Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1081 din 7 februarie 2011

pentru aprobarea modelului si continutului unor formulare de declaratii informative

ACT EMIS DE: AGENTIA NATIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 103 din 9 februarie 2011



Având în vedere dispoziţiile art. 1563 alin. (4)-(6) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 228 alin. (2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,

pentru a se asigura informaţiile necesare determinării bazei TVA pentru resursa proprie a României, potrivit prevederilor Regulamentului (CEE, Euratom) nr. 1.553/89 al Consiliului din 29 mai 1989 privind regimul unitar definitiv de colectare a resurselor proprii provenite din taxa pe valoarea adăugată,

în temeiul art. 12 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 109/2009 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă modelul şi conţinutul formularului (392 A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul....", cod 14.13.01.02/ia, prevăzut în anexa nr. 1.

Art. 2. - Se aprobă modelul şi conţinutul formularului (392 B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul....", cod 14.13.01.02/ib, prevăzut în anexa nr. 2.

Art. 3. - Se aprobă modelul şi conţinutul formularului (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul....", cod 14.13.01.02/v, prevăzut în anexa nr. 3.

Art. 4. - Formularele prevăzute la art. 1-3 se completează şi se depun conform instrucţiunilor de completare prevăzute în anexa nr. 4.

Art. 5. - Procedura de gestionare a formularelor (392 A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul....", (392 B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul...." şi (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul...." este prevăzută în anexa nr. 5.

Art. 6. - Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi păstrare ale formularelor prevăzute la art. 1-3 sunt prevăzute în anexa nr. 6.

Art. 7. -Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 8. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi se utilizează începând cu declaraţiile aferente anului 2010, cu termen legal de depunere până la data de 25 februarie 2011 inclusiv.

Art. 9. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 1/2008 pentru aprobarea modelului şi conţinutului unor formulare de declaraţii informative, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 46 din 21 ianuarie 2008, cu modificările ulterioare.

Art. 10. - Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,

Sorin Blejnar

ANEXA Nr. 1*)

DECLARAŢIE INFORMATIVĂ

PRIVIND LIVRĂRILE DE BUNURI ŞI PRESTĂRILE DE SERVICII EFECTUATE

ÎN ANUL

|_|_|_|_|

392A

I. DATE DE IDENTIFICARE A PERSOANEI IMPOZABILE ÎNREGISTRATE ÎN SCOPURI DE TVA

Cod de identificare fiscală RO |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|  Cod CAEN al activitatii principale |_________________|

Denumire / Nume, Prenume |____________________________________|

Domiciliul fiscal

Judeţ |______________| Localitate |__________________________|  Strada |___________________________________| Număr |_________| Bloc |__________| Scara |_______| Ap |______________| Cod poştal |________________| Sector |________| Telefon |_________________| Fax |__________________________|

E-mail |_________________________|

II. DATE DE IDENTIFICARE A REPREZENTANTULUI FISCAL

Denumire / Nume, Prenume |__________________________________________|

Cod de identificare fiscală RO |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Domiciliul fiscal

Judeţ |______________| Localitate |__________________________|  Strada |___________________________________| Număr |_________| Bloc |__________| Scara |_______| Ap |______________| Cod poştal |________________| Sector |________| Telefon |_________________| Fax |__________________________|

E-mail |_________________________|

III. CIFRA DE AFACERI

Cifra de afaceri realizata la finele anului de raportare (lei) |_|_|_|_|_|_|

IV. LIVRĂRI DE BUNURI ŞI PRESTĂRI DE SERVICII CĂTRE :

                                                                                                               -lei-

Valoare

TVA

1. Persoane înregistrate în scopuri de TVA

2. Persoane neînregistrate în scopuri de TVA

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele din această declaraţie sunt corecte şi complete.

Nume, Prenume: |__________________|

Funcţia: |_________________________|

Semnătura şi ştampila |________________|

Loc rezervat organului fiscal

Nr. înregistrare: |_______________|

Data: |___________________|

Număr de inregistrare ca operator de dale cu caracter personal 759

Cod  14.13.01.02/ia

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 2*)

DECLARAŢIE INFORMATIVĂ

PRIVIND LIVRĂRILE DE BUNURI, PRESTĂRILE DE SERVICII ŞI ACHIZIŢIILE EFECTUATE ÎN ANUL

|_|_|_|_|

392B

I. DATE DE IDENTIFICARE A PERSOANEI IMPOZABILE NEÎNREGISTRATE ÎN SCOPURI DE TVA

Cod de identificare fiscală RO |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|  Cod CAEN al activitatii principale |_________________|

Denumire / Nume, Prenume |________________________________________|

Domiciliul fiscal

Judeţ |______________| Localitate |__________________________|  Strada |___________________________________| Număr |_________| Bloc |__________| Scara |_______| Ap |______________| Cod poştal |________________|

Sector |________| Telefon |_______________| Fax |_______________________|

E-mail |_________________________|

II. DATE DE IDENTIFICARE A ÎMPUTERNICITULUI

Denumire / Nume, Prenume |___________________________________________|

Cod de identificare fiscală  |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Domiciliul fiscal

Judeţ |______________| Localitate |__________________________|  Strada |___________________________________| Număr |_________| Bloc |__________| Scara |_______| Ap |______________| Cod poştal |________________| Sector |________| Telefon |_________________| Fax |__________________________| E-mail |_________________________|

Nr. act împuternicire |______________________| Data |______________________|

III. CIFRA DE AFACERI

Cifra de afaceri realizată la finele anului de raportare (lei) |_|_|_|_|_|_|

IV. LIVRĂRI DE BUNURI Şl PRESTĂRI DE SERVICII CĂTRE :

                                                                                                               -lei-

Valoare

1. Persoane înregistrate în scopuri de TVA

2. Persoane neînregistrate în scopuri de TVA

V. ACHIZIŢII DE LA:

                                                                                                               -lei-

Valoare

TVA

1. Persoane înregistrate în scopuri de TVA

2. Persoane neînregistrate în scopuri de TVA

XXXXXXXXXX

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele din această declaraţie sunt corecte şi complete.

Nume, Prenume: |____________________|

Funcţia: |_______________________|

Semnătura şi ştampila |________________|

Loc rezervat organului fiscal

Nr. înregistrare: |_________________|

Data: |_________________|

Număr de inregistrare ca operator de date cu caracter personal 759

Cod 14.13.01.02/1 b

*) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 3*)

DECLARAŢIE INFORMATIVĂ PRIVIND VENITURILE OBŢINUTE DIN VÂNZAREA DE BILETE PENTRU TRANSPORTUL RUTIER

INTERNAŢIONAL DE PERSOANE, CU LOCUL DE PLECARE DIN ROMÂNIA ÎN ANUL

|_|_|_|_|

393

I.  DATE DE IDENTIFICARE A PERSOANEI IMPOZABILE

Cod de identificare fiscală RO |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| Serie licenţă de transport |____________________|  Număr licenţă de transport |_________________|

Denumire / Nume, Prenume |_______________________________________|

Domiciliul fiscal

Judeţ |______________| Localitate |__________________________|  Strada |_____________________________| Număr |_________| Bloc |__________|

Scara |_______| Ap |______________| Cod poştal |________________|

Sector |________| Telefon |________________| Fax |________________________|

E-mail |_________________________|

II.  DATE DE IDENTIFICARE A REPREZENTANTULUI FISCAL

Denumire / Nume, Prenume |__________________________________________|

Cod de identificare fiscală |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|

Domiciliul fiscal

Judeţ |_______________________| Localitate  |_______________________|

Strada |________________________| Număr  |___________| Bloc |________|

Scara |________| Ap. |____________| Cod poştal |__________________|

Sector |____| Telefon |__________________|

Fax   |____________________________| E-mail |________________________|

III. VENITURI DIN VÂNZAREA BILETELOR

Suma totală a veniturilor obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România                                                                                                                          |_____________________|

Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele din această declaraţie sunt corecte şi complete.

Nume, Prenume: |__________________|

Funcţia: |____________________|

Semnătura şi ştampila |_________________|

Loc rezervat organului fiscal

Nr. înregistrare: |______________________|

Data: |__________________|

Număr de inregistrare ca operator de date cu caracter personal 759

Cod 14.13.01.02/v

*) Anexa nr. 3 este reprodusă în facsimil.

ANEXA Nr. 4

INSTRUCŢIUNI

pentru completarea formularului (392 A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul...."

Formularul „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ...." se completează de către persoanele impozabile înregistrate în scopuri de TVA, potrivit dispoziţiilor art. 153 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, a căror cifră de afaceri efectiv realizată la finele anului calendaristic este inferioară sumei de 35.000 euro, calculată în echivalent lei, potrivit legii, respectiv inferioară sumei de 119.000 lei.

Formularul „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ...." se depune la organul fiscal competent, până la data de 25 februarie inclusiv a anului următor celui de raportare.

Formularul „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul...." se depune, în format electronic, astfel:

- la registratura organului fiscal competent;

- la poştă, prin scrisoare recomandată.

Formatul electronic depus pe suport electronic va fi însoţit de formularul editat de persoana impozabilă cu ajutorul programului de asistenţă, semnat şi ştampilat, conform legii.

Formularul se editează în două exemplare:

- un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

- un exemplar se păstrează de către persoana impozabilă.

Formatul electronic al formularului „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ...." se obţine prin folosirea programului de asistenţă.

Programul de asistenţă este pus la dispoziţia contribuabililor gratuit de unităţile fiscale sau poate fi descărcat de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

Completarea formularului se face astfel:

Secţiunea „Date de identificare a persoanei impozabile înregistrate în scopuri de TVA"

Caseta „Cod de identificare fiscală" se completează prin înscrierea codului de înregistrare în scopuri de TVA (codul de identificare fiscală precedat de prefixul RO).

Inscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta.

Caseta „Denumire/Nume, Prenume" se completează cu denumirea persoanei juridice, a asociaţiei sau a entităţii fără personalitate juridică ori cu numele şi prenumele persoanei fizice, după caz.

Caseta „Domiciliul fiscal" se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al persoanei impozabile.

Secţiunea „Date de identificare a reprezentantului fiscal"

Se completează doar în cazul în care depunerea declaraţiei informative se realizează prin reprezentantul fiscal desemnat potrivit legii.

„Denumire/Nume, Prenume" - se înscriu denumirea/ numele şi prenumele persoanei impozabile care a fost desemnată ca reprezentant fiscal de către persoana impozabilă străină.

„Cod de identificare fiscală" - se înscrie codul de înregistrare în scopuri de TVA atribuit reprezentantului fiscal pentru activitatea proprie.

„Domiciliul fiscal" - se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal al reprezentantului desemnat de persoana impozabilă.

Secţiunea „Cifra de afaceri"

Se înscrie cifra de afaceri realizată la finele anului de raportare, care trebuie să fie inferioară sumei de 35.000 euro, calculată în echivalent lei, potrivit legii, respectiv inferioară sumei de 119.000 lei.

Secţiunea „Livrări de bunuri şi prestări de servicii către:"

Rândul 1 - coloana „Valoare" se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări", pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoanele înregistrate în scopuri de TVA.

Rândul 1 - coloana „TVA" se completează cu valoarea TVA înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări", pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoanele înregistrate în scopuri de TVA.

Rândul 2 - coloana „Valoare" se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări", pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoanele neînregistrate în scopuri de TVA.

Rândul 2 - coloana „TVA" se completează cu valoarea TVA înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări", pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoane neînregistrate în scopuri de TVA.

INSTRUCŢIUNI

pentru completarea formularului (392 B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul...."

Formularul „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul ...." se completează de către persoanele impozabile neînregistrate în scopuri de TVA, potrivit dispoziţiilor art. 153 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, a căror cifră de afaceri realizată la finele anului calendaristic, excluzând veniturile obţinute din vânzarea de bilete de transport internaţional rutier de persoane, este inferioară sumei de 35.000 euro, calculată în echivalent lei, potrivit legii, respectiv inferioară sumei de 119.000 lei.

Formularul „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul...." se depune la organul fiscal competent, până la data de 25 februarie inclusiv a anului următor celui de raportare.

Formularul „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul ...." se depune, în format electronic, astfel:

- la registratura organului fiscal competent;

- la poştă, prin scrisoare recomandată.

Formatul electronic depus pe suport electronic va fi însoţit de formularul editat de persoana impozabilă cu ajutorul programului de asistenţă, semnat şi ştampilat, conform legii.

Formularul se editează în două exemplare:

- un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

- un exemplar se păstrează de către persoana impozabilă.

Formatul electronic al formularului „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul ...." se obţine prin folosirea programului de asistenţă.

Programul de asistenţă este pus la dispoziţia contribuabililor gratuit de unităţile fiscale sau poate fi descărcat de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

Completarea formularului se face astfel:

Secţiunea „Date de identificare a persoanei impozabile neînreqistrate în scopuri de TVA"

Caseta „Cod de identificare fiscală" se completează prin înscrierea codului de identificare fiscală al persoanei impozabile.

Inscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta.

Caseta „Denumire/Nume, Prenume" se completează cu denumirea persoanei juridice, a asociaţiei sau a entităţii fără personalitate juridică ori cu numele şi prenumele persoanei fizice, după caz.

Caseta „Domiciliul fiscal" se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz, al persoanei impozabile).

Secţiunea „Date de identificare a împuternicitului"

Se completează doar în cazul în care depunerea declaraţiei informative se realizează printr-un împuternicit desemnat în condiţiile art. 18 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

„Denumire/Nume, Prenume" - se înscriu denumirea/numele şi prenumele persoanei impozabile care a fost împuternicită de persoana impozabilă neînregistrată în scopuri de TVA.

„Cod de identificare fiscală" - se înscrie codul de identificare fiscală al persoanei împuternicite.

„Domiciliul fiscal" - se înscriu datele privind adresa domiciliului fiscal al împuternicitului desemnat.

„Nr. act împuternicire" şi „Data" - se înscriu datele privind numărul şi data actului de împuternicire.

Secţiunea „Cifra de afaceri"

Se înscrie cifra de afaceri realizată la finele anului de raportare, care trebuie să fie inferioară sumei de 35.000 euro, calculată în echivalent lei, potrivit legii, respectiv inferioară sumei de 119.000 lei.

Secţiunea „Livrări de bunuri şi prestări de servicii către:"

Rândul 1 - coloana „Valoare" se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări", pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoanele înregistrate în scopuri de TVA.

Rândul 2 - coloana „Valoare" se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru vânzări", pentru livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate către persoane neînregistrate în scopuri de TVA.

Secţiunea „Achiziţii de la:"

Rândul 1 - coloana „Valoare" se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru cumpărări", pentru achiziţii efectuate de la persoane înregistrate în scopuri de TVA.

Rândul 1 - coloana „TVA" se completează cu valoarea TVA înscrisă în „Jurnalul pentru cumpărări", pentru achiziţiile efectuate de la persoane înregistrate în scopuri de TVA.

Rândul 2 - coloana „Valoare" se completează cu baza de impozitare înscrisă în „Jurnalul pentru cumpărări", pentru achiziţii efectuate de la persoane neînregistrate în scopuri de TVA.

Rândul 2 - coloana „TVA" nu se completează.

INSTRUCŢIUNI

pentru completarea formularului (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul...."

Formularul „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul ...." se completează de către persoanele înregistrate în scopuri de TVA, potrivit dispoziţiilor art. 153 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, care, în cursul anului precedent, au prestat servicii de transport internaţional de persoane.

Formularul „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul...." se depune la organul fiscal competent, până la data de 25 februarie inclusiv a anului următor celui de raportare.

Formularul „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul ...." se depune în format electronic, astfel:

- la registratura organului fiscal competent;

- la poştă, prin scrisoare recomandată.

Formatul electronic, depus pe suport electronic, va fi însoţit de formularul editat de persoana impozabilă cu ajutorul programului de asistenţă, semnat şi ştampilat, conform legii.

Formularul se editează în două exemplare:

- un exemplar se depune la unitatea fiscală, împreună cu suportul electronic;

- un exemplar se păstrează de către persoana impozabilă.

Formatul electronic al formularului „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul ...." se obţine prin folosirea programului de asistenţă.

Programul de asistenţă este pus la dispoziţia contribuabililor gratuit de unităţile fiscale sau poate fi descărcat de pe site-ul Ministerului Finanţelor Publice, portalul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală.

Completarea formularului se face astfel:

Secţiunea „Date de identificare a persoanei impozabile"

Caseta „Cod de identificare fiscală" se completează cu codul de înregistrare în scopuri de TVA.

Inscrierea cifrelor în casetă se face cu aliniere la dreapta.

Casetele „Serie licenţă de transport" şi „Număr licenţă de transport" se completează cu seria şi, respectiv, numărul licenţei de transport acordate de autoritatea competentă, respectiv de Autoritatea Rutieră Română -ARR.

Caseta „Denumire/Nume, Prenume" se completează cu denumirea persoanei juridice, a asociaţiei sau a entităţii fără personalitate juridică ori cu numele şi prenumele persoanei fizice, după caz.

Caseta „Domiciliul fiscal" se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal (sediul social, sediul sau domiciliul fiscal, după caz) al persoanei impozabile.

Reprezentantul fiscal desemnat de o persoană impozabilă stabilită în străinătate înscrie la secţiunea „Date de identificare a persoanei impozabile":

- „Denumire/Nume şi Prenume" - persoana impozabilă stabilită în străinătate;

- „Cod de identificare fiscală" - codul de înregistrare în scopuri de TVA atribuit persoanei impozabile străine, înscris în certificatul de înregistrare în scopuri de TVA;

- „Domiciliul fiscal" - adresa din străinătate a persoanei impozabile.

Secţiunea „Date de identificare a reprezentantului fiscal"

Se completează doar în cazul în care depunerea declaraţiei informative se realizează prin reprezentantul fiscal desemnat potrivit legii.

„Denumirea/Nume, Prenume" - se înscriu denumirea/ numele şi prenumele persoanei impozabile care a fost desemnată ca reprezentant fiscal de către persoana impozabilă străină.

„Cod de identificare fiscală" - se înscrie codul de înregistrare în scopuri de TVA atribuit reprezentantului fiscal pentru activitatea proprie.

„Domiciliul fiscal" se completează cu datele privind adresa domiciliului fiscal al reprezentantului desemnat de persoana impozabilă.

Secţiunea „Venituri din vânzarea biletelor"

Se completează cu suma totală a veniturilor obţinute în anul precedent din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România.

ANEXA Nr. 5

PROCEDURA

de gestiune a formularelor (392 A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul....", (392 B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţiile efectuate în anul......" şi (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul....."

1.  Depunerea declaraţiilor informative

Declaraţiile informative se depun până la data de 25 februarie a anului următor celui de raportare, la organul fiscal competent.

2. Verificarea formală a declaraţiilor informative

Pentru fiecare declaraţie informativă, organul fiscal competent va verifica corectitudinea codului de identificare fiscală a persoanei impozabile, prin verificarea datelor de identificare din declaraţie cu cele existente în Registrul contribuabililor.

3.  Prelucrarea declaraţiilor informative

3.1.    Prelucrarea declaraţiilor informative depuse de persoanele impozabile se realizează de către organul fiscal competent, cu ajutorul programului informatic de prelucrare pus la dispoziţie de Direcţia generală de tehnologia informaţiei.

3.2. In vederea prelucrării declaraţiei informative se creează o bază de date „Declaraţii informative TVA", care cuprinde 3 secţiuni:

a)  declaraţii informative depuse de persoane impozabile înregistrate în scopuri de TVA, cu cifra de afaceri mai mică de 35.000 euro, calculată în echivalent lei, potrivit legii, respectiv inferioară sumei de 119.000 lei;

b)  declaraţii informative depuse de persoane impozabile neînregistrate în scopuri de TVA, cu cifra de afaceri mai mică de 35.000 euro, calculată în echivalent lei, potrivit legii, respectiv inferioară sumei de 119.000 lei;

c) declaraţii informative privind veniturile obţinute din vânzarea biletelor pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România.

3.3. Informaţiile din declaraţiile informative se preiau, până la data de 15 martie, în secţiunea corespunzătoare din baza de date „Declaraţii informative TVA".

3.4.  După prelucrare, declaraţiile informative depuse de persoanele impozabile se arhivează la dosarul fiscal al persoanei impozabile.

4. Centralizarea informaţiilor din declaraţiile informative

4.1.  Până la data de 15 martie, organul fiscal competent transmite direcţiei generale a finanţelor publice judeţene sau a municipiului Bucureşti baza de date „Declaraţii informative TVA".

Organul fiscal competent este responsabil pentru completitudinea şi corectitudinea datelor transmise.

4.2.  In termen de maximum 5 zile, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, precum şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili transmit datele din baza de date „Declaraţii informative TVA" Direcţiei generale de tehnologia informaţiei din cadrul Agenţiei Naţionale Administrare Fiscală şi sunt responsabile pentru completitudinea informaţiilor transmise.

4.3.  Direcţia generală de tehnologia informaţiei efectuează prelucrările solicitate şi pune la dispoziţia Unităţii de coordonare a relaţiilor bugetare cu Uniunea Europeană din cadrul Ministerului Finanţelor Publice datele primite de la organele fiscale teritoriale.

ANEXA Nr. 6

Caracteristici de tipărire, modul de difuzare, utilizare si păstrare a formularelor

1. Denumire: (392 A) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri şi prestările de servicii efectuate în anul ...."

1.1.  Cod: 14.13.01.02/ia

1.2.  Format: A4/t1

1.3.  U/M: seturi

1.4.  Caracteristici de tipărire: se tipăreşte pe o singură faţă.

1.5.  Se difuzează gratuit.

1.6.   Se utilizează la declararea  livrărilor de  bunuri şi prestărilor de servicii efectuate în anul de raportare.

1.7.   Se întocmeşte de către persoana impozabilă sau reprezentantul fiscal al acesteia în două exemplare.

1.8.  Circulă:

- originalul la organul fiscal competent;

- copia la persoana impozabilă.

1.9.  Se păstrează la dosarul fiscal al contribuabilului.

2. Denumire: (392 B) „Declaraţie informativă privind livrările de bunuri, prestările de servicii şi achiziţii efectuate în anul ...."

2.1. Cod: 14.13.01.02/ib

2.2.  Format: A4/t1

2.3.  U/M: seturi

2.4. Caracteristici de tipărire: se tipăreşte pe o singură faţă.

2.5. Se difuzează gratuit.

2.6. Se utilizează la declararea livrărilor de bunuri, prestărilor de servicii şi achiziţiilor efectuate în anul de raportare.

2.7.  Se întocmeşte de către persoana impozabilă sau de împuternicitul acesteia în două exemplare.

2.8. Circulă:

- originalul la organul fiscal competent;

- copia la persoana impozabilă.

2.9. Se păstrează la dosarul fiscal al contribuabilului.

3. Denumire: (393) „Declaraţie informativă privind veniturile obţinute din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România în anul......"

3.1.  Cod: 14.13.01.02/v

3.2.  Format: A4/t1

3.3.  U/M: seturi

3.4.  Caracteristici de tipărire: se tipăreşte pe o singură faţă.

3.5.  Se difuzează gratuit.

3.6.  Se utilizează la declararea veniturilor obţinute, în anul de raportare, din vânzarea de bilete pentru transportul rutier internaţional de persoane, cu locul de plecare din România.

3.7.   Se întocmeşte de către persoana impozabilă sau reprezentantul fiscal al acesteia în două exemplare.

3.8. Circulă:

- originalul la organul fiscal competent;

- copia la persoana impozabilă.

3.9. Se păstrează la dosarul fiscal al contribuabilului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1081/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1081 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu