ORDIN Nr. 17
din 28 ianuarie 2009
pentru modificarea si
completarea anexei L „Norme metodologice privind modul de acordare a
sprijinului financiar si conditiile de eligibilitate pentru activitatile din
sectorul zootehnic, asa cum sunt prevazute la lit. a), b) si d) din anexa nr. 3
la Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 123/2006" la Ordinul ministrului
agriculturii, padurilor si dezvoltarii rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea
normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru
activitatile din sectorul vegetal, zootehnic, al imbunatatirilor funciare si al
organizarii si sistematizarii teritoriului, precum si conditiile de
eligibilitate
ACT EMIS DE:
MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR SI DEZVOLTARII RURALE
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 66 din 4 februarie 2009
Văzând Referatul Direcţiei politici de piaţă în
zootehnie nr. 126.044/2009,
având în vedere prevederile art. 16 alin. (2) din
Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006 pentru aprobarea acordării
sprijinului financiar producătorilor agricoli din sectorul vegetal, zootehnic,
al îmbunătăţirilor funciare şi al organizării şi sistematizării teritoriului,
aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 125/2007, cu modificările
şi completările ulterioare,
în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 8/2009 privind organizarea
şi funcţionarea Ministerului Agriculturii, Pădurilor şi Dezvoltării Rurale,
ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării
rurale emite următorul ordin:
Art. I. -Anexa L „Norme metodologice privind modul de acordare a
sprijinului financiar şi condiţiile de eligibilitate pentru activităţile din
sectorul zootehnic, aşa cum sunt prevăzute la lit. a), b) şi d) din anexa nr. 3
la Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 123/2006" la Ordinul ministrului
agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr. 850/2006 pentru aprobarea
normelor metodologice privind modul de acordare a sprijinului financiar pentru
activităţile din sectorul vegetal, zootehnic, al îmbunătăţirilor funciare şi al
organizării şi sistematizării teritoriului, precum şi condiţiile de eligibilitate,
publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.054 şi 1.054 bis din 30 decembrie 2006, cu modificările şi
completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
1. In cuprinsul anexei L,
sintagmele: „sucursala judeţeană a Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru
Agricultură, respectiv a municipiului Bucureşti, după caz" şi „Şef
sucursală" se înlocuiesc cu sintagmele „centrul judeţean al Agenţiei de
Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti,
după caz", respectiv „Director
executiv".
2. La articolul 6, alineatul (3) se modifică şi va
avea următorul cuprins:
„(3) Plata sprijinului financiar se face în rate lunare
egale, începând cu luna pentru care a fost depusă cererea, pentru controlul
oficial al producţiei prevăzut la alin. (2) lit. a) şi d), iar pentru controlul
oficial al producţiei prevăzut la alin. (2) lit. b) şi c) plata sprijinului
financiar se face într-o singură tranşă anuală la terminarea perioadei de
control."
3. La articolul 18 alineatul (1), partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 18. - (1) Producătorii agricoli, persoane fizice
şi/sau juridice, crescători de porcine, beneficiază de sprijin financiar pentru
animalele identificate şi înregistrate conform normelor sanitare veterinare în
vigoare, animale abatorizate în abatoare care clasifică carcasele conform
Sistemului de clasificare a carcaselor EUROP şi:".
4. La articolul 18 alineatul
(1) şi la articolul 20 alineatele (1) şi (3), literele a), b) şi c) se modifică
şi vor avea următorul cuprins:
,,a) livrate la abatoare autorizate sanitar veterinar;
b) abatorizate în regim de prestare de servicii în
abatoare autorizate sanitar veterinar;
c) abatorizate în abatoare proprii, autorizate sanitar veterinar,
în cadrul unităţilor integrate şi a căror activitate
este evidenţiată distinct."
5. La articolul 19,
alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 19. - (1) Pentru a beneficia de sprijinul
financiar prevăzut la alin. (1) al art. 18, producătorii agricoli, crescători
de porcine, trebuie să completeze o cerere, al cărei model este prevăzut în
anexa nr. 10, şi să o depună la centrul judeţean al Agenţiei de Plăţi şi
Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti, după caz,
în termen de 30 de zile de la data înscrisă pe borderoul de
achiziţie/factură/nota de intrare-recepţie, după caz, pentru porcii
abatorizati, însoţită de documente, pentru fiecare categorie de beneficiar şi
în funcţie de regimul utilizării abatorului."
6. La articolul 19
alineatul (3) litera c), punctele 2 şi 3 se modifică şi vor avea următorul
cuprins:
„2. copie de pe formularul de mişcare pentru fiecare
animal sau grup de animale, conform prevederilor Ordinului preşedintelui
Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr.
83/2008 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Programului
acţiunilor privind identificarea şi înregistrarea porcinelor, ovinelor şi
caprinelor, precum şi a Programului acţiunilor privind identificarea şi
înregistrarea bovinelor sau ale Ordinului preşedintelui Autorităţii Naţionale
Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr. 85/2008 pentru
aprobarea Normei sanitare veterinare privind sistemul de identificare şi înregistrare
a suinelor, după caz;
3. copie de pe autorizarea
sanitară veterinară pentru activitatea de abatorizare;".
7. La articolul 19
alineatul (3) litera c), punctul 4 se abrogă.
8. La articolul 20, alineatele (1) şi (3), părţile
introductive se modifică şi vor avea următorul cuprins:
„Art. 20. - (1) Producătorii agricoli, persoane fizice
şi/sau juridice, crescători de bovine, beneficiază de sprijin financiar pentru
bovinele adulte abatorizate în abatoare autorizate sanitar veterinar care
clasifică carcasele conform Sistemului de clasificare a carcaselor EUROP, animale identificate şi
înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare:
........................................................................................................................................................................ .........................................................
(3) Producătorii agricoli, persoane fizice şi/sau
juridice, crescători de ovine, beneficiază de sprijin financiar pentru animalele
abatorizate în abatoare autorizate sanitar veterinar care clasifică carcasele
conform Sistemului de clasificare a carcaselor EUROP, animale identificate şi
înregistrate conform normelor sanitare veterinare în vigoare:".
9. La articolul 21,
alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 21. - (1) Pentru a beneficia de sprijinul
financiar prevăzut la alin. (1) şi (3) ale art. 20, producătorii agricoli,
crescători de bovine adulte/ovine, trebuie să completeze o cerere, al cărei
model este prevăzut în anexa nr. 10, şi să o depună la centrul judeţean al
Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului
Bucureşti, după caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisă pe borderoul
de achiziţie/factură/nota de intrare-recepţie, după caz, pentru bovinele
adulte/ovinele abatorizate, însoţită de documente, pentru fiecare categorie de
beneficiar şi în funcţie de regimul utilizării abatorului."
10. La articolul 21
alineatul (2), litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:
,,b) copie de pe formularul de mişcare pentru fiecare
animal sau grup de animale, conform prevederilor Ordinului preşedintelui
Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr.
83/2008;".
11. La articolul 21
alineatul (3) litera c), punctele 2 şi 3 se modifică şi vor avea următorul
cuprins:
„2. copie de pe formularul de mişcare pentru fiecare
animal sau grup de animale, conform prevederilor Ordinului preşedintelui
Autorităţii Naţionale Sanitare Veterinare şi pentru Siguranţa Alimentelor nr.
83/2008;
3. copie de pe autorizarea sanitară veterinară pentru
activitatea de abatorizare;".
12. La articolul 21
alineatul (3) litera c), punctul 4 se abrogă.
13. La articolul 22, alineatul (1) se modifică şi
va avea următorul cuprins:
„Art. 22. - (1) Se acordă sprijin financiar
producătorilor agricoli, persoane fizice şi/sau juridice, crescători de
porcine, pentru materialul biologic de reproducţie, în funcţie de valoarea
zootehnică a acestuia, respectiv pentru scrofiţele de reproducţie la prima
fătare, identificate şi înregistrate conform normelor sanitare veterinare în
vigoare."
14. La articolul 24
alineatul (1), litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:
,,a) pui broiler la abatoare autorizate sanitar
veterinar, cu o greutate de peste 1,950 kg/cap;".
15. La articolul 24,
alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(3) Pentru a beneficia de
sprijinul financiar prevăzut la lit. a) de la alin. (1), producătorii agricoli,
crescători de păsări, trebuie să completeze o cerere, al cărei model este
prevăzut în anexa nr. 15, şi să o depună la centrul judeţean al Agenţiei de
Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al municipiului Bucureşti,
după caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisă pe borderoul de achiziţie/factură/nota
de intrare-recepţie, după caz, pentru puii broiler abatorizaţi, însoţită de
documente, pentru fiecare categorie de beneficiar şi în funcţie de regimul
utilizării abatorului."
16. La articolul 24
alineatul (5) literele a) şi b), după punctul 1 se introduce un nou punct,
punctul 11, cu următorul cuprins:
„11. copie de pe
actul de însoţire a mărfii;".
17. La articolul 24
alineatul (5) litera c), punctele 2 şi 4 se abrogă.
18. La articolul 24 alineatul (5) litera c),
punctul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„3. copie de pe autorizarea sanitară veterinară pentru
activitatea de abatorizare;".
19. La articolul 24
alineatul (7), partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(7) Pentru a beneficia de sprijinul financiar prevăzut
la lit. b) de la alin. (1), producătorii agricoli, persoane fizice sau
juridice, crescători de păsări pentru ouă de consum, trebuie să completeze o
cerere, al cărei model este prevăzut în anexa nr. 15, şi să o depună la centrul
judeţean al Agenţiei de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură, respectiv al
municipiului Bucureşti, după caz, în termen de 30 de zile de la data înscrisă
pe borderoul de achiziţie/factura/avizul de însoţire a ouălor de consum din
categoriile de greutate M, L şi XL la centrele de colectare, sortare, marcare,
însoţită de următoarele documente, pentru fiecare categorie de beneficiar şi în
funcţie de regimul utilizării centrului:".
20. La articolul 24 alineatul (71), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
,,c) copie de pe factură/borderoul de achiziţie
întocmit de centrul de colectare, sortare, marcare;".
21. La articolul 24 alineatul (72) litera c), punctul 2 se abrogă.
22. Articolul 31 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 31. - (1) Producătorii agricoli, persoane fizice
şi/sau juridice, care deţin,
cresc şi exploatează familii de albine înscrise în Registrul agricol conform
legislaţiei în vigoare, beneficiază de sprijin financiar pentru producţia de miere:
a) livrată la unităţi de procesare autorizate sanitar
veterinar;
b) procesată la unităţi de procesare autorizate
sanitar veterinar, în regim de prestare de servicii;
c) procesată în unităţi proprii de procesare autorizate
sanitar veterinar.
(2) Sprijinul financiar prevăzut la alin. (1) se acordă
pe familia de albine elită şi/sau familia de albine producţie deţinătorilor de
familii de albine care livrează minimum 10 kg de miere pentru fiecare familie
de albine, în baza documentului care atestă valorificarea mierii la unităţile
de procesare autorizate sanitar veterinar."
23. La articolul 32,
alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(3) Pentru producătorii
agricoli, persoane fizice şi/sau juridice, crescători de albine, care deţin
familii de albine, produc şi procesează miere în unităţi proprii, cererea,
însoţită de nota de intrare-recepţie şi de documentele prevăzute la lit. a) şi
lit. b) ale alin. (1), se depune în termen de 30 de zile de la data de intrare
a mierii în unitatea de procesare, menţionată pe nota de
intrare-recepţie."
24. La articolul 40 punctul
1, litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:
,,a) lista cu abatoarele autorizate sanitar veterinar
pentru activitatea de abatorizare;".
25. Articolul 42 se abrogă.
26. Articolul 43 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 43. - (1) Sprijinul financiar de la bugetul de
stat se acordă beneficiarilor care au depus
solicitările în termenul legal, în limita sumei alocate pentru fiecare formă de
sprijin.
(2) In cazul în care suma solicitată de beneficiari
depăşeşte suma alocată formei de sprijin respective, sprijinul financiar se
acordă pentru o cantitate diminuată procentual tuturor beneficiarilor, pentru
încadrarea în suma alocată."
27. Articolul 431 se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 431. - (1)
Formele de sprijin financiar prevăzute la cap. II «Imbunătăţirea calităţii produselor de origine animală» secţiunile
1 şi 2 se acordă pentru animalele crescute, abatorizate şi clasificate, după
caz, în abatoare autorizate sanitar veterinar pe teritoriul naţional.
(2) Sprijinul financiar prevăzut la cap. II «Imbunătăţirea calităţii produselor de
origine animală» secţiunea 4 se acordă pentru producţia de miere procesată la
unităţi de procesare autorizate sanitar veterinar pe teritoriul naţional."
28. La articolul 49,
alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 49. - (1) Pentru formele de sprijin financiar pentru care sunt îndeplinite condiţiile prevăzute în prezentele
norme metodologice în cursul lunii decembrie, sprijinul financiar cuvenit se
solicită prin cereri, care se depun la instituţiile publice menţionate la alin.
(1) al art. 44, până la data de 25 ianuarie a anului următor, iar pentru
laptele din trimestrul IV, până
la data de 31 ianuarie a anului următor. Ulterior acestor date nu se mai
primesc cereri pentru plata sprijinului financiar aferent anului
anterior."
29. Anexa nr. 10 „Cerere pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru porcine,
bovine adulte sau ovine, prevăzut la alin. (1) al art. 18 şi la alin. (1) şi
(3) ale art. 20 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr.
........./.................." se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr.
1 la prezentul ordin.
30. Anexa nr. 12 „Centralizatorul rapoartelor de
clasificare a carcaselor de porcine, pe clasele de calitate «E» şi «U»" se
modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul
ordin.
31. Anexa nr. 15 „Cerere pentru încasarea de la
bugetul de stat a sprijinului financiar pentru păsări - pui broiler/ouă consum,
prevăzut la alin. (1) al art. 24 din anexa L la Ordinul ministrului
agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr.........../.................." se
modifică şi se înlocuieşte
cu anexa nr. 3 la prezentul ordin.
32. La anexa nr. 151 „Raport centralizat
de sortare a ouălorde
consum perioada................................................1)", textul indicelui1) se
modifică şi va avea următorul cuprins: ,
,,1) Perioada să nu
depăşească 30 de zile de la data înscrisă pe borderoul de
achiziţie/factura/avizul de însoţire a ouălor de consum la centrele de
colectare, sortare şi marcare."
33. Anexa nr. 19 „Cerere
pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului financiar pentru familiile
de albine, prevăzut la art. 31 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării
rurale nr........./..............." se modifică şi se înlocuieşte cu
anexa nr. 4 la prezentul ordin.
Art. II. - Prezentul
ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul agriculturii, pădurilor şi dezvoltării
rurale,
Ilie Sârbu
ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 10 la anexa L)
CERERE
pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului
financiar pentru porcine, bovine adulte sau ovine, prevăzut la alin. (1) al art. 18 şi la alin. (1) şi (3) ale art. 20
din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr........../..................
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru
Agricultură
Centrul judeţean...................................
Nr................din....................................
Verificat şi aprobat pentru suma de..............lei
la data de...................................
Director executiv,
...................................................
Persoană fizică
Subsemnatul (a) (nume, prenume, iniţiala
tatălui)......................................................................,
domiciliat(ă)în localitatea (sat,
comună, oraş)............................................,
sectorul........../judeţul........................,
str............................nr........., codul poştal..........nr.
telefon..............., nr. fax..............., adresă e-mail......................, codul din Registrul naţional
al exploataţiilor....................., posesor/posesoare al/a BI/CI
seria.......... nr..........,
CNP.................................., cont bancar nr....................,
deschis la Banca.........................,
Sucursala..........................................................
Persoană juridică
(denumirea
solicitantului).................................................................................,
cu sediul în localitatea (sat, comună, oraş)....................................................................,
str...........................nr........., judeţul
..................................., înregistrat la registrul comerţului cu
nr....................., cod unic de înregistrare..............., codul din Registrul naţional al
exploataţiilor................................, reprezentat prin
............................., în calitate de
reprezentant legal, posesor al BI/CI seria.........nr.....................,
CNP................................, cont bancar nr................, deschis la
Banca..................................,
Sucursala.........................................,
solicit acordarea sprijinului financiar pentru porci/bovine adulte/ovine: în număr de..........capete
livrate şi clasificate la data de..............la abatorul autorizat sanitar
veterinar........................................, care clasifică animale în
conformitate cu Sistemul de clasificare EUROP, din
localitatea....................., conform datelor înscrise în rapoartele de
clasificare/centralizatorul rapoartelor de clasificare.
Menţionez următoarele:
1. Exploataţia pe care o deţin/al cărei reprezentant
legal sunt este înregistrată ca exploataţie în RNE la ANSVSA cu
codul..........................
2. Sunt înregistrat în volumul ...............la
poziţia nr.................din Registrul agricol al localităţii în care se află
situată exploataţia.
Declar pe propria răspundere că datele înscrise în
prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor
legale în vigoare privind falsul în declaraţii.
Data....................................................
Semnătura
(ştampila în cazul persoanelor juridice)
ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 12 la anexa L)
CENTRALIZATORUL
rapoartelor de clasificare a carcaselor de porcine,
pe clasele de calitate „E" şi „U"
-
Abator..........................................................................
Nr. autorizaţiei sanitare veterinare....................................
Localitatea...............................Judeţul............................
- Agenţia de
clasificare...................................................
Cod unic de
înregistrare..................................................
Localitatea...............................Judeţul............................
- Numele şi prenumele
clasificatorului...................................................................................,
CNP................................
- Numele şi prenumele clasificatorului
independent................................................................,
CNP................................
- Proprietar
porcine..........................................., din
localitatea..........................................Judeţul.................................
Nr. crt.
|
Data abatorizării
|
Numărul raportului de clasificare a
carcaselor de porcine
|
Numărul total de porci abatorizati
|
Numărul total de carcase rezultate
|
Numărul de carcase clasa „E"
cu greutatea între 60 kg şi 100 kg
|
Numărul de carcase clasa „U"
cu greutatea între 60 kg şi 100 kg
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
|
|
Clasificator,
.............................................................
Şef abator,
.............................................................
(ştampilă)
ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 15 la anexa L)
CERERE
pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului
financiar pentru păsări - pui broiler/ouă consum, prevăzut la alin. (1) al art. 24 din anexa L la Ordinul ministrului
agriculturii, pădurilor şi dezvoltării rurale nr.........../..................
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie
pentru Agricultură
Centrul judeţean......................................
Nr........................din..............................
Verificat şi aprobat pentru suma de.............lei
la data de.................................................
Director executiv,
.................................................................
Verificat
Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa
Alimentelor a Judeţului...........................
Persoană fizică
Subsemnatul (a) (nume, prenume,
iniţiala tatălui).......................................................................,
domiciliat(ă) în localitatea (sat, comună, oraş)
..........................................., sectorul........../judeţul........................,
str............................nr........., codul poştal............, nr.
telefon................, nr. fax................, adresă e-mail......................, posesor/posesoare al/a BI/CI
seria...........nr...................., CNP......................................,
cont bancar nr.............................., deschis la
Banca................................, Sucursala..............................................
Persoană juridică
(denumirea solicitantului)
.................................................................................,
cu sediul în localitatea (sat, comună, oraş)....................................................................,
str...........................nr........., judeţul
..................................., înregistrat la registrul comerţului cu
nr....................., cod unic de
înregistrare..............., reprezentat prin.........................................,
în calitate de reprezentant legal, posesor al BI/CI seria...........
nr..................., CNP.............................., cont bancar
nr.............................., deschis la
Banca................................................., Sucursala....................................,
- solicit acordarea sprijinului financiar pentru pui
broiler în număr de .......... capete şi o greutate medie pe lot de.........kg/cap (peste 1,95 kg), aşa
cum reiese din borderoul de achiziţie/factura/nota de intrare-recepţie
nr...................., după caz, livrate la
data de .............. la abatorul autorizat sanitar
veterinar .......................... din localitatea
...............................................................,
conform datelor înscrise în tabelul alăturat;
- solicit acordarea sprijinului financiar pentru ouă
consum în număr de.........bucăţi, aşa cum reiese din borderoul de achiziţie/factura/avizul de însoţire a
ouălor de consum de la fermă la centrul de colectare/documentul de înregistrare
a producţiei zilnice de ouă
nr..................., după caz, livrate
la......................................, din
localitatea...............................judeţul......................., conform datelor înscrise în Raportul
centralizat de sortare a ouălor de consum pentru
perioada......................................(perioadă care nu trebuie să depăşească 30 de zile
da la data înscrisă pe borderoul de achiziţie/factura/avizul de însoţire a
ouălor de consum la centrele de colectare, sortare şi marcare).
Menţionez următoarele:
1. Sunt înregistrat în volumul............la poziţia
nr...................din Registrul agricol al localităţii în care se află
situată exploataţia.
2. Indeplinesc condiţiile cuprinse în Programul-cadru
minimal de biosecuritate în fermele avicole, fapt dovedit prin avizul direcţiei
sanitar-veterinare şi pentru siguranţa alimentelor judeţene.
Declar pe propria răspundere că datele înscrise în
prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor
legale în vigoare privind falsul în declaraţii.
Data........................
Semnătura
(ştampila în cazul persoanelor juridice)
Tabel pentru puii broiler pentru care se solicită
sprijin financiar la data de..................
Nr. crt.
|
Poziţia din Registrul agricol
|
Data livrării
|
Pui broiler din borderoul de achiziţie/factura/ nota de intrare- recepţie
(cap.)
|
Greutatea totală a puilor broiler din borderoul de achiziţie/
factura/nota de intrare-recepţie
(kg)
|
Greutatea medie
rezultată
(col. 4/col. 3)
(kg)
|
Pui broiler pentru care se solicită
subvenţie (cap.)
|
Valoarea unitară a subvenţiei
(lei/cap.)
|
Valoarea
subvenţiei
solicitate
(lei)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 19 la anexa L)
CERERE
pentru încasarea de la bugetul de stat a sprijinului
financiar pentru familiile de albine, prevăzut la art. 31 din anexa L la Ordinul ministrului agriculturii,
pădurilor şi dezvoltării rurale nr........./...............
Agenţia de Plăţi şi Intervenţie pentru Agricultură
Direcţia Sanitar-Veterinară şi pentru Siguranţa
Alimentelor a Judeţului.....................
Centrul judeţean............................
Nr........................din.....................
Verificat şi aprobat pentru
suma de....................lei
la data de.......................................
Director executiv,
......................................................
Persoană fizică
Subsemnatul (a) (nume, prenume, iniţiala tatălui).......................................................................,
domiciliat(ă)în localitatea (sat,
comună, oraş)
..................................................., sectorul........../judeţul........................,
str............................nr........., codul poştal.........., nr.
telefon..............., nr. fax..............., adresă e-mail...................., poziţia în Registrul
agricol.........................., posesor/posesoare al/a BI/CI seria.........nr........................., CNP
.........................., cont bancar
nr......................................, deschis la Banca
....................................., Sucursala
Persoană juridică
(denumirea
solicitantului).................................................................................,
cu sediul în localitatea (sat, comună, oraş)....................................................................,
str...........................nr........., judeţul
..................................., înregistrat la registrul comerţului cu
nr....................., cod unic de înregistrare..............., poziţia în Registrul
agricol............., reprezentată prin..............................., în
calitate de reprezentant legal, posesor al BI/CI
seria........nr........................,
CNP............................................, cont bancar
nr............................., deschis la
Banca..............................,
Sucursala....................................................., solicit acordarea sprijinului financiar pentru un număr
de...........familii albine, pentru care s-au predat.........kg miere la unitatea de procesare autorizată sanitar
veterinar.............................., conform datelor înscrise în tabelul
alăturat.
Menţionez următoarele:
1. Deţin un număr de...............familii de albine.
2. Sunt înregistrat în volumul ........ la poziţia
nr....................din Registrul agricol al localităţii în care se află
situată exploataţia.
Declar pe propria răspundere că datele înscrise în
prezenta cerere sunt reale; în caz contrar, voi suporta rigorile prevederilor
legale în vigoare privind falsul în declaraţii.
Data..................................................
Semnătura
(ştampila în cazul persoanelor juridice)
Tabel cu familiile de albine pentru care se solicită
sprijin financiar la data de:
..................................
Nr. crt.
|
Familii de albine pentru care se solicită sprijinul
financiar
(nr.)
|
Poziţia în Registrul agricol
|
Cantitatea de miere livrată la unităţi
de
procesare autorizate
sanitar veterinar
(kg)
|
Valoarea unitară a sprijinului financiar
(lei/fam.)
|
Valoarea sprijinului financiar
solicitat
(lei) (col. 1 x col. 4)
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
1
|
|
|
|
|
|
…..
|
|
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
|
|