolul 8 se abroga.
    9. Articolul 9 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 9
    Conducatorii autoritatilor publice, ai celorlalte persoane juridice, precum si persoanele fizice au obligatia sa respecte si sa aplice toate masurile stabilite in prezenta ordonanta de urgenta, in actele normative conexe, precum si in ordonantele militare sau in ordine, specifice starii instituite."
    10. Titlul capitolului II va avea urmatorul cuprins:
    "CAP. 2
    Procedura instituirii si incetarii starii de asediu si a starii de urgenta"
    11. Articolul 13 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 13
    In situatia in care Parlamentul nu incuviinteaza starea instituita, Presedintele Romaniei revoca de indata decretul, masurile dispuse incetandu-si aplicabilitatea."
    12. La articolul 14, dupa litera c) se introduce o litera noua, litera c^1), cu urmatorul cuprins:
    "c^1) masurile de prima urgenta care urmeaza a fi luate;"
    13. Articolul 15 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 15
    In functie de evolutia situatiilor de pericol, Presedintele Romaniei, cu incuviintarea Parlamentului, poate prelungi durata starii instituite si poate extinde sau restrange aria de aplicare a acesteia. Prelungirile se dispun in conditiile prevederilor art. 5."
    14. La articolul 16, alineatul (2) va avea urmatorul cuprins:
    "(2) In cazul inlaturarii situatiilor de pericol, inainte de expirarea termenului stabilit, incetarea aplicarii masurii exceptionale se dispune prin decret, cu incuviintarea prealabila a Parlamentului."
    15. Articolul 18 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 18
    (1) In cazul instituirii starii de urgenta in temeiul art. 3 lit. a), coordonarea aplicarii masurilor dispuse prin decret revine Ministerului Administratiei si Internelor.
    (2) In conditiile alin. (1), Politia Comunitara poate fi militarizata, in totalitate sau numai in anumite unitati administrativ-teritoriale, desfasurandu-si activitatea in subordinea Ministerului Administratiei si Internelor.
    (3) In cazul prevazut la art. 3 lit. a), Ministerul Apararii Nationale sprijina fortele Ministerului Administratiei si Internelor, la cererea acestuia, in baza aprobarii Consiliului Suprem de Aparare a Tarii, in limitele si conditiile stabilite de acesta.
    (4) Fortele Ministerului Apararii Nationale pot acorda sprijin numai in misiuni pentru care au pregatirea si dotarea corespunzatoare."
    16. Articolul 19 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 19
    Pe durata starii de urgenta, instituita in temeiul art. 3 lit. b), gestionarea masurilor dispuse revine Sistemului National de Management al Situatiilor de Urgenta, sub conducerea nemijlocita a ministrului administratiei si internelor si in coordonarea primului-ministru."
    17. La articolul 20, partea introductiva si literele b, d), k) si n) vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 20
    Pentru aplicarea dispozitiilor prezentei ordonante de urgenta, precum si a masurilor prevazute in decretul de instituire a starii de asediu sau a starii de urgenta, autoritatile militare, precum si celelalte autoritati publice prevazute la art. 7 alin. (1) au urmatoarele atributii si raspunderi:
    ...........................................................................
    b) sa dispuna depunerea temporara, la organele de politie de pe raza judetului sau a municipiului Bucuresti, a armelor, munitiilor si materialelor explozive aflate asupra populatiei si sa procedeze la cautarea celor nedepuse in termenul stabilit, urmand ca la incetarea masurii exceptionale acestea sa fie inapoiate celor in drept sa le detina; sa dispuna inchiderea temporara a societatilor care comercializeaza arme si munitii si sa instituie paza acestora;
    ...........................................................................
    d) sa efectueze controale asupra unor persoane sau locuri, cand acestea se impun;
    ...........................................................................
    k) sa suspende temporar aparitia sau difuzarea unor publicatii ori a unor emisiuni ale posturilor de radio sau de televiziune;
    ...........................................................................
    n) sa emita ordonante militare sau ordine, dupa caz;"
    18. La articolul 20, litera p) se abroga.
    19. Dupa articolul 20, se introduce un articol nou, articolul 20^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 20^1
    In exercitarea atributiilor ce le revin pe durata starii de asediu sau a starii de urgenta, autoritatile prevazute la art. 7 alin. (1) pot emite ordonante militare, respectiv ordine, care sunt obligatorii, conform legii."
    20. La articolul 21, alineatul (1) va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 21
    (1) In functie de situatia operativa concreta din unitatile administrativ-teritoriale in care a fost instituita starea de asediu sau starea de urgenta, Consiliul Suprem de Aparare a Tarii poate dispune ca unitatile militare din fortele destinate apararii sa fie trecute in trepte superioare ale capacitatii de lupta, potrivit planurilor intocmite, inclusiv completarea lor cu resurse umane si materiale, conform organizarii la razboi."
    21. Articolul 22 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 22
    Pe timpul starii de asediu sau al starii de urgenta, Consiliul Suprem de Aparare a Tarii, in limitele prevazute de legea sa organica, poate prelungi durata indeplinirii indatoririlor militare ale cetatenilor."
    22. Titlul capitolului IV va avea urmatorul cuprins:
    "CAP. 4
    Ordonante militare si ordine ale altor autoritati publice"
    23. La articolul 23, partea introductiva si litera b) a punctului 1 vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 23
    Ordonantele militare se emit in limitele stabilite prin decretul de instituire a masurii exceptionale, astfel:
    ...........................................................................
    b) de comandantii de mari unitati in raza teritoriala pentru care au fost imputerniciti de seful Statului Major General, cand starea de asediu a fost instituita in anumite unitati administrativ-teritoriale;".
    24. La articolul 23, literele a) si b) ale punctului 2 vor avea urmatorul cuprins:
    "a) de ministrul administratiei si internelor sau de inlocuitorul de drept al acestuia, cand starea de urgenta a fost instituita pe intregul teritoriu al tarii;
    b) de ofiterii imputerniciti de ministrul administratiei si internelor sau de inlocuitorii legali ai acestora, cand starea de urgenta a fost instituita in anumite unitati administrativ-teritoriale;"
    25. La articolul 23, litera c) a punctului 2 se abroga.
    26. Dupa articolul 23 se introduce un articol nou, articolul 23^1, cu urmatorul cuprins:
    "Art. 23^1
    Pe durata starii de urgenta, conducatorii altor autoritati prevazute la art. 7 alin. (1) pot emite ordine sau pot imputernici persoane in acest sens."
    27. La articolul 24, partea introductiva si literele a) - d) si g) vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 24
    Ordonanta militara sau ordinul cuprinde:
    a) titlul si numarul;
    b) autoritatea emitenta;
    c) baza legala a emiterii;
    d) perioada de aplicare;
    ...........................................................................
    g) modul de aducere la cunostinta populatiei;"
    28. Titlul capitolului V va avea urmatorul cuprins:
    "CAP. 5
    Masuri care se pot dispune pe durata starii de asediu"
    29. La articolul 25, partea introductiva si litera a) vor avea urmatorul cuprins:
    "Art. 25
    Pe durata starii de asediu se pot dispune urmatoarele masuri:
    a) aplicarea planurilor de actiune specifice si de cooperare aprobate, precum si luarea altor masuri care se impun;".
    30. La articolul 25, literele g) si h) se abroga.
    31. Titlul capitolului VI va avea urmatorul cuprins:
    "CAP. 6
    Masuri care se pot dispune pe durata starii de urgenta"
    32. Articolul 26 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 26
    (1) Pe durata starii de urgenta, instituita in temeiul art. 3 lit. a), se pot dispune urmatoarele:
    a) aplicarea planurilor aprobate, conform dispozitiilor prezentei ordonante de urgenta si ale decretului de instituire;
    b) organizarea si asigurarea cu prioritate a transporturilor pentru nevoile autoritatilor publice stabilite sa actioneze;
    c) inchiderea frontierei de stat, in intregime sau in zona in care a fost instituita starea de urgenta, intensificarea controlului la punctele de trecere a frontierei care raman deschise, precum si supravegherea frontierei pe toata lungimea sa.
    (2) Pe durata starii de urgenta, instituita in temeiul art. 3 lit. b), autoritatile si institutiile publice, agentii economici si populatia sunt obligate sa respecte si sa aplice prevederile legale speciale pe domeniu, precum si masurile dispuse de autoritatile competente."
    33. Articolul 27 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 27
    Incalcarea prevederilor prezentei ordonante de urgenta sau a dispozitiilor ordonantelor militare ori a ordinelor emise pe timpul starii de asediu si al starii de urgenta atrage raspunderea disciplinara, civila, contraventionala sau penala, dupa caz."
    34. Articolul 28 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 28
    Nerespectarea prevederilor art. 9 constituie contraventie si se sanctioneaza cu amenda de la 1.000.000 lei la 50.000.000 lei, pentru persoane fizice, si de la 10.000.000 lei la 700.000.000 lei, pentru persoane juridice."
    35. Articolul 29 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 29
    Constatarea contraventiilor prevazute la art. 28 si aplicarea sanctiunilor se fac de catre persoanele imputernicite de ministrul apararii nationale sau, dupa caz, de ministrul administratiei si internelor."
    36. Articolul 30 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 30
    Contraventiilor prevazute la art. 28 le sunt aplicabile dispozitiile Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile ulterioare."
    37. La articolul 31, alineatul (2) se abroga.
    38. Articolul 32 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 32
    Autoritatile militare si celelalte autoritati publice, carora le revin indatoriri in temeiul prezentei ordonante de urgenta, au obligatia ca, in termen de 90 de zile de la data intrarii in vigoare a acesteia, sa elaboreze planuri de cooperare si de actiune specifice, sa stabileasca fortele si mijloacele necesare punerii lor in aplicare si sa asigure cunoasterea de catre personalul din structurile subordonate a obligatiilor ce ii revin."
    39. Articolul 34 va avea urmatorul cuprins:
    "Art. 34
    In termen de 60 de zile de la incetarea starii de asediu sau a starii de urgenta, Presedintele Romaniei prezinta Parlamentului o informare asupra evenimentelor care au determinat instituirea acestora, actiunile intreprinse si masurile necesare prevenirii unor astfel de situatii."
    40. Articolele 35 si 36 se abroga.
    Art. 2
    Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 1/1999 privind regimul starii de asediu si regimul starii de urgenta, cu modificarile si completarile aduse prin prezenta lege, se va republica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, dandu-se textelor o noua numerotare.

    Aceasta lege a fost adoptata de Parlamentul Romaniei, cu respectarea prevederilor art. 75 si ale art. 76 alin. (1) din Constitutia Romaniei, republicata.

                      PRESEDINTELE CAMEREI DEPUTATILOR
                               VALER DORNEANU

                         p. PRESEDINTELE SENATUI,
                             DORU IOAN TARACILA



SmartCity5

COMENTARII la Legea 453/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Legea 453 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu