ORDIN
Nr. 278 din 11 aprilie 1997
ACT EMIS DE: MINISTERUL APELOR, PADURILOR SI PROTECTIEI MEDIULUI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 100 bis din 26 mai 1997
Avand in vedere necesitatea organizarii activitatii de prevenire si
combatere a poluarilor accidentale la folosintele de apa potential poluatoare,
vazand referatul Directiei strategii si reglementarea resurselor de apa,
in temeiul prevederilor Legii apelor nr. 107/1996 si ale Hotararii Guvernului
nr. 457/1994 privind organizarea si functionarea Ministerului Apelor, Padurilor
si Protectiei Mediului,
ministrul apelor, padurilor si protectiei mediului emite urmatorul ordin:
1. Se aproba Metodologia-cadru de elaborare a planurilor de prevenire si
combatere a poluarilor accidentale, prevazuta in anexa nr. 1 ce face parte
integranta din prezentul ordin.
2. Filialele bazinale ale Regiei Autonome "Apele Romane" vor
acorda asistenta tehnica folosintelor de apa, pentru elaborarea planurilor
proprii de prevenire si combatere a poluarilor accidentale.
3. Planul de prevenire si combatere a poluarilor accidentale se elaboreaza
de catre orice folosinta potential poluatoare sau la care se pot produce
evenimente ce pot conduce la poluarea accidentala a resurselor de apa.
4. Prezentul ordin se aplica de la data publicarii lui in Monitorul Oficial
al Romaniei. Incepand cu aceeasi data se abroga Ordinul ministrului apelor,
padurilor si protectiei mediului nr. 785/18.11.1996.
5. Directia strategii si reglementarea resurselor de apa din cadrul
Ministerului Apelor, Padurilor si Protectiei Mediului si Regia Autonoma
"Apele Romane" vor lua masuri pentru aducerea la indeplinire a
prevederilor prezentului ordin.
Ministrul apelor, padurilor
si protectiei mediului,
Ioan Oltean
ANEXA 1
METODOLOGIE-CADRU
de elaborare a planurilor de prevenire si combatere a poluarilor accidentale la
folosintele de apa potential poluatoare
I. Dispozitii generale
Art. 1
Starea de calitate a resurselor de apa este conditionata atat de modul de
utilizare a acestora ca surse de alimentare cu apa a populatiei, industriei si
altor folosinte, cat si de utilizarea resurselor ca receptori ai apelor uzate
evacuate dupa utilizare. Una din masurile importante pentru mentinerea
calitatii resurselor de apa o reprezinta activitatea de prevenire si combatere
a poluarilor accidentale.
In conformitate cu prevederile Legii apelor nr. 107/1996 aceasta activitate
este organizata de catre Regia Autonoma "Apele Romane" prin filialele
sale bazinale, atat pe baza de planuri elaborate la nivelul fiecarui bazin
hidrografic, cat si pe baza planurilor proprii ale utilizatorilor de apa
potential poluatori.
Art. 2
Poluarea accidentala, in sensul prezentei metodologii, este orice alterare
a caracteristicelor fizice, chimice, biologice sau bacteriologice ale apei,
produsa prin accident, avarie sau alta cauza asemanatoare, ca urmare a unei erori,
omisiuni, neglijente ori calamitati naturale si in urma careia apa devine
improprie folosirii posibile inainte de poluare. Poluarea accidentala este, de
cele mai multe ori, de intensitate mare si de scurta durata.
Folosintele de apa selectate de filialele bazinale ale Regiei Autonome
"Apele Romane" ca prezentand un potential de poluare semnificativ
(cuprinse in cadrul sistemului de alarmare in caz de poluari accidentale a
apelor din Romania), vor elabora, in termen de 2 luni de la intrarea in vigoare
a ordinului de aprobare a prezentei metodologii, planuri proprii de prevenire
si combatere a poluarilor accidentale, adaptand la conditiile specifice cele
prezentate in cadrul capitolului II. De mentionat ca, potrivit Legii apelor nr.
107/1996, lipsa la utilizatorii de apa a planurilor proprii de prevenire si
combatere a poluarilor accidentale sau neaplicarea acestora se sanctioneaza.
Art. 3
Planul de prevenire si combatere a poluarilor accidentale se elaboreaza de
orice folosinta potential poluatoare sau la care se pot produce evenimente ce
pot conduce la poluarea accidentala a resurselor de apa.
II. Modul de elaborare a planurilor de prevenire si combatere a poluarilor
accidentale
Art. 4
In vederea elaborarii planurilor de prevenire si combatere a poluarilor
accidentale unitatile stabilite de Regia Autonoma "Apele Romane" vor
inventaria si stabili activitatile, locurile si instalatiile (punctele critice)
de la care pot proveni poluari accidentale si vor lua masuri pentru:
a) stabilirea sistemului de alerta in caz de poluare accidentala;
b) stabilirea programului de masuri si lucrari necesare pentru prevenirea
poluarii, precum si a dotarilor necesare pentru prevenirea producerii unei
poluari accidentale sau pentru inlaturarea efectelor acesteia;
c) stabilirea, prin decizie a conducatorului unitatii, a componentei
colectivului constituit pentru combaterea poluarilor accidentale si a echipelor
de interventie;
d) precizarea sarcinilor si raspunderilor cu privire la anuntarea imediata
a cazurilor de poluare accidentala;
e) instruirea lucratorilor carora le revine sarcina aducerii la indeplinire
a prevederilor planului.
La elaborarea planului de prevenire si combatere a poluarilor accidentale
se va tine cont de continutul cadru prezentat in capitolul III al prezentei
metodologii.
Art. 5
Un exemplar din planul de prevenire si combatere a poluarilor accidentale,
semnat de conducatorul unitatii, se va transmite la sistemul de gospodarire a
apelor pe raza caruia se afla unitatea. Planul va contine si programul de
masuri si lucrari necesare in vederea prevenirii poluarilor accidentale,
program ce face parte integranta din acesta (tabel nr. 4). Programul va
cuprinde termene si responsabilitati si va fi reactualizat in functie de
aparitia unor noi puncte critice. La elaborarea programului se vor avea in
vedere, adaptandu-se functie de specificul folosintei, cele cuprinse in
capitolul III al prezentei metodologii.
Art. 6
Conducerea unitatii are raspunderea urmaririi realizarii la termen si in
bune conditii a masurilor si lucrarilor stabilite. Dupa producerea unui
eveniment cauzator de poluare, conducerea unitatii are obligatia sa analizeze
in detaliu si sub toate aspectele, cauzele poluarii accidentale si dispune masuri
tehnico-materiale si organizatorice, in scopul prevenirii unor astfel de
situatii nedorite, inclusiv eventualele modificari si/sau completari ale
tehnologiilor de productie, ale instalatiilor, constructiilor, dotarilor,
tinand seama si de experienta dobandita in cursul evenimentului de poluare
consumat.
Art. 7
Continutul-cadru al planului de prevenire si combatere a poluarilor
accidentale la folosintele de apa potential poluatoare va cuprinde:
a) Memoriu, ce va contine datele de identificare a folosintei de apa, cu
prezentarea punctelor de unde pot proveni poluari accidentale si modul de
actionare in caz de producere a acestora;
b) Tabele ale caror modele sunt prezentate in anexa la prezenta metodologie
(nr. 1-10);
c) Plan de situatie la scara 1:10.000 sau 1:25.000 cu localizarea
obiectivelor;
d) Schita tehnologica cu marcarea punctelor critice.
Art. 8
Memoriul planului de prevenire si combatere a poluarilor accidentale se va
completa astfel:
a) Datele de identificare a folosintei de apa se vor prezenta dupa
urmatorul model:
Utilizatorul (unitatea) ................................
Folosinta de apa .......................................
Adresa .................................................
Cod fiscal ..... nr. ..... Registru comertului .........
Telefon ......... FAX ........... TELEX ................
Curs de apa in care se evacueaza apele dupa utilizare
........................................................
Cod cadastral ..................
Se va specifica telefonul de la serviciul de permanenta al unitatii.
b) Modul de actionare in caz de producere a unei poluari accidentale sau a
unui eveniment care poate conduce la poluarea iminenta a surselor de apa va fi
prezentat adaptand la conditiile specifice urmatoarele:
b.1. Persoana care observa fenomenul anunta imediat conducerea sectiei si a
unitatii.
b.2. Conducerea sectiei sau a unitatii dispune:
- anuntarea persoanelor sau a colectivelor cu atributii prestabilite pentru
combaterea poluarii, in vederea trecerii imediate la masurile si actiunile
necesare eliminarii cauzelor poluarii si pentru diminuarea efectelor acesteia,
locale sau din zona;
- anuntarea imediata a sistemului de gospodarire a apelor si apoi informarea
periodica asupra desfasurarii operatiunilor de sistare a poluarii prin
eliminarea sau anihilarea cauzelor care au produs-o si de combatere a efectelor
acesteia.
b.3. Persoanele sau colectivele din unitate, cu atributii in combaterea
poluarii accidentale actioneaza pentru:
- eliminarea cauzelor care au provocat poluarea accidentala, in scopul
sistarii ei;
- limitarea si reducerea ariei de raspandire a substantelor poluante;
- indepartarea, prin mijloace adecvate tehnic, a substantelor poluante;
- colectarea, transportul si depozitarea intermediara in conditii de
securitate corespunzatoare pentru mediu, in vederea recuperarii sau, dupa caz,
a neutralizarii ori distrugerii substantelor poluante.
b.4. Modul de solicitare a sprijinului acordat de unitatile cu care s-au
stabilit, in prealabil, relatii de colaborare in acest scop, in cazul in care
se constata ca fortele si mijloacele disponibile in unitate nu sunt suficiente
pentru sistarea poluarii si/sau eliminarea efectelor acesteia.
b.5. In cazul in care, cu toate masurile interne luate, exista pericolul ca
poluarea sa se extinda catre resurse de apa de suprafata sau subterane imediat,
va fi avertizat sistemul de gospodarire a apelor din zona, asupra situatiei
deosebite create.
In cazuri de forta majora, conducerea unitatii va dispune oprirea
functionarii unor instalatii sau sectii de productie, sectoare de activitate,
care contribuie la generarea, in continuare a poluarii accidentale (astfel de
situatii limita vor fi analizate prin scenarii prestabilite de poluari
accidentale posibile si vor fi incluse in programul propriu de actiune in
cazuri de poluari accidentale).
b.6. Dupa eliminarea cauzelor poluarii accidentale si dupa indepartarea
pericolului raspandirii substantelor poluante in unitati sau zone adiacente,
conducerea unitatii sau a sectiei va informa sistemul de gospodarire a apelor
asupra sistarii fenomenului.
b.7. La solicitarea autoritatilor de gospodarire a apelor, conducerea
unitatii dispune subordonatilor colaborarea cu aceste organe, in vederea
stabilirii raspunderilor si a vinovatilor pentru poluarea accidentala produsa.
Art. 9
Tabelele se vor completa avand in vedere urmatoarele:
1. Conducatorul unitatii va emite o decizie privind componenta colectivului
constituit pentru combaterea poluarilor accidentale pe unitate, raspunderile si
sarcinile acestora (tabel nr. 1).
2. In lista punctelor critice din unitate, de unde pot proveni poluari
accidentale (sectii, agregate, depozite, amenajari, mijloace de transport
etc.), se vor mentiona cauzele posibile (accident, avarie, alta defectiune,
manipulare, purjare, spalare, incarcare, descarcare) si faza in care s-au
produs, conform tabelului nr. 2. Prin puncte critice se intelege punctele din
cadrul unitatii, unde se pot produce pierderi de produse (semifabricate,
intermediari pe faze tehnologice, produse finite, combustibili sau alte
materiale - solide sau lichide), care, prin antrenare in retelele pluviale, de
alimentare cu apa, canalizari, in sol sau evacuari directe in receptor natural,
pot provoca poluari accidentale.
3. Masurile si lucrarile aferente pentru prevenirea poluarilor accidentale
se intocmesc pentru fiecare punct critic din tabelul nr. 2, in conformitate cu
modelul din tabelul nr. 4. La stabilirea acestor masuri si lucrari se vor avea
in vedere urmatoarele indicatii orientative privind principalele masuri si
lucrari pentru prevenirea poluarilor accidentale (ce se vor prelua selectiv,
completa si detalia, functie de specificul local):
In industrie
a) Bazine, de capacitate suficienta, pentru preluarea continutului unor
instalatii, conducte in caz de avarii sau goliri previzibile, sisteme si
utilaje de recuperare si reintroducere in fluxul tehnologic, sau de transport
si depozitare, fara pericol pentru mediul inconjurator.
b) Spatii amenajate, pentru depozitarea intermediara a unor materii prime,
semifabricate sau produse care pot fi antrenate de vant, precipitatii sau pe
alte cai in retelele de canalizare sau in ape.
c) Baraje, diguri, pereti etansi, fose, definitive sau provizorii, pentru
colectarea si limitarea raspandirii unor poluanti in unitate sau pe terenurile
adiacente.
d) Materiale adecvate, rezistente la coroziune, uzura, socuri in
instalatiile tehnologice sau conexe.
e) Lucrari de intretinere, inclusiv etansare, a digurilor stavilarelor,
bazinelor, caminelor.
f) Marcarea clara a vamelor pentru evitarea manevrelor gresite.
In transporturi si manipulari de materiale
a) Stabilirea locurilor de stationare si a rutelor pentru mijloacele de
transport al substantelor poluante, cu maximum de securitate pentru a se evita
poluarea surselor de apa si in special a celei potabile.
b) Amenajarea de platforme etanse si protejate in punctele de depozitare
intermediara a substantelor poluante.
c) Prevederea de racorduri cu dispozitive de inchidere automata la capete
in momentul decuplarii, la cisterne, bazine, furtunuri, conducte etc.
d) Bazine de colectare-recuperare a eventualelor pierderi la punctele de
incarcare-descarcare.
e) Dotarea cu un minim necesar de unelte la bordul vehiculelor care
transporta substante poluante, pentru primele interventii, la nevoie.
In agricultura
a) Consolidarea si supravegherea atenta a digurilor la bazinele de
decantare sau stocare a dejectiilor din zootehnie, a apelor uzate si a
namolurilor.
b) Depozitarea, manipularea si folosirea in conditii de siguranta fata de
riscurile de raspandire in ape a ingrasamintelor si pesticidelor.
4. Programul de masuri si de lucrari aferente, pentru prevenirea poluarilor
accidentale se va elabora in conformitate cu lista punctelor critice din
unitate, de unde pot proveni poluari accidentale (sectii, agregate, depozite,
amenajari, mijloace de transport etc.) si va cuprinde actiuni concrete precum:
montari de vane, asigurarea capacitatilor necesare pentru colectarea
pierderilor si pentru repomparea acestora in circuitul de refolosire,
inlocuirea de conducte sau de instalatii uzate etc.
Programul se intocmeste in conformitate cu modelul din tabelul nr. 4.
5. La stabilirea echipelor de interventie corespunzatoare, pentru fiecare
din punctele critice (tabel nr. 5) se va avea in vedere sa se includa persoane
ce pot fi anuntate in timp util si a caror prestare sa fie eficienta.
6. Lista dotarilor si a materialelor necesare pentru oprirea poluarii si
lichidarea efectelor acestora (tabel nr. 6) se va elabora pe echipe de
interventie, cu precizarea locului de unde se obtin si a personalului de
deservire a utilajelor centralizat pe unitati.
7. Programul de instruire a lucratorilor de la punctele critice si a
echipelor de interventie (tabelul nr. 7) va cuprinde si frecventa simularilor
pentru verificarea insusirii modului de interventie. Instruirea lucratorilor va
fi efectuata si la angajarea unor noi lucratori. In acelasi mod se va proceda
inainte de punerea in functiune a oricarei noi capacitati de productie,
dezvoltari, modernizari etc.
8. O atentie deosebita se va acorda stabilirii responsabilitatilor pe fiecare
conducator/operator al procesului tehnologic care poate produce poluarea
accidentala (tabel nr. 9).
9. Lista unitatilor care acorda sprijin (tabel nr. 8) in cazul aparitiei
unei poluari accidentale se va elabora cu sprijinul sistemului de gospodarire a
apelor si cu acordul scris al acestora. In lista se va nominaliza personalul de
contact.
10. Lista folosintelor de apa din aval care pot fi afectate de poluarea
accidentala produsa de unitate (tabel nr. 10) se elaboreaza in colaborare cu
sistemul de gospodarire a apelor. Conducerile unitatilor poluatoare au
obligatia sa comunice fisele de poluanti.
11. Modelele prezentate in anexe, au caracter orientativ. Toate piesele
"planului" se vor detalia si adapta la conditiile specifice fiecarei
folosinte.
III. Program de combatere a efectelor poluarilor accidentale in unitatile
care folosesc apa
Art. 10
Unitatile care folosesc apa, pe baza fiselor de poluanti potentiali, vor
elabora si un program de combatere a efectelor poluarilor accidentale ce se
produc de unitatile amplasate in amonte. La elaborarea acestui program se vor
lua in considerare urmatoarele:
a) La constatarea unei poluari accidentale a surselor de apa, pentru care
nu s-a primit comunicarea de avertizare din partea sistemului de gospodarire a
apelor, angajatul unitatii, care a observat fenomenul, anunta imediat sistemul
de gospodarire a apelor si conducerea unitatii.
b) La primirea avertizarii privind poluarea accidentala a sursei de apa,
angajatul unitatii, care a primit avertizarea, anunta imediat conducerea
unitatii.
c) In ambele situatii, conducerea unitatii dispune de urgenta, personalului
special desemnat acestui scop, trecerea la realizarea actiunilor si masurilor
proprii pentru limitarea pagubelor care ar putea fi produse de deteriorarea
calitatii apei brute folosite la alimentare.
Personalul responsabil, nominalizat, realizeaza actiunile si masurile
proprii prestabilite, precum si analize de laborator, cu frecventa necesara si
urmarirea concentratiei poluantilor in sursa de apa, pana la trecerea undei de
poluare si incadrarea acestora in limitele standard.
d) La aparitia in apa, la captare, a unor poluanti, factorii responsabili
nominalizati executa:
d.1. tratarea suplimentara a apei, pe durata prezentei poluantilor, in
cazul cand o astfel de masura conduce la eliminarea acestor substante nedorite;
d.2. urmarirea prin analize de laborator, a eficientei tratarii
suplimentare;
d.3. devierea, colectarea, neutralizarea sau distrugerea dupa caz a
poluantilor;
d.4. avertizarea utilizatorilor de apa interni asupra modificarilor,
eventuale sau certe, ale calitatii apei distribuite si, in cazuri deosebit de
grave, a populatiei pentru a nu folosi apa, temporar in anumite scopuri pentru
baut sau prepararea hranei sau a o folosi cu restrictii ori cu masuri de
precautie, de exemplu fierbere;
d.5. intreruperea alimentarii cu apa a unor utilizatori interni care nu pot
functiona cu aceasta apa, pe durata trecerii undei de poluare pe rau, in dreptul
prizei de apa;
d.6. alte masuri interne necesare diminuarii sau eliminarii efectelor
poluarii;
d.7. anunta sistemul de gospodarire a apelor din zona asupra fenomenului de
poluare constatat la sursa de apa.
e) Daca se prevede reducerea debitului captat sau se reduce efectiv acest
debit, conducerea unitatii dispune: limitarea consumului intern pentru unele
activitati, sectoare sau sectii de productie; intensificarea recircularii la
utilizatorii industriali; asigurarea cu prioritate a consumatorilor esentiali
si in primul rand a populatiei.
f) La incetarea (sistarea) poluarii accidentale a apei la captare, precum
si la incetarea actiunilor generate de acest fenomen, conducerea unitatii
dispune informarea sistemului de gospodarire a apelor din zona.
g) Imediat dupa incetarea efectelor poluarii accidentale, conducerea
unitatii dispune evaluarea pagubelor produse de folosirea apei brute poluate,
in unitatea proprie si, dupa caz, la alte unitati alimentate prin sistemul
propriu al primei, informand si autoritatea de gospodarire a apelor sau alte
organe de ancheta.
TABELUL Nr. 1
Componenta colectivului constituit pentru
combaterea poluarilor accidentale
------------------------------------------------------------
Nr. Nume si Functia/ Adresa Telefon Raspunderi
crt. prenume loc de munca
------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.
TABELUL Nr. 2.
Lista punctelor critice din unitate de unde
pot proveni poluari accidentale
------------------------------------------------------------
Nr. Locul de unde Cauzele Poluanti potentiali
crt. poate proveni posibile -------------------------
poluarea ale
accidentala poluarii Denumirea*) Observatii
------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4
------------------------------------------------------------
1.
------------------------------------------------------------
2.
------------------------------------------------------------
3.
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.
*) In cazul denumirilor comerciale se va preciza compozitia chimica si
incadrarea intr-o clasa (categorie) de substante.
TABELUL Nr. 3.
Fisa poluantului potential
------------------------------------------------------------
Nr. Limite Periculozitate Posibilitati
crt. admisibilitate la manipulari de combatere
Denumirea *) (indepartare)
poluantului -------------------------------------------
A B*) C D E F*) G*)
------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4 5 6 7 8
------------------------------------------------------------
1.
------------------------------------------------------------
2.
------------------------------------------------------------
3.
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.
SEMNIFICATIA COLOANELOR A-G DIN TABELUL Nr. 3.
A = apa de suprafata
B = apa potabila
C = apa subterana
D = Caracteristici periculoase
E = Masuri de precautie necesare
F = Actiunea
G = Mijloace necesare
-------------
*) inflamabilitate, toxicitate prin ingerare-inhalare-atingere,
interactiuni periculoase cu alte substante;
*) in cazul cand sursa este folosita pentru alimentarea cu apa potabila,
iar in procesul de tratare nu se obtin modificari care sa elimine poluantul;
*) colectare, depozitare intermediara, limitare raspandire pe sol sau in
apa, neutralizare, absorbtie, distrugere prin incinerare, biodegradare,
emulsionare, lichefiere, depozitare definitiva in conditii de securitate pentru
apa si mediu;
*) in cazul denumirilor comerciale se va da compozitia chimica si
incadrarea in clasa (categoria) de substante.
TABELUL Nr. 4.
Programul de masuri si lucrari in vederea prevenirii poluarilor accidentale
pentru*)
------------------------------------------------------------
Nr. Masura Scopul Responsabilitati Termene Obs.
crt. sau -----------------
lucrarea incepere p.i.f.
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.
-----------
*) locul de unde poate proveni poluarea.
TABELUL Nr. 5.
Componenta echipelor de interventie
------------------------------------------------------------
Nr. Nume si prenume Adresa Telefon Obs.
crt.
------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.
TABELUL Nr. 6
Lista dotarilor si a materialelor
necesare pentru sistarea poluarii accidentale
------------------------------------------------------------
Nr. Denumire Locul de unde Cine Cine asigura
crt. utilaj/ provine deserveste materialul
material (denumire utilajul
sectie/atelier (nume, loc
etc.) de munca)
------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.
TABELUL Nr. 7.
Programul anual de instruire a lucratorilor
de la punctele critice si a echipelor de interventie
------------------------------------------------------------
Nr. Data cand va avea Numele persoanei Cine
crt. loc instruirea Locul care asigura participa
instruirea
------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.
TABELUL Nr. 8.
Responsabilitatile conducatorilor
------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea Sectia Nume si prenume Responsabilitati
crt. punct critic conducator/
operator
------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.
TABELUL Nr. 9.
Lista unitatilor care acorda sprijin
in cazul aparitiei unei poluari accidentale
------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea Adresa Telefon/fax Persoana de
crt. unitatii legatura
------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.
TABELUL Nr. 10.
Lista folosintelor din aval care pot fi afectate
------------------------------------------------------------
Nr. Denumirea Adresa Telefon/fax Profil de
crt. unitatii productie
------------------------------------------------------------
0 1 2 3 4
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
------------------------------------------------------------
Conducatorul unitatii
L.S.