ORDIN
Nr. 238/297 din 22 februarie 2002
pentru modificarea si completarea Normelor metodologice nr.
3.705/MM/21.137/2001 privind constituirea si utilizarea Fondului special al
drumurilor publice
ACT EMIS DE: MINISTERUL LUCRARILOR PUBLICE, TRANSPORTURILOR SI
LOCUINTEI
Nr. 238 din 22 februarie 2002
MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
Nr. 297 din 25 februarie 2002
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 168 din 11 martie 2002
Ministrul lucrarilor publice, transporturilor si locuintei si ministrul
finantelor publice,
in temeiul Hotararii Guvernului nr. 3/2001 privind organizarea si
functionarea Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei si
al Hotararii Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea si functionarea
Ministerului Finantelor Publice, cu modificarile si completarile ulterioare,
avand in vedere prevederile art. II din Legea nr. 264/2001 pentru
modificarea si completarea Legii nr. 118/1996 privind constituirea si
utilizarea Fondului special al drumurilor publice si ale art. 4 din Legea nr.
118/1996 privind constituirea si utilizarea Fondului special al drumurilor
publice, cu modificarile si completarile ulterioare,
emit urmatorul ordin:
Art. 1
Normele metodologice nr. 3.705/MM/21.137/2001 privind constituirea si
utilizarea Fondului special al drumurilor publice, publicate in Monitorul
Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 588 din 19 septembrie 2001, se modifica dupa
cum urmeaza:
1. Alineatul (2) al articolului 1 va avea urmatorul cuprins:
"(2) Prezentele norme metodologice au fost reactualizate conform
prevederilor art. II din Legea nr. 264/2001 pentru modificarea si completarea
Legii nr. 118/1996 privind constituirea si utilizarea Fondului special al
drumurilor publice si ale Ordonantei Guvernului nr. 10/2001 pentru modificarea
art. 4 din Legea nr. 118/1996 privind constituirea si utilizarea Fondului
special al drumurilor publice."
2. Alineatul (1) al articolului 4 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 4
(1) Sursele Fondului special al drumurilor publice se constituie prin
aplicarea unei cote unice egale cu echivalentul in lei a 110 euro/tona la
motorina si 125 euro/tona la benzina, asupra:
a) cantitatilor de carburanti auto livrati la intern de producatori, precum
si de carburantii auto consumati de acestia pentru alimentarea autovehiculelor
proprii;
b) cantitatilor de carburanti auto importati."
3. Alineatul (2) al articolului 4 va avea urmatorul cuprins:
"(2) Suma datorata bugetului Fondului special al drumurilor publice se
stabileste in raport de cursul oficial al Bancii Nationale a Romaniei, valabil
pentru ultima zi a lunii anterioare lunii de calcul a sumei respective."
4. Alineatul (6) al articolului 4 va avea urmatorul cuprins:
"(6) Pentru cantitatile de carburanti auto consumate de producatori
pentru autovehiculele proprii acestia vor determina obligatiile fata de bugetul
Fondului special al drumurilor publice conform anexei nr. 5, suma datorata
fiind preluata potrivit anexei nr. 8. Anexa nr. 5 va fi pastrata la producator
in vederea prezentarii cu ocazia controalelor ce vor fi efectuate de organele
abilitate."
5. Alineatul (8) al articolului 4 va avea urmatorul cuprins:
"(8) Toate cantitatile de carburanti auto livrate la intern de
producatori si/sau de importatori si cele utilizate pentru autovehiculele
proprii de catre producatori sau de unitatile acestora vor fi exprimate
obligatoriu in documentele de livrare sau de consum, precum si in evidentele
patrimoniale si in tone."
6. Alineatul (9) al articolului 4 va avea urmatorul cuprins:
"(9) Pentru livrarile efectuate producatorii din tara si importatorii
de carburanti auto au obligatia sa inscrie in documentele de livrare emise, precum
si in evidentele lor patrimoniale, pe propria raspundere, pentru fiecare
cantitate de carburant auto livrata pe piata interna, sortimentul si cantitatea
livrata, exprimata in litri si tone, precum si suma totala a cotei unice
transformata in lei. Aceeasi obligatie revine producatorilor din tara pentru
carburantii auto consumati pentru alimentarea autovehiculelor proprii."
7. Articolul 5 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 5
(1) Pentru domeniul transportului feroviar cota unica se restituie operatorilor
de transport feroviar care detin licenta AFER de transport feroviar, Companiei
Nationale de Cai Ferate "C.F.R." - S.A., Societatii Comerciale de
Transport cu Metroul Bucuresti <<Metrorex>> - S.A., societatilor de
reparat material rulant de cale ferata, societatilor de constructii, reparatie
si intretinere infrastructura feroviara cu utilaje specifice pentru calea
ferata, agentilor economici care detin linii de cale ferata cu acces la
infrastructura feroviara publica si privata a statului si mijloace de tractiune
feroviara.
Restituirea cotei unice se face pentru carburantul auto utilizat pentru
functionarea materialului rulant de tractiune, a vagoanelor automotoare, a
drezinelor, a masinilor de cale pentru repararea si intretinerea infrastructurii
feroviare, care se deplaseaza pe infrastructura publica si privata a statului,
inclusiv cea a metroului, precum si pe cea aflata in proprietatea agentilor
economici cu acces la infrastructura feroviara publica si privata a statului,
in scopul asigurarii:
- circulatiei si manevrei trenurilor;
- incercarii si probelor materialului rulant pe calea ferata;
- functionarii instalatiilor si agregatelor de orice fel, aflate pe
materialul rulant in timpul deplasarii acestuia pe calea ferata, si a functionarii
unor utilitati necesare transportului feroviar.
Pentru avizarea cererilor de restituire agentii economici, cu exceptia
operatorilor care detin licenta AFER de transport feroviar, vor prezenta
autorizatia AFER pentru acces pe infrastructura feroviara publica a mijloacelor
de tractiune feroviara pe care le detin.
(2) Pentru domeniul transportului naval cota unica se restituie tuturor
agentilor economici, institutelor de cercetare si unitatilor de invatamant
care, in cadrul activitatii lor, utilizeaza nave, astfel cum sunt ele definite
in legislatia in vigoare.
Pentru avizarea cererilor de restituire se vor prezenta urmatoarele
documente:
- autorizatia de desfasurare a activitatii respective, daca aceasta este
supusa sistemului de autorizare;
- o scurta prezentare a navelor utilizate (numar de nave, tip, putere,
capacitate);
- prezentarea activitatilor la care au fost folosite navele si care se pot
verifica cu documentele de la bordul navelor (pentru transport marfa: tone
transportate si tone x km; pentru transport pasageri: numar de curse si numar
de pasageri x km; pentru manevre portuare: numar de ore de manevre).
(3) Pentru domeniul agriculturii cota unica se restituie producatorilor
agricoli, prestatori de servicii pentru agricultura, si altor persoane fizice
si juridice care desfasoara activitati conform tehnologiilor specifice in
domeniile vegetal, animalier, piscicol, silvicol, imbunatatiri funciare sau
irigatii.
Pentru avizarea cererilor de restituire se vor prezenta urmatoarele
documente:
- acte care atesta suprafata agricola detinuta si/sau in exploatare;
- plan de culturi agricole;
- plan de lucrari de irigatii sau de imbunatatiri funciare;
- program de lucrari in zootehnie, exclusiv incalzirea halelor;
- plan de lucrari in silvicultura, avizat de directia silvica judeteana.
(4) Pentru domeniul apararii nationale cota unica se restituie pentru
cantitatile de carburant auto utilizate pentru tehnica de lupta din dotarea
unitatilor apartinand Ministerului Apararii Nationale."
8. Alineatul (1) al articolului 6 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 6
(1) Persoanele fizice si juridice care utilizeaza carburanti auto in
domeniile transportului feroviar, naval, al agriculturii si al apararii
nationale sunt in drept sa solicite Ministerului Lucrarilor Publice,
Transporturilor si Locuintei restituirea sumelor reprezentand contravaloarea in
lei a cotei unice platite producatorilor sau importatorilor pentru carburantii
auto achizitionati pentru domeniile respective de activitate, prezentand
urmatoarea documentatie:
- cererea de restituire, intocmita pe propria raspundere, conform modelului
prezentat in anexa nr. 10, insotita de situatia intocmita conform modelelor
prezentate in anexele nr. 10a), 10b), 10c) sau 10d), dupa caz;
- copia de pe documentele fiscale de achizitie, certificate pe propria
raspundere de catre solicitant sau de reprezentantul sau legal ca fiind
conforme cu originalul, din care sa rezulte sortimentul si cantitatea achizitionata,
precum si contravaloarea in lei a cotei unice aferente;
- centralizatorul documentelor fiscale de achizitie;
- alte documente specifice solicitate conform prevederilor art. 5."
9. Alineatul (2) al articolului 6 va avea urmatorul cuprins:
"(2) Inainte de depunere sau de transmitere prin posta la Ministerul
Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei cererile de restituire vor fi
prezentate spre avizare, in functie de domeniul de activitate al
solicitantului, la Directia generala reglementari si calitatea serviciilor in
transportul feroviar sau la Directia generala a transporturilor maritime, pe
Dunare si cai navigabile, din cadrul Ministerului Lucrarilor Publice,
Transporturilor si Locuintei, sau la directiile de specialitate din cadrul
Ministerului Apararii Nationale."
10. Dupa alineatul (2) al articolului 6 se introduc alineatele (3) si (4)
cu urmatorul cuprins:
"(3) Persoanele fizice si juridice care utilizeaza carburant auto in
domeniul agriculturii vor depune documentatia, prevazuta la alin. (1) si la
art. 5 alin. (3), la Directia generala pentru agricultura si industrie
alimentara a judetului, respectiv a municipiului Bucuresti, pe a carei raza
teritoriala isi desfasoara activitatea.
Directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara vor
centraliza solicitarile, pe propria raspundere, transmitand Ministerului
Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, o data pe luna, cererea
centralizata (conform modelului din anexa nr. 10 bis), insotita de situatia
privind sumele solicitate pentru restituire, conform anexei nr. 9. Ambele
documente vor fi vizate pentru control financiar preventiv de catre persoanele
cu atributii in acest sens din cadrul directiilor generale pentru agricultura
si industrie alimentara judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, dupa
verificarea cererii, va vira directiilor generale pentru agricultura si
industrie alimentara sumele solicitate.
Directiile generale pentru agricultura si industrie alimentara vor vira
fiecarui beneficiar sumele, conform anexei la cererea de restituire, in
conturile mentionate de acestia.
Sumele virate de directiile generale pentru agricultura si industrie
alimentara si returnate acestora din diverse motive vor putea fi utilizate
pentru diminuarea cererii din luna urmatoare.
Sumele ramase in conturile directiilor generale pentru agricultura si
industrie alimentara la data de 25 decembrie se restituie de catre acestea,
pana la data de 31 decembrie, in contul Fondului special al drumurilor publice,
simbol 301813633330 <<Disponibil din Fondul special al drumurilor
publice>>, deschis la Directia de trezorerie si contabilitate publica a
municipiului Bucuresti pe seama Ministerului Lucrarilor Publice,
Transporturilor si Locuintei.
Raspunderea pentru modul de stabilire a sumelor solicitate pentru
restituire (anexa nr. 10 bis), precum si pentru restituirea catre beneficiari,
in baza situatiei centralizate privind sumele ce se solicita pentru restituire
de directia generala pentru agricultura si industrie alimentara (anexa nr. 9),
revine directiilor generale pentru agricultura si industrie alimentara
judetene, respectiv a municipiului Bucuresti.
(4) In cazul in care pe documentul de achizitie suma datorata Fondului
special al drumurilor publice nu este evidentiata distinct, fiind cumulata cu
suma datorata Fondului special al produselor petroliere, din suma reprezentand
taxele se va deduce Fondul special al produselor petroliere, respectiv un
cent/litru la cursul oficial al Bancii Nationale a Romaniei valabil pentru
ultima zi a lunii anterioare lunii de calcul al sumei respective."
11. Alineatul (3) al articolului 6 va deveni alineatul (5).
12. Alineatul (4) al articolului 6 va deveni alineatul (6).
13. Alineatul (5) al articolului 6 va deveni alineatul (7).
14. Dupa alineatul (7) al articolului 6 se introduc alineatele (8), (9),
(10) si (11) cu urmatorul cuprins:
"(8) Persoanele fizice si juridice prevazute la alin. (1) nu
beneficiaza de restituirea sumelor achitate reprezentand cota unica decat
pentru cantitatile de carburanti auto achizitionate direct de la producatorii
interni sau de la importatori.
(9) Persoanele fizice si juridice care achizitioneaza carburanti auto
pentru alte scopuri decat utilizarea in domeniile prevazute la alin. (1)
suporta cota unica.
(10) Persoanele fizice si juridice prevazute la alin. (1) nu sunt in drept
sa solicite restituirea cotei pentru cantitatile de carburanti auto utilizate
la alimentarea autovehiculelor inmatriculate, cu exceptia tractoarelor
utilizate pentru efectuarea lucrarilor agricole mecanizate.
(11) Contravaloarea comisioanelor bancare sau a taxelor postale aferente
operatiunilor de restituire se suporta de beneficiarii sumelor
respective."
15. Alineatul (1) al articolului 23 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 23
(1) Controlul asupra calculului sumelor datorate la Fondul special al
drumurilor publice si al respectarii termenului de plata de catre producatori
si importatori, precum si controlul asupra corectitudinii sumelor solicitate si
a concordantei dintre utilizarea reala si cea din cererea de restituire (anexa
nr. 10), prevazute la art. 6, la utilizatori, se realizeaza conform programelor
de control aprobate de ministrul lucrarilor publice, transporturilor si
locuintei. Controlul se executa de Regia Autonoma <<Administratia
Nationala a Drumurilor din Romania>> si de catre organele de specialitate
ale Ministerului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, constituite
in mod distinct pentru aceasta activitate."
16. Alineatul (1) al articolului 26 va avea urmatorul cuprins:
"Art. 26
(1) In cazul constatarii de catre organul de control a utilizarii pentru
alimentarea autovehiculelor care circula pe drumurile publice a carburantilor
auto achizitionati in alte scopuri si pentru care s-a solicitat si s-a obtinut
de la Ministerul Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei restituirea
sumelor reprezentand cota unica, persoanele fizice sau juridice controlate
datoreaza urmatoarele:
a) suma reprezentand cota unica restituita;
b) majorarile de intarziere aferente sumelor restituite, calculate potrivit
legislatiei fiscale, incepand cu data restituirii sumelor de catre Ministerul
Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei."
17. Articolul 33 se completeaza cu alineatul (2^1) cu urmatorul cuprins:
"(2^1) Pentru perioada 25 mai - 19 septembrie 2001 se vor restitui si
sumele reprezentand cota unica aferenta carburantilor auto utilizati in
domeniile transportului feroviar, naval, al agriculturii si al apararii
nationale, achizitionati de la distribuitorii autorizati, altii decat cei din
retelele proprii ale producatorilor si importatorilor de carburanti auto.
Pentru aceeasi perioada se vor accepta si dosare care nu contin declaratia pe
propria raspundere a cumparatorilor, din care sa rezulte scopul
achizitiei."
18. Anexele nr. 4, 5, 6, 8, 9, 10 bis si 10c) se inlocuiesc cu cele din
anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
19. Formularul "Declaratie" din anexa nr. 9 se inlocuieste cu
"Situatia centralizata privind sumele ce se solicita pentru restituire de
Directia generala pentru agricultura si industrie alimentara a judetului
..........".
Art. 2
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I,
prin grija Regiei Autonome "Administratia Nationala a Drumurilor din
Romania".
Ministrul lucrarilor publice,
transporturilor si locuintei,
Miron Tudor Mitrea
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
ANEXA 1
(ANEXA Nr. 4
la normele metodologice)
Agentul economic .......................
Subunitatea ............................
Nr. de inregistrare ....................
SITUATIE
privind livrarile de carburanti auto
in luna ........................
______________________________________________________________________________
| | | Cantitatea | | Valoarea cotei unice
|
|Nr. | Sortimentul | livrata | Curs de schimb | datorate Fondului special
|
|crt.| | - tone - | - lei/euro - | al drumurilor publice
|
| | | | | - lei -
|
|____|_____________|_____________|_________________|___________________________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4
|
|____|_____________|_____________|_________________|___________________________|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | | |
| | | | |
|
|____|_____________|_____________|_________________|___________________________|
Cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal privind falsul in declaratii,
confirm pe propria raspundere datele prezentate.
Director,
.......................
(ANEXA Nr. 5
la normele metodologice)
Agentul economic ....................
Subunitatea .........................
Nr. de inregistrare .................
SITUATIE
privind carburantii auto folositi pentru alimentarea autovehiculelor proprii
- sortimentul carburantului -
______________________________________________________________________________
| | Documentul | | Cantitatea folosita | Suma
datorata|
|Nr. |________________| Scopul utilizarii | pentru alimentare | in euro
|
|crt.| Numarul | Data | | - tone - |
|
|____|_________|______|___________________|_____________________|______________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5
|
|____|_________|______|___________________|_____________________|______________|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | | |
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
| | | | |
|
|____|________________|___________________|_____________________|______________|
Cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal privind falsul in
declaratii, confirm pe propria raspundere datele prezentate.
Director,
....................
(ANEXA Nr. 6
la normele metodologice)
Agentul economic .................
Subunitatea ......................
Nr. de inregistrare ..............
SITUATIE
privind carburantii auto importati si livrarea acestora
in luna .........................
______________________________________________________________________________
| | | | | Valoarea cotei
|
| D.V.I. | | Cantitatea | Curs de schimb | unice datorate
|
|________________| Sortimentul | importata | - lei/euro - | Fondului
special|
| | | | - tone - | | al drumurilor
|
| Numarul | Data | | | | publice
|
| | | | | | - lei -
|
|_________|______|_____________|____________|________________|_________________|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
|
|_________|______|_____________|____________|________________|_________________|
| | | | | |
|
| | | | | |
|
| | | | | |
|
| | | | | |
|
|_________|______|_____________|____________|________________|_________________|
Cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal privind falsul in
declaratii, confirm pe propria raspundere datele prezentate.
Director,
.....................
(ANEXA Nr. 8
la normele metodologice)
Agentul economic ...................
Subunitatea ........................
Nr. de inregistrare ................
SITUATIE
privind sumele reprezentand cota unica virata la Fondul special al drumurilor
publice
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Benzina
B - Motorina
______________________________________________________________________________
| | |Cantitatea| | |
|
| | | pentru | | |
|
|Nr. | | care se | Cota unica | Curs | Suma virata pentru:
|
|crt.| Documentul |efectueaza|- euro/tona -| de schimb | - lei -
|
| | | plata | |- lei/euro -|
|
| | | - tone - | | | |
| |____________|__________|_____________|
|______________________|
| |Numarul|Data| A | B | A | B | | A | B | TOTAL
|
|____|_______|____|____|_____|______|______|____________|______|______|________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8= | 9= | 10=8+9
|
| | | | | | | | | 3x5x7| 4x6x7|
|
|____|_______|____|____|_____|______|______|____________|______|______|________|
| | | | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | | |
|
| | | | | | | | | | |
|
|____|_______|____|____|_____|______|______|____________|______|______|________|
| | TOTAL: | | | 125 | 110 | - | | |
|
|____|____________|____|_____|______|______|____________|______|______|________|
- Situatia include si cantitatile de carburanti auto utilizate de
producatori sau de unitatile acestora in scop propriu.
- Declaram pe propria raspundere ca sumele virate acopera integral
obligatiile de plata la bugetul Fondului special al drumurilor publice.
- Cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal privind falsul in
declaratii, confirm pe propria raspundere datele prezentate.
Director,
...................
(ANEXA Nr. 9
la normele metodologice)
SITUATIE CENTRALIZATA
privind sumele ce se solicita pentru restituire de Directia generala pentru
agricultura si industrie alimentara a ...............................
Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - Perioada pentru care se solicita restituirea
______________________________________________________________________________
| | | | Date privind achizitia | Date privind restituirea
|
| | |
|_________________________|__________________________|
| | | | | Suma | | Suma
|
|Nr. |Beneficiarul| A | Cantitatea| reprezentand| Cantitatea| reprezentand
|
|crt. | sumei de | | - litri - | cota unica | - litri - | cota unica
|
| | restituit | | | - lei - | | - lei -
|
| | | | | | |
|
|______|____________|_____|___________|_____________|___________|______________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
|
|______|____________|_____|___________|_____________|___________|______________|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
|______|____________|_____|___________|_____________|___________|______________|
|TOTAL:| | | | | |
|
|______|____________|_____|___________|_____________|___________|______________|
Datele se confirma pe raspunderea noastra.
Director, Control financiar preventiv
...................
(ANEXA Nr. 10 bis
la normele metodologice)
DIRECTIA GENERALA PENTRU AGRICULTURA
SI INDUSTRIE ALIMENTARA
....................................
Nr. ......../ Data .................
CERERE JUSTIFICATIVA
privind cota unica aferenta carburantilor auto utilizati in domeniul
agriculturii, care se restituie in luna ................ 200...
- lei -
______________________________________________________________________________
|Nr. | Explicatii |
|
|crt.| |
|
|____|__________________________________________________________|______________|
| 1.| Suma primita pentru restituire, cumulat de la inceputul |
|
| | anului |
|
| 2.| Suma restituita, cumulat de la inceputul anului |
|
| 3.| Suma ramasa nerestituita, cumulat de la inceputul anului |
|
| | (1 - 2) |
|
| 4.| Suma de restituit in luna curenta (conform anexei nr. 9) | |
| 5.| Suma solicitata pentru restituire in luna curenta (4 - 3)|
|
|____|__________________________________________________________|______________|
Va rugam sa virati suma de ....................... lei in contul nostru nr.
..........................., deschis la ......................................
.
Datele se confirma pe raspunderea noastra.
Director, Director economic,
................. ........................
(ANEXA Nr. 10 c)
la normele metodologice)
Solicitantul*) ............................
Nr. si data de inregistrare ...............
SITUATIE
privind sumele solicitate in vederea restituirii pentru activitatea in domeniul
agriculturii
______________________________________________________________________________
|Nr. | Perioada | Lucrarile efectuate |U./M.| Volumul | Consumul | Cantitatea
|
|crt.| | | |de lucrari| normat | utilizata
|
| | | | | | | - litri -
|
|____|__________|_____________________|_____|__________|__________|____________|
| 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6
|
|____|__________|_____________________|_____|__________|__________|____________|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | | |
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
| | | | | | |
|
|____|__________|_____________________|_____|__________|__________|____________|
Suma solicitata este de .................... lei.
Cunoscand prevederile art. 292 din Codul penal privind falsul in
declaratii, confirm pe propria raspundere datele prezentate.
Semnatura Vizat
................... Directia generala pentru agricultura
si industrie alimentara
*) Numele si prenumele pentru persoane fizice sau denumirea pentru persoane
juridice.