HOTARARE Nr. 1047 din 28 august 2003
pentru stabilirea modelului si continutului cererii de inregistrare si ale
certificatului de inregistrare in registrul comertului
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 646 din 11 septembrie 2003
In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. 3 alin. (13) din Ordonanta
de urgenta a Guvernului nr. 76/2001 privind simplificarea unor formalitati
administrative pentru inregistrarea si autorizarea functionarii comerciantilor,
republicata, cu modificarile si completarile ulterioare,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
Art. 1
(1) Se aproba modelul si continutul cererii de inregistrare in registrul
comertului, prevazute in anexa nr. 1.
(2) Se aproba modelul si continutul cererii pentru obtinerea autorizarii
functionarii, prevazute in anexa nr. 2.
(3) Se aproba modelul si continutul formularului "Declaratie pe
proprie raspundere", din care rezulta ca la sediul social/secundar nu se
desfasoara activitatile prevazute in obiectul de activitate declarat, prevazute
in anexa nr. 3.
(4) Formularele prevazute la alin. (1) - (3) vor fi utilizate pentru
inregistrarea in registrul comertului a societatilor comerciale, regiilor
autonome, organizatiilor cooperatiste si a grupurilor de interes economic.
(5) Formularul prevazut la alin. (1) va fi utilizat si pentru inregistrarea
in registrul comertului a persoanelor fizice si asociatiilor familiale, in
conditiile prevazute de Legea nr. 507/2002 privind organizarea si desfasurarea
unor activitati economice de catre persoane fizice.
Art. 2
(1) Se aproba modelul si continutul certificatului de inregistrare in
registrul comertului, prevazute in anexa nr. 4.
(2) Se aproba modelul si continutul formularului care devine anexa la
certificatul de inregistrare, prevazute in anexa nr. 5.
Art. 3
Anexele nr. 1 - 5*) fac parte integranta din prezenta hotarare.
------------
*) Anexele nr. 1 - 5 sunt reproduse in facsimil.
Art. 4
Cererea de inregistrare, certificatul de inregistrare, inclusiv anexa la
acesta avand modelul si continutul prevazute in anexele nr. 1 si 2 la Hotararea
Guvernului nr. 1.345/2002 pentru stabilirea modelului si continutului cererii
de inregistrare si ale certificatului de inregistrare a comerciantului, se vor
utiliza de catre oficiile registrului comertului de pe langa tribunale pana la
epuizarea stocului existent la Oficiul National al Registrului Comertului.
Art. 5
Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea
Guvernului nr. 1.345/2002 pentru stabilirea modelului si continutului cererii
de inregistrare si ale certificatului de inregistrare a comerciantului,
publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 903 din 12 decembrie
2002.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
Ministrul justitiei,
Rodica Mihaela Stanoiu
p. Ministrul finantelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat
ANEXA 1
______________________________________________________________________________
| | CERERE |
|
| MINISTERUL JUSTITIEI | _ |
|
| | - de inregistrare |_| | Nr. de intrare ........
|
| OFICIUL REGISTRULUI | - de inregistrare a |
|
|COMERTULUI DE PE LANGA| modificarii actului _ | Data: .................
|
| TRIBUNALUL | constitutiv |_| |
|
| | __________________________ | Urgenta: ..............
|
| ................. | Cod unic de |
|
| | inregistrare ............. |
|
|______________________|____________________________|__________________________|
______________________________________________________________________________
| Acest document constituie cerere de inregistrare in REGISTRUL COMERTULUI
|
| si la organul fiscal competent.
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
|
|
| Domnule Judecator Delegat/Director,
|
|
|
| Subsemnat(ul/a) ............................., domiciliat in ..............,
|
| str.*1) ............................... nr. ....., bloc. ......, scara. ...,
|
| etaj ..., ap. ..., judet/sector .............., telefon*2) ................,
|
| act identitate ...................., seria ........, nr. ..................,
|
| CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, eliberat de ............., la data .......,
|
| in calitate de*3) ...................., conform*4) ........................,
|
| ...........................................................................,
|
| pentru firma ..............................................................,
|
| ...................., numar de ordine in registrul comertului..............,
|
| cu sediul in: localitatea ......................, str.*1) .................,
|
| nr. ......, bloc ......, scara ......, etaj ......, ap. ......, judet/sector
|
| ..........................., cod postal ........., casuta postala .........,
|
| telefon*2) ..............., ..............., fax*2) .........., ...........,
|
| e-mail ..........................., web site .............................,
|
| in temeiul Legii nr. 26/1990, privind registrul comertului, republicata, cu
|
| modificarile si completarile ulterioare si a Legii nr. 161/2003 privind
unele|
| masuri pentru asigurarea transparentei in exercitarea demnitatilor publice,
|
| a functiilor publice si in mediul de afaceri, prevenirea si sanctionarea
|
| coruptiei, va rog ca prin incheierea/rezolutia ce o veti pronunta sa
|
| dispuneti*5):
|
| _ _
|
| |_| autorizarea constituirii |_| inmatricularea in registrul
|
| persoanei juridice comertului
|
| _ |
| |_| inregistrarea in registrul comertului a mentiunilor referitoare la:
|
| ........................................................................
|
| ........................................................................
|
| ........................................................................
|
| Solicit judecarea cererii si in lipsa mea, conform art. 242 din Codul de
|
| procedura civila, iar in sustinerea cererii, depun actele doveditoare |
| mentionate pe verso.
|
| Obiectul cererii este prevazut in*6) ..................................... .
|
| Cererea este legal timbrata cu ............... lei, taxa judiciara de timbru
|
| si .............. lei, timbru judiciar.
|
|
|
| Data: ........................ Semnatura, ....................
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| *7)
|
| In temeiul art. 6 din Legea nr. 26/1990, republicata si modificata, si/sau
|
| art. 174 alin. (2) din Legea nr. 161/2003, .................................
|
| ............................... judecator delegat si/sau director al Oficiul
|
| Registrului Comertului de pe langa Tribunalul .............................,
|
| examinand inscrisurile depuse in sustinerea cererii si, constatand ca
|
| sunt/nu sunt indeplinite cerintele legale dispune:
|
| ............................................................................
|
| .......................................................................... .
|
|
|
| Judecator delegat/Director, |
| Referent grefier*8),
|
| Data: ......................
|
|______________________________________________________________________________|
Nota:
*1) Se completeaza, dupa caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Intr., Aleea,
Prelungirea, Comuna etc.;
*2) Se completeaza cu prefix - numar;
*3) Se completeaza cu calitatea pe care solicitantul o detine (comerciant,
asociat, fondator, administrator, imputernicit);
*4) Se completeaza numai de catre imputernicit cu denumirea actului
(procura, delegatie avocatiala, delegatie de serviciu), nr., data, organul
emitent;
*5) Se marcheaza cu "X" rubrica/rubricile corespunzatoare
solicitarii;
*6) Se completeaza cu denumirea actului (act constitutiv/modificator,
hotarare AGA/membri, act de infiintare), nr., data, emitent;
*7) Se consemneaza rezultatul deliberarii (minuta);
*8) Se completeaza cu numele, prenumele si semnatura.
cod 11-10-113 Pag. 1
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ............. data: ............
______________________________________________________________________________
| |
| OPIS DE DOCUMENTE DEPUSE PENTRU INREGISTRARE
|
|______________________________________________________________________________|
|Nr. | Denumirea actului | Nr. si data actului/Emitent |Nr.
|
|crt.| | |file
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 1.| Act constitutiv/Act administrativ | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 2.| Act aditional | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 3.| Hotarare adunare generala | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 4.| Declaratii pe propria raspundere | | |
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 5.| Dovada sediu social/sucursala | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 6.| Dovada capital social | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 7.| Imputernicire/Procura | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 8.| Dovada disponibilitate firma | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 9.| Dovada taxa registru | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 10.| Dovada taxa publicare in Monitorul | |
|
| | Oficial al Romaniei | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 11.| Dovada taxa judiciara de timbru | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 12.| Copii acte identitate | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| Si, dupa caz, in functie de inregistrarile solicitate, se mentioneaza |
| documentele doveditoare cerute de prevederile legale in vigoare.
|
|______________________________________________________________________________|
| 13.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 14.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 15.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 16.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 17.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 18.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 19.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| 20.| | |
|
|____|_____________________________________|_____________________________|_____|
| Total file: |
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Persoana de contact desemnata potrivit art. 28 din Legea nr. 26/1990,
|
| republicata*1):
|
|
|
| Nume si prenume: ........................., calitatea*2) ................. .
|
| Adresa: localitatea ............................., str. ....................
|
| nr. ........, bloc ........, scara ........, etaj ........, ap. ...........,
|
| judet/sector .........., cod postal .........., casuta postala ............,
|
| telefon ..............., fax ................., e-mail ................... .
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Intocmita intr-un exemplar, pe propria raspundere, cunoscand ca declaratiile
|
| inexacte sunt pedepsite conform legii.
|
|______________________________________________________________________________|
Data: .................... Semnatura, ...............
Nota:
*1) Rubricile din caseta se completeaza numai in cazul in care persoana
difera de semnatarul cererii;
*2) Se completeaza calitatea persoanei (comerciant, asociat, fondator,
administrator).
Pag. 2
CERERE DE INREGISTRARE Nr. intrare: ............. data: ............
______________________________________________________________________________
| |
| REFERITOR LA INREGISTRAREA FISCALA DECLAR URMATOARELE:*1)
|
|
|
| I. Referitor la inregistrarea ca platitor de T.V.A. |
|
|
| 1. Venituri estimate in cursul anului fiscal din operatiuni taxabile
|
| si/sau scutite cu drept de deducere*2) ...................., din care:
|
| a) din operatiuni taxabile*3) ..................
|
| b) din operatiuni scutite cu drept de deducere*4) ..................
|
|
|
| 2. Declarati ca realizati operatiuni taxabile din care
|
| estimati ca veti obtine venituri anuale sub plafonul
|
| de impozitare prevazut de lege, dar doriti sa optati _
|
| pentru plata T.V.A.?*5) |_|
|
|
|
| 3. Realizati in exclusivitate operatiuni care nu dau _
|
| drept de deducere a T.V.A.?*6) |_|
|
| ____________________________________________________________________________
|
|
|
| II. a) Alte impozite: |
|
|
| 1. Platitor de impozit pe venitul din salarii si pe _
|
| venituri asimilate salariilor*7) |_|
|
| _
|
| 2. Platitor de impozit pe profit:*7) |_|
|
| _
|
| a) plata trimestriala |_|
|
| _
|
| b) plata lunara |_|
|
|
|
| 3. Platitor de impozit pe veniturile _
|
| microintreprinderilor*7) |_|
|
| |
| b) Contributii:
|
| _
|
| 1. Contributia de asigurari de sanatate*7) |_|
|
| _
|
| 2. Contributia pentru somaj*7) |_|
|
| _
|
| 3. Contributia de asigurare pentru accidente de munca si |_|
|
| boli profesionale*7)
|
| _
|
| 4. Contributia pentru asigurari sociale*7) |_|
|
| ____________________________________________________________________________
|
| |
| III. Felul sediului pentru platitorii cu statut de sucursala:
|
|
|
| 1. Platitor cu sediul central _ C.U.I. al unitatii |
| in Romania*8) |_| infiintatoare*8) ............
|
| 2. Platitor cu sediul central in _ C.U.I. al reprezentantului
|
| strainatate*9) |_| fiscal*9) ...................
|
| ____________________________________________________________________________
|
|
|
| IV. C.U.I. al unitatii divizate*10) ...................
|
| ____________________________________________________________________________
|
|
|
| V. Banca*11) ................................ Cont ...................
|
| |
| ................................ ...................
|
|
|
| ................................ ...................
|
|
|
|______________________________________________________________________________|
Nota:
*1) Datele referitoare la inregistrarea fiscala se completeaza numai la
inregistrarea firmei. Mentiunile referitoare la modificarea acestor date se
declara la organul fiscal competent;
*2) Se estimeaza prin insumarea tuturor veniturilor prognozate a se obtine
in cursul anului fiscal din operatiuni taxabile si/sau scutite cu drept de
deducere, conform obiectului de activitate;
*3) Se estimeaza veniturile prognozate a se obtine in cursul anului fiscal
din operatiuni taxabile;
*4) Se estimeaza veniturile prognozate a se obtine in cursul anului fiscal
din operatiuni scutite cu drept de deducere;
*5) Se marcheaza cu X doar de catre platitorii care realizeaza venituri
anuale din operatiuni taxabile sub plafonul prevazut de lege si opteaza pentru
plata T.V.A.;
*6) Se marcheaza cu X de catre platitorii care realizeaza venituri exclusiv
din operatiuni care nu dau drept de deducere a T.V.A.;
*7) Se marcheaza cu X de catre platitorii care, conform legilor in vigoare,
sunt platitori de impozitul si/sau contributia respectiva;
*8) Se completeaza numai de catre platitorii cu statut de sucursala. Se
marcheaza, dupa caz, cu X felul sediului;
*9) Se completeaza numai in cazul platitorilor cu sediul central in
strainatate care realizeaza pe teritoriul Romaniei operatiuni cuprinse in sfera
de aplicare a T.V.A.;
*10) Se completeaza in cazul in care infiintarea platitorului se face prin
divizare;
*11) Se completeaza numai de platitorii care au cont deschis la banca.
Data: ..................... Semnatura, .................
Pag. 3
ANEXA 2
______________________________________________________________________________
| | CERERE |
|
| Spre inaintare catre*1): | | OFICIUL REGISTRULUI
|
| | - autorizare functionare | COMERTULUI DE PE
|
| ........................ | sedii/obiective _ | LANGA TRIBUNALUL
|
| | si/sau activitati |_| |
|
| ........................ | - reluare _ | ......................
|
| | procedura |_| |
|
| ........................ | - reinnoire/ _
|________________________|
| | reautorizare |_| |
|
| ........................ | ________________________ | Nr. intrare ..........
|
| | Cod unic de inregistrare |
|
| ........................ | ........................ | Data: ................
|
| | |
|
|__________________________|__________________________|________________________|
______________________________________________________________________________
|
|
| Subsemnat(ul/a) ............................., domiciliat in ..............,
|
| str.*2) ............................... nr. ....., bloc. ......, scara. ...,
|
| etaj ...., ap. ....., judet/sector .............., telefon*3) .............,
|
| act identitate ...................., seria ........, nr. .................., |
| CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, eliberat de ........., la data ...........,
|
| in calitate de*4) ...................., conform*5) .........................
|
| ...........................................................................,
|
| pentru firma ...............................................................
|
| ...................., numar de ordine in registrul comertului .............,
|
| cu sediul in: localitatea ......................, str.*2) .................,
|
| nr. ......, bloc ......, scara ......, etaj ......, ap. ......, judet/sector
|
| ..........................., cod postal ........., casuta postala .........,
|
| telefon*3) ..............., ..............., fax*3) .........., ...........,
|
| e-mail ..........................., web site ..............................,
|
| in temeiul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001, privind
|
| simplificarea unor formalitati administrative pentru inregistrarea si
|
| autorizarea functionarii comerciantilor, republicata, cu modificarile si
|
| completarile ulterioare,
|
|
|
| solicit: |
| _
|
| |_| autorizare functionare sedii/obiective si/sau activitati:
|
| _ |
| |_| reluare procedura solicitata prin cererea nr. ...... din ............
|
| _
|
| |_| reinnoire autorizatie*6)
|
| _ |
| |_| reautorizare*6)
|
|______________________________________________________________________________|
Data: .................... Semnatura, ....................
Nota:
*1) Se completeaza, dupa caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari
............., Directia de Sanatate Publica a ..........., Agentia Nationala
Sanitara Veterinara/Directia Sanitara Veterinara a .............., Agentia de
Protectie a Mediului .............., Inspectoratul Teritorial de Munca al
..............;
*2) Se completeaza, dupa caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Intr., Aleea,
Prelungirea, Comuna etc.;
*3) Se completeaza cu prefix - numar;
*4) Se completeaza cu calitatea pe care solicitantul o detine (comerciant,
asociat, fondator, administrator, imputernicit);
*5) Se completeaza numai de catre imputernicit cu denumirea actului
(procura, delegatie avocatiala, delegatie de serviciu), nr., data, organul
emitent;
*6) Se vor depune anexele, la certificatul de inregistrare, in original.
cod 11-10-108 Pag. 1
CERERE DE AUTORIZARE FUNCTIONARE Nr. intrare: ......... data: .........
______________________________________________________________________________
| (A)
|
| _
|
| SEDII SI/SAU ACTIVITATI PENTRU de prevenire si stingerea incendiilor |_|
|
| CARE SOLICIT AUTORIZATIA: _
|
| _ sanitara-veterinara emisa de*1) ...... |_|
|
| sanitara emisa de*1) ...... |_|
|
| _ de functionare din punct de vedere _
|
| de mediu |_| al protectiei muncii |_|
|
| |
| __________________________________________________________________________
|
|
|
| > SEDIU SOCIAL Nr. salariati:
...................... |
| Adresa: ............................................................
|
|
|
| ............................................................
|
| __________________________________________________________________________
|
| | Clasa | | Autorizata |
|
| | CAEN | Denumire activitate | anterior*2)|
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
| | | | |
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
| | | | |
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
| | | | |
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
| | | | |
|
| |_______|_____________________________________________________|____________|
|
| |
| > SEDII SECUNDARE Nr. salariati:
..................... |
| __________________________________________________________________________
|
| | Nr. | | Clasa| | Autorizata |
|
| | crt.| Adresa | CAEN | Denumire activitate | anterior*2)|
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| (Continuare pe verso)
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| Pentru obtinerea autorizatiilor depun actele mentionate in opisul de
|
| documente. |
|______________________________________________________________________________|
Data: ................... Semnatura, ..................
Nota:
*1) Se completeaza cu numele autoritatii publice emitente;
*2) Se completeaza cu DA in situatia in care, anterior solicitarii,
activitatea a fost autorizata in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului
nr. 76/2001, republicata si modificata; in cazul in care comerciantul detine
autorizatii al caror termen de valabilitate nu a expirat se vor indica numarul
si data autorizatiei, precum si emitentul acesteia (se depun, dupa caz, copii
de pe anexele la certificatul de inregistrare sau, autorizatiile in original,
precum si declaratia pe propria raspundere prevazuta de procedurile de
autorizare a functionarii).
Pag. 2
CERERE DE AUTORIZARE FUNCTIONARE Nr. intrare: ......... data: .........
______________________________________________________________________________
| __________________________________________________________________________
|
| | Nr. | | Clasa| | Autorizata |
|
| | crt.| Adresa | CAEN | Denumire activitate | anterior*1)|
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
| | | | | | |
|
| |_____|_________________|______|______________________________|____________|
|
|
|
| > Activitati proprii de birou pentru societate Nr. salariati:
....... |
| Adresa: ................................................................
|
|
|
| ................................................................
|
| _________________________________________________________________________
|
| > Activitati desfasurate in afara sediului Nr. salariati:
....... |
| social si a sediilor secundare
|
| __________________________________________________________________________
|
| | Clasa | |
|
| | CAEN | Denumire activitate |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| | | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| | | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
| | | |
|
| |_______|__________________________________________________________________|
|
|______________________________________________________________________________|
______________________________________________________________________________
| (B)
|
| |
| Subsemnatul ...............................................................,
|
| pentru activitatile*2) .....................................................
|
| ...........................................................................,
|
| autorizate anterior la sediul(ile) din .....................................
|
| ............................................................................
|
| ...........................................................................,
|
| declar pe propria raspundere ca la sediul din ..............................
|
| ...........................................................................,
|
| indeplinesc conditiile prevazute de reglementarile legale in vigoare
|
| (conform art. 3 alin. 11 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 76/2001,
|
| republicata si modificata).
|
| |
| Data: ............ Semnatura, .....................
|
|______________________________________________________________________________|
Nota:
(B) Se completeaza si se semneaza de catre comerciant/asociat/fondator/administrator,
numai in cazul in care se solicita obtinerea autorizatiilor de functionare
pentru activitati deja autorizate, activitati consemnate cu DA in caseta B;
*1) Se completeaza cu DA in situatia in care, anterior solicitarii, activitatea
a fost autorizata, in conditiile Ordonantei de urgenta a Guvernului nr.
76/2001, republicata si modificata; in cazul in care comerciantul detine
autorizatii al caror termen de valabilitate nu a expirat se vor indica numarul
si data autorizatiei, precum si emitentul acesteia (se depun, dupa caz, copii
de pe anexele la certificatul de inregistrare sau, autorizatiile in original,
precum si declaratia pe propria raspundere prevazuta de procedurile de
autorizare a functionarii);
*2) Se completeaza cu clasele CAEN la care s-a specificat DA in coloana
"autorizata anterior" din caseta A.
Pag. 3
CERERE DE AUTORIZARE FUNCTIONARE Nr. intrare: ......... data: .........
______________________________________________________________________________
| OPIS DE DOCUMENTE SOLICITATE PENTRU OBTINEREA AUTORIZATIILOR:
|
|______________________________________________________________________________|
|Nr. | |Nr. si data |Nr.
|
|crt.| Denumirea actului
|actului/Emitent|file|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| A. Autorizatia de prevenire si stingere a incendiilor (P.S.I.)
|
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente: |
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Autorizatia de P.S.I. - in cazul in care a fost | |
|
| | obtinuta anterior | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Dovada depunerii documentatiei de P.S.I. la | |
|
| | brigazile/grupurile de pompieri militari in vederea| |
|
| | obtinerii Autorizatiei de P.S.I. - in cazul in care| |
|
| | aceasta a fost depusa anterior solicitarii de | |
|
| | autorizare a functionarii la Biroul Unic | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Declaratie pe propria raspundere privind | |
|
| | respectarea legislatiei de P.S.I. | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 4.| Documentatia tehnica cuprinzand:
|
|____|_________________________________________________________________________|
| | a) Scenariul de siguranta la foc | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | b) Planul de situatie si Planuri de arhitectura | |
|
| | pentru fiecare nivel al constructiilor sau al| |
|
| | spatiilor supuse autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | c) Avizul proiectantului initial pentru | |
|
| | constructiile existente sau | |
|
| | Raport de expertiza tehnica | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 5.| Dovada achitarii tarifului aferent autorizarii - | |
|
| | pentru obiectivele supuse autorizarii prin evaluare| |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| B. Autorizatia sanitara
|
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente: |
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Declaratie pe propria raspundere privind | |
|
| | respectarea legislatiei in domeniul | |
|
| | igienico-sanitar - pentru activitatile supuse | |
|
| | autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Documentatia de prezentare a activitatii - pentru | |
|
| | activitatile supuse evaluarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Dovada achitarii tarifului aferent autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| C. Autorizatia sanitara veterinara |
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente:
|
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Declaratia pe propria raspundere - pentru | |
|
| | activitatile autorizate in baza acestei declaratii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Documentatie tehnica - pentru obiectivele si | |
|
| | activitatile supuse evaluarii: | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | a) Memoriu tehnic | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | b) Schita tehnica cu fluxul tehnologic al | |
|
| | obiectivului | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | c) Schita de amplasare si proiectare pentru | |
|
| | obiective nou construite | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| | d) Contractul incheiat cu Directia Sanitara | |
|
| | Veterinara pentru unitatile de producere, | |
|
| | prelucrare si depozitare a produselor de | |
|
| | origine animala | | |
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Dovada achitarii taxei aferente autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| D. Autorizatia de mediu
|
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente: |
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Autorizatia de mediu valabila sau copia de pe | |
|
| | adresa de solicitarea a acesteia | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Declaratie pe propria raspundere privind | |
|
| | respectarea legislatiei de protectie a mediului - | |
|
| | pentru activitatile cu impact nesemnificativ asupra| |
|
| | mediului | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Fisa tip de prezentare a activitatii - pentru | |
|
| | activitatile cu impact redus sau semnificativ | |
|
| | asupra mediului | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 4.| Planul de situatie si | |
|
| | Planul de incadrare in zona al obiectivului | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 5.| Dovada achitarii taxei si tarifului aferente | |
|
| | autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| E. Autorizatia de functionare din punct de vedere al protectiei muncii
|
|______________________________________________________________________________|
| Dupa caz, in conformitate cu prevederile legale in vigoare, urmatoarele
|
| documente:
|
|______________________________________________________________________________|
| 1.| Declaratie pe propria raspundere privind | |
|
| | respectarea legislatiei de protectia muncii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 2.| Documente necesare desfasurarii activitatilor cu | |
|
| | substante toxice, explozive, produse de uz | |
|
| | fitosanitar | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| 3.| Dovada achitarii tarifului aferent autorizarii | |
|
|____|____________________________________________________|_______________|____|
| Total file:
|
|______________________________________________________________________________|
Data: ................ Semnatura, ..................
Pag. 4
ANEXA 3
______________________________________________________________________________
| | |
|
| Spre inaintare catre*1): | | OFICIUL REGISTRULUI
|
| | DECLARATIE | COMERTULUI DE PE LANGA
|
| ........................ | PE PROPRIE RASPUNDERE | TRIBUNALUL
|
| | |
|
| ........................ | | ......................
|
| | ________________________
|________________________|
| ........................ | |
|
| | | Nr. intrare ..........
|
| ........................ | Cod unic de inregistrare |
| | ........................ | Data: ................
|
| ........................ | |
|
|__________________________|__________________________|________________________|
______________________________________________________________________________
|
|
| Subsemnat(ul/a) ............................., domiciliat in ..............,
|
| str.*2) ................................ nr. ....., bloc ......, scara. ...,
|
| etaj ......., ap. ........, judet/sector ....., telefon*3) ................,
|
| act identitate ...................., seria ........, nr. ..................,
|
|
|
| CNP |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|, eliberat de ........., la data ...........,
|
| in calitate de*4) ...................., conform*5) .........................
|
| ...........................................................................,
|
|
|
| pentru firma ...............................................................
|
| .........., numar de ordine in registrul comertului .......................,
|
| cu sediul in: localitatea .................., str.*2) ......................
|
| nr. ........., bloc ........., scara ........., etaj ......., ap. .........,
|
| judet/sector .................., cod postal ........, casuta postala ......,
|
| telefon*3) ............, ..............., fax*3) ............, ............,
|
| e-mail ..........................., web site ..............................,
|
| |
| in temeiul Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001, privind
|
| simplificarea unor formalitati administrative pentru inregistrarea si
|
| autorizarea functionarii comerciantilor, republicata, cu modificarile si
|
| completarile ulterioare,
|
|
|
| DECLAR PE PROPRIA RASPUNDERE
|
| ca, la data prezentei, in spatiul destinat sediului social/sucursalei din
|
| ............................................................................
|
| si/sau secundar din ........................................................
|
| ...........................................................................,
|
| si in afara acestora, nu se desfasoara nici una din activitatile ce
|
| constituie obiectul de activitate al firmei, cuprins in actul constitutiv
|
| respectiv modificator si ma oblig ca, inainte de inceperea activitatii, sa
|
| solicit obtinerea autorizarii functionarii (conform
|
| Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 76/2001, republicata si modificata).
|
|______________________________________________________________________________|
Data: ......................... Semnatura, .................
Nota:
*1) Se completeaza, dupa caz, cu: Brigada/Grupul de Pompieri Militari ..............,
Directia de Sanatate Publica a .............., Agentia Nationala Sanitara
Veterinara/Directia Sanitara Veterinara a .............., Agentia de Protectie
a Mediului .............., Inspectoratul Teritorial de Munca al ..............;
*2) Se completeaza, dupa caz, cu P-ta, B-dul, Calea, Sos., Intr., Aleea,
Prelungirea, Comuna etc.;
*3) Se completeaza cu prefix - numar;
*4) Se completeaza cu calitatea pe care o detine (comerciant, asociat,
fondator, administrator, imputernicit);
*5) Se completeaza numai de catre imputernicit cu denumirea actului
(procura, delegatie avocatiala, delegatie de serviciu), nr., data, organul
emitent.
cod 11-10-112
ANEXA 4
ROMANIA OFICIUL NATIONAL AL REGISTRULUI COMERTULUI
MINISTERUL JUSTITIEI
OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI
DE PE LANGA TRIBUNALUL ...................
CERTIFICAT DE INREGISTRARE
Firma/Sucursala:
Sediul social:
Activitatea principala:
(descriere, clasa CAEN)
Cod Unic de Inregistrare: din data de:
Atribut fiscal: din data de: Director,
Nr. de ordine in registrul comertului:
Data emiterii certificatului:
Seria Nr.
ANEXA 5
ANEXA LA CERTIFICATUL DE INREGISTRARE
Numar de ordine in registrul comertului: .... COD UNIC DE INREGISTRARE
FIRMA: ...................................... ........................
Sediu social: ...............................
Sediu secundar/activitate: ................................................
...........................................................................
______________________________________________________________________________
|Nr. | INSTITUTIA |Concluzia |Nr. si data|Nr. si data |Nume si
prenume|
|crt.| |evaluarii |referatului|autorizatiei| reprezentant,
|
| | | | | | semnatura si
|
| | | | | | stampila
|
|____|_____________________|__________|___________|____________|_______________|
| 1.| MINISTERUL | | | |
|
| | ADMINISTRATIEI SI | | | |
|
| | INTERNELOR | | | |
|
| | | | | |
|
| | Brigada/Grupul de | | | |
|
| | Pompieri Militari | | | |
|
| | ................... | | | |Data: .........|
|____|_____________________|__________|___________|____________|_______________|
| 2.| MINISTERUL SANATATII| | | |
|
| | | | | |
|
| | Directia de Sanatate| | | |
|
| | Publica a | | | |
|
| | ................... | | | |Data:
.........|
|____|_____________________|__________|___________|____________|_______________|
| 3.| MINISTERUL | | | |
|
| | AGRICULTURII, | | | |
|
| | PADURILOR, APELOR | | | |
|
| | SI MEDIULUI | | | |
|
| | | | | |
|
| | Agentia Nationala | | | |
|
| | Sanitara Veterinara/| | | |
|
| | Directia Sanitara | | | |
|
| | Veterinara a | | | |
|
| | ................... | | | |Data:
.........|
|____|_____________________|__________|___________|____________|_______________|
| 4.| MINISTERUL | | | | |
| | AGRICULTURII, | | | |
|
| | PADURILOR, APELOR | | | |
|
| | SI MEDIULUI | | | |
|
| | | | | |
|
| | Agentia de | | | |
|
| | Protectie a Mediului| | | |
|
| | ................... | | | |Data:
.........|
|____|_____________________|__________|___________|____________|_______________|
| 5.| MINISTERUL MUNCII, | | | |
|
| | SOLIDARITATII | | | |
|
| | SOCIALE SI FAMILIEI | | | |
|
| | - INSPECTIA MUNCII | | | |
|
| | | | | |
|
| | Inspectoratul | | | |
|
| | Teritorial de Munca | | | |
|
| | al | | | |
|
| | ................... | | | |Data:
.........|
|____|_____________________|__________|___________|____________|_______________|
ANULARI AUTORIZATII
_________________________________________________________________
|Nr. |Institutia| Tipul, nr. si data| Numele, semnatura si |
|crt.| | documentului |stampila persoanei autorizate|
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
REAUTORIZARI
_________________________________________________________________
|Nr. |Institutia| Tipul, nr. si data| Numele, semnatura si |
|crt.| | documentului |stampila persoanei autorizate|
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|
| | | | |
|____|__________|___________________|_____________________________|