ORDIN
Nr. 1661 bis din 28 noiembrie 2003
pentru aprobarea Normelor metodologice privind modul de incasare si utilizare a
fondurilor banesti primite sub forma donatiilor si sponsorizarilor de catre
institutiile publice
ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 881 din 11 decembrie 2003
In temeiul art. 12 alin. (6) din Hotararea Guvernului nr. 735/2003 privind
organizarea si functionarea Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile
ulterioare, si ale art. 79 din Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu
modificarile ulterioare,
ministrul finantelor publice emite urmatorul ordin:
Art. 1
Se aproba Normele metodologice privind modul de incasare si utilizare a
fondurilor banesti primite sub forma donatiilor si sponsorizarilor de catre
institutiile publice, prezentate in anexa care face parte integranta din
prezentul ordin.
Art. 2
Directia generala a contabilitatii publice, Directia generala de sinteza a
politicilor bugetare, Directia generala de programare bugetara sectoriala si
securitate sociala, celelalte directii interesate din cadrul Ministerului
Finantelor Publice, precum si institutiile publice, indiferent de modalitatea
de finantare, vor lua masuri pentru ducerea la indeplinire a prevederilor
prezentului ordin.
Art. 3
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
ANEXA 1
NORME METODOLOGICE
privind modul de incasare si utilizare a fondurilor banesti primite sub forma
donatiilor si sponsorizarilor de catre institutiile publice
CAP. 1
Incasarea donatiilor si sponsorizarilor
Art. 1
Potrivit prevederilor art. 63 alin. (1) si (2) din Legea nr. 500/2002
privind finantele publice, cu modificarile ulterioare, fondurile banesti
primite sub forma de donatii si sponsorizari de catre institutiile publice,
indiferent de modalitatea de finantare, se varsa direct la bugetul din care
acestea se finanteaza.
Art. 2
In temeiul prevederilor legale de mai sus, institutiile publice au
obligatia de a solicita persoanelor fizice sau juridice de la care primesc
fonduri banesti in lei, reprezentand donatii si/sau sponsorizari, virarea
sumelor respective la bugetele din care acestea sunt finantate, in urmatoarele
conturi de venituri bugetare sau de disponibilitati, dupa caz, deschise la
unitatile Trezoreriei Statului:
a) 20.40.01.01 "Veniturile bugetului de stat - donatii si
sponsorizari", pentru institutiile publice finantate integral din bugetul
de stat;
b) 22.40.04.01 "Veniturile bugetului asigurarilor sociale de stat -
donatii si sponsorizari", pentru institutiile publice finantate integral
din bugetul asigurarilor sociale de stat;
c) 30.04 "Disponibil al bugetului asigurarilor pentru somaj",
pentru institutiile publice finantate din acest buget*);
d) 30.15 "Disponibil al Fondului national unic de asigurari sociale de
sanatate", pentru institutiile publice finantate din bugetul acestui
fond*);
e) 50.25 "Disponibil din venituri proprii al institutiilor publice ale
administratiei publice centrale", pentru institutiile publice autonome si
institutiile publice finantate integral din venituri proprii;
f) 50.09 "Disponibil al institutiilor publice subventionate de la
bugetul de stat", pentru institutiile publice finantate din venituri
proprii si subventii acordate din bugetul de stat;
g) 50.41 "Disponibil din activitatea sanitara";
h) 50.46.01 "Disponibil pentru finantarea activitatii de baza a
institutiilor de invatamant superior din taxe si activitati desfasurate";
i) alte conturi de disponibilitati prin care se deruleaza executia
bugetelor institutiilor publice.
------------
*) Incepand cu anul 2004, donatiile si sponsorizarile cuvenite bugetului
asigurarilor pentru somaj si bugetului Fondului national unic de asigurari
sociale de sanatate se vireaza in conturile de venituri bugetare deschise la
unitatile Trezoreriei Statului, la subcapitolul "Donatii si
sponsorizari". Utilizarea donatiilor si sponsorizarilor primite se va
efectua, dupa introducerea modificarilor corespunzatoare in bugete, in limita
creditelor bugetare deschise si repartizate.
Art. 3
(1) Donatiile si sponsorizarile primite in valuta de catre institutiile
publice se incaseaza in conturi deschise pe numele acestora la banci.
(2) Pe masura necesitatilor de finantare a cheltuielilor in lei sau la alte
termene stabilite de catre ordonatorul de credite, dar nu mai tarziu de finele
anului bugetar, institutiile publice au obligatia de a dispune bancilor la care
isi au deschise conturile in valuta virarea echivalentului in lei al sumelor in
valuta incasate sub forma donatiilor si sponsorizarilor in conturile prevazute
la art. 2.
(3) Dobanda aferenta disponibilitatilor din donatii si sponsorizari
pastrate in conturile deschise la banci, precum si dobanda aferenta
disponibilitatilor din donatii si sponsorizari pastrate in conturi deschise la
Trezoreria Statului de catre institutiile publice finantate integral din
venituri proprii se utilizeaza pe destinatiile stabilite de transmitatori sau
se restituie acestora, dupa caz, in functie de clauzele prevazute in actele de
donatie/sponsorizare.
Art. 4
Donatiile si sponsorizarile primite in valuta, din care urmeaza sa se
efectueze, potrivit reglementarilor in vigoare, plati in valuta pe teritoriul
Romaniei sau in exterior, pot fi incasate si utilizate in/din contul de valuta
deschis la banci, fara virarea in conturile prevazute la art. 2 a
echivalentului in lei al acestor sume.
CAP. 2
Introducerea modificarilor in bugetele institutiilor publice
Art. 5
(1) Institutiile publice care beneficiaza de donatii si/sau sponsorizari au
obligatia de a solicita ordonatorilor de credite ierarhic superiori majorarea
bugetelor de venituri si cheltuieli, in termen de maximum 5 zile lucratoare de
la virarea sumelor in lei sau a echivalentului in lei al sumelor in valuta
primite in conturile de venituri bugetare sau de disponibilitati, dupa caz,
prezentand acestora urmatoarele documente justificative:
a) copia actului de donatie sau de sponsorizare;
b) copia ordinului de plata, prin care sumele in lei sau echivalentul in
lei al sumelor in valuta reprezentand donatii/sponsorizari din care se
efectueaza plati in lei au fost virate in conturile corespunzatoare deschise la
Trezoreria Statului;
c) copia extrasului contului de venituri bugetare sau de disponibilitati
deschis la Trezoreria Statului, in care au fost inregistrate
donatiile/sponsorizarile primite, dupa caz.
(2) Pentru donatiile si/sau sponsorizarile prevazute la art. 4 institutiile
publice beneficiare au obligatia de a solicita ordonatorilor de credite
ierarhic superiori introducerea modificarilor corespunzatoare in bugetele de
venituri si cheltuieli, in termen de 5 zile lucratoare de la primirea acestora,
prezentand in acest scop Situatia donatiilor si sponsorizarilor primite in
valuta din care se efectueaza plati in valuta, prevazuta in anexa nr. 1, in
care se completeaza datele din col. 0 - 9, la care se anexeaza copia
documentului de plata prin care donatiile/sponsorizarile au fost incasate in contul
de valuta deschis la banca, impreuna cu copia extrasului de cont.
(3) Institutiile publice finantate integral din bugetul de stat, cu sediul
in strainatate, transmit situatia prevazuta in anexa nr. 1, impreuna cu
documentele prevazute la alin. (2), ordonatorului principal de credite.
Art. 6
(1) Ordonatorii principali de credite analizeaza propunerile de majorare a
bugetelor de venituri si cheltuieli prezentate de ordonatorii de credite
secundari, precum si pe cele intocmite pentru donatiile si sponsorizarile
primite pentru activitatea proprie, le centralizeaza si intocmesc lunar
formularul "Propunere de majorare a bugetului de venituri si cheltuieli
corespunzator donatiilor si/sau sponsorizarilor primite", prevazut in
anexa nr. 2, care se transmite Ministerului Finantelor Publice in termen de 10
zile de la expirarea lunii.
(2) Formularul prevazut in anexa nr. 2 nu se intocmeste pentru donatiile si
sponsorizarile primite de catre institutiile publice finantate integral sau
partial din venituri proprii, introducerea modificarilor corespunzatoare in
bugetele de venituri si cheltuieli ale acestora fiind de competenta persoanelor
abilitate de lege sa aprobe aceste bugete.
Art. 7
Ministerul Finantelor Publice, pe baza documentelor prezentate de
ordonatorii principali de credite conform prevederilor art. 6, introduce
modificarile corespunzatoare in volumul si in structura bugetului de stat,
bugetului asigurarilor sociale de stat si bugetelor fondurilor speciale, dupa
caz, precum si in bugetele acestora.
Art. 8
(1) Dupa instiintarea de catre Ministerul Finantelor Publice in legatura cu
modificarile introduse in bugete ca urmare a donatiilor si sponsorizarilor
primite, ordonatorii principali de credite repartizeaza creditele bugetare cu
care bugetele respective au fost majorate, pentru bugetul propriu si/sau pentru
bugetele institutiilor publice ierarhic inferioare, ai caror conducatori sunt
ordonatori secundari ori tertiari de credite, dupa caz, si aproba bugetele
respective.
(2) Ordonatorii secundari de credite, dupa aprobarea de catre ordonatorii
principali de credite a bugetelor modificate, vor proceda la repartizarea
creditelor bugetare pentru bugetul propriu si/sau pentru bugetele institutiilor
publice ierarhic inferioare, ai caror conducatori sunt ordonatori tertiari de
credite, dupa caz, si aproba bugetele respective.
CAP. 3
Utilizarea donatiilor si sponsorizarilor
Art. 9
In limita donatiilor si sponsorizarilor primite, ordonatorii de credite pot
dispune plati numai pentru destinatiile aprobate de transmitator, astfel:
a) institutiile publice finantate integral din bugetul de stat si bugetul
asigurarilor sociale de stat - din conturile de cheltuieli bugetare, in limita
creditelor bugetare deschise si repartizate;
b) institutiile publice finantate integral din venituri proprii,
institutiile publice autonome si institutiile publice finantate din venituri
proprii si subventii acordate din bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale
de stat - din conturile de disponibilitati prin care se gestioneaza bugetele
acestora;
c) institutiile publice finantate integral din bugetul asigurarilor pentru
somaj sau din bugetul Fondului national unic de asigurari sociale de sanatate -
din conturile de cheltuieli corespunzatoare fondurilor speciale respective;
d) institutiile publice, indiferent de modul de finantare, care efectueaza
plati in valuta din donatiile si/sau sponsorizarile primite - din conturile
deschise la banci.
Art. 10
(1) Institutiile publice prevazute la art. 9 lit. d), finantate integral
din bugetul de stat sau din bugetul asigurarilor sociale de stat, dupa
majorarea bugetelor, vor proceda la virarea donatiilor si/sau sponsorizarilor
primite in conturile de venituri bugetare prevazute la art. 2 lit. a) sau b),
dupa caz, astfel:
a) institutiile publice cu sediul in Romania vireaza echivalentul in lei al
donatiilor/sponsorizarilor primite, in limita creditelor bugetare deschise si
repartizate in acest scop, din contul propriu de cheltuieli bugetare deschis la
Trezoreria Statului (23 "Cheltuielile bugetului de stat" - analitic
capitol/titlu de cheltuieli bugetare sau 25 "Cheltuielile bugetului
asigurarilor sociale de stat" - analitic capitol/titlu de cheltuieli bugetare,
dupa caz) la nivelul sumelor in lei inscrise in col. 9 din anexa nr. 1;
b) pentru institutiile publice cu sediul in strainatate virarea sumelor se
efectueaza de catre ordonatorul principal de credite, din contul propriu de
cheltuieli bugetare deschis la Trezoreria Statului (23 "Cheltuielile
bugetului de stat" - analitic capitol/titlu de cheltuieli bugetare sau 25
"Cheltuielile bugetului asigurarilor sociale de stat" - analitic
capitol/titlu de cheltuieli bugetare, dupa caz) la nivelul sumelor in lei
inscrise in col. 9 din anexa nr. 1.
(2) Pentru donatiile si sponsorizarile prevazute la alin. (1) institutiile
publice beneficiare au obligatia ca in termen de 5 zile lucratoare de la
utilizarea integrala a sumelor in valuta sa comunice ordonatorului de credite
ierarhic superior, pe baza datelor din contabilitatea proprie, diferentele
favorabile/nefavorabile de curs valutar inregistrate in executie fata de datele
comunicate initial prin situatia prevazuta in anexa nr. 1, care se inscriu in
col. 10. Cu diferentele favorabile de curs valutar urmeaza sa se majoreze
bugetele institutiilor publice beneficiare, potrivit precizarilor art. 6 - 8.
(3) Dupa majorarea corespunzatoare a bugetelor, diferentele favorabile de
curs valutar se vireaza la bugetul carora acestea se cuvin, potrivit
precizarilor alin. (1) lit. a) si b), dupa caz.
(4) In cazul in care se inregistreaza diferente nefavorabile de curs
valutar, sumele in lei virate in plus la buget se recupereaza pe baza de ordin
de plata pentru Trezoreria Statului (OPHT), intocmit de catre institutia
publica care a virat sumele respective, din contul de venituri bugetare in care
aceste sume au fost virate in urmatoarele conturi:
- in contul de cheltuieli bugetare, in situatia in care
donatiile/sponsorizarile au fost primite si utilizate integral in cursul
aceluiasi an bugetar;
- in contul de venituri bugetare "Restituiri din finantarea bugetara a
anilor precedenti", in cazul in care donatiile/sponsorizarile nu se
utilizeaza integral in cursul anului bugetar in care acestea au fost primite.
(5) La ordinul de plata pentru Trezoreria Statului (OPHT), prin care se
recupereaza diferentele nefavorabile de curs valutar, se anexeaza situatia
prevazuta in anexa nr. 1, din care trebuie sa rezulte cuantumul sumelor de
recuperat.
Art. 11
(1) Sumele ramase neutilizate din donatiile si/sau sponsorizarile care,
potrivit actelor de donatie/sponsorizare, trebuie restituite transmitatorilor
se restituie de catre institutiile publice beneficiare din contul de venituri
bugetare sau de disponibilitati, dupa caz, in care acestea au fost virate.
(2) Restituirea donatiilor si/sau sponsorizarilor ramase neutilizate de
catre institutiile publice finantate integral de la bugetul de stat sau din
bugetul asigurarilor sociale de stat, dupa caz, din contul de venituri bugetare
in care acestea au fost virate se efectueaza pe baza de ordin de plata pentru
Trezoreria Statului (OPHT), intocmit de institutia publica respectiva, la care
se anexeaza Contul de executie al donatiilor si/sau sponsorizarilor primite,
care va cuprinde informatiile cu privire la primirea si utilizarea
donatiilor/sponsorizarilor respective, prevazute in anexa nr. 3.
(3) Eventualele sume ramase neutilizate din donatiile si/sau sponsorizarile
primite si utilizate in valuta, care, potrivit actelor de donatie/sponsorizare,
trebuie restituite transmitatorilor se restituie din conturile de valuta
deschise la banci.
(4) Creditele bugetare ramase disponibile ca urmare a donatiilor si/sau
sponsorizarilor restituite transmitatorilor nu pot fi utilizate pentru alte
destinatii si se anuleaza de drept la finele anului bugetar.
CAP. 4
Regimul donatiilor si sponsorizarilor ramase neutilizate la finele anului
bugetar
Art. 12
Pentru utilizarea in anul urmator a donatiilor si sponsorizarilor cu care
au fost majorate in cursul anului bugetele de venituri si cheltuieli ale
institutiilor publice, in limita carora nu au fost dispuse plati, se va proceda
astfel:
1. Institutiile publice isi transfera sumele reprezentand
donatii/sponsorizari ramase disponibile din contul corespunzator de cheltuieli
bugetare sau de disponibilitati, dupa caz, deschise la Trezoreria Statului, in
contul 50.07 "Disponibil din donatii si sponsorizari ramase neutilizate la
finele anului".
La ordinul de plata pentru Trezoreria Statului (OPHT) prin care se face
transferul donatiilor/sponsorizarilor in contul 50.07 "Disponibil din
donatii si sponsorizari ramase neutilizate la finele anului", deschis la
Trezoreria Statului, institutiile publice vor anexa Contul de executie a
donatiilor/sponsorizarilor primite si utilizate in anul ... (anexa nr. 3).
Soldul donatiilor si/sau sponsorizarilor ramase neutilizate la finele anului,
inscris in anexa nr. 3, trebuie sa coincida cu suma care se transfera la finele
anului in contul 50.07 "Disponibil din donatii si sponsorizari ramase
neutilizate la finele anului".
2. Institutiile publice care inregistreaza la finele anului bugetar
donatii/sponsorizari ramase neutilizate, acordate de transmitatori diferiti
prin acte de donatie/sponsorizare distincte, vor transfera in contul 50.07
"Disponibil din donatii si sponsorizari ramase neutilizate la finele
anului" sumele ramase disponibile, pe baza de ordine de plata pentru
Trezoreria Statului (OPHT), la care vor fi anexate conturi de executie a
donatiilor/sponsorizarilor primite si utilizate, intocmite distinct pentru
fiecare donator sau sponsor.
3. Utilizarea in anul urmator a donatiilor/sponsorizarilor ramase
neutilizate la finele anului bugetar se efectueaza din contul 50.07
"Disponibil din donatii si sponsorizari ramase neutilizate la finele
anului", pe destinatiile stabilite de transmitator si la subdiviziunile de
cheltuieli bugetare inscrise la nr. crt. 3 "Soldul donatiilor si/sau
sponsorizarilor ramase neutilizate la finele anului" din anexa nr. 3,
intocmita la transferarea soldului.
4. Donatiile si/sau sponsorizarile prevazute la art. 4, ramase neutilizate
la finele anului bugetar in conturile in valuta deschise la banci, se
utilizeaza in anul urmator din acelasi cont, pe destinatiile stabilite de
transmitator.
Art. 13
Donatiile si/sau sponsorizarile primite in cursul lunii decembrie, cu care
nu mai pot fi majorate bugetele de venituri si cheltuieli ale institutiilor
publice si in consecinta nu mai pot fi utilizate in cursul anului bugetar, vor
fi incasate de catre institutiile publice beneficiare in contul 50.05
"Sume de mandat si in depozit" deschis la unitatile Trezoreriei
Statului sau in contul de valuta deschis la banca, dupa caz, urmand ca virarea
sumelor respective in contul de venituri bugetare corespunzator sau de
disponibilitati, dupa caz, precum si majorarea creditelor bugetare in bugetele
institutiilor publice beneficiare, potrivit precizarilor art. 6 - 8, in scopul
efectuarii de cheltuieli, sa se realizeze in primele 10 zile ale anului bugetar
urmator.
Art. 14
Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezentele norme metodologice.
ANEXA 1
la normele metodologice
...............................
(Denumirea institutiei publice)
SITUATIA
donatiilor si sponsorizarilor primite in valuta, din care se efectueaza plati
in valuta
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
C - Capitol
S - Subcapitol
T - Titlu
______________________________________________________________________________
| Denumirea | Subdiviziunea |Felul | Valoarea la |Valoarea la
|
| indicatorului | bugetara (Cod) |valutei| data incasarii |data utilizarii
|
| | | | |integrale
|
|
|________________|_______|____________________|________________|
| |C|S|T|Art.|Alin.| |In |Curs | In |Diferente| Suma
|
| | | | | | | |valuta|valutar| lei |de curs |in
lei|
| | | | | | | | | | | (+/-) |
|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
| 0 |1|2|3| 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |9=7x8| 10 | 11=
|
| | | | | | | | | | | | 9+10
|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|Venituri din | | | | | | | | | | |
|
|donatii si/sau | | | | | | | | | | |
|
|sponsorizari | | | | | | | | | | |
|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|Propuneri de | | | | | | | | | | |
|
|credite | | | | | | | | | | |
|
|bugetare | | | | | | | | | | | |
|Total, | | | | | | | | | | |
|
|din care: | | | | | | | | | | |
|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|- Subdiviziunea| | | | | | | | | | |
|
| bugetara | | | | | | | | | | |
|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
|_______________|_|_|_|____|_____|_______|______|_______|_____|_________|______|
Ordonator de credite, Conducatorul compartimentului
......................... financiar-contabil,
....................................
ANEXA 2
la normele metodologice
...............................
(Denumirea institutiei publice)
PROPUNERE
de majorare a bugetului de venituri si cheltuieli corespunzator donatiilor
si/sau sponsorizarilor primite in luna ...../anul ......
______________________________________________________________________________
| Denumirea indicatorului | Subdiviziunea bugetara (Cod) |Suma in
lei|
|
|________________________________________|___________|
| |Capitol|Subcapitol|Titlu|Articol|Alineat|
|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|Venituri din donatii | | | | | |
|
|si/sau sponsorizari | | | | | |
|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|Propuneri de credite | | | | | |
|
|bugetare | | | | | |
|
|Total, din care: | | | | | |
|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|- Subdiviziunea bugetara | | | | | |
|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
|_________________________|_______|__________|_____|_______|_______|___________|
Ordonator principal de credite, Conducatorul compartimentului
.................................. financiar-contabil,
.................................
ANEXA 3
la normele metodologice
CONTUL DE EXECUTIE
a donatiilor/sponsorizarilor primite si utilizate in anul .......
______________________________________________________________________________
|Nr. | Denumirea indicatorului | Codul | Suma
|
|crt.| | indicatorului | - lei -
|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
| 1.| Veniturile din donatii si/sau sponsorizari | |
|
| | primite si virate la buget | |
|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
| 2.| Total plati efectuate in limita donatiilor | |
|
| | si/sau sponsorizarilor primite, din care: | |
|
| | ............................................. | |
|
| | (pe subdiviziunile clasificatiei bugetare) | |
|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
| 3.| Soldul donatiilor si/sau sponsorizarilor | |
|
| | ramase neutilizate la finele anului, din care:| |
|
| | ............................................. | |
|
| | (pe subdiviziunile de cheltuieli ale | |
|
| | clasificatiei bugetare) | |
|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
|____|_______________________________________________|_______________|_________|
Ordonator de credite, Conducatorul compartimentului
.......................... financiar contabil,
...................................