Având în vedere prevederile art. 15 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 17/2012 privind reglementarea unor măsuri fiscal-bugetare,în temeiul art. 7 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 144/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul sănătăţii, interimar, şi viceprim-ministrul, ministrul finanţelor publice, emit prezentul ordin. Articolul I Anexa la Ordinul ministrului sănătăţii şi al viceprim-ministrului, ministrul finanţelor publice, nr. 858/1.194/2012 privind stabilirea modalităţii de transmitere şi raportare a execuţiei bugetului de venituri şi cheltuieli în vederea monitorizării cheltuielilor spitalelor publice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 644 din 10 septembrie 2012, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul IIPrezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. p. Ministrul sănătăţii, interimar, Raed Arafat, subsecretar de stat Viceprim-ministru, ministrul finanţelor publice, Florin Georgescu ANEXĂ(Anexa la Ordinul nr. 858/1.194/2012)
|
Avizat, |
|
Ordonator principal de credite |
|
Unitatea sanitară cu paturi* *) Formularul nr. 1 este reprodus în facsimil. Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli al spitalului public
|
Avizat, |
|
Ordonator principal de credite |
|
UNITATEA SANITARĂ CU PATURI ................ Situaţia privind numărul de paturi, respectiv numărul de posturi conform statului de funcţii aprobat şi câştigul mediu brut aferent la data de ................
Nr. crt. |
Indicator |
Nr. la data de raportare |
Câştig mediu brut în luna de raportare (lei) |
0 |
1 |
2 |
3 |
I |
Nr. de paturi (spitalizare continuă şi de zi) |
|
X |
II |
Structura personalului |
X |
X |
II.1 |
Nr. de posturi aprobate din care: |
0 |
|
1 |
Nr. de posturi vacante |
|
X |
2 |
Nr. de posturi ocupate, din care: |
0 |
|
|
medici |
|
|
|
medici rezidenţi, din care: |
0 |
|
|
rezidenţi pe post |
|
|
|
rezidenţi pe loc |
|
|
|
Alt personal sanitar superior |
|
|
|
Personal sanitar mediu (inclusiv asistente medicale cu studii superioare) |
|
|
|
Personal auxiliar sanitar |
|
|
|
Tesa |
|
|
|
Muncitori şi personal de deservire |
|
|
II.2 |
Medici incluşi în liniile de gardă pentru gărzile efectuate în afara programului de la norma de bază |
|
|
Manager, Director economic,
|
Avizat |
|
Ordonator principal de credite |
|
UNITATEA SANITARĂ CU PATURI ............... Execuţia bugetului de venituri şi cheltuieli privind bunurile, serviciile, investiţiile la data de ............ lei
Clasificaţia economică |
Prevederi bugetare anuale |
Plan de achiziţii |
Angajamente legale în anul 2012 |
Valoarea facturilor în sold la data de .... |
Plăţi efectuate |
Cheltuieli efective în luna curentă |
Stoc la data de ........... (valoare totală) |
Total, |
din care credite bugetare destinate stingerii plăţilor restante din anul precedent |
Total, din care: |
aferente anului precedent |
aferente anului curent |
Total, din care: |
aferente obligaţiilor de plată restante la finele anului precedent |
aferente obligaţiilor de plată ale anului curent |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 = 5 + 6 |
5 |
6 |
7 |
8 = 9 + 10 |
9 |
10 |
11 |
12 |
BUNURI ŞI SERVICII |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
CHELTUIELI DE CAPITAL |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL: |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Manager, Director economic,
|
Avizat, |
|
Ordonator principal de credite |
|
UNITATEA SANITARĂ CU PATURI ............... SITUAŢIA privind serviciile prestate la data de ............... lei
Nr. crt. |
Indicator |
Valoare contract anual |
Servicii contractate la data raportării |
Servicii realizate |
Servicii decontate |
Valoarea serviciilor facturate şi nedecontate |
Total, |
din care servicii facturate |
cu termen de plată <30 zile |
cu termen de plată >30 zile |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
1 |
Total venituri din prestări servicii, din care: |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
Contracte cu casele de asigurări pentru servicii medicale |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
Contracte cu casele de asigurări pentru programe naţionale |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
Contracte cu casele de asigurări pentru ambulatoriu de specialitate |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
Alte venituri |
|
|
|
|
|
|
|
Manager, Director economic, NOTĂ: Informaţiile cuprinse în prezentul formular se referă la serviciile anului curent. Nu vor fi incluse sumele aferente serviciilor medicale din anii precedenţi pentru care s-au încheiat acte adiţionale în anul curent.
|
Avizat, |
|
Ordonator principal de credite |
|
UNITATEA SANITARĂ CU PATURI ............... |
Formular nr. 5 |
|
SITUAŢIA privind cheltuielile finanţate din sume alocate din bugetele autorităţilor publice centrale şi locale lei
Nr. crt. |
Indicator |
Buget aprobat |
Program perioada |
Angajamente legale |
Cereri de finanţare |
Finanţări |
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
1 |
Total cheltuieli, din care: |
|
|
|
|
|
2 |
Cheltuieli finanţate din sume de la bugetul de stat |
|
|
|
|
|
3 |
Cheltuieli finanţate din sume alocate din veniturile proprii ale Ministerului Sănătăţii |
|
|
|
|
|
4 |
Cheltuieli finanţate din subvenţii de la bugetul local |
|
|
|
|
|
Manager, Director economic,