ORDIN Nr. 1083
din 17 decembrie 2009
pentru modificarea si
completarea reglementarii tehnice „Indrumator pentru atestarea auditorilor
energetici pentru cladiri si instalatiile aferente", aprobata prin Ordinul
ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 550/2003, si a
reglementarii tehnice „Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a
specialistilor cu activitate în constructii", aprobata prin Ordinul
ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 777/2003
ACT EMIS DE:
MINISTERUL DEZVOLTARII REGIONALE SI LOCUINTEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL
OFICIAL NR. 8 din 6 ianuarie 2010
In conformitate cu prevederile art. 38 alin. 2 din
Legea nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare,
ale Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a
proiectelor, a execuţiei lucrărilor şi a construcţiilor, aprobat prin Hotărârea
Guvernului nr. 925/1995, precum şi ale Legii nr. 372/2005 privind performanţa
energetică a clădirilor,
ţinând cont de prevederile Legii nr. 200/2004 privind
recunoaşterea diplomelor şi calificărilor profesionale pentru profesiile
reglementate din România, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi
ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 49/2009 privind libertatea de
stabilire a prestatorilor de servicii şi libertatea de a furniza servicii în
România,
în temeiul prevederilor art. 4 pct. IV lit. c) şi ale
art. 12 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 33/2009 privind organizarea şi
funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei*), cu modificările
ulterioare,
ministrul dezvoltării regionale si locuinţei emite următorul ordin:
Art. I. - Reglementarea
tehnică „Indrumător pentru atestarea auditorilor energetici pentru clădiri şi
instalaţiile aferente", aprobată prin Ordinul ministrului lucrărilor
publice, transporturilor şi locuinţei nr. 550/2003, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 278 din 21 aprilie 2003, cu modificările
şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum
urmează:
1. Articolul 1 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 1. - Prezentul îndrumător stabileşte modul în
care se efectuează atestarea auditorilor energetici pentru clădiri, în
conformitate cu prevederile Legii nr. 372/2005 privind performanţa
energetică a clădirilor."
*) Hotărârea Guvernului nr. 33/2009 privind organizarea
şi funcţionarea Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei a fost abrogată
prin Hotărârea Guvernului nr. 1.631/2009 privind organizarea şi funcţionarea
Ministerului Dezvoltării Regionale şi Turismului, publicată în Monitorul
Oficial al României, Partea I, nr. 2 din 4 ianuarie 2010.
2. Articolul 7 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 7. - (1) Dosarul care se depune la Ministerul
Dezvoltării Regionale şi Locuinţei de către orice solicitant, cetăţean român,
în vederea atestării ca auditor energetic pentru clădiri, cuprinde obligatoriu
următoarele documente:
a) cerere scrisă conform anexei nr. 1;
b) copie de pe actul de identitate al solicitantului;
c) copie legalizată de pe diploma de absolvire a unui
institut de învăţământ superior de specialitate - cursuri de lungă durată;
d) copie de pe carnetul de muncă, emisă de angajator
sau de inspectoratul teritorial de muncă, după caz;
e) memoriu de activitate conform anexei nr. 2;
f) două recomandări din partea persoanelor
fizice/juridice cu care a colaborat;
g) copie de pe documentul de plată a taxei de examinare
în vederea atestării;
h) declaraţie pe propria răspundere ori, după caz,
certificat de cazier judiciar din care rezultă că solicitantul nu este înscris
în cazierul judiciar.
(2) Dosarul care se depune de către orice solicitant,
cetăţean al altui stat membru al Uniunii Europene ori al Spaţiului Economic
European la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, în vederea atestării
ca auditor energetic pentru clădiri, cuprinde obligatoriu următoarele
documente, redactate în limba română ori în traducere legalizată în limba
română, după caz, astfel:
a) documentele prevăzute la alin. (1) lit. a), e), f)
şi g);
b) dovada naţionalităţii solicitantului;
c) copie legalizată de pe diploma de absolvire a unui
institut de învăţământ superior de specialitate - cursuri de lungă durată -,
însoţită de documentul de recunoaştere/echivalare a acesteia, emis în
condiţiile legii de către autoritatea administraţiei publice centrale
competente;
d) document de atestare a experienţei profesionale a
solicitantului privind natura şi durata activităţii, eliberat de autoritatea
sau de organismul competent al statului membru de origine ori de provenienţă;
e) document prin care solicitantul declară pe propria
răspundere că nu a săvârşit o infracţiune sau o greşeală profesională gravă;
declaraţia se face de către solicitant în faţa unei autorităţi judiciare ori
administrative competente sau, după caz, în faţa unui notar ori a unui organism
profesional calificat al statului membru de origine sau de provenienţă, care
eliberează un certificat ce atestă respectiva declaraţie;
f) certificat lingvistic sau orice alt mijloc de probă
concludent prin care solicitantul face dovada cunoaşterii limbii române,
necesară exercitării profesiei reglementate pentru clădiri pe teritoriul
României.
(3) Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, în
calitate de autoritate română competentă, confirmă primirea documentelor
prevăzute la alin. (1) şi (2) în termen de 30 de zile calendaristice de la data
înregistrării acestora şi informează solicitantul, după caz, prin scrisoare
recomandată cu confirmare de primire şi în format electronic, cu privire la
documentele lipsă ori neconforme cu prevederile prezentului îndrumător.
(4) Procedura de examinare a cererii şi a documentelor
prevăzute la alin. (1) şi (2) se finalizează prin emiterea unei decizii
motivate, în termen de maximum 3 luni de la data prezentării dosarului complet
de către solicitant.
(5) In cazul aplicării regimului general de
recunoaştere a titlurilor de calificare şi al recunoaşterii experienţei
profesionale, termenul prevăzut la alin. (4) pentru finalizarea procedurii de
examinare a cererii şi a documentelor prevăzute la alin. (2) poate fi prelungit
cu 30 de zile calendaristice.
(6) In cazul în care există dubii asupra unor
documente prevăzute la alin. (2), Ministerul Dezvoltării Regionale şi
Locuinţei, în calitate de autoritate română competentă, poate cere autorităţii
competente din statul membru emitent confirmarea autenticităţii acestora.
(7) Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei poate
decide, după caz, anterior susţinerii examenului prevăzut la art. 9,
parcurgerea de către solicitantul cetăţean al altui stat membru al Uniunii
Europene ori al Spaţiului Economic European a unui stagiu de adaptare, în
condiţiile art. 25 din Legea nr. 200/2004 privind recunoaşterea diplomelor şi
calificărilor profesionale pentru profesiile reglementate din România, cu modificările
şi completările ulterioare, pentru o perioadă de până la un an.
(8) Documentul de confirmare prevăzut la alin. (3) şi
decizia prevăzută la alin. (4) se transmit prin scrisoare recomandată cu
confirmare de primire şi în format electronic solicitanţilor, se afişează pe
pagina de internet a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei în termen
de 10 zile de la emiterea acestora şi produc efecte de la data comunicării.
(9) Decizia prevăzută la alin. (4) sau absenţa
acesteia, după caz, poate fi atacată în faţa instanţelor române de contencios
administrativ, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.
554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
(10) Sub sancţiunea nulităţii, decizia prevăzută la
alin. (4) va cuprinde obligatoriu termenul şi instanţa jurisdicţională unde
aceasta poate fi contestată."
3. La articolul 8, după alineatul (1) se introduc
două noi alineate, alineatele (11) şi (12), cu următorul
cuprins:
„(11) In înţelesul prezentului îndrumător,
specialişti pot fi cetăţeni români, precum şi cetăţeni ai altui stat membru al
Uniunii Europene ori al Spaţiului Economic European care doresc să acceadă la
profesia reglementată de auditor energetic pentru construcţii şi să o exercite
în România, în mod independent sau ca salariaţi.
(12) Prevederile prezentului îndrumător se
aplică şi specialiştilor cetăţeni ai altui stat membru al Uniunii Europene ori
al Spaţiului Economic European care sunt titularii unor titluri de calificare
obţinute pe teritoriul unui stat terţ, dacă aceştia au o experienţă
profesională de 3 ani în profesia reglementată de auditor energetic pentru
clădiri pe teritoriul statului membru unde au obţinut recunoaşterea calificării
profesionale şi doresc să o exercite în România."
4. La articolul 8, alineatul (3) se modifică şi va
avea următorul cuprins:
„(3) Absolvenţii români cu diplomă în domeniile
prevăzute la alin. (1), obţinută în străinătate, trebuie să prezinte documentul
de recunoaştere/echivalare a acesteia, emis în condiţiile legii de către autoritatea
administraţiei publice centrale competente."
Art. II. -
Reglementarea tehnică „Indrumător pentru atestarea tehnico-profesională a
specialiştilor cu activitate în construcţii", aprobată prin Ordinul
ministrului lucrărilor publice, transporturilor şi locuinţei nr. 777/2003,
publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 397 din 9 iunie 2003,
cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după
cum urmează:
1. La articolul 1, alineatul (1) se modifică şi va
avea următorul cuprins:
„Art. 1. - (1) Prezentul îndrumător stabileşte modul în
care se efectuează atestarea specialiştilor cu activitate în construcţii,
pentru profesiile reglementate «verificator de proiect atestat», «expert tehnic
atestat» şi «responsabil tehnic cu execuţia», în conformitate cu prevederile
Legii nr. 10/1995 privind calitatea în construcţii, cu modificările ulterioare,
şi ale Regulamentului de verificare şi expertizare tehnică de calitate a
proiectelor, a execuţiei si a construcţiilor, aprobat prin Hotărârea Guvernului
nr. 925/1995."
2. La articolul 1, după alineatul (2) se introduc
două noi alineate, alineatele (3) şi (4), cu următorul cuprins:
„(3) In înţelesul prezentului îndrumător, specialişti
pot fi cetăţeni români, precum şi cetăţeni ai altui stat membru al Uniunii
Europene ori al Spaţiului Economic European care doresc să acceadă la
profesiile reglementate prevăzute la alin. (1) şi să le exercite în România, în
mod independent sau ca salariaţi.
(4) Prevederile prezentului îndrumător se aplică şi
specialiştilor cetăţeni ai altui stat membru al Uniunii Europene ori al
Spaţiului Economic European care sunt titularii unor titluri de calificare
obţinute pe teritoriul unui stat terţ, dacă aceştia au o experienţă
profesională de 3 ani în profesiile reglementate prevăzute la alin. (1) pe
teritoriul statului membru unde au obţinut recunoaşterea calificării
profesionale şi doresc să le exercite în România."
3. La articolul 7, alineatul (2) se modifică şi va
avea următorul cuprins:
„(2) Dosarul care se depune la Ministerul Dezvoltării
Regionale şi Locuinţei de către orice solicitant, cetăţean român, în vederea
atestării în profesia reglementată «verificator de proiect», cuprinde
obligatoriu următoarele documente:
a) cerere scrisă (anexa nr. 1) a solicitantului, în
care se precizează numele, prenumele şi datele din buletinul de identitate al
solicitantului, precum şi domeniul (domeniile) pentru ingineri constructori,
ingineri geologi, arhitecţi, respectiv specialitatea pentru inginerii de instalaţii
şi inginerii cu specialitatea petrol şi gaze, pentru care se solicită
atestarea;
b) copie de pe actul de identitate al solicitantului;
c) copie legalizată de pe diploma de absolvire a unui
institut de învăţământ superior de specialitate - cursuri de lungă durată;
d) copie de pe carnetul de muncă, emisă de angajator
sau de inspectoratul teritorial de muncă, după caz; solicitantul inginer
specializat în proiectare instalaţii de gaze naturale va anexa suplimentar
copie de pe legitimaţia de instalator autorizat, emisă de autoritatea naţională
de reglementare în domeniul gazelor naturale, dacă este cazul;
e) memoriu de activitate (întreprinderi sau operatori
economici în cadrul cărora solicitantul şi-a desfăşurat activitatea, perioade,
funcţii etc.) şi precizarea celor mai importante lucrări proiectate în domeniu,
cu detalierea soluţiilor adoptate (date constructive);
f) două recomandări din partea persoanelor
fizice/juridice cu care a colaborat;
g) copie de pe documentul de plată a taxei de examinare
în vederea atestării;
h) declaraţie pe propria răspundere ori, după caz,
certificat de cazier judiciar din care rezultă că solicitantul nu este înscris
în cazierul judiciar."
4. La articolul 7, după alineatul (2) se introduce
un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
„(3) Dosarul care se depune de către orice solicitant,
cetăţean al altui stat membru al Uniunii Europene ori al Spaţiului Economic
European, la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, în calitate de
autoritate română competentă, în vederea atestării în profesia reglementată
«verificator de proiect», cuprinde obligatoriu următoarele documente, redactate
în limba română ori în traducere legalizată în limba română, după caz, astfel:
a) documentele prevăzute la alin. (2) lit. a), e), f)
şi g);
b) dovada naţionalităţii solicitantului;
c) copie legalizată de pe diploma de absolvire a unui
institut de învăţământ superior de specialitate - cursuri de lungă durată -,
însoţită de documentul de recunoaştere/echivalare a acesteia, emis în condiţiile
legii de către autoritatea administraţiei publice centrale competente;
d) document de atestare a experienţei profesionale a
solicitantului privind natura şi durata activităţii, eliberat de autoritatea
sau de organismul competent al statului membru de origine ori de provenienţă;
e) document prin care solicitantul declară pe propria
răspundere că nu a săvârşit o infracţiune sau o greşeală profesională gravă;
declaraţia se face de către solicitant în faţa unei autorităţi judiciare ori
administrative competente sau, după caz, în faţa unui notar ori a unui organism
profesional calificat al statului membru de origine sau de provenienţă, care
eliberează un certificat ce atestă respectiva declaraţie;
f) certificat lingvistic sau orice alt mijloc de probă concludent
prin care solicitantul face dovada cunoaşterii limbii române, necesară
exercitării profesiei reglementate pe teritoriul României."
5. La articolul 11, alineatul (2) se modifică şi va
avea următorul cuprins:
„(2) Dosarul care se depune la Ministerul Dezvoltării
Regionale şi Locuinţei de către orice solicitant, cetăţean român, în vederea
atestării în profesia reglementată «responsabil tehnic cu execuţia», cuprinde
obligatoriu următoarele documente:
a) cerere scrisă (anexa nr. 1) a solicitantului, în
care se precizează numele, prenumele şi datele din buletinul de identitate al
solicitantului, precum şi domeniul (domeniile) pentru care se solicită
atestarea;
b) copie de pe actul de identitate al solicitantului;
c) copie legalizată de pe diploma de absolvire a unui
institut de învăţământ superior de specialitate;
d) copie de pe carnetul de muncă, emisă de angajator
sau de inspectoratul teritorial de muncă, după caz;
e) memoriu de activitate (întreprinderi sau operatori
economici în cadrul cărora solicitantul şi-a desfăşurat activitatea, perioade,
funcţii etc), cu precizarea pe domenii a celor mai importante lucrări executate
şi a funcţiei îndeplinite;
f) două recomandări din partea persoanelor
fizice/juridice cu care a colaborat;
g) copie de pe documentul de plată a taxei de examinare
în vederea atestării;
h) declaraţie pe propria răspundere ori, după caz,
certificat de cazier judiciar din care rezultă că solicitantul nu este înscris
în cazierul judiciar."
6. La articolul 11, după alineatul (2) se introduce
un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
„(3) Dosarul care se depune de către orice solicitant,
cetăţean al altui stat membru al Uniunii Europene ori al Spaţiului Economic
European, la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, în calitate de
autoritate română competentă, în vederea atestării în profesia reglementată
«responsabil tehnic cu execuţia», cuprinde obligatoriu următoarele documente,
redactate în limba română ori în traducere legalizată în limba română, după
caz, astfel:
a) documentele prevăzute la alin. (2) lit. a), e), f)
şi g);
b) dovada naţionalităţii solicitantului;
c) copie legalizată de pe diploma de absolvire a unui
institut de învăţământ superior de specialitate, însoţită de documentul de
recunoaştere/echivalare a diplomei, emis în condiţiile legii de către
autoritatea administraţiei publice centrale competente;
d) document de atestare a experienţei profesionale a
solicitantului privind natura şi durata activităţii, eliberat de autoritatea
sau de organismul competent al statului membru de origine ori de provenienţă;
e) document prin care solicitantul declară pe propria
răspundere că nu a săvârşit o infracţiune sau o greşeală profesională gravă;
declaraţia se face de către solicitant în faţa unei autorităţi judiciare ori
administrative competente sau, după caz, în faţa unui notar ori a unui organism
profesional calificat al statului membru de origine sau de provenienţă, care
eliberează un certificat ce atestă respectiva declaraţie;
f) certificat lingvistic sau orice alt mijloc de probă
concludent prin care solicitantul face dovada cunoaşterii limbii române,
necesară exercitării profesiei reglementate pe teritoriul României."
7. La articolul 14, alineatul (2) se modifică şi va
avea următorul cuprins:
„(2) Dosarul care se depune de către orice solicitant,
cetăţean român, la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei în vederea
atestării în profesia reglementată «expert tehnic», cuprinde obligatoriu
următoarele documente:
a) cerere scrisă (anexa nr. 1) a solicitantului, în
care se precizează numele, prenumele şi datele din buletinul de identitate al
solicitantului, precum şi domeniul (domeniile) pentru ingineri constructori,
arhitecţi, respectiv specialitatea pentru inginerii de instalaţii şi inginerii
în specialitatea petrol şi gaze, în care se solicită atestarea;
b) copie de pe actul de identitate al solicitantului;
c) copie legalizată de pe diploma de absolvire a unui
institut de învăţământ superior de specialitate - cursuri de lungă durată, precum
şi, după caz, diploma de doctor inginer sau doctor arhitect;
d) copie de pe carnetul de muncă, emisă de angajator
sau de inspectoratul teritorial de muncă, după caz; solicitantul inginer
specializat în proiectare instalaţii de gaze naturale va anexa suplimentar
copie de pe legitimaţia de instalator autorizat, emisă de autoritatea naţională
de reglementare în domeniul gazelor naturale, dacă este cazul;
e) memoriu de activitate (întreprinderi sau operatori
economici în cadrul cărora solicitantul şi-a desfăşurat activitatea, perioade,
funcţii), din care să rezulte experienţa, competenţa şi titlurile ştiinţifice
obţinute;
f) două recomandări din partea persoanelor
fizice/juridice cu care a colaborat;
g) copie de pe documentul de plată a taxei de examinare
în vederea atestării;
h) declaraţie pe propria răspundere ori, după caz,
certificat de cazier judiciar din care rezultă că solicitantul nu este înscris
în cazierul judiciar."
8. La articolul 14, după alineatul (2) se introduce
un nou alineat, alineatul (3), cu următorul cuprins:
„(3) Dosarul care se depune de către orice solicitant,
cetăţean al altui stat membru al Uniunii Europene ori al Spaţiului Economic
European, la Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, în calitate de
autoritate română competentă, în vederea atestării în profesia reglementată
«expert tehnic», cuprinde obligatoriu următoarele documente, redactate în limba
română ori în traducere legalizată în limba română, după caz, astfel:
a) documentele prevăzute la alin. (2) lit. a), e), f)
şi g);
b) dovada naţionalităţii solicitantului;
c) copie legalizată de pe diploma de absolvire a unui
institut de învăţământ superior de specialitate - cursuri de lungă durată -,
însoţită de documentul de recunoaştere/echivalare a diplomei, emis în condiţiile
legii de către autoritatea administraţiei publice centrale competente, precum
şi, după caz, copie de pe diploma de doctor inginer sau doctor arhitect;
d) document de atestare a experienţei profesionale a
solicitantului privind natura şi durata activităţii, eliberat de autoritatea
sau de organismul competent al statului membru de origine ori de provenienţă;
e) document prin care solicitantul declară pe propria
răspundere că nu a săvârşit o infracţiune sau o greşeală profesională gravă;
declaraţia se face de către solicitant în faţa unei autorităţi judiciare ori
administrative competente sau, după caz, în faţa unui notar ori a unui organism
profesional calificat al statului membru de origine sau de provenienţă, care
eliberează un certificat ce atestă respectiva declaraţie;
f) certificat lingvistic sau orice alt mijloc de probă
concludent prin care solicitantul face dovada cunoaşterii limbii române,
necesară exercitării profesiei reglementate pe teritoriul României."
9. La capitolul V „Dispoziţii tranzitorii şi
finale", după titlu se introduce un nou articol, articolul 151,
cu următorul cuprins:
„Art. 151. - (1) Ministerul Dezvoltării
Regionale şi Locuinţei, în calitate de autoritate română competentă, confirmă
primirea documentelor prevăzute la art. 7 alin. (2) şi (3), la art. 11 alin.
(2) şi (3) şi la art. 14 alin. (2) şi (3), în termen de 30 de zile
calendaristice de la data înregistrării acestora, şi informează solicitantul,
după caz, prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire şi în format
electronic, cu privire la documentele lipsă ori neconforme cu prevederile
prezentului îndrumător.
(2) Procedura de examinare a cererii şi a documentelor
prevăzute la art. 7 alin. (2) şi (3), la art. 11 alin. (2) şi (3) şi la art. 14
alin. (2) şi (3) se finalizează prin emiterea unei decizii motivate, în termen
de maximum 3 luni de la data prezentării dosarului complet de către solicitant.
(3) In cazul aplicării regimului general de
recunoaştere a titlurilor de calificare şi al recunoaşterii experienţei
profesionale, termenul prevăzut la alin. (2) pentru finalizarea procedurii de
examinare a cererii şi a documentelor prevăzute la art. 7 alin. (3), la art. 11
alin. (3) şi la art. 14 alin. (3) poate fi prelungit cu 30 de zile
calendaristice.
(4) In cazul în care există dubii asupra unor
documente prevăzute la art. 7 alin. (3), la art. 11 alin. (3) şi la art. 14
alin. (3), Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei, în calitate de
autoritate română competentă, poate cere autorităţii competente din statul
membru emitent confirmarea autenticităţii acestora.
(5) Ministerul Dezvoltării Regionale şi Locuinţei poate
decide, după caz, anterior susţinerii examenului prevăzut la art. 3 alin. (1),
parcurgerea de către solicitantul cetăţean al altui stat membru al Uniunii
Europene ori al Spaţiului Economic European a unui stagiu de adaptare, în
condiţiile art. 25 din Legea nr. 200/2004 privind recunoaşterea diplomelor şi
calificărilor profesionale pentru profesiile reglementate din România, cu
modificările şi completările ulterioare, pentru o perioadă de până la un an.
(6) Documentul de confirmare prevăzut la alin. (1) şi
decizia prevăzută la alin. (2) se transmit prin scrisoare recomandată cu
confirmare de primire şi în format electronic solicitanţilor, se afişează pe
pagina de internet a Ministerului Dezvoltării Regionale şi Locuinţei în termen
de 10 zile de la emiterea acestora şi produc efecte de la data comunicării.
(7) Decizia prevăzută la alin. (2) sau absenţa
acesteia, după caz, poate fi atacată în faţa instanţelor române de contencios
administrativ, potrivit prevederilor Legii contenciosului administrativ nr.
554/2004, cu modificările şi completările ulterioare.
(8) Sub sancţiunea nulităţii, decizia prevăzută la
alin. (2) va cuprinde obligatoriu termenul şi instanţa jurisdicţională unde
aceasta poate fi contestată."
Art. III. - Prezentul
ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul dezvoltării regionale şi locuinţei,
Vasile Blaga