Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 149 din 10 mai 2007

privind modelul si continutul unor documente intocmite in activitatea de inspectie fiscala pentru persoane fizice care desfasoara activitati independente in mod individual si/sau intr-o forma de asociere

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 344 din 21 mai 2007



In temeiul dispoziţiilor art. 11 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor,

având în vedere prevederile art. 84 şi 107 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi pct. 106.1 din Normele metodologice de aplicare a Ordonanţei Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.050/2004, cu modificările şi completările ulterioare,

ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) Se aprobă modelul şi conţinutul formularului „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere", prezentat în anexa nr. 1.

(2)   Instrucţiunile de completare a formularului „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" sunt prezentate în anexa nr. 2.

(3)   Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi păstrare a formularului „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" sunt prezentate în anexa nr. 3.

Art. 2. - Actul administrativ fiscal „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" se emite pentru fiecare persoană fizică plătitoare de impozit pe venit, pentru care s-au stabilit obligaţii fiscale suplimentare.

Art. 3. - (1) Se aprobă modelul şi conţinutul formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere", prezentat în anexa nr. 4.

(2)   Instrucţiunile de completare a formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" sunt prezentate în anexa nr. 5.

(3)   Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi păstrare a formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" sunt prezentate în anexa nr. 6.

Art. 4. - (1) Pentru efectuarea inspecţiei fiscale a impozitului pe venit la persoanele fizice care desfăşoară activităţi independente, în mod individual şi/sau într-o formă de asociere, organul de inspecţie fiscală care verifică activitatea acestora la sediul activităţii sau la locul de desfăşurare efectivă a activităţii principale va solicita delegarea de competenţă de la organul fiscal de administrare a impozitului pe venit.

(2) Organul fiscal de administrare a impozitului pe venit va transmite, concomitent cu acordarea delegării de competenţă, pentru fiecare contribuabil şi perioadă verificată, decizia de impunere anuală, data comunicării acesteia şi evidenţa debitelor, plăţilor şi soldurilor.

Art. 5. - (1) Direcţia generală a tehnologiei informaţiei din Ministerul Economiei şi Finanţelor va elabora aplicaţia informatică pentru crearea bazei de date cu rezultatele inspecţiei fiscale, precum şi aplicaţia pentru editarea automată a formularelor „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" şi „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere".

(2) Până la implementarea aplicaţiei informatice, formularele „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" şi „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" se vor completa manual.

Art. 6. - Direcţia generală a tehnologiei informaţiei din Ministerul Economiei şi Finanţelor, Direcţia de metodologie şi proceduri pentru inspecţia fiscală, direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, Direcţia economică şi administrativă din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 7. - Anexele nr. 1-6 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 8. - Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul economiei şi finanţelor,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1*)

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia generală a fonaţelor publice a .............................................

Administraţia finanţelor publice a .....................................................

Nr. înregistrare..........................

Data........../.........../..................

DECIZIE DE IMPUNERE

privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere

1. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI

Cod numeric personal / Număr de identificare fiscala

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Numele

|_________________________________|    Iniţiala tatălui          |_____|          Prenumele          |_________________________________|   

Denumire

|________________________________________|

2. DATE PRIVIND DOMICILIUL FISCAL   AL PERSOANEI FIZICE

Judeţ_______________Localitate____________________    Sector_____ Strada_____________________   Nr.___ Bloc______Scara _______Etaj____ Ap._____ Cod poştal__________________ Telefon___________ Fax_________________E-mail_____________________________________

3    DATE PRIVIND SEDIUL ACTIVITĂŢII SAU LOCUL DE DESFĂŞURARE EFECTIVĂ A ACTIVITĂŢII PRINCIPALE

Judeţ______________Localitate________________   Sector__________ Strada   ________________ Nr.___Bloc___  Scara___    Etaj___  Ap. ___  Cod poştal____________Telefon___________Fax__________   E-mail __________________________________

4. DATE    PRIVIND   CREANŢA   FISCALĂ

Anul verificat: |_|_|_|_|

4.1   Rezultatele inspecţiei fiscale

Nr.

crt

Denumireobligaţie fiscală

Venitul net anual impozabil evidenţiat în decizia de

impunere anuală

comunicată

contribuabilului

Diferenţa de venit net anual stabilită suplimentar de organele de inspecţie fiscală

Venitul net

anual

impozabil

recalculat

de organele

de inspecţie

fiscală

Impozitul pe venitul net anual impozabil stabilit:

Diferenţa de impozit pe venitul net anual stabilită suplimentar de organele de inspecţie

fiscală

Obligaţii fiscale accesorii de plată

Cod cont bugetar

prin decizia de impunere anuală

de organele de inspecţie fiscală

în plus

în minus

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Impozit pe venit

X

2

Majorări de întârziere

X

X

X

X

X

X

*) Anexa nr. 1 este reprodusă în facsimil.

4. 2    Motivul de fapt ________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

4..3 Temeiul de drept     Act normativ:________, articol:_____, paragraf:____, punct:_____, literă:___, alineat______

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

5.   DATA COMUNICĂRII

Data comunicării actului administrativ fiscal reprezintă :

- data semnării de primire, în condiţiile art.44, alin (2), lit. a) şi b) din OG 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

- data înscrisă de poştă la remiterea "confirmării de primire", în condiţiile art.44, alin (2), lit.c) din OG 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificării' şi completările ulterioare;

- data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar în condiţiile art.44, alin (2) lit.d) şi alin (3) din OG 92/2003 privind Codul de procedură fiscal; republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

6. TERMENUL DE PLATĂ

Diferenţa de impozit pe venit stabilită suplimentar, precum şi obligaţiile accesorii aferente acestora se plătesc în funcţie de data comunicării prezentei, astfel:

- până la data de 5 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 01 -15 din lună;

- până la data de 20 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 16 - 31 din lună;

Diferenţa de impozit pe venitul anual stabilit în minus în sumă de________lei se restituie în termen de cel mult 60 de zile, cu respectarea prevederilor art. 112 sau 113 după caz, din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală.republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

7.  DISPOZIŢII FINALE  

La prezenta Decizie de impunere se anexează Raportul de inspecţie fiscală care, împreună cu anexele, conţine |_____|  pagini.

In conformitate cu art 175 si art 177 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, împotriva sumelor de plata şi /sau aprobate la rambursare prin prezenta se poate face contestaţie, care se depune, în termen de 30 zile de la comunicare, la organul fiscal emitent, sub sancţiunea decăderii.

Prezenta reprezintă titlu de creanţă .

APROBAT,

AVIZAT,

ÎNTOCMIT,

Conducătorul actiivităţii de inspecţie fiscală

Şef serviciu/şef birou/ şef  compartiment

Numele şi prenumele

     Funcţia

   Semnătura

Funcţia

Numele şi prenumele

Numele şi prenumele

Semnătura şi ştampila*

Semnătura

Ştampila se va aplica numai pentru coloana „aprobat

Cod MEF 14.13.02.18/ i.v aprobat prin OMEF nr. 149/10.05.2007

 ANEXA Nr. 2

 

Instrucţiuni de completare a formularului „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere"

Formularul „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" reprezintă actul administrativ fiscal emis de organele de inspecţie fiscală în aplicarea prevederilor legale privind stabilirea diferenţelor de impozit pe venit.

Acesta se va completa la finalizarea unei inspecţii fiscale generale sau parţiale, ca urmare a constatării de diferenţe de impozit pe venit stabilit suplimentar şi/sau accesorii aferente acestora, înscrise în „Raportul de inspecţie fiscală".

Formularul „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" se emite pentru fiecare persoană fizică plătitoare de impozit pe venit datorat pentru veniturile proprii, în baza constatărilor din raportul de inspecţie fiscală.

Formularul „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" se întocmeşte de către organul de inspecţie fiscală, se avizează de şeful de serviciu/birou/compartiment şi se aprobă de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală din care face parte echipa de inspecţie fiscală.

Informaţiile din conţinutul formularului „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" se vor completa după cum urmează:

1.  „Date de identificare ale contribuabilului" va cuprinde:

-   Cod numeric personal/Număr de identificare fiscală, definit conform prevederilor din Codul de procedură fiscală, care se completează astfel:

a)   pentru persoanele fizice, codul numeric personal atribuit potrivit legii speciale;

b)   pentru persoanele fizice care nu deţin cod numeric personal, numărul de identificare fiscală atribuit de organul fiscal competent din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală;

-   Numele şi prenumele se va completa cu numele, iniţiala tatălui şi prenumele persoanei fizice verificate.

-   Denumire - denumirea completă a contribuabilului.

2.   „Date privind domiciliul fiscal al persoanei fizice" - se va completa cu toate informaţiile care definesc complet adresa unde îşi are domiciliul sau adresa unde locuieşte efectiv persoana fizică.

3.  „Date privind sediul activităţii sau locul de desfăşurare efectivă a activităţii principale" - se va completa cu toate informaţiile care definesc complet sediul activităţii sau locul de desfăşurare a activităţii economice autorizate sau a profesiei libere exercitate.

4. „Date privind creanţa fiscală"

Rezultatele inspecţiei fiscale vor fi întotdeauna prezentate separat pentru fiecare an fiscal, care va fi înscris în cartuşul „anul verificat".

4.1.   Rezultatele inspecţiei fiscale vor fi înscrise în câte un tabel astfel:

Rândul 1 „Impozit pe venit" se va completa astfel:

coloana 2 - va cuprinde venitul net anual impozabil evidenţiat în decizia de impunere anuală comunicată contribuabilului;

coloana 3 - va cuprinde diferenţa de venit net anual impozabil stabilită suplimentar de organele de inspecţie fiscală;

coloana 4 - va cuprinde venitul net anual impozabil recalculat de organele de inspecţie prin cumularea venitului net anual impozabil din coloana 2 cu diferenţa de venit net anual impozabil stabilită suplimentar, înscrisă în coloana 3;

coloana 5 - va cuprinde impozitul pe venitul net anual impozabil evidenţiat în decizia de impunere anuală comunicată contribuabilului;

coloana 6 - va cuprinde impozitul pe venitul net anual impozabil recalculat de organele de inspecţie fiscală prin aplicarea cotei de impunere, prevăzută de lege pentru anul fiscal verificat, asupra valorii înscrise în coloana 4;

coloana 7 - va cuprinde diferenţa de impozit pe venitul net anual calculată de organele de inspecţie fiscală. In cazul în care diferenţa dintre impozitul calculat de organele de inspecţie fiscală şi cel înscris în decizia de impunere anuală este pozitivă, aceasta va fi înscrisă în această coloană, fiind datorată de către contribuabil;

coloana 8 - în cazul în care diferenţa dintre impozitul calculat de organele de inspecţie fiscală şi cel evidenţiat în decizia de impunere anuală este negativă, aceasta va fi înscrisă în această coloană şi urmează a fi restituită contribuabilului de către organele fiscale competente, potrivit prevederilor legale;

coloana 10 - va cuprinde codul de cont bugetar al impozitului pe venit.

Rândul 2 „Majorări de întârziere":

coloana 7 - va cuprinde baza de calcul a obligaţiilor fiscale accesorii;

coloana 9 - va cuprinde majorările de întârziere aferente diferenţei de impozit pe venit net anual stabilită în plus;

coloana 10 - va cuprinde codul de cont bugetar pentru majorările de întârziere aferente impozitului pe venit.

4.2.   „Motivul de fapt": se va înscrie detaliat modul în care contribuabilul a efectuat şi a tratat din punct de vedere fiscal o operaţiune cu influenţă în veniturile sau cheltuielile înscrise în registrul de încasări şi plăţi sau ca urmare a unor operaţiuni neevidenţiate în acesta, cu prezentarea consecinţei fiscale.

4.3. „Temeiul de drept": se va înscrie detaliat încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a celorlalte elemente prevăzute de lege.

Temeiul de drept se va înscrie atât pentru obligaţia fiscală principală, cât şi pentru accesoriile calculate la aceasta.

5. „Data comunicării": reprezintă data stabilită în conformitate cu prevederile art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi este în funcţie de modalitatea de comunicare, după cum urmează:

-  data semnării de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Această dată va fi înscrisă de contribuabil pe toate exemplarele deciziei de impunere, împreună cu semnătura de primire, la momentul primirii deciziei de impunere;

-   data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire", în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. „Confirmarea de primire" va fi anexată la exemplarul deciziei de impunere care rămâne la organul fiscal, iar o copie va fi transmisă organului fiscal competent în a cărei administrare se află contribuabilul verificat;

-   data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile prevăzute la art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

Câte o copie a anunţului publicitar, care a fost afişat, va fi anexată deciziei de impunere şi va fi transmisă împreună cu aceasta la organul fiscal competent în a cărei administrare se află contribuabilul verificat, precum şi la exemplarul rămas la organul de inspecţie fiscală care a efectuat verificarea.

6.   „Termenul de plată". Diferenţa de impozit pe venit stabilită suplimentar, precum şi obligaţiile accesorii aferente acesteia se plătesc în funcţie de data comunicării prezentei, astfel:

-   până la data de 5 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună;

-   până la data de 20 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună.

Diferenţa de impozit pe venitul anual stabilit în minus de inspecţia fiscală se restituie de organul fiscal competent, în termen de cel mult 60 de zile, cu respectarea prevederilor art. 112 sau 113, după caz, din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

7.  La „Dispoziţii finale" se va completa numărul total de pagini ale Raportului de inspecţie fiscală care se anexează la „Decizia de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere".

Formularul „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" se va întocmi pentru fiecare plătitor de impozit pe venit, în 3 exemplare, toate cu titlu de original, câte un exemplar pentru:

-   organul fiscal unde contribuabilul verificat este înregistrat ca plătitor de impozit pe venit;

-  echipa de inspecţie fiscală;

-  contribuabilul verificat.

ANEXA Nr. 3

Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularului „Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual si/sau într-o formă de asociere"

1.   Denumire: Decizie de impunere privind impozitul pe venit stabilit suplimentar de plată de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere

2.  Cod: MEF 14.13.02.18/i.v.

3.  Format: A4/t1 (număr variabil de pagini)

4.  Caracteristici de tipărire:

- se tipăreşte pe o singură faţă, utilizându-se echipamente informatice pentru editare; poate avea un număr variabil de pagini.

5.  Se difuzează: gratuit

6.    Se utilizează: la stabilirea obligaţiilor fiscale suplimentare de plată privind impozitul pe venit de către organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscală, pe baza Raportului de inspecţie fiscală.

7.  Se întocmeşte: în 3 exemplare, de organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscală.

8.  Circulă:

-   un exemplar la contribuabil;

-   un  exemplar  la organul  fiscal  care  a  efectuat inspecţia fiscală;

-   un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de gestiune a declaraţiilor şi a dosarului fiscal al contribuabilului.

9.  Se arhivează la:

-  dosarul fiscal al contribuabilului.

ANEXA Nr. 4*)

AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ

Direcţia generală .........................................................................

Administraţia finanţelor publice a...................................................

Nr. înregistrare.....................................

Data............../................../..................

DECIZIA DE IMPUNERE

privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscala pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere

1. DATE DE IDENTIFICARE ALE CONTRIBUABILULUI

Cod de inregistrare fiscală / Cod unic de înregistrare fiscală

|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

Denumire contribuabil

|____________________________________________________________|

2 DATE PRIVIND SEDIUL ACTIVITĂŢII SAU LOCUL DE DESFĂŞURARE EFECTIVĂ A ACTIVITĂŢII PRINCIPALE

Judeţ__________________Localitate______________________Sector______ Strada ____________________Nr.____ Bloc______Scara        Etaj______Ap. ________ Cod poştal ____________ Telefon________________ Fax______________E-mail_________________________________

3. DATE    PRIVIND   CREANŢA   FISCALĂ

3.1 Obligaţii fiscale suplimentare de plată

Nr. crt.

Denumire obligaţie fiscala/ obligaţii fiscale

accesorii

Perioada verificată (rd.l)/ Perioada pentru care s-au calculat obligaţii fiscale accesorii (rd.2 si 3)

Baza impozabilă

stabilită suplimentar

-lei-

Obligaţie fiscală stabilită suplimentar de plata / Obligaţii fiscale accesorii

-lei-

Cod cont bugetar

De la data

Până la data

0

1

2

3

4

5

6

1

Obligaţia fiscală principală

           zz.ll.aa

           zz.ll.aa

2

Majorări de întârziere

           zz.ll.aa

           zz.ll.aa

..

3.1.1.  Motivul de fapt

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

3.1.2.  Temeiul de drept        Act normativ:________, articol :_____,  paragraf:____, punct:_____, literă:___. alineat:

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

*) Anexa nr. 4 este reprodusă în facsimil.

  SOLUŢIONAREA DECONTULUI DE TAXĂ PE VALOAREA ADĂUGATĂ CU SUME NEGATIVE CU OPŢIUNE DE RAMBURSARE CU INSPECŢIE FISCALĂ ANTICIPATĂ

4.1 Taxa pe valoarea adăugată

Nr. crt.

Denumire obligaţie fiscală

Perioada verificată (rd. 1) /Perioada pentru care s-au calculat obligaţii fiscale accesorii (rd.2)

Suma solicitată la rambursare

TVA stabilită suplimentar

TVA respinsă la rambursare

TVA aprobată la rambursare

TVA stabilită

suplimentar de

plată(rd.l)/

Obligaţii fiscale

accesorii

de plată(rd.2)

Cod cont bugetar

De la data

Până la data

Baza impozabilă

Total TVA

stabilită

suplimentar

0

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

1

Taxa pe valoarea adăugată

zz.ll.aa

zz.ll.aa

2

Majorări de întârziere

zz.ll.aa

zz.ll.aa

X

X

X

X

4.1.1    Motivul de fapt

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

4.1.2 Temeiul de drept      Act normativ:_________, articol :_____,  paragraf:____, punct:_____, literă:___, alineat______

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

_________________________________________________________________________________________________________________

5.  Data comunicării :

Data comunicării Deciziei de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere reprezintă :

- data semnării de primire, în condiţiile art.44, alin (2), lit. a) şi b) din OG 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

-  data înscrisă de poştă la remiterea" confirmării de primire", în condiţiile art.44, alin (2), lit.c) din OG 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

-     data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar în condiţiile alin (2), lit.d) şi alin( 3) art.44 din OG 92/2003 privind Codul de   procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;

6.   Termenul de plată

Diferenţa de obligaţie fiscală stabilită suplimentar de plată de organele de inspecţie fiscală precum şi obligaţiile accesorii aferente acestora se plătesc în funcţie de data comunicării prezentei, astfel:

- până la data de 5 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 01 - 15 din lună;

- până la data de 20 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 16 - 31 din lună; 7. Dispoziţii finale

La prezenta Decizie de impunere se anexează Raportul de inspecţie fiscală care, împreună cu anexele, conţine |.....| pagini.

In conformitate cu art 175 si art 177 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, împotriva sumelor de plată şi/ sau aprobate la rambursare prin prezenta se poate face contestaţie, care se depune, în termen de 30 zile de la comunicare, la organul fiscal emitent, sub sancţiunea decăderii.

Prezenta reprezintă titlu de creanţă .

APROBAT,

AVIZAT,

ÎNTOCMIT,

Conducătorul activităţii de inspecţie fiscală

Şef serviciu/ Şef birou/ Şef compartiment

    Numele şi prenumele

   Funcţia

   Semnătura

Funcţia

Numele şi prenumele

Numele şi prenumele

Semnătura şi ştampila*

Semnătura

Ştampila se va aplica numai pentru coloana „aprobat

Cod MEF 14.13.02.18/o.f. aprobat prin OMEF nr. 149/10.05.2007

ANEXA Nr. 5

Instrucţiuni de completare a formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere"

Formularul „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" reprezintă actul administrativ fiscal emis de organele de inspecţie fiscală în aplicarea prevederilor legale privind stabilirea obligaţiilor fiscale suplimentare de plată (cu excepţia impozitului pe venit), precum şi pentru comunicarea modului de soluţionare cu inspecţie fiscală anticipată a decontului de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare.

Se va completa la finalizarea unei inspecţii fiscale generale sau parţiale, ca urmare a stabilirii de obligaţii fiscale suplimentare şi/sau accesorii aferente acestora, înscrise în Raportul de inspecţie fiscală întocmit la finalizarea acesteia.

Formularul „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" se întocmeşte de către organul de inspecţie fiscală, se avizează de şeful de serviciu/birou/compartiment şi se aprobă de conducătorul activităţii de inspecţie fiscală de care aparţine echipa de inspecţie fiscală.

Informaţiile din conţinutul formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" se vor completa după cum urmează:

1.  „Date de identificare ale contribuabilului" va cuprinde:

-   Codul de înregistrare fiscală este cel atribuit de organul fiscal competent din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare, conform prevederilor din Codul de procedură fiscală;

-     Codul unic de înregistrare atribuit potrivit legii speciale şi înregistrat la oficiul registrului comerţului.

Pentru plătitorii de TVA, codul de înregistrare fiscală/codul unic de înregistrare va fi precedat de prefixul „RO". In cazul în care persoana impozabilă nerezidentă şi-a desemnat un reprezentant fiscal, se va înscrie codul de înregistrare în scopuri de TVA atribuit reprezentantului fiscal ca mandatar al persoanei impozabile;

-    Denumire contribuabil - se va completa cu denumirea completă a contribuabilului.

2.  „Date privind sediul activităţii sau locul de desfăşurare efectivă a activităţii principale" - se va completa cu toate informaţiile care definesc complet sediul activităţii sau locul unde se desfăşoară efectiv activitatea principală.

3. „Date privind creanţa fiscală"

3.1. Obligaţii fiscale suplimentare de plată: se va completa câte un tabel pentru fiecare obligaţie fiscală stabilită suplimentar cu informaţii referitoare la:

-   rând 1 coloana 1: denumirea obligaţiei fiscale principale. In acest rând se vor înscrie: denumirea obligaţiei fiscale principale, impozitul, taxa sau contribuţia care a făcut obiectul inspecţiei fiscale (cu excepţia taxei pe valoarea adăugată, atunci când verificarea se efectuează pentru soluţionarea cu inspecţie fiscală anticipată a unui decont cu opţiunea de rambursare a soldului sumei negative de TVA);

-   rând 2 coloana 1: majorări de întârziere. In acest rând se vor înscrie cumulat dobânzile şi penalităţile de întârziere calculate până la 31 decembrie 2005 împreună cu majorările de întârziere calculate după 1 ianuarie 2006, acolo unde este cazul.

Pentru fiecare din rândurile 1 şi 2, organele de inspecţie vor înscrie următoarele:

Rând 1:

coloana 2 - data de la care începe perioada supusă verificării;

coloana 3 - data de sfârşit a perioadei supuse verificării;

coloana 4 - baza impozabilă stabilită suplimentar reprezintă valoarea totală a bazei impozabile asupra căreia se aplică cota de impozit pentru determinarea obligaţiei fiscale suplimentare;

coloana 5 - obligaţie fiscală stabilită suplimentar de plată reprezintă valoarea totală a sumelor stabilite suplimentar pentru obligaţia fiscală care a făcut obiectul inspecţiei fiscale;

coloana 6 - cod cont bugetar reprezintă codul de cont bugetar al obligaţiei fiscale care a făcut obiectul inspecţiei fiscale.

Rând 2:

coloana 2 - data de început a perioadei pentru care se calculează majorările de întârziere, pentru obligaţiile fiscale stabilite suplimentar de plată;

coloana 3 - data până la care se calculează majorările de întârziere;

coloana 4 - baza impozabilă stabilită suplimentar reprezintă obligaţia fiscală principală care a stat la calculul obligaţiilor fiscale accesorii;

coloana 5 - obligaţii fiscale accesorii reprezintă suma totală a accesoriilor calculate pentru sumele stabilite suplimentar de inspecţia fiscală.

Pentru perioadele de până la 31 decembrie 2005 se vor calcula dobânzi şi penalităţi de întârziere care se vor cumula cu majorările de întârziere datorate pentru perioada de după 1 ianuarie 2006.

coloana 6 - cod cont bugetar reprezintă codul de cont bugetar pentru majorările de întârziere.

3.1.1.  „Motivul de fapt": se va înscrie detaliat modul în care contribuabilul a efectuat şi tratat din punct de vedere fiscal o operaţiune patrimonială şi prezentarea consecinţei fiscale. Motivul de fapt se va înscrie atât pentru obligaţia fiscală principală, cât şi pentru accesoriile calculate pentru aceasta.

3.1.2.   „Temeiul de drept": se va înscrie detaliat şi clar încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a celorlalte elemente prevăzute de lege, cu prezentarea concisă a textului de lege pentru cazul constatat. Temeiul de drept se va înscrie atât pentru obligaţia fiscală principală, cât şi pentru accesoriile calculate la aceasta.

Informaţiile prevăzute la pct. 3.1.1 şi 3.1.2 se vor completa pentru fiecare obligaţie fiscală pentru care s-au constatat sume suplimentare şi/sau accesorii aferente acestora.

4. „Soluţionarea decontului de taxă pe valoarea adăugată cu sume negative cu opţiune de rambursare cu inspecţie fiscală anticipată"

Acest tabel se completează numai în cazul în care inspecţia fiscală este efectuată pentru soluţionarea unui decont de taxă pe valoarea adăugată cu sumă negativă cu opţiune de rambursare cu control anticipat şi numai dacă s-a stabilit suplimentar taxă pe valoarea adăugată.

In cazul în care se soluţionează mai multe deconturi cu sumă negativă de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, se va efectua câte o inspecţie fiscală pentru fiecare decont de taxă pe valoarea adăugată pentru care s-a solicitat rambursarea de TVA, finalizată cu un raport de inspecţie fiscală şi cu o decizie de impunere, acolo unde este cazul.

4.1. Datele privind taxa pe valoarea adăugată se vor completa în tabel după cum urmează:

Rândul 1 „Taxa pe valoarea adăugată". In acest rând se vor înscrie următoarele:

coloana 2 - data de început a perioadei supuse verificării;

coloana 3 - data de sfârşit a perioadei supuse verificării;

coloana 4 - suma solicitată la rambursare; această informaţie va fi preluată din decontul de TVA cu sume negative cu opţiune de rambursare, care a fost transmis pentru soluţionare cu inspecţie fiscală anticipată;

coloana 5 - baza impozabilă reprezintă valoarea totală a bazei impozabile asupra căreia se aplică cota legală pentru determinarea taxei pe valoarea adăugată suplimentare;

coloana 6 - total TVA stabilită suplimentar reprezintă taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar în perioada verificată;

coloana 7 - TVA respinsă la rambursare reprezintă suma cu care se diminuează TVA solicitată la rambursare ca urmare a stabilirii unor sume suplimentare. Aceasta nu poate fi mai mare decât suma stabilită suplimentar sau decât suma solicitată la rambursare;

coloana 8 - TVA aprobată la rambursare reprezintă taxa pe valoarea adăugată care urmează a fi rambursată şi se calculează ca diferenţă pozitivă între TVA solicitată la rambursare şi TVA respinsă la rambursare.

In cazul în care taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar de inspecţia fiscală este mai mare decât taxa pe valoarea adăugată solicitată la rambursare, atunci coloana „TVA respinsă la rambursare" va fi egală cu „TVA solicitată la rambursare";

coloana 9 - TVA stabilită suplimentar de plată reprezintă diferenţa pozitivă dintre taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar şi cea respinsă la rambursare;

coloana 10 - se va înscrie cod cont bugetar pentru taxa pe valoarea adăugată;

Rândul 2 „Majorări de întârziere". In acest rând se vor înscrie cumulat dobânzile şi penalităţile de întârziere calculate până la 31 decembrie 2005, împreună cu majorările de întârziere calculate după 1 ianuarie 2006, acolo unde este cazul;

coloana 2 - se va înscrie data de început a perioadei pentru care se calculează majorările de întârziere;

coloana 3 - se va înscrie data de sfârşit a perioadei pentru care s-au calculat majorări de întârziere;

coloana 5 - se va înscrie baza impozabilă pentru calculul majorărilor de întârziere şi reprezintă taxa pe valoarea adăugată stabilită suplimentar de plată;

coloana 9 - se vor înscrie obligaţiile fiscale accesorii calculate pentru TVA stabilită suplimentar;

coloana 10 - se va înscrie cod cont bugetar pentru majorările de întârziere aferente taxei pe valoarea adăugată stabilită suplimentar de plată.

4.1.1.  „Motivul de fapt": se va înscrie detaliat modul în care contribuabilul a efectuat şi tratat din punct de vedere fiscal o operaţiune patrimonială şi prezentarea consecinţei fiscale. Motivul de fapt se va înscrie atât pentru obligaţia fiscală principală, cât şi pentru accesoriile calculate pentru aceasta.

4.1.2.   „Temeiul de drept": se va înscrie detaliat încadrarea faptei constatate, cu precizarea actului normativ, a articolului, a celorlalte elemente prevăzute de lege, cu prezentarea concisă a textului de lege pentru cazul constatat. Temeiul de drept se va înscrie atât pentru taxa pe valoarea adăugată, cât şi pentru accesoriile calculate la aceasta.

Formularul „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" are rol şi de „Decizie de rambursare a taxei pe valoarea adăugată" în cazul soluţionării cu inspecţie fiscală anticipată a deconturilor cu sume negative de taxă pe valoarea adăugată cu opţiune de rambursare, în urma cărora se stabilesc diferenţe faţă de suma solicitată.

Suma aprobată la rambursare urmează procedura prevăzută la art. 112 sau 113, după caz, din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

5. „Data comunicării" actului administrativ fiscal reprezintă data stabilită în conformitate cu prevederile art. 44 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi este în funcţie de modalitatea de comunicare, după cum urmează:

-  data semnării de primire, în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. a) şi b) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. Această dată va fi înscrisă de contribuabil pe toate exemplarele deciziei de impunere, împreună cu semnătura de primire, la momentul primirii deciziei de impunere;

-   data înscrisă de poştă la remiterea „confirmării de primire", în condiţiile art. 44 alin. (2) lit. c) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare. „Confirmarea de primire" va fi anexată la exemplarul actului administrativ fiscal care rămâne la organul de inspecţie fiscală, iar o copie va fi transmisă organului fiscal competent în administrarea căruia se află contribuabilul verificat;

-   data la care expiră termenul de 15 zile de la data afişării anunţului publicitar, în condiţiile prevăzute la art. 44 alin. (2) lit. d) şi alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedură fiscală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

O copie a anunţului publicitar care a fost afişat va fi anexată deciziei de impunere şi va fi transmisă împreună cu aceasta la organul fiscal competent în administrarea căruia se află contribuabilul verificat, iar o altă copie va fi anexată la exemplarul rămas la organul de inspecţie fiscală care a efectuat verificarea.

6.   „Termenul de plată". Diferenţa de obligaţie fiscală stabilită suplimentar de plată, precum şi obligaţiile accesorii aferente acestora se plătesc, în funcţie de data comunicării prezentei, astfel:

-   până la data de 5 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 1-15 din lună;

-   până la data de 20 a lunii următoare, când data comunicării este cuprinsă în intervalul 16-31 din lună.

7.  La „Dispoziţii finale" se va completa numărul total de pagini al Raportului de inspecţie fiscală care se anexează la formularul „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere".

Formularul „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere" se va întocmi în 3 exemplare, toate cu titlu de original, câte un exemplar pentru:

-   organul fiscal unde contribuabilul verificat este înregistrat ca plătitor de obligaţii fiscale;

-  echipa de inspecţie fiscală;

-  contribuabilul verificat.

ANEXA Nr. 6

Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi păstrare a formularului „Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual si/sau într-o formă de asociere"

1.   Denumire: Decizie de impunere privind obligaţiile fiscale suplimentare de plată stabilite de inspecţia fiscală pentru persoane fizice care desfăşoară activităţi independente în mod individual şi/sau într-o formă de asociere

2.  Cod: MEF 14.13.02.18/o.f.

3.  Format A4/t1 (număr variabil de pagini)

4.  Caracteristici de tipărire:

- se tipăreşte pe o singură faţă, utilizându-se echipamente informatice pentru editare; poate avea număr variabil de pagini, în funcţie de impozitele, taxele sau contribuţiile pentru care s-au stabilit obligaţii fiscale suplimentare.

5.  Se difuzează: gratuit.

6.    Se utilizează: la stabilirea obligaţiilor fiscale suplimentare de plată de către organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscală, pe baza Raportului de inspecţie fiscală.

7.  Se întocmeşte: în 3 exemplare, de organul fiscal cu atribuţii de inspecţie fiscală.

8.  Circulă:

-   un exemplar la contribuabil;

-   un exemplar la organul fiscal care a efectuat inspecţia fiscală;

-   un exemplar la organul fiscal cu atribuţii de gestiune a declaraţiilor şi a dosarului fiscal al contribuabilului.

9.  Se arhivează la:

-  dosarul fiscal al contribuabilului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 149/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 149 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu