Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.4062 din 15.04.2011

privind metodologia-cadru de organizare a referendumului la nivel de universităţi pentru alegerea modalităţii de desemnare a rectorului
ACT EMIS DE: Ministerul Educatiei, Cercetarii, Tineretului și Sportului
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 303 din 03 mai 2011



SmartCity1


În conformitate cu prevederile art. 209 şi ale art. 364 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011,ţinând cont că în curând actualul mandat al organelor de conducere ale instituţiilor de învăţământ superior se încheie,luând în considerare valorile Procesului Bologna, a căror aplicare se bazează pe structuri de conducere performante, care să pună în centrul preocupărilor asigurarea unei autentice calităţi în învăţământul superior şi creşterea competitivităţii programelor de studii universitare şi a performanţelor în domeniul cercetării ştiinţifice, dezvoltării tehnologice şi inovării,în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 81/2010 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului emite prezentul ordin. Capitolul IDispoziţii generale Articolul 1
(1) Referendumul care face obiectul prezentului ordin se organizează la nivelul fiecărei instituţii de învăţământ superior de stat, particulare şi confesionale, acreditate sau autorizate să funcţioneze provizoriu, denumite în continuare universităţi.
(2) Obiectul referendumului, denumit în continuare referendum universitar, îl constituie stabilirea, prin vot universal, direct, secret şi egal, a modalităţii de desemnare a rectorului.
(3) Referendumul universitar pentru alegerea modalităţii de desemnare a rectorului în instituţiile de învăţământ superior acreditate şi autorizate să funcţioneze provizoriu se organizează de către instituţia de învăţământ superior şi se desfăşoară în conformitate cu legislaţia în vigoare şi cu prevederile prezentului ordin.
(4) Referendumul universitar se organizează periodic: la fiecare interval de timp corespunzător de drept unui nou mandat legal constituit, înaintea iniţierii de alegeri ale structurilor şi funcţiilor de conducere de la nivelul universităţii sau ori de câte ori funcţia de rector se vacantează conform legii.
(5) Organizarea şi desfăşurarea referendumului universitar cu privire la revizuirea modalităţii de desemnare a rectorului, precum şi aplicarea rezultatului acestuia sunt obligatorii.
(6) Organizarea şi desfăşurarea referendumului universitar se realizează cu respectarea principiilor legalităţii, autonomiei universitare, transparenţei, răspunderii publice, responsabilităţii, eficienţei manageriale şi financiare, respectării drepturilor şi libertăţilor studenţilor şi ale personalului academic şi a normelor etice şi deontologice.
(7) Metodologia proprie de organizare a referendumului universitar pentru alegerea modalităţii de desemnare a rectorului, aprobată de senatul universitar, se publică pe pagina web a instituţiei de învăţământ superior, cu cel puţin 30 de zile înainte de ziua desfăşurării acestuia, şi se transmite Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.
Articolul 2
(1) Tema supusă referendumului universitar prevăzut la art. 1 alin. (2) este stabilirea opţiunii pentru una dintre cele două modalităţi de desemnare a rectorului prevăzute la art. 209 alin. (1) din Legea educaţiei naţionale nr. 1/2011:a)pe bază de concurs public; sau b)pe bază de alegeri generale, prin vot universal, direct, secret şi egal.
(2) Pentru realizarea referendumului universitar prevăzut la alin. (1) Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului tipăreşte buletinele de vot, pe care le transmite universităţilor.
(3) Persoanele cu drept de vot înscrise pe listele de vot ale universităţii sunt chemate să se pronunţe prin aplicarea ştampilei de vot pe una dintre variantele înscrise pe buletinul de vot pentru care optează.
(4) Au drept de vot toate cadrele didactice şi cercetătorii care sunt angajate/angajaţi cu contract de muncă pe perioadă nedeterminată, din cadrul universităţii, şi reprezentanţii studenţilor din senatul universitar şi din consiliile facultăţilor.
Articolul 3
(1) Referendumul universitar se desfăşoară în intervalul mai-iulie al anului universitar anterior procesului de alegeri ale structurilor şi funcţiilor de conducere de la nivelul universităţii sau de câte ori este nevoie, conform art. 1 alin. (4).
