ORDIN Nr. 1233
din 31 august 2010
privind modificarea
Ordinului ministrului muncii, familiei si egalitatii de sanse nr. 449/2008
pentru aprobarea modelelor unor formulare, precum si a caracteristicilor de
tiparire, modului de difuzare, utilizare si de pastrare ale acestora
ACT EMIS DE: MINISTERUL
MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 638 din 10 septembrie 2010
Având în vedere:
- Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea
şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu
modificările şi completările ulterioare;
- prevederile art. 12 din Legea nr. 130/1999 privind
unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate în muncă, republicată;
- prevederile art. 1201 şi 228 alin. (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind
Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare;
- Nota inspectorului general de stat nr. 1.571 din 25
august 2010,
ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:
Art. I. - Modelul 2
„Decizie referitoare la obligaţiile de plată accesorii aferente comisionului
datorat" prevăzut în anexa la Ordinul ministrului muncii, familiei şi
egalităţii de şanse nr. 449/2008 pentru aprobarea modelelor unor formulare,
precum şi a caracteristicilor de tipărire, modului de difuzare, utilizare şi de
păstrare ale acestora, publicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 565 din 28 iulie 2008, se
modifică şi se înlocuieşte cu modelul prevăzut în anexa care face parte
integrantă din prezentul ordin.
Art. II. - Serviciul economic din cadrul Inspecţiei Muncii şi inspectoratele teritoriale de muncă vor lua
măsurile necesare pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului
ordin.
Ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale,
Mihai Constantin Şeitan
ANEXĂ
MODEL 2
I.
MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI
PROTECŢIEI SOCIALE
INSPECŢIA MUNCII
Inspectoratul Teritorial de Muncă al
Judeţului.............
Str.......................nr.............
Localitatea.....................
DECIZIE Nr.......
referitoare la obligaţiile de plată accesorii aferente comisionului datorat
Numele şi prenumele/Denumirea
debitorului................................
Domiciliul/Sediul în localitatea.......................................,
str..........................................nr......., bl...........,
sc........., et....., ap.........,
sectorul/judeţul.......................
Cod de
identificare...............................................
In temeiul art. 88 lit. c), art. 119 şi art. 1201 din Ordonanţa Guvernului nr.
92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, pentru plata cu întârziere a comisionului reglementat
de Legea nr. 130/1999 privind unele măsuri de protecţie a persoanelor încadrate
în muncă, republicată, s-au calculat pentru perioada
.......................................următoarele:
• dobânzi..................lei aferente comisionului
datorat;
• penalităţi de întârziere...................lei aferente
comisionului datorat;
• majorări de întârziere..................lei aferente
comisionului datorat;
• total creanţe fiscale
accesorii.........................
Documentul prin care s-au individualizat sumele de
plată: fişa pe plătitor.
Fişa pe plătitor se poate prezenta la cererea contribuabilului.
In conformitate cu prevederile art. 110 din Ordonanţa
Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, prezentul înscris constituie titlu de creanţă.
Vă invităm ca în termenul prevăzut la art. 111 alin.
(2) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare, să achitaţi sau să faceţi dovada plăţii sumelor
menţionate în prezenta decizie, care constituie şi înştiinţare de plată.
Impotriva prezentului act se poate formula contestaţie, în conformitate cu prevederile art. 205 din
Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare, în termen de 30 de zile de la data comunicării acestuia şi care se
depune la sediul inspectoratului teritorial de muncă emitent.
Data întocmirii............................
Data comunicării.........................
Data comunicării prezentei decizii reprezintă:
• data semnării de primire, în condiţiile art. 44 alin.
(2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare;
• data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de
primire", în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului
nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi completările
ulterioare;
• data la care expiră termenul de 15 zile de la data
afişării anunţului publicitar în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin.
(3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003, republicată, cu modificările şi
completările ulterioare;
Inspector-şef,
................................................................
L.S.
Şeful Compartimentului relaţii de muncă,
...................................................................................
Intocmit
...................................................................................
II.
• Denumire: Decizie referitoare la obligaţiile de plată
accesorii aferente comisionului datorat
• Format: A4
• Caracteristici de tipărire: se editează pe o singură
pagină.
• Se utilizează: de către organul de control cu
atribuţii de inspecţie fiscală la stabilirea obligaţiilor de plată accesorii.
• Se întocmeşte: în două exemplare.
• Circulă:
- un exemplar la contribuabil;
- un exemplar rămâne la dosarul fiscal al contribuabilului,
deţinut de compartimentul de contabilitate.
• Se arhivează - exemplarul 1 la dosarul fiscal al
contribuabilului.