Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 1879 din 22 iunie 2010

pentru aprobarea Sistemului de raportare contabila la 30 iunie 2010 a operatorilor economici

ACT EMIS DE: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 447 din 1 iulie 2010



In baza art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 4 şi ale art. 28 alin. (2) din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată,

ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă Sistemul de raportare contabilă la 30 iunie 2010 a operatorilor economici, cuprins în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Instituţiile de credit, instituţiile financiare nebancare, definite potrivit reglementărilor legale, Fondul de garantare a depozitelor în sistemul bancar, societăţile de asigurare, de asigurare-reasigurare şi de reasigurare, precum şi brokerii de asigurare/reasigurare, entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private, entităţile autorizate, reglementate şi supravegheate de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare vor depune la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice raportări contabile la 30 iunie 2010 în formatul şi în termenele prevăzute de reglementările emise de Banca Naţională a României, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor, Comisia de Supraveghere a Sistemului de Pensii Private şi de Comisia Naţională a Valorilor Mobiliare.

Art. 3. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 2.123/2009 pentru aprobarea Sistemului de raportare contabilă la 30 iunie 2009 a operatorilor economici, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 440 din 26 iunie 2009.

Art. 4. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,

Sebastian Teodor Gheorghe Vlădescu

ANEXĂ

SISTEMUL

de raportare contabilă la 30 iunie 2010 a operatorilor economici

CAPITOLUL I

A. Norme metodologice privind întocmirea şi verificarea raportărilor contabile la 30 iunie 2010 ale operatorilor economici

1. Generalităţi

Operatorii economici, indiferent de forma de organizare şi forma de proprietate, au obligaţia să întocmească şi să depună raportări contabile la 30 iunie 2010 la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice.

Operatorii economici pot depune raportările contabile la registratura unităţilor teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice sau la oficiile poştale, prin scrisori cu valoare declarată, potrivit prevederilor Hotărârii Guvernului nr. 627/1995 privind îmbunătăţirea disciplinei depunerii bilanţurilor contabile şi a altor documente cu caracter financiar-contabil şi fiscal, de către  agenţii economici şi alţi contribuabili. De asemenea, la depunere se vor avea în vedere şi prevederile Hotărârii Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele măsuri pentru asigurarea transparenţei în exercitarea demnităţilor publice, a funcţiilor publice şi în mediul de afaceri, prevenirea şi sancţionarea corupţiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic Naţional, cu modificările şi completările ulterioare.

2. Prezentarea şi modul de completare a raportărilor contabile la 30 iunie 2010

Operatorii economici vor întocmi şi vor depune la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice raportări contabile care cuprind următoarele formulare:

a) Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii (cod 10);

b) Contul de profit şi pierdere (cod 20);

c) Date informative (cod 30).

Operatorii economici vor completa datele de identificare (denumirea entităţii, adresa, telefonul şi numărul de înmatriculare la registrul comerţului), precum şi datele referitoare la încadrarea corectă în forma de proprietate şi codul unic de înregistrare, citeţ, fără a folosi prescurtări sau iniţiale. In căsuţe se vor trece codurile care delimitează încadrarea operatorului economic.

Necompletarea corectă pe prima pagină a formularului „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii" a datelor prevăzute mai sus conduce la imposibilitatea identificării entităţii şi, în consecinţă, se consideră că lucrarea nu a fost depusă, entitatea fiind sancţionată potrivit prevederilor art. 42 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată.

Operatorii economici completează codul privind activitatea, cod format din 4 cifre (clase de activităţi), din Clasificarea activităţilor din economia naţională - CAEN, aprobată prin Hotărârea Guvernului nr. 656/1997, cu modificările ulterioare.

Formularul „Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii" prezintă, în formă sintetică, elementele de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii, grupate după natură şi lichiditate, respectiv după natură şi exigibilitate.

Situaţia activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii se întocmeşte pe baza balanţei de verificare a conturilor sintetice la data de 30 iunie 2010, puse de acord cu soldurile din balanţa conturilor analitice, încheiată după înregistrarea tuturor documentelor în care au fost consemnate operaţiunile financiar-contabile aferente perioadei de raportare.

Formularul „Contul de profit şi pierdere" cuprinde cifra de afaceri netă, veniturile realizate şi cheltuielile efectuate, precum şi rezultatele financiare obţinute (profit sau pierdere), preluate din conturile de venituri şi cheltuieli cuprinse în balanţa de verificare la 30 iunie 2010.

Datele care se raportează în formularul „Contul de profit şi pierdere" sunt cumulate de la începutul anului până la sfârşitul perioadei de raportare. Rândul 65 se completează numai de către microîntreprinderi, încadrate ca atare potrivit Codului fiscal, cu suma reprezentând impozitul pe venitul acestora.

Operatorii economici înscriu în formularul „Contul de profit şi pierdere", la rândul 18 „Salarii şi indemnizaţii", toate cheltuielile reprezentând drepturi salariale. La acelaşi rând se va cuprinde şi contravaloarea tichetelorde masă acordate salariaţilor în baza prevederilor Legii nr. 142/1998 privind acordarea tichetelor de masă, cu modificările şi completările ulterioare.

Aceste informaţii sunt prezentate, de asemenea, la rândul 30 din formularul „Date informative" (cod 30).

In formularul „Date informative", la rândurile 01 şi 02 coloana 1, persoanele juridice care au în subordine subunităţi vor înscrie cifra 1, indiferent de numărul acestora.

La rândurile privind plăţile restante se înscriu sumele de la sfârşitul perioadei de raportare, care au depăşit termenele de plată prevăzute în contracte sau acte normative.

Raportările contabile la 30 iunie 2010 sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând şi numele în clar al acestora.

Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit raportările contabile se completează astfel:

- directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii;

- persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

Prin altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie se înţelege orice persoană angajată, potrivit legii, care îndeplineşte condiţiile prevăzute de Legea nr. 82/1991, republicată.

Persoanele juridice prevăzute la art. 1 alin. (1) din Legea nr. 82/1991, republicată, care au în subordine sucursale sau alte subunităţi fără personalitate juridică, vor verifica şi vor centraliza balanţele de verificare ale acestora, întocmind raportările contabile la 30 iunie 2010.

Formatul electronic al raportărilor contabile la 30 iunie 2010, conţinând formularistica necesară şi programul de verificare cu documentaţia de utilizare aferentă, se obţine prin folosirea programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice.

Programul de asistenţă este pus la dispoziţia operatorilor economici gratuit de unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice sau poate fi descărcat de pe serverul de web al Ministerului Finanţelor Publice, de la adresa www.mfinante.ro

Operatorii economici vor depune la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice, pe suport magnetic, raportările contabile la 30 iunie 2010, împreună cu raportările contabile listate cu ajutorul programului de asistenţă elaborat de Ministerul Finanţelor Publice, semnate şi ştampilate, potrivit legii. Aceste raportări se depun împreună cu o copie de pe codul unic de înregistrare, precum şi o copie a balanţei de verificare a conturilor sintetice.

Formularele care compun raportările contabile la 30 iunie 2010 se vor completa în lei.

Operatorii economici care nu au desfăşurat activitate de la data înfiinţării până la 30 iunie 2010 nu întocmesc raportări contabile la 30 iunie 2010, urmând să depună în acest sens o declaraţie pe propria răspundere a persoanei care are obligaţia gestionării entităţii, la unităţile teritoriale ale Ministerului Finanţelor Publice, care să cuprindă toate datele de identificare a entităţii:

- denumirea completă (conform certificatului de înmatriculare);

- adresa şi numărul de telefon;

- numărul de înregistrare la registrul comerţului;

- codul unic de înregistrare;

- capitalul social.

O declaraţie similară vor depune şi persoanele juridice care se află în curs de lichidare, potrivit legii.

3. Termenul pentru depunerea raportărilor contabile la 30 iunie 2010

Raportările contabile la 30 iunie 2010, precum şi declaraţiile operatorilor economici care nu au desfăşurat activitate sau se află în curs de lichidare, potrivit legii, se vor depune până cel mai târziu la data de 13 august 2010.

Nedepunerea raportărilor contabile listate, semnate şi ştampilate sau a declaraţiilor menţionate mai sus, după caz, pentru data de 30 iunie 2010 se sancţionează conform prevederilor art. 42 din Legea nr. 82/1991, republicată.

4. Completarea raportărilor contabile la 30 iunie 2010 de către operatorii economici se efectuează folosindu-se planul de conturi general prevăzut la cap. IV din Reglementările contabile conforme cu Directiva a patra a Comunităţilor Economice Europene, parte componentă a Reglementărilor contabile conforme cu directivele europene, aprobate prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 3.055/2009.

B. Nomenclator - forme de proprietate

Codul

Denumirea

10

PROPRIETATE DE STAT

11

Regii autonome

12

Societăţi comerciale cu capital integral de stat

13

Alte unităţi economice de stat netransformate în societăţi comerciale sau regii autonome

14

Companii şi societăţi naţionale

20

PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat si privat) PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat - sub 50%)

21

Societăţi comerciale cu capital de stat autohton şi de stat străin

22

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton şi străin

23

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton

24

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat străin

PROPRIETATE MIXTĂ (cu capital de stat - 50% şi peste 50%)

25

Societăţi comerciale cu capital de stat autohton şi de stat străin

26

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton şi străin

27

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat autohton

28

Societăţi comerciale cu capital de stat şi privat străin

30

PROPRIETATE INDIVIDUALĂ- PRIVATĂ

(cu capital: privat autohton, privat autohton şi străin, privat străin, societăţi agricole)

31

Societăţi comerciale în nume colectiv

32

Societăţi comerciale în comandită simplă

33

Societăţi comerciale în comandită pe acţiuni

34

Societăţi comerciale pe acţiuni

35

Societăţi comerciale cu răspundere limitată

36

Societăţi agricole

37

Societăţi comerciale cu capital de stat, privatizate în cursul anului 2010

40

PROPRIETATE COOPERATISTĂ

41

Cooperative de consum

42

Cooperative meşteşugăreşti

43

Cooperative şi asociaţii agricole netransformate

44

Cooperative de credit

50

PROPRIETATE OBŞTEASCĂ

(societăţi comerciale aparţinând organizaţiilor şi instituţiilor politice şi obşteşti)

CAPITOLUL II

Conţinutul de informaţii al formularelor de raportare contabilă la data de 30 iunie 2010*)

Judeţul____________________|_|_|

Entitate ______________________

Adresa:localitatea___,sectorul _____,

str._____________nr.__, bl.______,

sc.___________, ap. _____________

Telefon_________,fax ___________

Număr din registrul comerţului ____

Forma de proprietate_______________|_|_|

Activitatea preponderentă

(denumire clasă CAEN)_________________

Cod clasă CAEN______________|__|__|__|__|

Cod unic de înregistrare |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|

SITUAŢIA ACTIVELOR, DATORIILOR ŞI CAPITALURILOR PROPRII

la data de 30 iunie 2010

10

                                                                                                                             -lei -

Denumirea elementului

Nr. rd.

Sold la:

01.01.2010

30.06.2010

A

B

1

2

A.

ACTIVE IMOBILIZATE

I.IMOBILIZĂRI NECORPORALE

01

II.IMOBILIZĂRI CORPORALE

02

III.IMOBILIZĂRI FINANCIARE

03

ACTIVE IMOBILIZATE - TOTAL

(rd. 01 la 03)

04

B.

ACTIVE CIRCULANTE

I. STOCURI

05

II. CREANŢE

06

III. INVESTIŢII PE TERMEN SCURT

07

IV. CASA SI CONTURI LA BĂNCI

08

ACTIVE CIRCULANTE - TOTAL

(rd. 05 la 08)

09

C.

CHELTUIELI ÎN AVANS

10

D.

DATORII: SUMELE CARE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ DE PÂNĂ LA UN AN

11

E.

ACTIVE CIRCULANTE NETE/DATORII CURENTE NETE (rd. 09 + 10-11-19)

12

F.

TOTAL ACTIVE MINUS DATORII CURENTE (rd. 04 + 12)

13

G.

DATORII: SUMELE CARE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ MAI MARE DE UN AN

14

H.

PROVIZIOANE

15

I.

VENITURI ÎN AVANS (rd. 17 + 18),

din care:

16

Subvenţii pentru investiţii

17

Venituri înregistrate în avans - total (rd.19 + 20),

18

*) Formularele sunt reproduse în facsimil.

din care:

Sume de reluat într-o perioadă de până la un an

19

Sume de reluat într-o perioadă mai mare de un an

20

J.

CAPITAL SI REZERVE

I. CAPITAL (rd. 22 la 24),

din care:

21

- capital subscris vărsat

22

- capital subscris nevărsat

23

- patrimoniul regiei

24

II. PRIME DE CAPITAL

25

III.REZERVE DIN REEVALUARE

26

IV. REZERVE

27

Acţiuni proprii

28

Câştiguri legate de instrumentele de capitaluri proprii

29

Pierderi legate de instrumentele de capitaluri

proprii

30

V. PROFITUL SAU PIERDEREA REPORTAT(Ă)

SOLD C

31

SOLD D

32

VI. PROFITUL SAU PIERDEREA EXERCIŢIULUI FINANCIAR

SOLD C

33

SOLD D

34

Repartizarea profitului

35

CAPITALURI PROPRII -TOTAL

(rd.21+25+26+27-28+29-30+31-32+33-34-35)

36

Patrimoniul public

37

CAPITALURI - TOTAL (rd. 36 + 37)

38

Administrator,

Numele şi prenumele ______________

Semnătura________________________

Ştampila unităţii

Intocmit

Numele şi prenumele_______________

Calitatea___________________________

Semnătura_________________________

Nr. de înregistrare în organismul profesional________________________

Raportările contabile la 30 iunie 2010 sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând şi numele în clar al acestora.

Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit Raportările contabile la 30 iunie 2010 se completează astfel:

- directorul economic, contabilul-sef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii;

- persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

CONTUL DE PROFIT ŞI PIERDERE

la data de 30 iunie 2010

20

                                                                                                                     - lei -

Denumirea indicatorilor

Nr. rd.

Realizări aferente perioadei de raportare

Precedentă

Curentă

A

B

1

2

1.

Cifra de afaceri netă (rd. 02 + 03 - 04 + 05 + 06)

01

Producţia vândută

02

Venituri din vânzarea mărfurilor

03

Reduceri comerciale acordate

04

Venituri din dobânzi înregistrate de entităţile radiate din Registrul general şi care mai au în derulare contracte de leasing

05

Venituri din subvenţii de exploatare aferente cifrei de afaceri nete

06

2.

Venituri aferente costului producţiei în curs de execuţie

Sold C

07

Sold D

08

3.

Producţia realizată de entitate pentru scopurile sale proprii şi capitalizată

09

4.

Alte venituri din exploatare

10

VENITURI DIN EXPLOATARE-TOTAL (rd. 01+07-08+09+10)

11

5.

a) Cheltuieli cu materiile prime şi materialele consumabile

12

Alte cheltuieli materiale

13

b) Alte cheltuieli externe (cu energie şi apă)

14

c) Cheltuieli privind mărfurile

15

Reduceri comerciale primite

16

6.

Cheltuieli cu personalul (rd. 18+19), din care:

17

a) Salarii şi indemnizaţii

18

b) Cheltuieli cu asigurările şi protecţia socială

19

7.

a) Ajustări de valoare privind imobilizările corporale şi necorporale (rd. 21-22)

20

a.1) Cheltuieli

21

a.2) Venituri

22

b) Ajustări de valoare privind activele circulante (rd. 24-25)

23

b.1) Cheltuieli

24

b.2) Venituri

25

8.

Alte cheltuieli de exploatare (rd. 27 la 30)

26

8.1. Cheltuieli privind prestaţiile externe

27

8.2. Cheltuieli cu alte impozite, taxe şi vărsăminte asimilate

28

8.3. Alte cheltuieli

29

Cheltuieli cu dobânzile de refinanţare înregistrate de entităţile radiate din Registrul general şi care mai au în derulare contracte de leasing

30

Ajustări privind provizioanele (rd. 32-33)

31

- Cheltuieli

32

-Venituri

33

CHELTUIELI DE EXPLOATARE-TOTAL (rd. 12 la 15-16+17+20+23+26+31)

34

PROFITUL SAU PIERDEREA DIN EXPLOATARE:

35

-Profit (rd. 11-34)

-Pierdere (rd. 34-11)

36

9.

Venituri din interese de participare

37

- din care, veniturile obţinute de la entităţile afiliate

38

10.

Venituri din alte investiţii şi împrumuturi care fac parte din activele imobilizate

39

- din care, veniturile obţinute de la entităţile afiliate

40

11.

Venituri din dobânzi

41

- din care, veniturile obţinute de la entităţile afiliate

42

Alte venituri financiare

43

VENITURI FINANCIARE - TOTAL (rd.37+39+41+43)

44

12.

Ajustări de valoare privind imobilizările financiare şi investiţiile financiare deţinute ca active circulante (rd. 46-47)

45

- Cheltuieli

46

-Venituri

47

13.

Cheltuieli privind dobânzile

48

- din care, cheltuielile în relaţia cu entităţile afiliate

49

Alte cheltuieli financiare

50

CHELTUIELI FINANCIARE - TOTAL (rd. 45+48+50)

51

PROFITUL SAU PIERDEREA FINANCIAR(Ă):

52

- Profit (rd. 44-51)

- Pierdere (rd. 51-44)

53

14.

PROFITUL SAU PIERDEREA CURENT(Ă):

54

-Profit (rd. 11+44-34-51)

-Pierdere (rd. 34+51-11-44)

55

15.

Venituri extraordinare

56

16.

Cheltuieli extraordinare

57

17.

PROFITUL SAU PIERDEREA DIN ACTIVITATEA EXTRAORDINARĂ:

58

- Profit (rd. 56-57)

- Pierdere (rd. 57-56)

59

VENITURI TOTALE (rd. 11+44+56)

60

CHELTUIELI TOTALE (rd. 34+51+57)

61

PROFITUL SAU PIERDEREA BRUT(A):

62

- Profit (rd. 60-61)

- Pierdere (rd. 61-60)

63

18.

Impozitul pe profit

64

19.

Alte impozite neprezentate la elementele de mai sus

65

20.

PROFITUL SAU PIERDEREA NET(A) A EXERCIŢIULUI FINANCIAR:

- Profit (rd. 62-64-65)

66

- Pierdere

(rd. 63+64+65);

(rd. 64+65-62)

67

Administrator,

Numele şi prenumele _____________

Semnătura______________________

Ştampila unităţii

Intocmit.

Numele şi prenumele______________

Calitatea_________________________

Semnătura_______________________

Nr. de înregistrare în organismul profesional______________________

Raportările contabile la 30 iunie 2010 sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând şi numele în clar al acestora

Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit Raportările contabile la 30 iunie 2010 se completează astfel:

- directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii;

- persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizaţi din România.

DATE INFORMATIVE

la data de 30 iunie 2010

30

  - lei -

I. Date privind rezultatul înregistrat

Nr. rd.

Nr. unităţi

Sume

A

B

1

2

Unităţi care au înregistrat profit

01

Unităţi care au înregistrat pierdere

02

II. Date privind plăţile restante

Nr. rd.

Total col.2+3

Din care:

Pentru

activitatea

curentă

Pentru activitatea de investiţii

A

B

1

2

3

Plăţi restante-total

(rd. 04+08+14 la 18+22), din care:

03

Furnizori restanţi -total (rd. 05 la 07), din care:

04

- peste 30 de zile

05

- peste 90 de zile

06

- peste 1 an

07

Obligaţii restante faţă de bugetul asigurărilor sociale -total (rd. 09 la 13)! din care:

08

- contribuţii pentru asigurări sociale de stat datorate de angajatori, salariaţi şi alte persoane asimilate

09

- contribuţii pentru fondul asigurărilor sociale de sănătate

10

- contribuţia pentru pensia suplimentară

11

- contribuţii pentru bugetul asigurărilor pentru şomaj

12

30

-lei -

- alte datorii sociale

13

Obligaţii restante faţă de bugetele fondurilor speciale şi alte fonduri

14

Obligaţii restante faţă de alţi creditori

15

Impozite şi taxe neplătite la termenul stabilit la bugetul de stat

16

Impozite şi taxe neplătite la termenul stabilit la bugetele locale

17

Credite bancare nerambursate la scadenţă - total (rd. 19 la 21), din care:

18

- restante după 30 de zile

19

- restante după 90 de zile

20

- restante după 1 an

21

Dobânzi restante

22

III. Număr mediu de salariaţi

Nr. rd.

30 iunie 2009

30 iunie 2010

A

B

1

2

Număr mediu de salariaţi

23

IV. Plăţi de dobânzi şi redevenţe

Nr. rd.

Sume

A

B

1

Venituri brute din dobânzi plătite de persoanele juridice române către persoanele fizice nerezidente din statele membre ale Uniunii Europene, din care:

24

- impozitul datorat la bugetul de stat

25

Venituri brute din dobânzi plătite de persoanele juridice române către persoane juridice afiliate*) nerezidente din statele membre ale Uniunii Europene, din care:

26

- impozitul datorat la bugetul de stat

27

Venituri din redevenţe plătite de persoanele juridice române către persoane juridice afiliate*) nerezidente din statele membre ale Uniunii Europene, din care:

28

- impozitul datorat la bugetul de stat

29

V. Tichete de masă

Nr. rd.

Sume

A

B

1

Contravaloarea tichetelor de masă acordate salariaţilor

30

VI. Cheltuieli efectuate pentru activitatea de cercetare-dezvoltare **)

Nr. rd.

30 iunie 2009

30 iunie 2010

A

B

1

2

Cheltuieli de cercetare-dezvoltare, din care:

31

- din fonduri publice

32

30

-lei -

- din fonduri private

33

VII. Cheltuieli de inovare***)

Nr. rd

30 iunie 2009

30 iunie 2010

A

B

1

2

Cheltuieli de inovare - total (rd. 35 la 37), din care:

34

- cheltuieli de inovare finalizate în cursul perioadei

35

- cheltuieli de inovare în curs de finalizare în cursul perioadei

36

- cheltuieli de inovare abandonate în cursul perioadei

37

VIII. Alte informaţii

Nr. rd.

30 iunie 2009

30 iunie 2010

A

B

1

2

Imobilizări financiare, în sume brute

(rd. 39 + 45), din care:

38

Acţiuni deţinute la entităţile afiliate, interese de participare, alte titluri imobilizate şi obligaţiuni pe termen lung, în sume brute (rd. 40 la 44), din care:

39

- acţiuni cotate

40

- acţiuni necotate

41

- părţi sociale

42

- obligaţiuni

43

- acţiuni emise de organismele de plasament colectiv (inclusiv de SIF-uri)

44

Creanţe imobilizate, în sume brute

(rd. 46 + 47), din care:

45

- creanţe imobilizate în lei şi exprimate în lei, a căror decontare se face în funcţie de cursul unei valute (din ct. 267)

46

- creanţe imobilizate în valută (din ct. 267)

47

Creanţe comerciale, avansuri acordate furnizorilor şi alte conturi asimilate, în sume brute (ct. 4092 + 411 + 413 + 418)

48

Creanţe în legătură cu personalul si conturi asimilate (ct. 425 + 4282)

49

Creanţe în legătură cu bugetul asigurărilor sociale si bugetul statului (ct. 431 + 437 + 4382 + 441 + 4424 + 4428 + 444 + 445 + 446 + 447 + 4482)

50

Alte creanţe (ct. 451 + 453 + 456 + 4582 + 461 + 471 + 473)

51

Dobânzi de încasat (ct. 5187)

52

Investiţi pe termen scurt, în sume brute (ct. 501 + 505 + 506 + din ct. 508)

(rd. 54 la 58), din care:

53

- acţiuni cotate

54

- acţiuni necotate

55

- părţi sociale

56

- obligaţiuni

57

30

-lei -

- acţiuni emise de organismele de plasament colectiv (inclusiv de SIF-uri)

58

Alte valori de încasat (ct. 5113 + 5114)

59

Casa în lei şi în valută (rd. 61 + 62), din care:

60

-în lei (ct. 5311)

61

-în valută (ct. 5314)

62

Conturi curente la bănci în lei şi în valută (rd. 64 + 65), din care:

63

-în lei (ct. 5121)

64

-în valută (ct. 5124)

65

Alte conturi curente la bănci şi acreditive (rd. 67 + 68), din care:

66

- sume în curs de decontare, acreditive şi alte valori de încasat, în lei (ct. 5112 + 5125 + 5411)

67

- sume în curs de decontare şi acreditive în valută (ct. 5125 + 5412)

68

Datorii (rd. 70 + 73 + 76 + 79 + 82 + 85 + 86 + 89 la 93), din care:

69

- Imprumuturi din emisiuni de obligaţiuni şi dobânzile aferente, în sume brute (ct. 161 + 1681) (rd. 71 + 72), din care:

70

- în lei

71

-în valută

72

Credite bancare interne pe termen scurt şi dobânzile aferente (ct. 5191 + 5192 + 5197 + din ct. 5198), (rd. 74+ 75), din care:

73

- în lei

74

-în valută

75

- Credite bancare externe pe termen scurt şi dobânzile aferente (ct. 5193 + 5194 + 5195 + din ct. 5198), (rd. 77+ 78), din care:

76

- în lei

77

- în valută

78

- Credite bancare pe termen lung şi dobânzile aferente (ct. 1621 + 1622 + 1627 + din ct. 1682) (rd. 80 + 81), din care:

79

- în lei

80

- în valută

81

- Credite externe pe termen lung

(ct. 1623 + 1624 + 1625 + din ct. 1682)

(rd. 83 + 84), din care:

82

- în lei

83

- în valută

84

- Credite de la Trezoreria Statului (ct. 1626 +din ct. 1682)

85

- Alte împrumuturi si dobânzile aferente (ct. 166 + 167 + 1685 + 1686 + 1687) (rd. 87 + 88), din care:

86

- în lei şi exprimate în lei, a căror decontare se face în funcţie de cursul unei valute

87

- în valută

88

30

- lei -

- Datorii comerciale, avansuri primite de la clienţi şi alte conturi asimilate, în sume brute (ct. 401 + 403 + 404 + 405 + 408 + 419)

89

- Datorii în legătură cu personalul si conturi asimilate (ct. 421 + 423 + 424 + 426 + 427 + 4281)

90

- Datorii în legătură cu bugetul asigurărilor sociale si bugetul statului (ct. 431 + 437 + 4381 + 441 + 4423 + 4428 + 444 + 446 + 447 + 4481)

91

- Alte datorii (ct. 451 + 453 + 455 + 456 + 457 + 4581 + 462 + 472 + 473 + 269 + 509)

92

- Dobânzi de plătit (ct. 5186)

93

Capital subscris vărsat (ct. 1012) (rd. 95 la 97), din care:

94

- acţiuni cotate

95

- acţiuni necotate

96

- părţi sociale

97

IX. Informaţii privind cheltuielile cu colaboratorii

Nr. rd.

30 iunie 2009

30 iunie 2010

A

B

1

2

Cheltuieli cu colaboratorii (ct. 621)

98

*) Pentru statutul de „persoane juridice afiliate" se vor avea în vedere prevederile art. 7 pct. 21 din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.

**) Se va completa cu cheltuielile efectuate pentru activitatea de cercetare-dezvoltare, respectiv cercetarea fundamentală, cercetarea aplicativă, dezvoltarea tehnologică şi inovarea, stabilite potrivit prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea ştiinţifică şi dezvoltarea tehnologică, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 324/2003, cu modificările şi completările ulterioare.

***) Cheltuielile de inovare se determină potrivit Regulamentului (CE) nr. 1.450/2004 al Comisiei din 13 august 2004 de punere în aplicare a Deciziei nr. 1.608/2003/CE a Parlamentului European şi a Consiliului privind producpa şi dezvoltarea statisticilor comunitare privind inovarea.

Administrator,

Numele şi prenumele____________

Semnătura_____________________

Ştampila unităţii

Intocmit.

Numele şi prenumele______________

Calitatea________________________

Semnătura_______________________

Nr. de înregistrare în organismul profesional______________________

Raportările contabile la 30 iunie 2010 sunt semnate de persoanele în drept, cuprinzând şi numele în clar al acestora.

Rândul corespunzător calităţii persoanei care a întocmit Raportările contabile la 30 iunie 2010 se completează astfel:

- directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, potrivit legii;

- persoane fizice sau juridice, autorizate potrivit legii, membre ale Corpului Experţilor Contabili şi Contabililor Autorizat! din România.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 1879/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 1879 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu