Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

ORDIN Nr

ORDIN   Nr. 639 din 16 iulie 2010

privind modificarea si completarea Ordinului presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 428/2010 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activitatii realizate de catre furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe tara, fara regim special

ACT EMIS DE: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 539 din 3 august 2010



Având în vedere:

- Referatul Direcţiei generale relaţii cu furnizorii nr. DGF/802 din 8 iulie 2010;

- art. 140 din Contractul-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 262/2010;

- Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare,

în temeiul prevederilor art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,

preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin:

Art. I. - Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 428/2010 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activităţii realizate de către furnizorii de servicii medicale - formulare unice pe ţară, fără regim special, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 296 şi 296 bis din 6 mai 2010, se modifică şi se completează după cum urmează:

1. In anexa nr. 1a, la notă, după punctul 2 se introduce un nou punct, punctul 3, cu următorul cuprins:

„3. Formularele din anexa nr. 1a se întocmesc în câte două exemplare, din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale care a încheiat act adiţional la convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis).

Formularele din anexa nr. 1a vor fi raportate pe suport hârtie şi în format electronic la data încheierii actului adiţional la convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis), indiferent de numărul persoanelor beneficiare ale pachetelor de servicii medicale înscrise pe lista proprie."

2. In anexa nr. 1c, la notă, după punctul 2 se introduce un nou punct, punctul 3, cu următorul cuprins:

„3. Formularele prevăzute la pct. I lit. A şi pct. II lit. A din anexa nr. 1 c se întocmesc în câte două exemplare, din care unul se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale care a încheiat act adiţional la convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis).

Formularele prevăzute la pct. I lit. A şi pct. II lit. A din anexa nr. 1c vor fi raportate lunar pe suport hârtie şi în format electronic, pe durata de derulare a actului adiţional la convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis)."

3. In anexa nr. 1d, în tabelul de la punctul 5 „Desfăşurătorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical-consultaţie şi acordate în cadrul pachetului de servicii medicale pentru persoanele care se asigură facultativ", poziţia 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„1. Servicii medicale curative - consultaţie pentru afecţiuni acute, intercurente"

4. In anexa nr. 1d, în tabelul de la punctul 6 „Desfăşurătorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical-consultaţie şi acordate pacienţilor (titulari de card european de asigurări sociale de sănătate) din statele membre ale Uniunii Europene/Spaţiului Economic European", poziţia 1 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„1. Servicii medicale curative - consultaţie pentru afecţiuni acute, intercurente"

5. In anexa nr. 1i, în tabel, la punctul III subpunctul 7, după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:

,,f) acte medicale necesare copiilor aflaţi în plasament din cadrul sistemului de asistenţă socială şi protecţia copilului"

6. In anexa nr. 1i, în tabel, la punctul III subpunctul 11, litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:

,,c) evaluare periodică, clinică şi paraclinică a tratamentului şi evoluţiei pentru bolnavii cu afecţiuni cronice, în limita competenţelor, la alte intervale decât  cele  stabilite  de prevederile legale în vigoare"

7. In anexa nr. 1i, în tabel, la punctul III subpunctul 11, litera d) se abrogă.

8. In anexa nr. 2a, punctul 1.1 „Desfăşurător lunar al consultaţiilor şi serviciilor medicale din pachetul de servicii medicale de bază, efectuate în ambulatoriul de specialitate clinic" se modifică şi va avea următorul cuprins:

„1.1. Desfăşurător lunar al consultaţiilor şi serviciilor medicale din pachetul de servicii medicale de bază, efectuate în ambulatoriul de specialitate clinic

Luna..........................                   Anul.....................

Nr. crt.

Specialitatea/competenţă/atestat de studii complementare*...........................

Număr de consultaţii/zi

Total consultaţii

Nr. de

puncte**

pe tip de

consultaţie

Nr. total de puncte

1

2

………

30

31

C1

C2

C3

C4

C5

C6 = C4xC5

Consultaţii** în cadrul pachetului de servicii medicale de bază:

X

X

X

1

Consultaţie medicală de specialitate pentru episoade de boală acută:

X

2

Consultaţie medicală pentru cazurile care necesită urmărirea evoluţiei sub tratament a pacientului în ambulatoriu:

X

3

Consultaţie medicală pentru monitorizarea stării de sănătate şi a tratamentului pentru bolnavii cu afecţiuni cronice - examen periodic conform programării:

X

4.

Consultaţie medicală pentru situaţii de urgenţă:

X

TOTAL GENERAL

X

* Sunt cele prevăzute la cap. I lit. C pct. 3 şi 4 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare.

** Tipurile de consultaţii şi punctajele aferente sunt cele prevăzute în tabelul de la cap. I lit. C pct. 1 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare."

9. In anexa nr. 2a, punctul 1.2 „Desfăşurător pe C.N.P. al consultaţiilor cuprinse în pachetul de servicii medicale de bază, acordate în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru luna....." se modifică şi va avea următorul cuprins:

„1.2. Desfăşurător pe C.N.P. al consultaţiilor cuprinse în pachetul de servicii medicale de bază, acordate în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate

Luna..........................                      Anul.....................

Nr. crt.

C.N.P.

Număr de înregistrare în documentele de evidenţă de la nivelul cabinetului

Pachetul de servicii medicale de bază*

Consultaţii medicale de specialitate pentru episoade de boală acută

Consultaţii medicale pentru cazurile care necesită urmărirea evoluţiei sub tratament a pacientului în ambulatoriu

Consultaţii medicale pentru monitorizarea stării de sănătate şi a tratamentului pentru bolnavii cu afecţiuni cronice

Consultaţie medicală pentru situaţii de urgenţă

C1

C2

C3

C4

C5

C6

C7

TOTAL:

* Consultaţiile sunt cele prevăzute la cap. I lit. C pct. 1 şi 2 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

Total col. C4 din tabelul 1.2 = col. C4 rândul 1 din tabelul 1.1

Total col. C5 din tabelul 1.2 = col. C4 rândul 2 din tabelul 1.1

Total col. C6 din tabelul 1.2 = col. C4 rândul 3 din tabelul 1.1

Total col. C7 din tabelul 1.2 = col. C4 rândul 4 din tabelul 1.1."

10. In anexa nr. 2 a, în tabelul de la punctul 3.1 „Desfăşurător lunar al consultaţiilor medicale cuprinse în pachetul de servicii medicale pentru persoanele care se asigură facultativ, în ambulatoriul de specialitate clinic", poziţia 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„3

- consultaţie medicală pentru afecţiuni acute, intercurente"

11. In anexa nr. 2 a, în tabelul de la punctul 3.2 „Desfăşurător pe C.N.P./cod de identificare al consultaţiilor cuprinse în pachetul de servicii medicale pentru persoanele care se asigură facultativ, acordate în asistenţa medicală ambulatorie de specialitate pentru luna......", titlul coloanei C6 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Consultaţii medicale pentru afecţiuni acute, intercurente".

12. In anexa nr. 2 f, la notă, punctul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„3. Tabelele 1 şi 3 se completează, după caz, şi de către furnizorii de servicii medicale din asistenţa medicală primară care au încheiat act adiţional la contractul/convenţia de furnizare de servicii medicale în asistenţa medicală primară pentru ecografii generale (abdomen şi pelvis) efectuate asiguraţilor din lista proprie/din lista constituită la sfârşitul lunii anterioare, ca o consecinţă a actului medical propriu."

13. Anexa nr. 2 k se modifică şi va avea următorul cuprins:

„ANEXA Nr. 2 k

Casa de Asigurări de Sănătate...........................

Furnizorul de servicii medicale...........................

Localitatea........................................................

Judeţul...............................................................

Reprezentantul legal al furnizorului......................

........................................................................

Medic de specialitate.........................................

CNP medic de specialitate.................................

1.1. Desfăşurător lunar al serviciilor medicale de recuperare-reabilitare a sănătăţii din pachetul de servicii medicale de bază efectuate ambulatoriul de specialitate pentru specialitatea recuperare-reabilitare a sănătăţii, în cabinete medicale

Luna..........................                   Anul.....................

Nr. crt.

CNP asigurat

Număr de înregistrare

în documentele de evidenţă de la nivelul

cabinetului

Număr de consultaţii medicale de specialitate

Tariful* pe serviciu medical - consultaţie

Sumă**

(lei)

C1

C2

C3

C4

C5

C6=C4xC5

TOTAL GENERAL:

X

* Tariful/consultaţie în specialitatea de recuperare-reabilitare a sănătăţii este prevăzut la cap. IV pct. 1 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare. Se diminuează cu contravaloarea cheltuielilor materiale necesare funcţionării şi administrării unităţii sanitare, în condiţiile prevăzute la art. 14 alin.(4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

** Se decontează în conformitate cu prevederile art. 14 alin. (9) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

1.2. Desfăşurătorul lunar al serviciilor de recuperare-reabilitare din pachetul de servicii medicale de bază efectuate în baze de tratament (cure de recuperare-reabilitare complete, conform recomandării)

Luna..........................                   Anul.....................

Nr. crt.

CNP asigurat

Număr de înregistrare în documentele privind

evidenţele obligatorii

Număr de servicii medicale - cazuri (cure de tratament)

Număr de zile efectuate (cure de tratament cu un număr de zile recomandate <= 7 zile)

Tarif* pe serviciu medical - caz

Tarif* pe zi

Sumă**

(lei)

C1

C2

C3

C4

C5

C6

C7

C8

TOTAL GENERAL:

X

X

* Tariful pe serviciu medical - caz pentru serviciile medicale de recuperare-reabilitare a sănătăţii acordate în bazele de tratament este prevăzut la cap. IV, pct. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. In cazul curelor de tratament cu un număr recomandat de zile mai mic sau egal cu 7 zile, tariful/zi este cel prevăzut la art. 14 alin.(11) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. Se diminuează cu contravaloarea cheltuielilor materiale necesare funcţionării şi administrării unităţii sanitare, în condiţiile prevăzute la art. 14 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

** Se decontează în conformitate cu prevederile art. 14 alin. (9) şi (11) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. După caz, C8=C4xC6 sau C8=C5xC7.

1.3. Desfăşurător lunar al serviciilor medicale de recuperare-reabilitare a sănătăţii din pachetul de servicii medicale de bază efectuate ambulatoriul de specialitate pentru specialitatea recuperare-reabilitare a sănătăţii, baze de tratament (cure de recuperare-reabilitare întrerupte)

Luna..........................                   Anul.....................

Nr. crt.

CNP asigurat

Număr de înregistrare în documentele privind evidenţele obligatorii

Număr de zile recomandate

Număr de zile efectuate

Tarif pe serviciu medical - caz

Tarif pe zi

Sumă**

(lei)

C1

C2

C3

C4

C5

C6

C7

C8

TOTAL GENERAL:

X

X

*) Tariful pe serviciu medical - caz pentru serviciile medicale de recuperare-reabilitare a sănătăţii acordate în bazele de tratament este prevăzut la cap. IV pct. 2 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. In cazul curelor de tratament cu un număr recomandat de zile mai mic sau egal cu 7 zile, tariful/zi este cel prevăzut la art. 14 alin. (11) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. Se diminuează cu contravaloarea cheltuielilor materiale necesare funcţionării şi administrării unităţii sanitare, în condiţiile prevăzute la art. 14 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

** Se decontează în conformitate cu prevederile art. 14 alin. (9) şi (10) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. După caz, C8=(C5xC6)/C4 sau C8=(C5xC7).

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.

Reprezentantul legal al furnizorului,

..........................................................

NOTĂ:

Desfăşurătoarele din anexa nr. 2 k se întocmesc în două exemplare, din care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii medicale."

14. Anexa nr. 2 I se modifică şi va avea următorul cuprins:

„ANEXA Nr. 2 1

Casa de Asigurări de Sănătate.............................

Furnizorul de servicii medicale.............................

Localitatea............................................................

Judeţul..................................................................

Reprezentantul legal al furnizorului...........................................

..............................................................................................

Medic cu competenţă/atestat de studii complementare.............

CNP medic de specialitate.....................................................

1.1. Desfăşurător lunar al serviciilor de acupunctura din pachetul de servicii medicale de bază efectuate în ambulatoriul de specialitate clinic

Luna..........................                                     Anul.....................

Nr. crt.

CNP asigurat

Număr de înregistrare

în documentele de evidenţă

de la nivelul cabinetului

Număr de consultaţii de acupunctura

Tarif* pe consultaţie

Sumă**

(lei)

C1

C2

C3

C4

C5

C6 = C4 x C5

TOTAL GENERAL:

X

* Tariful/consultaţie pentru serviciile de acupunctura este prevăzut la cap. I lit. C pct. 5 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind c'ondiţiile'acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare.

** Se decontează în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

1.2. Desfăşurător lunar al serviciilor de acupunctura din pachetul de servicii medicale de bază efectuate în ambulatoriul de specialitate clinic (cure complete, conform recomandării)

Luna..........................                               Anul.....................

Nr. crt.

CNP asigurat

Număr de înregistrare în documentele de evidenţă de la nivelul cabinetului

Număr de servicii de

acupunctura - cazuri

(cure de tratament)

Număr de zile efectuate (cure de tratament cu un număr de zile recomandat < 7 zile)

Tarif pe serviciu medical - caz

Tarif pe zi

Sumă**

(lei)

C1

C2

C3

C4

C5

C6

C7

C8

TOTAL GENERAL:

X

X

* Tariful pe serviciu medical - caz pentru serviciile de acupunctura este prevăzut la cap I. lit. C pct. 5 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. In cazul curelor de tratament în acupunctura cu un număr recomandat de zile mai mic sau egal cu 7 zile, tariful/zi este cel prevăzut la art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

** Se decontează în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. După caz, C8 = C4 x C6 sau C8 = C5 x C7.

1.3. Desfăşurător lunar al serviciilor de acupunctura din pachetul de servicii medicale de bază efectuate în ambulatoriul de specialitate clinic (cure de tratament de acupunctura întrerupte)

Luna..........................                              Anul.....................

Nr. crt.

CNP asigurat

Număr de înregistrare în documentele de evidenţă de la nivelul cabinetului

Număr de zile recomandate

Număr de zile efectuate

Tarif* pe serviciu medical - caz

Tarif* pe zi

Sumă**

(lei)

C1

C2

C3

C4

C5

C6

C7

C8

TOTAL GENERAL:

X

* Tariful pe serviciu medical - caz pentru serviciile de acupunctura este prevăzut la cap. I lit. C pct. 5 din anexa nr. 7 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. In cazul curelor de tratament în acupunctura cu un'număr recomandat de zile mai mic sau egal cu 7 zile, tariful/zi este cel prevăzut la art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

** Se decontează în conformitate cu prevederile art. 15 alin. (4) din anexa nr. 8 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare. După caz, C8 = (C5 x C6)/C4 sau C8 = (C5 x C7).

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.

Reprezentantul legal al furnizorului,

...........................................................

NOTĂ:

Desfăşurătoarele din anexa nr. 2 I se întocmesc în două exemplare, din care un exemplar se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii medicale, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii medicale."

15. Anexa nr. 5 a se modifică şi va avea următorul cuprins:

„ANEXA Nr. 5 a

Casa de asigurări de sănătate

...............................................

Furnizor de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/

Ingrijiri paliative la domiciliu.....................................

Localitatea...............................................................

Judeţul.....................................................................

Desfăşurătorul serviciilor de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu, aprobate de casa de asigurări de sănătate

Luna....................................                                                 Anul...................................

Nr. crt.

CNP asigurat

Denumirea serviciului de îngrijiri medicale la domiciliu/ îngrijiri paliative la domiciliu*

Număr de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu, pe zi

Total servicii realizate

Total număr de zile de îngrijire**

1

2

………….

31

C0

C1

C2

C3

C4

C5

1

X

Subtotal CNP 1

2

X

Subtotal CNP 2

TOTAL GENERAL (subtotal CNP 1 + subtotal CNP 2+......):

* Conform anexei nr. 24 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind'cdndiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare.

** Conform art. § alin. (3) din anexa nr. 25 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.

Reprezentantul legal al furnizorului,

........................................................

NOTE:

1. Desfăşurătorul din anexa nr. 5 a se întocmeşte în două exemplare, din care unul rămâne la reprezentantul legal, iar celălalt se depune la casa de asigurări de sănătate de catre reprezentantul legal al furnizorului de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu.

2. Desfăşurătorul din anexa nr. 5 a se întocmeşte distinct pentru serviciile de îngrijiri medicale la domiciliu, respectiv de îngrijiri paliative la domiciliu."

16. Anexa nr. 5 b se modifică şi va avea următorul cuprins:

„ANEXA Nr. 5 b

Casa de asigurări de sănătate

...............................

Furnizor de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/

Ingrijiri paliative la domiciliu.....................................

Localitatea...............................................................

Judeţul.....................................................................

Desfăşurătorul asiguraţilor care au beneficiat în baza recomandării de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/ îngrijiri paliative la domiciliu

Luna...................................                      Anul...................................

Nr. crt.

CNP asigurat

Medicul de specialitate

care a făcut

recomandarea

Cod parafă medic

Data emiterii

recomandării pentru servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/ îngrijiri paliative

la domiciliu

Data începerii

episodului de

îngrijiri medicale la domiciliu/

îngrijiri paliative

la domiciliu

Data sfârşitului

episodului de

îngrijiri medicale la domiciliu/

îngrijiri paliative la domiciliu

Nr. de zile în care

s-au acordat îngrijirile medicale la domiciliu/ îngrijirile paliative la

domiciliu*

Tarif**/zi

de îngrijire

(lei)

Sumă

decontată

de CAS***

(lei)

C1

C2

C3

C4

C5

C6

C7

C8

C9

C10=C8xC9

1

100

50

Subtotal CNP 1

X

2

100

50

Subtotal CNP 2

X

TOTAL GENERAL (subtotal CNP 1 + subtotal CNP 2+...........  )

X

* Conform anexei nr. 24 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Contractului-cadru privind condiţiile acordării asistenţei medicale în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anul 2010, cu modificările şi completările ulterioare.

** Conform art. 2 alin. (2), art. 5 alin. (2) şi art. 9 alin. (3) şi (4) din anexa nr. 25 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

*** Conform art. 9 alin. (3) şi (4) din anexa nr. 25 la Ordinul ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 265/408/2010, cu modificările şi completările ulterioare.

Subtotal CNP 1 col. C8 din anexa nr. 5 b = subtotal CNP 1 col. C5 din anexa nr. 5 a.

Subtotal CNP 2 col. C8 din anexa nr. 5 b = subtotal CNP 2 col. C5 din anexa nr. 5 a.

TOTAL GENERAL col. C8 din anexa nr. 5 b = TOTAL GENERAL col. C5 din anexa nr. 5 a.

Răspundem de realitatea şi exactitatea datelor.

Reprezentantul legal al furnizorului,

.............................................................

NOTE:

1. Desfăşurătorul din anexa nr. 5 b se întocmeşte în două exemplare, din care unul rămâne la reprezentantul legal, iar celălalt se depune la casa de asigurări de sănătate de către reprezentantul legal al furnizorului de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu, până la data prevăzută în contractul de furnizare de servicii de îngrijiri medicale la domiciliu/îngrijiri paliative la domiciliu.

2. Desfăşurătorul din anexa nr. 5 b se întocmeşte distinct pentru serviciile de îngrijiri medicale la domiciliu, respectiv pentru îngrijiri paliative la domiciliu."

Art. II. - Casele de asigurări de sănătate judeţene şi a municipiului Bucureşti, Casa Asigurărilor de Sănătate a Apărării, Ordinii Publice, Siguranţei Naţionale şi Autorităţii Judecătoreşti şi Casa Asigurărilor de Sănătate a Ministerului Transporturilor vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

Art. III. - Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,

Nicolae Lucian Duţă


SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 639/2010

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 639 din 2010
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu