ORDIN
Nr. 508 din 5 august 2003
pentru aprobarea componentei si atributiilor comisiei de verificare si avizare
a documentatiilor in vederea aplicarii prevederilor Hotararii Guvernului nr.
865/2003, din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului
ACT EMIS DE: MINISTERUL AGRICULTURII, PADURILOR, APELOR SI
MEDIULUI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 568 din 7 august 2003
Avand in vedere prevederile alin. (3) al art. 11 din Hotararea Guvernului
nr. 865/2003 privind sprijinul direct al statului acordat producatorilor
agricoli, in anul 2003, pentru construirea de adaposturi de vaci de lapte,
precum si pentru achizitionarea de juninci si instalatii zootehnice si pentru
aprobarea normelor metodologice, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei,
Partea I, nr. 549 din 30 iulie 2003,
in temeiul Hotararii Guvernului nr. 739/2003 privind organizarea si
functionarea Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului,
ministrul agriculturii, padurilor, apelor si mediului emite urmatorul
ordin:
Art. 1
Se stabilesc componenta si atributiile comisiei de verificare si avizare a
documentatiilor in vederea aplicarii prevederilor Hotararii Guvernului nr.
865/2003 privind sprijinul direct al statului acordat producatorilor agricoli,
in anul 2003, pentru construirea de adaposturi de vaci de lapte, precum si
pentru achizitionarea de juninci si instalatii zootehnice si pentru aprobarea
normelor metodologice, din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor
si Mediului, prevazute in anexa care face parte integranta din prezentul ordin.
Art. 2
Prezentul ordin va fi publicat in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
Ministrul agriculturii, padurilor, apelor si mediului,
Ilie Sarbu
ANEXA 1
1. Componenta comisiei de verificare si avizare a documentatiilor in
vederea aplicarii prevederilor Hotararii Guvernului nr. 865/2003 privind
sprijinul direct al statului acordat producatorilor agricoli, in anul 2003,
pentru construirea de adaposturi de vaci de lapte, precum si pentru
achizitionarea de juninci si instalatii zootehnice si pentru aprobarea normelor
metodologice, din cadrul Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si
Mediului, denumita in continuare comisie:
Petre Niculae - presedinte;
Dorin Zaharescu - membru;
Mircea Balan - membru;
Dan Daraban - membru;
Viorel Git - membru.
2. Atributiile comisiei sunt urmatoarele:
a) Avand in vedere legislatia sanitara veterinara in vigoare, solicitantul
depune la directiile pentru agricultura si dezvoltare rurala judetene sau a
municipiului Bucuresti, impreuna cu documentele solicitate la art. 11 alin. (1)
din Hotararea Guvernului nr. 865/2003, avizul sanitar veterinar de principiu
privind respectarea conditiilor sanitare veterinare pentru adapostul de vaci,
eliberat de directiile sanitare veterinare judetene sau a municipiului
Bucuresti.
b) Directiile pentru agricultura si dezvoltare rurala judetene sau a
municipiului Bucuresti, dupa verificarea incadrarii studiului de fezabilitate
in cerintele prevazute in anexa nr. 2 din Hotararea Guvernului nr. 865/2003, a
conformitatii dosarelor si aprobarea cererilor, inainteaza comisiei din cadrul
Ministerului Agriculturii, Padurilor, Apelor si Mediului dosarele
solicitantilor pentru verificare, aprobare si avizare.
c) Comisia va deschide un registru special in vederea monitorizarii
solicitarilor, care va cuprinde: numele si prenumele solicitantului, datele de
identificare ale solicitantului, sesiunea de depunere a dosarelor, suma ce i se
cuvine ca sprijin, numarul de inregistrare al dosarului la directia pentru
agricultura si dezvoltare rurala judeteana sau a municipiului Bucuresti,
punctajul si avizul obtinute in urma verificarii de catre comisie.
d) Comisia verifica documentatiile si acorda punctajul fiecarui solicitant,
conform criteriilor de selectare a producatorilor agricoli pentru acordarea
sprijinului, prevazute in anexa nr. 1 din Hotararea Guvernului nr. 865/2003.
e) Comisia transmite directiilor pentru agricultura si dezvoltare rurala
judetene sau a municipiului Bucuresti avizele pentru fiecare solicitare, in
termen de 10 zile de la data incheierii fiecarei sesiuni de depunere a
dosarelor.
f) In termen de 15 zile de la data incheierii sesiunii de depunere a
dosarelor, solicitantul va fi instiintat de directiile pentru agricultura si
dezvoltare rurala judetene sau a municipiului Bucuresti asupra avizarii
dosarului.
g) Dupa emiterea avizului favorabil de catre comisie si transmiterea
acestuia producatorului agricol, prin directia pentru agricultura si dezvoltare
rurala judeteana sau a municipiului Bucuresti, beneficiarul va elabora
proiectul tehnic si detaliile de executie, cu antemasuratori pe cantitatile de
lucrari, caiet de sarcini pentru executia adapostului, in conformitate cu
prevederile legislatiei in vigoare pentru institutiile publice. Durata maxima
de realizare a adapostului este de 120 de zile de la data cand solicitantul
este instiintat ca a obtinut avizul favorabil.