ORDIN Nr. 102
din 23 august 2010
pentru modificarea si
completarea Ordinului ministrului apararii nationale nr. M.129/2009 privind
conducerea unitatilor sanitare cu paturi din reteaua sanitara a Ministerului
Apararii Nationale
ACT EMIS DE:
MINISTERUL APARARII NATIONALE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 609 din 27 august 2010
Având în vedere Avizul Ministerului Sănătăţii nr. 8.480
din 4 august 2010, pentru aplicarea prevederilor cap. III „Conducerea
spitalelor" al titlului VII „Spitalele" din Legea nr. 95/2006 privind
reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare,
în temeiul prevederilor art. 33 alin. (1) din Legea nr.
346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale,
cu modificările ulterioare,
ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin.
Art. I. - Ordinul ministrului apărării naţionale
nr. M.129/2009 privind conducerea unităţilor sanitare cu paturi din reţeaua
sanitară a Ministerului Apărării Naţionale, publicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 4 din 5 ianuarie 2010, cu modificările ulterioare, se
modifică şi se completează după cum urmează:
1. La articolul 1 alineatul (3), literele d) şi e)
se modifică şi vor avea următorul cuprins:
,,d) să fie absolvent al unor cursuri de perfecţionare
în management sau management sanitar, agreate de Ministerul Sănătăţii şi
stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii, ori să fie absolvent al unui
masterat sau doctorat în management sanitar, economic sau administrativ
organizat într-o instituţie de învăţământ superior acreditată, potrivit legii;
e) să nu se afle în stare de incompatibilitate sau în
conflict de interese;".
2. La articolul 4, alineatele (2) şi (4) se
modifică şi vor avea următorul cuprins:
„(2) Comisia de evaluare prevăzută la alin. (1) este
stabilită prin ordin al ministrului apărării naţionale, la propunerea şefului
Direcţiei medicale.
(4) La încetarea mandatului, în situaţia în care nu
devin aplicabile prevederile alin. (3), ministrul apărării naţionale
împuterniceşte prin ordin, la propunerea şefului Direcţiei medicale, un
comandant interimar pe o perioadă de cel mult 6 luni, perioadă în care se
organizează concursul de ocupare a postului."
3. La articolul 4, alineatul (6) se abrogă.
4. La articolul 7, literele c) şi e) se abrogă.
5. La articolul 10, alineatele (7) şi (9) se
modifică şi vor avea următorul cuprins:
„(7) Indicatorii specifici de performanţă prevăzuţi în
contractul de administrare se stabilesc de către comandantul unităţii sanitare
cu paturi.
(9) La încetarea mandatului, în situaţia în care nu
devin aplicabile prevederile alin. (8), şeful Direcţiei medicale împuterniceşte
prin ordin, la propunerea comandantului unităţii sanitare cu paturi, un membru
interimar, pe o perioadă de cel mult 6 luni, perioadă în care se organizează
concursul de ocupare a postului."
6. Articolele 12-14 se abrogă.
7. La articolul 18, alineatul (2) se modifică şi va
avea următorul cuprins:
„(2) Desemnarea nominală a membrilor consiliului etic
se face de către comitetul director al unităţii sanitare cu paturi, iar numirea
membrilor consiliului etic se face prin ordin al comandantului unităţii
sanitare cu paturi respective."
8. Articolele 19 şi 24 se abrogă.
9. Articolul 25 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 25. - (1) In cadrul unităţilor sanitare cu paturi
funcţionează un consiliu de administraţie, care are rolul de a dezbate
principalele probleme de strategie, de organizare şi funcţionare a unităţii sanitare
cu paturi.
(2) Consiliul de administraţie este format din:
a) un reprezentant desemnat de Direcţia medicală;
b) un reprezentant desemnat de Direcţia management
resurse umane;
c) un reprezentant desemnat de Direcţia
financiar-contabilă;
d) un reprezentant al consiliului judeţean sau local,
respectiv al Consiliului General al Municipiului Bucureşti;
e) un reprezentant al universităţii sau facultăţii de
medicină, pentru spitalele clinice;
f) un reprezentant al structurii teritoriale a
Colegiului Medicilor din România, cu statut de invitat;
g) un reprezentant al structurii teritoriale a
Ordinului Asistenţilor Medicali Generalişti, Moaşelor şi Asistenţilor Medicali
din România, cu statut de invitat.
(3) Membrii consiliului de administraţie al unităţii sanitare
cu paturi se numesc prin ordin al ministrului apărării naţionale."
10. Articolul 26 se abrogă.
11. La articolul 27, alineatul (5) se abrogă.
12. La articolul 27, alineatele (6)-(8) se modifică
şi vor avea următorul cuprins:
„(6) Şefii de secţie/laborator/serviciu medical care au
ocupat postul prin concurs încheie cu unitatea sanitară cu paturi, reprezentată
prin comandant, un contract de administrare cu o durată de 3 ani, în cuprinsul
căruia sunt prevăzuţi indicatorii specifici de performanţă.
(7) Indicatorii specifici de performanţă prevăzuţi în
contractul de administrare se aprobă anual de către comandant.
(8) Contractul de administrare poate înceta înainte
de termen, în principal în cazul neîndeplinirii indicatorilor specifici de
performanţă."
13. La articolul 27, după alineatul (8) se introduce
un nou alineat, alineatul (81), cu următorul cuprins:
„(81) La expirarea perioadei pentru care a
fost încheiat, contractul de administrare al şefilor de
secţie/laborator/serviciu medical poate fi prelungit, succesiv, pe perioade de
3 ani."
14. La articolul 27, alineatul (9) se modifică şi
va avea următorul cuprins:
„(9) La încetarea contractului de administrare, în
situaţia în care nu devin aplicabile dispoziţiile alin. (81), la
propunerea comandantului unităţii sanitare cu paturi, şeful Direcţiei medicale
împuterniceşte/deleagă, după caz, prin ordin un şef de
secţie/laborator/serviciu medical interimar, pe o perioadă de cel mult 6 luni,
conform reglementărilor din domeniul resurselor umane din Ministerul Apărării
Naţionale."
15. Articolul 28 se abrogă.
16. La articolul 29, alineatul (2) se modifică şi va
avea următorul cuprins:
„(2) Membrii comitetului director, şefii de secţie, de
laborator sau de serviciu, precum şi membrii consiliului de administraţie depun
declaraţiile prevăzute la alin. (1) la structura de resurse umane a unităţii
sanitare cu paturi în care îşi desfăşoară activitatea în această
calitate."
17. Anexele nr. 1, 4 şi 5 se modifică şi se
înlocuiesc cu anexele nr. 1 - 3, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
18. Anexa nr. 3 se abrogă.
Art. II. - Prezentul ordin se publică în
Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul apărării naţionale,
Gabriel Oprea
ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. M.
129/2009)
NORME
privind organizarea şi desfăşurarea
concursului/examenului în vederea încadrării funcţiei de comandant în unităţile
sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a Ministerului Apărării Naţionale
I. Organizarea concursului/examenului
1. Ofiţerii care îşi exprimă opţiunea pentru încadrarea
funcţiei de comandant în unităţile sanitare cu paturi din reţeaua sanitară a
Ministerului Apărării Naţionale întocmesc rapoarte care se înaintează comisiei
de selecţie competente, potrivit reglementărilor specifice din domeniul
managementului resurselor umane.
2. Comisia de selecţie analizează solicitările
candidaţilor şi avizează participarea la concurs/examen a celor care
îndeplinesc criteriile minimale şi condiţiile prevăzute de lege. Hotărârea
comisiei de selecţie se comunică unităţii sanitare cu paturi respective.
3. Candidatul/candidaţii avizat/avizaţi de către
comisia de selecţie depune/depun la structura de resurse umane a unităţii
sanitare cu paturi respective dosarul de concurs/examen cu cel puţin 15 zile
înainte de data desfăşurării acestuia.
4. Concursul/examenul se desfăşoară la sediul
unităţii sanitare cu paturi, în termen de maximum 60 de zile de la data
comunicării hotărârii comisiei de selecţie, fiind organizat de către consiliul
de administraţie.
5. Dosarul de concurs/examen trebuie să conţină
următoarele documente:
a) cererea de înscriere;
b) fişa cu principalele date;
c) copia actului de identitate;
d) copia diplomei de licenţă;
e) copia certificatului de absolvire a cursului
postuniversitar de conducere în domeniul sanitar, pentru funcţiile prevăzute cu
gradul de colonel, respectiv copia certificatului de absolvire a cursului
postuniversitar de conducere strategică ori a Colegiului Naţional de Apărare
sau documentul care atestă deţinerea titlului ştiinţific de doctor, după caz,
pentru funcţiile prevăzute cu gradul de general;
f) copia certificatului de absolvire a unui curs de
perfecţionare în management sau management sanitar, agreat de Ministerul
Sănătăţii şi stabilit prin ordin al ministrului sănătăţii, respectiv copii ale
documentelor care atestă absolvirea unui masterat sau doctorat în management
sanitar, economic sau administrativ organizat într-o instituţie de învăţământ
superior acreditată, potrivit legii, după caz;
g) fişa medicală din care să rezulte că este apt
medical; h) dovada/adeverinţa din care să rezulte că în ultimii 5 ani nu a fost
sancţionat de către Colegiul Medicilor din România; i) curriculum vitae; j)
proiectul de management realizat de candidat.
6. Documentele din dosarul de concurs/examen se
certifică „în conformitate cu originalul" de către structura de resurse
umane a unităţii sanitare cu paturi.
7. Bibliografia de concurs/examen se elaborează de
către consiliul de administraţie al unităţii sanitare cu paturi şi se aprobă de
către preşedintele de şedinţă. Bibliografia, precum şi alte detalii
organizatorice se comunică candidaţilor prin grija structurii de resurse umane
a unităţii sanitare cu paturi, cu cel puţin 15 zile înainte de susţinerea
concursului/examenului.
8. Concursul/examenul constă în:
a) testul-grilă de verificare a cunoştinţelor -
eliminatoriu;
b) susţinerea proiectului de management;
c) interviul de selecţie.
9. Pentru promovarea concursului/examenului,
candidaţii trebuie să obţină media finală de cel puţin 8,00, iar la fiecare
probă minimum nota 7,00.
10. Comisia de concurs/examen este numită de ministrul
apărării naţionale, la propunerea consiliului de administraţie al unităţii
sanitare cu paturi, cu cel puţin 15 zile calendaristice înainte de data stabilită
pentru susţinerea concursului/ examenului.
11. Preşedintele comisiei de concurs/examen este unul
dintre reprezentanţii Ministerului Apărării Naţionale în consiliul de
administraţie al unităţii sanitare cu paturi respective.
12. Din comisia de concurs nu pot face parte persoane
care declară sau despre care sunt informaţii certe că au rude sau afini până la
gradul al IV-lea inclusiv în rândul candidaţilor.
13. Secretariatul comisiei de concurs este asigurat de
1 - 2 persoane din cadrul unităţii sanitare cu paturi.
14. După constituire, comisia de concurs îşi
desfăşoară activitatea în încăperi special destinate, dotate cu mijloace
birotice şi de securitate a informaţiilor.
15. Preşedintele comisiei de concurs/examen poartă
întreaga răspundere pentru buna organizare şi desfăşurare a
concursului/examenului, asigurarea legalităţii evaluării
candidaţilor şi a egalităţii de şanse pentru aceştia, securitatea conţinutului
probelor de concurs şi a documentelor elaborate în vederea evaluării candidatului
sau a ierarhizării candidaţilor.
16. Comisia de concurs/examen asigură:
a) luarea în evidenţă a candidaţilor avizaţi de către
comisia de selecţie;
b) studierea dosarelor depuse şi stabilirea pentru
fiecare a rezultatului prin înscrierea menţiunii „Admis" sau
„Respins", cu cel puţin 3 zile lucrătoare înainte de data începerii
concursului/examenului;
c) instruirea candidaţilor înainte de începerea
probelor de evaluare privind regulile ce trebuie respectate pe timpul
desfăşurării concursului/examenului;
d) organizarea şi desfăşurarea probelor de
concurs/examen;
e) elaborarea variantelor de întrebări/itemi pentru
testul de verificare a cunoştinţelor;
f) elaborarea documentelor organizatorice pentru
derularea operativă a probelor şi pentru finalizarea concursului/ examenului;
g) primirea şi înaintarea contestaţiilor depuse la
secretariatul comisiei de concurs/examen la comisia de soluţionare a
contestaţiilor.
17. Comisia de soluţionare a contestaţiilor se numeşte
de către ministrul apărării naţionale, la propunerea consiliului de
administraţie al unităţii sanitare cu paturi, simultan cu numirea comisiei de
concurs/examen, şi este formată din preşedinte şi 2 membri, alţii decât cei
care au făcut parte din comisia de concurs/examen.
18. Preşedintele comisiei de soluţionare a
contestaţiilor asigură:
a) pregătirea comisiei;
b) înregistrarea contestaţiilor;
c) repartizarea sarcinilor ce revin fiecărui membru al
comisiei;
d) comunicarea deciziei de soluţionare a
contestaţiilor.
19. Comisia soluţionează contestaţiile cu privire la
respingerea dosarelor, la rezultatul testului-grilă şi la rezultatul final al
concursului. Deciziile comisiei de soluţionare a contestaţiilor sunt
definitive.
II. Desfăşurarea concursului/examenului
20. Preşedintele comisiei de concurs/examen are
următoarele atribuţii:
a) verifică sala de concurs/examen, îndepărtând toate
materialele care pot influenţa candidaţii în rezolvarea testului;
b) verifică prezenţa şi identitatea
candidaţilor/candidatului şi o consemnează în documentele de evidenţă;
c) distribuie candidaţilor testul-grilă, la ora
stabilită pentru începerea probei;
d) precizează şi verifică modul de identificare a
fiecărei lucrări şi ia măsuri de secretizare a acestora, aplicând ştampila pe
fiecare test-grilă, până la finalizarea probei;
e) verifică existenţa unor semne distinctive pe
testele-grilă, luând măsuri de anulare a celor descoperite cu asemenea semne,
prin înscrierea pe lucrare „ANULAT" cu semnătura proprie, şi asigură un
nou test-grilă candidatului în cauză, cu respectarea transparenţei acestei
activităţi. Se procedează în mod similar în cazul în care unii candidaţi doresc
să îşi transcrie testul-grilă, fără să depăşească timpul afectat probei.
21. Candidaţii au acces în sala de susţinere a testului-grilă
cu 30 de minute înainte de deschiderea plicurilor cu testele-grilă, dar nu cu
mai puţin de 15 minute, pe baza tabelului cu candidaţii aflat la secretariatul
comisiei.
22. Candidaţii care nu se află în sală în momentul
deschiderii plicului cu testele-grilă pierd dreptul de a participa la
concurs/examen.
23. In sala de concurs/examen nu se admite accesul cu
telefoane mobile, aparatură de înregistrare audio/video.
24. Testul-grilă se desfăşoară pe durata a două ore.
25. Testul-grilă conţine un număr de 50 de
întrebări/itemi, din care 40% din domeniul legislaţiei specifice activităţii
unităţii sanitare şi 60% din domeniul managementului sanitar.
26. Intrebările prevăzute la pct. 25 sunt de două
tipuri, astfel:
a) 40% din total sunt itemi tip complement simplu, cu
un singur răspuns corect din 4, care se notează cu 0,2 puncte;
b) 60% din total sunt itemi tip complement multiplu,
cu 2 răspunsuri corecte din 4, care se notează cu 0,1 puncte fiecare.
27. Pentru elaborarea testului-grilă membrii comisiei
de concurs/examen se întrunesc cu cel mult 12 ore înaintea susţinerii probei,
în spaţii special destinate, care să asigure confidenţialitatea activităţii, în
condiţii optime de lucru.
28. La elaborarea întrebărilor se au în vedere
următoarele:
a) conţinutul să fie clar exprimat, fără ambiguităţi;
b) formularea să fie în strictă concordanţă cu
bibliografia stabilită pentru concurs;
c) să aibă o cuprindere echilibrată a bibliografiei
stabilite pentru concurs şi să poată fi rezolvate în timpul stabilit.
29. Testul-grilă se elaborează în două variante, se
redactează într-un singur exemplar şi se introduce fiecare într-un plic care se
sigilează.
30. Testul-grilă este ales prin tragere la sorţi, din
cele două variante, de către candidat sau, după caz, de către un candidat
desemnat pentru această activitate. Testul-grilă ales se multiplică, în
prezenţa preşedintelui comisiei de concurs/ examen, într-un număr de exemplare
egal cu numărul candidaţilor prezenţi în sală.
31. Din momentul deschiderii plicului cu testul-grilă,
candidaţii pot părăsi sala de concurs/examen numai după predarea lucrării.
Pentru necesităţi fiziologice candidaţii pot părăsi sala de concurs/examen
numai însoţiţi de 2 membri ai comisiei, iar timpul absenţei din sală nu
prelungeşte durata probei pentru candidaţii respectivi.
32. Pe timpul desfăşurării probei, membrii comisiei nu
dau indicaţii privind rezolvarea itemilor şi nu permit intrarea în sală a altor
persoane.
33. După expirarea timpului, lucrările candidaţilor se
preiau de către secretarul comisiei şi se evaluează de fiecare membru al
comisiei.
34. Rezultatul testului-grilă se comunică prin
afişare, în termen de cel mult 24 de ore, la sediul unităţii sanitare cu
paturi.
35. Candidatul care a obţinut un număr de puncte mai
mic de 7,00 este declarat „Respins" şi este eliminat din concurs/ examen.
36. Susţinerea proiectului de management urmăreşte
modul în care candidatul analizează şi propune soluţii de rezolvare a temei
alese, utilizând aparatul ştiinţific şi conceptual specific.
37. Tema aleasă de candidat pentru proiectul de
management vizează spitalul militar pentru care candidează. Informaţiile
necesare pentru realizarea proiectului trebuie să fie libere la publicare şi
obţinute în conformitate cu prevederile legale.
38. La cererea candidaţilor, unitatea sanitară cu
paturi la sediul căreia se organizează concursul/examenul pune la dispoziţia
acestora, în maximum 3 zile de la data solicitării, copii ale bugetului de
venituri şi cheltuieli aprobat, structurii organizatorice aprobate prin ordin
al ministrului apărării naţionale şi structurii de personal la data
solicitării, aferente spitalului.
39. Temele-cadru şi bibliografia pentru proiectul de
management, alese dintre cele propuse de Şcoala Naţională de Sănătate Publică
şi Management Sanitar şi publicate pe site-urile oficiale ale acesteia, sunt
stabilite de către consiliul de administraţie al unităţii sanitare cu paturi şi
aprobate de către preşedintele de şedinţă.
40. Candidaţii îşi aleg tema pentru proiectul de management,
pe care îl depun la sediul unităţii sanitare cu paturi odată cu dosarul de
concurs/examen.
41. Proiectul de management trebuie să fie realizat
individual de către candidat şi să rezolve problemele solicitate într-un volum
de 8-10 pagini, tehnoredactate pe calculator, cu font de 14.
42. Proiectele de management sunt evaluate de către
membrii comisiei de concurs, până la data susţinerii orale a acestora de către
candidaţi.
43. Fiecare proiect este notat independent de către
membrii comisiei de concurs, conform grilei de punctare stabilite de Şcoala
Naţională de Sănătate Publică şi Management Sanitar şi publicate pe site-urile
oficiale ale acesteia. Nota finală, cu două zecimale, este media notelor
acordate de fiecare membru al comisiei.
44. Grila de punctare a proiectelor de management va
fi afişată la sediul unităţii sanitare cu paturi, după încheierea perioadei de
depunere a dosarelor de concurs/examen ale candidaţilor.
45. Susţinerea proiectului se face în faţa comisiei
de concurs/examen pe durata a maximum 15 minute, la care se adaugă 5 minute
acordate pentru răspunsurile la întrebările adresate de membrii comisiei de
concurs/examen.
46. Nota acordată iniţial de fiecare membru al
comisiei de concurs/examen poate fi mărită sau micşorată în funcţie de modul de
susţinere a proiectului de management şi de răspunsurile date de candidaţi.
47. Comunicarea notelor definitive, cu două zecimale,
obţinute la proiectul de management, calculate ca medii aritmetice ale notelor
acordate de fiecare membru al comisiei de concurs/examen, se face prin afişare,
la sfârşitul zilei de concurs, la sediul unităţii sanitare cu paturi.
48. Interviul de selecţie are scopul de a permite
membrilor comisiei de concurs/examen să constate, analizând şi rezultatele
obţinute la testul-grilă susţinut anterior, dacă respectivul candidat poate
îndeplini atribuţiile în noua funcţie.
49. Interviul de selecţie se desfăşoară pe durata a
maximum 15 minute, în faţa comisiei de concurs/examen.
50. In cadrul interviului de selecţie se pot adresa
candidaţilor următoarele categorii de întrebări:
a) întrebări deschise: cu scopul de a atrage mai multe
informaţii de la candidat, dezvoltând datele furnizate prin curriculum vitae
(de exemplu: „Ce puteţi să spuneţi despre.....?");
b) întrebări închise: cu scopul de a clarifica unele
fapte, evenimente sau situaţii (de exemplu: „Aţi condus un colectiv de muncă/o
echipă vreodată?");
c) întrebări ipotetice: cu scopul de a evalua
răspunsurile candidatului asupra unor anumite situaţii sau evenimente ipotetice
(de exemplu: „In cazul în care sunteţi numit, cum aţi proceda în administrarea
cheltuielilor legate de personal?");
d) întrebări de probă: cu scopul de a clarifica unele
aspecte prezentate de candidat prin revenirea la subiectul anterior (de exemplu:
„Am dori să revenim la subiectul anterior. Spuneaţi că ...?").
51. Nu se adresează candidaţilor întrebări referitoare
la opiniile lor politice, activitatea sindicală, religie, etnie, sex, starea
materială şi originea socială.
52. Fiecare membru al comisiei de concurs/examen, după
finalizarea interviului, întocmeşte „Fişa interviului de selecţie", al
cărei model este prevăzut în anexa nr. 4 la ordin. Nota finală, cu două
zecimale, este media aritmetică a notelor acordate de fiecare membru al comisiei
de concurs/examen.
53. Media finală a fiecărui candidat se calculează, cu
două zecimale, ca medie aritmetică a notelor obţinute la testul-grilă,
proiectul de management şi interviul de selecţie, care se consemnează apoi în
„Fişa cu rezultatele concursului", al cărei model este prevăzut în anexa
nr. 5 la ordin.
54. In termen de 24 de ore de la finalizarea
concursului/examenului, la sediul unităţii sanitare cu paturi se afişează
rezultatele obţinute de candidaţi în ordinea descrescătoare a mediilor finale obţinute
sau, după caz, rezultatele obţinute de candidat.
55. La medii egale, departajarea candidaţilor se face
după media obţinută la testul-grilă, iar la menţinerea egalităţii, după nota
obţinută la interviul de selecţie.
56. Candidaţii au dreptul să conteste rezultatul
obţinut după fiecare probă, în termen de 24 de ore de la momentul afişării
acestuia.
57. In cazul candidaţilor care au obţinut la una dintre
probe o notă mai mare de 7,00, dar depun contestaţie, aceştia continuă să
susţină celelalte probe, urmând ca nota acordată în urma analizării
contestaţiei să fie luată în calcul la stabilirea notei finale.
58. Candidaţii care au obţinut la una dintre probe o
notă mai mică de 7,00 şi depun contestaţie continuă să susţină celelalte probe
numai dacă, în urma analizării contestaţiei, obţin o notă cel puţin egală cu
7,00.
59. Contestaţia se soluţionează de comisia de
soluţionare a contestaţiilor în termen de 24 de ore de la data depunerii.
60. In termen de 48 de ore de la finalizarea
concursului/examenului şi rezolvarea eventualelor contestaţii depuse,
preşedintele comisiei de concurs/examen prezintă şefului Direcţiei medicale
procesul-verbal cu rezultatele concursului/examenului şi candidatul desemnat
câştigător.
61. Pe baza documentelor primite, şeful Direcţiei
medicale propune ministrului apărării naţionale numirea în funcţie a
candidatului clasat pe primul loc.
62. Documentele rezultate în urma organizării şi
desfăşurării concursului/examenului se păstrează în arhiva unităţii sanitare cu
paturi respective.
ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 4 la Ordinul nr. M.
129/2009)
- Model -
ROMÂNIA
MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE
U.M...........................................................
Comisia de concurs/examen
FIŞA interviului de selecţie
Candidat........................................................................................
Postul............................................................................................
Data
interviului..............................................................................
Aptitudini
|
Calificative/Note
|
Media obţinută
|
1. Aptitudini de comunicare
|
Excelente
|
10-9,50
|
|
Foarte bune
|
9,49-9,00
|
|
Bune
|
8,99-7,00
|
|
Corespunzătoare
|
6,99-5,00
|
|
Necorespunzătoare
|
4,99-1,00
|
|
2. Aptitudini si cunoştinţe
manageriale
|
Excelente, capabil să îşi asume postul fără o pregătire
prealabilă
|
10-9,50
|
|
Foarte bune, este necesară puţină pregătire
|
9,49-9,00
|
|
Bune, are cunoştinţe elementare, dar este capabil să înveţe
|
8,99-7,00
|
|
Corespunzătoare, necesită mai multă pregătire
|
6,99-5,00
|
|
Necorespunzătoare, nu are aptitudini manageriale
|
4,99-1,00
|
|
3. Ambiţii profesionale
|
Fixează obiective foarte ambiţioase
|
10-9,50
|
|
Scopuri de nivel înalt
|
9,49-9,00
|
|
Obiective de nivel mediu
|
8,99-7,00
|
|
Obiective limitate, nu este foarte ambiţios
|
6,99-5,00
|
|
Se bazează pe alţii prea des, obiective minime
|
4,99-1,00
|
|
4. Motivare
|
Motivare excelentă, dorinţă puternică de a munci
|
10-9,50
|
|
Foarte interesat de post, pune multe întrebări
|
9,49-9,00
|
|
Dorinţă de a munci
|
8,99-7,00
|
|
Puţin interesat de post
|
6,99-5,00
|
|
Nu este interesat de post, impasibil
|
4,99-1,00
|
|
5. Potrivire pe post
|
Excelent, pentru acest post
|
10-9,50
|
|
Foarte bun pentru acest post
|
9,49-9,00
|
|
Bun pentru acest post
|
8,99-7,00
|
|
Corespunzător pentru acest post
|
6,99-5,00
|
|
Necorespunzător pentru acest post
|
4,99-1,00
|
|
6.Autocontrol
|
Are o excelentă abilitate de a se autocontrola
|
10-9,50
|
|
Siguranţă de sine, încredere în capacitatea sa de a rezolva
problemele
|
9,49-9,00
|
|
Autocontrol mediu
|
8,99-7,00
|
|
Pare solicitat, nervos
|
6,99-5,00
|
|
Greoi, prea preocupat, îngrijorat
|
4,99-1,00
|
|
7. Impresie generală
|
Excelentă
|
10-9,50
|
|
Foarte bună
|
9,49-9,00
|
|
Bună
|
8,99-7,00
|
|
Corespunzătoare
|
6,99-5,00
|
|
Necorespunzătoare
|
4,99-1,00
|
|
MEDIA GENERALĂ:
|
Solicitantul este un candidat*
... FOARTE POTRIVIT (10-9,50)
... POTRIVIT (9,49-9,00)
... DESTUL DE POTRIVIT (8,99-7,00)
... POSIBIL, DAR PENTRU ALT POST (6,99-5,00)
... NEPOTRIVIT (4,99-1,00)
Preşedintele/Membrul comisiei de concurs/de examen
Gradul.....................................................................
Numele şi
prenumele..............................................
* Se trece nota finală a interviului de selecţie
calculată, cu două zecimale, ca media aritmetică a notelor la fiecare dintre
cei 8 indicatori.
ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 5 la Ordinul nr. M.
129/2009)
- Model -
ROMÂNIA
MINISTERUL APĂRĂRII NAŢIONALE
U.M...........................................................
Comisia de concurs/examen
FIŞA
cu rezultatele concursului/examenului
Denumirea
postului...........................................................
Data..................................................................................
Nr. crt.
|
Gradul, numele şi prenumele
candidatului
|
Rezultatele obţinute la probele de
concurs/de examen
|
Media
|
Clasificare
|
Test-grilă
|
Proiectul de management
|
Interviul de selecţie
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
Preşedintele comisiei de concurs/de examen
Gradul......................................................
Numele şi prenumele..............................
Membri:
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
Secretari:
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................
.............................................................................