Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.1104 din 27.08.2014

privind organizarea şi exercitarea controlului de tip preventiv prevăzut la art. 65 alin. (5) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014 de către structurile descentralizate ale Ministerului Finanţelor Publice
ACT EMIS DE: Ministerul Finantelor Publice
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 645 din 02 septembrie 2014



SmartCity1

În baza prevederilor art. 65 alin. (5) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014,în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul finanţelor publice emite următorul ordin: Articolul 1(1) Se împuterniceşte personalul din cadrul Serviciului sinteza şi asistenţa elaborării şi execuţiei bugetelor locale din structurile Trezoreriei Statului organizate la nivelul direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/administraţiilor judeţene ale finanţelor publice să efectueze controlul de tip preventiv asupra operaţiunilor ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale efectuate în vederea utilizării sumelor alocate potrivit prevederilor art. 65 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014.
(2) În scopul împuternicirii personalului prevăzut la alin. (1), directorul executiv-trezorerie al structurii Trezoreriei Statului din cadrul Direcţiei generale regionale a finanţelor publice Bucureşti/trezorierii şefi ai structurilor Trezoreriei Statului din cadrul celorlalte direcţii generale regionale ale finanţelor publice şi al administraţiilor judeţene ale finanţelor publice, în termen de două zile lucrătoare de la intrarea în vigoare a prezentului ordin, transmit Ministerului Finanţelor Publice - Direcţia generală trezorerie şi contabilitate publică propunerile pentru nominalizarea persoanelor care vor exercita controlul de tip preventiv asupra operaţiunilor ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale efectuate în vederea utilizării sumelor alocate potrivit prevederilor
art. 65 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014.
(3) Propunerile prevăzute la alin. (2) vor fi făcute pentru un număr de minimum două persoane şi vor conţine următoarele informaţii:

numele şi prenumele persoanei nominalizate;

funcţia publică de execuţie deţinută;

vechimea în cadrul Serviciului sinteza şi asistenţa elaborării şi execuţiei bugetelor locale. (4) Persoanele nominalizate trebuie să îndeplinească următoarele condiţii:

să aibă studii superioare economice;

să aibă vechime de cel puţin 2 ani în cadrul Serviciului sinteza şi asistenţa elaborării şi execuţiei bugetelor locale;

să fi obţinut cel puţin calificativul „bine“ în ultimul an la evaluarea performanţelor profesionale individuale. (5) Propunerile prevăzute la alin. (2) se transmit scanate la Ministerul Finanţelor Publice, însoţite de curriculum vitae şi de rapoartele de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale persoanelor nominalizate pentru ultimul an, de la adresa de e-mail a directorului executiv-trezorerie/trezorierilor şefi la adresa de e-mail ce urmează a fi comunicată acestora de Direcţia generală trezorerie şi contabilitate publică.(6) În termen de o zi lucrătoare de la primirea propunerilor prevăzute la alin. (2), Direcţia generală trezorerie şi contabilitate publică verifică încadrarea în condiţiile prevăzute la alin. (4) şi transmite Unităţii centrale de armonizare a sistemelor de management financiar şi control o adresă privind propunerea pentru desemnarea persoanelor împuternicite pentru exercitarea controlului de tip preventiv, la care anexează copii ale propunerilor de nominalizare primite şi ale documentelor prevăzute la alin. (5).(7) În termen de două zile lucrătoare de la primirea adresei prevăzute la alin. (6), Unitatea centrală de armonizare a sistemelor de management financiar şi control întocmeşte adresa privind acordul/respingerea desemnării persoanelor împuternicite cu exercitarea controlului de tip preventiv, care va fi semnată împreună cu Direcţia generală trezorerie şi contabilitate publică.(8) Adresa prevăzută la alin. (7) se transmite scanată, de către Direcţia generală trezorerie şi contabilitate publică, prin email structurilor Trezoreriei Statului de la care a fost primită propunerea de nominalizare a persoanelor împuternicite cu exercitarea controlului de tip preventiv în vederea emiterii deciziei de numire a persoanelor respective de către conducerea structurilor descentralizate ale Ministerului Finanţelor Publice.(9) Schimbarea persoanelor pentru care s-a emis acordul de către Ministerul Finanţelor Publice se poate efectua la propunerea directorului executiv-trezorerie/trezorierilor şefi ai structurilor Trezoreriei Statului sau la solicitarea directorului general al Direcţiei generale trezorerie şi contabilitate publică sau a controlorului financiar şef al Unităţii centrale de armonizare a sistemelor de management financiar şi control.(10) Atribuţiile cu privire la efectuarea controlului de tip preventiv asupra operaţiunilor ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale se introduc în fişa postului persoanelor împuternicite potrivit alin. (2). Articolul 2Se aprobă Normele metodologice privind exercitarea controlului de tip preventiv asupra operaţiunilor ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale efectuate în vederea utilizării sumelor alocate potrivit prevederilor art. 65 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul finanţelor publice, Ioana-Maria Petrescu Ministrul delegat pentru buget, Liviu Voinea
ANEXĂNORME METODOLOGICE privind exercitarea controlului de tip preventiv asupra operaţiunilor ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale efectuate în vederea utilizării sumelor alocate potrivit prevederilor
art. 65 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014 Articolul 1(1) Fac obiectul controlului de tip preventiv reglementat la art. 65 alin. (5) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014 operaţiunile ordonatorilor principali de credite ai bugetelor locale efectuate în vederea utilizării sumelor alocate potrivit prevederilor art. 65 alin. (1) lit. b) din acelaşi act normativ.
(2) Documentul supus controlului prevăzut la alin. (1) este cererea privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale din suma aprobată la
art. 65 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014, care a fost verificată potrivit prevederilor art. 2 alin. (1) din anexa nr. 1 şi, respectiv, potrivit prevederilor art. 2 alin. (1) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului delegat pentru buget nr. 1.071/2014 de aplicare a prevederilor art. 65 alin. (3)-(17) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2014. Articolul 2 (1) În scopul acordării vizei de control de tip preventiv pentru sumele defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale solicitate pentru stingerea obligaţiilor prevăzute la art. 65 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014, unităţile/subdiviziunile administrativ-teritoriale depun la direcţiile generale regionale ale finanţelor publice/administraţiile judeţene ale finanţelor publice, odată cu documentele prevăzute la art. 65 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014, şi următoarele documente justificative:a)copii ale angajamentului legal: contract/comandă/hotărâre judecătorească definitivă şi irevocabilă aferentă relaţiei contractuale cu furnizorii de bunuri, lucrări şi servicii şi hotărârea consiliului local aferentă relaţiei cu furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat; b)copii ale facturilor primite şi neachitate, aferente relaţiei contractuale cu furnizorii de bunuri, lucrări şi servicii, care au fost vizate pentru „Bun de plată“ de ordonatorul de credite sau de persoana delegată cu aceste atribuţii; c)copii ale documentelor care atestă livrarea produselor, prestarea serviciilor sau executarea lucrărilor, după caz, procesul-verbal de recepţie, nota de recepţie şi constatare de diferenţe etc.; d)copii ale deconturilor justificative primite şi neachitate, aferente relaţiei cu furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, care au fost vizate pentru „Bun de plată“ de ordonatorul de credite sau de persoana delegată cu aceste atribuţii; e)copii ale contractelor/comenzilor/hotărârilor judecătoreşti definitive şi irevocabile aferente relaţiei contractuale dintre furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat şi furnizorii de bunuri, lucrări şi servicii ai acestora; f)copii ale facturilor primite şi neachitate, aferente relaţiei contractuale dintre furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat şi furnizorii de bunuri, lucrări şi servicii, pe care se va completa „Bun de plată“ şi se va semna de către conducătorii/persoanele desemnate în acest sens ale furnizorilor care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat.(2) Ordonatorii principali de credite ai bugetelor locale/ordonatorii de credite ai instituţiilor publice finanţate integral sau parţial din bugetul local şi spitalelor publice din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale ori înlocuitorii lor de drept certifică cu semnătură, înscriind „Conform cu originalul“, documentele prevăzute la alin. (1) care se prezintă la direcţiile generale regionale ale finanţelor publice/administraţiile judeţene ale finanţelor publice. Articolul 3(1) Cererea prevăzută la art. 1 alin. (2), în original, împreună cu documentele justificative prevăzute la art. 2 alin. (1) se prezintă persoanei împuternicite cu exercitarea controlului de tip preventiv de către direcţiile generale regionale ale finanţelor publice/administraţiile judeţene ale finanţelor publice, cu adresă scrisă semnată de directorul general al direcţiei generale regionale a finanţelor publice/şeful administraţiei judeţene a finanţelor publice, după caz, sau altei persoane împuternicite de aceştia, din care rezultă că au fost efectuate verificările prevăzute la art. 2 alin. (1) din anexa nr. 1 şi, respectiv, la art. 2 alin. (1) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului delegat pentru buget nr. 1.071/2014.(2) În cazul sumelor necesare pentru stingerea obligaţiilor prevăzute la art. 65 alin. (4) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014 cuprinse în cereri, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice/administraţiile judeţene ale finanţelor publice transmit persoanei împuternicite cu exercitarea controlului de tip preventiv copii ale certificatelor fiscale aferente acestor obligaţii. Articolul 4În exercitarea controlului de tip preventiv, personalul împuternicit potrivit prevederilor ordinului de aprobare a prezentelor norme metodologice verifică cererea prevăzută la art. 1 alin. (2) şi documentele justificative anexate la aceasta prevăzute la art. 2, având în vedere următoarele: a)în cazul sumelor aferente stingerii obligaţiilor prevăzute la art. 65 alin. (4) lit. a) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014:

existenţa angajamentului legal din care rezultă obligaţii de plată către furnizorii de bunuri, lucrări şi servicii, care are viza pentru control financiar preventiv propriu şi este certificat cu semnătură de către ordonatorul de credite, înscriind „Conform cu originalul“;

documentele justificative aferente fazei de lichidare prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) să fie semnate şi vizate pentru „Bun de plată“ de către ordonatorul de credite sau de persoana delegată cu aceste atribuţii şi certificate cu semnătură de către ordonatorul de credite, înscriind „Conform cu originalul“;

documentele justificative aferente fazei de lichidare prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. c) să fie certificate cu semnătură de către ordonatorul de credite, înscriind „Conform cu originalul“;

suma totală din cerere să fie mai mică sau egală cu suma din documentele justificative aferente fazei de lichidare depuse de ordonatorul de credite;

suma din angajamentul legal să fie mai mare sau egală cu suma solicitată prin cerere; b)în cazul sumelor aferente stingerii obligaţiilor prevăzute la art. 65 alin. (4) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014:

existenţa angajamentului legal, respectiv a hotărârii consiliului local aferente relaţiei cu furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat;

documentele justificative aferente fazei de lichidare prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. d) să fie vizate pentru „Bun de plată“ de către ordonatorul de credite sau de persoana delegată cu aceste atribuţii şi să fie certificate cu semnătură de către ordonatorul de credite, înscriind „Conform cu originalul“;

suma totală din cerere să fie mai mică sau egală cu suma din documentele justificative prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. d) aferente fazei de lichidare depuse de ordonatorul de credite;

suma din angajamentul legal să fie mai mare sau egală cu suma solicitată prin cerere; c)în cazul sumelor aferente stingerii obligaţiilor prevăzute la art. 65 alin. (4) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014:

existenţa angajamentului legal, respectiv a hotărârii consiliului local aferente relaţiei cu furnizorii care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat;

documentele justificative aferente fazei de lichidare prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. d) să fie vizate pentru „Bun de plată“ de către ordonatorul de credite sau de persoana delegată cu aceste atribuţii şi să fie certificate cu semnătură de către ordonatorul de credite, înscriind „Conform cu originalul“;

existenţa documentelor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. e) certificate cu semnătură de către conducătorii/persoanele desemnate în acest sens ale furnizorilor care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat, înscriind „Conform cu originalul“, şi a celor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. f) care sunt vizate pentru „Bun de plată“ de către conducătorii/persoanele desemnate în acest sens ale furnizorilor care prestează serviciul public de producere, transport şi distribuţie a energiei termice în sistem centralizat şi care sunt certificate prin semnătură de aceştia, înscriind „Conform cu originalul“;

suma totală din cerere să fie mai mică sau egală cu suma din documentele justificative prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. d) aferente fazei de lichidare depuse de ordonatorul de credite şi mai mică sau egală cu cea din documentele justificative prevăzute art. 2 alin. (1) lit. f);

suma din angajamentul legal să fie mai mare sau egală cu suma solicitată prin cerere; d)în cazul sumelor aferente stingerii obligaţiilor prevăzute la art. 65 alin. (4) lit. d) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014:

suma totală din certificatele fiscale prezentate conform prevederilor art. 3 alin. (2) să fie mai mare sau egală cu suma aferentă plăţii acestor obligaţii din cerere. Articolul 5(1) Cererea prevăzută la art. 1 alin. (2) se vizează de persoanele împuternicite cu exercitarea controlului de tip preventiv în condiţiile în care se constată că sunt îndeplinite condiţiile prevăzute la art. 4.(2) În situaţia în care nu sunt îndeplinite condiţiile de la art. 4, persoanele împuternicite cu exercitarea controlului de tip preventiv restituie cererea prevăzută la art. 1 alin. (2), împreună cu documentele anexate acesteia, direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice/administraţiilor judeţene ale finanţelor publice în scopul restituirii către ordonatorul principal de credite în vederea refacerii. Articolul 6 (1) Controlul de tip preventiv se exercită prin viză asupra tuturor cererilor prevăzute la art. 1 alin. (2), indiferent de valoarea acestora.(2) Viza persoanelor împuternicite potrivit prevederilor ordinului de aprobare a prezentelor norme metodologice se acordă prin înscrierea următorului text pe cererea privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale din suma aprobată la art. 65 alin. (1) lit. b) din Ordonanţa Guvernului nr. 9/2014:


(3) Acordarea vizei de către persoanele împuternicite asupra cererilor prevăzute la art. 1 alin. (2) care se dovedesc ulterior nelegale nu exonerează de răspundere juridică persoanele din structura unităţilor/subdiviziunilor administrativ-teritoriale care le-au întocmit, vizat şi aprobat.(4) Persoanele împuternicite potrivit prevederilor ordinului de aprobare a prezentelor norme metodologice vor exercita controlul de tip preventiv în termenul prevăzut la art. 2 alin. (2) din anexa nr. 1 şi, respectiv, la art. 2 alin. (2) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului delegat pentru buget nr. 1.071/2014, astfel încât să nu afecteze realizarea în bune condiţii şi la termen a operaţiunii verificate. În cazuri temeinic justificate, persoana împuternicită cu exercitarea controlului de tip preventiv poate depăşi cu maximum două zile lucrătoare termenul prevăzut la art. 2 alin. (2) din anexa nr. 1 şi, respectiv, la art. 2 alin. (2) din anexa nr. 2 la Ordinul ministrului delegat pentru buget nr. 1.071/2014.(5) Activitatea de control de tip preventiv se evidenţiază sistematic în Registrul proiectelor de operaţiuni prezentate la viză de control de tip preventiv, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentele norme metodologice.
ANEXĂla normele metodologice REGISTRUL proiectelor de operaţiuni prezentate la viză de control de tip preventiv Semnificaţia coloanelor din tabelul de mai jos este următoarea: A - Unitatea/Subdiviziunea administrativ-teritorială emitentă B - Valoarea înscrisă în document - lei C - Data prezentării documentului la viză D - Valoarea operaţiunilor pentru care s-a acordat viza - lei E - Valoarea operaţiunilor pentru care s-a restituit documentaţia - lei F - Data acordării vizei sau a restituirii documentelor G - Motivaţia restituirii documentelor H - Observaţii

Nr. crt. Numărul şi data cererii privind solicitarea de sume defalcate din taxa pe valoarea adăugată pentru echilibrarea bugetelor locale Conţinutul operaţiunilor înscrise în document A B C D E F G H
0 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1104/2014

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1104 din 2014
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 1104/2014
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu