Având în vedere prevederile art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 17/2012 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii şi viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emit prezentul ordin. Articolul 1(1) Ordonatorii de credite ai spitalelor publice, indiferent de modul de subordonare, au obligaţia să afişeze lunar pe pagina de web creată în acest scop de Ministerul Sănătăţii, până la data de 20 a lunii curente pentru luna anterioară, situaţia privind execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public, avizată de ordonatorul principal de credite. Partiţia destinată fiecărui spital va fi securizată printr-o parolă comunicată fiecărui manager de unitate sanitară.(2) Până la data de 25 a lunii curente pentru luna anterioară, Ministerul Sănătăţii are obligaţia să verifice dacă situaţiile prevăzute la alin. (1) au fost afişate pe site şi să notifice ordonatorii principali de credite ai spitalelor publice şi Ministerul Finanţelor Publice în cazul nerespectării termenului prevăzut la alin. (1).(3) Ordonatorul de credite al spitalului public are obligaţia de a respecta raportarea la termenele prevăzute şi răspunde pentru realitatea şi exactitatea datelor din situaţiile prevăzute la alin. (1).(4) Ordonatorii principali de credite ai spitalelor publice, respectiv miniştrii sau conducătorii instituţiilor pentru spitalele aparţinând ministerelor şi instituţiilor cu reţele sanitare proprii şi, respectiv, preşedinţii consiliilor judeţene ori primarii, după caz, pentru spitalele din reţeaua autorităţilor administraţiei publice locale, au obligaţia de a verifica realitatea şi exactitatea datelor din situaţiile prevăzute la alin. (1). Articolul 2Modalitatea de raportare a execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli se face conform formularelor prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 3În vederea punerii în aplicare a prevederilor art. 1, Ministerul Sănătăţii va posta până pe data 10 septembrie 2012, pe adresa de web www.ms.ro, la secţiunea Important, detalii privind formularele, adresa, parola de accesare în vederea raportării informaţiilor. Articolul 4Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul sănătăţii, Vasile Cepoi Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Florin Georgescu ANEXĂFormular nr. 11) Unitatea sanitară cu paturi*)_____1) Formularul nr. 1 este reprodus în facsimil. EXECUŢIA BUGETULUI DE VENITURI ŞI CHELTUIELI AL SPITALULUI PUBLIC Formular nr. 2 Unitatea sanitară cu paturi ............... BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI la data ............... – lei -
Nr. crt. |
Disponibil la 1 ianuarie 2012 |
Total venituri conform BVC |
Venituri an curent, din care: |
Total cheltuieli conform BVC |
Contracte cu CJAS pentru servicii medicale |
Contracte cu CJAS pentru programe naţionale |
Contracte cu CJAS pentru ambulatoriu de specialitate |
Subvenţii de la bugetul statului |
Subvenţii din venituri proprii ale Ministerului Sănătăţii |
Subvenţii de la bugetele locale pentru spitale |
Alte venituri |
0 |
1 |
2=3+....9 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manager, Director economic, Formular nr. 3 Unitatea sanitară cu paturi ............... EXECUŢIA BUGETULUI DE VENITURI ŞI CHELTUIELI privind cheltuielile de personal la data ..............
Nr. crt. |
Indicator |
Nr. la data de raportare |
Câştig mediu în luna de raportare - lei - |
0 |
1 |
2 |
3 |
1 |
Nr. paturi |
|
|
2 |
Nr. posturi aprobate, din care: |
|
|
3 |
Nr. posturi vacante |
|
|
4 |
Medici |
|
|
5 |
Rezidenţi |
|
|
6 |
Personal medical (alţii decât medici) |
|
|
7 |
Personal auxiliar |
|
|
Manager, Director economic, Formular nr. 4 Unitatea sanitară cu paturi ............... EXECUŢIA BUGETULUI DE VENITURI ŞI CHELTUIELI privind bunurile, serviciile, investiţiile la data ........ ......... – lei -
Clasificaţia economică |
Prevederi bugetare anuale |
Plan de achiziţii |
Angajamente legale de plătit în anul 2012 |
Valoarea facturilor în sold la data ........... |
Plăţi efectuate |
Cheltuieli efective în luna curentă |
Stoc la data ........... (valoare totală) |
TOTAL |
din care credite bugetare destinate stingerii plăţilor restante din anul precedent |
TOTAL, din care: |
Aferente anului precedent |
Aferente anului curent |
TOTAL, din care: |
Aferente obligaţiilor de plată restante la finele anului precedent |
Aferente obligaţiilor de plată ale anului curent |
0 |
1 |
2 |
3 |
4=5+6 |
5 |
6 |
7 |
8 = 9 + 10 |
9 |
10 |
11 |
12 |
Bunuri şi servicii |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cheltuieli de capital |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manager, Director economic, Formular nr. 5 Unitatea sanitară cu paturi ............... SITUAŢIA privind serviciile prestate la data ........ ............ – lei -
Nr. crt. |
Indicator |
Valoare contract anual |
Servicii contractate la data raportării |
Servicii realizate |
Servicii decontate |
Valoarea serviciilor facturate şi nedecontate |
TOTAL |
din care servicii facturate |
<30 zile |
>30 zile |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Total venituri din prestări servicii, din care: |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Contracte cu CJAS pentru servicii medicale |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Contracte cu CJAS pentru programe naţionale |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Contracte cu CJAS pentru ambulatoriul de specialitate |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Alte venituri |
|
|
|
|
|
|
|
Manager, Director economic, Formular nr. 6 Unitatea sanitară cu paturi ............... SITUAŢIA privind subvenţiile acordate la data ........ ............ – lei -
Nr. crt. |
Indicator |
Buget aprobat |
Program perioada |
Angajamente legale |
Cereri de finanţare |
Finanţări |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Total cheltuieli din subvenţii, din care: |
|
|
|
|
|
2 |
Cheltuieli din subvenţii de la bugetul de stat |
|
|
|
|
|
3 |
Cheltuieli din sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii |
|
|
|
|
|
4 |
Cheltuieli din subvenţii de la bugetul local |
|
|
|
|
|
Manager, Director economic,