(2) Data organizării referendumului universitar este stabilită de către senatul universitar.
(3) Data şi tema referendumului universitar se aduc la cunoştinţa membrilor universităţii, cu cel puţin 30 de zile înainte de ziua desfăşurării acestuia, prin toate mijloacele de informare aflate la dispoziţia universităţii.
(4) Referendumul la nivel de universitate se desfăşoară întro singură zi.
(5) Data de desfăşurare a referendumului universitar se comunică Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului cu cel puţin 14 zile înainte de desfăşurare, în vederea desemnării unor reprezentanţi ai Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului în calitate de observatori.
(6) Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului poate desemna prin ordin unul sau mai mulţi reprezentanţi în calitate de observatori la desfăşurarea referendumului universitar.
(7) Referendumul universitar se finalizează prin stabilirea modalităţii de desemnare a rectorului, cu minimum 6 luni înainte de fiecare desemnare a rectorului.
Articolul 4
(1) Pentru desemnarea rectorilor în anul universitar 2011-2012 se va avea în vedere următorul calendar:a)organizarea referendumului universitar până la data de 1 iulie 2011; b)desemnarea rectorului în perioada cuprinsă între 1 decembrie 2011 şi 15 martie 2012.
(2) Desemnarea rectorului va fi planificată astfel încât mandatul rectorilor aleşi în anul universitar 2007-2008 să nu depăşească 4 ani. Mandatele se iau în calcul de la data confirmării rectorului prin ordin al ministrului educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului.
Articolul 5
(1) Referendumul universitar este validat dacă la acesta participă cel puţin jumătate plus unu din numărul persoanelor cu drept de vot înscrise pe listele de votare.
(2) În situaţia în care referendumul universitar este validat, rezultatul referendumului universitar se stabileşte cu majoritatea simplă a voturilor valabil exprimate.
(3) În situaţia în care referendumul universitar nu este validat, se organizează, la interval de cel mult două săptămâni, un nou referendum universitar, pentru care rata de participare nu mai este un criteriu de validare.
(4) În situaţia prevăzută la alin. (3) ambele scrutine se realizează în cadrul aceloraşi secţii de votare, operaţiunile electorale fiind îndeplinite de către aceleaşi birouri electorale, constituite potrivit prezentului ordin.
(5) Rezultatul referendumului universitar va fi adus la cunoştinţa comunităţii academice şi a conducerii Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului în termen de două zile calendaristice de la încheierea procesului de vot. Data-limită pentru comunicarea rezultatului referendumului universitar din anul 2011 este 15 iulie.
Capitolul IIOrganizarea şi desfăşurarea referendumului universitar Articolul 6
(1) Perioada de organizare a referendumului universitar cuprinde intervalul de timp dintre data aducerii la cunoştinţa publică a zilei referendumului universitar şi desfăşurarea efectivă a votării, numărarea şi centralizarea voturilor, stabilirea şi comunicarea rezultatului referendumului universitar.
(2) Senatul universitar desemnează la propunerea facultăţilor un birou electoral al universităţii ca organism imparţial la nivel de universitate, responsabil cu: a) organizarea şi desfăşurarea referendumului universitar; b) validarea rezultatelor referendumului universitar. Senatul universitar desemnează birourile de votare pentru secţiile de votare care urmează a se organiza.
(3) Senatul universitar stabileşte locaţiile în care se amplasează cabinele de vot. În funcţie de mărimea lor, universităţile pot stabili mai multe secţii de votare în aceeaşi locaţie. Extensiile din teritoriu vor organiza secţia de votare la sediul extensiei.
(4) Biroul senatului universitar este responsabil cu organizarea campaniei de informare cu privire la: data şi obiectul referendumului universitar, cine participă la vot şi locaţia referendumului universitar.
(5) Constituirea biroului electoral al universităţii se consemnează într-un proces-verbal care constituie actul de învestire.
(6) Biroul electoral al universităţii îndeplineşte toate atribuţiile ce îi revin potrivit prezentului ordin.
(7) În termen de 24 de ore de la învestire, membrii desemnaţi în biroul electoral al universităţii aleg din rândul lor, prin vot secret, preşedintele biroului electoral al universităţii şi locţiitorul acestuia.
(8) Fiecare universitate are obligaţia să organizeze cel puţin 3 dezbateri publice pentru informarea comunităţii academice asupra referendumului universitar şi implicaţiilor care decurg din acesta. Universităţile afişează pe site-ul propriu data şi locul desfăşurării acestor dezbateri şi le comunică Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului în vederea desemnării unor reprezentanţi ai acestuia. La fiecare dezbatere se realizează un borderou de prezenţă.
Articolul 7
(1) Biroul electoral al universităţii este format dintrun număr impar de membri (5-7 membri), dintre care unul posedă în mod obligatoriu pregătire juridică. Din biroul electoral al universităţii fac parte 1-2 studenţi.
(2) Biroul electoral al universităţii este responsabil pentru următoarele acţiuni:a)întocmirea şi/sau reactualizarea listelor de vot; b)arondarea pe secţii de votare, unde este cazul; c)afişarea listelor de vot arondate pe secţii; d)aducerea la cunoştinţa publică a locaţiei secţiilor de votare; e)distribuirea buletinelor de vot; f)numărarea şi verificarea proceselor-verbale întocmite de comisiile de votare pe secţii; g)centralizarea voturilor şi comunicarea rezultatului referendumului biroului senatului universitar.
(3) Exercitarea corectă şi imparţială a funcţiei de membru al biroului electoral al universităţii este obligatorie. Nerespectarea acestei obligaţii atrage răspunderea juridică, civilă sau penală, după caz.
(4) Biroul electoral al universităţii lucrează în prezenţa majorităţii membrilor lui şi ia decizii cu votul majorităţii membrilor prezenţi. În caz de egalitate de voturi, votul preşedintelui este hotărâtor.
Articolul 8
(1) Numărul secţiilor de votare este stabilit de către biroul senatului universitar.
(2) Secţiile de votare sunt prevăzute cu cabine de vot în număr suficient pentru numărul de votanţi înscrişi pe listele de vot.
(3) Birourile electorale ale secţiilor de votare sunt formate dintr-un număr impar de membri (5-7 membri).
(4) Preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare sunt desemnaţi de biroul electoral al universităţii.
(5) Birourile electorale ale secţiilor de votare sunt responsabile cu organizarea şi desfăşurarea referendumului universitar pe secţii de votare.
(6) Biroul electoral al secţiei de votare identifică şi consemnează în tabele electorale participarea la vot.
Articolul 9
(1) Persoanele cu drept de vot sunt înscrise pe listele de vot ale universităţii.
(2) Listele de vot ale universităţii conţin: numărul curent, numele şi prenumele, codul numeric personal, facultatea/ departamentul.
(3) Afişarea listelor de vot, delimitarea secţiilor, numerotarea şi aducerea la cunoştinţa publică a secţiilor de votare şi a locaţiei de vot se fac cu cel puţin 14 zile calendaristice înaintea declanşării votului.
(4) Alegătorii au dreptul să verifice înscrierea în listele de vot. Întâmpinările împotriva omisiunilor, a înscrierilor greşite şi a oricăror erori din listele electorale se fac la biroul electoral al secţiei de votare care a întocmit listele electorale, acesta fiind obligat să se pronunţe ad-hoc sau în cel mult 24 de ore de la înregistrare.
(5) Cu 3 zile înainte de data de organizare a referendumului universitar nu se mai fac modificări ale listelor de vot.
(6) Participantul la vot se legitimează cu acte de identitate după cum urmează: carte de identitate/buletin de identitate/carte de identitate provizorie sau paşaport pentru cetăţenii străini titulari din universităţile din România sau în cazul pierderii cărţii de identitate/buletinului de identitate/cărţii de identitate provizorii.
(7) Intervalul orar în care se desfăşoară procedura de votare este 8,00-20,00.
Articolul 10Pe buletinele de vot se aplică ştampila de control a biroului electoral al universităţii. Articolul 11
(1) Formatul ştampilelor de vot va fi unic pe ţară, de dimensiune mai mică decât patrulaterele tipărite pe buletinele de vot.
(2) Pe ştampilele de vot se va inscripţiona cuvântul „VOTAT“, scris cu majuscule.
(3) Numărul ştampilelor de vot pentru fiecare secţie de votare este aprobat de biroul senatului universitar.
(4) Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului va aviza confecţionarea ştampilelor de control ale birourilor electorale ale universităţilor, iar universităţile răspund de gestionarea lor.
Articolul 12
(1) Imediat după încheierea procedurii de vot se trece la numărarea şi validarea voturilor valabil exprimate.
(2) La toate operaţiunile necesare pentru numărarea voturilor participă membrii birourilor secţiilor de votare şi pot asista persoanele acreditate în condiţiile prezentului ordin.
(3) După încheierea votului, preşedintele, în prezenţa membrilor biroului secţiei de votare, anulează buletinele de vot rămase neîntrebuinţate. Anularea se realizează prin aplicarea ştampilei „ANULAT“.
(4) Se consemnează distinct, în procesul-verbal, numărul buletinelor de vot anulate.
(5) Se numără toţi alegătorii din listele electorale care au participat la vot şi se consemnează numărul lor în rubricile corespunzătoare din procesele-verbale.
(6) Se adună buletinele de vot utilizate, aşa cum rezultă din listele electorale, cu buletinele de vot neutilizate şi anulate. Suma acestora, care trebuie să corespundă cu numărul de buletine primite în cadrul secţiei de votare, se consemnează în procesul-verbal. În cazul în care suma lor este alta decât numărul de buletine de vot primite, se precizează în procesul-verbal motivul pentru care apare diferenţa, luându-se în considerare contestaţiile adresate biroului electoral al secţiei de votare.
(7) În cazul în care suma nu se verifică, membrii biroului electoral al secţiei de votare pot avea opinii separate. Acestea se consemnează în procesul-verbal.
(8) După aceste operaţiuni, se procedează la deschiderea urnei. Preşedintele citeşte, cu voce tare, la deschiderea fiecărui buletin, opţiunea votată şi arată buletinul de vot celor prezenţi. Pe formularul tipizat elaborat de biroul electoral al universităţii, unul dintre membrii biroului electoral al secţiei de votare, asistat de cel puţin încă un membru al acestuia, consemnează opţiunea care rezultă prin citirea fiecărui buletin de vot.
(9) Fiecare buletin de vot citit şi consemnat în formular este aşezat de către preşedinte, ajutat de către ceilalţi membri ai biroului electoral al secţiei de votare, într-un pachet separat pentru fiecare opţiune supusă votării.
(10) Pentru buletinele de vot nule, voturi albe, precum şi pentru cele contestate se fac pachete separate.
(11) Sunt nule buletinele de vot care nu poartă ştampila de control a biroului electoral al universităţii, buletinele de vot având alt format decât cel legal aprobat sau la care ştampila este aplicată pe mai multe patrulatere ori în afara acestora. Aceste buletine de vot nu intră în calculul voturilor valabil exprimate.
(12) În cazul în care există buletine de vot pentru care există opinii diferite privind valabilitatea votului, se va ţine seama de opţiunea majorităţii membrilor biroului electoral al secţiei de votare.
(13) Buletinele care nu au aplicată ştampila „VOTAT“ sunt voturi albe. Aceste buletine nu intră în calculul voturilor valabil exprimate.
(14) Rezultatul se consemnează în tabele separate, pentru care se încheie procese-verbale în două exemplare originale.
(15) Procesele-verbale se semnează de către preşedinte, locţiitorul acestuia, precum şi de către membrii biroului secţiei de votare şi vor purta ştampila de control.
(16) Fiecare membru al biroului electoral al secţiei de votare are dreptul la o copie a procesului-verbal, semnată de către preşedintele secţiei de votare sau de către locţiitorul acestuia, după caz, şi de către ceilalţi membri ai biroului.
(17) În timpul operaţiunilor de vot şi de deschidere a urnei se pot face contestaţii cu privire la aceste operaţiuni. Acestea se soluţionează ad-hoc, de către preşedintele biroului electoral al secţiei de votare.
(18) Contestaţiile se prezintă preşedintelui biroului electoral al secţiei de votare. Ele se formulează în scris, în două exemplare, dintre care unul, semnat şi ştampilat de preşedinte, rămâne la contestatar.
(19) Preşedintele biroului electoral al secţiei de votare hotărăşte de îndată asupra contestaţiilor a căror rezolvare nu poate fi întârziată.
(20) Se întocmeşte un dosar care cuprinde: procesul-verbal în două exemplare originale, contestaţiile privitoare la operaţiunile electorale ale biroului electoral al secţiei de votare, buletinele de vot nule şi cele contestate, formularele tipizate care au fost folosite la calculul rezultatelor, precum şi listele electorale utilizate în cadrul secţiei de votare.
(21) Preşedinţii birourilor electorale ale secţiilor de votare, însoţiţi de persoanele acreditate, predau dosarele întocmite conform prevederilor alin. (20), sigilate şi ştampilate, la sediul biroului electoral al universităţii, în cel mult 24 de ore de la încheierea votării.
(22) Buletinele de vot folosite, cele neîntrebuinţate şi anulate, precum şi ştampilele de la secţiile de votare se depun spre arhivare la biroul electoral al universităţii. Perioada de păstrare este de 5 ani.
Capitolul IIIRezultatele referendumului universitar Articolul 13
(1) Biroul electoral al universităţii centralizează informaţiile cu privire la voturile exprimate în întreaga universitate.
(2) Biroul electoral al universităţii completează un proces-verbal privind consemnarea rezultatului referendumului organizat la nivelul instituţiei de învăţământ superior pentru alegerea modalităţii de desemnare a rectorului prin însumarea proceselor-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare. Modelele proceselor-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare şi de biroul electoral al universităţii sunt prevăzute în anexele nr. 1 şi 2, care fac parte integrantă din prezentul ordin.
(3) O copie a procesului-verbal rămâne la sediul biroului electoral al universităţii şi poate fi pusă, la cerere, la dispoziţia persoanelor interesate, conform Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public, cu modificările şi completările ulterioare.
Articolul 14
(1) Biroul electoral al universităţii va înainta copiile listelor electorale, respectiv tabelele electorale utilizate în cadrul secţiilor de votare biroului senatului universitar, care le va verifica în vederea depistării eventualelor voturi multiple, în termen de 15 zile de la data referendumului universitar. În situaţia în care biroul senatului universitar va constata existenţa unor persoane care şi-au exercitat votul de două sau mai multe ori, va sesiza organele de urmărire penală.
(2) Biroul senatului universitar primeşte rezultatele centralizate de la biroul electoral al universităţii, validează rezultatele şi le comunică senatului universitar şi publicului, prin intermediul paginii web şi Ministerului Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului.
Articolul 15
(1) Procesul-verbal pentru consemnarea rezultatului referendumului universitar de la fiecare secţie de votare, însoţit de buletinele de vot folosite, cele neîntrebuinţate şi cele anulate, de contestaţiile formulate şi de copiile listelor electorale, este înaintat biroului electoral al universităţii de către preşedintele secţiei de votare, însoţit de 2 membri ai biroului, stabiliţi prin tragere la sorţi.
(2) Exactitatea datelor din aceste procese-verbale este confirmată de către preşedintele sau locţiitorul biroului electoral al secţiei de votare, care consemnează şi ştampilează documentele primite. Procesele-verbale ale secţiilor de votare contrasemnate sunt utilizate în centralizarea rezultatului votării.
Capitolul IVDispoziţii finale Articolul 16Direcţia generală învăţământ superior, echivalarea şi recunoaşterea studiilor şi diplomelor şi senatele universitare ale instituţiilor de învăţământ superior vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin. Articolul 17Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I. Ministrul educaţiei, cercetării, tineretului şi sportului, Daniel Petru Funeriu ANEXA Nr. 1BIROUL ELECTORAL AL SECŢIEI DE VOTARE NR. ............. PROCES-VERBAL privind consemnarea rezultatului referendumului din data de ........ ................ ..........., organizat la nivelul instituţiei de învăţământ superior ........ ................ ................ ........ ........ pentru alegerea modalităţii de desemnare a rectorului a. numărul total al alegătorilor prevăzut în listele electorale existente în secţia de votare; b. numărul total al alegătorilor care s-au prezentat la urne, înscrişi în listele electorale existente în secţia de votare; c. numărul buletinelor de vot primite de către biroul electoral al secţiei de votare, cu verificarea respectării formulei: pct. c >/= pct. d + pct. e + pct. f + pct. g; d. numărul buletinelor de vot neîntrebuinţate şi anulate; e. numărul total al voturilor valabil exprimate, cu verificarea respectării formulei: pct. e </= [pct. b – (pct. f + pct. g)]; pct. e = suma voturilor valabil exprimate la pct. h; f. numărul voturilor nule; g. numărul voturilor albe; h. numărul voturilor valabil exprimate pentru fiecare opţiune, din care: h1. numărul total al voturilor valabil exprimate pentru opţiunea „pe bază de concurs public“; h2. numărul total al voturilor valabil exprimate pentru opţiunea „pe bază de alegeri generale, prin vot universal, direct, secret şi egal“; i. expunerea pe scurt a întâmpinărilor, contestaţiilor şi a modului de soluţionare a lor, precum şi a contestaţiilor înaintate biroului electoral al secţiei de votare; j. starea sigiliului de pe urnă la încheierea votării. Preşedintele biroului electoral al secţiei de votare, ........ ................ ................ ............. Membrii biroului electoral al secţiei de votare: ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. Locţiitorul preşedintelui biroului electoral al secţiei de votare, ........ ................ ................ ............. ANEXA Nr. 2BIROUL ELECTORAL AL UNIVERSITĂŢII UNIVERSITATEA ........ ........ .......... PROCES-VERBAL privind consemnarea rezultatului referendumului din data de ........ ........ ............, organizat la nivelul instituţiei de învăţământ superior ........ ................ ................ ........ ........ pentru alegerea modalităţii de desemnare a rectorului a. numărul total al persoanelor cu drept de vot obţinut prin însumarea datelor similare din procesele-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare, cu verificarea respectării formulei: pct. a >/= pct. b; b. numărul total al alegătorilor care s-au prezentat la urne obţinut prin însumarea datelor similare din procesele-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare; c. numărul total al buletinelor de vot primite de la birourile electorale ale secţiilor de votare obţinut prin însumarea datelor similare din procesele-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare, cu verificarea respectării formulei: pct. c >/= pct. d + pct. e + pct. f + pct. g; d. numărul total al buletinelor de vot neîntrebuinţate şi anulate, obţinut prin însumarea datelor similare din procesele-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare; e. numărul total al voturilor valabil exprimate obţinut prin însumarea datelor similare din procesele-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare, cu verificarea respectării formulei: pct. e </= [pct. b – (pct. f + pct. g)]; pct. e = suma voturilor valabil exprimate la pct. h; f. numărul total al voturilor nule obţinut prin însumarea datelor similare din procesele-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare; g. numărul total al voturilor albe obţinut prin însumarea datelor similare din procesele-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare; h. numărul total al voturilor valabil exprimate pentru fiecare opţiune, rezultat din însumarea datelor similare din procesele-verbale întocmite de birourile electorale ale secţiilor de votare, din care: h1. numărul total al voturilor valabil exprimate pentru opţiunea „pe bază de concurs public“; h2. numărul total al voturilor valabil exprimate pentru opţiunea „pe bază de alegeri generale, prin vot universal, direct, secret şi egal“; i. numărul total de voturi exprimate necesar pentru validarea referendumului privind alegerea unei modalităţi de desemnare a rectorului, cu verificarea respectării formulei: [(pct. e : 2) + 1]; j. numărul total de voturi în baza căruia se stabileşte rezultatul referendumului universitar (majoritatea simplă a voturilor valabil exprimate pentru fiecare opţiune, respectiv h1 sau h2). Preşedintele biroului electoral al universităţii, ........ ................ ................ ............. Membrii biroului electoral al universităţii: ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. ........ ................ ................ ............. Locţiitorul preşedintelui biroului electoral al universităţii, ........ ................ ................ .............



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 4062/2011

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 4062 din 2011
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 4062/2011
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu