Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

Ordinul Nr.70 din 13.06.2017

privind aprobarea Planului de acţiuni pentru implementarea Strategiei de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2017-2019
ACT EMIS DE: Ministerul Afacerilor Interne
ACT PUBLICAT ÎN MONITORUL OFICIAL NR. 480 din 26 iunie 2017



SmartCity1

Având în vedere prevederile art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 951/2016 privind aprobarea Strategiei de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2016-2025,în temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,ministrul afacerilor interne emite următorul ordin: Articolul 1Se aprobă Planul de acţiuni pentru implementarea Strategiei de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2017-2019, denumit în continuare Plan, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin. Articolul 2Monitorizarea îndeplinirii măsurilor prevăzute în Plan, precum şi actualizarea acestuia se vor realiza prin grija Departamentului pentru Situaţii de Urgenţă din Ministerul Afacerilor Interne. Articolul 3Activităţile prevăzute în Plan, pentru care sursa de finanţare este bugetul de stat, se vor planifica şi realiza cu încadrarea în limita fondurilor aprobate Ministerului Afacerilor Interne prin legile anuale ale bugetului de stat şi alocate Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă, conform prevederilor legale în vigoare. Articolul 4 Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.Ministrul afacerilor interne,Carmen Daniela DanANEXĂPLAN DE ACŢIUNI pentru implementarea Strategiei de consolidare şi dezvoltare a Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă pentru perioada 2017-2019 Obiectivul general 1: Consolidarea rolului de autoritate în domeniul situaţiilor de urgenţă

Nr. crt. Obiectiv specific Activităţi/Măsuri concrete Rezultatul acţiunii Indicatori de performanţă Termen Resurse financiare necesare Responsabili
0 1 2 3 4 5 6 7
1 Perfecţionarea legislaţiei în domeniu 1.1. Elaborarea proiectului de Lege privind organizarea şi funcţionarea Corpului Naţional al Pompierilor Militari şi Protecţiei Civile Lege adoptată Adoptarea legii de organizare şi funcţionare Decembrie 2018 - IGSU
1.2. Implementarea mecanismelor aprobate prin Hotărârea CSAT nr. 107/2015 privind Concepţia naţională de protecţie prin evacuare şi adăpostire a personalului autorităţilor administraţiei publice centrale şi locale, instituţiilor publice, operatorilor economici şi a populaţiei, în situaţii de conflict armat, prin amendarea în mod corespunzător a Legii nr. 481/2004 privind protecţia civilă Act normativ adoptat Adoptarea actului normativ de modificare a Legii nr. 481/2004 privind protecţia civilă Decembrie 2017 - IGSU
1.3. Elaborarea proiectului de Hotărâre a Guvernului privind organizarea şi funcţionarea centrelor de coordonare şi conducere a intervenţiei Act normativ adoptat Adoptarea Hotărârii Guvernului privind organizarea şi funcţionarea centrelor Decembrie 2017 - IGSU
1.4. Identificarea necesităţilor de intervenţie normativă pentru reglementarea pregătirii, antrenării, perfecţionării pregătirii şi brevetării scafandrilor care intervin în vederea îndeplinirii misiunilor specifice MAI Brevetarea scafandrilor de intervenţie în cadrul Centrului specializat din structura organizatorică a ISUJ Constanţa Adoptarea cadrului normativ 3 luni de la adoptarea legii prevăzute la pct. 1.1 - IGSU
1.5. Amendarea reglementărilor referitoare la stabilirea criteriilor de performanţă privind constituirea, încadrarea şi dotarea serviciilor voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne pentru modificarea Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 96/2016 pentru aprobarea Criteriilor de performanţă privind constituirea, încadrarea şi dotarea serviciilor voluntare şi a serviciilor private pentru situaţii de urgenţă Iunie 2017 - IGSU
0 1 2 3 4 5 6 7
1.6. Amendarea reglementărilor referitoare la stabilirea criteriilor de dimensionare a structurilor de intervenţie Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne pentru modificarea Ordinului ministrului de stat, ministrul administraţiei şi internelor, nr. 360/2004 pentru aprobarea Criteriilor de performanţă privind structura organizatorică şi dotarea serviciilor profesioniste pentru situaţii de urgenţă Iulie 2017 - IGSU
1.7. Amendarea legislaţiei privind înfiinţarea şi stabilirea atribuţiilor Centrului Naţional pentru Securitate la Incendiu şi Protecţie Civilă Act normativ adoptat Adoptarea hotărârii Guvernului de modificare a Hotărârii Guvernului nr. 259/2005 privind înfiinţarea şi stabilirea atribuţiilor Centrului Naţional pentru Securitate la Incendiu şi Protecţie Civilă Decembrie 2018 - IGSU
1.8. Elaborarea proiectului de act normativ de aprobare a Normelor metodologice privind elaborarea planurilor de urgenţă în caz de accidente în care sunt implicate substanţe periculoase Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne [prevăzut de art. 12 alin. (11) din Legea nr. 59/2016 privind controlul asupra pericolelor de accident major în care sunt implicate substanţe periculoase] Decembrie 2017 - IGSU
1.9. Elaborarea proiectului de act normativ de aprobare a dispoziţiilor generale de apărare împotriva incendiilor la spaţii şi clădiri utilizate de persoane cu dizabilităţi Act normativ emis Emiterea ordinului comun cu Ministerul Muncii şi Justiţiei Sociale August 2017 - IGSU
1.10. Elaborarea proiectului de act normativ de aprobare a Regulamentului de organizare şi funcţionare a Grupului de lucru pentru evaluarea riscurilor la nivel naţional Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne [prevăzut de art. 6 alin. (7) din Hotărârea Guvernului nr. 768/2016 privind organizarea şi funcţionarea Platformei naţionale pentru reducerea riscurilor la dezastre] Iunie 2017 - IGSU
1.11. Amendarea reglementărilor privind Normele generale de apărare împotriva incendiilor Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne pentru modificarea Ordinului ministrului administraţiei şi internelor nr. 163/2007 pentru aprobarea Normelor generale de apărare împotriva incendiilor Decembrie 2017 - IGSU
1.12. Elaborarea proiectului de act normativ de aprobare a Normelor specifice de apărare împotriva incendiilor în unităţile Ministerului Afacerilor Interne Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne August 2017 - IGSU
1.13. Revizuirea reglementărilor privind organizarea şi asigurarea activităţii de înştiinţare, avertizare, prealarmare şi alarmare în situaţii de protecţie civilă Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne Decembrie 2017 - IGSU
1.14. Elaborarea Normelor tehnice privind proiectarea şi executarea adăposturilor şi a punctelor de comandă de protecţie civilă Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne [prevăzut de art. 9 alin. (1) lit. g) din Legea nr. 481/2004] Decembrie 2017 - IGSU
1.15. Elaborarea Regulamentului privind acţiunile de prevenire, pregătire şi de răspuns ale serviciilor de urgenţă profesioniste Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne (prevăzut de art. 28 din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 1.490/2004 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare şi a organigramei Inspectoratului General pentru Situaţii de Urgenţă) Iulie 2017 - IGSU
2 Îmbunătăţirea capacităţii personalului de aplicare a legii 2.1. Perfecţionarea pregătirii personalului inspecţiei de prevenire, prin organizarea şi/sau participarea la convocări, cursuri, seminare, conferinţe pe domenii specifice Creşterea competenţei personalului în exercitarea rolului de autoritate de stat - Participarea la convocări, cursuri, seminare, conferinţe a 15% din personal/an - Scăderea cu 20% raportat la anul anterior a numărului documentelor de control anulate în instanţă pentru vicii de formă Anual 100.000 lei (bugetul de stat) IGSU
2.2. Redirecţionarea activităţii preventive în funcţie de analiza situaţiei operative Creşterea eficienţei şi stabilirea măsurilor corective Număr de analize efectuate Lunar - IGSU
3 Perfecţionarea structurilor, standardelor şi procedurilor de lucru ale inspecţiei de prevenire 3.1. Procedurarea activităţilor preventive prin elaborarea/actualizarea procedurilor de sistem şi operaţionale Proceduri aprobate pentru toate activităţile procedurabile Procentul de proceduri elaborate/actualizate Iunie 2017/ periodic - IGSU
0 1 2 3 4 5 6 7
3.2. Debirocratizarea şi eficientizarea activităţii prin: - crearea unei aplicaţii informatice destinate cetăţenilor, pentru stabilirea încadrării construcţiilor şi amenajărilor în categoriile celor care necesită aviz şi/sau autorizaţie de securitate la incendiu - crearea unor evidenţe informatizate pe linia inspecţiei de prevenire - stabilirea unui ghid informatic al reglementărilor tehnice incidente, ca instrument de lucru al personalului inspecţiei de prevenire Instrumente de lucru informatizate nou-implementate - Reducerea cu 5% a numărului de solicitări adresate instituţiei - Număr de aplicaţii informatice operaţionalizate Decembrie 2019 80.000 lei (bugetul de stat) IGSU
3.3. Dotarea cu mijloace informatice mobile a inspecţiilor de prevenire Întreg personalul este dotat cu mijloace informatice mobile. Gradul de dotare a personalului inspecţiilor de prevenire cu mijloace informatice mobile Decembrie 2019 4.500.000 lei (bugetul de stat) IGSU
4 Consolidarea activităţii de supraveghere a pieţei şi a celei de avizare şi autorizare 4.1. Transferul către unităţile subordonate IGSU al activităţii de supraveghere a pieţei - Preluarea atribuţiilor de către ISUJ/ISUB-IF - 50 persoane instruite - Plan de măsuri pentru transferul către unităţi - Număr de cadre pregătite Decembrie 2019 80.000 lei (bugetul de stat) IGSU
4.2. Achiziţionarea de standarde necesare activităţii de supraveghere a pieţei şi a celei de avizare şi autorizare 96 standarde Număr de standarde achiziţionate Decembrie 2017 25.000 lei (bugetul de stat) IGSU

Obiectivul general 2: Consolidarea capacităţii de pregătire în situaţii de urgenţă a populaţiei, autorităţilor, precum şi instituţiilor şi operatorilor privaţi, în special a celor care gestionează infrastructura critică

Nr. crt. Obiectiv specific Activităţi/Măsuri concrete Rezultatul acţiunii Indicatori de performanţă Termen Resurse financiare necesare Responsabili
0 1 2 3 4 5 6 7
1 Consolidarea activităţii de comunicare şi informare preventivă 1.1. Încheierea de colaborări cu societatea civilă (ONG şi mass-media) şi instituţii ale statului care să ofere posibilitatea transmiterii mesajului instituţional de informare către publicul-ţintă 3 parteneriate naţionale 1 parteneriat/judeţ/an Numărul parteneriatelor încheiate Decembrie 2018 - DSU IGSU
1.2. Furnizarea mesajului preventiv către populaţie, atât prin mesaje/mijloace coordonate/puse la dispoziţie de la nivel central şi local, cât şi prin continuarea colaborărilor existente cu mass-media 500 mesaje/an Numărul mesajelor difuzate Decembrie 2019 - DSU IGSU
1.3. Continuarea parteneriatului cu E.ON „Împreună pentru siguranţă" Diseminarea mesajului preventiv către populaţie Număr de acţiuni derulate Decembrie 2018 150.000 lei/an (bugetul de stat) DSU IGSU
1.4. Efectuarea anchetei sociologice (sondaj de opinie) pentru măsurarea impactului activităţilor de informare publică preventivă în rândul populaţiei Sondaj de opinie realizat Eşantion reprezentativ la nivel naţional anual 45.000 lei/an (bugetul de stat) IGSU
2 Consolidarea activităţii de pregătire a persoanelor cu atribuţii în managementul situaţiilor de urgenţă 2.1. Pregătirea în domeniul situaţiilor de urgenţă a reprezentanţilor instituţiilor prefectului şi a personalului cu funcţii de conducere şi atribuţii în domeniul situaţiilor de urgenţă din administraţia publică locală, servicii descentralizate şi deconcentrate Pregătirea a cel puţin 80% din persoanele planificate Procentul de personal participant la curs raportat la cel planificat Decembrie 2019 - IGSU
2.2. Pregătirea personalului de conducere şi de intervenţie în caz de accident nuclear sau urgenţă radiologică în conformitate cu prevederile Hotărârii Guvernului nr. 600/2014 privind aprobarea Strategiei naţionale de securitate şi siguranţă nucleară Pregătirea a cel puţin 80% din persoanele planificate Procentul de personal participant la curs raportat la cel planificat Decembrie 2019 - IGSU
3 Consolidarea rolului de instituţie responsabilă cu formarea personalului serviciilor voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă, precum şi de instituţie care avizează sectorul de competenţă şi dotarea serviciilor voluntare şi private 3.1. Pregătirea în comun a personalului serviciilor voluntare/private pentru situaţii de urgenţă cu personalul serviciilor profesioniste, în centrele de antrenament Instruirea a cel puţin 400 de persoane din serviciile voluntare/private pentru situaţii de urgenţă Număr de persoane instruite Decembrie 2019 1.000.000 lei (bugetul de stat) IGSU
3.2. Extinderea aplicabilităţii instrucţiunilor privind intervenţia în situaţii de urgenţă a serviciilor profesioniste la serviciile voluntare/private pentru situaţii de urgenţă Uniformizarea acţiunilor de răspuns Număr de instrucţiuni implementate Decembrie 2018 - IGSU
3.3. Eliminarea discrepanţelor la organizarea şi desfăşurarea concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă şi armonizarea regulamentului de organizare şi desfăşurare a concursurilor serviciilor voluntare/private cu cel al serviciilor profesioniste Act normativ emis Emiterea ordinului ministrului afacerilor interne pentru modificarea Ordinului ministrului afacerilor interne nr. 236/2012 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi desfăşurarea concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă Decembrie 2017 - IGSU
4 Preluarea responsabilităţilor de alertare a populaţiei prin modernizarea şi eficientizarea sistemului naţional integrat de înştiinţare-avertizare şi alarmare 4.1. Operaţionalizarea centralelor electronice de înştiinţare alarmare - tip dispecerat (pentru transmiterea mesajelor în situaţii de urgenţă sau conflict armat de la nivel naţional la nivel judeţean) 2 centrale operaţionalizate Număr de centrale electronice tip dispecerat achiziţionate Decembrie 2017 58.500 lei (bugetul de stat) IGSU
0 1 2 3 4 5 6 7
4.2. Operaţionalizarea centralelor electronice de înştiinţare alarmare - tip punct comandă (pentru transmiterea mesajelor şi/sau semnalelor în situaţii de urgenţă sau conflict armat de la nivel judeţean la nivel local) 41 de centrale operaţionalizate Număr de centrale electronice tip punct comandă operaţionale Iunie 2018 1.575.000 lei (bugetul de stat) IGSU
4.3. Operaţionalizarea reţelei CRONOS Reţea operaţionalizată Achiziţionarea echipamentelor necesare Decembrie 2017 4.500.000 lei (bugetul de stat) DSU IGSU

Obiectivul general 3: Consolidarea şi dezvoltarea capacităţii operaţionale şi de răspuns

Nr. crt. Obiectiv specific Activităţi/Măsuri concrete Rezultatul acţiunii Indicatori de performanţă Termen Resurse financiare necesare Responsabili
0 1 2 3 4 5 6 7
1 Creşterea capacităţii de răspuns integrat în situaţii de urgenţă medicală, incendii şi protecţie civilă 1.1. Dezvoltarea bazelor teritoriale cu tehnică grea de intervenţie 3 baze Număr de baze teritoriale înfiinţate Decembrie 2019 40.000.000 lei (bugetul de stat) IGSU
1.2. Elaborarea procedurilor de lucru ale centrelor de coordonare şi conducere a intervenţiei (CCCI) Proceduri elaborate pentru toate activităţile procedurabile Număr de proceduri elaborate 60 de zile de la adoptarea Hotărârii Guvernului privind organizarea şi funcţionarea CCCI - IGSU
1.3. Operaţionalizarea dispeceratelor integrate cu reprezentanţi din instituţiile cu responsabilităţi în gestionarea situaţiilor de urgenţă 2 dispecerate Număr de dispecerate operaţionalizate Decembrie 2019 Resurse din partea tuturor instituţiilor IGSU
2 Implementarea unor noi standarde, proceduri operaţionale şi tehnologii moderne 2.1. Elaborarea concepţiilor naţionale de răspuns (postseism, la epidemii, la inundaţii, la accident nuclear sau radiologic şi la incendii de pădure) 5 concepţii naţionale de răspuns aprobate Număr de concepţii aprobate Decembrie 2017 - IGSU
3 Dezvoltarea reţelei de puncte de lucru şi creşterea mobilităţii 3.1. Înfiinţarea de puncte de lucru ale subunităţilor pentru reducerea timpului de răspuns 10 puncte de lucru înfiinţate/an Număr de puncte de lucru înfiinţate Decembrie 2019 - IGSU
4 Consolidarea cooperării la nivel naţional şi internaţional 4.1. Organizarea reuniunilor/seminarelor desfăşurate în Belgia şi România, rezultate ca urmare a deţinerii de către ţara noastră a Preşedinţiei Consiliului UE în perioada ianuarie-iunie 2019 - 4 activităţi organizate - 190 de persoane participante - Număr de activităţi organizate - Număr de persoane participante Decembrie 2019 364.600 lei (bugetul de stat) IGSU
4.2. Participarea la acţiuni pe plan internaţional pe linia răspunsului la dezastre (testarea procedurilor operaţionale, a planurilor operative de intervenţie, seminare/schimburi de experienţă, sesiuni de lecţii învăţate şi bune practici) - 360 de activităţi la care se participă - 600 de participanţi - Număr de activităţi la care se participă - Număr de participanţi Decembrie 2019 730.000 lei (bugetul de stat) IGSU
4.3. Organizarea reuniunilor/sesiunilor de pregătire/schimburilor de experienţă rezultate ca urmare a deţinerii Preşedinţiei Iniţiativei de Pregătire şi Prevenire a Dezastrelor pentru Sud-Estul Europei - 8 activităţi organizate - 70 de persoane participante - Număr de activităţi organizate - Număr de persoane participante Decembrie 2019 6.500 lei (bugetul de stat) IGSU
4.4. Participarea echipei RO-USAR la exerciţii şi misiuni de reducere a efectelor dezastrelor la nivel internaţional 3 exerciţii/misiuni Număr de exerciţii/misiuni realizate/executate Decembrie 2019 700.000 lei (bugetul de stat) IGSU
4.5. Operaţionalizarea şi notificarea modulelor asumate în cadrul Mecanismului de Protecţie Civilă al Uniunii în cadrul Capacităţii Europene de Răspuns la Urgenţă (EERC) - Voluntary Pool 7 module notificate Operaţionalizare module: - posturi medicale avansate - evacuare medicală pe calea aerului - capacitate mare de pompare a apei - potabilizare a apei - detectare şi prelevare probe CBRN - salvare victime la inundaţii cu bărci - decontaminare CBRN Decembrie 2019 45.000.000 lei (bugetul de stat) IGSU
5 Creşterea participării voluntarilor în echipele de intervenţie ale IGSU 5.1. Continuarea programului de voluntariat Implicarea activă a voluntarilor în acţiunile de ajutor umanitar şi în popularizarea măsurilor preventive 1. Participarea voluntarilor la minimum 5% din intervenţiile serviciilor profesioniste pentru situaţii de urgenţă 2. Participarea voluntarilor la minimum 10% din acţiunile de informare preventivă Decembrie 2019 10.000.000 lei (bugetul de stat) IGSU
5.2. Pregătirea voluntarilor în centrele de formare/ antrenament ale IGSU Cel puţin 50% din personalul voluntar este pregătit. Gradul de participare a personalului voluntar la programe de pregătire în centre Decembrie 2019 - IGSU

Obiectivul general 4: Consolidarea capacităţii umane, logistice şi administrative

Nr. crt. Obiectiv specific Activităţi/Măsuri concrete Rezultatul acţiunii Indicatori de performanţă Termen Resurse financiare necesare Responsabili
0 1 2 3 4 5 6 7
1 Îmbunătăţirea dotării cu echipamente şi mijloace tehnice, bunuri materiale şi echipamente de protecţie adaptate tuturor categoriilor de misiuni 1.1. Finalizarea achiziţionării de echipamente şi autospeciale de intervenţie - prin proiectul Multirisc - modul I 107 echipamente şi autospeciale achiziţionate - 42 de autocamioane cu sistem hidraulic de încărcare-descărcare cu cârlig - 23 de containere suport logistic al intervenţiei tip I - căutare salvare - 10 containere suport logistic al intervenţiei tip II - multirisc - 2 autospeciale pentru tratamente hiperbarice şi oxigenoterapie - 16 autospeciale de intervenţie şi salvare de la înălţime (42+/–3 m) - 2 linii tehnice de întreţinere echipamente individuale de protecţie - 1 autospecială pentru păstrarea temporară şi transport în regim frigorific - 6 automacarale cu braţ ridicător şi platformă pentru transport accesorii şi materiale - 1 tabără mobilă pentru persoane sinistrate/evacuate în sistem containerizat - 4 containere suport logistic al intervenţiei tip IV - iluminat Iulie 2018 139.556.000 lei (118.622.600 lei fonduri POIM, 20.933.400 lei fonduri bugetul de stat) IGSU
1.2. Achiziţionarea de ambulanţe 450 de ambulanţe achiziţionate Număr de ambulanţe achiziţionate Decembrie 2019 202.500.000 lei (bugetul de stat) IGSU
1.3. Achiziţionarea de autospeciale de stins incendii cu apă şi spumă 120 de autospeciale achiziţionate Număr de autospeciale achiziţionate Decembrie 2019 495.000.000 lei (bugetul de stat) IGSU
1.4. Achiziţionarea de autospeciale de intervenţie la incendii de pădure 40 de autospeciale achiziţionate Număr de autospeciale achiziţionate Decembrie 2017 165.000.000 lei (bugetul de stat) IGSU
1.5. Dezvoltarea de produse de tehnică nouă realizate prin activităţi de cercetare-dezvoltare 1 prototip omologat Număr de prototipuri omologate Decembrie 2019 1.000.000 lei (bugetul de stat) DGL IGSU
2 Dezvoltarea patrimoniului imobiliar şi îmbunătăţirea condiţiilor de muncă, pregătire, cazare, depozitare şi garare 2.1. Construcţia de poligoane de instruire pentru personalul operativ aparţinând unităţilor subordonate IGSU 6 poligoane de instruire 1. Poligon de pregătire căutare-salvare şi stingere incendii la Iaşi (RO-MD) 2. Poligon/bazin de pregătire pentru scafandri (ISUJ Constanţa) 3. Centrul de pregătire pentru stingere incendii, căutare-salvare urbană, descarcerare şi prim ajutor şi salvări din medii ostile vieţii la SSPPC 4. Centrul de excelenţă în pregătirea personalului operativ la dezastre la Gorneşti (judeţul Mureş) 5. Poligon de pregătire stingere şi căutare-salvare la Siret (RO-UA) 6. Poligon de antrenament prevenire şi pregătire dezastre la CNPPMSU Decembrie 2019 22.700.000 lei (bugetul de stat) IGSU
2.2. Modernizare/Extindere spaţii de lucru/cazare/garare 10 lucrări de investiţii Număr de lucrări de investiţii Decembrie 2018 15.000.000 lei (bugetul de stat) IGSU
3 Modernizarea sistemului de comunicaţii şi tehnologia informaţiei 3.1. Extinderea reţelei RCVD la nivelul tuturor locaţiilor IGSU, asigurând capacitatea de realizare de comunicaţii voce şi date Conexiune la RCVD a 175 de locaţii IGSU Număr de locaţii interconectate Decembrie 2019 1.125.000 lei (bugetul de stat) IGSU
3.2. Integrarea punctelor de comandă mobile (PCM) în reţeaua RCVD 7 PCM conectate la reţeaua RCVD Număr de PCM integrate la reţeaua RCVD Septembrie 2017 150.000 lei (bugetul de stat) IGSU
3.3. Extinderea Sistemului naţional de videoconferinţă al MAI la nivelul IGSU - structuri subordonate Accesul structurilor subordonate IGSU la sistemul de videoconferinţă este asigurat. Număr de structuri interconectate August 2017 1.215.000 lei (bugetul de stat) DGCTI IGSU
3.4. Realizarea reţelei de intranet, a domeniului IGSU şi subdomeniilor inspectoratelor judeţene, precum şi interconectarea acestora în acelaşi forest pe suport RCVD Operaţionalizarea domeniului IGSU Număr de subdomenii ISUJ interconectate în domeniul IGSU Decembrie 2017 9.000.000 lei (bugetul de stat) IGSU
3.5. Înlocuirea echipamentelor (staţii de lucru şi servere) uzate din punct de vedere moral şi a produselor software pentru care nu se mai asigură suport tehnic, precum şi asigurarea cu echipamente şi produse software conform necesarului Tehnica de resortul IT din dotarea IGSU este înnoită şi corespunde nivelului tehnologic actual. Număr de echipamente înlocuite Număr de licenţe schimbate Decembrie 2019 12.000.000 lei (bugetul de stat) IGSU
0 1 2 3 4 5 6 7
4 Îmbunătăţirea politicii de personal pentru recrutare, selecţionare, formare şi asigurarea unei evoluţii coerente şi predictibile în carieră 4.1. Reducerea deficitului de personal prin încadrarea posturilor din statele de organizare Încadrarea tuturor posturilor Gradul de încadrare Decembrie 2019 34.000.000 lei/an (bugetul de stat) IGSU
4.2. Planificarea, organizarea şi finalizarea formării iniţiale prin cursuri de iniţiere a personalului recrutat din sursă externă/prin încadrare directă, în urma procedurilor de selecţie parcurse în anul 2016 Întreg personalul încadrat din sursă externă a urmat cursul de iniţiere. Număr de cadre care au absolvit cursul Decembrie 2017 - IGSU
4.3. Stabilirea fişelor-cadru pentru posturile de specialitate cu atribuţii şi cerinţe de ocupare similare prevăzute în statele de organizare Uniformizarea fişelor posturilor la nivelul structurilor subordonate Fişe-cadru elaborate pentru fiecare post din statele de organizare ale unităţilor subordonate Decembrie 2017 - IGSU
4.4. Implementarea instrumentului Cadrul comun de autoevaluare (CAF) la nivelul IGSU şi al unităţilor subordonate, activitate în cadrul proiectului Management performant şi unitar la nivelul MAI pentru serviciile de urgenţă - Autoevaluarea instituţiei realizată - Planul de îmbunătăţire a activităţii elaborat - Responsabilii CAF pregătiţi - Număr de unităţi în care instrumentul a fost implementat - Număr de persoane pregătite Decembrie 2019 - DSU IGSU
4.5. Elaborarea proiectului Hotărârii Guvernului pentru aprobarea Ghidului carierei cadrelor militare din Corpul Naţional al Pompierilor Militari şi Protecţiei Civile Act normativ adoptat Adoptarea Hotărârii Guvernului de aprobare a Ghidului carierei cadrelor militare din Corpul Naţional al Pompierilor Militari şi Protecţiei Civile 6 luni de la adoptarea Legii privind organizarea şi funcţionarea CNPMPC - IGSU
5 Consolidarea şi adaptarea la standardele internaţionale a sistemului de formare profesională iniţială şi continuă 5.1. Pregătirea personalului operativ în scopul dezvoltării şi consolidării deprinderilor specifice tipurilor de intervenţie 800 de ofiţeri şi subofiţeri/an pregătiţi Formarea profesională continuă în centre de antrenament, în alte specialităţi decât pregătirea paramedicală a personalului propriu Anual 300.000 lei/an (bugetul de stat) IGSU
5.2. Revizuirea standardelor ocupaţionale pentru ofiţeri de pompieri şi subofiţeri de pompieri şi protecţie civilă Sistem de formare iniţială a personalului IGSU adaptat la cerinţele operative Implementarea standardelor de pregătire profesională începând cu promoţiile 2019-2023, respectiv 2019-2021 Decembrie 2017 - IGSU
5.3. Stabilirea cadrului normativ şi administrativ pentru înfiinţarea Şcolii Naţionale Superioare de Pompieri - Acte normative aprobate - Lucrarea de investiţii avizată - Aprobarea modificărilor actelor normative - Demararea procedurilor privind construirea infrastructurii aferente Decembrie 2019 - IGSU
6 Promovarea şi aplicarea managementului bazat pe performanţă 6.1. Implementarea standardului ISO 9001 pe domeniul situaţiilor de urgenţă, în cadrul proiectului Management performant şi unitar la nivelul MAI pentru serviciile de urgenţă - IGSU şi unităţile subordonate sunt certificate ISO 9001. - Instruirea a 84 de specialişti ISO în cadrul a patru cursuri. - Număr de unităţi în care ISO este certificat - Număr de persoane instruite Decembrie 2019 - DSU IGSU
6.2. Implementarea sistemului informatic operaţionalizat pe instrumente de management al calităţii şi performanţei, inclusiv a instrumentului Balanced Scorecard (BSC) în cadrul proiectului Management performant şi unitar la nivelul MAI pentru serviciile de urgenţă - Sistem informatic operaţional - Sistemul de măsurare a performanţei este implementat. - Instruirea a 33 de persoane - Număr de unităţi în care sistemul este operaţional - Număr de unităţi în care BSC este implementat - Număr de persoane instruite Decembrie 2019 - DSU IGSU
7 Dezvoltarea comunicării şi informării publice 7.1. Operaţionalizarea noii platforme web a IGSU Site nou (www.igsu.ro), adaptat cerinţelor actuale şi tehnologiei moderne - Îndeplinirea cerinţelor stipulate în Hotărârea Guvernului nr. 123/2002 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 544/2001 privind liberul acces la informaţiile de interes public - Număr de accesări pe site-urile gestionate de IGSU Iunie 2017 - IGSU

LISTĂ DE ABREVIERI ONU - Organizaţia Naţiunilor Unite NATO - Organizaţia Tratatului Atlanticului de Nord (North Atlantic Treaty Organization) UE - Uniunea Europeană ISO - Organizaţia Internaţională pentru Standardizare (International Organization for Standardization) RO-MD - România-Moldova RO-UA - România-Ucraina CSAT - Consiliul Suprem de Apărare a Ţării MAI - Ministerul Afacerilor Interne DSU - Departamentul pentru Situaţii de Urgenţă DGCTI - Direcţia generală pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei DGL - Direcţia generală logistică CNPMPC - Corpul Naţional al Pompierilor Militari şi Protecţiei Civile IGSU - Inspectoratul General pentru Situaţii de Urgenţă ISU B-IF - Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă Bucureşti - Ilfov ISUJ - inspectoratul pentru situaţii de urgenţă judeţean CNPPMSU - Centrul Naţional de Perfecţionare a Pregătirii pentru Managementul Situaţiilor de Urgenţă SSPPC - Şcoala de Subofiţeri de Pompieri şi Protecţie Civilă RO-USAR - România - Echipa de căutare salvare (Romanian-Urban Search and Rescue) POIM - Programul operaţional infrastructură mare ONG - organizaţie neguvernamentală SAJ - serviciul de ambulanţă judeţean CRONOS - Sistemul deschis NATO pentru operaţiile critice de răspuns (Critical Response Operations NATO Open System) RCVD - Reţeaua de comunicaţii integrate voce-date CBRN - chimic, biologic, radiologic şi nuclear



SmartCity5

COMENTARII la Ordinul 70/2017

Momentan nu exista niciun comentariu la Ordinul 70 din 2017
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    HIRE A GENUINE HACKER TO RECOVER YOUR LOST FUNDS Hello everyone, The Cryptocurrency world is very volatile and a lot of individuals have lost their crypto assets to online scams . I was also a victim. Last October I was contacted by a broker who convinced me to invest in Crypto. I made an initial investment of € 875,000. I followed their instructions. For TWO months now I have been trying to contact them all day, but I got no response. God is so kind. I followed a broadcast that teaches on how these recovery experts called THE HACK ANGELS RECOVERY EXPERT. Help individuals recover their lost funds back. I contacted the email provided for consultation, to help me recover my funds. I contacted them. These cryptocurrency recovery experts saved my life by helping me recover all my losses in just nine hours. I provided necessary requirements and relative information to complete the successful recovery of my crypto funds. I was filled with joy asI got my everything back. I really can't tell how happy I am. I said I will not hold this to myself but share it to the public so that all scammed victims can get their funds back, you can contact them today through their hotline at: WhatsApp +1(520)200-2320) (support@thehackangels.com). (www.thehackangels.com) If you're in London, you can even visit them in person at their office located at 45-46 Red Lion Street, London WC1R 4PF, UK. They’re super helpful and really know their stuff! Don’t hesitate to reach out if you need help.
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Obțineți creditul în 24 de ore În calitate de client al LOPEZ GROUP FINANZAS, vă recomand pentru toate nevoile dumneavoastră de finanțare la cota de 2%. Pentru cei dintre voi care au nevoie de un împrumut, nu ezitați să o contactați ca mine și veți fi mulțumiți: lopezfinanzas95@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Ordin 70/2017
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu