Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 270 din 23 august 1999

pentru aprobarea Procedurii privind modul de evaluare si certificare de catre Agentia Romana de Dezvoltare a programelor de restructurare intocmite de societatile comerciale prevazute la art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999

ACT EMIS DE: AGENTIA ROMANA DE DEZVOLTARE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 437 din  8 septembrie 1999


SmartCity3


    Presedintele Agentiei Romane de Dezvoltare,
    avand in vedere prevederile art. 6 alin. (2) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 privind protectia sociala a persoanelor ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 624/1999,
    in temeiul art. 3 alin. (4) din Hotararea Guvernului nr. 977/1998, cu modificarile si completarile ulterioare,
    emite prezentul ordin.

    ARTICOL UNIC
    Incepand cu data prezentului ordin aproba Procedura privind modul de evaluare si certificare de catre Agentia Romana de Dezvoltare a programelor de restructurare intocmite de societatile comerciale prevazute la art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999, conform anexei care face parte integranta din prezentul ordin.

                 Presedintele Agentiei Romane de Dezvoltare,
                             Sorin Fodoreanu

    ANEXA 1

                                 PROCEDURA
privind modul de evaluare si certificare de catre Agentia Romana de Dezvoltare a programelor de restructurare intocmite de societatile comerciale prevazute la art. 8 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 98/1999

    1. Generalitati
    Agentia Romana de Dezvoltare, conform art. 2 din Hotararea Guvernului nr. 624/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 privind protectia sociala a persoanelor ale caror contracte individuale de munca vor fi desfacute ca urmare a concedierilor colective, este autorizata sa efectueze evaluarea si certificarea programelor de restructurare a societatilor comerciale, denumite in continuare angajatori, la care actionarii sunt persoane fizice sau persoane juridice, altele decat statul, si care detin drepturi de proprietate asupra unui pachet de actiuni reprezentand mai mult de doua treimi din totalul drepturilor de vot in adunarea generala a actionarilor si care inregistreaza pierderi sau arierate in fiecare luna, timp de 12 luni consecutiv.
    Conform legislatiei in vigoare, programul de restructurare este conceput ca un ansamblu de masuri de natura organizatorica - manageriala, tehnica, tehnologica si financiara -, destinat sa asigure diminuarea sau eliminarea pierderilor si arieratelor angajatorilor si care cuprinde si masuri privind concedierile colective.
    Pentru o abordare unitara a prevederilor de mai sus s-au intocmit:
    a) continutul-cadru al programului de restructurare a societatii comerciale (anexa P1);
    b) formularul tipizat (Certificat) prin care Agentia Romana de Dezvoltare certifica programul de restructurare a societatii comerciale, in vederea aprobarii acestuia de catre agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti (anexa P2).
    Anexele P1 si P2 fac parte integranta din prezenta procedura.

    2. Etapele certificarii
    A. Angajatorul, prin reprezentantul sau, depune la secretariatul tehnic al Directiei generale privatizare din cadrul Agentiei Romane de Dezvoltare, cu sediul in Str. Ministerului nr. 2 - 4, sectorul 1, Bucuresti, urmatoarele documente:
    1. Adresa de insotire:
    a) datele de identificare a angajatorului:
    - denumirea completa a societatii comerciale;
    - adresa: localitatea, judetul, strada, numarul, codul postal, telefonul/faxul/e-mailul;
    - forma juridica (S.A.; S.R.L. etc., conform Legii nr. 31/1990, republicata);
    - numarul de inmatriculare la oficiul registrului comertului;
    - codul fiscal;
    - codul CAEN;
    - modul de constituire:
       - societate comerciala provenita din privatizarea, reorganizarea, divizarea/fuziunea unei societati comerciale la care statul a fost sau este actionar;
       - societate comerciala infiintata cu capital integral privat;
       - societate comerciala infiintata prin asociere;
    b) opisul documentelor depuse, cu numerotarea tuturor filelor;
    c) declaratia administratorului privind corectitudinea datelor furnizate de catre conducerea societatii comerciale prin documentele depuse.
    2. Programul de restructurare, in doua exemplare, intocmit conform anexei P1
    3. Copie de pe hotararea adunarii generale a actionarilor privind aprobarea programului de restructurare
    4. Copie de pe procesul-verbal incheiat cu sindicatele sau cu reprezentantii salariatilor privind acordul asupra programului de restructurare
    5. Copie de pe actul constitutiv al societatii comerciale
    6. Copie de pe cererile de inscriere/mentiuni eliberate de oficiul registrului comertului
    7. Copie de pe contractul de vanzare-cumparare de actiuni, incheiat cu Fondul Proprietatii de Stat sau cu alta institutie publica implicata (daca este cazul)
    8. Conventie-angajament a administratorului societatii comerciale privind aplicarea programului de restructurare
    9. Declaratia administratorului, data pe proprie raspundere, ca societatea comerciala nu se afla in una dintre urmatoarele situatii: divizare, fuziune, lichidare sau faliment
    10. Copie de pe contractul colectiv de munca, dupa caz
    11. Balantele lunare de verificare din ultimele 12 luni dinaintea depunerii programului de restructurare
    12. Ultimul bilant contabil incheiat
    13. Adresa de comunicare a salariului mediu net pe societatea comerciala, realizat in luna anterioara depunerii programului de restructurare, intocmita conform modelului prezentat in anexa nr. 2 la normele metodologice de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999, aprobate prin Hotararea Guvernului nr. 624/1999.
    B. Secretariatul tehnic va verifica existenta tuturor documentelor si indeplinirea conditiilor legale. Daca documentatia depusa este incompleta sau daca nu sunt respectate dispozitiile legale, solicitarea de evaluare si certificare a programului de restructurare va fi respinsa.
    C. In cazul acceptarii documentelor de catre secretariatul tehnic, societatea comerciala va achita, in termen de 5 zile calendaristice, tariful de expertizare a programului de restructurare in contul Oficiului de Prestari Servicii si Editare din cadrul Agentiei Romane de Dezvoltare (contul nr. 500311618369 deschis la Trezoreria statului a sectorului 1, Bucuresti).
    D. Evaluarea si certificarea, respectiv expertizarea, programului de restructurare se vor face tinand seama de urmatoarele criterii:
    a) situatia pierderilor sau a arieratelor si cauzele care le-au generat;
    b) masurile de ordin organizatoric, tehnic, tehnologic, managerial si financiar propuse pentru redresarea economico-financiara a societatii comerciale;
    c) estimarea costurilor economice ale restructurarii si sursele de finantare a acestora;
    d) efectele economice ale restructurarii;
    e) numarul personalului existent in societatea comerciala;
    f) numarul personalului care urmeaza sa fie disponibilizat prin concedieri colective, ca urmare a aplicarii programelor de restructurare;
    g) numarul personalului cu care societatea comerciala isi va desfasura activitatea dupa restructurare;
    h) modul de realizare (rezultatele sau efectele economice) a unor programe de restructurare anterioare.
    E. Consiliul de experti va expertiza programul de restructurare si va intocmi, dupa caz, avizul de certificare.
    In cazul in care programul de restructurare nu este avizat, consiliul de experti va intocmi o nota justificativa care va fi transmisa angajatorului prin secretariatul tehnic.
    F. In cazul in care programul de restructurare a fost avizat, secretariatul tehnic va instiinta angajatorul ca trebuie sa achite tariful de evaluare si certificare in contul Fondului pentru plata ajutorului de somaj.
    G. Avizul consiliului de experti va fi inaintat presedintelui Agentiei Romane de Dezvoltare in vederea emiterii Certificatului.
    H. Societatea comerciala se va prezenta la secretariatul tehnic al consiliului de experti cu copii de pe ordinele de plata a tarifelor de expertizare, respectiv de evaluare si certificare, mentionate la lit. C si F. Angajatorul va primi Certificatul si un exemplar al programului de restructurare, stampilat pe fiecare pagina.

    3. Observatii
    a) Administratorul societatii comerciale are obligatia sa aplice programul de restructurare certificat de Agentia Romana de Dezvoltare si aprobat de catre agentiile pentru ocupare si formare profesionala judetene, respectiv a municipiului Bucuresti. Societatea comerciala va informa semestrial Agentia Romana de Dezvoltare despre aplicarea masurilor cuprinse in programul de restructurare, masuri devenite obligatorii pentru conducerea societatii comerciale.
    b) Nu vor putea fi acceptate programele de restructurare a societatilor comerciale pentru care:
    - a fost depusa cerere de declansare a falimentului la tribunalul in a carui raza teritoriala societatea comerciala isi are sediul, in temeiul careia urmeaza a fi declansata procedura de lichidare judiciara conform Legii nr. 64/1995 privind procedura reorganizarii judiciare si a falimentului, cu modificarile ulterioare;
    - adunarea generala a actionarilor a aprobat divizarea/fuziunea, lichidarea administrativa a societatii comerciale;
    - exista contracte de vanzare-cumparare a unui pachet de actiuni, incheiate cu Fondul Proprietatii de Stat sau cu o alta institutie publica implicata si ale caror clauze nu au fost respectate de cumparator;
    - exista contracte de vanzare-cumparare a unui pachet de actiuni, incheiate cu Fondul Proprietatii de Stat sau cu o alta institutie publica implicata, care au clauze privind mentinerea numarului de salariati sau privind disponibilizari de personal.

    ANEXA P1
    la procedura

             PROGRAM DE RESTRUCTURARE A SOCIETATII COMERCIALE,
intocmit in vederea aplicarii prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999
                           (continut-cadru)

    1. Prezentarea societatii comerciale
    1.1. Date generale:
    - sediul principal (adresa, telefon/fax, e-mail);
    - forma juridica S.A/S.R.L. etc.;
    - numarul de inregistrare la oficiul registrului comertului;
    - codul fiscal;
    - sectorul de activitate (codul CAEN conform Hotararii Guvernului nr. 656/1997);
    - principalele activitati, produse, servicii (cu pondere peste 15% din totalul veniturilor);
    - capitalul social (mii lei);
    - numarul total de actiuni/parti sociale;
    - valoarea nominala a unei actiuni/tipul actiunilor;
    - structura actionariatului: ________________________________________________________________________
      Actionar/asociat            Numar de actiuni/parti      % din
                                         sociale          dreptul de vot
________________________________________________________________________
 Alti actionari semnificativi
________________________________________________________________________
 F.P.S./Institutia implicata
________________________________________________________________________
    - numarul angajatilor*);
    - stadiul privatizarii, daca este cazul;
    - litigii in curs privind patrimoniul sau daca are bunuri grevate de sarcini;
   - daca societatea comerciala a mai beneficiat de programe de restructurare, data aprobarii acestora.
------------
    *) Indicatori din ultima situatie economico-financiara lunara, incheiata anterior depunerii documentatiei.

    1.2. Evolutia indicatorilor economico-financiari
    Corespunzator datelor din ultimii 2 ani financiari incheiati si din ultimele 12 luni dinaintea depunerii documentatiei la Agentia Romana de Dezvoltare se va comenta evolutia urmatorilor indicatori, conform balantelor lunare:
    - productia fizica;
    - cifra de afaceri;
    - veniturile totale;
    - cheltuielile totale;
    - profitul brut (+)/pierderile (-)
      - efectiv inregistrat in fiecare luna si cumulat pe sold;
    - platile restante totale (arierate)
      - efectiv inregistrate in fiecare luna si cumulat pe sold,
    din care:
      - plati restante la bugetul de stat, asigurari sociale si bugete locale;
    - creante.
    Evolutia indicatorilor va fi prezentata conform urmatorului tabel (in mii lei):
                            ____________________________________________________
                              ultimele 12 luni (specificand care sunt acestea)
________________________________________________________________________________
          1997 1998 1999*) (1) (2) (3) (4) (5) (6) (7) (8) (9) (10) (11) (12)*)
indicator
________________________________________________________________________________

    - Dupa caz, se va evidentia evolutia principalelor exporturi, astfel:
____________________________________________________________________________

Nr.     Tara           1997                  1998               *) 1999
crt.             -----------------------------------------------------------
                 mii     % cifra      mii      % cifra      mii      % cifra
                 dolari  de           dolari   de           dolari   de
                 S.U.A.  afaceri      S.U.A.   afaceri      S.U.A.   afaceri
____________________________________________________________________________


____________________________________________________________________________

    *) Indicatori din ultima situatie economico-financiara lunara, incheiata anterior depunerii documentatiei.
   *) Situatie semestriala.

    1.3. Concluzii privind activitatea economica a societatii comerciale
    In ansamblu, societatea comerciala a inregistrat o activitate in regres din cauza unui complex de factori, dintre care enumeram urmatoarele:
    a) cauze de ordin intern;
    b) cauze de ordin extern sau de conjunctura.

    2. Programul de restructurare a societatii comerciale
    2.1. Strategia de dezvoltare a societatii comerciale pentru perioada ......
    Masuri pentru realizarea programului de restructurare (anexa nr. 1):
    a) masuri de natura organizatorica si manageriala;
    b) masuri de natura tehnica si tehnologica;
    c) masuri de natura financiara;
    d) alte masuri specifice activitatii desfasurate.
    Fiecare masura prevazuta in programul de restructurare trebuie sa aiba ca suport prezentarea efortului financiar si a eficientei aplicarii ei.
    Eficienta reducerii a ......... posturi este estimata sa conduca la scaderea cheltuielilor cu munca vie de ......... mii lei pe perioada de derulare a programului de restructurare, structura acestor cheltuieli fiind prezentata in anexa nr. 3.
    2.2. Evaluarea financiara a rezultatelor aplicarii programului de restructurare
    2.2.1. Se va prezenta evolutia urmatorilor indicatori (in mii lei), insotita de comentarii:
    - productia fizica;
    - cifra de afaceri;
    - veniturile totale;
    - cheltuielile totale;
    - profitul brut (+)/pierderile (-);
    - plati restante totale (arierate),
    din care:
      - plati restante la bugetul de stat, asigurari sociale si bugete locale
    - creante
la inceputul programului de restructurare*), dupa 6 luni de aplicare a acestuia si la finele aplicarii programului de restructurare.
    Evolutia indicatorilor va fi prezentata conform urmatorului tabel (in mii lei):
___________________________________________________________________________
Indicatorul  Valoarea*)   Valoarea dupa   Valoarea la sfarsitul programului
                             6 luni              de restructurare
___________________________________________________________________________

___________________________________________________________________________

    *) Indicatori din ultima situatie economico-financiara lunara, incheiata anterior depunerii documentatiei.

    Anexele nr. 2a), 2b) si 2c) cuprind veniturile estimate a fi realizate din vanzari pe perioada derularii programului de restructurare.
    2.2.2. Situatia personalului:
    - numarul personalului existent la data depunerii documentatiei (structura);
    - numarul persoanelor care urmeaza a fi disponibilizate;
    - numarul personalului, structura (in procente), necesar pentru desfasurarea activitatii in urma aplicarii programului de restructurare.
    Reducerea cheltuielilor ca efect al disponibilizarilor de personal conform programului de restructurare (anexa nr. 3).
    2.2.3. Prezentarea situatiei patrimoniului, a contului de profit si pierderi, precum si a situatiei platilor restante se va face corelat cu anexele A, B si C, intocmite conform formularelor de raportare anuala aprobate prin Normele metodologice nr. 370.542/1999, emise de Ministerul Finantelor, completate corespunzator lunii anterioare aplicarii programului de restructurare si dupa aplicarea acestuia.
    2.2.4. Comentariu privind eficienta scontata, la finele perioadei (12 luni), ca urmare a aplicarii programului de restructurare
_________________________________________________________________________
           Eficienta                     Valoarea (mii lei)        %
_________________________________________________________________________
 Reducerea cheltuielilor
_________________________________________________________________________
 Diminuarea platilor restante (arierate)
_________________________________________________________________________
 Cresterea veniturilor
_________________________________________________________________________

    2.3. Sursele de finantare a programului de restructurare:
    - surse proprii (detalii);
    - alte surse (detalii).
    2.4. Programe de restructurare anterioare:
    Daca este cazul, vor fi prezentate date sintetice privind masurile intreprinse si eficienta lor.

    3. Concluzii
    Prin aplicarea programului de restructurare se preconizeaza depasirea situatiei de criza financiara, diminuarea sau eliminarea pierderilor, asigurandu-se astfel functionarea eficienta a societatii comerciale.
    La sfarsitul perioadei de aplicare a programului de restructurare se estimeaza ca societatea comerciala sa inregistreze (mii lei):
______________________________________________________________________
    Indicatorul                          *)      Sfarsitul programului
                                                 de restructurare
______________________________________________________________________
    Cifra de afaceri
______________________________________________________________________
    Profitul (+)/pierderile (-)
______________________________________________________________________
    Platile restante (arieratele)
    - din care, la bugetul de stat
______________________________________________________________________
    *) Indicatori din ultima situatie economico-financiara lunara, incheiata anterior depunerii documentatiei.

    NOTA:
    Administratorul societatii comerciale va raspunde de aplicarea masurilor cuprinse in programul de restructurare.

    4. Anexele la programul de restructurare
    Anexa nr. 1                Masuri pentru realizarea programului de
                               restructurare a societatii comerciale
    Anexele nr. 2 a) si 2 b)   Venituri estimate din vanzari de marfuri la
                               intern si la export
    Anexa nr. 2 c)             Venituri din vanzare de active si de alte
                               mijloace fixe
    Anexa nr. 3                Structura cheltuielilor cu munca vie, pentru
                               persoanele disponibilizate, pe intreaga perioada
                               de derulare a programului de restructurare
    Anexa nr. 4                Fisa sintetica
    Anexa A                    Situatia patrimoniului, ACTIV/PASIV, conform
                               formularului de raportare elaborat de Ministerul
                               Finantelor - completat*)
    Anexa B                    Contul de profit si pierderi, conform
                               formularului de raportare elaborat de Ministerul
                               Finantelor - completat*)
    Anexa C                    Situatia platilor restante, conform formularului
                               de raportare elaborat de Ministerul
                               Finantelor - completat*)
    Anexa D                    Bilantul contabil corespunzator ultimului an
                               financiar incheiat.

    Anexele prezentate mai sus vor fi semnate de cenzori (in cazul in care societatile comerciale au cenzori), de conducerea societatii comerciale si vor fi stampilate.
------------
    *) Indicatori din ultima situatie economico-financiara lunara, incheiata anterior depunerii documentatiei.
    *) Soldurile vor fi corespunzatoare lunii*), dupa primele 6 luni de aplicare a programului de restructurare si la sfarsitul acestuia.

    ANEXA P2
    la procedura

                           GUVERNUL ROMANIEI
                     AGENTIA ROMANA DE DEZVOLTARE
                                                                A R D
                              CERTIFICAT
                              Nr. ......

    In conformitate cu prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 si ale Hotararii Guvernului nr. 624/1999,

           Agentia Romana de Dezvoltare certifica Programul de
    restructurare a Societatii Comerciale .............., avand codul
    fiscal ......................, numarul de inregistrare la Oficiul
    registrului comertului .............., intocmit pentru o perioada
           de ........ luni, incepand cu data de ..............

    Programul de restructurare a fost aprobat in adunarea generala a actionarilor din data de ....... si a fost depus, in vederea certificarii la Agentia Romana de Dezvoltare, cu nr. ...../...... .
    Ca urmare a aplicarii programului de restructurare prezentat, numarul personalului disponibilizat propus sa beneficieze de prevederile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 98/1999 este de ...... persoane. Pe perioada aplicarii programului de restructurare numarul efectiv al personalului nu va depasi ...... salariati.
    Programul de restructurare, aprobat de Agentia pentru ocupare si formare profesionala a judetului/municipiului .................., devine obligatoriu pentru administratorul societatii comerciale, care va fi direct raspunzator de aplicarea acestuia.
    Administratorul societatii comerciale va prezenta semestrial Agentiei Romane de Dezvoltare stadiul realizarii masurilor cuprinse in programul de restructurare.

            Data ...................                Presedinte,
                                               ....................

    ANEXA 1

                                 MASURI
pentru realizarea programului de restructurare a Societatii Comerciale ........

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - Surse proprii
    B - Alte surse*)
    C - Diminuari
        C1 - plati
        C2 - cheltuieli
    D - Cresterea veniturilor
                                                                     (mii lei)
-------------------------------------------------------------------------------
                                                  Efortul
                                                  financiar
                                                  acoperit           Efecte
                                                  din:
Nr.         Masura            Termenul Comentarii -----------------------------
crt.                                                A    B         C        D
                                                              -----------
                                                                C1   C2
-------------------------------------------------------------------------------
 0            1                   2        3        4    5       6    7     8
-------------------------------------------------------------------------------
 a) Masuri de natura organizatorica si manageriala
-------------------------------------------------------------------------------
 1.  Stabilirea personalului
     necesar pentru
     desfasurarea activitatii
     in urma aplicarii
     programului de
     restructurare
-------------------------------------------------------------------------------
 2.  Organizarea societatii
     comerciale pe centre de
     profit
-------------------------------------------------------------------------------
 3.  Divizari, asocieri,
     fuziuni
-------------------------------------------------------------------------------
 4.  Vanzari de active si de
     mijloace fixe
-------------------------------------------------------------------------------
 5.  Inchiderea operationala
     a activelor nerentabile
-------------------------------------------------------------------------------
 6.  Alte masuri
-------------------------------------------------------------------------------
 b)  Masuri de natura tehnica si tehnologica
-------------------------------------------------------------------------------
 1.  Modernizari de
     tehnologii
-------------------------------------------------------------------------------
 2.  Optimizari de flux
-------------------------------------------------------------------------------
 3.  Alte masuri
-------------------------------------------------------------------------------
 c)  Masuri de natura financiara
-------------------------------------------------------------------------------
 1.  Concilieri cu creditorii
-------------------------------------------------------------------------------
 2.  Valorificari de stocuri
-------------------------------------------------------------------------------
 3.  Incasari de creante
-------------------------------------------------------------------------------
 4.  Alte masuri
-------------------------------------------------------------------------------
 d)  Alte masuri specifice activitatii desfasurate
-------------------------------------------------------------------------------
    *) Se va specifica distinct sursa de finantare, iar sumele vor fi puse de acord cu institutia (firma) finantatoare.

            Director general,             Director economic,
           .................              ..................

    ANEXA 2a

    Societatea Comerciala ..........

                                VENITURI
estimate din vanzari de marfuri la intern pe perioada ..................
_______________________________________________________________________________
                         dupa     la sfarsitul
Nr.  Marfa         *)    primele  programului de         % cifra
crt. (produse/           6 luni   restructurare   Total     de    Observatii*)
     servicii)  -------------------------------          afaceri
                mii lei  mii lei    mii lei
_______________________________________________________________________________
 0       1         2        3          4          5=3+4     6          7
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
     TOTAL:
_______________________________________________________________________________

    *) Situatia corespunzatoare ultimei luni premergatoare aplicarii programului de restructurare.
    *) Se va specifica daca marfa face obiectul unui contract ferm in derulare in perioada previzionata sau, dupa caz, previzionat a fi incheiat.

              Director general,                Director economic,
            .....................            .......................

    ANEXA 2 b)

    Societatea Comerciala .........................

                               VENITURI
estimate din vanzari de marfuri la export pe perioada .........

    Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
    A - mii lei
    B - dolari
_______________________________________________________________________________
                      dupa     la sfarsitul
Nr.  Marfa      *)    primele  programului de             % cifra
crt. (produse/        6 luni   restructurare  Total  Tara    de   Observatii*)
     servicii) ------------------------------             afaceri
               A  B    A  B        A    B
_______________________________________________________________________________
 0       1       2       3            4       5=3+4    6     7        8
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________
     TOTAL:
_______________________________________________________________________________

    *) Situatia corespunzatoare ultimei luni premergatoare aplicarii programului de restructurare.
    *) Se va specifica daca marfa face obiectul unui contract ferm in derulare in perioada previzionata sau, dupa caz, previzionat a fi incheiat.

              Director general,                Director economic,
            .....................            .......................

    ANEXA 2 c)

    Societatea Comerciala .........................

                               VENITURI
din vanzari de active si de alte mijloace fixe
_____________________________________________________________________________
                                           Venitul previzionat
Nr.   Denumirea  Anul punerii  Valoarea  ------------------------
crt.             in functiune  ramasa    dupa      la sfarsitul
                                         primele   programului de  Observatii
                                         6 luni    restructurare
_____________________________________________________________________________
 0        1           2          3               4                      5
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________
_____________________________________________________________________________

              Director general,                Director economic,
            .....................            ......................

    ANEXA 3

    Societatea Comerciala .........................

                              STRUCTURA
cheltuielilor cu munca vie, pentru persoanele disponibilizate, pe intreaga perioada de derulare a programului de restructurare

    Determinarea reducerii costurilor ca efect al disponibilizarii de personal, pe elemente de cheltuiala, pe perioada aplicarii programului de restructurare:
-----------------------------------------------------------------------
 1.  Numarul personalului disponibilizat                       persoane
-----------------------------------------------------------------------
 2.  Perioada de aplicare a programului de restructurare         luni
-----------------------------------------------------------------------
 3.  Cheltuieli cu personalul,                                 mii lei
-----------------------------------------------------------------------
     din care:
-----------------------------------------------------------------------
     3.1. cheltuieli cu remuneratiile personalului             mii lei
-----------------------------------------------------------------------
     3.2. cheltuieli privind asigurarile sociale si
          protectia sociala, din care:                         mii lei
-----------------------------------------------------------------------
          3.2.1. cheltuieli cu ajutorul de somaj               mii lei
-----------------------------------------------------------------------
          3.2.2. alte cheltuieli cu asigurarile sociale        mii lei
-----------------------------------------------------------------------
          3.2.3. cheltuieli cu CAS                             mii lei
-----------------------------------------------------------------------
 4.  Cheltuieli cu biletele de odihna si tratament             mii lei
-----------------------------------------------------------------------
 5.  Cheltuieli cu echipamentul de protectie                   mii lei
-----------------------------------------------------------------------
 6.  Cheltuieli cu protectia muncii, din care:                 mii lei
-----------------------------------------------------------------------
     6.1. cheltuieli cu antidotul                              mii lei
-----------------------------------------------------------------------
     6.2. cheltuieli cu igiena muncii                          mii lei
-----------------------------------------------------------------------
 7.  Cheltuieli cu alimentatia de protectie                    mii lei
-----------------------------------------------------------------------
 8.  Cheltuieli cu S.D.V.                                      mii lei
-----------------------------------------------------------------------
 9.  Cheltuieli materiale si birotica                          mii lei
-----------------------------------------------------------------------
10.  Alte cheltuieli, in functie de profilul                   mii lei
     societatii comerciale
-----------------------------------------------------------------------
     TOTAL (3+4+5+6+7+8+9+10):                                 mii lei
-----------------------------------------------------------------------

              Director general,                Director economic,
            .....................            ......................

    ANEXA 4

                              FISA SINTETICA
cuprinzand principalii indicatori economico-financiari ai Societatii Comerciale
...................
_______________________________________________________________________________
Nr.   Denumirea indicatorului            U.M.     Realizat   *)  Realizat la
crt.                                              la 31          sfarsitul
                                                  decembrie      programului de
                                                  1998           restructurare
_______________________________________________________________________________
 0                1                       2           3      4         5
_______________________________________________________________________________
 1.   Capital social                     mii lei
 2.   Capital propriu                    mii lei
 3.   Numarul personalului
      (efectiv)                          persoane
 4.   Salariul mediu net pe
      societatea comerciala/luna         mii lei
 5.   Cifra de afaceri                   mii lei
 6.   Venituri totale, din care:         mii lei
 6.1. Venituri din exploatare            mii lei
 6.2. Venituri financiare                mii lei
 6.3. Venituri exceptionale              mii lei
 7.   Cheltuieli totale, din care:       mii lei
 7.1. Cheltuieli pentru exploatare       mii lei
 7.2. Cheltuieli financiare              mii lei
 7.3. Cheltuieli exceptionale            mii lei
 8.   Rezultatul brut al exercitiului
 8.1. Profit                             mii lei
 8.2. Pierdere                           mii lei
 9.   Profit net                         mii lei
10.   Pierdere neacoperita               mii lei
11.   Active circulante                  mii lei
12.   Resurse financiare pentru
      active circulante                  mii lei
12.1. Fonduri proprii (11 - 12.2 - 12.3) mii lei
12.2. Surse atrase (datorii pentru
      active circulante minus
      credite bancare)                   mii lei
12.3. Credite bancare                    mii lei
13.   Viteza de rotatie a
      mijloacelor circulante (activ
      circulant x 365/cifra de afaceri)  zile
14.   Creante - total                    mii lei
15.   Datorii totale, din care:
      plati restante                     mii lei
16.   Credite restante nerambursate
      la scadenta                        mii lei
17.   Rata profitului (profitul brut
      x 100/cifra de afaceri)               %
18.   Productivitatea muncii (cifra
      de afaceri/numarul total de
      personal)                          mii lei
19.   Indicele autonomiei financiare
      (capitalul propriu x
      100/datorii)                          %
20.   Gradul de utilizare a
      capitalului (veniturile
      totale x 100/capitalul social)        %
21.   Ponderea salariilor in costuri
      (salariile directe x
      100/costurile directe de
      productie)                            %
22.   Cheltuieli la 1000 lei venituri
      din exploatare (total),
      din care:                          mii lei
22.1. la intern                          mii lei
22.2. la extern                          mii lei
_______________________________________________________________________________

    *) Situatia corespunzatoare ultimei luni premergatoare aplicarii programului
de restructurare.

              Director general,                Director economic,
            .....................            ......................



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 270/1999

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 270 din 1999
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu