E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
A fost modificat de:
Hotărârea 1085 2003 modificat de Hotărârea 425 2014
Hotărârea 1085 2003 modificat de Hotărârea 104 2010
Hotărârea 1085 2003 modificat de Hotărârea 862 2009
Hotărârea 1085 2003 completat de Hotărârea 862 2009
Articolul 2 din actul Hotărârea 1085 2003 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 538 2004
Articolul 3 din actul Hotărârea 1085 2003 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 538 2004
Articolul 4 din actul Hotărârea 1085 2003 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 538 2004
Articolul 6 din actul Hotărârea 1085 2003 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 538 2004
Articolul 6 din actul Hotărârea 1085 2003 articole noi... articolul 1 din actul Hotărârea 538 2004
Articolul 7 din actul Hotărârea 1085 2003 articole noi... articolul 1 din actul Hotărârea 538 2004
Articolul 1 din actul Hotărârea 1085 2003 modificat de articolul 1 din actul Hotărârea 538 2004
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1085 din 11 septembrie 2003

pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic National

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 675 din 24 septembrie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 12 alin. (2), art. 20 alin. (2), art. 24 alin. (2) si art. 25 alin. (1) din cartea I titlul II din Legea nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, cu modificarile si completarile ulterioare,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Obiectul prezentei hotarari il constituie stabilirea autoritatilor administratiei publice care au obligatia de a se inregistra in Sistemul Electronic National, a serviciilor publice, a formularelor disponibile in format electronic, precum si stabilirea conditiilor si procedurii de inregistrare in acest sistem.
    Art. 2
    In termen de 30 de zile de la intrarea in vigoare a prezentei hotarari, autoritatile administratiei publice prevazute in anexa nr. 1 au obligatia sa solicite inregistrarea in Sistemul Electronic National.
    Art. 3
    (1) In termen de maximum 6 luni de la data inregistrarii, autoritatile publice vor asigura preluarea in format electronic, prin intermediul Sistemului Electronic National, a datelor cuprinse in formularele prevazute in anexa nr. 2, completate de persoanele fizice si juridice autorizate. In acest termen autoritatile publice vor pregati proceduri interne de preluare si prelucrare a datelor si vor realiza interfata cu Sistemul Electronic National.
    (2) De la data inregistrarii in Sistemul Electronic National, fiecare autoritate a administratiei publice are urmatoarele obligatii:
    a) furnizarea, in format electronic, a formularelor prevazute in anexa nr. 3;
    b) acceptarea formularelor depuse de persoanele fizice si juridice, in format hartie, obtinute prin tiparirea si completarea formularelor furnizate de Sistemul Electronic National.
    (3) Persoanele juridice inregistrate in Sistemul Electronic National care depun la autoritatile publice documentele prevazute in anexa nr. 2 sunt obligate ca, incepand cu luna calendaristica urmatoare datei inregistrarii, sa utilizeze serviciile exclusiv in format electronic, ca unic canal de comunicatie cu administratia publica.
    Art. 4
    Autoritatile administratiei publice inregistrate in Sistemul Electronic National au obligatia ca la modificarea unui formular administrativ din Sistemul Electronic National sa transmita catre operatorii sistemului, in termen de 48 de ore, formularul actualizat si instructiunile de completare a acestuia, atat in forma scrisa, cat si in forma electronica.
    Art. 5
    (1) Persoanele fizice se pot inregistra in Sistemul Electronic National pe baza documentelor care atesta identitatea si domiciliul persoanei, fara plata unui tarif de utilizare catre operatorul sistemului, in conformitate cu prevederile art. 20 alin. (4) din Legea nr. 161/2003.
    (2) Inregistrarea in Sistemul Electronic National este refuzata, iar daca a fost deja acordata, este suspendata sau revocata, dupa caz, in situatia in care solicitantul, persoana fizica, incalca normele si procedurile de securitate ale Sistemului Electronic National.
    Art. 6
    (1) Persoanele juridice care solicita inregistrarea in Sistemul Electronic National, altele decat autoritatile administratiei publice, prevazute in anexa nr. 1, la momentul inregistrarii, au obligatia sa prezinte urmatoarele documente:
    a) certificat de inregistrare, continand codul unic de inregistrare conform dispozitiilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitati administrative pentru inregistrarea si autorizarea functionarii comerciantilor, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, in cazul comerciantilor;
    b) documentul care atesta autorizarea functionarii si certificatul de inregistrare fiscala, in cazul persoanelor juridice care nu au calitatea de comerciant;
    c) imputernicirea data reprezentantului desemnat sa efectueze formalitatile de inregistrare, semnata si stampilata;
    d) dovada achitarii tarifului de utilizare a procedurii electronice, potrivit dispozitiilor art. 20 din Legea nr. 161/2003.
    (2) Inregistrarea in Sistemul Electronic National este refuzata, iar daca a fost deja acordata, este suspendata sau revocata, dupa caz, in situatia in care solicitantul, persoana juridica, incalca normele si procedurile de securitate ale Sistemului Electronic National.
    (3) Orice utilizator inregistrat in Sistemul Electronic National are obligatia sa comunice operatorilor Sistemului Electronic National, in termen de 3 zile, orice modificare a datelor sau documentelor prevazute la alin. (1).
    Art. 7
    Tariful anual de utilizare a procedurii electronice pentru obtinerea de servicii puse la dispozitie de "Sistemul e-guvernare" este in cuantum de 460.000 lei si se achita de persoanele prevazute la art. 6 catre Inspectoratul General pentru Comunicatii si Tehnologia Informatiei, operator al Sistemului Electronic National.
    Art. 8
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         p. Ministrul comunicatiilor
                         si tehnologiei informatiei,
                         Armeanu Cezar Manole,
                         secretar de stat

                         Ministrul administratiei si internelor,
                         Ioan Rus

                         Ministru delegat
                         pentru administratia publica,
                         Gabriel Oprea

                         Ministrul muncii,
                         solidaritatii sociale si familiei,
                         Elena Dumitru

                         p. Ministrul finantelor publice,
                         Gheorghe Gherghina,
                         secretar de stat

    ANEXA 1

                                   LISTA
autoritatilor administratiei publice ce au obligatia de a utiliza procedura electronica pentru furnizarea serviciilor si informatiilor publice

________________________________________________________________________________
Nr.     Institutii si autoritati publice            Institutii subordonate
crt.
________________________________________________________________________________
  1. Ministerul Finantelor Publice
  2. Ministerul Muncii, Solidaritatii      2.1. Agentia Nationala pentru
     Sociale si Familiei                        Ocuparea Fortei de Munca
                                           2.2. Casa Nationala de Pensii si Alte
                                                Drepturi de Asigurari Sociale
                                           2.3. Inspectoratul teritorial de
                                                munca
                                           2.4. Autoritatea Nationala pentru
                                                Persoanele cu Handicap
  3. Ministerul Sanatatii                  3.1. Directia de sanatate publica a
                                                judetului
  4. Casa Nationala de Asigurari de
     Sanatate
  5. Corpul Expertilor Contabili si
     Contabililor Autorizati din Romania
  6. Ministerul Educatiei, Cercetarii si
     Tineretului
  7. Ministerul Transporturilor,
     Constructiilor si Turismului
  8. Ministerul Administratiei si
     Internelor
  9. Primaria Municipiului Bucuresti
 10. Ministerul Comunicatiilor si
     Tehnologiei Informatiei
 11. Ministerul Justitiei                  11.1. Oficiul National al Registrului
                                                 Comertului
 12. Autoritatea Nationala de
     Reglementare in Domeniul Gazelor
     Naturale
 13. Ministerul Afacerilor Externe         13.1. Departamentul pentru Comert
                                                 Exterior si Promovare
                                                 Economica - Directia de licente
 14. Regia Autonoma "Monitorul Oficial"
 15. Autoritatea Nationala de Reglementare
     in Comunicatii
 16. Ministerul Apararii Nationale
 17. Ministerul Agriculturii, Padurilor,
     Apelor si Mediului
 18. Ministerul Economiei si Comertului
 19. Agentia Nationala pentru
     Intreprinderi Mici si Mijlocii si
     Cooperatie
 20. Ministerul Integrarii Europene
 21. Prefecturi
 22. Consiliile judetene
 23. Consiliul General al Municipiului
     Bucuresti
 24. Consiliile locale municipale
 25. Consiliile locale orasenesti
 26. Primariile de sector
________________________________________________________________________________

    ANEXA 2

                                LISTA
serviciilor publice furnizate prin procedura electronica prin intermediul Sistemului Electronic National

_______________________________________________________________________________
Nr.        Serviciul public furnizat                Autoritatea publica
crt.
_______________________________________________________________________________
  1. Declaratie privind evidenta nominala  Ministerul Muncii, Solidaritatii
     a asiguratilor si a obligatiilor de   Sociale si Familiei - Agentia
     plata catre bugetul asigurarilor      Nationala pentru Ocuparea Fortei de
     sociale de stat si bugetul            Munca*)
     asigurarilor pentru somaj
  2. Declaratie privind evidenta nominala  Ministerul Muncii, Solidaritatii
     a asiguratilor si a obligatiilor de   Sociale si Familiei - Casa Nationala
     plata catre bugetul asigurarilor      de Pensii si Alte Drepturi de
     sociale de stat                       Asigurari Sociale*)
  3. Declaratie privind obligatiile de     Ministerul Finantelor Publice*)
     plata la bugetul de stat
  4. Decont privind taxa pe valoarea       Ministerul Finantelor Publice*)
     adaugata
  5. Depunerea situatiei financiare a      Ministerul Finantelor Publice*)
     agentilor economici
  6. Declaratie privind impozitul pe       Ministerul Finantelor Publice*)
     profit
  7. Colectarea de date statistice de      Institutul National de Statistica
     catre Institutul National de
     Statistica
_______________________________________________________________________________
    *) Pentru contribuabilii aflati in evidenta Directiei generale de administrare a marilor contribuabili din municipiul Bucuresti si judetul Ilfov.

    ANEXA 3

                                   LISTA
formularelor furnizate prin procedura electronica prin intermediul Sistemului Electronic National

    1. Ministerul Finantelor Publice
    1.1. Cerere de eliberare a unui certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice - cod M.F. 14.13.25.99/a
    1.2. Cerere de eliberare a unui certificat fiscal - cod 14.13.25.99
    1.3. Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane juridice, asociatii familiale si asociatii fara personalitate juridica (010) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/1
    1.4. Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane fizice romane cu domiciliul in Romania (020) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/2
    1.5. Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru persoane fizice straine si persoane fizice romane fara domiciliu in Romania (030) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/3
    1.6. Declaratie de inregistrare fiscala/Declaratie de mentiuni pentru institutii publice (040) - cod M.F.P. 14.13.01.10.11/4
    1.7. Cerere de eliberare a certificatului de cazier fiscal - cod 14.13.25.15/1
    1.8. Cerere de rectificare a datelor inscrise in cazierul fiscal - cod 14.13.25.15/2
    1.9. Declaratie privind obligatiile de plata la bugetul de stat, cod 14.13.01.01
    1.10. Decont privind accizele, cod 14.13.01.03
    1.11. Decont privind taxa pe valoarea adaugata, cod 14.13.01.02
    1.12. Decont privind impozitul la titeiul si la gazele naturale din productia interna, cod 14.13.01.05
    1.13. Declaratie privind impozitul pe venitul din activitati de expertiza contabila, tehnica judiciara si extrajudiciara, cod 14.13.01.13.3i
    1.14. Declaratie privind taxa de dezvoltare cuprinsa in tariful energiei electrice si termice, cod 14.13.01.14
    1.15. Situatia principalilor indicatori economico-financiari realizati din activitatea de exploatare a jocurilor de noroc, cod 14.13.08.14
    1.16. Declaratie rectificativa, cod 14.13.01.00/R

    2. Ministerul Muncii, Solidaritatii Sociale si Familiei
    2.1. Formulare generale
    2.1.1. Cerere de alocatie de stat pentru copil
    2.1.2. Cerere de alocatie suplimentara pentru familiile cu copii
    2.2. Agentia Nationala pentru Ocuparea Fortei de Munca
    2.2.1. Cerere de repartitie
    2.2.2. Cerere pentru acordarea indemnizatiei de somaj
    2.2.3. Certificat privind stagiul de cotizare
    2.2.4. Contract de asigurare pentru somaj
    2.2.5. Contract de prestari de servicii pentru masuri destinate stimularii ocuparii fortei de munca
    2.2.6. Declaratie de contributie la fondul de somaj a angajatorului
    2.2.7. Declaratie individuala de contributie la fondul de somaj
    2.2.8. Declaratie privind evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj
    2.2.9. Fisa pentru inregistrarea persoanei in cautarea unui loc de munca
    2.2.10. Instiintare privind salariatii care urmeaza sa primeasca preaviz in vederea acordarii serviciilor de preconcediere
    2.3. Casa Nationala de Pensii si Alte Drepturi de Asigurari Sociale
    2.3.1. Cerere pentru acordarea pensiei de invaliditate
    2.3.2. Cerere pentru acordarea pensiei de urmas
    2.3.3. Cerere-tip privind solicitarea drepturilor de asigurari sociale, altele decat pensiile
    2.3.4. Contract de asigurare sociala
    2.3.5. Declaratie de asigurare conform art. 6 alin. (2) din Legea nr. 19/2000, cu modificarile ulterioare
    2.3.6. Declaratie privind evidenta nominala a asiguratilor si a obligatiilor de plata catre bugetul asigurarilor sociale de stat
    2.4. Inspectoratul teritorial de munca
    2.4.1. Cerere pentru inscrierea la un curs de perfectionare organizat de catre inspectoratele teritoriale de munca
    2.4.2. Cerere privind eliberarea autorizatiei de functionare din punct de vedere al protectiei muncii, conform Ordinului ministrului muncii si solidaritatii sociale nr. 657/2001
    2.4.3. Model de contract individual de munca
    2.4.4. Declaratie pe propria raspundere privind respectarea legislatiei de protectia muncii, conform Ordinului ministrului muncii si solidaritatii sociale nr. 657/2001
    2.4.5. Model de nota de lichidare
    2.5. Autoritatea Nationala pentru Persoanele cu Handicap
    2.5.1. Cerere de finantare

    3. Ministerul Sanatatii
    3.1. Formulare generale
    3.1.1. Declaratie referitoare la conditiile igienico-sanitare
    3.1.2. Fisa de consultatii medicale tip a(b) pentru conducatorii de autovehicule
    3.1.3. Fisa de solicitare a examenului medical la angajare
    3.1.4. Referat de evaluare pentru avizare sanitara
    3.2. Directia de sanatate publica a judetului
    3.2.1. Contract de comodat

    4. Casa Nationala de Asigurari de Sanatate
    4.1. Declaratie privind obligatiile de constituire si plata fondului de asigurari sociale de sanatate datorate de alte persoane decat cele care desfasoara activitate in baza unui contract individual de munca si/sau a unei conventii (perioada/an)

    5. Corpul Expertilor Contabili si Contabililor Autorizati din Romania
    5.1. Cerere de inscriere la examenul de admitere in vederea obtinerii calitatii de expert contabil/contabil autorizat cu studii medii/cu studii superioare
    5.2. Cerere pentru dobandirea calitatii de membru provizoriu al Camerei Auditorilor din Romania
    5.3. Fisa pentru persoane fizice
    5.4. Fisa pentru societati comerciale

    6. Ministerul Educatiei, Cercetarii si Tineretului
    6.1. Certificat de echivalare a examenului de capacitate
    6.2. Cerere pentru acordarea rentei viagere

    7. Ministerul Transporturilor, Constructiilor si Turismului
    7.1. Autorizatie de functionare a laboratorului de examinare psihologica
    7.2. Cerere de autorizare pentru efectuarea de constructii in zona libera
    7.3. Aprobarea schimbarii seriei de motor
    7.4. Aprobarea schimbarii seriei de sasiu
    7.5. Cerere de eliberare a atestatului pentru practicarea activitatii de taximetrie in municipiul Bucuresti

    8. Ministerul Administratiei si Internelor
    8.1. Cerere pentru eliberarea actului de identitate
    8.2. Cerere pentru anuntarea resedintei
    8.3. Cerere pentru eliberarea unui nou pasaport
    8.4. Cerere pentru prelungirea valabilitatii pasaportului
    8.5. Cerere pentru eliberarea unui nou pasaport in caz de furt, pierdere, deteriorare
    8.6. Cerere pentru includerea copiilor sub 14 ani in pasaport
    8.7. Cerere pentru dobandirea statutului de cetatean roman cu domiciliul in strainatate
    8.8. Cerere pentru stabilirea domiciliului in Romania
    8.9. Cerere pentru emiterea pasaportului si stabilirea domiciliului in strainatate a minorilor, cetateni romani adoptati de cetateni straini
    8.10. Cerere pentru clarificarea statutului juridic fata de statul roman
    8.11. Cerere pentru prelungirea dreptului de sedere temporara
    8.12. Cerere pentru reintregirea familiei
    8.13. Cerere pentru aprobarea stabilirii domiciliului in Romania a cetatenilor straini
    8.14. Cerere pentru eliberarea permisului de sedere permanenta
    8.15. Cerere pentru preschimbarea permisului de conducere
    8.16. Cerere de eliberare a unei noi autorizatii de circulatie provizorie
    8.17. Cerere de inmatriculare a autovehiculului
    8.18. Cerere pentru preschimbarea certificatului de inmatriculare
    8.19. Cerere pentru obtinerea unui duplicat al certificatului de inmatriculare
    8.20. Contract de vanzare-cumparare pentru un vehicul folosit
    8.21. Cerere de radiere a autovehiculului
    8.22. Delegatie pentru reprezentare in vederea radierii/inmatricularii auto (persoana juridica)
    8.23. Fisa de inmatriculare a vehiculului
    8.24. Fisa de scolarizare pentru conducerea autovehiculelor
    8.25. Fisa detinatorului permisului de conducere
    8.26. Cerere pentru eliberarea pasaportului pentru persoana fara cetatenie cu domiciliul in Romania
    8.27. Cerere de eliberare a unui certificat de cazier judiciar
    8.28. Cerere de acordare a statutului de refugiat
    8.29. Cerere de eliberare/prelungire a documentului temporar de identitate pentru solicitantii statutului de refugiat
    8.30. Cerere de eliberare/prelungire a documentului de calatorie pentru strainii care au primit o forma de protectie in Romania
    8.31. Cerere pentru acordarea ajutorului material temporar pentru solicitantii statutului de refugiat
    8.32. Cerere de eliberare/prelungire a documentului de identitate pentru refugiati si pentru persoanele carora li s-a acordat protectie umanitara conditionata
    8.33. Cerere pentru acordarea ajutorului rambursabil pentru refugiati
    8.34. Angajament pentru rambursarea ajutorului
    8.35. Cerere de participare in programul de integrare socioprofesionala pentru strainii care au primit statutul de refugiat

    9. Primaria Municipiului Bucuresti
    9.1. Cerere pentru eliberarea certificatului de urbanism
    9.2. Cerere pentru eliberarea autorizatiei de construire/desfiintare
    9.3. Cerere de delegare
    9.4. Cerere pentru acordarea ajutorului pentru incalzirea locuintei
    9.5. Cerere pentru acordarea indemnizatiei de nastere
    9.6. Declaratie privind achitarea taxei de regularizare

    10. Ministerul Comunicatiilor si Tehnologiei Informatiei
    10.1. Cerere de eliberare a avizului tehnic
    10.2. Cerere de eliberare a licentei de emisie pentru difuzarea serviciilor de programe audiovizuale
    10.3. Cerere de eliberare/modificare a autorizatiei tehnice de functionare pentru statii de emisie/retele de telecomunicatii utilizate pentru difuzarea sau retransmiterea serviciilor de programe audiovizuale
    10.4. Model de cerere de informatii - cerere-tip
    10.5. Model de reclamatie administrativa I
    10.6. Model de reclamatie administrativa II
    10.7. Cerere de eliberare a avizului pentru Internet banking

    11. Ministerul Justitiei
    11.1. Oficiul National al Registrului Comertului
    11.1.1. Cerere de autorizare sedii secundare/obiective si/sau activitati, reluare procedura, revizuire/reinnoire aviz/autorizatie si/sau acord
    11.1.2. Cerere de depunere a bilantului
    11.1.3. Cerere de depunere si/sau mentionare de acte
    11.1.4. Cerere de indreptare a erorilor materiale - Declaratie de mentiuni
    11.1.5. Cerere de inregistrare, de inregistrare a modificarii actului constitutiv, de autorizare a functionarii
    11.1.6. Cerere de preschimbare
    11.1.7. Cerere de radiere. Declaratie de mentiuni
    11.1.8. Cerere de verificare disponibilitate si/sau rezervare emblema
    11.1.9. Cerere de verificare disponibilitate si/sau rezervare firma
    11.1.10. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere al prevenirii si stingerii incendiilor - model 1
    11.1.11. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere al prevenirii si stingerii incendiilor - model 2
    11.1.12. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere al protectiei muncii - model 1
    11.1.13. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere al protectiei muncii - model 2
    11.1.14. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere sanitar veterinar - model 1
    11.1.15. Declaratie pe propria raspundere - din punct de vedere sanitar veterinar - model 2
    11.1.16. Declaratie pe propria raspundere - privind respectarea legislatiei de protectia mediului - model 1
    11.1.17. Declaratie pe propria raspundere - privind respectarea legislatiei de protectia mediului - model 2
    11.1.18. Declaratie pe propria raspundere - privind respectarea legislatiei de protectia mediului - model 3
    11.1.19. Declaratie pe propria raspundere - referitoare la conditiile igienico-sanitare - model 1
    11.1.20. Declaratie pe propria raspundere - referitoare la conditiile igienico-sanitare - model 2
    11.1.21. Declaratie pe propria raspundere
    11.1.22. Fisa de prezentare a activitatilor cu impact redus sau semnificativ asupra mediului
    11.1.23. Fisa de prezentare a sediului si domeniului de activitate
    11.1.24. Memoriu tehnic veterinar
    11.1.25. Optiuni de comunicare
    11.1.26. Specimen de semnaturi

    12. Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Gazelor Naturale
    12.1. Cerere pentru acordarea autorizatiei societatii comerciale care desfasoara activitati de proiectare si executie in sectorul gazelor naturale

    13. Ministerul Afacerilor Externe
    13.1. Departamentul pentru Comert Exterior si Promovare Economica - Directia de licente
    13.1.1. Cerere pentru licenta de export
    13.1.2. Cerere pentru licenta de import

    14. Regia Autonoma "Monitorul Oficial"
    14.1. Aprobarea publicarii pierderii/furtului certificatului de inmatriculare a autovehiculului - persoana fizica
    14.2. Aprobarea publicarii pierderii/furtului certificatului de inmatriculare a autovehiculului - persoana juridica
    14.3. Aprobarea publicarii pierderii/furtului permisului de conducere

    15. Autoritatea Nationala de Reglementare in Comunicatii
    15.1. Cerere de acordare a licentei individuale privind furnizarea de servicii postale incluse in sfera serviciului universal
    15.2. Cerere de inscriere a modificarilor privind furnizarea serviciilor postale
    15.3. Certificat-tip de atestare a dreptului de furnizare de servicii postale pe baza regimului de autorizare generala
    15.4. Notificare privind furnizarea de servicii postale pe baza regimului de autorizare generala
    15.5. Notificare privind furnizarea retelelor si serviciilor de comunicatii electronice



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1085/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1085 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 770 1966
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Raport 1937 2021
    Bună ziua, Știți că există o modalitate prin care puteți câștiga bani fără contact de stres (THOMAS FREDDIE) pentru un [CARD ATM] gol astăzi și să fiți printre norocoșii care beneficiază de aceste carduri. Acest card ATM gol PROGRAMAT este capabil să pirateze orice bancomat de oriunde în lume. Mi-am luat cardul de master de la un Hacker bun de pe internet, cu acest card ATM pot colecta 50.000,00 EUR în fiecare zi prin contacte: thomasunlimitedhackers@gmail.com Am fost foarte sărac, dar acest card m-a făcut bogat și fericit. Dacă doriți să beneficiați de această oportunitate de a deveni bogat și de a vă stabili afacerea, atunci aplicați pentru acest card Master, sunt atât de fericit pentru că l-am primit săptămâna trecută și am l-au folosit pentru a obține 277.000,00 EURO de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED Hackers oferă cardul doar pentru a-i ajuta pe cei săraci și nevoiași și OFERĂ ȘI ASISTENȚĂ FINANCIARĂ. obține-l pe al tău de la THOMAS FREDDIE UNLIMITED HACKERS astăzi. Vă rugăm să-i contactați prin e-mail thomasunlimitedhackers@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 441 2020
    Do you need Finance? Are you looking for Finance? Are you looking for finance to enlarge your business? We help individuals and companies to obtain finance for business expanding and to setup a new business ranging any amount. Get finance at affordable interest rate of 3%, Do you need this finance for business and to clear your bills? Then send us an email now for more information contact us now via (financialserviceoffer876@gmail.com) whats-App +918929509036 Dr James Eric Finance Pvt Ltd Thanks
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Aveți nevoie de un împrumut de urgență pentru a plăti datoria sau de un împrumut pentru locuință pentru a vă îmbunătăți afacerea? Ai fost refuzat de bănci și alte agenții financiare? Ai nevoie de împrumut sau consolidare ipotecară? Nu mai căuta, pentru că suntem aici pentru a pune în urmă toate problemele tale financiare. Contactați-ne prin e-mail: {novotnyradex@gmail.com Oferim împrumuturi părților interesate la o rată rezonabilă a dobânzii de 3%. Intervalul este de la 5.000,00 EUR la 100.000.000,00 EUR
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Un împrumut financiar rapid și convenabil pe care îl poți folosi pentru orice. Rata scăzută a dobânzii este stabilă pe toată perioada de rambursare a creditului. Datorită gamei largi de împrumuturi financiare oferite, oferim tuturor împrumuturi financiare favorabile de la 50.000 la 100.000.000 CZK, aproape fiecare solicitant din Republica Cehă putând obține acest împrumut. Contract clar și ușor de înțeles, termeni clari ai serviciilor. Puteți folosi banii pentru orice aveți nevoie. Această ofertă este valabilă pentru toată Republica Cehă. Nu ezitați să contactați. E-mail: novotnyradex@gmail.com
ANONIM a comentat Hotărârea 1475 2004
    Hledali jste možnosti financování nákupu nového domu, výstavby, úvěru na nemovitost, refinancování, konsolidace dluhu, osobního nebo obchodního účelu? Vítejte v budoucnosti! Financování je s námi snadné. Kontaktujte nás, protože nabízíme naši finanční službu za nízkou a dostupnou úrokovou sazbu 3% na dlouhou a krátkou dobu úvěru, se 100% zárukou úvěru, zájemce by nás měl kontaktovat ohledně dalších postupů získávání úvěru prostřednictvím: joshuabenloancompany@aol.com
ANONIM a comentat Decretul 139 2005
    Ați căutat opțiuni de finanțare pentru achiziția unei noi case, construcție, împrumut imobiliar, refinanțare, consolidare a datoriilor, scop personal sau de afaceri? Bun venit în viitor! Finanțarea este ușoară cu noi. Contactați-ne, deoarece oferim serviciile noastre financiare la o rată a dobânzii scăzută și accesibilă de 3% pentru împrumuturi pe termen lung și scurt, cu împrumut garantat 100%. Solicitantul interesat ar trebui să ne contacteze pentru proceduri suplimentare de achiziție de împrumut prin: joshuabenloancompany@aol.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1085/2003
Hotărârea 425 2014
Hotărârea 104 2010
privind modificarea alin. (3 1) al art. 3 din Hotararea Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei în exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si în mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic National
Hotărârea 862 2009
privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei în exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si în mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic National
Hotărârea 538 2004
privind modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 1.085/2003 pentru aplicarea unor prevederi ale Legii nr. 161/2003 privind unele masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice, a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea coruptiei, referitoare la implementarea Sistemului Electronic National
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu