HOTARARE Nr.
1173 din 24 septembrie 2008
privind modificarea si
completarea Hotararii Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor privind
organizarea si dezvoltarea carierei functionarilor publici
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 677 din 2 octombrie 2008
In temeiul art. 108 din
Constituţia României, republicată,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Art. I. - Hotărârea Guvernului nr. 611/2008 pentru aprobarea normelor
privind organizarea şi dezvoltarea carierei funcţionarilor publici, publicată
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 530 din 14 iulie 2008, cu modificările ulterioare, se modifică
şi se completează după cum urmează:
1.
Articolul 8 se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„Art. 8. - Funcţiile publice care se vacantează în
cursul anului şi nu au fost
prevăzute în planul de ocupare a funcţiilor publice pot fi ocupate prin
recrutare, promovare, transfer şi redistribuire, în condiţiile legii."
2.
Articolul 16 se modifică şi va avea
următorul cuprins:
„Art. 16. - Organizarea concursului presupune derularea
etapelor cuprinse între solicitarea avizului,
respectiv înştiinţarea Agenţiei, şi asigurarea publicităţii concursului, în
condiţiile legii."
3. La articolul 20,
alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) Condiţiile specifice referitoare la studiile
necesare pentru ocuparea funcţiilor publice vacante din clasele I şi a II-a se stabilesc în conformitate cu
nomenclatoarele domeniilor şi specializărilor din învăţământul universitar de
lungă durată şi scurtă durată, respectiv nomenclatoarele domeniilor de studii
universitare de licenţă şi specializărilor şi programelor de studii din cadrul
acestora."
4. La articolul 21 alineatul
(2), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
,,c) condiţiile de desfăşurare a concursului, respectiv
data până la care se pot depune dosarele de înscriere, data, ora şi locul
organizării probei scrise şi, după caz, şi a probei suplimentare;".
5. La articolul 43,
alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(5) Prevederile art. 25-42 se aplică în mod
corespunzător, cu excepţia termenelor prevăzute la art. 25 alin. (1), art. 38
şi 39, precum şi cu excepţia art. 26 alin. (1), art. 30 şi art. 31 alin.
(3)."
6. La articolul 46,
alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) Se pot prezenta la
următoarea etapă numai candidaţii declaraţi admişi la etapa precedentă."
7. La articolul 52,
alineatul (5) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(5) Membrii comisiei de concurs răspund individual
pentru asigurarea confidenţialităţii subiectelor propuse.
Lista subiectelor propuse de fiecare membru al comisiei de concurs se anexează la raportul final al concursului, cu menţionarea
membrului comisiei de concurs care a propus subiectul."
8. La articolul 57,
alineatul (2) se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„(2) Intrebările şi răspunsurile la interviu se
înregistrează sau se consemnează în anexa la raportul final al concursului,
întocmită de secretarul comisiei de concurs, şi se semnează de membrii acestei
comisii şi de candidat."
9. La articolul 60,
alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 60. - (1) Lucrările scrise, după acordarea
punctajelor finale cu respectarea prevederilor art. 59, se desigilează."
10. La articolul 72,
alineatul (3) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(3) Dispoziţiile art. 44-75 se aplică în mod
corespunzător, cu excepţia art. 45 şi a termenelor prevăzute la art. 49 alin.
(1) şi art. 50 alin. (1)."
11. La articolul 107
alineatul (2), literele c) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
,,c) înaltul funcţionar public, pentru funcţionarii
publici de conducere din subordine sau pentru funcţionarii publici de execuţie,
atunci când aceştia îşi desfăşoară activitatea în cadrul unor compartimente
care nu sunt coordonate de un funcţionar public de conducere, cu excepţia
cazului în care există un raport direct de subordonare cu conducătorul
autorităţii sau instituţiei publice ori adjunctul acestuia;
........................................................................................................................................................................ .....................................................
e) conducătorul autorităţii sau instituţiei publice ori
adjunctul acestuia, pentru funcţionarii publici care sunt în subordinea directă
a acestuia."
12. La articolul 111,
alineatul (2) se modifică şi va avea următorul
cuprins:
„(2) Obiectivele individuale pot fi revizuite
trimestrial sau ori de câte ori intervin modificări în structura organizatorică
a autorităţii sau instituţiei publice. Obiectivele revizuite se vor menţiona în
raportul de evaluare a performanţelor profesionale individuale ale funcţionarului
public."
13. La articolul 125,
alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) Examenul sau concursul se organizează anual, până
la data de 15 august a fiecărui an, de către autoritatea sau instituţia publică
în al cărei stat de funcţii se află funcţiile publice, cu avizul
Agenţiei."
14. La articolul 126, alineatul (2) se modifică şi
va avea următorul cuprins:
„(2) Prevederile art. 21-75 se aplică în mod
corespunzător, cu excepţia art. 21 alin. (2) lit. a) şi d), art. 22, art. 24,
art. 26 alin. (1), art. 30, art. 38, art. 39 alin. (1), art. 43, art. 45, art.
49 şi art. 72."
15. Articolul 127 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 127. - Dosarul de concurs se depune de către
candidaţi în termen de 20 de zile de la data afişării anunţului privind
organizarea examenului sau concursului de promovare şi conţine în mod
obligatoriu:
a) copie de pe carnetul de muncă sau adeverinţa
eliberată de compartimentul de resurse umane în vederea atestării vechimii în
gradul profesional din care se promovează şi a treptei de salarizare;
b) copii de pe rapoartele de evaluare a performanţelor
profesionale individuale din ultimii 2 ani;
c) formularul de înscriere prevăzut în anexa nr.
3."
16. La articolul 142, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„(2) Prevederile art. 16-75 se aplică în mod
corespunzător, cu excepţia art. 17, art. 18, art. 22, art. 26 alin. (2), art.
43, art. 49, art. 60 alin. (3) lit. a), art. 61 alin. (5) lit. a) şi art. 72."
17. La articolul 143, după
litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:
,,f) cazierul administrativ."
18. La articolul 144,
alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 144. - (1) La examenul de promovare în clasă a funcţionarilor publici pot participa funcţionarii publici
încadraţi pe funcţii publice cu nivel de studii inferior, care au absolvit o
formă de învăţământ superior de lungă durată, studii universitare de licenţă
sau o formă de învăţământ superior de scurtă durată, în specialitatea în care
îşi desfăşoară activitatea."
19. Articolul 145 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 145. - Funcţionarii publici prevăzuţi la art. 144
alin. (1) trebuie să prezinte diploma de absolvire sau, după caz, adeverinţa
care să ateste absolvirea unei forme de învăţământ superior de lungă durată, de
scurtă durată sau a studiilor universitare de licenţă, precum şi o cerere de înscriere la
examenul de promovare în clasă, în termen de 5 zile de la data afişării."
20. Articolul 146 se
modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 146. - Examenul se organizează de autoritatea sau
instituţia publică în cadrul căreia funcţionarii publici prevăzuţi la art. 144
alin. (1)îşi desfăşoară activitatea, potrivit regulamentului privind organizarea
şi desfăşurarea examenului de promovare în clasă, aprobat prin ordin al
preşedintelui Agenţiei."
21. La articolul 158, după
alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:
„(2) Prin excepţie de la dispoziţiile art. 125 alin.
(2), promovarea funcţionarilor publici în grad profesional în anul 2008 se face
pe bază de examen sau concurs, în limita funcţiilor publice rezervate
promovării din planul de ocupare a funcţiilor publice şi în limita fondurilor
bugetare aprobate, cu avizul Agenţiei, până la data de 15 decembrie 2008."
22. La articolul 159, după
alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (2), cu următorul cuprins:
„(2) Evaluarea performanţelor profesionale individuale
ale funcţionarilor publici realizată potrivit alin. (1) se face pe baza
criteriilor de performanţă prevăzute în anexa nr. 5 şi fără aplicarea
dispoziţiilor din prezenta hotărâre referitoare la stabilirea indicatorilor de
performanţă."
23. Anexele nr. 1, 2A, 2B,
3 şi 6 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-5, care fac parte integrantă din
prezenta hotărâre.
Art. II. -In termen de
30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri, prin ordin al
preşedintelui Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, se aprobă
regulamentul prevăzut la art. 146 din Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu
modificările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin
prezenta hotărâre, care se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Art. III. - In termen de 30 de zile de la data intrării în vigoare a prezentei hotărâri,
autorităţile şi instituţiile publice sunt obligate să actualizeze fişele de
post ale funcţionarilor publici, în conformitate cu prevederile anexei nr. 1 la
Hotărârea Guvernului nr. 611/2008, cu modificările ulterioare, precum şi cu
modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU
Contrasemnează:
Ministrul internelor şi reformei administrative,
Cristian David
Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor
Publici,
Jozsef Birtalan
p. Ministrul muncii, familiei şi egalităţii de şanse,
Vaier Bindea,
secretar de stat
Ministrul economiei şi finanţelor,
Varujan Vosganian
ANEXA Nr. 1 (Anexa nr. 1 la Hotărârea Guvernului
nr. 611/2008)
Denumirea autorităţii sau instituţiei
publice.....................................................
...................................................................................................................
Direcţia generală..........................................................................................
...................................................................................................................
Direcţia.......................................................................................................
Serviciul......................................................................................................
Biroul/Compartimentul.................................................................................
|
Aprob1)
|
FISA POSTULUI
Nr. ...............................
Informaţii generale privind postul
1. Denumirea
postului.........................................................................................................
2. Nivelul postului .............................................................................................................
3. Scopul principal al postului
...........................................................................................
Condiţii specifice pentru ocuparea postului2)
1. Studii de
specialitate......................................................................................................
2. Perfecţionări (specializări)
.............................................................................................
3. Cunoştinţe de operare/programare pe calculator (necesitate si
nivel)
...........................................................................................................................................
4. Limbi străine3) (necesitate si nivel4) de
cunoaştere).......................................................................................................................................................................................................
5. Abilităţi, calităţi si aptitudini necesare
..........................................................................................................................................................................................................................
6. Cerinţe specifice5)
...........................................................................................................
7. Competenta managerială (cunoştinţe de management, calităţi si
aptitudini manageriale) ...........................................................................................................................................
Atribuţiile postului6): ........................................................................................................
1........................................................................................................................................
2........................................................................................................................................
3........................................................................................................................................
4........................................................................................................................................
5........................................................................................................................................
6........................................................................................................................................
7.......................................................................................................................................
8........................................................................................................................................
9........................................................................................................................................
10......................................................................................................................................
Identificarea funcţiei publice corespunzătoare postului
1. Denumire
....................................................................................................................
2. Clasa
............................................................................................................................
3. Gradul profesional7).....................................................................................................
4. Vechimea în specialitate necesară................................................................................
Sfera relaţională a titularului postului
1. Sfera relaţională internă:
a) Relaţii ierarhice:
- subordonat fată de..........................................................................................................
- superior
pentru................................................................................................................
b) Relaţii funcţionale: .........................................................................................................
c) Relaţii de control:............................................................................................................
d) Relaţii de reprezentare: ..................................................................................................
2. Sfera relaţională externă:
a) cu autorităţi si instituţii publice:......................................................................................
b) cu organizaţii internaţionale: .........................................................................................
c) cu persoane juridice private: ..........................................................................................
3. Limite de competentă8)...................................................................................................
4. Delegarea de atribuţii si
competentă........................................................................................................................................................................................................................
|
1) Se va completa cu
numele şi funcţia conducătorului autorităţii sau instituţiei publice. Se va
semna de către conducătorul autorităţii sau instituţiei publice şi se va
ştampila în mod obligatoriu.
2) Se va completa cu
informaţiile corespunzătoare condiţiilor prevăzute de lege şi stabilite la
nivelul autorităţii sau instituţiei publice pentru ocuparea funcţiei publice
corespunzătoare.
3) Dacă este cazul.
4) Se vor stabili
pentru fiecare dintre criteriile „citit", „scris" şi „vorbit",
după cum urmează: „cunoştinţe de bază", „nivel mediu", „nivel
avansat".
5) De exemplu:
călătorii frecvente, delegări, detaşări, disponibilitate pentru lucru în
program prelungit în anumite condiţii.
6) Se stabilesc pe
baza activităţilor care presupun exercitarea prerogativelor de putere publică,
în concordanţă cu specificul funcţiei publice corespunzătoare postului.
7) Se stabileşte
potrivit prevederilor legale.
8) Reprezintă
libertatea decizională de care beneficiază titularul pentru îndeplinirea
atribuţiilor care îi revin.
Intocmit de9):
|
1. 2. 3. 4.
|
Numele si prenumele..................................................................................................
Funcţia publică de conducere.....................................................................................
Semnătura ..................................................................................................................
Data
întocmirii...........................................................................................................
|
Luat la cunoştinţă de către ocupantul postului
|
1. 2. 3.
|
Numele si
prenumele..................................................................................................
Semnătura ..................................................................................................................
Data ............................................................................................................................
|
Contrasemnează10) :
|
1. 2. 3. 4.
|
Numele si
prenumele..................................................................................................
Funcţia .......................................................................................................................
Semnătura ..................................................................................................................
Data
............................................................................................................................
|
9) Se întocmeşte de
conducătorul compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea titularul
postului.
10) Are calitatea de
contrasemnatar persoana prevăzută la art. 118 alin. (2) din hotărâre.
ANEXA Nr. 2 (Anexa nr. 2A la Hotărârea Guvernului
nr. 611/2008)
FIŞA INDIVIDUALA
pentru membrii comisiei
de concurs sau ai comisiei de soluţionare a contestaţiilor
Funcţia publică sau funcţiile publice pentru care se organizează
concursul1):
1..................................................................................................................................
2.................................................................................................................................
3.................................................................................................................................
|
Numele şi prenumele membrului în comisia de concurs sau comisia
de soluţionare a contestaţiilor:
....................................................................................................................................
|
Informaţii privind selecţia dosarelor2)
|
Data selecţiei dosarelor:
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Rezultatul selecţiei dosarelor3)
|
Motivul respingerii dosarului4)
|
1.............................................................
|
|
|
2.............................................................
|
|
|
3.............................................................
|
|
|
4.............................................................
|
|
|
5.............................................................
|
|
|
Informaţii privind proba scrisă5)
|
Data desfăşurării probei scrise:
|
Numărul lucrării
|
Punctaj la subiectul nr. 1
|
Punctaj la subiectul nr. 2
|
Punctaj la subiectul nr. 3
|
Punctaj la subiectul nr. 4
|
Punctaj la subiectul nr. 5
|
Total
|
1.
|
|
|
|
|
|
|
Numele si prenumele candidatului*):
........................................................................................................................................
|
2.
|
|
|
|
|
|
|
Numele si prenumele candidatului*):...........................................................................................
|
3.
|
|
|
|
|
|
|
Numele si prenumele candidatului*):...........................................................................................
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1) Se vor menţiona:
denumirea funcţiei publice, gradul profesional şi compartimentul din cadrul
autorităţii sau instituţiei publice în care este prevăzut postul.
2) Se va completa la
data prevăzută conform legii pentru realizarea selecţiei dosarelor
candidaţilor.
3) Se va completa cu
„admis", respectiv „respins".
4) Se va completa,
dacă este cazul, pentru fiecare candidat în parte.
5) Se va completa la
data desfăşurării probei scrise, respectiv la data corectării lucrărilor.
*) Se va completa după desigilarea lucrărilor, după ce toţi membrii
comisiei au acordat notele.
Numărul lucrării
|
Punctaj la subiectul nr. 1
|
Punctaj la subiectul nr. 2
|
Punctaj la subiectul nr. 3
|
Punctaj la subiectul nr. 4
|
Punctaj la subiectul nr. 5
|
Total
|
4.
|
|
|
|
|
|
|
Numele si prenumele candidatului*):.......................................................................................................
|
|
5.
|
|
|
|
|
|
|
Numele si prenumele candidatului*):.......................................................................................................
|
|
Informaţii privind interviul6)
|
Data desfăşurării interviului:
|
Numele si prenumele candidatului:
....................................
|
Planul interviului**)
|
Punctaj acordat
|
Total
|
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
3.
|
|
|
4.
|
|
Numele şi prenumele candidatului:
.....................................
|
Planul interviului**)
|
Punctaj acordat
|
Total
|
1.
|
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
Numele si prenumele candidatului:
………………………..
|
Planul interviului**)
|
Punctaj acordat
|
Total
|
1.
|
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
Numele si prenumele candidatului:
……………………….
|
Planul interviului**)
|
Punctaj acordat
|
Total
|
1.
|
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
Numele si prenumele candidatului:
……………………….
|
Planul interviului**)
|
Punctaj acordat
|
Total
|
1.
|
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
|
Semnătura membrului comisiei:
|
6) Se va completa la
data desfăşurării interviului.
*) Se va completa
după desigilarea lucrărilor, după ce toţi membrii comisiei au acordat notele.
**) Va fi acelaşi
pentru toţi candidaţii la ocuparea aceleiaşi funcţii publice.
ANEXA Nr. 3 (Anexa nr. 2B la Hotărârea Guvernului
nr. 611/2008)
RAPORTUL FINAL AL CONCURSULUI 7)
Funcţia publică sau funcţiile publice pentru care se organizează
concursul8):
1.........................................................................................................................
2.........................................................................................................................
3.........................................................................................................................
|
Informaţii privind selecţia dosarelor
|
Data selecţiei dosarelor:
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Rezultatul selecţiei dosarelor
|
Motivul respingerii dosarului
|
1...........................................
|
|
|
2...........................................
|
|
|
3...........................................
|
|
|
4...........................................
|
|
|
5...........................................
|
|
|
Observaţii formulate de către membrii comisiei:
|
Informaţii privind proba scrisă
|
Data şi ora desfăşurării probei scrise:
|
Probleme intervenite pe durata desfăşurării probei scrise:
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Punctajul final al probei scrise
|
Rezultatul***)
|
1..............................................
|
|
|
2..............................................
|
|
|
3..............................................
|
|
|
4..............................................
|
|
|
5..............................................
|
|
|
Informaţii privind interviul
|
Data şi ora desfăşurării interviului:
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Punctajul final al interviului
|
Rezultatul***)
|
1..............................................
|
|
|
2..............................................
|
|
|
3..............................................
|
|
|
4..............................................
|
|
|
5..............................................
|
|
|
Rezultatul final al concursului
|
Funcţia publică:
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Punctajul final al concursului
|
Rezultatul***)
|
1................................................
|
|
|
2................................................
|
|
|
3................................................
|
|
|
Funcţia publică:
|
Numele şi prenumele candidatului
|
Punctajul final al concursului
|
Rezultatul***)
|
1................................................
|
|
|
2................................................
|
|
|
3................................................
|
|
|
Comisia de concurs:
|
Semnătura
|
1..........................................................................
|
|
2..........................................................................
|
|
3..........................................................................
|
|
4..........................................................................
|
|
5..........................................................................
|
|
Secretarul comisiei: .................................................................................................
Semnătura:
|
7) Se va completa de
către secretarul comisiei de concurs.
8) Se vor menţiona: denumirea funcţiei publice, gradul profesional şi
compartimentul din cadrul autorităţii sau instituţiei publice în care este
prevăzut postul.
***) Se va completa cu menţiunea „admis",
respectiv „respins".
ANEXA Nr. 4 (Anexa nr. 3 la Hotărârea Guvernului nr. 611/2008)
FORMULAR DE ÎNSCRIERE
Autoritatea sau instituţia
publică:....................................
Funcţia publică
solicitată:.....................................................................................................
|
Numele si
prenumele:...........................................................................................................
Adresa:...............................................................................................................................
Telefon:................................................................................................................................
|
Studii generale şi de specialitate
Studii medii liceale sau postliceale
|
Instituţia
|
Perioada
|
Diploma obţinută
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Studii superioare de scurtă durată
|
|
|
Instituţia
|
Perioada
|
Diploma obţinută
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Studii superioare de lungă durată
|
|
|
Instituţia
|
Perioada
|
Diploma obţinută
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Studii postuniversitare, masterat şi doctorat
|
|
|
Instituţia
|
Perioada
|
Diploma obţinută
|
|
|
|
|
|
|
Alte tipuri de studii
|
|
|
Instituţia
|
Perioada
|
Diploma obţinută
|
|
|
|
|
|
|
Limbi străine1)
|
|
|
Limba
|
Scris
|
Citit
|
Vorbit
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cunoştinţe operare calculator
.......................................................................................................................................
|
Cariera profesională
|
|
|
Perioada
|
Institutia/firma
|
Funcţia
|
Principalele responsabilităţi
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Detalii despre ultimul loc de muncă2):
1.....................................................................................................................................
2......................................................................................................................................
|
Persoane de contact pentru recomandări3):
1......................................................................................................................................
2......................................................................................................................................
3......................................................................................................................................
|
Declar pe propria răspundere, cunoscând prevederile
art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, că datele
furnizate în acest formular sunt adevărate.
Data..........................
Semnătura.................
1) Se vor trece
calificativele „cunoştinţe de bază", „bine" sau „foarte bine".
2) Se vor menţiona
calificativele acordate la evaluarea performanţelor profesionale în ultimii 2
ani, dacă este cazul.
3) Vor fi menţionate
numele şi prenumele, locul de muncă, funcţia şi numărul de telefon.
ANEXA Nr. 5 (Anexa nr. 6 la Hotărârea Guvernului
nr. 611/2008)
RAPORT DE EVALUARE
a performanţelor profesionale individuale ale
funcţionarilor publici
Numele si prenumele funcţionarului public
evaluat:....................................................
Funcţia publică:............................................................................................................
Treapta de
salarizare:...................................................................................................
Data ultimei promovări:...............................................................................................
|
Numele si prenumele
evaluatorului:............................................................................
Funcţia:........................................................................................................................
|
Perioada evaluată: de la...................la...................
|
Programe de formare la care funcţionarul public evaluat a
participat în perioada evaluată:
1.................................................
2.................................................
3.................................................
|
Obiective în perioada evaluată
|
% din timp
|
Indicatori de performanţă
|
Realizat (pondere) %
|
Nota
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
Obiective revizuite în perioada
evaluată
|
% din timp
|
Indicatori de performanţă
|
Realizat (pondere) %
|
Nota
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor
|
|
Criteriile de performanţă utilizate în
evaluare
|
Nota
|
Comentarii
|
1.
|
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
|
6.
|
|
|
|
|
7.
|
|
|
|
|
8.
|
|
|
|
|
9.
|
|
|
|
|
10.
|
|
|
|
|
Nota pentru îndeplinirea criteriilor
de performanţă
|
|
Nota finală a evaluării:
(Nota finală pentru îndeplinirea obiectivelor + Nota pentru
îndeplinirea criteriilor de performanţă)/2
Calificativul evaluării:
|
Rezultate deosebite:
1.................................................
2.................................................
3.................................................
Dificultăţi obiective întâmpinate în perioada evaluată:
1.................................................
2.................................................
3.................................................
Alte observaţii:
1................................................
2.................................................
3.................................................
|
Obiective pentru următoarea perioadă pentru care se va face
evaluarea:
|
Obiectivul
|
% din timp
|
Indicatori de performanţă
|
Termen de realizare
|
1.
|
|
|
|
2.
|
|
|
|
3.
|
|
|
|
4.
|
|
|
|
5.
|
|
|
|
Programe de instruire recomandate a fi urmate în următoarea
perioadă pentru care se va face evaluarea:
1.................................................
2.................................................
3.................................................
|
Comentariile funcţionarului public evaluat:
|
Numele si prenumele funcţionarului public
evaluat..........................................................
Funcţia:................................................
Semnătura funcţionarului public
evaluat:....................................................................
Data:................................................
|
Numele si prenumele
evaluatorului:...............................................
Funcţia:................................................
Semnătura
evaluatorului:................................................................
Data:...............................................
|
Observaţiile sau comentariile persoanei care contrasemnează:
|
Numele si prenumele persoanei care
contrasemnează:............................................
Funcţia:................................................
Semnătura persoanei care
contrasemnează:................................................
Data:................................................
|