E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 2508 din 31 decembrie 2007

privind aprobarea listelor de cheltuieli eligibile pentru proiectele finantate in cadrul operatiunilor 2.2.1 „Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de cercetare)" si 2.3.1 „Sprijin pentru start-up-urile si spin-off-urile inovative" ale axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare" din cadrul Programului operational sectorial „Cresterea competitivitatii economice" (POS CCE) 2007-2013

ACT EMIS DE: MINISTERUL ECONOMIEI SI FINANTELOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 85 din 1 februarie 2008



In temeiul art. 11 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 386/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Finanţelor, cu modificările şi completările ulterioare,

având în vedere prevederile Hotărârii Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale,

ministrul economiei şi finanţelor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se aprobă listele de cheltuieli eligibile pentru proiectele finanţate în cadrul operaţiunilor 2.2.1 „Dezvoltarea infrastructurii CD existente şi crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de cercetare)" şi 2.3.1 „Sprijin pentru start-up-urile şi spin-off-urile inovative" ale axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologică şi inovare" din cadrul Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" (POS CCE) 2007-2013, prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - (1) Cheltuielile efectuate de beneficiar sunt considerate eligibile de la data intrării în vigoare a Contractului de finanţare semnat între beneficiar şi organismul intermediar pentru cercetare, în numele şi pentru Autoritatea de management al Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice".

(2)  Prin excepţie de la prevederile alin. (1), următoarele cheltuieli efectuate de beneficiar sunt eligibile de la data de 1 ianuarie 2007, dacă se încadrează în prevederile art. 6 şi 9 din Hotărârea Guvernului nr. 759/2007 privind regulile de eligibilitate a cheltuielilor efectuate în cadrul operaţiunilor finanţate prin programele operaţionale:

a) cheltuieli pentru elaborarea studiului de fezabilitate;

b) cheltuieli pentru elaborarea studiilor de teren;

c) cheltuieli pentru elaborarea proiectului tehnic;

d) cheltuieli pentru achiziţia terenului;

e) cheltuieli pentru avize, acorduri, autorizaţii.

(3)   Procedurile de achiziţie derulate pentru efectuarea cheltuielilor menţionate la alin. (2) lit. a)-d) se derulează în conformitate cu prevederile legale în vigoare privind achiziţiile publice.

Art. 3. - Cheltuielile eligibile pentru operaţiunile menţionate la art. 1 vor respecta prevederile prezentului ordin, ale Hotărârii Guvernului nr. 759/2007, precum şi ale schemelor de ajutor de stat aprobate pentru operaţiunile axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologică şi inovare", scheme care se vor publica pe pagina www.mct.ro

Art. 4. - Pentru a fi eligibile pentru finanţarea prin operaţiunile menţionate la art. 1, toate cheltuielile trebuie să facă parte din categoriile de cheltuieli menţionate în acest ordin, să corespundă obiectivelor axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologică şi inovare" şi să fie coerente cu obiectivele şi rezultatele proiectelor propuse spre finanţare.

Art. 5. - (1) Pentru proiectele din cadrul operaţiunii 2.3.1, cheltuielile generale de administraţie sunt eligibile în limita a 20% din costurile directe eligibile ale proiectului.

(2) Pentru proiectele de dezvoltare a infrastructurii de cercetare-dezvoltare din cadrul operaţiunii 2.2.1, cheltuielile generale de administraţie sunt eligibile în limita a 1% din costurile directe eligibile ale proiectului.

(3) Metoda de calcul folosită pentru calculul pro-ratei pentru decontarea cheltuielilor generale de administraţie se va stabili de către Autoritatea de management şi se va ataşa în anexă la contractul de finanţare.

Art. 6. - Cheltuielile aferente managementului de proiect sunt eligibile până la 10% din valoarea eligibilă a proiectului, dar nu mai mult de 2.000.000 lei.

Art. 7. - (1) Cheltuielile salariale pe proiect se cumulează per persoană cu toate veniturile salariale directe obţinute din contractele de finanţare încheiate din fondurile axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologică şi inovare" şi din fondurile bugetare alocate Planului naţional de cercetare-dezvoltare şi inovare II pentru perioada 2007-2013 şi nu pot depăşi plafoanele prevăzute în anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 475/2007 privind aprobarea Planului naţional de cercetare-dezvoltare şi inovare II pentru perioada 2007-2013.

(2) Cheltuielile salariale se decontează conform contractului de muncă şi/sau proporţional cu procentul din fişa postului/foaia de prezenţă aferentă atribuţiilor specifice implementării proiectului.

Art. 8. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul economiei şi finanţelor,

Cătălin Doica,

secretar de stat

ANEXA Nr. 1

LISTA  DE  CHELTUIELI  ELIGIBILE

pentru proiectele finanţate în cadrul operaţiunii 2.2.1 „Dezvoltarea infrastructurii CD existente şi crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de cercetare)" a axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologică si inovare" din cadrul Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" (POSCCE) 2007-2013

1. Cheltuieli pentru achiziţia terenului (sunt eligibile în limita a 10% din totalul cheltuielilor eligibile ale proiectului).

2.  Cheltuieli pentru amenajarea terenului, precum:

2.1 Demolări

2.2 Demontări

2.3 Dezafectări (cu excepţia dezafectării centralelor nucleare)

2.4 Defrişări

2.5 Evacuări de materiale rezultate

2.6 Devieri de reţele de utilităţi din amplasament

2.7 Sistematizări pe verticală

2.8 Drenaje

2.9  Epuismente (exclusiv cele aferente realizării lucrărilor pentru investiţia de bază).

3.  Cheltuieli pentru amenajarea terenului pentru protecţia mediului, precum:

3.1  Lucrări şi acţiuni de protecţia mediului

3.2  Refacerea cadrului natural după terminarea lucrărilor, precum: plantarea de copaci, reamenajare de spaţii verzi.

4.   Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului, precum:

4.1 Alimentare cu apă

4.2 Canalizare

4.3 Alimentare cu gaze naturale

4.4 Agent termic

4.5 Energie electrică

4.6 Reţele de comunicaţii (telefonie, radio-tv, internet)

4.7 Drumuri de acces

4.8 Branşare la reţele de utilităţi.

5.   Cheltuieli pentru proiectare

5.1 Studii de teren (studii geotehnice, geologice, hidrologice, hidrogeotehnice, fotogrammetrice, topografice şi de stabilitate a terenului)

5.2 Obţinere de avize, acorduri şi autorizaţii (obţinerea/prelungirea valabilităţii certificatului de urbanism, obţinerea/prelungirea valabilităţii autorizaţiei de construire, obţinerea avizelorsi acordurilor pentru racorduri şi branşamente la reţele publice de apă, canalizare, gaze, termoficare, energie electrică, telefonie etc; obţinerea certificatului de nomenclatură stradală şi adresă; întocmirea documentaţiei, obţinerea numărului cadastral provizoriu şi înregistrarea terenului în Cartea funciară; obţinerea acordului de  mediu; obţinerea avizului PSI; alte avize, acorduri şi autorizaţii)

5.3 Proiectare şi inginerie: studiu de fezabilitate, proiect tehnic, detalii de execuţie, verificarea tehnică a proiectării, elaborarea documentaţiilor necesare obţinerii acordurilor, avizelor şi autorizaţiilor aferente obiectivului

5.4 Cheltuieli efectuate pentru expertize tehnice pentru lucrări de modernizare sau consolidare a construcţiilor existente ori pentru continuarea lucrărilor la construcţii începute şi neterminate

5.5 Cheltuieli pentru expertize, cercetări şi audit energetic pentru lucrările de creştere a performanţei energetice a clădirilor ca urmare a modernizărilor Cheltuielile prevăzute la pct. 5.4 şi 5.5 sunt eligibile, în condiţiile în care sunt necesare pentru instalarea şi buna funcţionare a echipamentelor de cercetare achiziţionate prin proiect.

6. Cheltuieli cu organizarea procedurilor de achiziţie publică.

7. Cheltuieli pentru consultanţă şi expertiză, precum:

7.1  Servicii de consultanţă la elaborarea studiilor de piaţă şi evaluare

7.2  Servicii de consultanţă în domeniul managementului execuţiei investiţiei sau administrarea contractului de execuţie, precum şi recepţia lucrărilor

7.3   Servicii de consultanţă pentru studii şi/sau analize necesare pe perioada de implementare a proiectului

7.4   Servicii de consultanţă şi/sau expertiză tehnică, financiară, contabilă şi juridică.

8. Cheltuieli pentru asistenţă tehnică, precum:

8.1 Asistenţă tehnică din partea proiectantului, dacă nu intră în costurile proiectării

8.2 Plata diriginţilor de şantier

8.3  Servicii pentru instalarea şi punerea în funcţiune a echipamentelor (dacă nu sunt cuprinse în costurile de achiziţie)

8.4  Servicii de audit financiar şi verificare, cu respectarea prevederilor contractului de finanţare/în cazul în care sunt solicitate de către Autoritatea de management sau de organismul intermediar.

9. Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii, precum:

9.1 Execuţie de clădiri

9.2 Consolidări, modernizări, reparaţii de clădiri, în condiţiile în care sunt necesare pentru funcţionarea echipamentelor de cercetare achiziţionate prin proiect

9.3 Construcţii speciale

9.4 Instalaţii aferente construcţiilor, precum: instalaţii electrice, sanitare, instalaţii interioare de alimentare cu gaze naturale, instalaţii de încălzire, ventilare, climatizare, PSI, reţele de comunicaţii electronice.

10. Cheltuieli pentru montaj de utilaje tehnologice.

11. Cheltuieli pentru achiziţia de instalaţii şi utilaje, precum:

11.1 Utilaje, echipamente tehnologice şi funcţionale cu montaj

11.2 Utilaje fără montaj (care ţin de procesul tehnologic) şi echipamente de transport tehnologic, inclusiv echipamente mobile amenajate pentru cercetare.

12. Cheltuieli pentru organizarea de şantier, precum:

12.1 Lucrări de construcţii şi instalaţii aferente organizării de şantier (cheltuieli legate de lucrări de nivelări ale terenurilor naturale, dezafectări locale de căi de comunicaţie sau construcţii, branşarea la utilităţi, realizarea de căi de acces, construcţii sau amenajări la construcţii existente, cheltuieli de desfiinţare de şantier)

12.2  Cheltuieli conexe organizării de şantier (obţinerea autorizaţiei de execuţie a lucrărilor de organizare de şantier, taxe de amplasament, închirieri de semne de circulaţie, întreruperea temporară a reţelelor de transport sau de distribuţie a apei, canalizare, agent termic, energie electrică, gaze naturale, a circulaţiei rutiere, contractele de asistenţă cu poliţia rutieră, contracte temporare cu furnizorii de utilităţi, cu unităţi de salubrizare, taxe de depozit ecologic).

13. Cheltuieli pentru plata cotelor legale:

13.1 Cota aferentă inspecţiei pentru controlul calităţii lucrărilor de construcţii

13.2 Cota pentru controlul statului în amenajarea teritoriului, urbanism şi pentru autorizarea lucrărilor de construcţii

13.3 Cota aferentă Casei Sociale a Constructorilor.

14.  Cheltuielile diverse şi neprevăzute pentru proiectele de infrastructură se consideră eligibile dacă sunt detaliate prin documente justificative, în limita a 10% din valoarea cumulată a categoriilor: 2. Cheltuieli pentru amenajarea terenului, 3. Cheltuieli pentru amenajarea terenului pentru protecţia mediului, 4. Cheltuieli pentru asigurarea utilităţilor necesare obiectivului, 5. Cheltuieli pentru proiectare (5.1+5.2+5.3+5.4), 7. Cheltuieli pentru consultanţă (7.1+7.2), 8. Cheltuieli pentru asistenţă tehnică (8.1+8.2), 9. Cheltuieli pentru construcţii şi instalaţii, 10. Cheltuieli pentru montaj de utilaje tehnologice, 11. Cheltuieli pentru achiziţia de instalaţii şi utilaje, 19. Cheltuieli pentru dotări. Din procentul stabilit se acoperă, după caz, cheltuielile rezultate în următoarele cazuri:

14.1 Cheltuieli rezultate în urma modificărilor de soluţii tehnice

14.2 Cheltuieli rezultate în urma costurilor suplimentare de lucrări, utilaje sau dotări necesare pe parcursul implementării proiectului

14.3 Cheltuieli de conservare, în cazul întreruperii execuţiei din cauze independente de autoritatea contractantă.

15. Cheltuieli pentru darea în exploatare, precum:

15.1  Pregătirea personalului de exploatare

15.2 Probe tehnologice şi teste.

16. Cheltuieli pentru achiziţionarea de clădiri şi spaţii.

17. Cheltuieli pentru închirieri de echipamente şi utilaje (altele decât pentru cercetare), care contribuie în mod direct la realizarea obiectivelor proiectului.

18. Cheltuieli pentru primele de asigurare (numai dacă sunt în proprietatea beneficiarului de proiect şi dacă sunt necesare derulării proiectului), precum:

18.1 Clădiri şi spaţii

18.2 Instalaţii

18.3 Echipamente

18.4 Utilaje.

19.   Cheltuieli pentru dotări care pot intra în categoria mijloacelor fixe sau a obiectelor de inventar, precum:

19.1  Echipamente IT şi pentru comunicaţii

19.2  Instalaţii, echipamente şi instrumente independente pentru cercetare, precum şi componente ale acestora

19.3 Mobilier de laborator

19.4 Dotări PSI

19.5 Dotări de uz gospodăresc

19.6 Dotări privind protecţia muncii

19.7 Piese de schimb.

20.   Cheltuieli pentru achiziţia de active fixe necorporale, precum:

20.1 Aplicaţii informatice

20.2 Licenţe, drepturi de utilizare.

21.  Cheltuieli cu achiziţionarea de servicii pentru întărirea capacităţii administrative, precum:

21.1  Servicii de consultanţă pentru management instituţional

21.2  Servicii de consultanţă pentru valorizarea rezultatelor din cercetare şi pentru acces la instrumente financiare

21.3 Servicii de publicitate şi de promovare instituţională.

22. Cheltuieli de informare şi publicitate pentru proiect.

23. Cheltuieli cu achiziţionarea de publicaţii, abonamente şi cotizaţii, precum:

23.1  Taxe de acces la baze de date

23.2 Taxe de acces la infrastructuri de cercetare, încercare, testare

23.3 Abonamente la publicaţii ştiinţifice

23.4 Achiziţionarea de publicaţii ştiinţifice în format tipărit şi/sau electronic

23.5 Abonamente la biblioteci de specialitate.

24. Cheltuieli generale de administraţie, precum:

24.1  Servicii de comunicaţii (comunicaţii electronice, servicii poştale şi de curierat)

24.2 Intreţinere şi reparaţii de spaţii, echipamente, utilaje, instalaţii

24.3  Plata utilităţilor (energie electrică, apă, canalizare, salubritate, energie termică, gaze naturale)

24.4 Inchirieri de spaţii (numai pentru închirierea sediului beneficiarului de proiect)

24.5 Cheltuieli salariale pentru personalul administrativ.

25. Cheltuieli aferente managementului de proiect

25.1  Cheltuieli de personal (salariale şi de deplasare)

25.2 Transport de bunuri

25.3 Birotică.

ANEXA Nr. 2

LISTA  DE  CHELTUIELI  ELIGIBILE

pentru proiectele finanţate în cadrul operaţiunii 2.3.1 „Sprijin pentru start-up-urile şi spin-off-urile inovative" a axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologică şi inovare" din cadrul Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice" (POS CCE) 2007-2013

1.   Cheltuieli de personal pentru activităţi de cercetare, precum:

1.1 Cheltuieli salariale (salarii, contribuţii sociale angajator, indemnizaţii)

1.2 Cheltuieli de deplasare (diurnă, cazare, transport persoane).

2.   Cheltuieli pentru dotări care pot intra în categoria mijloacelor fixe sau a obiectelor de inventar (pentru dotările care intră în categoria mijloacelor fixe şi au o durată de funcţionare mai mare decât durata proiectului sunt eligibile doar costurile de amortizare calculate pe durata derulării proiectului, pe baza practicilor contabile reglementate), precum:

2.1 Echipamente IT şi pentru comunicaţii

2.2 Utilaje şi echipamente pentru introducerea rezultatelor cercetării în producţie.

3.   Cheltuieli pentru achiziţia de active fixe necorporale (necesare pentru introducerea rezultatelor cercetării în producţie), precum:

3.1 Aplicaţii informatice

3.2 Licenţe, drepturi de utilizare

3.3 Brevete

3.4 Mărci

3.5 Know-how, cunoştinţe tehnice nebrevetate.

4.   Cheltuieli cu achiziţia de servicii pentru cercetare-dezvoltare-inovare, precum:

4.1 Servicii de cercetare

4.2  Servicii de consultanţă pentru inovare (management; asistenţă tehnologică; transfer tehnologic; instruire; achiziţia, protecţia şi comercializarea drepturilor de proprietate industrială; utilizarea standardelor)

4.3  Servicii-suport pentru inovare (servicii de cercetare de piaţă; încercări şi testări în laboratoare de specialitate; certificarea, testarea şi marcarea calităţii).

5.   Cheltuieli cu achiziţionarea de publicaţii, abonamente şi cotizaţii, precum:

5.1 Taxe de acces la baze de date

5.2 Abonamente la biblioteci de specialitate

5.3 Abonamente la publicaţii ştiinţifice.

6. Cheltuieli pentru informare şi publicitate pentru proiect.

7. Cheltuieli generale de administraţie, precum:

7.1  Servicii de comunicaţii (comunicaţii electronice, servicii poştale şi de curierat)

7.2  Intreţinere şi reparaţii de spaţii, echipamente, utilaje, instalaţii

7.3   Plata utilităţilor (energie electrică, apă, canalizare, salubritate, energie termică, gaze naturale)

7.4  Inchirieri de spaţii (numai pentru închirierea sediului beneficiarului de proiect)

7.5 Cheltuieli salariale pentru personalul administrativ.

8. Cheltuieli pentru înfiinţare şi înregistrare spin-off.

9. Cheltuieli pentru procurarea unor materiale şi materii prime necesare realizării proiectului.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 2508/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 2508 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 2508/2007
Ordin 710 2013
Ordin 3306 2009
pentru modificarea anexelor la Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 2.508/2007 privind aprobarea listelor de cheltuieli eligibile pentru proiectele finantate în cadrul operatiunilor 2.2.1 „Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de cercetare)" si 2.3.1 „Sprijin pentru start-up-urile si spin-off-urile inovative" ale axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare" din cadrul Programului operational sectorial „Cresterea competitivitatii economice" (POS CCE) 2007-2013
Ordin 1461 2009
pentru modificarea anexelor la Ordinul ministrului economiei si finantelor nr. 2.508/2007 privind aprobarea listelor de cheltuieli eligibile pentru proiectele finantate în cadrul operatiunilor 2.2.1 „Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de cercetare)" si 2.3.1 „Sprijin pentru start-up-urile si spin-off-urile inovative" ale axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare" din cadrul Programului operational sectorial „Cresterea competitivitatii economice" (POS CCE) 2007-2013
Ordin 1461 2009
pentru modificarea anexelor la Ordinul ministrului economiei şi finanţelor nr. 2.508/2007 privind aprobarea listelor de cheltuieli eligibile pentru proiectele finanţate în cadrul operaţiunilor 2.2.1 „Dezvoltarea infrastructurii CD existente şi crearea de noi infrastructuri (laboratoare, centre de cercetare)“ şi 2.3.1 „Sprijin pentru start-up-urile şi spin-off-urile inovative“ ale axei prioritare 2 „Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologică şi inovare“ din cadrul Programului operaţional sectorial „Creşterea competitivităţii economice“ (POS CCE) 2007-2013
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu