Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.105 din 21.05.2019

pentru modificarea şi completarea prevederilor unor acte normative specifice de reglementare a domeniului managementului resurselor umane, precum şi pentru instituirea unor reguli temporare privind încadrarea posturilor permanente în străinătate
ACT EMIS DE: Ministerul Apararii Nationale
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 413 din 27 mai 2019



SmartCity1

Pentru aplicarea dispoziţiilor art. 74 alin. 1 şi 4 şi ale art. 751 din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare, având în vedere dispoziţiile art. 1 alin. (2), art. 5, art. 6 alin. (1), art. 8, art. 27 şi art. 30 din Ghidul carierei militare, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 106/2011, cu modificările şi completările ulterioare,în temeiul prevederilor art. 40 alin. (1) din Legea nr. 346/2006 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Apărării Naţionale, republicată,ministrul apărării naţionale emite prezentul ordin. Articolul INormele privind organizarea şi desfăşurarea concursului/examenului în vederea ocupării de către personalul Ministerului Apărării Naţionale a posturilor permanente din structurile de reprezentare naţională în străinătate, precum şi a celor din structurile internaţionale la care România este parte, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.59/2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 480 din 1 iulie 2015, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 5 alineatul (1), litera f) se modifică şi va avea următorul cuprins: f)a îndeplinit funcţii în ţară pe o durată de cel puţin doi ani după executarea unei misiuni permanente în străinătate anterioare; în această situaţie, durata îndeplinirii funcţiei se calculează de la data numirii în funcţie până la data de întâi a lunii următoare celei în care se încadrează postul respectiv; 2. La articolul 5, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Pentru ocuparea posturilor permanente din cadrul Reprezentanţei Militare a României la NATO şi UE, Reprezentanţei Statului Major al Apărării la SHAPE şi Reprezentanţei Naţionale de Legătură la ACT poate participa la concurs/examen numai personal din structurile centrale ale Ministerului Apărării Naţionale şi cele subordonate nemijlocit acestora, din structurile subordonate nemijlocit ministrului apărării naţionale, din statele majore ale categoriilor de forţe ale armatei, din comandamentele de sprijin, din comandamentele de divizie şi de brigadă, potrivit domeniilor de activitate ale posturilor permanente respective, precum şi personal care a îndeplinit funcţii în cadrul structurilor NATO de pe teritoriul României timp de cel puţin 2 ani. 3. La articolul 13, după alineatul (6) se introduc trei noi alineate, alineatele (7)-(9), cu următorul cuprins:
(7) În situaţii care necesită înlocuirea urgentă a personalului care se repatriază înainte de finalizarea mandatului la post, structura care gestionează posturile respective identifică înlocuitori şi propune ministrului apărării naţionale numirea acestora în funcţii, în conformitate cu prevederile art. 751 teza a II-a din Legea nr. 80/1995 privind statutul cadrelor militare, cu modificările şi completările ulterioare.
(8) Persoanele care urmează să fie numite în funcţii conform prevederilor alin. (7) trebuie să îndeplinească, în mod cumulativ, următoarele:a)condiţiile prevăzute la art. 5 alin. (1) şi (2); b)specificaţiile de personal prevăzute la art. 17 alin. (2); c)îşi exprimă în scris acordul cu privire la participarea la misiunea permanentă; d)sunt declarate «apt» în urma susţinerii probelor prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. e) şi f).
(9) Prin excepţie de la prevederile art. 5 alin. (3), persoanele care au fost numite în funcţii conform prevederilor alin. (7) pot participa la concursurile/examenele organizate pentru ocuparea altor posturi permanente în străinătate.
4. Articolul 15 se abrogă . 5. La articolul 16, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:
(4) Personalul care solicită participarea la concurs/examen specifică în raportul întocmit în acest sens faptul că a verificat datele personale înscrise în fişa de evidenţă şi acestea sunt consemnate corect. 6. Articolul 20 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 20
(1) În cazul în care, după finalizarea selecţiei iniţiale, nu sunt candidaţi eligibili pentru participarea la celelalte probe din concurs/examen, structurile care gestionează posturile permanente analizează posibilitatea prelungirii mandatului personalului care încadrează posturile respective.
(2) În situaţia prevăzută la alin. (1), prelungirea mandatului este posibilă numai la solicitarea structurii care gestionează posturile permanente, cu acordul personalului în cauză şi cu aprobarea ministrului apărării naţionale.
(3) În cazul în care prelungirea mandatelor celor care încadrează posturile nu este posibilă, se iniţiază din nou concursul/examenul, numai pentru ocuparea posturilor permanente respective, conform prevederilor art. 13 alin. (5).
(4) În situaţia prevăzută la alin. (3) poate participa la concurs/examen şi personal care nu îndeplineşte condiţia privind experienţa, prevăzută la art. 17 alin. (2) lit. f).
7. După articolul 30 se introduce un nou articol, articolul 301, cu următorul cuprins: Articolul 301
(1) În situaţia în care, în urma susţinerii probelor prevăzute la art. 3 alin. (2) lit. c) şi d), niciunul dintre candidaţi nu a obţinut nota minimă prevăzută la art. 29 alin. (4), structurile care gestionează posturile permanente redistribuie, în mod direct, cu acordul scris al acestora, candidaţii la concursul pentru ocuparea posturilor din acelaşi domeniu de activitate, care au obţinut astfel de note, dar nu au fost selecţionaţi în vederea încadrării posturilor pentru care au candidat şi care îndeplinesc specificaţiile de personal prevăzute la art. 17 alin. (2).
(2) În situaţia în care nu pot fi identificaţi candidaţi eligibili conform prevederilor alin. (1), structurile care gestionează posturile permanente analizează posibilitatea prelungirii mandatului militarilor care încadrează posturile respective.
(3) În situaţia prevăzută la alin. (2), prelungirea mandatului este posibilă numai la solicitarea structurii care gestionează posturile permanente, cu acordul personalului în cauză şi cu aprobarea ministrului apărării naţionale.
(4) Dacă prelungirea mandatelor militarilor care încadrează posturile nu este posibilă, se iniţiază din nou concursul/ examenul, numai pentru ocuparea posturilor permanente respective, conform prevederilor art. 13 alin. (5).
8. Articolul 41 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 41
(1) Termenul prevăzut la art. 13 alin. (1) poate fi devansat prin decizia şefului structurii care gestionează posturile permanente care urmează a fi încadrate.
(2) În situaţia prevăzută la alin. (1), toate celelalte termene prevăzute în prezentele norme se devansează în mod corespunzător.
Articolul IINormele privind organizarea şi funcţionarea sistemului de ierarhizare şi selecţie în vederea evoluţiei în carieră a cadrelor militare, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.69/2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 596 din 7 august 2015, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează: 1. La articolul 4 alineatul (3), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins: c)Comisia de selecţie nr. 3 are următoarele competenţe: de a analiza, ierarhiza şi selecţiona cadrele militare în vederea promovării în funcţii prevăzute cu grade de până la locotenent-colonel/căpitan-comandor, inclusiv, în statele de organizare ale Statului Major al Apărării şi structurilor subordonate nemijlocit acestuia, mai puţin ale statelor majore ale categoriilor de forţe şi comandamentelor de sprijin şi ale structurilor subordonate acestora, cu excepţia Comandamentului Apărării Cibernetice; de a analiza şi aviza cadrele militare din cadrul Statului Major al Apărării şi al structurilor subordonate nemijlocit acestuia, mai puţin statele majore ale categoriilor de forţe şi comandamentelor de sprijin şi ale structurilor subordonate acestora, cu excepţia Comandamentului Apărării Cibernetice, care îndeplinesc condiţiile pentru înaintarea în gradul următor, până la locotenent-colonel/căpitan-comandor, inclusiv; 2. La articolul 9, litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins: b)postarea tematicii şi bibliografiei pentru interviu, după caz, în reţeaua INTRAMAN, în termen de 10 zile lucrătoare de la publicare; 3. La articolul 12, litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins: a)transmiterea de către şeful structurii care a solicitat iniţierea procedurii de urgenţă a raportului cu aprobarea ministrului apărării naţionale sau a şefului Statului Major al Apărării, după caz, şi a memoriilor originale la secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie care au competenţa selecţionării candidaţilor pentru promovarea în funcţiile vacante; documentele se transmit în termen de două zile lucrătoare de la data obţinerii aprobării; 4. La articolul 17, alineatul (5) se abrogă . 5. Articolul 18 se abrogă . 6. Articolul 19 se modifică şi va avea următorul cuprins: Articolul 19
(1) Punctajul individual al fiecărui candidat reprezintă media aritmetică a:a)mediei punctelor acordate de membrii comisiei de selecţie conform prevederilor art. 17 alin. (2)-(4), (6) şi (7); b)mediei punctelor acordate de membrii comisiei de selecţie pentru compatibilitatea experienţei profesionale cu cerinţele funcţiei vacante; c)mediei punctelor acordate de membrii comisiei de selecţie pentru compatibilitatea pregătirii profesionale cu cerinţele funcţiei vacante.
(2) Toate mediile prevăzute la alin. (1) se calculează cu două zecimale.
(3) Candidaţii care nu au obţinut cel puţin o medie de 6 puncte la oricare dintre cele prevăzute la alin. (1) lit. b) şi c) sunt declaraţi respinşi de către comisia de selecţie.
7. La articolul 26 alineatul (1), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins: b)să întocmească rapoarte personale, adresate comandanţilor/şefilor unităţilor militare din care fac parte, prin care să îşi exprime opţiunea de a participa la selecţia organizată pentru încadrarea uneia dintre funcţiile vacante publicate sau pentru trecerea maiştrilor militari şi subofiţerilor în corpul ofiţerilor, în termenele prevăzute de prezentele norme; cadrele militare specifică în raport faptul că au verificat datele personale înscrise în fişa de evidenţă şi acestea sunt consemnate corect; 8. La articolul 26, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) lit. b), cadrele militare pot solicita să candideze pentru încadrarea mai multor funcţii numai dacă acestea se analizează în cadrul aceleiaşi comisii de selecţie, prin acelaşi tip de procedură şi cu susţinerea aceloraşi probe de selecţie, urmând să precizeze în rapoartele personale prioritatea de încadrare a acestora. 9. La articolul 27, după litera a) se introduce o nouă literă, litera a1), cu următorul cuprins: a1) să centralizeze tematica şi bibliografia pentru interviu şi să o posteze pe pagina web din reţeaua INTRAMAN a structurii din care face parte postul vacant; în situaţia în care structura nu deţine o astfel de pagină, tematica şi bibliografia se publică prin grija eşalonului superior care deţine o astfel de pagină; 10. La articolul 27, litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins: c)să înainteze rapoartele personale şi memoriile originale ale cadrelor militare menţionate la lit. b) direct către secretariatele tehnice ale comisiilor de selecţie în analiza cărora se află funcţiile vacante; 11. Articolele 33-37 se modifică şi vor avea următorul cuprins: Articolul 33
(1) Interviul se organizează şi se desfăşoară în vederea încadrării funcţiilor vacante stabilite de comandanţii/şefii structurilor în care acestea se regăsesc, cu excepţia funcţiilor care se ocupă prin concurs/examen sau alegeri.
(2) Interviul se desfăşoară în cadrul structurii militare în care se regăseşte funcţia vacantă într-o singură sesiune cu toţi candidaţii care urmează să susţină această probă, potrivit comunicării secretariatului tehnic al comisiei de selecţie.
(3) Pentru încadrarea funcţiilor vacante de comandanţi/şefi de unităţi/mari unităţi şi de locţiitori ai acestora/similare, precum şi a tuturor funcţiilor vacante din structurile militare care nu au în compunere microstructură de resurse umane, interviul se organizează la eşalonul superior.
(4) Pentru încadrarea funcţiilor vacante de comandanţi/şefi ai structurilor centrale şi ai celor subordonate nemijlocit ministrului apărării naţionale şi de locţiitori ai acestora/similare, interviul se organizează la nivelul fiecărei structuri militare unde se află funcţia vacantă.
(5) Pentru participarea cadrelor militare aflate la misiuni temporare/permanente în afara teritoriului naţional la interviu, acesta poate fi organizat la distanţă, în măsura în care se dispune de mijloace de comunicare audiovideo corespunzătoare. Interviul la distanţă se poate desfăşura la nivelul altor structuri decât cele prevăzute la alin. (1)-(4), care asigură mijloacele tehnice necesare.
Articolul 34
(1) Comisia pentru desfăşurarea interviului este desemnată de către comandantul/şeful structurii la care se desfăşoară acesta şi are în compunere 3-5 membri, ofiţeri cu gradul cel puţin egal cu gradul funcţiei vacante.
(2) Preşedintele comisiei de interviu este ofiţerul cu gradul şi funcţia cea mai mare dintre ofiţerii desemnaţi conform prevederilor alin. (1).
(3) Activitatea comisiei este sprijinită de un secretar care se numeşte, de regulă, din rândul ofiţerilor care încadrează structura/modulul de resurse umane al unităţii militare organizatoare; acesta participă la desfăşurarea interviului şi întocmeşte procesul-verbal în care se consemnează rezultatele obţinute de candidaţi, dar nu acordă note, nu se pronunţă şi nu emite opinii pe perioada interviului.
(4) Din comisia de interviu face parte cel puţin un specialist în domeniul funcţiei vacante.
(5) În situaţia în care structura militară la care se desfăşoară interviul nu poate asigura numărul minim de cadre militare care să respecte condiţiile prevăzute la alin. (1)-(4), comisia pentru desfăşurarea interviului se completează cu ofiţeri de la eşalonul superior sau de la alte structuri, la solicitarea comandantului/ şefului structurii organizatoare a acestuia şi cu aprobarea comandantului/şefului eşalonului superior.
(6) Pentru încadrarea funcţiilor vacante prevăzute cu grade de generali/similar din cadrul tuturor structurilor subordonate Statului Major al Apărării, componenţa comisiei pentru desfăşurarea interviului şi locul desfăşurării acestuia se aprobă de către şeful Statului Major al Apărării, la propunerea şefului statului major al categoriei de forţe sau a comandantului comandamentului în care se află funcţia vacantă. În situaţia în care interviul se organizează în vederea încadrării funcţiilor vacante de şefi ai statelor majore ale categoriilor de forţe sau de comandanţi ai comandamentelor, propunerile se înaintează de către şeful Direcţiei personal şi mobilizare din Statul Major al Apărării.
(7) Pentru încadrarea funcţiilor vacante prevăzute cu grade de generali/similari din cadrul structurilor centrale ale Ministerului Apărării Naţionale şi al celorlalte structuri subordonate nemijlocit ministrului apărării naţionale, componenţa comisiei pentru desfăşurarea interviului şi locul desfăşurării acestuia se aprobă de către ministrul apărării naţionale, la propunerea şefului structurii în care se află funcţia vacantă. Pentru structurile aflate în coordonarea altor structuri, propunerile se înaintează de către comandantul/şeful structurii coordonatoare. Pentru organizarea interviului în vederea încadrării funcţiilor vacante de şefi/locţiitori ai structurilor centrale ale Ministerului Apărării Naţionale şi ai celor subordonate nemijlocit ministrului apărării naţionale, cu excepţia celor de şef al Statului Major al Apărării şi director general al Direcţiei generale de informaţii a apărării, propunerile de organizare a interviului se înaintează de către şeful Direcţiei generale management resurse umane.
(8) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), din compunerea comisiilor de interviu pentru încadrarea funcţiilor vacante pe statul anexă „M" la Direcţia generală management resurse umane pot face parte reprezentanţi ai instituţiilor în care se află funcţiile vacante respective.
Articolul 35
(1) Interviul este bazat pe o listă de întrebări cuprinse în fişa de interviu, care se completează de către fiecare membru al comisiei de interviu.
(2) Prin interviu se verifică, după caz, măsura în care candidatul deţine pregătirea de specialitate, aptitudinile şi experienţa profesională necesare încadrării funcţiei respective în raport cu specificul acesteia şi se obţin informaţii suplimentare privind aspiraţiile profesionale, motivaţiile şi alte aspecte privind situaţia profesională şi socială ale acestuia.
(3) Prin interviu se pot evidenţia şi o serie de elemente ale personalităţii candidatului, precum abilitatea de comunicare, flexibilitatea în gândire, viziunea de ansamblu, spontaneitatea sau controlul emoţional.
(4) În cadrul interviului se formulează întrebări ce necesită răspunsuri concrete, întrebări analitice şi întrebări bazate pe scenarii/studii de caz, care pot viza aspecte cum sunt:a)date despre candidat, situaţia sa profesională şi socială şi motivaţia care stă la baza opţiunii pentru ocuparea funcţiei respective, ca aspect al aspiraţiilor profesionale; b)cunoştinţe militare generale şi de specialitate din domeniul de activitate al funcţiei vacante; c)imaginea de sine a candidatului: puncte tari, puncte slabe; d)capacitatea decizională; e)capacitatea de a lucra în echipă; f)rezistenţa la stres; g)alte abilităţi necesare îndeplinirii atribuţiilor funcţiei pentru ocuparea căreia se organizează interviul, cu accent pe latura creativă, care ar putea îmbunătăţi activitatea în domeniul respectiv.
(5) Întrebările prevăzute la alin. (4) lit. b) reprezintă cel puţin 60% din numărul întrebărilor care se adresează unui candidat.
Articolul 36
(1) Comisia de interviu se desemnează, prin ordin de zi pe unitate, în termen de 3 zile lucrătoare de la data publicării funcţiilor vacante.
(2) Comisia de interviu elaborează tematica şi bibliografia şi le pune la dispoziţia structurilor de resurse umane în termen de cel mult 7 zile lucrătoare de la data publicării funcţiilor vacante.
(3) Comisia de interviu întocmeşte planul detaliat de desfăşurare a interviului, cu cel puţin două zile lucrătoare înaintea datei stabilite pentru desfăşurarea interviului; planul interviului se aprobă de către comandantul/şeful structurii organizatoare sau înlocuitorul legal, în lipsa acestuia.
(4) Întrebările concrete care se adresează candidaţilor se stabilesc cu cel mult o zi lucrătoare înaintea desfăşurării interviului; întrebările care vizează verificarea cunoştinţelor militare generale şi de specialitate se formulează numai pe baza tematicii şi bibliografiei publicate.
(5) Pe timpul desfăşurării interviurilor toţi candidaţii răspund la aceleaşi întrebări, astfel încât rezultatele acestora să poată fi comparate.
(6) Sistemul de punctare se stabileşte de către comisia de interviu, astfel încât la finalul interviului, fiecare membru al comisiei să acorde fiecărui candidat un punctaj de la 1 la 10.
(7) Punctajul obţinut de către candidat în urma desfăşurării interviului reprezintă media aritmetică a punctajelor acordate individual de către fiecare membru al comisiei de interviu, calculată cu două zecimale.
(8) Candidaţii care la interviu nu au obţinut cel puţin o medie de 6 puncte sunt declaraţi respinşi de către comisia de selecţie.
(9) După finalizarea interviului, secretarul comisiei transmite o copie a procesului-verbal cu punctajele obţinute de către candidaţi secretariatului tehnic al comisiei de selecţie.
Articolul 37Membrilor comisiei de interviu le sunt aplicabile prevederile de la art. 16 alin. (3), iar în situaţia în care un membru al comisiei de interviu se află în stare de incompatibilitate, comandantul structurii organizatoare a interviului ia măsuri pentru înlocuirea acestuia.
12. La articolul 41, după alineatul (2) se introduce un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
(3) Prevederile art. 9 lit. b), ale art. 27 lit. a1) şi ale art. 32 nu se aplică în situaţia analizării încadrării funcţiilor prevăzute cu grade de generali/similari din cadrul Direcţiei generale de informaţii a apărării şi structurilor subordonate acesteia. 13. La anexa nr. 11 punctul A, după litera l) se introduce o nouă literă, litera m), cu următorul cuprins: m)are gradul cu cel mult două trepte mai mic decât gradul funcţiei pentru încadrarea căreia candidează, cu excepţia situaţiilor în care, prin Ghidul carierei militare, se prevede altfel. 14. La anexa nr. 11 punctul B, litera d) se abrogă .
Articolul IIIPartea introductivă a alineatului (2) al articolului 4 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.225/2018 pentru modificarea şi completarea prevederilor unor acte normative specifice de reglementare a domeniului managementului resurselor umane, precum şi pentru instituirea unor reguli temporare de evoluţie în cariera militară, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1099 din 27 decembrie 2018, se modifică după cum urmează:
(2) Locotenenţii şi căpitanii confirmaţi în serviciul management financiar-contabil pot ocupa următoarele tipuri de funcţii, potrivit studiilor de specialitate absolvite:
Articolul IVÎncepând cu data intrării în vigoare a prezentului ordin, până la data de 31 decembrie 2019, se suspendă aplicarea prevederilor art. 22 din Normele privind organizarea şi desfăşurarea concursului/examenului în vederea ocupării de către personalul Ministerului Apărării Naţionale a posturilor permanente din structurile de reprezentare naţională în străinătate, precum şi a celor din structurile internaţionale la care România este parte, aprobate prin Ordinul ministrului apărării naţionale nr. M.59/2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 480 din 1 iulie 2015, cu modificările şi completările ulterioare. Articolul V
(1) În perioada suspendării dispoziţiilor prevăzute la art. IV se aplică următoarele reguli temporare:În vederea extinderii bazei de selecţie şi asigurării personalului pentru încadrarea posturilor permanente sunt declaraţi „admis" la selecţia iniţială şi pot participa la următoarele probe din concurs/examen: a)pentru ocuparea posturilor permanente din structurile de reprezentare naţională, candidaţii cu nivel de competenţă lingvistică la cele 4 deprinderi inferior cu o treaptă faţă de nivelul specificat în fişa postului permanent ce urmează a fi ocupat, dar nu mai mic de nivelul 2; b)pentru ocuparea posturilor permanente din structurile internaţionale la care România este parte, prevăzute cu nivelul 4 de competenţă lingvistică, candidaţii cu nivel de competenţă lingvistică la cele 4 deprinderi inferior cu o treaptă; c)pentru ocuparea posturilor permanente din structurile internaţionale la care România este parte, prevăzute cu nivelul 3 de competenţă lingvistică, candidaţii cu nivel 2 de competenţă lingvistică la oricare două deprinderi şi nivel 2+ de competenţă lingvistică la celelalte două deprinderi sau superioare acestora; d)pentru ocuparea posturilor permanente din structurile internaţionale la care România este parte, prevăzute cu nivelul 4 de competenţă lingvistică la 1-3 deprinderi şi cu nivelul 3 la cealaltă/celelalte deprindere/deprinderi, candidaţii cu nivel 3 de competenţă lingvistică la deprinderea/deprinderile prevăzută/ prevăzute cu nivel 4 de competenţă lingvistică şi cu nivel 2+ de competenţă lingvistică la deprinderea/deprinderile prevăzută/ prevăzute cu nivel 3 de competenţă lingvistică sau superioare acestora.
(2) Prevederile alin. (1) nu se aplică pentru ocuparea posturilor permanente din comandamentele structurilor de operaţii speciale.
Articolul VI Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul apărării naţionale,Gabriel-Beniamin Leş



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 105/2019

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 105 din 2019
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 105/2019
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu