HOTARARE Nr. 1345 din 27 noiembrie 2002
pentru stabilirea modelului si continutului cererii de inregistrare si ale
certificatului de inregistrare a comerciantului
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 903 din 12 decembrie 2002
In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 3 alin. (13) din Ordonanta
de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitati
administrative pentru inregistrarea si autorizarea functionarii comerciantilor,
republicata, cu modificarile ulterioare,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
Se aproba modelul si continutul cererii de inregistrare a comerciantului,
prevazute in anexa nr. 1.
Art. 2
Se aproba modelul si continutul certificatului de inregistrare a
comerciantului, inclusiv ale anexei la acesta, prevazute in anexa nr. 2.
Art. 3
Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
Art. 4
Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea
Guvernului nr. 572/2002 pentru stabilirea modelului si continutului cererii de
inregistrare si ale certificatului de inregistrare a comerciantului, publicata
in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 413 din 14 iunie 2002.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
Ministrul justitiei,
Rodica Mihaela Stanoiu
p. Ministrul finantelor publice,
Enache Jiru,
secretar de stat
ANEXA 1*)
*) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.
______________________________________________________________________________
| MINISTERUL JUSTITIEI | CERERE |
|
| | _ |
|
| OFICIUL NATIONAL AL | - de inregistrare |_| |
|
|REGISTRULUI COMERTULUI| - de inregistrare a _ | Nr. de intrare ........
|
| ____________________ | modificarii actului |_| |
|
| OFICIUL REGISTRULUI | constitutiv |
|
|COMERTULUI DE PE LANGA| - de autorizare a _ |
|
| TRIBUNALUL | functionarii |_| | Data: .................
|
| | __________________________ |
|
| ................. | Cod unic de | |
| | inregistrare ............. |
|
|______________________|____________________________|__________________________|
______________________________________________________________________________
| Acest document constituie cerere de inregistrare in REGISTRUL COMERTULUI si
|
| la organul fiscal competent, cerere de luare in evidenta la Directia de
|
| Munca si Solidaritate Sociala, la Casa de Asigurari de Sanatate, la Casa de
|
| Pensii si la Agentia pentru Ocuparea Fortei de Munca, precum si cerere de
|
| autorizare a functionarii comerciantului.
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Firma .....................................................................,
|
| .........., numar de ordine in registrul comertului .......................,
|
| cu sediul in: localitatea .................., str.*1) .....................,
|
| nr. ........., bloc ........., scara ........., etaj ......., ap. .........,
|
| judet/sector .................., cod postal ........, casuta postala ......,
|
| telefon*2) ............, ..............., fax*2) ............, ............,
|
| e-mail ..........................., web site ............................. .
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Referitor AUTORIZARE CONSTITUIRE/INREGISTRARE
|
|
|
| Domnule Judecator Delegat/Director, |
|
|
| Subsemnat(ul/a)*3) .........................., domiciliat in ..............,
|
| str.*1) .............................., nr. ....., bloc. ......, scara. ...,
|
| etaj ......., ap. ........, judet/sector ....., telefon*2) ................,
|
| act identitate ...................., seria ........, nr. ..................,
|
|
|
| CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, eliberat de ........., la data ...........,
|
| in calitate de*4) ...................., reprezentat de*5) .................,
|
| prin*6) ...................................................................,
|
| in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, republicata si modificata,
|
| si/sau ale Legii nr. 31/1990, republicata,
|
| va rog ca prin incheierea/rezolutia ce o veti pronunta sa dispuneti:
|
| _ |
| |_| autorizarea constituirii si/sau inmatricularea in registrul comertului
|
| _
|
| |_| inregistrarea in registrul comertului a mentiunilor referitoare la:
|
| ........................................................................
|
| ........................................................................
|
| ........................................................................
|
| Solicit judecarea cererii si in lipsa mea, conform art. 242 din Codul
|
| procedura civila, iar in sustinerea cererii, depun actele doveditoare
|
| mentionate pe verso. |
|
|
| Cererea este legal timbrata cu ......................... lei, taxa judiciara
|
| de timbru si ................................. lei, timbru judiciar.
|
| |
| Data: ........................ Semnatura, ....................
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| *7)
|
| In temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990, republicata si modificata, si/sau
|
| art. 199 alin. (2) din Legea nr. 31/1990, republicata, .....................
|
| ............................... judecator delegat si/sau director al Oficiul
|
| Registrului Comertului de pe langa Tribunalul .............................,
|
| examinand inscrisurile depuse in sustinerea cererii si, constatand ca
|
| sunt/nu sunt indeplinite cerintele legale dispune:
|
| ............................................................................
|
| ............................................................................
|
|
|
| Judecator delegat/Director,
|
| Referent grefier*8), |
| Data: ......................
|
|______________________________________________________________________________|
Nota:
*1) Se completeaza, dupa caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Intr., Aleea, Prelungirea,
Comuna etc.;
*2) Se completeaza cu prefix - numar;
*3) Se completeaza cu datele de identificare ale
comerciantului/fondatorului/administratorului;
*4) Se completeaza cu calitatea pe care solicitantul o detine (comerciant,
asociat, fondator, administrator);
*5) Se completeaza cu numele si prenumele imputernicitului mandatat de
comerciant, asociat, fondator, administrator;
*6) Se completeaza cu denumirea actului (procura, delegatie avocatiala,
delegatie de serviciu), nr., data, organul emitent;
*7) Se consemneaza rezultatul deliberarii (minuta);
*8) Se completeaza cu numele, prenumele si semnatura.
cod 11-10-107
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ............. data: ............
______________________________________________________________________________
| OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU INREGISTRARE
|
|______________________________________________________________________________|
|Nr. | Denumirea actului | Nr. si data actului/Emitent | Nr.
|
|crt.| | |
file|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 1.| Act constitutiv/Act administrativ | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 2.| Act aditional | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 3.| Hotarare adunare generala | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 4.| Declaratii pe propria raspundere | | |
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 5.| Dovada sediu social/sucursala | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 6.| Dovada capital social | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 7.| Imputernicire/Procura | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 8.| Dovada disponibilitate firma | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 9.| Dovada taxa registru | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 10.| Dovada taxa publicare in Monitorul | |
|
| | Oficial al Romaniei | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 11.| Dovada taxa judiciara de timbru | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 12.| Copii acte identitate | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| Si, dupa caz, functie de inregistrarile solicitate, se mentioneaza |
| documentele doveditoare cerute de prevederile legale in vigoare.
|
|______________________________________________________________________________|
| 13.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 14.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 15.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 16.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 17.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 18.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 19.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 20.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| Total file: |
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Persoana de contact desemnata potrivit art. 28 din Legea nr. 26/1990,
|
| republicata*1):
|
|
|
| Nume si prenume: ........................., calitatea*2) ................. .
|
| |
| Adresa: localitatea ............................., str. ...................,
|
| nr. ........, bloc ........, scara ........, etaj ........, ap ............,
|
| judet/sector .........., cod postal .........., casuta postala ............,
|
| telefon ..............., fax ................., e-mail ................... .
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Intocmita intr-un exemplar, pe propria raspundere, cunoscand ca declaratiile
|
| inexacte sunt pedepsite conform legii.
|
|______________________________________________________________________________|
Data: .................... Semnatura, ...................
Nota:
*1) Rubricile din caseta se completeaza numai in cazul in care persoana
difera de semnatarul cererii;
*2) Se completeaza calitatea persoanei (comerciant, asociat, fondator,
administrator).
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ............. data: ............
______________________________________________________________________________
| |
| REFERITOR LA INREGISTRAREA FISCALA DECLAR URMATOARELE:*1)
|
|
|
| I. Referitor la inregistrarea ca platitor de T.V.A. |
|
|
| 1. Venituri estimate in cursul anului fiscal din operatiuni taxabile
|
| si/sau scutite cu drept de deducere*2) ............., din care: |
| a) din operatiuni taxabile*3) ..................
|
| b) din operatiuni scutite cu drept de deducere*4) ..................
|
|
|
| 2. Declarati ca realizati operatiuni taxabile din care
|
| estimati ca veti obtine venituri anuale sub plafonul
|
| de impozitare prevazut de lege, dar doriti sa optati _
|
| pentru plata T.V.A.?*5) |_|
|
|
|
| 3. Realizati in exclusivitate operatiuni care nu dau _
|
| drept de deducere a T.V.A.?*6) |_|
|
| ____________________________________________________________________________
|
|
|
| II. Alte impozite: |
|
|
| 1. Platitor de impozit pe venitul din salarii si pe _
|
| venituri asimilate salariilor*7) |_|
|
| _
|
| 2. Platitor de impozit pe profit:*7) |_|
|
| _
|
| a) plata trimestriala |_|
|
| _
|
| b) plata lunara |_|
|
| _
|
| 3. Platitor de impozit pe veniturile microintreprinderilor*7) |_|
|
| ____________________________________________________________________________
|
| |
| III. Felul sediului pentru platitorii cu statut de sucursala:
|
|
|
| 1. Platitor cu sediul central _ C.U.I al unitatii
|
| in Romania*8) |_| infiintatoare*8) ............
|
| 2. Platitor cu sediul central in _ C.U.I. al reprezentantului
|
| strainatate*9) |_| fiscal*9) ...................
|
|
|
| ____________________________________________________________________________
|
| |
| IV. C.U.I. al unitatii divizate*10) ...................
|
|
|
| ____________________________________________________________________________
|
|
|
| V. Banca*11) ................................ Cont ...................
|
|
|
| ................................ ...................
|
|
|
| ................................ ...................
|
| |
|______________________________________________________________________________|
Nota:
*1) Datele referitoare la inregistrarea fiscala se completeaza numai la
inregistrarea firmei. Mentiunile referitoare la modificarea acestor date, se
declara la organul fiscal competent;
*2) Se estimeaza prin insumarea tuturor veniturilor prognozate a se obtine
in cursul anului fiscal din operatiuni taxabile si/sau scutite cu drept de
deducere, conform obiectului de activitate;
*3) Se estimeaza veniturile prognozate a se obtine in cursul anului fiscal
din operatiuni taxabile;
*4) Se estimeaza veniturile prognozate a se obtine in cursul anului fiscal
din operatiuni scutite cu drept de deducere;
*5) Se marcheaza cu X doar de catre platitorii care realizeaza venituri
anuale din operatiuni taxabile sub plafonul prevazut de lege si opteaza pentru
plata T.V.A.;
*6) Se marcheaza cu X de catre platitorii care realizeaza venituri exclusiv
din operatiuni care nu dau drept de deducere a T.V.A.;
*7) Se marcheaza cu X de catre platitorii care, conform legilor in vigoare,
sunt platitori de impozitul respectiv;
*8) Se completeaza numai de catre platitorii cu statut de sucursala. Se
marcheaza, dupa caz, cu X felul sediului;
*9) Se completeaza numai in cazul platitorilor cu sediul central in
strainatate care realizeaza pe teritoriul Romaniei operatiuni cuprinse in sfera
de aplicare a T.V.A.;
*10) Se completeaza in cazul in care infiintarea platitorului se face prin
divizare;
*11) Se completeaza numai de platitorii care au cont deschis la banca.
Data: ......................... Semnatura, .................
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ............. data: ............
Referitor AUTORIZAREA FUNCTIONARII
______________________________________________________________________________
| (A)
|
| |
| Subsemnatul ................................, declar pe propria raspundere
|
| ca, la data prezentei, in spatiul destinat sediului social/sucursalei din
|
| ............................................................................
|
| si/sau secundar din ........................................................
|
| ...........................................................................,
|
| si in afara acestora, nu se desfasoara nici una din activitatile ce
|
| constituie obiectul de activitate al firmei, cuprins in actul constitutiv
|
| respectiv modificator si ma angajez, ca inainte de inceperea activitatii, sa
|
| solicit, prin Biroul unic, obtinerea autorizatiei(ilor) de functionare
|
| (conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001, republicata si
|
| modificata).
|
| |
| Data: ......................... Semnatura, .................
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| (B) |
| _
|
| SEDII SI/SAU ACTIVITATI PENTRU de prevenire si stingerea incendiilor |_|
|
| CARE SOLICIT AUTORIZATIA: _
|
| _ sanitara-veterinara emisa de*1) ...... |_|
|
| sanitara emisa de*1) ...... |_|
|
| _ de functionare din punct de vedere _
|
| de mediu |_| al protectiei muncii |_|
|
|
|
| __________________________________________________________________________
|
|
|
| > SEDIU SOCIAL Nr. salariati:
................. |
| Adresa: ............................................................
|
|
|
| ............................................................
|
| __________________________________________________________________________
|
| | Clasa | | Autorizata |
|
| | CAEN | Denumire activitate | anterior*2)|
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
| | | | |
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
| | | | |
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
| | | | |
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
| | | | |
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
|
|
| > SEDII SECUNDARE Nr. salariati:
................. |
| __________________________________________________________________________
|
| | Nr. | | Clasa| | Autorizata |
|
| | crt.| Adresa | CAEN | Denumire activitate | anterior*2)|
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| (Continuare pe verso)
|
|______________________________________________________________________________|
Nota:
(A) Se completeaza si se semneaza numai de catre
comerciant/asociat/fondator/administrator, in cazul in care la sediul social
si/sau secundar nu se desfasoara activitatile cuprinse in obiectul de
activitate al firmei;
(B) Se completeaza numai in cazul in care se solicita obtinerea
autorizatiilor de functionare pentru activitatile care se desfasoara la sediul
social si/sau secundar;
*1) Se completeaza cu numele autoritatii publice emitente;
*2) Se completeaza cu DA in cazul in care, anterior solicitarii,
activitatea a fost autorizata, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.
76/2001, republicata si modificata, la un alt sediu (se depune copie de pe
anexa respectiva la certificatul de inregistrare).
Data: ......................... Semnatura, .................
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ............. data: ............
______________________________________________________________________________
| | Nr. | | Clasa| | Autorizata |
|
| | crt.| Adresa | CAEN | Denumire activitate | anterior*1)|
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| |
| > Activitati proprii de birou pentru societate Nr. salariati:
....... |
| Adresa: ..................................................................
|
| |
| ..................................................................
|
| ________________________________________________________________________
|
| > Activitati desfasurate in afara sediului Nr. salariati:
........ |
| social si a sediilor secundare
|
| __________________________________________________________________________
|
| | Clasa | |
|
| | CAEN | Denumire activitate |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| | | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| | | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| | | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| (C)
|
|
|
| Subsemnatul ...............................................................,
|
| pentru activitatile*2) .....................................................
|
| ...........................................................................,
|
| autorizate anterior la sediul(ile) din .....................................
|
| ............................................................................
|
| ...........................................................................,
|
| declar pe propria raspundere ca la sediul din ..............................
|
| ...........................................................................,
|
| indeplinesc conditiile prevazute de reglementarile legale in vigoare
|
| (conform art. 3 alin. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 76/2001,
|
| republicata si modificata). |
|
|
| Data: ............ Semnatura, .....................
|
|______________________________________________________________________________|
Nota:
(C) Se completeaza si se semneaza de catre
comerciant/asociat/fondator/administrator, numai in cazul in care se solicita
obtinerea autorizatiilor de functionare pentru activitati deja autorizate,
activitati consemnate cu DA in caseta B;
*1) Se completeaza cu DA in cazul in care, anterior solicitarii,
activitatea a fost autorizata, conform Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.
76/2001, republicata si modificata, la un alt sediu (se depune copie de pe anexa
respectiva la certificatul de inregistrare);
*2) Se completeaza cu clasele CAEN la care s-a specificat DA in coloana
"autorizata anterior" din caseta B.
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ....... data: ............
______________________________________________________________________________
| OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBTINEREA AUTORIZATIILOR:
|
|______________________________________________________________________________|
|Nr. | |Nr. si data |Nr.
|
|crt.| Denumirea actului
|actului/Emitent|file|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| A. Autorizatia de prevenire si stingere a incendiilor (P.S.I.)
|
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente: |
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Autorizatia de P.S.I. - in cazul in care a fost | |
|
| | obtinuta anterior | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Dovada depunerii documentatiei de P.S.I. la | |
|
| | brigazile/grupurile de pompieri militari in vederea| |
|
| | obtinerii Autorizatiei de P.S.I. - in cazul in care| |
|
| | aceasta a fost depusa anterior solicitarii de | |
|
| | autorizare a functionarii la Biroul Unic | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Declaratie pe propria raspundere privind | |
|
| | respectarea legislatiei de P.S.I. | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 4.| Documentatia tehnica cuprinzand:
|
|____|_________________________________________________________________________|
| | a) Scenariul de siguranta la foc | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | b) Planul de situatie si Planuri de arhitectura | |
|
| | pentru fiecare nivel al constructiilor sau al| |
|
| | spatiilor supuse autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | c) Avizul proiectantului initial pentru | |
|
| | constructiile existente sau | |
|
| | Raport de expertiza tehnica | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 5.| Dovada achitarii tarifului aferent autorizarii - | |
|
| | pentru obiectivele supuse autorizarii prin evaluare| |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| B. Autorizatia sanitara
|
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente: |
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Declaratie pe propria raspundere privind | |
|
| | respectarea legislatiei in domeniul | |
|
| | igienico-sanitar - pentru activitatile supuse | |
|
| | autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Documentatia de prezentare a activitatii - pentru | |
|
| | activitatile supuse evaluarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Dovada achitarii tarifului aferent autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| C. Autorizatia sanitara veterinara |
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente:
|
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Declaratia pe propria raspundere - pentru | |
|
| | activitatile autorizate in baza acestei declaratii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Documentatie tehnica - pentru obiectivele si | |
|
| | activitatile supuse evaluarii: | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | a) Memoriu tehnic | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | b) Schita tehnica cu fluxul tehnologic al | |
|
| | obiectivului | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | c) Schita de amplasare si proiectare pentru | |
|
| | obiective nou construite | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | d) Contractul incheiat cu Directia Sanitara | |
|
| | Veterinara pentru unitatile de producere, | |
|
| | prelucrare si depozitare a produselor de | |
|
| | origine animala | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Dovada achitarii taxei aferente autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| D. Autorizatia de mediu
|
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente: |
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Autorizatia de mediu valabila sau copia de pe | |
|
| | adresa de solicitarea a acesteia | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Declaratie pe propria raspundere privind | |
|
| | respectarea legislatiei de protectie a mediului - | |
|
| | pentru activitatile cu impact nesemnificativ asupra| |
|
| | mediului | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Fisa tip de prezentare a activitatii - pentru | |
|
| | activitatile cu impact redus sau semnificativ | |
|
| | asupra mediului | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 4.| Planul de situatie si | |
|
| | Planul de incadrare in zona al obiectivului | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 5.| Dovada achitarii taxei si tarifului aferente | |
|
| | autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| E. Autorizatia de functionare din punct de vedere al protectiei muncii
|
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente:
|
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Declaratie pe propria raspundere privind | |
|
| | respectarea legislatiei de protectia muncii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Documente necesare desfasurarii activitatilor cu | |
|
| | substante toxice, explozive, produse de uz | |
|
| | fitosanitar | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Dovada achitarii tarifului aferent autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| Total file:
|
|______________________________________________________________________________|
Data: ................ Semnatura, ..................
ANEXA 2*)
*) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.
ROMANIA OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
MINISTERUL JUSTITIEI
OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
DE PE LANGA TRIBUNALUL ...................
CERTIFICAT DE INREGISTRARE
Firma/Sucursala:
Sediul social:
Activitatea principala:
(descriere, clasa CAEN)
Cod Unic de Inregistrare: din data de:
Director,
Atribut fiscal: din data de:
Nr. de ordine in registrul comertului:
Data emiterii certificatului:
Seria Nr.
ANEXA LA CERTIFICATUL DE INREGISTRARE
COD UNIC DE INREGISTRARE
........................
FIRMA: ..................................................
Sediu social: ...........................................
Sediu secundar/activitate: ..............................
..............................
______________________________________________________________________________
| | | | | |Nume si
prenume|
|Nr. | INSTITUTIA | Concluzia |Nr. si data| Nr. si data| reprezentant,
|
|crt.| | evaluarii |referatului|autorizatiei| semnatura si
|
| | | | | | stampila
|
|____|____________________|___________|___________|____________|_______________|
| 1.| MINISTERUL DE | | | |
|
| | INTERNE | | | |
|
| | | | | |
|
| | Brigada/Grupul de | | | |
|
| | Pompieri Militari | | | |
|
| | .................. | | | |Data:
.........|
|____|____________________|___________|___________|____________|_______________|
| 2.|MINISTERUL SANATATII| | | |
|
| | SI FAMILIEI | | | | |
| | | | | |
|
| |Directia de Sanatate| | | |
|
| | Publica a | | | |
|
| | .................. | | | |Data:
.........|
|____|____________________|___________|___________|____________|_______________|
| 3.| MINISTERUL | | | |
|
| | AGRICULTURII, | | | |
|
| | ALIMENTATIEI SI | | | |
|
| | PADURILOR | | | |
|
| | | | | |
|
| | Agentia Nationala | | | |
|
| |Sanitara Veterinara/| | | |
|
| | Directia Sanitara | | | |
|
| | Veterinara a | | | |
|
| | .................. | | | |Data:
.........|
|____|____________________|___________|___________|____________|_______________|
| 4.| MINISTERUL APELOR | | | |
|
| | SI PROTECTIEI | | | |
|
| | MEDIULUI | | | | |
| | | | | |
|
| | Inspectoratul | | | |
|
| | Judetean de | | | |
|
| | Protectia Mediului | | | |
|
| | ................../| | | |
|
| | Inspectoratul de | | | |
|
| | Protectia Mediului | | | |
|
| | al municipiului | | | |
|
| | Bucuresti | | | |Data:
.........|
|____|____________________|___________|___________|____________|_______________|
| 5.|MINISTERUL MUNCII SI| | | |
|
| | SOLIDARITATII | | | |
|
| |SOCIALE - INSPECTIA | | | |
|
| | MUNCII | | | |
|
| | | | | |
|
| | Inspectoratul | | | |
|
| |Teritorial de Munca | | | |
|
| | al | | | |
|
| | .................. | | | |Data: .........|
|____|____________________|___________|___________|____________|_______________|
ANULARI AUTORIZATII
_________________________________________________________________
|Nr. |Institutia| Tipul, nr. si data| Numele, semnatura si |
|crt.| | documentului |stampila persoanei autorizate|
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
REAUTORIZARI
_________________________________________________________________
|Nr. |Institutia| Tipul, nr. si data| Numele, semnatura si |
|crt.| | documentului |stampila persoanei autorizate|
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|