ORDIN Nr. 103
din 7 februarie 2007
pentru modificarea si
completarea Procedurii privind declararea lunara de catre angajatori a
evidentei nominale a asiguratilor si a obligatiilor de plata la bugetul
asigurarilor pentru somaj, aprobata prin Ordinul ministrului muncii,
solidaritatii sociale si familiei nr. 405/2004, cu modificarile si completarile
ulterioare
ACT EMIS DE:
MINISTERUL MUNCII, SOLIDARITATII SOCIALE SI FAMILIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 127 din 21 februarie 2007
Având în vedere:
- prevederile art. 101 şi 1011 din Legea nr. 53/2003 - Codul
muncii, astfel cum au fost modificate prin Ordonanţa
de urgenţă a Guvernului nr. 55/2006;
- prevederile art. 7 alin. (2) din Legea nr. 200/2006
privind constituirea şi utilizarea Fondului de garantare pentru plata
creanţelor salariale, precum şi prevederile art. 2 şi 3 din Normele
metodologice de aplicare a Legii nr. 200/2006 privind constituirea şi
utilizarea Fondului de garantare pentru plata creanţelor salariale, aprobate
prin Hotărârea Guvernului nr. 1.850/2006;
- prevederile art. V alin. (2)
şi (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/2007 privind unele măsuri
financiar-fiscale din domeniul protecţiei sociale,
în temeiul prevederilor art. 16 din Hotărârea
Guvernului nr. 412/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului
Muncii, Solidarităţii Sociale şi Familiei, cu modificările şi completările
ulterioare,
ministrul muncii, solidarităţii sociale şi familiei emite următorul ordin:
Art. I. - Procedura privind declararea lunară de către angajatori a
evidenţei nominale a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată la bugetul
asigurărilor pentru şomaj, aprobată prin Ordinul ministrului muncii,
solidarităţii sociale şi familiei nr. 405/2004, publicat în Monitorul Oficial
al României, Partea I, nr. 765
din 20 august 2004, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi
se completează după cum urmează:
1. Articolul 4 va avea următorul cuprins:
„Art. 4. - (1) Incheierea convenţiilor în baza cărora
se acordă subvenţiile sus-menţionate se realizează între unităţile centrale, în
calitate de angajatori persoane juridice, şi agenţiile pentru ocuparea forţei
de muncă judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, în a căror rază
teritorială îşi au sediul respectivele unităţi centrale, în calitate de angajatori
persoane juridice.
(2) Controlul asupra respectării condiţiilor în care au
fost încheiate convenţiile se efectuează de către corpurile proprii de control
măsuri active ale agenţiilor pentru ocuparea forţei de muncă judeţene şi a
municipiului Bucureşti, care au încheiat convenţiile, respectiv de către
corpurile proprii de control măsuri active ale agenţiilor pentru ocuparea
forţei de muncă judeţene şi a municipiului Bucureşti în a căror rază
teritorială îşi au sediul şi îşi desfăşoară activitatea sucursalele şi/sau
punctele de lucru ale unităţii centrale, la solicitarea agenţiilor pentru
ocuparea forţei de muncă judeţene şi a municipiului Bucureşti, care au încheiat
convenţiile.”
2. La articolul 7, punctele 5-8 vor avea următorul cuprins:
„5. Rubrica «Tip contract» se completează cu:
a) «1» - pentru toate raporturile de muncă/serviciu cu durata normală a timpului de muncă/lucru
cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 8 ore;
b) «10» - pentru toate raporturile de muncă/serviciu cu
durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal de lucru este de 7 ore;
c) «11» - pentru toate raporturile de muncă/serviciu
cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul
normal de lucru este de 6 ore;
d) «2» - pentru contractul individual de muncă cu timp
parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 8
ore;
e) «3» - pentru contractul individual de muncă cu timp
parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de
7 ore;
f) «4» - pentru contractul individual de muncă cu timp
parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de
6 ore;
g) «5» - pentru contractul de muncă temporară cu
durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal
de lucru este de 8 ore;
h) «50» - pentru contractul de muncă temporară cu
durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal
de lucru este de 7 ore;
i) «51» - pentru contractul de muncă temporară cu
durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde timpul normal
de lucru este de 6 ore;
j) «6» - pentru contractul de
muncă temporară cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 8 ore;
k) «7» - pentru contractul de muncă temporară cu timp
parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de
7 ore;
l) «8» - pentru contractul de
muncă temporară cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de lucru este de 6
ore;
m) «9» - pentru toate raporturile de muncă/serviciu ale
angajaţilor militari cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă
întreagă, unde timpul normal de lucru este de 8 ore;
n) «90» - pentru toate raporturile de muncă/serviciu
ale angajaţilor militari cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă
întreagă, unde timpul normal de lucru este de 7 ore;
o) «91» - pentru toate raporturile de muncă/serviciu
ale angajaţilor militari cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă
întreagă, unde timpul normal de lucru este de 6 ore.
6. Rubrica «Număr ore normă în lună» se completează
cu numărul de ore de lucru normate în lună.
7. Rubrica «Număr ore lucrate efectiv în lună» se
completează cu numărul de ore efectiv lucrate în lună. Pentru persoana care are
raporturile de muncă sau de serviciu suspendate pentru incapacitate temporară
de muncă de cel mult 30 de zile, rubrica se va completa în acelaşi mod în care
se completează pentru persoanele care au lucrat toată luna (orele din programul
de lucru în care raporturile de muncă sau de serviciu sunt suspendate pentru
incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de zile sunt considerate ore
efectiv lucrate).
8. Rubrica «Număr ore
suspendate în lună» se completează cu numărul de ore din programul de lucru în
care raporturile de muncă sau de serviciu sunt suspendate, conform legii, cu
excepţia suspendării pentru incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de
zile (orele din programul de lucru în care raporturile de muncă sau de serviciu
sunt suspendate pentru incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de zile
sunt considerate ore efectiv lucrate).”
3. După punctul 10 al articolului 7 se introduce un nou punct, punctul
11, cu următorul cuprins:
„11. Rubrica «Tip asigurat» se completează cu:
a) «1» - dacă pentru asiguratul obligatoriu, prin
efectul legii, în sistemul asigurărilor pentru şomaj, angajatorul are
obligaţia, conform Legii nr. 200/2006 privind constituirea şi utilizarea
Fondului de garantare pentru plata creanţelor salariale, de a plăti lunar
contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale;
b) «2» - dacă pentru asiguratul obligatoriu, prin
efectul legii, în sistemul asigurărilor pentru şomaj, angajatorul nu are
obligaţia, conform Legii nr. 200/2006, de a plăti lunar contribuţia la Fondul
de garantare pentru plata creanţelor salariale.”
4.Articolul 8 va avea
următorul cuprins:
„Art. 8. - «Date despre angajator - Subvenţii, scutiri
şi reduceri» din anexa nr. 2 la prezenta procedură se completează după cum
urmează:
1. rubrica «Total contribuţii datorate de asiguraţi»
se completează cu suma contribuţiilor individuale datorate declarate de
angajator în capitolul 1 «Declaraţie privind evidenţa nominală a asiguraţilor
şi a obligaţiilor de plată la bugetul asigurărilor pentru şomaj»;
2. rubrica «Contribuţie angajator diminuată» se
completează cu suma reprezentând contribuţia datorată de angajator la bugetul
asigurărilor pentru şomaj ca urmare a diminuării cotei contribuţiei datorate de
angajatori la bugetul asigurărilor pentru şomaj conform art. 7 alin. (2) din
Legea nr. 200/2006;
3. rubrica «Contribuţie angajator nediminuată» se
completează cu suma reprezentând contribuţia datorată de angajator la bugetul
asigurărilor pentru şomaj aferentă categoriilor de persoane asigurate
obligatoriu, prin efectul legii, în sistemul asigurărilor pentru şomaj, pentru
care, potrivit prevederilor legale, cota contribuţiei datorate de angajatori la
bugetul asigurărilor pentru şomaj nu se diminuează conform art. 7 alin. (2) din
Legea nr. 200/2006;
4. rubrica «Total contribuţie datorată de angajator»
se completează cu suma reprezentând contribuţia totală datorată de angajator la
bugetul asigurărilor pentru şomaj, potrivit legii;
5. rubrica «Fond salarii brute realizate de personal
contractual» se completează cu fondul total de salarii brute realizate de
asiguraţii prevăzuţi la art. 19 lit. a) din Legea nr. 76/2002, cu modificările
şi completările ulterioare, determinat în conformitate cu prevederile art. 13
din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002 privind sistemul
asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, aprobate prin
Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare;
6. rubrica «Fond salarii brute realizate de personal
necontractual» se completează cu fondul total de salarii brute realizate de
asiguraţii prevăzuţi la art. 19 lit. b)-f) din Legea nr. 76/2002, cu
modificările şi completările ulterioare, determinat în conformitate cu
prevederile art. 13 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002
privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de
muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi
completările ulterioare;
7. rubrica «Subvenţii, scutiri şi reduceri
recuperate» se completează cu suma subvenţiilor, scutirilor şi reducerilor din
contribuţia datorată de angajator, recuperate de angajator prin deducere din
această contribuţie (nu poate fi mai mare decât suma reprezentând contribuţia
totală datorată de angajator la bugetul asigurărilor pentru şomaj);
8. rubrica «Rest de plată» se completează cu suma pe care
angajatorul o virează la bugetul asigurărilor pentru şomaj, după efectuarea, în
condiţiile legii, a deducerilor din contribuţia datorată de angajator la
bugetul asigurărilor pentru şomaj, potrivit legii;
9. rubrica «Rest de încasat» se completează cu suma
pe care angajatorul o are de încasat de la bugetul asigurărilor pentru şomaj,
după efectuarea, în condiţiile legii, a deducerilor din contribuţia datorată de
angajator la bugetul asigurărilor pentru şomaj, potrivit legii;
10. subvenţiile, scutirile şi reducerile se
completează cu valori mai mari de zero doar de către angajatorii care
beneficiază de acestea în condiţiile legii.”
5. Articolul 12 va avea următorul cuprins:
„Art. 12. - (1) Toate câmpurile numerice din anexele nr. 1 şi 2 la prezenta procedură sunt mai mari sau egale cu zero.
(2) In capitolul 1 (anexa nr. 1 la prezenta procedură):
a) completarea tuturor câmpurilor este obligatorie;
fac excepţie: câmpul «CNPANT», care se completează numai dacă câmpul «REC» =
«C», şi câmpul «REC», care se completează numai pentru declaraţiile
rectificative;
b) suma dintre numărul de ore
efectiv lucrate în lună (NOEL) şi numărul de ore din programul de lucru în care raporturile de muncă sau de serviciu sunt
suspendate, conform legii, în lună (NOS) poate fi cel mult egală cu numărul de
ore de lucru normate în lună (NOL).
(3) In capitolul 2 (anexa nr. 2
la prezenta procedură):
a) câmpurile obligatorii sunt: LD, AD, DEN, CUI
(CF/CNPA), LOC, JUD, CPOST, CAEN, BANCA, IBAN, TCID, CAD1, CAD2, TCAD, RP, RI,
NA, NI, NTA, FS1, FS2, NUMEA, PREA, FUNCTA, SSRR, SUB80REC, SUB80RES, SC80144REC, SC80144RES, SUB85REC, SUB85RES, SC85144REC, SC85144RES,
SUB58REC, SUB58RES, SUB116REC, SUB116RES, RED9394REC, RED9394RES, SUB17AREC,
SUB17ARES, SUB17BREC şi SUB17BRES; angajatorii care au sediul în municipiul
Bucureşti vor completa câmpul «JUD» cu «Bucureşti» şi, în mod obligatoriu,
câmpul SECT cu numărul aferent sectorului (cu valori între 1 şi 6). Câmpurile
SUB80REC, SUB80RES, SC80144REC, SC80144RES, SUB85REC, SUB85RES, SC85144REC,
SC85144RES, SUB58REC, SUB58RES, SUB116REC, SUB116RES, RED9394REC, RED9394RES,
SUB17AREC, SUB17ARES, SUB17BREC şi SUB17BRES se completează cu zero în cazul în
care nu există sume recuperate prin deducere si/sau de restituit de către
AJOFM/AMOFM;
b) câmpurile care se completează numai dacă este
cazul sunt: STR, NRA, BL, SC, ET, AP, SECT, TEL, FAX şi MAIL;
c) suma subvenţiilor, scutirilor şi reducerilor
recuperate prin deducere din contribuţia datorată (SUB80REC, SC80144REC,
SUB85REC, SC85144REC, SUB58REC, SUB116REC, RED9394REC, SUB17AREC şi SUB17BREC)
reprezintă valoarea câmpului «Subvenţii, scutiri şi reduceri recuperate» (SSRR)
şi nu poate depăşi valoarea câmpului «Total contribuţie datorată de angajator»
(TCAD);
d) valoarea câmpului «Rest de plată» (RP) reprezintă
diferenţa dintre TCAD şi SSRR, în cazul în care TCAD
> SSRR;
e) valoarea câmpului «Rest de încasat» reprezintă suma
subvenţiilor, scutirilor si reducerilor de restituit de către AJOFM/AMOFM
(SUB80RES, SC80144RES, SUB85RES, SC85144RES, SUB58RES, SUB116RES, RED9394RES,
SUB17ARES si SUB17BRES), în cazul în care TCAD = SSRR;
f) NA reprezintă numărul de persoane asigurate,
declarate în cap. 1; o persoană este numărată o singură dată, chiar dacă are
două sau mai multe înregistrări (contracte de muncă cu acelaşi angajator) în
cap. 1;
g) NI reprezintă numărul de înregistrări din cap. 1;
în situaţia în care o persoană are două sau mai multe înregistrări, este
numărată de atâtea ori câte înregistrări are.
h) NTA reprezintă numărul de asiguraţi care în cap. 1
sunt de tip asigurat 2 (TA = 2);
i) NA < NI, respectiv NTA < NA.”
6. La articolul 13 alineatul (2), litera c) va avea următorul cuprins:
,,c) pentru a şterge o înregistrare se completează AD,
LD, CF/CNPA, CNP, TC, TA cu datele înregistrării iniţiale, restul câmpurilor numerice se completează
cu zero, câmpul REC completându-se cu «S»;”
7. La articolul 13 alineatul (3), litera c) va avea următorul cuprins:
,,c) pentru a şterge o înregistrare se completează AD,
LD, CF/CNPA, CNP, TC, TA cu datele înregistrării iniţiale, restul câmpurilor
numerice se completează cu zero, câmpul REC completându-se cu «S»; celelalte
înregistrări referitoare la acelaşi asigurat se completează cu toate datele, câmpul REC completându-se cu «M»;”
8. Articolul 14 va avea următorul cuprins:
„Art. 14. - (1) Numărul de zile cu normă întreagă
lucrate în lună, folosite la stabilirea stagiului de cotizare, se calculează cu
formula: numărul de ore efectiv lucrate în lună (NOEL)/numărul de ore
reprezentând timpul normal de lucru, conform tipului de contract (8, 7 sau 6
ore). Rezultatul obţinut se corelează cu numărul de zile lucrătoare în lună,
respectiv cu numărul de zile calendaristice în lună, în situaţia în care «Tip
contract» este «9», «90»sau «91». In situaţia în care rezultatul obţinut este
egal cu numărul de zile lucrătoare în lună, respectiv, după caz, cu numărul de
zile calendaristice în lună, stagiul de cotizare este egal cu 1 lună. In
situaţia în care rezultatul obţinut este mai mic decât numărul de zile
lucrătoare în lună, respectiv, după caz, numărul de zile calendaristice în
lună, la stabilirea stagiului de cotizare se iau în considerare numai zilele cu
normă întreagă lucrate în lună calculate potrivit formulei. In situaţia în care
rezultatul obţinut ca urmare a aplicării formulei este exprimat în fracţiuni de
zile cu normă întreagă lucrată în lună, orele care corespund unei fracţiuni de
zile cu normă întreagă lucrată în lună vor fi considerate ca o zi cu normă
întreagă lucrată în lună.
(2) Pentru asiguraţii cu mai multe contracte
individuale de muncă, numărul de zile cu normă întreagă lucrate în lună,
folosite la stabilirea stagiului de cotizare, se obţine prin însumarea
numărului de zile cu normă întreagă lucrate în lună, folosite la stabilirea
stagiului de cotizare, calculate conform alin. (1), pentru fiecare contract
individual de muncă.”
9. Anexele nr. 1 -3 se
înlocuiesc cu anexele nr. 1 -3 la prezentul ordin.
Art. II. - (1)
Dispoziţiile prezentului ordin se aplică începând cu declaraţia lunară
corespunzătoare lunii ianuarie 2007.
(2) Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al
României, Partea I.
Art. III. - Ordinul
ministrului muncii, solidarităţii sociale şi familiei nr. 405/2004 pentru
aprobarea Procedurii privind declararea lunară de către angajatori a evidenţei
nominale a asiguraţilor şi a obligaţiilor de plată la bugetul asigurărilor
pentru şomaj, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 765 din 20 august 2004, cu
modificările şi completările ulterioare, precum şi cu cele aduse prin prezentul
ordin, va fi republicat dându-se textelor o nouă numerotare.
Ministrul muncii, solidarităţii
sociale şi familiei,
Gheorghe Barbu
ANEXA Nr. 11)
(Anexa nr. 1 la procedură)
Capitol 1
DECLARAŢIE
privind evidenţa nominală a asiguraţilor şi a
obligaţiilor de plată la bugetul asigurărilor pentru şomaj pentru luna |__|__|, anul |__|__|__|__|
CUI (Cod Fiscal) sau CNP
|
|
Denumire angajator
|
|
|
|
Nr.
Crt.
|
Nume şi prenume asigurat
|
Cod numeric personal
al asiguratului
(CNP)
|
Cod numeric personal
anterior al asiguratului
(CNPANT)
* numai daca REC="C"
|
Tip
contr. (TC)
|
Nr. ore normă In luna (NOL)
|
Nr. ore lucrate efectiv în lună
(NOEL)
|
Nr. ore
suspendate
in lună
(NOS)
|
Baza de calcul (BC)
|
Contribuţia
individuală
datorată
(CID)
|
Tip
asigurat
(TA)
|
REC
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
NOTĂ:
Pentru persoanele care au mai multe contracte
individuale de muncă cu acelaşi angajator, se va completa cate o înregistrare
pentru fiecare contract în parte.
Evidenţa asiguraţilor conform art. 20 din Legea nr.
76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, se ţine de agenţiile
judeţene pentru ocuparea forţei de muncă, respectiv a municipiului Bucureşti, în baza contractelor încheiate cu
asiguraţii.
1) Anexa nr. 1 este
reprodusă în facsimil.
ANEXA Nr. 21)
(Anexa nr. 2 la
procedură)
Capitol 2
DATE DESPRE ANGAJATOR - SUBVENŢII, SCUTIRI SI
REDUCERI
pentru luna_____ anul__________
Total contribuţii datorate de
asiguraţi (TCID):
|
Contribuţie angajator diminuata
(CAD1):
|
Total contribuţie datorate de angajator
(TCAD):
|
Rest de plată (RP):
|
Contributie angajator nediminuata
(CAD2):
|
Subvenţii, scutiri si reduceri
recuperate (SSRR):
|
Rest de incasat (RI):
|
Rectificativa
|
|_|
|
Nr. de asiguraţi (CNP-uri unice) din
capitolul 1 :
|
|
Nr. de asiguraţi cu tip asigurat=2 :
|
|
CUI (Cod fiscal) sau CNP
|
|
|
|
Numărul de înregistrări (total contracte
de munca) din capitolul 1 :
|
|
Cod CAEN
|
|
Denumire angajator
|
|
CUI (Cod Fiscal) sau CNP anterior numai
daca REC="C"
|
|
|
Fond salarii brute realizate de personal
contractual (lei) FS1
|
|
Adresa
|
Loc.
|
|
Str
|
|
Fond salarii brute realizate de personal
necontractual (Lei) FS2
|
|
Nr.
|
|
Bl
|
|
Sc.
|
|
Et.
|
|
Ap.
|
|
Sector
|
|
Jud.
|
|
Telefon
|
|
Fax
|
|
E-mail
|
|
Cod postal
|
|
Cod IBAN
|
|
Banca
|
|
Nr. Crt.
|
Subvenţii,
scutiri şi reduceri (după caz)
|
Recuperate
prin
deducere
din
contribuţia
datorata
|
De
restituit
de la
Bugetul
Asigurărilor
pentru Şomaj
|
0
|
1
|
2
|
3
|
1
|
Subvenţii conform art. 80 din Legea nr
76/2002, cu modificările şi completările ulterioare
|
|
|
2
|
Scutire de la plata contribuţiei
datorate de angajator, conform art.80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările
si completările ulterioare
|
|
|
3
|
Subvenţii conform art. 85 din Legea nr.
76/2002, cu modificările şi completările ulterioare
|
|
|
4
|
Scutire de la plata contribuţiei
datorate de angajator, conform art. 85 alin.(1) din Legea nr. 76/2002, cu
modificările şi completările
ulterioare
|
|
|
5
|
Subvenţii conform art. 7 alin. (3) din
OUG 58/2001, cu modificările şi completările ulterioare
|
|
|
6
|
Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 şi
a Normelor metodologice aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002
|
|
|
7
|
Reduceri ale contribuţiei datorate de
angajator, conform art. 93 si art. 94 din Legea nr. 76/2002, cu modificările
şi completările ulterioare
|
|
|
8
|
Subvenţii conform art. 17 alin.{1) lit.a) din Legea
279/2005
|
|
|
9
|
Subvenţii conform art. 17 alin.(1)
lit.b) din Legea 279/2005
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Sub sancţiunile aplicate falsului în declaraţii, declar
că am examinat această declaraţie şi, in conformitate cu informaţiile
furnizate, o declar corectă şi completă.
Persoană autorizată:
Numele_______________Prenumele________________ Funcţia_________________________
AJOFM/AMOFM
Nr.
inreg._________/_____________ Semnătura şi ştampila__________________________
Nota: Angajatorii care depun
declaraţia lunara pe CD sau dischetă si angajatorii care au încheiat convenţii
cu AJOFM/AMOFM depun acest formular si pe suport de hartie.
1) Anexa nr. 2 este
reprodusă în facsimil.
ANEXA Nr. 3
(Anexa nr. 3 la procedură)
Fişierul Capl.DBF sau Cap1.TXT
conţine câte o înregistrare pentru fiecare asigurat1) şi are următoarea structură:
|
Denumirea câmpului
|
Tipul câmpului
|
Lungimea câmpului
|
Semnificaţie
|
Luna declaraţiei
|
LD
|
N
|
2
|
Se completează cu luna anului pentru care se întocmeşte
declaraţia.
|
Anul declaraţiei
|
AD
|
N
|
4
|
Se completează cu anul pentru care se întocmeşte declaraţia.
|
Cod unic de înregistrare (CUI)/CF pentru angajatori persoane
juridice
|
CF
|
N
|
10
|
Se completează partea numerică a codului unic de
înregistrare/codului fiscal atribuit angajatorilor
persoane juridice.
|
Cod unic de înregistrare (CUI)/CNP pentru angajatori persoane
fizice
|
CNPA
|
N
|
13
|
Conţine codul unic de înregistrare atribuit prin certificatul de
înregistrare angajatorilor persoane fizice (codul numeric personal al
angajatorului).
|
Nume şi prenume asigurat
|
NUME
|
C
|
30
|
Conţine numele şi prenumele asiguratului.
|
Cod numeric personal
|
CNP
|
N
|
13
|
Conţine codul numeric personal al asiguratului.
|
Cod numeric personal anterior
|
CNPANT
|
N
|
13
|
Se completează numai în cazul declaraţiilor rectificative
(REC=„C") şi conţine codul numeric personal al asiguratului din
declaraţia iniţială care trebuie schimbat.
|
Tip contract
|
TC
|
C
|
2
|
Se completează cu:
„1” - pentru toate raporturile de
muncă/serviciu cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde
timpul normal de lucru este de 8 ore;
„10” - pentru toate raporturile de
muncă/serviciu cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde
timpul normal de lucru este de 7 ore;
„11” - pentru toate raporturile de
muncă/serviciu cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu normă întreagă, unde
timpul normal de lucru este de 6 ore;
„2” - pentru contractul individual de
muncă cu timp parţial de
lucru, unde timpul normal de
lucru este de 8 ore;
„3” - pentru contractul individual de
muncă cu timp parţial de
lucru, unde timpul normal de
lucru este de 7 ore;
„4” - pentru contractul individual de
muncă cu timp parţial de
lucru, unde timpul normal de
lucru este de 6 ore;
|
1) Pentru persoanele
care au mai multe contracte individuale de muncă la acelaşi angajator,
declaraţia se va completa cu câte o înregistrare pentru fiecare contract.
|
|
|
|
„5” - pentru contractul de muncă
temporară
cu durata normală a timpului de muncă/lucru
cu normă întreagă, unde timpul normal de
lucru este de 8 ore;
„50” - pentru contractul de muncă
temporară
cu durata normală a timpului de muncă/lucru
cu normă întreagă, unde timpul normal de
lucru este de 7 ore;
„51” - pentru contractul de muncă
temporară
cu durata normală a timpului de muncă/lucru
cu normă întreagă, unde timpul normal de
lucru este de 6 ore;
„6” - pentru contractul de muncă
temporară
cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de
lucru este de 8 ore;
„7” - pentru contractul de muncă
temporară
cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de
lucru este de 7 ore;
„8” - pentru contractul de muncă
temporară
cu timp parţial de lucru, unde timpul normal de
lucru este de 6 ore;
„9” - pentru toate raporturile de
muncă/serviciu ale angajaţilor militari cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu
normă întreagă, unde timpul
normal de lucru este de 8 ore;
„90” - pentru toate raporturile de
muncă/serviciu ale angajaţilor militari cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu
normă întreagă, unde timpul
normal de lucru este de 7 ore;
„91” - pentru toate raporturile de
muncă/serviciu ale angajaţilor militari cu durata normală a timpului de muncă/lucru cu
normă întreagă, unde timpul
normal de lucru este de 6 ore.
|
Număr ore normă în lună
|
NOL
|
N
|
3
|
Se completează cu numărul de ore de lucru normate în lună.
Exemplul nr. 1:
- timpul de muncă/lucru cu normă întreagă: 8 ore/zi; zile
lucrătoare în lună: 21 zile; NOL = 8 ore/zi x 21 zile = 168 ore normate în
lună. Exemplul nr. 2:
- timpul de muncă/lucru, timp parţial: 1 oră/zi; zile
lucrătoare în lună: 22 zile; NOL = 1 oră/zi x 22 zile = 22 ore
normate în lună.
Exemplul nr. 3:
- în situaţia unui program de lucru inegal format din două zile
lucrătoare în care timpul de muncă/lucru este de 3 ore/zi şi două zile
lucrătoare în care timpul de muncă/lucru este de 7 ore/zi; total zile lucrate
în cursul lunii: 4 zile; NOL = 3 + 3 + 7 + 7 = 20 ore normate în
lună.
|
Număr ore lucrate efectiv în lună
|
NOEL
|
N
|
3
|
Se completează cu numărul de ore efectiv lucrate în lună. Pentru
persoana care are raporturile de muncă sau de serviciu suspendate pentru
incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de zile, rubrica se va
completa în acelaşi mod în care se completează pentru persoanele care au
lucrat toată luna (orele din programul de lucru în care raporturile de muncă
sau de serviciu sunt suspendate pentru incapacitate temporară de muncă de cel
mult 30 de zile sunt considerate ore efectiv
lucrate).
|
Număr ore suspendate în lună
|
NOS
|
N
|
3
|
Se completează cu numărul de ore din programul de lucru în care
raporturile de muncă sau de serviciu sunt suspendate, conform legii, cu
excepţia suspendării pentru incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de
zile (orele din programul de lucru în care raporturile de muncă sau de
serviciu sunt suspendate pentru incapacitate temporară de muncă de cel mult
30 de zile sunt considerate ore efectiv lucrate).
|
Baza de calcul
|
BC
|
N
|
10
|
Se completează cu drepturile băneşti determinate în conformitate
cu prevederile art. 14 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr.
76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării
forţei de muncă, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu
modificările şi completările ulterioare, pentru asiguraţii prevăzuţi la art.
19 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare. In
lunile în care raporturile de muncă sau de serviciu se stabilesc, încetează,
se suspendă, respectiv se reiau, cu excepţia suspendării pentru incapacitate
temporară de muncă, dacă aceasta nu depăşeşte 30 de zile, baza de calcul se
consideră în funcţie de numărul de ore efectiv lucrate în luna respectivă.
Pentru persoana care are raporturile de muncă sau de serviciu suspendate
pentru incapacitate temporară de muncă de cel mult 30 de zile, rubrica se va
completa în acelaşi mod în care se completează pentru persoanele care au
lucrat toată luna.
|
Contribuţia individuală datorată
|
CID
|
N
|
8
|
Conţine contribuţia datorată de asigurat şi reţinută de angajator
(1% din BC - cu rotunjire potrivit prevederilor legale).
|
Tip asigurat
|
TA
|
N
|
1
|
Se completează cu:
„1” - dacă pentru asiguratul obligatoriu,
prin efectul legii, în sistemul asigurărilor pentru şomaj, angajatorul are
obligaţia, conform Legii nr. 200/2006 privind constituirea şi utilizarea
|
|
|
|
|
Fondului de garantare pentru plata creanţelor salariale, de a plăti
lunar contribuţia la Fondul de garantare pentru plata creanţelor salariale;
„2” - dacă pentru asiguratul obligatoriu, prin efectul legii, în sistemul
asigurărilor pentru şomaj, angajatorul nu are obligaţia, conform Legii nr.
200/2006 privind constituirea şi utilizarea Fondului de garantare pentru
plata creanţelor salariale, de a plăti lunar contribuţia la Fondul de
garantare pentru plata creanţelor salariale.
|
Rectificativă
|
REC
|
C
|
1
|
- spaţiu, dacă declaraţia nu este rectificativă;
- „M”, dacă se doreşte modificarea
înregistrării iniţiale;
- „A”, dacă se doreşte adăugarea unei
înregistrări noi;
- „S”, dacă se doreşte ştergerea
înregistrării iniţiale;
- „C”, dacă se doreşte modificarea
CNP-ului din declaraţia iniţială.
|
Fişierul Cap2.DBF sau Cap2.TXT
conţine o singură înregistrare şi are următoarea
structură:
|
Denumirea câmpului
|
Tipul câmpului
|
Lungimea câmpului
|
Semnificaţie
|
Luna declaraţiei
|
LD
|
N
|
2
|
Se completează cu luna anului pentru care se întocmeşte
declaraţia.
|
Anul declaraţiei
|
AD
|
N
|
4
|
Se completează cu anul pentru care se întocmeşte declaraţia.
|
Denumire angajator
|
DEN
|
C
|
30
|
Conţine denumirea angajatorului.
|
Cod unic de înregistrare (CUI)/CF pentru angajatori persoane
juridice
|
CF
|
N
|
10
|
Se completează partea numerică a codului unic de înregistrare/codului
fiscal atribuit angajatorilor persoane juridice.
|
Cod unic de înregistrare anterior (CUI)/CF pentru angajatori
persoane juridice
|
CFANT
|
N
|
10
|
Se completează numai în cazul declaraţiilor rectificative
(REC=„C") şi conţine codul fiscal al angajatorului din declaraţia
iniţială care trebuie schimbat (a fost introdus eronat în declaraţia
iniţială).
|
Cod unic de înregistrare (CUI)/CNP pentru angajatori persoane
fizice
|
CNPA
|
N
|
13
|
Conţine codul unic de înregistrare atribuit prin certificatul de
înregistrare angajatorilor persoane fizice (codul numeric personal al
angajatorului).
|
Cod unic de înregistrare (CUI)/CNP pentru angajatori persoane
fizice
|
CNPAANT
|
N
|
13
|
Se completează numai în cazul declaraţiilor rectificative
(REC=„C") şi conţine codul numeric personal al angajatorului persoană
fizică din declaraţia iniţială care trebuie schimbat (a fost introdus eronat
în declaraţia iniţială).
|
Cod CAEN
|
CAEN
|
C
|
4
|
Codul CAEN al angajatorului pentru activitatea de bază
|
Localitatea (oraş, comună)
|
LOC
|
C
|
30
|
Adresa, sediul angajatorului - localitatea (oraşul sau comuna)
|
Strada (strada, satul)
|
STR
|
C
|
30
|
Adresa, sediul angajatorului - strada sau
satul. Dacă localitatea este oraş, se completează obligatoriu şi strada.
|
Număr
|
NRA
|
C
|
10
|
Adresa, sediul angajatorului - numărul
|
Bloc
|
BL
|
C
|
10
|
Adresa, sediul angajatorului - blocul
|
Scara
|
SC
|
C
|
4
|
Adresa, sediul angajatorului - scara
|
Etaj
|
ET
|
C
|
2
|
Adresa, sediul angajatorului - etajul
|
Apartament
|
AP
|
C
|
4
|
Adresa, sediul angajatorului - apartamentul
|
Sector
|
SECT
|
N
|
1
|
Adresa, sediul angajatorului - sectorul (numai pentru Bucureşti);
câmp obligatoriu pentru angajatorii cu sediul în municipiul Bucureşti
|
Judeţ
|
JUD
|
C
|
15
|
Adresa, sediul angajatorului - judeţul
|
Telefon
|
TEL
|
N
|
9
|
Telefon de legătură al angajatorului
|
Fax
|
FAX
|
N
|
9
|
Numărul de fax al angajatorului
|
e-mail
|
MAIL
|
C
|
30
|
Adresa de e-mail a angajatorului de la care se trimite declaraţia,
respectiv cea comunicată în scris în condiţiile art. 5 alin. (2) din
procedură
|
Cod poştal
|
CPOST
|
C
|
6
|
Codul poştal
|
Cod IBAN
|
IBAN
|
C
|
24
|
Codul IBAN
|
Banca
|
BANCA
|
C
|
30
|
Banca la care angajatorul are deschis contul
|
Fond salarii brute realizate de personal contractual
|
FS1
|
N
|
15
|
Conţine total fond de salarii brute realizate de asiguraţii
prevăzuţi la art. 19 lit. a) din Legea nr. 76/2002 privind sistemul
asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu
modificările şi completările ulterioare (salariaţii încadraţi în temeiul unui
contract individual de muncă încheiat pentru normă întreagă sau cu timp
parţial ori a unui contract de muncă la domiciliu, de muncă temporară sau de
ucenicie la locul de muncă, indiferent de durata acestora, cu excepţia
persoanelor care au calitatea de pensionar), determinat în conformitate cu
prevederile art. 13 din Normele metodologice de aplicare a Legii nr. 76/2002,
aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi
completările ulterioare.
|
Fond salarii brute realizate de personal necontractual
|
FS2
|
N
|
15
|
Conţine total fond de salarii brute realizate de asiguraţii
prevăzuţi la art. 19 lit. b) -f) din Legea nr. 76/2002 privind sistemul
asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă, cu
modificările şi completările ulterioare, determinat
în conformitate cu prevederile art. 13 din Normele metodologice de aplicare
a Legii nr. 76/2002, aprobate prin Hotărârea
Guvernului nr. 174/2002, cu modificările şi completările ulterioare.
|
Contribuţie angajator diminuată
|
CAD1
|
N
|
10
|
Contribuţia datorată de angajator la bugetul asigurărilor pentru
şomaj, cu rotunjire potrivit prevederilor legale [CAD1 = FS1 x
cota contribuţiei datorate de angajatori la bugetul asigurărilor pentru
şomaj, diminuată conform art. 7 alin. (2) din Legea nr. 200/2006 privind
constituirea şi utilizarea Fondului de garantare pentru plata creanţelor
salariale]
|
Contribuţie angajator nediminuată
|
CAD2
|
N
|
10
|
Contribuţia datorată de angajator la bugetul asigurărilor pentru
şomaj, cu rotunjire potrivit prevederilor legale
[CAD2 = FS2 x cota contribuţiei datorate de
angajatori la bugetul asigurărilor pentru şomaj prevăzută de art. 26 din Legea nr. 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru şomaj şi stimularea ocupării forţei de muncă,
cu modificările şi completările ulterioare (cota de contribuţie nediminuată
conform art. 7 alin. (2) din Legea nr. 200/2006 privind constituirea şi
utilizarea Fondului de garantare pentru plata creanţelor salariale)]
|
Total contribuţie datorată de angajator
|
TCAD
|
N
|
10
|
Contribuţia totală datorată de angajator
la bugetul asigurărilor pentru şomaj (este egală cu suma dintre CAD1 şi
CAD2).
|
Total contribuţii individuale datorate de asiguraţi şi colectate
de angajator
|
TCID
|
N
|
10
|
Suma contribuţiilor individuale datorate la bugetul
asigurărilor pentru şomaj declarate de angajator în capitolul 1
|
Subvenţii, scutiri şi reduceri recuperate
|
SSRR
|
N
|
10
|
Suma subvenţiilor, scutirilor şi reducerilor recuperate din
contribuţia datorată de angajator (nu poate fi mai mare decât
această contribuţie)
|
Rest de plată
|
RP
|
N
|
10
|
Se completează cu suma pe care angajatorul o virează la bugetul
asigurărilor pentru şomaj, în cazul în care TCAD > SSRR (RP = TCAD -SSRR),
după efectuarea, în condiţiile legii, a deducerilor din contribuţia
datorată de angajator.
|
Rest de încasat
|
RI
|
N
|
10
|
Se completează cu suma pe care angajatorul o are de încasat de la
bugetul asigurărilor pentru şomaj, în cazul în care TCAD = SSRR [reprezintă
suma subvenţiilor, scutirilor şi
|
|
|
|
|
reducerilor de restituit de către
AJOFM/AMOFM (SUB80RES, SC80144RES, SUB85RES, SC85144RES, SUB58RES, SUB116RES,
RED9394RES, SUB17ARES, SUB17BRES), după efectuarea, în condiţiile legii, a
deducerilor din contribuţia datorată de angajator].
|
Numărul de asiguraţi din capitolul 1
|
NA
|
N
|
6
|
Numărul de asiguraţi (CNP-uri unice) din capitolul 1
|
Numărul de înregistrări din capitolul 1
|
NI
|
N
|
6
|
Numărul de înregistrări din capitolul 1; poate fi mai mare decât
numărul de asiguraţi (NA) în cazul în care cel puţin un asigurat are mai mult
de un contract de muncă cu respectivul angajator.
|
Numărul de asiguraţi de tip asigurat = 2
|
NTA
|
N
|
6
|
Numărul de asiguraţi care în capitolul 1 sunt de tip asigurat 2
(TA = 2)
|
Subvenţii conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările
şi completările ulterioare, recuperate din CAD
|
SUB80REC
|
N
|
10
|
Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 80 din
Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate
prin deducere din TCAD
|
Subvenţii conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările
şi completările ulterioare, de restituit
|
SUB80RES
|
N
|
10
|
Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 80 din
Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit
de către AJOFM/AMOFM
|
Scutire de la plata contribuţiei datorate
de angajator, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi
completările ulterioare, recuperată din CAD
|
SC80144REC
|
N
|
10
|
Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, aferentă
absolvenţilor încadraţi, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu
modificările şi completările ulterioare, recuperată prin deducere din TCAD
|
Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, conform
art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de
restituit
|
SC80144RES
|
N
|
10
|
Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, aferentă
absolvenţilor încadraţi, conform art. 80 din Legea nr. 76/2002, cu
modificările şi completările ulterioare, de restituit de către AJOFM-AMOFM
|
Subvenţii conform art. 85 din Legea nr. 76/2002, cu modificările
şi completările ulterioare, recuperate din CAD
|
SUB85REC
|
N
|
10
|
Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 85 din
Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate
prin deducere din TCAD
|
Subvenţii conform art. 85 din Legea nr. 76/2002, cu modificările
şi completările ulterioare, de restituit
|
SUB85RES
|
N
|
10
|
Sumele cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 85 din
Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de restituit
de către AJOFM/AMOFM
|
Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, conform
art. 85 alin. (1) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările
ulterioare, recuperată din CAD
|
SC85144REC
|
N
|
10
|
Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, aferentă
persoanelor încadrate din categoriile prevăzute de lege, conform art. 85
alin. (1) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
recuperată prin deducere din TCAD
|
Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, conform
art. 85 alin. (1) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările
ulterioare, de restituit
|
SC85144RES
|
N
|
10
|
Scutire de la plata contribuţiei datorate de angajator, aferentă
persoanelor încadrate din categoriile prevăzute de lege, conform art. 85
alin. (1) din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
de restituit de către AJOFM/AMOFM
|
Subvenţii conform art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 58/2001, cu modificările şi completările ulterioare, recuperate din CAD
|
SUB58REC
|
N
|
10
|
Subvenţii conform art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 58/2001, recuperate prin deducere din TCAD
|
Subvenţii conform art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 58/2001, cu modificările şi completările ulterioare, de
restituit
|
SUB58RES
|
N
|
10
|
Subvenţii conform art. 7 alin. (3) din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 58/2001, de restituit de către AJOFM/AMOFM
|
Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 şi a Normelor metodologice
aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002, recuperate din CAD
|
SUB116REC
|
N
|
10
|
Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 şi a Normelor metodologice
aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002, recuperate prin deducere
din TCAD
|
Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 şi a Normelor metodologice
aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002, de restituit
|
SUB116RES
|
N
|
10
|
Subvenţii în baza Legii nr. 116/2002 şi a Normelor metodologice
aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.149/2002, de restituit de către
AJOFM/AMOFM
|
Reduceri ale contribuţiei datorate de angajator, conform art. 93
şi 94 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare,
recuperate din CAD
|
RED9394REC
|
N
|
10
|
Reduceri ale contribuţiei datorate de angajator, conform art. 93
şi 94 din Legea nr. 76/2002, recuperate prin deducere
din TCAD
|
Reduceri ale contribuţiei datorate de angajator, conform art. 93
şi 94 din Legea nr. 76/2002, cu modificările şi completările ulterioare, de
restituit
|
RED9394RES
|
N
|
10
|
Reduceri ale contribuţiei datorate de angajator, conform art. 93
şi 94 din Legea nr. 76/2002, de restituit de către AJOFM/AMOFM
|
Subvenţii conform art. 17 alin. (1) lit. a) din Legea nr.
279/2005, recuperate din CAD
|
SUB17AREC
|
N
|
10
|
Sume cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 17
alin. (1) lit. a) din Legea nr. 279/2005, recuperate prin deducere din
TCAD
|
Subvenţii conform art. 17 alin. (1) lit. a) din Legea nr.
279/2005, de restituit
|
SUB17ARES
|
N
|
10
|
Sume cuvenite pentru timpul efectiv lucrat, conform art. 17 alin.
(1) lit. a) din Legea nr. 279/2005, de restituit de
către AJOFM/AMOFM
|
Subvenţii conform art. 17 alin. (1) lit. b) din Legea nr.
279/2005, recuperate din CAD
|
SUB17BREC
|
N
|
10
|
Contravaloarea lunară a serviciilor de instruire teoretică a
ucenicilor, conform art. 17 alin. (1) lit. b) din
Legea nr. 279/2005, recuperate prin deducere din TCAD
|
Subvenţii conform art. 17 alin. (1) lit. b) din Legea nr.
279/2005, de restituit
|
SUB17BRES
|
N
|
10
|
Contravaloarea lunară a serviciilor de instruire teoretică a
ucenicilor, conform art. 17 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 279/2005, de
restituit de către AJOFM/AMOFM
|
Numele persoanei autorizate
|
NUMEA
|
C
|
15
|
Numele persoanei autorizate să depună declaraţia
|
Prenumele persoanei autorizate
|
PREA
|
C
|
15
|
Prenumele persoanei autorizate să depună declaraţia
|
Funcţia persoanei autorizate
|
FUNCTA
|
C
|
15
|
Funcţia persoanei autorizate să depună declaraţia
|
Rectificativă
|
REC
|
C
|
1
|
- spaţiu, dacă declaraţia nu este rectificativă;
- „M”, dacă se doreşte modificarea
înregistrării iniţiale;
- „C”, dacă se doreşte modificarea
CF/CNPA-ului din declaraţia iniţială.
|