E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 326 din 16 martie 2009

privind infiintarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sanatatii si a Comisiei nationale de transparenta

ACT EMIS DE: MINISTERUL SANATATII

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 218 din 6 aprilie 2009



Având în vedere Referatul de aprobare nr. I.B. 2.660 din 16 martie 2009 al Direcţiei generale de sănătate publică, asistenţă medicală şi programe,

în temeiul art. 16 alin. (1) lit. f) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 7 alin. (4) şi al art. 11 din Hotărârea Guvernului nr. 1.718/2008 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sănătăţii, cu modificările ulterioare,

ministrul sănătăţii emite următorul ordin:

Art. 1. - (1) Pentru coordonarea activităţii specifice domeniului sanitar, la nivelul Ministerului Sănătăţii se înfiinţează şi funcţionează cu rol consultativ comisiile de specialitate.

(2) Se înfiinţează Comisia naţională de transparenţă din cadrul Ministerului Sănătăţii, în vederea întocmirii şi revizuirii listei cu denumiri comune internaţionale ale medicamentelor de uz uman de care beneficiază asiguraţii în tratamentul ambulatoriu cu sau fără contribuţie personală, pe bază de prescripţie medicală, în sistemul de asigurări sociale de sănătate, precum şi în vederea întocmirii listei cu denumiri comune internaţionale ale medicamentelor de uz uman de care beneficiază asiguraţii în tratamentul spitalicesc.

Art. 2. - (1) Regulamentul de organizare şi funcţionare al comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii este prevăzut în anexa nr. 1A, iar al Comisiei naţionale de transparenţă, în anexa nr. 1B.

(2) Componenţa comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii este prevăzută în anexa nr. 2A, iar a Comisiei naţionale de transparenţă, în anexa nr. 2B.

Art. 3. - (1) Participarea persoanelor nominalizate în comisiile de specialitate ale Ministerului Sănătăţii constituie atribuţie de serviciu, se înscrie în fişa postului şi se apreciază în raportul anual de evaluare a performanţelor profesionale.

(2) Membrii comisiilor de specialitate beneficiază de o indemnizaţie lunară de 10% din indemnizaţia secretarului de stat, care se acordă proporţional cu numărul de participări efective la şedinţe.

Art. 4. - (1) Membrii comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii şi ai Comisiei naţionale de transparenţă se supun prevederilor referitoare la confidenţialitate şi conflictul de interese, potrivit regulamentului de organizare şi funcţionare.

(2) Aceştia sunt obligaţi, în termen de 30 de zile de la numire, să întocmească şi să depună declaraţia de interese şi angajamentul de confidenţialitate.

(3) Declaraţiile de interese se depun la Secretariatul general al Ministerului Sănătăţii şi se vor publica pe site-ul Ministerului Sănătăţii.

(4) Modelul declaraţiei de interese şi modelul angajamentului de confidenţialitate sunt prevăzute în anexele nr. 3 şi 4.

(5) Nerespectarea prevederilor alin. (2) atrage pierderea calităţii de membru al comisiei de specialitate a Ministerului Sănătăţii, respectiv al Comisiei naţionale de transparenţă.

Art. 5. - Anexele nr. 1A, 1B, 2A, 2B, 3 şi 4 fac parte integrantă din prezentul ordin.

Art. 6. - Membrii care fac parte din comisiile de specialitate şi din Comisia naţională de transparenţă, precum şi direcţiile de specialitate din Ministerul Sănătăţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. 7. - La data intrării în vigoare a prezentului ordin se abrogă Ordinul ministrului sănătăţii publice nr. 169/2008 privind înfiinţarea comisiilor consultative ale Ministerului Sănătăţii, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 148 din 27 februarie 2008, cu modificările ulterioare.

Art. 8. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sănătăţii,

Ion Bazac

ANEXA Nr. 1A

REGULAMENT

de organizare şi funcţionare al comisiilor de specialitate ale Ministerului Sănătăţii

CAPITOLUL I

Prevederi generale

Art. 1. - Comisia de specialitate reprezintă structura tehnică prin care Ministerul Sănătăţii coordonează din punct de vedere ştiinţific şi metodologic domeniul de specialitate din sfera de competenţă a comisiei.

Art. 2. - (1) Comisia de specialitate este formată dintr-un număr variabil de personalităţi ale lumii medicale, numite prin ordin de către ministrul sănătăţii.

(2) Comisia este organizată pe următoarele funcţii: preşedinte, vicepreşedinte, membri, secretar.

(3) Comisia poate avea în structura sa una sau mai multe subcomisii.

(4) Comisia poate invita la lucrările sale şi alţi specialişti din domeniul său de activitate sau din alte domenii, în funcţie de problematica abordată.

(5) La lucrările comisiei de specialitate participă în calitate de observator maximum 2 reprezentanţi desemnaţi de fiecare dintre asociaţiile reprezentative ale bolnavilor.

Art. 3. - (1) Comisia de specialitate îşi desfăşoară activitatea în şedinţe organizate lunar sau ori de câte ori este necesar.

(2) Şedinţele comisiei se convoacă de către preşedinte, se desfăşoară numai în prezenţa acestuia şi a cel puţin jumătate plus unu din numărul membrilor săi.

(3) In situaţia în care, din motive obiective, preşedintele nu poate participa la lucrările comisiei, deleagă această competenţă vicepreşedintelui comisiei.

(4) Deciziile comisiei se adoptă cu majoritatea simplă a voturilor.

(5) In situaţia egalităţii de voturi, decizia aparţine preşedintelui comisiei.

(6) Preşedintele comisiei are dreptul la un singur vot.

(7) Secretarul comisiei şi invitaţii care participă la lucrările comisiei nu au drept de vot.

Art. 4. - (1) Membrii comisiei de specialitate completează declaraţia de interese şi semnează angajamentul de confidenţialitate, prevăzute în anexele nr. 3 şi 4 la ordin. Semnarea angajamentului de confidenţialitate se realizează şi de către reprezentanţii desemnaţi în calitate de observator pe lângă comisia de specialitate.

(2) Declaraţiile de interese ale membrilor comisiei de specialitate se actualizează anual sau ori de câte ori apar modificări semnificative şi se păstrează la Secretariatul general al Ministerului Sănătăţii.

Art. 5. - (1) Comisia de specialitate se întruneşte la sediul Ministerului Sănătăţii.

(2) Situaţia prezenţei membrilor comisiei, certificată prin semnătura preşedintelui acesteia, se depune, prin grija Secretariatului comisiei din cadrul Ministerului Sănătăţii, lunar, până la data de 5 a lunii curente pentru luna expirată.

Art. 6. - (1) Cheltuielile de deplasare ocazionate de participarea la şedinţele comisiei sunt suportate de instituţiile în care persoanele sunt încadrate sau unde acestea desfăşoară activitate prin integrare clinică.

(2) Cheltuielile de deplasare din alte localităţi, ocazionate de participarea membrilor în Comisia de specialitate de medicină de familie, sunt suportate din bugetul Ministerului Sănătăţii de la titlul II „Bunuri şi servicii - Deplasări, detaşări, transferări". In vederea decontării, documentele de transport se depun la serviciul financiar din cadrul Direcţiei generale buget şi credite externe din cadrul Ministerului Sănătăţii, până la data de 5 a lunii curente pentru luna expirată.

(3) Specialiştii invitaţi la lucrările comisiei de specialitate nu beneficiază de decontarea cheltuielilor de deplasare.

CAPITOLUL II

Atribuţiile comisiei de specialitate

Art. 7. - Comisia de specialitate are următoarele atribuţii:

a) coordonează, din punct de vedere ştiinţific şi metodologic, domeniul de specialitate din sfera sa de competenţă;

b) elaborează propuneri pentru pachetul de bază de servicii medicale din cadrul sistemului de asigurări sociale şi private de sănătate;

c) fundamentează deciziile ministrului sănătăţii în probleme specifice domeniului de specialitate, vizând:

- elaborarea politicilor şi strategiilor Ministerului Sănătăţii în domeniul său de competenţă;

- elaborarea şi aplicarea ghidurilor de practică medicală şi a protocoalelor diagnostice şi terapeutice;

- proiectarea de criterii şi standarde de performanţă pentru organizarea şi evaluarea activităţii medicale din unităţile sanitare publice;

- achiziţia de aparatură de înaltă performanţă pentru dotarea unităţilor sanitare publice;

- pregătirea continuă a personalului de specialitate din sistemul de sănătate;

- pregătirea prin rezidenţiat a medicilor specialişti (numărul de posturi necesar pentru pregătirea pentru rezidenţiat, criteriile de admitere, structura pregătirii etc);

- elaborarea criteriilor de admitere pentru obţinerea celei de-a doua specialităţi;

- programul de investiţii pentru dezvoltarea şi modernizarea sistemului de sănătate;

- organizarea structurilor de specialitate ale instituţiilor din sistemul de sănătate;

d) elaborează criterii specifice în vederea constituirii registrelor naţionale pentru bolile cu impact major asupra sănătăţii;

e) colaborează cu Centrul Naţional de Perfecţionare în Domeniul Sanitar Bucureşti pentru elaborarea programelor de pregătire profesională, organizarea şi desfăşurarea activităţii de învăţământ;

f) participă la organizarea şi desfăşurarea acţiunilor de control şi evaluare a activităţii de specialitate întreprinse de Ministerul Sănătăţii în instituţiile sanitare;

g) colaborează cu Comisia naţională de acreditare la elaborarea şi fundamentarea criteriilor şi standardelor de performanţă în vederea acreditării unităţilor sanitare publice;

h) elaborează standarde, pe tipuri de spitale, privind dotarea cu aparatură medicală, materiale sanitare, precum şi nomenclatoare cu medicamente specifice asistenţei terapeutice;

i) participă la elaborarea documentaţiei pentru achiziţiile de medicamente şi materiale sanitare pentru programele naţionale de sănătate;

j) consultă societăţile ştiinţifice sau asociaţiile profesional-ştiinţifice în problemele majore ori de interes naţional ale specialităţii;

k) formulează criteriile de evaluare a instituţiilor sau secţiilor/compartimentelor din specialitate;

l) evaluează bolnavii pentru trimiterea la tratament în străinătate, în conformitate cu metodologia stabilită prin Ordinul ministrului sănătăţii nr. 50/2004 privind metodologia de trimitere a unor categorii de bolnavi pentru tratament în străinătate, cu modificările şi completările ulterioare;

m) analizează şi avizează, în termen de 10 zile de la primire, caietele de sarcini sau documentaţia descriptivă elaborate în vederea achiziţionării de medicamente, materiale sanitare, aparate/echipamente medicale şi mijloace de transport specifice, primite de la comisiile de întocmire a documentaţiei de atribuire;

n) îndeplineşte şi alte sarcini stabilite de ministrul sănătăţii, în acord cu specificul domeniului de activitate pe care îl coordonează.

Art. 8. - (1) Avizul prevăzut la art. 7 lit. m) este aviz consultativ.

(2) In situaţia nerespectării termenului prevăzut la art. 7 lit. m), la propunerea motivată a directorului Direcţiei pentru infrastructură sanitară, logistică şi dispozitive medicale, ministrul sănătăţii dispune înlocuirea din comisia de specialitate a persoanelor care se fac vinovate de neîndeplinirea atribuţiei.

Art. 9. - Comisia de specialitate colaborează cu Direcţia generală de sănătate publică, asistenţă medicală şi programe pentru rezolvarea următoarelor probleme:

- definirea obiectivelor şi activităţilor cuprinse în programele naţionale de sănătate;

- estimarea necesarului de fonduri pentru organizarea şi desfăşurarea programelor naţionale de sănătate;

- elaborarea de criterii şi standarde pentru evaluarea impactului, oportunităţii şi eficienţei programelor naţionale de sănătate;

- analiza modului de aplicare a strategiilor terapeutice şi de îndeplinire a obiectivelor programelor naţionale de sănătate;

- elaborarea, în proiect, a listelor de medicamente şi materiale sanitare ce urmează a fi achiziţionate pentru programele naţionale de sănătate.

Art. 10. - Comisia de specialitate poate solicita, prin intermediul direcţiilor din cadrul Ministerului Sănătăţii, materiale documentare şi alte informaţii necesare activităţii ei.

Art. 11. - Ministerul Sănătăţii, prin direcţiile de specialitate, asigură buna desfăşurare a lucrărilor comisiei de specialitate.

ANEXA Nr. 1B

REGULAMENT

de organizare si funcţionare al Comisiei naţionale de transparentă

CAPITOLUL I

Prevederi generale

Art. 1. - Comisia naţională de transparenţă este structura consultativă a Ministerului Sănătăţii care are rolul de a elabora şi de a prezenta ministrului sănătăţii proiectul listei cu denumiri comune internaţionale (DCI) ale medicamentelor de care beneficiază asiguraţii, cu sau fără contribuţie personală.

Art. 2. - (1) Comisia naţională de transparenţă este formată din 10 membri, dintre care 9 personalităţi reprezentative în domeniul sănătăţii şi un secretar.

(2) Secretariatul Comisiei naţionale de transparenţă este asigurat de reprezentanţi ai Direcţiei generale strategii şi politica medicamentului sau ai Direcţiei generale de sănătate publică, asistenţă medicală şi programe, după caz, desemnaţi prin ordin al ministrului sănătăţii.

Art. 3. - (1) Comisia naţională de transparenţă îşi desfăşoară activitatea în şedinţe plenare, organizate lunar sau ori de câte ori este nevoie, la solicitarea preşedintelui ales al comisiei sau a ministrului sănătăţii.

(2) Şedinţele Comisiei naţionale de transparenţă sunt conduse de preşedintele ales al acesteia.

(3) Şedinţele Comisiei naţionale de transparenţă se desfăşoară numai în prezenţa a cel puţin două treimi din numărul membrilor săi cu drept de vot.

(4) Deciziile Comisiei naţionale de transparenţă se iau prin consens.

(5) Preşedintele de şedinţă al Comisiei naţionale de transparenţă are dreptul la un singur vot.

(6) Membrii Secretariatului Comisiei naţionale de transparenţă nu au drept de vot.

(7) Pentru informaţii terapeutice suplimentare, Comisia naţională de transparenţă poate solicita participarea unor experţi în domeniu sau poate solicita date suplimentare de la comisiile de specialitate.

(8) La şedinţele Comisiei naţionale de transparenţă pot participa în calitate de invitaţi preşedinţi ai comisiilor de specialitate, în funcţie de problematica dezbătută.

(9) Ministrul sănătăţii poate participa la lucrările Comisiei naţionale de transparenţă şi în acest caz prezidează lucrările şedinţei.

Art. 4. - Comisia naţională de transparenţă este coordonată de ministrul sănătăţii sau de un secretar de stat desemnat de către acesta.

Art. 5. - Membrii Comisiei naţionale de transparenţă cu drept de vot completează declaraţia de interese şi semnează angajamentul de confidenţialitate, prevăzute în anexele nr. 3 şi 4 la ordin.

Art. 6. - Comisia naţională de transparenţă se întruneşte la sediul Ministerului Sănătăţii.

Art. 7. - Cheltuielile de deplasare prilejuite de participarea membrilor Comisiei naţionale de transparenţă şi a invitaţilor la lucrările ei sunt suportate din bugetul Ministerului Sănătăţii.

CAPITOLUL II

Atribuţiile Comisiei naţionale de transparenţă

Art. 8. - (1) Comisia naţională de transparenţă are următoarele atribuţii:

a) propune spre aprobare ministrului sănătăţii lista documentelor care trebuie depuse de solicitant pentru susţinerea cererii de includere a unei noi DCI în lista cu denumiri comune internaţionale ale medicamentelor de uz uman de care beneficiază asiguraţii în tratamentul spitalicesc, precum şi în lista cu denumiri comune internaţionale ale medicamentelor de uz uman de care beneficiază asiguraţii în tratamentul ambulatoriu cu sau fără contribuţie personală, pe bază de prescripţie medicală, în sistemul de asigurări sociale de sănătate, denumite în continuare liste, care vor fi aprobate prin ordin al ministrului sănătăţii, urmând să fie publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I;

b) pe baza propunerilor primite de la comisiile consultative de specialitate ale Ministerului Sănătăţii, denumite în continuare comisii, elaborează şi propune spre aprobare ministrului sănătăţii criteriile pentru includerea, neincluderea sau excluderea DCI-urilor în/din liste, care vor fi aprobate prin ordin al ministrului sănătăţii, urmând a fi publicate în Monitorul Oficial al României, Partea I;

c) analizează şi evaluează propunerile comisiilor de includere/neincludere a noi DCI-uri în liste sau de excludere a DCI-urilor deja incluse din liste, pe baza evaluării documentaţiei de susţinere a propunerii, depusă la Secretariatul Comisiei naţionale de transparenţă de către solicitanţi;

d) analizează şi avizează propunerilor comisiilor privind procentul de compensare pentru fiecare DCI şi îl validează sau propune modificarea acestuia;

e) întocmeşte/revizuieşte listele pe baza criteriilor aprobate prin ordin al ministrului sănătăţii şi le transmite spre aprobare ministrului sănătăţii;

f) pe baza propunerilor primite de la comisii, elaborează strategia terapeutică şi participă la elaborarea politicilor şi strategiilor ce vor fi aplicate de Ministerul Sănătăţii pentru îmbunătăţirea stării de sănătate a populaţiei şi creşterea calităţii activităţii medicale;

g) analizează interdisciplinar propunerile comisiilor pentru pachetul de bază de servicii medicale şi definitivează proiectul acestuia;

h) pe baza propunerilor primite de la comisii, avizează ghidurile de practică medicală şi protocoalele diagnostice şi terapeutice elaborate de colegiile profesionale ale personalului medical;

i) validează criteriile şi standardele de performanţă propuse de comisii pentru evaluarea activităţii medicale din instituţiile sanitare;

j) analizează şi validează, din punctul de vedere al exigenţelor activităţii medicale, criteriile şi standardele de performanţă pentru acreditarea şi autorizarea spitalelor, propuse de comisii;

k) evaluează periodic asigurarea populaţiei cu medicamente în ambulatoriu şi propune măsuri pentru îmbunătăţirea acesteia;

l) evaluează activităţile şi performanţele comisiilor de specialitate;

m) îndeplineşte şi alte sarcini la cererea ministrului sănătăţii.

(2) Comisia naţională de transparenţă poate solicita, prin intermediul direcţiilor de specialitate din cadrul Ministerului Sănătăţii, materiale documentare şi alte informaţii necesare activităţii ei.

Art. 9. - Comisia naţională de transparenţă include/exclude în/din liste DCI-uri numai în baza propunerii primite de la comisii.

CAPITOLUL III

Procedura de lucru a Comisiei naţionale de transparenţă în legătură cu includerea/neincluderea sau excluderea DCI-urilor în/din liste

Art. 10. - Primirea cererilor de includere de DCI-uri noi în liste se efectuează conform programului de primire a documentaţiei, afişat la sediul Secretariatului Comisiei naţionale de transparenţă.

Art. 11. - (1) Secretariatul verifică documentaţia din punct de vedere formal.

(2) Dacă documentaţia este completă, cererea primeşte număr de înregistrare şi intră în procedura de evaluare, care va fi finalizată în maximum 90 de zile de la data primirii cererii.

(3) Dacă documentaţia este incompletă, cererea se înregistrează, dar termenul de 90 de zile în care trebuie finalizată procedura se întrerupe şi se notează în registrul de intrări motivul întreruperii; solicitantul poate să revină cu documentaţia completată. Termenul de 90 de zile începe să curgă de la momentul la care Secretariatul Comisiei naţionale de transparenţă constată, în scris, că documentaţia este completă.

Art. 12. -In funcţie de cererile primite, Comisia naţională de transparenţă solicită preşedinţilor comisiilor relevante desemnarea unui număr de 2 reprezentanţi pentru evaluarea documentaţiei.

Art. 13. - După desemnarea reprezentanţilor comisiilor se planifică prima întâlnire a acestora la sediul Comisiei naţionale de transparenţă.

Art. 14. - In cadrul primei întâlniri a reprezentanţilor comisiilor desemnaţi, aceştia primesc documentaţia de susţinere a cererii de includere în liste.

Art. 15. - (1) Reprezentanţii desemnaţi ai comisiilor care se află în conflict de interese trebuie să îşi decline participarea, iar Comisia naţională de transparenţă solicită preşedintelui comisiei o nouă propunere.

(2) In cazul în care DCI-ul evaluat se adresează unei boli rare şi numărul de experţi existenţi în problema respectivă este limitat, se poate aproba de către ministrul sănătăţii o derogare pentru expertul/experţii aflat/aflaţi în conflict de interese.

Art. 16. - In termen de 30 de zile calendaristice de la primirea documentaţiei, fiecare reprezentant al comisiei de specialitate evaluează documentaţia pe baza criteriilor de includere/neincludere sau excludere, aprobate prin ordin al ministrului sănătăţii, şi îşi formulează în scris opinia în legătură cu documentaţia studiată.

Art. 17. - Opiniile celor 2 reprezentanţi ai comisiei de specialitate asupra documentaţiei analizate sunt transmise în scris Comisiei naţionale de transparenţă, menţionându-se criteriul în baza căruia s-a făcut propunerea de includere sau, în cazul propunerii de respingere a cererii, anexându-se un raport justificativ, întocmit pe baza criteriilor stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii.

Art. 18. - Dacă este necesar, reprezentanţii comisiei de specialitate pot cere informaţii suplimentare solicitantului.

Art. 19. - (1) Comisia naţională de transparenţă informează solicitanţii în legătură cu necesitatea de a completa documentaţia.

(2) In cazul în care au fost solicitate informaţii suplimentare sau completări, timpul de rezolvare a cererii se prelungeşte cu 90 de zile de la data primirii completărilor la Comisia naţională de transparenţă.

Art. 20. - (1) Comisia naţională de transparenţă analizează şi, dacă este cazul, avizează propunerile reprezentanţilor comisiilor de specialitate şi transmite spre aprobare ministrului sănătăţii propunerile avizate.

(2) Membrii Comisiei naţionale de transparenţă aflaţi în conflict de interese nu pot participa la şedinţă.

(3) Deciziile Comisiei naţionale de transparenţă se iau cu votul majorităţii membrilor prezenţi.

(4) In caz de egalitate de voturi, decizia aparţine preşedintelui Comisiei naţionale de transparenţă.

(5) Secretarul Comisiei naţionale de transparenţă nu are drept de vot.

Art. 21. - (1) Evaluarea listelor în vigoare în vederea eventualei excluderi a unor DCI-uri care se încadrează în criteriile de excludere stabilite prin ordin al ministrului sănătăţii se efectuează cu cel puţin 90 de zile înainte de expirarea valabilităţii listelor în vigoare.

(2) Evaluarea este efectuată de Comisia naţională de transparenţă, cu consultarea reprezentanţilor comisiilor de specialitate, în termen de 30 de zile, în baza datelor ştiinţifice disponibile.

Art. 22. - Opiniile reprezentanţilor comisiilor de specialitate sunt transmise în scris Comisiei naţionale de transparenţă, menţionându-se criteriul/criteriile în baza căruia/cărora s-a făcut propunerea de excludere; propunerea de excludere trebuie să fie însoţită de un raport justificativ.

Art. 23. -In termen de 30 de zile de la transmiterea de către reprezentanţii comisiilor de specialitate a propunerilor de excludere, Comisia naţională de transparenţă analizează şi, dacă este cazul, avizează propunerile; propunerile avizate de Comisia naţională de transparenţă sunt transmise spre aprobare ministrului sănătăţii.

Art. 24. - (1) In cazul propunerilor de includere în liste care nu sunt avizate de Comisia naţională de transparenţă şi/sau care nu sunt aprobate de ministrul sănătăţii, solicitantul este înştiinţat în scris, în termen de 3 zile de la formularea deciziei. Decizia este însoţită de raportul justificativ elaborat de Comisia naţională de transparenţă.

(2) In termen de 10 zile de la primirea deciziei, solicitantul poate transmite o contestaţie, însoţită de documentaţia de susţinere, la Secretariatul Comisiei naţionale de transparenţă.

Art. 25. - (1) In cazul DCI-urilor excluse din liste, decizia de excludere este publicată pe site-ul Ministerului Sănătăţii. Decizia este însoţită de raportul justificativ elaborat de Comisia naţională de transparenţă.

(2) In termen de 10 zile de la publicarea deciziei, persoanele interesate pot transmite o contestaţie, însoţită de documentaţia de susţinere.

Art. 26. - Pe baza propunerilor reprezentanţilor comisiilor de specialitate, avizate de Comisia naţională de transparenţă şi aprobate de ministrul sănătăţii, listele se actualizează anual.

Art. 27. - Comisia naţională de transparenţă are sediul în Ministerul Sănătăţii şi dispune de o încăpere şi toate dotările necesare desfăşurării activităţii (calculatoare, imprimantă, telefon, fax, copiator şi mobilier), precum şi de spaţiu dedicat în arhiva ministerului.

Art. 28. - Cheltuielile necesare funcţionării Comisiei naţionale de transparenţă sunt suportate din bugetul Ministerului Sănătăţii.

ANEXA Nr. 2A

I. Comisiile de specialitate

1. Comisia de anestezie şi terapie intensivă

2. Comisia de boli infecţioase

3. Comisia de cardiologie

4. Comisia de dermato-venerologie

5. Comisia de diabet

6. Comisia de endocrinologie

7. Comisia de farmacologie clinică, toxicologie şi toxicodependenţă

8. Comisia de gastroenterologie şi hepatologie

9. Comisia de genetică medicală

10. Comisia de geriatrie şi gerontologie

11. Comisia de hematologie şi transfuzii

12. Comisia de medicină de familie

13. Comisia de medicină de urgenţă şi dezastre

14. Comisia de medicină internă

15. Comisia de medicina muncii

16. Comisia de nefrologie

17. Comisia de neurologie, neurologie pediatrică

18. Comisia de oncologie

19. Comisia de pediatrie şi neonatologie

20. Comisia de pneumologie, alergologie şi imunologie clinică

21. Comisia de psihiatrie şi psihiatrie pediatrică

22. Comisia de recuperare, medicină fizică şi balneologie

23. Comisia de reumatologie

24. Comisia de chirurgie cardiovasculară

25. Comisia de chirurgie generală

26. Comisia de chirurgie microinvazivă

27. Comisia de chirurgie plastică şi microchirurgie reconstructiva

28. Comisia de chirurgie toracică

29. Comisia de neurochirurgie

30. Comisia de obstetrică-ginecologie

31. Comisia de oftalmologie

32. Comisia de ortopedie şi traumatologie

33. Comisia de otorinolaringologie

34. Comisia de urologie

35. Comisia de anatomie patologică

36. Comisia de epidemiologie

37. Comisia de medicină de laborator

38. Comisia de medicină legală

39. Comisia de radiologie-imagistică medicală şi medicină nucleară

40. Comisia de sănătate publică

41. Comisia de specialităţi medico-dentare

42. Comisia de promovare a sănătăţii

43. Comisia de bioetică

44. Comisia de luptă anti-SIDA

45. Comisia de psihologie

II. Componenţa comisiilor de specialitate

1. Comisia de anestezie şi terapie intensivă

Preşedinte: prof. dr. Dorel Săndesc - Timişoara

Vicepreşedinte: conf. dr. Şerban Turconi Bubenek - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Şerban Marinescu - Bucureşti

- conf. dr. Natalia Hagău - Cluj-Napoca

- prof. dr. Sanda Copotoiu -Târgu Mureş

- conf. dr. Ioana Grinţescu - Bucureşti

- conf. dr. Ioana Grigoraş - Iaşi

- prof. dr. Dan Tulbure - Bucureşti

- prof. dr. Nicolae Dobrovici Bacalbaşa - Galaţi

Secretar: conf. dr. Daniela Filipescu - Bucureşti

2. Comisia de boli infecţioase

Preşedinte: prof. dr. Adrian Streinu Cercel - Bucureşti

Vicepreşedinte: conf. dr. Victoria Aramă - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Emanoil Ceauşu - Bucureşti

- prof. dr. Virginia Zanc- Cluj-Napoca

- dr. Dan Oţelea - Bucureşti

- prof. dr. Sorin Rugină - Constanţa

- prof. dr. Carmen Dorobăţ - Iaşi Secretar: dr. Sorin Petrea - Bucureşti

3. Comisia de cardiologie

Preşedinte: prof. dr. Dragoş Vinereanu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof.dr. Cezar Macarie - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Ştefan Iosif Drăgulescu -Timişoara

- prof. dr. Maria Dorobanţu - Bucureşti

- prof. dr. Eduard Apetrei - Bucureşti

- prof. dr. Grigore Tinică - Iaşi

- prof. dr. Mircea Cinteză - Bucureşti

- prof. dr. Dan Dominic Ionescu - Craiova

- prof. dr. Carmen Ginghină - Bucureşti

Secretar: prof. dr. Dan Gaiţă - Timişoara

4. Comisia de dermato-venerologie

Preşedinte: prof. dr. Călin Giurcăneanu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Ioan Nedelcu - Bucureşti

Membri:

- conf. dr. Silviu Morariu - Târgu Mureş

- prof. dr. Virgil Feier - Timişoara

- prof. dr. Zenaida Petrescu - Iaşi

- prof. dr. Alexandru Tătaru - Cluj-Napoca

Secretar: conf. dr. George Sorin Ţiplică - Bucureşti

5. Comisia de diabet

Preşedinte: prof. dr. Constantin Ionescu Târgovişte - Bucureşti

Vicepreşedinte: dr. Alina Nicolau - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Radu Lichiardopol - Bucureşti

- prof. dr. Mariana Graur - Iaşi

- conf. dr. Maria Moţa - Craiova

- conf. dr. Romulus Timar - Timişoara

- şef lucrări dr. Gabriela Roman - Cluj-Napoca

Secretar: dr. Rucsandra Dănciulescu - Bucureşti

6. Comisia de endocrinologie

Preşedinte: prof. dr. Mihail Coculescu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Ioana Zosin -Timişoara

Membri:

- prof. dr. Voichiţa Mogoş - Iaşi

- conf. dr. Daniel Grigorie - Bucureşti

- prof. dr. Simona Fica - Bucureşti

- conf. dr. Carmen Georgescu - Cluj-Napoca

- conf. dr. Corin Badiu - Bucureşti

Secretar: dr. Adriana Toma - Piteşti

7. Comisia de farmacologie clinică, toxicologie şi toxicodependenţă

Preşedinte: acad. prof. dr. Victor Voicu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Anca Buzoianu - Cluj-Napoca

Membri:

- prof. dr. Mihai Nechifor- Iaşi

- prof. dr. Gheorghe Ţarălungă - Constanţa

- conf. dr. Liviu Miclea - Bucureşti

- prof. dr. Radu Macovei - Bucureşti

 Secretar: asist. dr. Tudosie Mihai - Bucureşti

8. Comisia de gastroenterologie şi hepatologie

Preşedinte: prof. dr. Oliviu Pascu - Cluj-Napoca

Vicepreşedinte: prof. dr. Mircea Diculescu - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Dan Olteanu - Bucureşti

- prof. dr. Coman Tănăsescu - Bucureşti

- prof. dr. Radu Voiosu - Bucureşti

- prof. dr. Tudorel Ciurea - Craiova

- prof. dr. Anca Trifan - Iaşi

- prof. dr. Ligia Bancu -Târgu Mureş

- prof. dr. Ioan Sporea - Timişoara

- conf. dr. Liana Gheorghe - Bucureşti

Secretar: conf. dr. Mircea Mănuc - Bucureşti

9. Comisia de genetică medicală

Preşedinte: prof. dr. Ioan Victor Pop - Cluj-Napoca

Vicepreşedinte: prof. dr. Marius Bembea - Oradea

Membri:

- prof. dr. Valerica Belengeanu - Timişoara

- prof. dr. Mircea Covic - Iaşi

Secretar: şef lucrări dr. Anca Popescu

10. Comisia de geriatrie şi gerontologie

Preşedinte: conf. dr. Luiza Spiru - Bucureşti

Vicepreşedinte: şef lucrări dr. Gabriel Prada - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Olimpia Ghidrai - Cluj-Napoca

- conf. dr. Ioana Alexa - Iaşi

- dr. Rodica Nicolescu -Timişoara

- dr. Carmen Ştiru - Bucureşti

- dr. Oana Cuzino - Bucureşti

- conf. dr. Maria Georgescu - Bucureşti

Secretar: dr. Cristina Vâlcea - Bucureşti

11. Comisia de hematologie şi transfuzii

Preşedinte: dr. Mihaela Hoinărescu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. Dr. Marghit Şerban - Timişoara

Membri:

- conf. dr. Adriana Colită - Bucureşti

- dr. Cristina Burcoveanu - Iaşi

- dr. Emanoil Gheorghita - Braşov

- dr. Stana Jenariu - Timişoara

- dr. Valentina Uscătescu - Bucureşti

Subcomisia de transfuzii:

- dr. Alina Dobrotă - Constanţa

- dr. Aurel Rosin - Sfântu Gheorghe

- dr. Doina Vuculescu - Bucureşti

Secretar: dr. Florentina Vlădăreanu - Bucureşti

12. Comisia de medicină de familie

Preşedinte: conf. dr. Matei Dumitru - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Rodica Petrovanu - Iaşi

Membri:

- prof. dr. Viorela Enăchescu - Craiova

- asist. univ. dr. Daniela Mihaela Baltă - Bucureşti

- dr. Paul Şerban - Botoşani

- dr. Doina Ileana Mihăilă - Bucureşti

- dr. Victor Manea - Bucureşti

- dr. Mirela Profir - Craiova

- dr. Ileana Brânză - Brăila

- dr. Simona Şopov - Tulcea

- dr. Loredana Piloff - Sibiu

Secretar: asist. dr. Adela Mihaela Iancu - Bucureşti

13. Comisia de medicină de urgenţă şi dezastre

Preşedinte: şef de lucrări dr. Raed Arafat - Târgu Mureş

Vicepreşedinte: dr. Hadrian Borcea - Oradea

Membri:

- dr. Vasile Popescu - Constanţa

- dr. Leonida Iancu -Timişoara

- şef lucrări dr. Luciana Rotaru - Craiova

- dr. Bogdan Oprită - Bucureşti

- dr. Nicolae George Moldovan - Cluj-Napoca

- dr. Alis Grasu - Bucureşti

- dr. Monica Puticiu -Arad

Secretar: dr. Ioana Dimitriu - Bucureşti

14. Comisia de medicină internă

Preşedinte: prof. dr. Minerva Muraru - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Coman Tănăsescu - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Emilian Caraşca - Târgu Mureş

- prof. dr. Sorin Rugină - Constanţa

- prof. dr. Mircea Grigorescu - Cluj-Napoca

- conf. dr. Ioana Dana Alexa - Iaşi

- conf. dr. Florin Petrescu - Craiova

Secretar: conf. dr. Horia Bălan - Bucureşti

15. Comisia de medicina muncii

Preşedinte: prof. dr. Eugenia Naghi - Bucureşti

Vicepreşedinte: conf. dr. Elena Ana Păuncu -Timişoara

Membri:

- dr. Doina Popa - Iaşi

- dr. Mihaela Stoia - Sibiu

- prof. dr. Marilena Oargă - Cluj-Napoca

- conf. dr. Lorand Szasz - Târgu Mureş

- dr. Adriana Todea - Bucureşti

- prof. dr. Ion Toma - Craiova

Secretar: dr. Marina Oţelea - Bucureşti

16. Comisia de nefrologie

Preşedinte: prof. dr. Gabriel Mircescu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Alexandru Ciocalteu - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Adrian Covic - Iaşi

- prof. dr. Mirela Gherman-Căprioară - Cluj-Napoca

- conf. dr. Aurel Bizo - Cluj-Napoca

- conf. dr. Grigore Dogaru - Târgu Mureş

- conf. dr. Mircea Nicolae Penescu - Bucureşti

- dr. Ovidiu Sorin Golea - Timişoara

Secretar: asist. dr. Liliana Gârneaţă - Bucureşti

17. Comisia de neurologie, neurologie pediatrică

Preşedinte: prof. dr. Ovidiu Alexandru Bajenaru - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Marina Ţicmeanu - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Cristian Dinu Popescu - Iaşi

- prof. dr. Dafin Mureşeanu - Cluj-Napoca

- prof. dr. Lăcrămioara Perju Dumbravă - Cluj-Napoca

- prof. dr. Ana Câmpeanu - Bucureşti

- prof. dr. Mihaela Simu - Timişoara

Secretar: asist. dr. Mihai Vasile - Bucureşti

18. Comisia de oncologie

Preşedinte: prof. dr. Rodica Anghel - Bucureşti

Vicepreşedinte: conf. dr. Alexandru Irimie - Cluj-Napoca

Subcomisia chirurgie oncologică

Preşedinte: prof. dr. Irinel Popescu - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Eugen Brătucu - chirurgie oncologică - Bucureşti

- prof. dr. Nicola Trăilă - chirurgie oncologică - Timişoara

- conf. dr. Alin Rancea - chirurgie oncologică - Cluj-Napoca

Subcomisia oncologie medicală

Preşedinte: conf. dr. Tudor Ciuleanu - Cluj-Napoca

Membri:

- conf. dr. Lucian Miron - oncologie medicală - Iaşi

- dr. Ciprian Aldea - oncologie medicală - Bucureşti

- dr. Ştefan Curăscu - oncologie medicală - Timişoara

- dr. Laurenţia Minea - oncologie medicală - Bucureşti

Subcomisia radioterapie

Preşedinte: prof. dr. Viorica Nagy - Cluj-Napoca

Membri:

- dr. Xenia Bacinschi - radioterapie - Bucureşti

- dr. Gabriel Kacso - radioterapie - Cluj-Napoca

- dr. Laura Rebegea - radioterapie - Galaţi

Subcomisia oncohematologie

Preşedinte: prof. dr. Anca Lupu - Bucureşti

Membri:

- dr. Galafteon Oltean - oncohematologie - Târgu Mureş

- prof. dr. Hortensia Ioniţă - oncohematologie - Timişoara

- dr. Mioara Ionescu - anatomie patologică - citologie - Bucureşti

- dr. Ileana Condrea - anatomie patologică - Bucureşti

Subcomisia paliaţie

Preşedinte: dr. Daniela Moşoiu - Braşov

Membri:

- dr. Alexandru Grigorescu - paliaţie - Bucureşti

- dr. Gabriela Rahnea - paliaţie - Bucureşti

Secretar: dr. Mircea Dediu - Bucureşti

19. Comisia de pediatrie şi neonatologie

Preşedinte: prof. dr. Dumitru Orăşeanu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Coriolan Ulmeanu - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Constantin Arion - Bucureşti

- prof. dr. Nicolae Miu - Cluj-Napoca

- prof. dr. Dan Moraru - Iaşi

- conf. dr. Maria Stamatin - Iaşi

- prof. dr. Ioan Muntean -Târgu Mureş

Secretar: conf. dr. Silvia Stoicescu - Bucureşti

20. Comisia de pneumologie, alergologie şi imunologie clinică

Preşedinte - prof. dr. Miron Bogdan - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Voicu Tudorache - Timişoara

Membri:

- prof. Florin Mihălţan - Bucureşti

- prof. dr. Victor Cristea - Cluj-Napoca

- prof. dr. Traian Mihăiescu - Iaşi

- prof. dr. Gabriela Jimborean -Târgu Mureş

- conf. dr. Florin Dan Popescu - Bucureşti

- conf. dr. Oana Arghir - Constanţa

- şef lucrări dr. Irina Strâmbu - Bucureşti

Secretar: şef lucrări dr. Dragoş Bumbăcea - Bucureşti

21. Comisia de psihiatrie şi psihiatrie pediatrică

Preşedinte: prof. dr. Dragoş Marinescu - Craiova

Vicepreşedinte: prof. dr. Dan Prelipceanu - Bucureşti

Membri:

- conf. dr. Radu Mihailescu - Bucureşti

- prof. dr. Aurel Nireştean -Târgu Mureş

- prof. dr. Delia Podea -Arad

- prof. dr. Ioana Micluţia - Bucureşti

Secretar: conf. dr. Cristinel Ştefănescu - Iaşi

22. Comisia de recuperare, medicină fizică şi balneologie

Preşedinte: prof. dr. Mihai Berteanu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Liviu Pop - Cluj-Napoca

Membri:

- prof. dr. Roxana Sanda Popescu - Craiova

- prof. dr. Adriana Sarah Nica - Bucureşti

- conf. dr. Dan Nemeş - Timişoara

- conf. dr. Delia Cinteză - Bucureşti

Secretar: dr. Horaţiu Dinu - Bucureşti

23. Comisia de reumatologie

Preşedinte: prof. dr. Ruxandra Ionescu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Rodica Chiriac - Iaşi

Membri:

- prof. dr. Simona Rednic - Cluj-Napoca

- prof. dr. Lia Georgescu - Târgu Mureş

- prof. dr. Maria Şuta - Constanţa

- dr. Magda Pârvu - Bucureşti

Secretar: dr. Cătălin Codreanu - Bucureşti

24. Comisia de chirurgie cardiovasculară

Preşedinte: prof. dr. Radu Deac - Târgu Mureş

Vicepreşedinte: prof. dr. Mircea Bârsan - Cluj-Napoca

Membri:

- prof. dr. Vlad lliescu - Bucureşti

- prof. dr. Grigore Tinică - Iaşi

- prof. dr. Gaspar Marian -Timişoara

- dr. Sorin Băilă - Bucureşti

Secretar: conf. dr. Horaţiu Moldovan - Bucureşti

25. Comisia de chirurgie generală

Preşedinte: prof. dr. Mircea Beuran - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Traian Pătraşcu - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Eugen Brătucu - Bucureşti

- prof. dr. Ştefan Georgescu - Iaşi

- prof. dr. Silviu Constantinoiu - Bucureşti

- prof. dr. Constantin Ciucea - Cluj-Napoca

- prof. dr. Vasile Sârbu - Constanţa

- prof. dr. Constantin Copotoiu -Târgu Mureş

Secretar: dr. Silviu Ciurea - Bucureşti

26. Comisia de chirurgie microinvazivă

Preşedinte: prof. dr. Fulger Lazăr - Timişoara

Vicepreşedinte: dr. Dom Filipescu - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Constantin Copotoiu -Târgu Mureş

- conf. dr. Cătălin Vasilescu - Bucureşti

- şef lucrări dr. Victor Tomulescu - Bucureşti

- dr. Cătălin Copăescu - Bucureşti

- dr. Eugen Nicolau - Bucureşti

- şef lucrări dr. Victor Strîmbu - Bucureşti

- dr. Dan Ulmeanu - Bucureşti

Secretar: dr. Bogdan Şerbănescu - Bucureşti

27. Comisia de chirurgie plastică şi microchirurgie reconstructiva

Preşedinte: prof. dr. Ioan Lascăr - Bucureşti

Vicepreşedinte: conf. dr. Dragoş Pieptu - Iaşi

Membri:

- prof. dr. Dan Enescu - Bucureşti

- dr. Adrian Reboşapcă - Bucureşti

- prof. dr. Mihai lonac - Timişoara

Secretar: dr. Bogdan Andreescu - Bucureşti

28. Comisia de chirurgie toracică

Preşedinte: prof. dr. Teodor Horvat - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Ioan Cordoş - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Alexandru Constantin Nicodin -Timişoara

- dr. Dan Nicolau - Cluj-Napoca

- prof. dr. Alexandru Mihail Boţianu -Târgu Mureş

Secretar: asist. dr. Cezar Motaş - Bucureşti

29. Comisia de neurochirurgie

Preşedinte: prof. dr. Alexandru Vlad Ciurea - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Nicolae Ianovici - Iaşi

Membri:

- prof. dr. Ştefan Florian - Cluj-Napoca

- prof. dr. Constantin Costea - Timişoara

- şef lucrări dr. Alexandru Lupşa - Târgu Mureş

- conf. dr. Bogdan Davidescu - Constanţa

- şef lucrări dr. Cornel Mihalache - Galaţi

Secretar: asist. dr. Corneliu Toader - Bucureşti

30. Comisia de obstetrică-ginecologie

Preşedinte: prof. dr. Bogdan Marinescu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Gheorghe Peltecu - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Radu Vlădăreanu - Bucureşti

- conf. dr. Daniel Mureşan - Cluj-Napoca

- prof. dr. Florentina Pricop - Iaşi

- conf. dr. Nicolae Cernea - Craiova

- prof. dr. Vlad Tica - Constanţa

- dr. Iulian Badea - Bucureşti

Secretar: dr. Alexandru Filipescu - Bucureşti

31. Comisia de oftalmologie

Preşedinte: prof. dr. Monica Pop - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Mihai Pop - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Benone Cârstocea - Bucureşti

- prof. dr. Cristina Vlăduţiu - Cluj-Napoca

- prof. dr. Dorin Chiseliţă - Iaşi

- conf. dr. Doina Bărăscu - Craiova

- prof. dr. Liliana Voinea - Bucureşti

Secretar: conf.dr. Cristian Celea - Bucureşti

32. Comisia de ortopedie şi traumatologie

Preşedinte: conf. dr. Cristian Ioan Stoica - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Horia Vermeşan - Timişoara

Membri:

- prof. dr. Dinu Antonescu - Bucureşti

- prof. dr. Gheorghe Burnei - Bucureşti

- prof. dr. Dan Barbu - Bucureşti

- prof. dr. Dan Goţia - Iaşi

- prof. dr. Dan Lucaciu - Cluj-Napoca

- prof. dr. Ştefan Cristea - Bucureşti

Secretar: dr. Gheorghe Popescu - Bucureşti

33. Comisia de otorinolaringologie

Preşedinte: prof. dr. Vasile Costinescu - Iaşi

Vicepreşedinte: prof. dr. Elena Ioniţă - Craiova

Membri:

- prof. dr. Stan Cotulbea - Timişoara

- şef lucrări dr. Simona Şerban - Bucureşti

- prof. dr. Silviu Albu - Cluj-Napoca

- prof. dr. Viorel Zainea - Bucureşti

- şef lucrări dr. Sorin Sabău - Târgu Mureş

- prof. dr. Cristian Popescu - Bucureşti

Secretar: prof. dr. Codruţ Sarafoleanu - Bucureşti

34. Comisia de urologie

Preşedinte: prof dr. Ioanei Sinescu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Mihai Lucan - Cluj-Napoca

Membri:

- prof. dr. Petrişor Geavlete - Bucureşti

- conf. dr. Costică Novac - Iaşi

- prof. dr. Viorel Bucuraş -Timişoara

- conf. dr. Dan Mischianu - Bucureşti

Secretar: conf. dr. Gabriel Gluck - Bucureşti

35. Comisia de anatomie patologică

Preşedinte: prof. dr. Maria Sajin - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Carmen Ardelean - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Petre Florescu - Cluj-Napoca

- prof. dr. Doina Rădulescu - Iaşi

- conf. dr. Iancu Emil Pleşea - Craiova

- prof. dr. Elena Lazăr - Timişoara

- dr. Teodora Vlădescu - Bucureşti

Secretar: şef lucrări dr. Gabriel Becheanu - Bucureşti

36. Comisia de epidemiologie

Preşedinte: conf. dr. Geza Molnar - Cluj-Napoca

Vicepreşedinte: conf. dr. Alexandru Rafila - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Doina Azoicăi - Iaşi

- dr. Carmen Sima - Baia Mare

- dr. Camelia Truică - Călăraşi

- dr. Adriana Pistol - Bucureşti

- dr. Florin Popovici - Bucureşti

Secretar: şef lucrări dr. Daniela Piţigoi - Bucureşti

37. Comisia de medicină de laborator

Preşedinte: prof. dr. Marian Neguţ - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Olga Dorobăţ - Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Liuba Petrov - Cluj-Napoca

- prof. dr. Simona Rută - Bucureşti

- conf. dr. Minodora Dobreanu - Târgu Mureş

- prof. dr. Roxana Moldovan -Timişoara

- prof. dr. Luminiţa Iancu - Iaşi

- conf. dr. Alexandru Rafila - Bucureşti

Secretar: şef lucrări dr. Gabriel Ionescu - Bucureşti

38. Comisia de medicină legală

Preşedinte: prof. dr. Dan Dermengiu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Vasile Astărăstoae - Iaşi

Membri:

- conf. dr. Cristian Curcă - Bucureşti

- prof. dr. Alexandra Enache - Timişoara

- conf. dr. Gabriela Beatrice Ioan - Iaşi

- conf. dr. Silviu Morar - Sibiu

- conf. dr. Dan Perju Dumbravă - Cluj-Napoca

- prof. dr. Roxana Zăvoi - Craiova

Secretar: asist. dr. Cătălin Dogăroiu - Bucureşti

39. Comisia de radiologie-imagistica medicală şi medicină nucleară

Preşedinte: prof. dr. Gheorghe lâna - Bucureşti

Vicepreşedinte: conf. dr. Florin Bârsăşteanu - Timişoara

Membri:

- prof. dr. Radu Badea - Cluj-Napoca

- prof. dr. Zoia Stoica - Craiova

- prof. dr. Constantin Zaharia - Bucureşti

- prof. dr. Mircea Buruian - Târgu Mureş

- prof. dr. Sorin Dudea - Cluj-Napoca

- conf. dr. Dragoş Negru - Iaşi

Secretar: dr. Ruxandra Vlădescu - Bucureşti

40. Comisia de sănătate publică

Preşedinte: prof. dr. Cristian Vlădescu - Bucureşti

Vicepreşedinte: conf. dr. Carmen Domnariu - Sibiu

Membri:

- prof. dr. Petru Armean - Bucureşti

- prof. dr. Corneliu Amariei - Constanţa

- conf. dr. Cristina Borzan - Cluj-Napoca

- conf. dr. Mugur Ghelase - Craiova

- şef lucrări dr. Alexandra Cucu - Bucureşti

Secretar: dr. Adina Bucur - Timişoara

41. Comisia de specialităţi medico-dentare

Preşedinte: prof. dr. Dragoş Stanciu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Alexandru Bucur- Bucureşti

Membri:

- prof. dr. Alin Şerbănescu - Cluj-Napoca

- prof. dr. Teodor Trăistaru - Bucureşti

- prof. dr. Norina Forna - Iaşi

- prof. dr. Ioan Sîrbu - Bucureşti

- prof. dr. Virgil Cârligeriu -Timişoara

- prof. dr. Mariana Păcurar - Târgu Mureş

- dr. Alexandru Brezoiescu - Bucureşti

- prof. dr. Ecaterina Ionescu - Bucureşti

Secretar: dr. Delia Barbu - Timişoara

42. Comisia de promovare a sănătăţii

Preşedinte: şef lucrări dr. Adriana Vasile - Bucureşti

Vicepreşedinte: asist. dr. Eugenia Bratu - Bucureşti

Membri:

- dr. Maria Căiescu - Piatra-Neamţ

- dr. Mariana Popa - Râmnicu Vâlcea

Secretar: sef lucrări dr. Daniela Mănuc - Bucureşti

43. Comisia de bioetică

Preşedinte: prof. dr. Radu Palade - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Vladimir Beliş - Bucureşti

Membri:

- conf. dr. Ioan Zanc - Cluj-Napoca

- dr. Cristina Gavrilovici - Iaşi

- conf. dr. Mugurel Ştefan Ghelase - Craiova

- conf. dr. Dan Perju Dumbravă - Cluj-Napoca

Secretar: dr. Carmen Sălăvăstru - Bucureşti

44. Comisia de luptă anti-SIDA

Preşedinte: prof. dr. Adrian Streinu Cercel - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Augustin Cupşa - Craiova

Membri:

- prof. dr. Doina Ţăţulescu - Cluj-Napoca

- dr. Liviu Prisăcariu - Iaşi

- dr. Mariana Mărdărescu - Bucureşti

- conf. dr. Carmen Chiriac - Târgu Mureş

- prof. dr. Lucian Negruţiu -Timişoara

- conf. dr. Elisabeta Otilia Benea - Bucureşti

- conf. dr. Dan Duiculescu - Bucureşti

Secretar: conf. dr. Alexandru Rafila - Bucureşti

45. Comisia de psihologie

Preşedinte: prof. dr. Mihaela Minulescu - Bucureşti

Vicepreşedinte: prof. dr. Ion Dafinoiu - Iaşi

Membri:

- prof. dr. Daniel David - Cluj-Napoca

- conf. dr. Ion Duvac - Bucureşti

- lector dr. Bogdan Ion - Bucureşti

Secretar: psiholog pr. Marinela Nicula - Bucureşti

ANEXA Nr. 2 B

COMISIA NAŢIONALA DE TRANSPARENTA

Preşedinte: acad. prof. dr. Victor Voicu

Membri:

- prof. dr. Teodor Ciuleanu

- prof. dr. Rodica Anghel

- prof. dr. Dan Cheta

- prof. dr. Dragoş Vinereanu

- prof. dr. Dragoş Marinescu

- conf. dr. Liviu Miclea

- farm. pr. Rodica Bădescu

- farm. Ancamaria Negru

Secretar: dr. Bogdan Grigore

ANEXA Nr. 3

DECLARAŢIE DE INTERESE

a membrilor comisiilor

Numele:

Prenumele:

Funcţia:

Adresa profesională:

Locul de muncă:

Adresa:

Strada nr.

Cod poştal

Localitatea

Număr de telefon (serviciu)

Număr de telefon (acasă)

Număr de telefon (mobil)

Număr de fax

Adresa de e-mail

Comisia:

A. Interese personale

Indicaţi mai jos toate legăturile cu societăţile producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţară ale societăţilor comerciale producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:

1. Participare financiară la capitalul unei societăţi din categoriile menţionate mai sus

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura participării financiare (deţinere de acţiuni)

2. Activitate/Activităţi care conduce/conduc la o remunerare personală

2.1. Legătură/Legături durabilă/durabile sau permanentă/permanente (LD) (contract de muncă cu remunerare regulată)

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura legăturii durabile sau permanente

2.2. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): studii clinice şi lucrări ştiinţifice

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura studiilor sau lucrărilor ştiinţifice

2.3. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): rapoarte de expertiză

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Denumirea produsului pentru care s-a întocmit raportul de expertiză

2.4. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): activităţi de consiliere

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura activităţii de consiliere

2.5. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): conferinţe, alte acţiuni de formare

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Subiectul conferinţelor sau acţiunilor de formare

2.6. Altele

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura activităţii

3. Activităţi care conduc la obţinerea unui vărsământ în bugetul unei instituţii

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Instituţia beneficiară a vărsământului

4. Altă/Alte legătură/legături (fără remunerare) (FR)

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura activităţii

B. Interese ale soţului/soţiei

Numele

Prenumele

Indicaţi mai jos toate legăturile cu societăţile producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţară ale societăţilor comerciale producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:

1. Participare financiară la capitalul unei societăţi din categoriile menţionate mai sus

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura participării financiare (deţinere de acţiuni)

2. Activitate/Activităţi care conduce/conduc la o remunerare personală

2.1. Legătură/Legături durabilă/durabile sau permanentă/permanente (LD) (contract de muncă cu remunerare regulată)

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura legăturii durabile sau permanente

2.2. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): studii clinice şi lucrări ştiinţifice

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura studiilor sau lucrărilor ştiinţifice

2.3. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): rapoarte de expertiză

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Denumirea produsului pentru care s-a întocmit raportul de expertiză

2.4. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): activităţi de consiliere

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura activităţii de consiliere

2.5. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): conferinţe, alte acţiuni de formare

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Subiectul conferinţelor sau acţiunilor de formare

2.6. Altele

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura activităţii

3. Activităţi care conduc la obţinerea unui vărsământ în bugetul unei instituţii

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Instituţia beneficiară a vărsământului

4. Altă/Alte legătură/legături (fără remunerare) (FR)

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura activităţii

C. Interese ale rudelor de gradul I (părinţi, copii, fraţi)

Numele, prenumele

Tipul de rudenie

Indicaţi mai jos toate legăturile cu societăţile producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţară ale societăţilor comerciale producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:

1. Participare financiară la capitalul unei societăţi din categoriile menţionate mai sus

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura participării financiare (deţinere de acţiuni)

2. Activitate/Activităţi care conduce/conduc la o remunerare personală

2.1. Legătură/Legături durabilă/durabile sau permanentă/permanente (LD) (contract de muncă cu remunerare regulată)

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura legăturii durabile sau permanente

2.2. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): studii clinice şi lucrări ştiinţifice

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura studiilor sau lucrărilor ştiinţifice

2.3. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): rapoarte de expertiză

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Denumirea produsului pentru care s-a întocmit raportul de expertiză

2.4. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): activităţi de consiliere

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura activităţii de consiliere

2.5. Intervenţie/Intervenţii punctuală/punctuale (IP): conferinţe, alte acţiuni de formare

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Subiectul conferinţelor sau acţiunilor de formare

2.6. Altele

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura activităţii

3. Activităţi care conduc la obţinerea unui vărsământ în bugetul unei instituţii

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Instituţia beneficiară a vărsământului

4. Altă/Alte legătură/legături (fără remunerare) (FR)

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura activităţii

D. Interese ale persoanelor aflate în întreţinere

Numele, prenumele

Tipul de rudenie

Indicaţi mai jos toate legăturile cu societăţile producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente, precum şi cu reprezentanţele din ţară ale societăţilor comerciale producătoare, distribuitoare sau importatoare de medicamente:

Participare financiară la capitalul unei societăţi din categoriile menţionate mai sus

|_| niciuna

Denumirea societăţii

Natura participării financiare (deţinere de acţiuni)

Subsemnatul/Subsemnata,.............................., declar prin prezenta, pe propria răspundere, că toate interesele directe sau indirecte susceptibile de a aduce atingere obiectivitătii de care trebuie să fac dovadă în cadrul mandatului meu sunt enumerate mai sus.

Mă angajez să declar imediat orice modificare apărută în legătură cu cele menţionate mai sus.

Data......................                                                                                            Semnătura...................

ANEXA Nr. 4

ANGAJAMENT DE CONFIDENŢIALITATE

al membrilor comisiei

Subsemnatul/Subsemnata,.............................., având profesia de...............................la.................., membru al Comisiei de specialitate......................................., mă angajez prin prezentul angajament să păstrez confidenţialitatea tuturor documentelor discutate în cadrul comisiei, cu excepţia celor care devin publice prin publicare sau prin ordin al ministrului sănătăţii.

Data......................                                                                                                       Semnătura...................


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 326/2009

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 326 din 2009
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 326/2009
Ordin 398 2013
Ordin 31 2011
pentru modificarea Ordinului ministrului sanatatii nr. 326/2009 privind înfiintarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sanatatii si a Comisiei nationale de transparenta
Ordin 536 2010
pentru modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii nr. 326/2009 privind înfiintarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sanatatii si Comisiei nationale de transparenta
Ordin 131 2010
pentru modificarea Ordinului ministrului sanatatii nr. 326/2009 privind înfiintarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sanatatii si a Comisiei nationale de transparenta
Ordin 1381 2009
pentru modificarea Ordinului ministrului sanatatii nr. 326/2009 privind înfiintarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sanatatii si a Comisiei nationale de transparenta
Ordin 1521 2009
pentru modificarea anexei nr. 2A la Ordinul ministrului sanatatii nr. 326/2009 privind înfiintarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sanatatii si Comisiei nationale de transparenta
Ordin 762 2009
pentru modificarea Ordinului ministrului sanatatii nr. 326/2009 privind înfiintarea comisiilor de specialitate ale Ministerului Sanatatii si Comisiei nationale de transparenta
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu