HOTARARE Nr.
1001 din 29 septembrie 2010
pentru aprobarea
indicatorilor tehnico-economici ai obiectivului de investitii „Modernizare DN
5, sectorul Bucuresti-Adunatii Copaceni km 7+573-km 19+220"
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 692 din 15 octombrie 2010
In temeiul art. 108 din Constituţia
României, republicată, şi al art. 42 alin. (1) lit. a) şi alin. (2) din Legea
nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările
ulterioare, şi al art. 11 alin. (2) lit. e) din Ordonanţa de urgenţă a
Guvernului nr. 84/2003 pentru înfiinţarea Companiei Naţionale de Autostrăzi şi
Drumuri Naţionale din România - S.A. prin reorganizarea Regiei Autonome
„Administraţia Naţională a Drumurilor din România", aprobată cu modificări
şi completări prin Legea nr. 47/2004, cu modificările ulterioare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. 1. - Se aprobă indicatorii tehnico-economici ai
obiectivului de investiţii „Modernizare DN 5, sectorul Bucureşti- Adunaţii
Copaceni km 7+573-km 19+220", prevăzuţi în anexa care face parte
integrantă din prezenta hotărâre.
Art. 2. - Finanţarea obiectivului de investiţii se face
din fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană, prin Fondul European
de Dezvoltare Regională, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului
Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse legal constituite, în
limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie, conform programului de
investiţii publice aprobat potrivit legii.
Art. 3. - Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
răspunde de modul de utilizare a sumei prevăzute în anexă, în conformitate cu
prevederile legale în vigoare.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul transporturilor şi infrastructurii,
Anca Daniela Boagiu
Ministrul dezvoltării regionale şi turismului,
Elena Gabriela Udrea
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
ANEXA
CARACTERISTICILE PRINCIPALE ŞI INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI Al
OBIECTIVULUI DE INVESTIŢIE
„Modernizare DN5, sectorul Bucureşti-Adunaţii
Copaceni km 7+573-km 19+220”
Titular: Ministerul
Transporturilor şi Infrastructurii
Beneficiar: Compania
Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România
Amplasament: Traseul
studiat se desfăşoară de la ieşirea din municipiul Bucureşti, străbate
localităţile Jilava şi 1
Decembrie şi se termină la intrarea în localitatea Adunaţii Copaceni.
Indicatori tehnico-economici:
Valoarea totală a investiţiei, inclusiv TVA
(în preţuri lună/an/1 euro = 4.2886 lei din 16.10.2009)
din care C+M
|
mii lei
|
211.002*)
|
mii lei
|
161.945
|
Eşalonarea investiţiei:
|
|
|
|
Anul I
|
INV
|
mii lei
|
94.951
|
|
|
C+M
|
mii lei
|
72.875
|
|
Anul II
|
INV
|
mii lei
|
116.051
|
|
|
C+M
|
mii lei
|
89.070
|
Capacităţi:
|
|
|
|
Lungime
|
11,65
|
km
|
|
Lăţime platformă
|
20,40-24,40 (pentru 6,526 km)
|
m
|
|
Parte carosabilă
|
14 (4 x 3,50 m)
|
m
|
|
Lăţime platformă
|
19,60 (pentru 4,315 km)
|
m
|
|
Parte carosabilă
|
14 m (4x3,50 m)
|
m
|
|
Lăţime platformă
|
15,20 (pentru 0,37 km)
|
m
|
|
Parte carosabilă
|
12 (4 x 3,00 m)
|
m
|
|
Poduri reabilitate
|
4/375
|
buc/m
|
|
Intersecţii
|
6
|
buc.
|
Durata de realizare a investiţiei:
|
24
|
de luni
|
*) Valoarea se va actualiza potrivit evoluţiei
ulterioare a preţurilor.
Factori de risc
Obiectivul se va proteja antiseismic conform
Normativului P 100-1/2006
Finanţarea investiţiei
Finanţarea obiectivului de investiţii se va face din
fonduri nerambursabile alocate de Comisia Europeană, prin Fondul European de
Dezvoltare Regională, în proporţie de 69,25% şi 30,75% de la bugetul de stat,
prin bugetul Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii şi din alte surse
legal constituite, în limita sumelor aprobate anual cu această destinaţie,
conform programului de investiţii publice aprobat potrivit legii.