Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 127 din 17 aprilie 2003

privind aprobarea Normelor metodologice pentru trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor, persoane juridice, supuse executarii silite

ACT EMIS DE:                MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 286 din 24 aprilie 2003


SmartCity3


    Avand in vedere:
    - Hotararea Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, cu modificarile si completarile ulterioare;
    - Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 79/2003,
    in baza art. 7 din Hotararea Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, cu modificarile si completarile ulterioare,

    ministrul muncii si solidaritatii sociale emite prezentul ordin.

    Art. 1
    In vederea aplicarii unitare a prevederilor art. 116 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 79/2003, se aproba Normele metodologice pentru trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executarii silite, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
    Art. 2
    Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, Directia generala economica, investitii si finantare, Directia juridica si Directia generala asigurari sociale vor duce la indeplinire prevederile prezentului ordin.
    Art. 3
    Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                  Ministrul muncii si solidaritatii sociale,
                                Marian Sarbu

    ANEXA 1

                             NORME METODOLOGICE
pentru trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executarii silite

    1. Creantele bugetului asigurarilor de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj, se pot stinge prin transferul dreptului de proprietate asupra unui bun imobil, care trece din proprietatea debitorului in proprietatea publica a statului, cu acordul ordonatorului principal de credite, prin intermediul unei comisii special instituite la nivelul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale. Aceste bunuri imobile pot fi date in administrare, in conditiile legii.
    2. Cererea debitorului poate fi depusa in scris, la organul de executare competent, in tot cursul executarii silite asupra bunurilor imobile, inclusiv in perioada in care poate avea loc reluarea procedurii de licitatie in conditiile art. 114 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 79/2003, incepand cu ziua in care s-a incheiat procesul-verbal prin care bunurile imobile se indisponibilizeaza.
    3. Cererea debitorului va cuprinde in mod obligatoriu date referitoare la:
    a) denumirea si sediul debitorului;
    b) codul de inregistrare fiscala, precum si alte date de identificare a debitorului;
    c) structura capitalului social, a asociatilor ori a actionariatului, dupa caz;
    d) volumul si natura creantelor bugetului asigurarilor de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj, dupa caz;
    e) bunurile imobile supuse executarii silite, pentru care se solicita trecerea in proprietatea publica a statului pentru stingerea unor creante ale bugetului asigurarilor de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj, denumirea, datele de identificare a acestora, precum si o scurta descriere;
    f) mentiunea cu privire la actele doveditoare ale dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile respective;
    g) acordul expres al debitorului privind pretul de evaluare a bunurilor imobile supuse executarii silite, stabilit de organul de executare competent, prin servicii prestate de organe sau persoane specializate, in conformitate cu prevederile art. 93 alin. (2) si (3) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002, aprobata si modificata prin Legea nr. 79/2003;
    h) valoarea de inventar a bunurilor imobile supuse executarii silite, evidentiata in contabilitate, reevaluata in conformitate cu ultimele reglementari legale in vigoare;
    i) mentiunea debitorului ca a luat cunostinta de prevederile legale ale prezentelor norme metodologice, in sensul ca stingerea creantelor bugetului asigurarilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj, se va face cu valoarea determinata potrivit pct. 20;
    j) mentiunea debitorului ca bunurile imobile nu sunt grevate de drepturi reale si de alte sarcini, cu precizarea documentelor doveditoare;
    k) acceptul debitorului cu privire la compensarea diferentei, potrivit legii, in cazul in care valoarea bunului imobil, determinata potrivit lit. i), este mai mare decat creantele bugetului asigurarilor de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj, pentru care s-a pornit executarea silita;
    l) semnatura reprezentantului legal al debitorului persoana juridica, precum si stampila acestuia.
    4. La cerere se anexeaza:
    a) copii legalizate de pe actele care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunurilor imobile pentru care solicita trecerea in proprietatea publica a statului;
    b) dovada, in original, ca acestea nu sunt grevate de drepturi reale si de alte sarcini, emisa de biroul de carte funciara din cadrul judecatoriei in a carei raza teritoriala se afla bunul imobil;
    c) copii de pe fisa mijlocului fix si de pe balanta analitica a mijloacelor fixe;
    d) alte acte necesare, potrivit legii, in sustinerea cererii.
    5. Organul de executare teritorial va transmite directiei de specialitate din cadrul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, respectiv Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, cererea debitorului impreuna cu documentatia in sustinerea acesteia, insotita de urmatoarele documente:
    a) copiile certificate de pe toate actele aflate in dosarul de executare silita;
    b) solicitarea institutiei publice privind necesitatea preluarii in administrare a imobilului respectiv, daca aceasta a fost depusa la organul de executare, insotita de un memoriu tehnic;
    c) propunerile organului de executare privind aplicarea procedurii prevazute la pct. 1.
    6. Directia de specialitate din cadrul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, respectiv al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, va completa in cel mult 15 zile documentatia primita de la organul de executare, cu solicitarea institutiei publice privind necesitatea luarii in administrare a bunului imobil, impreuna cu memoriul tehnic, daca acestea nu au fost depuse la organul de executare, si va intocmi un referat de oportunitate. Acesta va cuprinde punctul de vedere asupra celor solicitate, precum si asupra memoriului tehnic si va prevedea expres eficienta preluarii bunului imobil, determinata din compararea creantelor bugetului asigurarilor de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj stinse, la care se adauga si cheltuielile de transformare si amenajare, cu cheltuielile necesare unei noi constructii sau achizitii ori cele aferente platii de chirii. Se va mentiona, de asemenea, si sursa de acoperire suplimentara prevazuta pentru amenajarea spatiului.
    7. Intreaga documentatie analizata de directia de specialitate din cadrul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, respectiv al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, insotita de referatul acesteia, va fi transmisa, sub semnatura conducatorului, secretariatului tehnic al comisiei constituite in cadrul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale.
    8. In cazul in care debitorul renunta la cerere sau nu exista o solicitare de preluare in administrare din partea unei institutii publice ori cererea debitorului ramane fara obiect din orice alte motive, secretariatul tehnic al comisiei va restitui Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, respectiv Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, dosarul cuprinzand intreaga documentatie transmisa de aceasta.
    9. In cazul in care documentatia transmisa de Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, respectiv de Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz, este incompleta si nu a fost completata, in termen de 15 zile de la comunicarea solicitarii, cu datele si/sau documentele solicitate de secretariatul tehnic, acesta din urma va restitui cererea debitorului, insotita de intreaga documentatie aferenta.
    10. Comisia va analiza si va decide asupra fiecarei cereri, avand in vedere urmatoarele elemente:
    a) documentele prezentate de debitor, care atesta dreptul de proprietate asupra bunurilor imobile pentru care acesta solicita trecerea in proprietatea publica a statului, precum si dovada ca acestea nu sunt grevate de drepturi reale si de alte sarcini;
    b) existenta solicitarilor pentru obtinerea in administrare a unor bunuri imobile de felul celor pentru care urmeaza sa se analizeze oportunitatea trecerii in proprietatea publica a statului;
    c) respectarea reglementarilor legale in vigoare referitoare la aplicarea procedurii de executare silita a creantelor bugetului asigurarilor de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj. Se vor avea in vedere si situatiile in care suma obtinuta prin aplicarea modalitatilor de valorificare a bunurilor imobile ar permite realizarea intr-o masura mai mare a creantelor bugetului asigurarilor de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj fata de debitorul supus executarii silite;
    d) impactul reglementarilor legale in vigoare privind retrocedarea proprietatii, in masura in care acesta poate fi prevazut;
    e) propunerile organului de executare competent, precum si punctul de vedere al directiei de specialitate din cadrul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, respectiv al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, dupa caz;
    f) cheltuielile necesare, estimate de institutia publica solicitanta a bunurilor imobile ce urmeaza sa fie trecute in proprietatea publica a statului, pentru transformarea acestora in sedii corespunzatoare desfasurarii obiectului de activitate;
    g) eficienta trecerii bunurilor imobile in proprietatea publica a statului;
    h) orice alte elemente necesare solutionarii cererii.
    11. Comisia constituita in cadrul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale inainteaza, spre avizare, comisiei de specialitate din cadrul Ministerului Finantelor Publice, in termen de cel mult 15 zile, propunerea de stingere a creantelor bugetului asigurarilor sociale de stat, prin trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile.
    12. Dupa avizarea de catre Ministerul Finantelor Publice, comisia din cadrul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, prin decizie, aproba stingerea creantelor bugetului asigurarilor sociale de stat sau ale bugetului asigurarilor pentru somaj, dupa caz, prin trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile necesare desfasurarii obiectului de activitate al Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca si unitatilor subordonate acestora, sau respinge cererea, dupa caz.
    13. Decizia se comunica de secretariatul tehnic al comisiei din cadrul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale organului de executare, prin directia de specialitate din cadrul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, respectiv al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca.
    14. In cazul in care comisia decide stingerea creantelor bugetului asigurarilor sociale de stat sau ale bugetului asigurarilor pentru somaj, dupa caz, prin trecerea bunurilor imobile in proprietatea publica a statului, organul de executare competent, dupa primirea deciziei, intocmeste procesul-verbal pentru trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil (anexele nr. 1 si 2 care fac parte integranta din prezentele norme metodologice).
    15. Incheierea procesului-verbal si stingerea creantelor bugetului asigurarilor sociale de stat sau ale bugetului asigurarilor pentru somaj, dupa caz, prin trecerea in proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executarii silite sunt conditionate de prezentarea de catre debitor, la data incheierii procesului-verbal de trecere in proprietatea publica a statului, a unei dovezi, in original, emisa de biroul de carte funciara, care sa ateste ca bunul imobil nu este grevat de drepturi reale si de alte sarcini. In cazul in care se constata ca bunul imobil este grevat de drepturi reale si de alte sarcini, organul de executare competent instiinteaza comisia, care procedeaza la anularea deciziei. Despre aceasta este instiintat si debitorul.
    16. Procesul-verbal pentru trecerea in proprietatea statului se intocmeste in 4 exemplare, dintre care un exemplar se inainteaza debitorului, un exemplar institutiei publice solicitante, un exemplar la directia de specialitate din cadrul Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, respectiv al Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, iar al patrulea exemplar ramane la organul de executare.
    17. La data intocmirii procesului-verbal pentru trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil supus executarii silite, organul de executare va actualiza nivelul dobanzii aferente creantelor bugetului de stat inscrise in titlul executoriu sau in titlurile executorii in baza carora s-a inceput executarea silita, precum si nivelul cheltuielilor de executare pana la aceasta data.
    18. La data intocmirii procesului-verbal pentru trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil inceteaza masura de indisponibilizare a acestuia, precum si, daca este cazul, calitatea de administrator-sechestru a persoanelor desemnate, conform legii.
    19. Bunurile imobile pentru care s-a solicitat trecerea in proprietatea publica a statului vor fi evaluate conform art. 93 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002, aprobata si modificata prin Legea nr. 79/2003.
    20. Stingerea creantelor bugetului asigurarilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj, dupa caz, se va face la valoarea cea mai mica dintre valoarea stabilita prin evaluare de catre organele sau persoanele de specialitate si valoarea de inventar evidentiata in contabilitatea persoanei juridice debitoare.
    21. Cu valoarea astfel stabilita se sting, total sau partial, creantele bugetului asigurarilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj, dupa caz, prevazute in titlul executoriu sau in titlurile executorii pentru care s-a inceput executarea silita, precum si dobanzile si cheltuielile de executare, actualizate.
    22. In cazul in care suma care reprezinta valoarea bunului imobil pentru care s-a aprobat trecerea in proprietatea publica a statului este mai mica decat creantele bugetului asigurarilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj, dupa caz, la care se adauga dobanzile aferente si cheltuielile de executare silita, actualizate, diferenta urmeaza sa fie realizata prin aplicarea celorlalte modalitati prevazute de Ordonanta Guvernului nr. 61/2002, aprobata si modificata prin Legea nr. 79/2003.
    23. In cazul in care suma care reprezinta atat creantele bugetului asigurarilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurarilor pentru somaj, dupa caz, cat si dobanzile aferente si cheltuielile de executare, actualizate, este mai mica decat valoarea bunului imobil pentru care s-a aprobat trecerea in proprietatea publica a statului, cu aceasta diferenta se va proceda la compensare, potrivit legii.
    24. Cheltuielile necesare pentru transformarea si amenajarea bunurilor imobile, trecute in proprietatea publica a statului, pentru a fi corespunzatoare desfasurarii obiectului de activitate, sunt suportate de institutia publica solicitanta.
    25. In cazul bunurilor imobile care au incorporate in structura bunuri mobile sau dotari specifice activitatii, a caror valoare nu este cuprinsa in valoarea acestor bunuri imobile, cheltuielile cu lucrarile privind dezafectarea, dezmembrarea, inlaturarea acestora ori altele asemenea, dupa caz, sunt suportate de catre debitor.
    26. Darea in administrare se va efectua prin hotarare a Guvernului, initiata de Ministerul Muncii si Solidaritatii Sociale.
    27. Operatiunile legate de stingerea creantelor bugetului asigurarilor sociale de stat sau ale bugetului asigurarilor pentru somaj, dupa caz, prin preluarea de la debitori a bunurilor imobile si trecerea lor in proprietatea publica a statului se reflecta in evidenta analitica pe platitori deschisa la nivelul unitatilor teritoriale subordonate Casei Nationale de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale, respectiv Agentiei Nationale pentru Ocuparea Fortei de Munca, in a caror raza teritoriala isi au sediul ori in evidenta carora sunt luati debitorii respectivi, precum si in evidenta contabila a debitorilor.
    28. Organul de executare va stinge in evidentele proprii creantele bugetului asigurarilor sociale de stat sau ale bugetului asigurarilor pentru somaj, inscrise in titlul executoriu sau titlurile executorii pentru care s-a inceput executarea silita, pe fiecare fel de venit, inclusiv dobanzile aferente, in limita valorii bunului imobil trecut in proprietatea publica a statului.

    ANEXA 1
    la normele metodologice

    MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE

    Functia .................., Semnatura ................      Data

    Casa de pensii a judetului ...........................

    Str. ................................ nr. ............      Aprobat

    Localitatea ..........................................

    Dosar de executare nr. .............../...............      Avizat

    ......................................................      Verificat

                               PROCES-VERBAL
pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil supus executarii silite

                Incheiat astazi, ...... luna ............. anul ......

    In baza art. 116 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 79/2003, s-au aplicat modalitatile de executare silita asupra debitorului (persoana juridica) .................................., din localitatea .........................., str. ....................... nr. ...., nr. de inmatriculare in registrul comertului ......................, codul fiscal nr. ........., pentru incasarea obligatiilor catre bugetul asigurarilor sociale de stat, asa cum au fost specificate in titlurile executorii nr. ................., emise de ............................, in suma totala de ................. lei, din care ramase de recuperat*):
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ......................................................................... .
    Intrucat debitorul nu a platit la termenele stabilite obligatiile prevazute mai sus, se efectueaza trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil inscris in procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. ..................... din ................., intocmit de ......................, care se anexeaza la prezentul proces-verbal.
    a) Date privind identificarea bunului imobil (cladire si/sau teren):
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    b) Descrierea sumara:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ......................................................................... .
    c) Documente care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului imobil:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ......................................................................... .
    d) Pretul bunului imobil, acceptat de debitor, este de ..................... lei, plus T.V.A. in suma de ........................... lei.
    e) Pretul bunului imobil, acceptat de debitor (inclusiv T.V.A.) ......................... lei.
    f) Suma obligatiilor bugetare ..................... lei.
    g) Diferenta, din care:
    - obligatii bugetare ramase de recuperat [lit. f) - e)] .................... lei;
    - suma ramasa in plus, care urmeaza sa fie regularizata conform dispozitiilor legale in vigoare [lit. e) - f)] ............... lei.
    h) T.V.A. colectata in sarcina de plata a debitorului ...................... lei.
    Documentele din care rezulta ca bunul imobil este liber de orice sarcini (din evidentele de publicitate imobiliara)
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ......................................................................... .
    Prezentul proces-verbal s-a incheiat in baza Deciziei nr. ................. din data de ......................... a comisiei din cadrul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, in ...... exemplare.

       Conducatorul organului de executare,                Director,
                      L.S.                                    L.S.
       ....................................         .........................

------------
    *) Se inscriu sumele ramase de recuperat, pe tipuri de contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat, inclusiv majorarile de intarziere si cheltuielile de executare actualizate.

    ANEXA 2
    la normele metodologice

    MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE

    Functia .................., Semnatura ................      Data

    Agentia de ocupare a fortei de munca a judetului
    ......................................................

    Str. ................................ nr. ............      Aprobat

    Localitatea ..........................................

    Dosar de executare nr. .............../...............      Avizat

    ......................................................      Verificat

                              PROCES-VERBAL
pentru trecerea in proprietatea statului a bunului imobil supus executarii silite

                Incheiat astazi, ...... luna ............. anul ......

    In baza art. 116 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creantelor bugetare, aprobata si modificata prin Legea nr. 79/2003, s-au aplicat modalitatile de executare silita asupra debitorului (persoana juridica) ..............................., din localitatea ............................, str. .......................... nr. ....., nr. de inmatriculare in registrul comertului ....................., codul fiscal nr. .........., pentru incasarea obligatiilor catre bugetul asigurarilor sociale de stat, asa cum au fost specificate in titlurile executorii nr. ................., emise de ..................................., in suma totala de .................... lei, din care ramase de recuperat*):
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ......................................................................... .
    Intrucat debitorul nu a platit la termenele stabilite obligatiile prevazute mai sus, se efectueaza trecerea in proprietatea publica a statului a bunului imobil inscris in procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. ................. din ................, intocmit de ..........................., care se anexeaza la prezentul proces-verbal.
    a) Date privind identificarea bunului imobil (cladire si/sau teren):
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    b) Descrierea sumara:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ......................................................................... .
    c) Documente care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului imobil:
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ......................................................................... .
    d) Pretul bunului imobil, acceptat de debitor, este de ..................... lei, plus T.V.A. in suma de ........................... lei.
    e) Pretul bunului imobil, acceptat de debitor (inclusiv T.V.A.) ......................... lei.
    f) Suma obligatiilor bugetare ......................... lei.
    g) Diferenta, din care:
    - obligatii bugetare ramase de recuperat [lit. f) - e)] .................... lei;
    - suma ramasa in plus, care urmeaza sa fie regularizata conform dispozitiilor legale in vigoare [lit. e) - f)] ...................... lei.
    h) T.V.A. colectata in sarcina de plata a debitorului ...................... lei.
    Documentele din care rezulta ca bunul imobil este liber de orice sarcini (din evidentele de publicitate imobiliara)
    ...........................................................................
    ...........................................................................
    ......................................................................... .
    Prezentul proces-verbal s-a incheiat in baza Deciziei nr. ................. din data de ......................... a comisiei din cadrul Ministerului Muncii si Solidaritatii Sociale, in ...... exemplare.

       Conducatorul organului de executare,                Director,
                      L.S.                                    L.S.
       ....................................         .........................

           
    *) Se inscriu sumele ramase de recuperat, pe tipuri de contributii la bugetul asigurarilor sociale de stat, inclusiv majorarile de intarziere si cheltuielile de executare actualizate.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 127/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 127 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 127/2003
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu