Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 3 din 25 februarie 2009

pentru punerea in aplicare a Normelor privind forma si continutul raportarilor financiare si tehnice pe care trebuie sa le intocmeasca brokerii de asigurare si/sau reasigurare

ACT EMIS DE: COMISIA DE SUPRAVEGHERE A ASIGURARILOR

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 171 din 19 martie 2009



In temeiul prevederilor art. 4 alin. (27) şi ale art. 35 alin. (5) lit. f) din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare, potrivit Hotărârii Consiliului Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor din 24 februarie 2009, prin care s-au adoptat Normele privind forma şi conţinutul raportărilor financiare şi tehnice pe care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare şi/sau reasigurare,

preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor emite următorul ordin:

Art. 1. - Se pun în aplicare Normele privind forma şi conţinutul raportărilor financiare şi tehnice pe care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare şi/sau reasigurare, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 2. - Primele raportări în baza prezentului ordin, transmise de către brokerii de asigurare şi/sau reasigurare, vor fi cele aferente trimestrului I al anului 2009.

Art. 3. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă următoarele acte normative:

a) Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.139/2006 pentru punerea în aplicare a Normelor privind forma şi conţinutul raportărilor pe care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare şi/sau reasigurare, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.053 din 29 decembrie 2006, cu modificările şi completările ulterioare;

b) Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 16/2007 pentru modificarea şi completarea Normelor privind forma şi conţinutul raportărilor pe care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare şi/sau reasigurare, aprobate prin Ordinul preşedintelui Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor nr. 113.139/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 885 din 27 decembrie 2007.

Art. 4. - Direcţia generală stabilitate financiară şi actuariat din cadrul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor va asigura ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.

Preşedintele Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor,

Angela Toncescu

ANEXA

NORME

privind forma şi conţinutul raportărilor financiare şi tehnice pe care trebuie să le întocmească brokerii de asigurare şi/sau reasigurare

Art. 1. - (1) Brokerii de asigurare şi/sau reasigurare au obligaţia de a pune la dispoziţia Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor informaţiile solicitate, care să permită acesteia efectuarea unei analize fundamentate a situaţiei financiare de care dispun la un moment dat şi urmărirea evoluţiei în timp a principalilor indicatori privind activitatea desfăşurata.

(2) Raportările transmise de către brokerii de asigurare şi/sau reasigurare, în conformitate cu prevederile Legii nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale prezentelor norme, trebuie să conţină informaţii care să corespundă cu evidenţele financiar-contabile şi tehnico-operative ale brokerilor de asigurare şi/sau reasigurare.

(3) In conformitate cu prevederile art. 5 lit. j) şi ale art. 351 din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, Comisia de Supraveghere a Asigurărilor poate solicita prezentarea oricăror informaţii şi documente necesare în vederea clarificării unor aspecte rezultate din analiza raportărilor prevăzute de reglementările legale în vigoare, inclusiv a datelor înregistrate în evidenţa operativă şi a documentelor care stau la baza înregistrărilor în contabilitate, sau pentru actualizarea condiţiilor în baza cărora s-a acordat autorizarea.

Art. 2. - (1) Raportările pe care brokerii de asigurare şi/sau reasigurare trebuie să le întocmească şi să le transmită Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor, conform prevederilor prezentelor norme, se semnează de către persoanele abilitate în conformitate cu prevederile Legii contabilităţii nr. 82/1991, republicată, şi ale prevederilor art. 35 alin. (15) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare.

(2) Persoanele prevăzute la alin. (1) răspund atât de realitatea şi exactitatea datelor cuprinse în raportări, cât şi de respectarea termenelor de transmitere a acestora către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor.

(3) Raportările incluse în prezentele norme vor fi transmise de către brokerii de asigurare şi/sau reasigurare atât în format letric, cât şi electronic (on-line) în aplicaţia CSA-EWS. Pentru transmiterea on-line, brokerii de asigurare şi/sau reasigurare au obligaţia de a se înregistra ca utilizatori în aplicaţia CSA-EWS, în baza formularului de înregistrare existent pe si'te-ul Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor.

Art. 3. - Raportările pe care brokerii de asigurare şi/sau reasigurare trebuie să le întocmească şi termenele de transmitere a acestora către Comisia de Supraveghere a Asigurărilor sunt următoarele:

I - raportări anuale:

a)   situaţiile financiare anuale, în forma prevăzută de reglementările contabile în vigoare;

b)  raportarea privind angajaţii şi persoanele cu contract de mandat, în forma prevăzută în anexa nr. 1;

c)  raportarea privind activitatea de marketing a fondului de pensii administrat privat şi/sau a prospectului de pensii facultative, în forma prevăzută în anexa nr. 2. Menţionăm că această raportare se va transmite numai de către brokerii de asigurare şi/sau reasigurare care au aprobare pentru această activitate, având înscris şi codul CAEN 6629 - alte activităţi auxiliare de asigurări şi fonduri de pensii;

d)  raportarea privind evoluţia şi structura capitalului social, în forma prevăzută în anexa nf. 3.

Termen de transmitere

Situaţiile financiare prevăzute la pct. I lit. a) se vor transmite până la termenul stabilit prin normele metodologice pentru încheierea exerciţiului financiar.

Raportările anuale prevăzute la pct. I lit. b)-d) se vor transmite odată cu situaţiile financiare anuale.

II  - raportări semestriale:

a)  raportări contabile, în forma prevăzută de reglementările contabile în vigoare;

b)  raportarea privind evoluţia şi structura capitalului social, în forma prevăzută în anexa nr. 3.

Termen de transmitere

Raportările semestriale prevăzute la pct. II se vor transmite până la termenul stabilit prin sistemul de raportare contabilă semestrială.

III  - raportări trimestriale:

a)  raportarea privind activitatea desfăşurată de brokerii de asigurare şi/sau reasigurare, în forma prevăzută în anexa nr. 4;

b)   raportarea privind veniturile obţinute de brokerii de asigurare şi/sau reasigurare, în forma prevăzută în anexa nr. 5;

c)  raportarea privind situaţia elementelor de activ şi pasiv din evidenţele contabile ale brokerilor de asigurare,' în forma prevăzută în anexa nr. 6;

d)  raportarea privind situaţia modificării capitalurilor proprii, în forma prevăzută în anexa nr.' 7;

e)  raportarea privind taxa de funcţionare pentru activitatea de brokeraj, în forma prevăzută în anexa nr. 8;

e1) raportarea prevăzută la litera e) se va transmite indiferent dacă pentru perioada raportată veniturile din activitatea de brokeraj, respectiv valoarea taxei de funcţionare datorate, sunt zero;

e2) în cazul transmiterii unei situaţii rectificative, aceasta se va face în forma prevăzută în anexa nr. 9;

e3) situaţiile rectificative privind taxa de funcţionare se întocmesc şi se transmit la data constatării şi înregistrării diferenţelor faţă de raportarea iniţială;

e4) brokerii de asigurare şi/sau reasigurare au obligaţia de a urmări ca volumul total al veniturilor realizate din activitatea de brokeraj, aferent perioadei de raportare, să corespundă cu cel evidenţiat în anexele la raportarea contabilă semestrială, respectiv situaţiile financiare anuale;

e5) brokerii de asigurare şi/sau reasigurare pot efectua operaţiuni de regularizare şi/sau de compensare a sumelor virate, pe baza documentelor justificative, cu notificarea prealabilă a Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor;

e6) sumele reprezentând taxa de funcţionare datorată se virează trimestrial, până în ultima zi lucrătoare a lunii următoare încheierii trimestrului, în contul nr. RO 57 TREZ 700 5025 XXX000272, deschis pe seama Comisiei de Supraveghere a Asigurărilor la Activitatea de Trezorerie şi Contabilitate Publică a Municipiului Bucureşti;

e7) pentru nevirarea la termen a taxei de funcţionare, brokerii de asigurare şi/sau reasigurare sunt obligaţi să plătească majorări de întârziere, conform prevederilor art. 36 alin. (5) din Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare. Majorările de întârziere se evidenţiază separat pe ordinul de plată prin care se achită taxa de funcţionare.

Termen de transmitere

Raportările trimestriale se transmit până în ultima zi lucrătoare a lunii următoare încheierii trimestrului. Eventualele rectificări la raportările trimestriale, aferente trimestrului IV, prevăzute la lit. a)-d), se vor transmite odată cu situaţiile financiare anuale.

Art. 4. - Nerespectarea prevederilor prezentelor norme se sancţionează în condiţiile şi potrivit prevederilor art. 39 din Legea nr. 32/2000 privind activitatea de asigurare şi supravegherea asigurărilor, cu modificările şi completările ulterioare.

Art. 5. -Anexele nr. 1-9 fac parte integrantă din prezentele norme.

ANEXA Nr. 1 la norme

Raportare anuală

SITUAŢIA

privind angajaţii şi persoanele cu contract de mandat

la data de.......

Nr. crt.

Specificaţie

U.M.

Cu carte de muncă pe perioadă

nedeterminată

Cu carte de muncă pe perioadă determinată

Cu contract de mandat*

0

1

2

3

4

5

1.

Număr total de persoane, din care:

nr.

-în conducerea executivă

nr.

- în conducerea operativă

nr.

* Definit conform Legii nr. 31/1990 privind societăţile comerciale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

ANEXA Nr. 2 la norme

Raportare anuală

SITUAŢIA

privind activitatea de marketing a fondului de pensii administrat privat şi/sau a prospectului de pensii facultative

la data de......

                         - lei -

Nr. crt.

Specificaţii referitoare la fondul de pensii

Total comision încasat la sfârşitul perioadei de raportare

0

1

2

ANEXA Nr. 3 la norme

Raportare anuală/semestrială

SITUAŢIA

privind evoluţia şi structura capitalului social

la data de........

         - lei -

Nr. crt.

Date informative

Sold iniţial

(la începutul

exerciţiului financiar)

Majorări efectuate în perioada de raportare

Diminuări efectuate în perioada de raportare

Sold final

(la sfârşitul perioadei

de raportare)

0

1

2

3

4

5=2+3-4

I.

Capital social subscris - total, din care:

1

- în numerar

- investitor străin - valoare

- cota de participare (%)/investitor străin

2

- în natură

- investitor străin - valoare

- cota de participare (%)/investitor străin

II.

Capital social vărsat - total, din care:

1

- în numerar

- investitor străin - valoare

- cota de participare (%)/investitor

2

- în natură

- investitor străin - valoare

- cota de participare (%)/investitor străin

III.

Acţionari/Asociaţi semnificativi - cu peste 10% cotă de participare (defalcaţi pe fiecare persoană juridică sau fizică, după caz) - valoare

- cota de participare (%)/acţionari semnificativi

ANEXA Nr. 4 la norme

Raportare trimestrială

SITUAŢIA

privind activitatea de brokeraj

la data de...............

            - lei -

Nr. crt.

Denumirea asigurătorului

Clasa de asigurare*

Valoarea primelor intermediate**

Valoarea daunelor regularizate (aferentă dosarelor soluţionate)

cumulat de la începutul

exerciţiului financiar

din care: în perioada de raportare

Total daune regularizate

(de la începutul

exerciţiului financiar)

din care: în perioada de raportare

0

1

2

3

4

5

6

* Se vor raporta clasele de asigurare aşa cum sunt definite în anexa nr. 1 la Legea nr. 32/2000, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv cele 18 clase pentru asigurări generale şi cele 4 clase pentru asigurări de viaţă.

** Prime intermediate = valoarea primelor de asigurare intermediate, aferente comisionului cuvenit.

Datele aferente acestui formular vor fi preluate din evidenţa tehnico-operativă a brokerului de asigurare.

Pentru asigurătorii care nu se regăsesc în listă se vor transmite informaţii suplimentare.

ANEXA Nr. 5 la norme

Raportare trimestrială

SITUAŢIA

veniturilor obţinute de brokerii de asigurare şi/sau reasigurare

la data de..............

- lei -

Nr. crt.

Denumirea asigurătorului

Venituri din activitatea de brokeraj

Venituri din

subvenţii de

exploatare (ct. 741)

Alte venituri*

Total

venituri

(conform

balanţei de

verificare)

Total venituri

din activitatea

de brokeraj

Din care:

Total

alte

venituri

din care:

a) negocierea contractelor de asigurare si reasigurare

(ct. 7071)

b) efectuarea inspecţiilor

de risc (ct. 7072)

c) regularizări în caz de

daune

(ct. 7073)

d) comisariat de avarii

(ct. 7074)

e) alte activităţi în legătură cu obiectul de activitate

(ct. 7075)

venituri din chirii

0

1

2=3+4+5+6+7

3

4

5

6

7

8

9

10

11=2+8+9

TOTAL

* Alte venituri (coloana 10) cuprinde: alte venituri din exploatare, venituri financiare şi venituri extraordinare.

Pentru valorile înscrise în coloanele 3-8, se va specifica denumirea asigurătorului în coloana 1.

Pentru asigurătorii care nu se regăsesc în listă se vor transmite informaţii suplimentare.

ANEXA Nr. 6 la norme

Raportare trimestrială

SITUAŢIA

elementelor de activ şi pasiv din evidenţele brokerilor de asigurare

la data de............

            - lei -

Elemente de activ

Nr. rd. din bilanţ

Sold la

începutul exerciţiului financiar

sfârşitul perioadei de raportare

A

B

1

2

A. III. IMOBILIZĂRI FINANCIARE

Imprumuturi acordate societăţilor afiliate (ct. 2671+2672-2964), din care:

13

- în lei

- în euro (echivalent lei)**

- în alte valute (echivalent lei)**

Interese de participare (ct. 263-2962), din care:

14

- societăţi nefinanciare

- societăţi de intermediere financiară

- societăţi auxiliari financiari

- societăţi de asigurare

Imprumuturi acordate societăţilor de care entitatea este legată în virtutea intereselor de participare (ct. 2673+2674-2965), din care:

15

- în lei

- în euro (echivalent lei)**

- în alte valute (echivalent lei)**

A

B

1

2

Investiţii deţinute ca imobilizări (ct. 265-2963), din care:

16

- acţiuni cotate

- acţiuni necotate

- titluri de natura datoriei emise pe termen scurt

- obligaţiuni cotate

- obligaţiuni necotate

- acţiuni/unităţi de fond emise de fondurile de investiţii

Alte împrumuturi

(ct. 2675+2676+2678+2679-2966-2968), din care:

17

- împrumuturi acordate pe termen lung (2675+2676)

- în lei

- în euro (echivalent lei)**

- în alte valute (echivalent lei)**

- alte creanţe imobilizate (2678+2679)

B.II. CREANŢE

Creanţe legate de activitatea de intermediere

(ct. 403*+411+412-491)

23

- decontări din activitatea de despăgubire în numele asigurătorilor externi (ct. 403), din care:

- în lei

- în euro (echivalent lei)**

- în alte valute (echivalent lei)**

- decontări privind comisioanele cuvenite din operaţiuni de intermediere (ct. 441+412)

Sume de încasat de la societăţile de care compania este legată în virtutea intereselor de participare (ct. 452-495), din care:

25

- societăţi nefinanciare

- societăţi de intermediere financiară

- societăţi auxiliari financiari

- societăţi de asigurare

Alte creante

(ct. 425+4282+431*+437*+4382+441*+4424+4428*+ 443+444*+445*+446*+447*+4482+4581+ 461+464 +473*-496+5182), din care:

26

- aferente personalului (ct. 425+4282)

-diverse decontări (+4482+4581+461+464+473*-496+5182)

III. INVESTIŢII PE TERMEN SCURT

Alte investiţii pe termen scurt

(ct. 505+506+508-595-596-598+5112+5113), din care:

30

- obligaţiuni emise şi răscumpărate (ct. 505)

- investiţii în titluri cu venit fix (ct. 506+5064), din care:

- obligaţiuni cotate (5061)

- obligaţiuni necotate (ct. 5062)

- alte titluri cu venit fix (ct. 5063)

- alte investiţii pe termen scurt şi creanţe asimilate (5081+5088)

- efecte comerciale (ct. 5112+5113)

A

B

1

2

IV. CASAŞI CONTURI LA BĂNCI (ct. 5111+512+531+532+541+542)

32

- casa (ct. 531), din care:

- casa în lei (ct. 5311)

- casa în valută (ct. 5314)**

- cecuri (ct. 5111)

- conturi curente la bănci în lei (ct. 5121)

- conturi curente la bănci în valută (ct. 5124)

- alte valori (ct. 532+541+542), din care:

- în lei

- în valută (ct. 5412)**

Elemente de pasiv

Nr. rd. din bilanţ

Sold la

începutul exerciţiului financiar

sfârşitul perioadei de raportare

A

B

1

2

D. DATORII: SUMELE CARE TREBUIE PLĂTITE ÎNTR-O PERIOADĂ DE PÂNĂ LA UN AN

Imprumuturi din emisiunea de obligaţiuni prezentându-se separat împrumuturile din emisiunea de obligaţiuni convertibile (ct. 161+1681-169)

35

- în lei

- în euro (echivalent lei)**

- în alte valute (echivalent lei)**

Sume datorate instituţiilor de credit (ct.1621+1622+1624+1625+1627+1628+5191+5192+5198), din care:

36

- credite pe termen scurt (ct. 5191+5192+5198), din care:

- în lei

- în euro (echivalent lei)

- în alte valute (echivalent lei)

- credite pe termen lung (ct. 1621+1628), din care:

- în lei

- în euro (echivalent lei)

- în alte valute (echivalent lei)

- credite pe termen lung nerambursate la scadenţă (ct. 1622), din care:

- în lei

- în euro (echivalent lei)

- în alte valute (echivalent lei)

- credite interne cu garanţia statului (ct. 1627), din care:

- în lei

- în euro (echivalent lei)

- în alte valute (echivalent lei)

- credite acordate de nerezidenţi (ct. 1624+1625), din care:

- în lei

- în euro (echivalent lei)

- în alte valute (echivalent lei)

Alte datorii, inclusiv datoriile fiscale şi datoriile privind asigurările sociale, din care:

40

- credite externe guvernamentale (ct. 1623+5194+5195)

- credite de la Trezoreria Statului (ct. 1626+5196+5197)

- alte împrumuturi şi datorii asimilate (ct. 167+1687)

- personal şi conturi asigurate (ct. 421+423+425+426+427+4281)

- decontări diverse (ct. 455+456**+457+4582+462+463+473**+509)

A

B

1

2

J. CAPITAL Şl REZERVE

I. CAPITAL SUBSCRIS

Capital subscris vărsat (ct. 1012) de:

58

S11: societăţi nefinanciare

S12: alte instituţii monetar-financiare

S123: alţi intermediari financiari

S124: auxiliari financiari*

S125: societăţi de asigurare

S13: administraţii publice

S14: gospodăriile populaţiei

S15: instituţiile nonprofit ce deservesc gospodăriile populaţiei

S2: Altele

CAPITALURI PROPRII - TOTAL, din care ale:

74

S11: societăţi nefinanciare

S12: alte instituţii monetar-financiare

S123: alţi intermediari financiari

S124: auxiliari financiari*)

S125: societăţi de asigurare

S13: administraţii publice

S14: gospodăriile populaţiei

S15: instituţiile nonprofit ce deservesc gospodăriile populaţiei

S2: Altele

* La rândurile 58 şi 74, brokerii de asigurare vor înregistra datele aferente capitalului subscris vărsat, respectiv ale capitalurilor proprii, la S124, auxiliari financiari, aşa cum se prevede în Norma Băncii Naţionale a României nr. 13/2006 privind raportarea statistică a datelor pentru elaborarea bilanţului monetar.

** In vederea calculului echivalentului în lei, se va utiliza cursul de schimb comunicat de Banca Naţională a României şi valabil la data pentru care se face raportarea.

ANEXA Nr. 7 la norme

Raportare trimestrială

SITUAŢIA

modificărilor capitalurilor proprii

la data de ....

            - lei -

Nr. crt.

Denumirea elementului

Sold la începutul exerciţiului financiar

Creşteri

Reduceri

Sold la sfârşitul perioadei de raportare

0

1

2

3

4

5=2+3-4

1.

Capitaluri proprii*:

X

X

X

X

- capitaluri proprii ale societăţilor cu răspundere limitată

- capitaluri proprii ale societăţilor pe acţiuni

2.

Capital social subscris:

X

X

X

X

- capital subscris de societăţile cu răspundere limitată

- capital subscris de societăţile pe acţiuni

3.

Capital social vărsat**:

X

X

X

X

- capital social vărsat de societăţile cu răspundere limitată

- capital social vărsat de societăţile pe acţiuni

* Valoarea capitalurilor proprii de la rd. 74 din formularul de bilanţ.

** Valoarea capitalului social de la rd. 58 din formularul de bilanţ.

ANEXA Nr. 8 la norme

Raportare trimestrială

S.C.....................................................................SA/SRL

Str.............................................................nr........, bl.....,

sc. ..., ap........, sectorul/judeţul........................................

Localitatea.....................................................................,

telefon..................................../fax..................................,

Persoană de contact......................................................,

telefon.........................., e-mail.......................................

SITUAŢIA

privind taxa de funcţionare pentru activitatea de brokeraj pentru trimestrul................

             - lei -

Nr. crt.

Specificaţii

Total*

cumulat de la

începutul anului

Din care,

pentru trimestrul de raportare**

Nr. şi data

documentului

de plată***

0

1

2

3

4

1.

Total venituri din activitatea de brokeraj

X

2.

Cota procentuală stabilită de CSA

X

3.

Taxa de funcţionare datorată

X

4.

Majorări de întârziere datorate

X

5.

Suma virată, total, din care:

- aferentă taxei de funcţionare

- aferentă majorărilor de întârziere

* In col. 2 se înscriu sumele aferente indicatorilor din col. 1, cumulat de la începutul  anului, inclusiv cele aferente trimestrului pentru care se face raportarea.

** In col. 3 se înscriu numai sumele aferente trimestrului pentru care se face raportarea.

*** Ori de câte ori se efectuează viramente, se transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma virată, total, din care:

- taxa de funcţionare;

- majorări de întârziere;

- trimestrul pentru care se virează fiecare sumă.

Datele raportate de brokerii de asigurare la rd. 1 col. 2 trebuie să corespundă, la sfârşitul fiecărui trimestru, cu cele raportate în anexa nr. 5, total, col. 2.

ANEXA Nr. 9 la norme

Raportare trimestrială

S.C.....................................................................SA/SRL

Str.............................................................nr........, bl.....,

sc. ..., ap........, sectorul/judeţul.........................................

Localitatea......................................................................,

telefon..................................../fax...................................,

Persoană de contact........................................................,

telefon................................, e-mail..................................

SITUAŢIA   RECTIFICATIVĂ

privind taxa de funcţionare pentru activitatea de brokeraj pentru trimestrul.............

                        - lei -

Nr. crt.

Specificaţii

Suma raportată iniţial*

Suma rectificată**

Diferenţe (+/-)

Nr. şi data

documentului

de plată***

0

1

2

3

4 = col.3-col.2

5

1.

Total venituri din activitatea de brokeraj

2.

Cota procentuală stabilită de CSA

X

3.

Taxa de funcţionare datorată

X

4.

Majorări de întârziere datorate

X

5.

Sumă virată, total din care:

- aferentă taxei de funcţionare

- aferentă majorărilor de întârziere

* In col. 2 se înscriu sumele care au fost raportate iniţial pentru trimestrul respectiv.

** In col. 3 se înscriu sumele rectificate aferente numai trimestrului pentru care se face rectificarea, care le înlocuiesc pe cele raportate iniţial.

*** Ori de câte ori se efectuează viramente, se transmite şi copia documentului de plată, cu următoarele specificaţii: suma virată, total, din care:

- taxa de funcţionare;

- majorări de întârziere;

- trimestrul pentru care se virează fiecare sumă.


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 3/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 3 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu