E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 618/169 din 29 martie 2004

privind reglementarea controlului in traficul rutier al ansamblurilor de vehicule formate din autotractoare cu axa simpla motoare si semiremorci specializate basculante

ACT EMIS DE: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI


SmartCity3

              Nr. 618 din 29 martie 2004
              MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
              Nr. 169 din 1 aprilie 2004
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 319 din 13 aprilie 2004

    In temeiul prevederilor art. 2 pct. 50 si ale art. 5 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 740/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului, precum si ale art. 9 alin. (4) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 63/2003 privind organizarea si functionarea Ministerului Administratiei si Internelor,

    ministrul transporturilor, constructiilor si turismului si ministrul administratiei si internelor emit urmatorul ordin:

    Art. 1
    Se aproba reglementarile privind controlul in traficul rutier al ansamblurilor de vehicule formate din autotractoare cu axa simpla motoare si semiremorci specializate basculante, in vederea eliminarii efectelor distructive produse de aceste ansambluri asupra infrastructurii rutiere.
    Art. 2
    Echipajele mobile mixte de control al traficului rutier, constituite din reprezentanti ai Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R., Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A., Regiei Autonome "Registrul Auto Roman", Directiei de Politie Rutiera si ai Directiei de Politie Transporturi, vor efectua activitatea de control prin deplasare permanenta pe intreaga retea de drumuri nationale din Romania, zilnic, 24 de ore, inclusiv in zilele nelucratoare, potrivit programelor de control comune.
    Art. 3
    Compania Nationala de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A. va stabili pe reteaua de drumuri nationale amplasamente fixe de control prin cantarire, avand dotare corespunzatoare, astfel incat sa fie permisa scoaterea din trafic a vehiculelor rutiere supuse controlului fara a fi perturbate fluenta traficului rutier si siguranta circulatiei.
    Art. 4
    (1) In trafic, stabilirea situatiilor de depasire a masei maxime admise pe axa motoare a ansamblului de vehicule se face pe baza graficelor orientative prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin, iar a situatiilor de depasire a masei totale maxime admise se face pe baza documentelor de control.
    (2) Vehiculele aflate in una dintre situatiile prevazute la alin. (1) vor fi indrumate si insotite de echipajul de politie impreuna cu un reprezentant al Companiei Nationale de Autostrazi si Drumuri Nationale din Romania - S.A., pana la cel mai apropiat amplasament fix de control, in vederea efectuarii cantaririi.
    Art. 5
    (1) In conditiile in care la cantarire se constata depasirea limitelor masice autorizabile pe axe sau totale maxim admise, prevazute pentru categoria de drum national pe care s-a circulat, echipajele mobile mixte de control al traficului rutier vor aplica sanctiunile prevazute de reglementarile specifice in vigoare.
    (2) O data cu intocmirea procesului-verbal de constatare si sanctionare a contraventiei se vor lua si urmatoarele masuri administrative:
    a) eliberarea autorizatiei speciale de transport, valabila pentru traseul parcurs pana la locul controlului;
    b) imobilizarea vehiculului respectiv in afara partii carosabile si descarcarea sa in vederea incadrarii in greutatea admisa;
    c) suspendarea pentru o perioada de 6 luni a licentei de executie pentru vehicul, in cazul repetarii abaterii.
    (3) In cazul prevazut la alin. (1) se poate continua traseul de catre ansamblurile de vehicule mentionate numai dupa transbordarea partiala sau totala a incarcaturii de catre operatorul de transport in unul sau mai multe vehicule, astfel incat acestea sa se incadreze in limitele masice maxime admise pe axe.
    Art. 6
    In primul proces-verbal de constatare si sanctionare a contraventiei se va mentiona in mod expres suspendarea de catre reprezentantii Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R. a licentei de executie pentru vehicul pentru o perioada de 6 luni, in cazul repetarii abaterii.
    Art. 7
    In cazul sanctiunilor aplicate conform art. 5, numerele de inmatriculare ale vehiculelor si datele de identificare a operatorilor de transport vor fi inscrise, prin grija Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R., in baza de date proprie.
    Art. 8
    In cazul unor abateri repetate, sanctionate conform art. 5 prin suspendarea licentelor de executie ale vehiculelor, Autoritatea Rutiera Romana - A.R.R. va suspenda licenta de transport rutier public, licenta de transport rutier in interes propriu sau autorizatia de transport in interes propriu, dupa caz, pentru o perioada de 3 luni la prima aplicare a sanctiunii si pentru o perioada de 6 luni la o a doua aplicare a sanctiunii.
    Art. 9
    Pentru ducerea la indeplinire a sarcinilor specifice de control, unitatile din subordinea Ministerului Transporturilor, Constructiilor si Turismului si ale Ministerului Administratiei si Internelor vor asigura dotarea cu mijloace de deplasare si instalatii portabile de cantarire.
    Art. 10
    Prevederile prezentului ordin se completeaza cu dispozitiile Ordinului ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei si al ministrului de interne nr. 29/206/2002 pentru infiintarea echipajelor mobile mixte de control al traficului rutier, formate din reprezentanti ai regiilor autonome "Administratia Nationala a Drumurilor din Romania" si "Registrul Auto Roman", precum si ai Autoritatii Rutiere Romane - A.R.R., impreuna cu organe de control apartinand Inspectoratului General al Politiei si Inspectoratului General al Politiei de Frontiera, ale Ordinului ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei si al ministrului de interne nr. 852/289/2002 privind aprobarea Normelor metodologice pentru organizarea si efectuarea activitatilor de control de catre echipajele mixte de control al traficului rutier si ale Ordinului ministrului lucrarilor publice, transporturilor si locuintei nr. 1.842/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de autorizare si efectuare a transporturilor rutiere si a activitatilor conexe acestora, cu modificarile si completarile ulterioare.
    Art. 11
    Prezentul ordin se va publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, si va intra in vigoare la 3 zile de la data publicarii.

                         Ministrul transporturilor,
                        constructiilor si turismului,
                            Miron Tudor Mitrea

                             Ministru de stat,
                   ministrul administratiei si internelor,
                                Ioan Rus

    ANEXA 1*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

    Figura 1, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca ACKERMANNFRUEHAU SMKS 24 (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 3.

    Figura 2, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca ATM OKA 15/27 (M totala = 42 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 4.

    Figura 3, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca BLUMHARDT SAK-H/LM 40.24 (M totala = 35 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 5.

    Figura 4, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca BSS NS 1 36.27.24 (M totala = 36 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 6.

    Figura 5, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca CARNEHL CHKS/AL (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 7.

    Figura 6, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca FELDBINDER MUL 403 (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 8.

    Figura 7, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca FLIEGL DHKS 350 (M totala = 35 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 9.

    Figura 8, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca GERMANIA VOLKNER FAHRZEUGBAU (M totala = 35 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 10.

    Figura 9, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca GOTHAER SK1 24-7.5 (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 11.

    Figura 10, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca HENDRIKS KISA34 (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 12.

    Figura 11, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca I.M. MIRSA SRB 3402 (M totala = 34,5 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 13.

    Figura 12, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca KAESSBOHRER SKB 10-24L (M totala = 35 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 14.

    Figura 13, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca KAESSBOHRER SKM 10-24L (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 15.

    Figura 14, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca KAISER ROBUSTE S 3803C/H-K (M totala = 34,5 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 16.

    Figura 15, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca LAG 0-3-34 KS (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 17.

    Figura 16, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca KOEGEL SK-24 (M totala = 35 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 18.

    Figura 17, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca LANGENDORF SKS (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 19.

    Figura 18, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca LANGENDORF SKA 24/29 (M totala = 35 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 20.

    Figura 19, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca MEIERLING MSK 24 (M totala = 35 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 21.

    Figura 20, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca MEILLER MHKS 41/3 S (M totala = 35 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 22.

    Figura 21, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca REISCH RHKS-35/24AL (M totala = 34,4 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 23.

    Figura 22, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca REISCH RHKS-35/24AL (M totala = 34,8 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 24.

    Figura 23, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca RENDERS CHEMNITZ (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 25.

    Figura 24, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca SCHMITZ SKI 24/8.2 (M totala = 35 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 26.

    Figura 25, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca SCHMITZ SKI 24/8.2 (M totala = 39 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 27.

    Figura 26, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca SCHWARTZMULLER 3A-ALMKSH-E (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 28.

    Figura 27, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca STAS 0-34/3 FAK LBL (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 29.

    Figura 28, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca TRAILOR S 343 LB (M totala = 34 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 30.

    Figura 29, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca TURCIA NEVKARSAN NEV KY (M totala = 33,2 tone), se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 31.

    Figura 30, reprezentand graficul pentru stabilirea masei totale pe axa spate vehicul tractor cu semiremorca MONTENEGRO SVF 2G 20S (M totala = 33 tone) 2AXE, se gaseste in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 319 din 13 aprilie 2004, la pagina 32.



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 169/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 169 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 169/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu