E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 1449 din 17 noiembrie 2005

privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 1101 din  7 decembrie 2005


SmartCity3


    In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, al art. 7^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 228/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, si al art. II din Ordonanta Guvernului nr. 25/2005 pentru modificarea art. 7^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 11/2004 privind stabilirea unor masuri de reorganizare in cadrul administratiei publice centrale, aprobata prin Legea nr. 309/2005,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Autoritatea Nationala pentru Cercetare Stiintifica, denumita in continuare Autoritatea, are personalitate juridica si este organul de specialitate al administratiei publice centrale aflat in subordinea Ministerului Educatiei si Cercetarii, prin care acesta, in calitate de autoritate de stat pentru cercetare-dezvoltare, isi realizeaza atributiile in acest domeniu.
    (2) Autoritatea este institutie publica, finantata de la bugetul de stat, prin bugetul Ministerului Educatiei si Cercetarii, cu sediul in municipiul Bucuresti, str. Mendeleev nr. 21 - 25, sectorul 1.
    Art. 2
    Autoritatea isi desfasoara activitatea in conformitate cu prevederile Ordonantei Guvernului nr. 57/2002 privind cercetarea stiintifica si dezvoltarea tehnologica, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 324/2003, cu modificarile ulterioare.
    Art. 3
    Ministerul Educatiei si Cercetarii exercita prin intermediul Autoritatii misiunea de a asigura elaborarea, aplicarea, monitorizarea si evaluarea politicilor in domeniul cercetarii-dezvoltarii si inovarii, in acord cu strategia si cu Programul de guvernare, in scopul de a fi asigurate pe aceste baze largirea patrimoniului national si international tehnologic si de inovare, dezvoltarea economica durabila, accesul pe piata interna, europeana si pe piete globale, realizarea societatii informationale bazate pe cunoastere, satisfacerea nevoilor cetateanului si cresterea calitatii vietii acestuia.
    Art. 4
    Ministerul Educatiei si Cercetarii are, prin intermediul Autoritatii, rolul si responsabilitatea:
    a) de a asigura planificarea strategica si tactica;
    b) de a defini obiectivele strategice si tactice;
    c) de a defini, aplica, monitoriza si evalua politicile necesare realizarii obiectivelor;
    d) de a defini cadrul normativ-metodologic, functional, operational si financiar necesar aplicarii politicilor, de a urmari armonizarea legislatiei nationale cu cea a Uniunii Europene si de a prelua acquis-ul comunitar;
    e) de a asigura comunicarea cu celelalte autoritati publice pentru a realiza coerenta politicilor guvernamentale;
    f) de a asigura comunicarea cu structurile societatii civile si cu cetatenii;
    g) de a defini, finanta, aplica, monitoriza si evalua programe, in scopul atingerii obiectivelor;
    h) de a stimula dezvoltarea regionala si locala, precum si pe cea a sectorului privat;
    i) de a stimula dezvoltarea parteneriatului international.
    Art. 5
    In vederea indeplinirii rolului sau, Ministerul Educatiei si Cercetarii exercita, prin intermediul Autoritatii, urmatoarele functii:
    a) politica - functia de prezentare si armonizare a punctelor de vedere politice privind domeniul cercetarii-dezvoltarii si inovarii;
    b) de strategie - prin care planifica strategic si asigura elaborarea si implementarea politicilor in domeniul cercetarii-dezvoltarii si inovarii;
    c) de administrare - prin care prognozeaza, planifica, aloca, monitorizeaza si evalueaza utilizarea de resurse pentru implementarea politicilor in domeniu;
    d) de monitorizare, evaluare si control al realizarii politicilor in domeniul cercetarii-dezvoltarii si inovarii;
    e) de elaborare a cadrului normativ-metodologic, functional-operational si financiar in care se realizeaza politicile in domeniu;
    f) de comunicare atat cu celelalte structuri ale administratiei publice, cat si cu societatea civila si cu cetateanul;
    g) de cooperare internationala - prin care asigura aplicarea acordurilor internationale in domeniu si promovarea de noi acorduri.
    Art. 6
    (1) Autoritatea indeplineste urmatoarele atributii principale:
    a) fundamentarea, elaborarea si actualizarea periodica a politicilor si strategiilor in domeniu;
    b) diseminarea de informatii in domeniul cercetarii-dezvoltarii si inovarii; stimularea cresterii constiintei publice cu privire la rolul cercetarii-dezvoltarii si inovarii in procesul dezvoltarii economice durabile; stimularea si, dupa caz, asigurarea editarii, tiparirii si difuzarii de publicatii sau de materiale specifice domeniului sau de competenta;
    c) elaborarea de politici privind dezvoltarea resurselor umane pentru si prin cercetare;
    d) stimularea transferului tehnologic, a valorificarii rezultatelor, inovarii, a absorbtiei si difuziei acestora in randul operatorilor economici si in economie in general; definirea, finantarea si implementarea de proiecte, de programe si de activitati, prin care se creeaza si se utilizeaza instrumente financiare si scheme de finantare pentru reducerea riscului pe piata al intreprinderilor, in special al celor mici si mijlocii; sustinerea brevetarii unor rezultate ca prima forma de valorificare; cofinantarea temelor care asigura parteneriate intre unitatile de cercetare si operatorii economici;
    e) definirea de politici de restructurare, privatizare si de atragere a capitalului strain in domeniu;
    f) urmarirea armonizarii politicilor proprii cu cele din domeniul industriei, comertului, sanatatii, educatiei, precum si din alte domenii;
    g) atragerea, utilizarea, monitorizarea si evaluarea asistentei tehnice si a consultatiei interne si internationale pentru domeniul sau specific de competenta;
    h) definirea de indicatori specifici, asigurarea elaborarii si implementarii de scheme de analiza si de monitorizare si evaluare a sistemului cercetarii tehnologice si inovarii; publicarea de rapoarte, studii si altele asemenea; realizarea de studii, analize, monitorizari, evaluari si alte activitati similare in domeniul cercetarii-dezvoltarii si inovarii, pentru evaluarea si controlul conducerii programelor si proiectelor; organizarea de seminarii si mese rotunde, actiuni promotionale de imagine si diseminare de informatii, traduceri, precum si altele asemenea; in aceste scopuri poate contracta servicii de consultanta, expertiza, asistenta tehnica, si altele asemenea;
    i) stimularea si monitorizarea participarii Romaniei la programe si proiecte internationale, europene, comunitare si bilaterale in domeniu;
    j) elaborarea si initierea de proiecte de acte normative si de reglementari in domeniu; crearea si dezvoltarea cadrului institutional in domeniu; avizarea proiectelor de acte normative care contin prevederi ce intra sub incidenta domeniului sau de competenta; monitorizarea aplicarii, dupa aprobare, a actelor normative si a reglementarilor promovate;
    k) stimularea dezvoltarii regionale si locale, precum si a coeziunii sociale, prin programe si proiecte de dezvoltare a cercetarii stiintifice si dezvoltarii tehnologice si de stimulare a inovarii; stimularea, infiintarea sau initierea infiintarii si dezvoltarii de parcuri stiintifice si tehnologice, centre de inovare si incubare in afaceri, centre de legaturi cu industria, de transfer tehnologic si altele asemenea, inclusiv organizatii fara scop lucrativ sau patrimonial;
    l) conducerea, finantarea, monitorizarea si implementarea de programe/proiecte de cercetare-dezvoltare si de stimulare a inovarii; atribuirea conducerii programelor, conform reglementarilor in vigoare;
    m) exercitarea atributiilor ce ii revin, potrivit legii, ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, sub a carui autoritate directa functioneaza unitati aflate in subordinea sau in coordonarea sa; monitorizarea si evaluarea de unitati specifice domeniului;
    n) elaborarea Planului national de cercetare-dezvoltare si inovare, denumit in continuare Planul national, pe perioade multianuale, inclusiv evaluarea surselor necesare; stabilirea si actualizarea obiectivelor strategiei urmarite prin Planul national, in concordanta cu prioritatile politicilor economice si sociale ale Guvernului;
    o) stimularea dialogului cu comunitatea stiintifica si cu alte structuri ale societatii civile; in acest sens, se consulta si se stimuleaza implicarea acestor structuri in mod direct si activ, inclusiv prin sustinere financiara, in definirea si implementarea politicilor in domeniul cercetarii-dezvoltarii si inovarii;
    p) aprobarea regulamentului-cadru si a componentei Colegiului consultativ pentru cercetare-dezvoltare si inovare, denumit in continuare Colegiul consultativ, precum si a organelor de lucru ale acestuia; asigurarea secretariatului Colegiului consultativ si, dupa caz, a organelor de lucru ale acestuia;
    q) evaluarea programelor cuprinse in Planul national si detalierea lor anuala; aprobarea prevederilor anuale ale Planului national si informarea Guvernului asupra realizarii acestora;
    r) stabilirea fondurilor destinate finantarii programelor-nucleu si repartizarea acestor fonduri pe fiecare program-nucleu;
    s) elaborarea planului sectorial de cercetare-dezvoltare propriu, precum si avizarea planurilor sectoriale de cercetare-dezvoltare ale celorlalte autoritati publice;
    t) prognozarea, planificarea si programarea, dupa caz, a bugetului aferent cercetarii, cuprins in bugetul de stat, a resurselor financiare necesare realizarii politicilor in domeniul sau de competenta; utilizarea acestor resurse;
    u) implementarea sistemului informativ national pentru cercetare stiintifica si dezvoltare tehnologica, elaborarea si implementarea politicilor de dezvoltare a tehnologiilor informatice;
    v) colaborarea cu organisme si cu organizatii nationale si internationale din domeniul cercetarii-dezvoltarii si inovarii;
    w) coordonarea de politici in domeniul proprietatii intelectuale si stimularea dezvoltarii unui mediu favorabil inovarii;
    x) coordonarea activitatii de participare a Romaniei la targuri, expozitii si la alte asemenea manifestari interne si internationale cu caracter tehnico-stiintific.
    (2) Autoritatea indeplineste orice alte atributii stabilite prin acte normative pentru domeniul sau de activitate.
    (3) Autoritatea, corespunzator obiectului sau de activitate, reprezinta Ministerul Educatiei si Cercetarii in toate drepturile si obligatiile ce decurg din raporturile juridice ale acestuia cu tertii.
    Art. 7
    (1) Regulamentul de organizare si functionare al Autoritatii se aproba prin ordin al ministrului educatiei si cercetarii.
    (2) Structura organizatorica a Autoritatii este prevazuta in anexa nr. 1.
    (3) In structura organizatorica a Autoritatii, prin decizie a presedintelui, se pot organiza servicii si birouri, precum si colective temporare de lucru.
    Art. 8
    (1) In cadrul Autoritatii se organizeaza, la nivel de directie generala, Organismul intermediar pentru programul operational sectorial de crestere a competitivitatii economice, pentru obiectivele de cercetare stiintifica, dezvoltare tehnologica si inovare, denumit in continuare Organismul intermediar pentru cercetare.
    (2) Organismul intermediar pentru cercetare indeplineste atributiile delegate de Autoritatea de management pentru programul operational sectorial de crestere a competitivitatii economice si/sau de catre autoritatile de plata, prin acordul partilor implicate.
    (3) Organismul intermediar pentru cercetare va functiona cu un numar de 60 de posturi in anul 2006, dintre care 35 de posturi in anul 2005.
    (4) Numarul de posturi cu care functioneaza Organismul intermediar pentru cercetare este cuprins in numarul maxim de posturi aprobat pentru functionarea Autoritatii.
    Art. 9
    (1) Numarul maxim de posturi pentru functionarea Autoritatii este de 136, exclusiv vicepresedintele.
    (2) In anul 2005 Autoritatea va functiona cu un numar maxim de 111 posturi, exclusiv vicepresedintele.
    (3) Statul de functii se aproba prin ordin al ministrului educatiei si cercetarii, la propunerea presedintelui Autoritatii.
    Art. 10
    (1) Autoritatea este condusa de un presedinte, care este secretarul de stat pentru activitatea de cercetare din cadrul Ministerului Educatiei si Cercetarii, ajutat de un vicepresedinte, cu rang de subsecretar de stat. Vicepresedintele este numit prin decizie a primului-ministru, la propunerea ministrului educatiei si cercetarii.
    (2) Salarizarea presedintelui si a vicepresedintelui Autoritatii se face conform prevederilor legale aplicabile persoanelor care ocupa functii de demnitate publica.
    Art. 11
    (1) Presedintele Autoritatii are urmatoarele atributii principale:
    a) asigura conducerea operativa a Autoritatii;
    b) reprezinta Autoritatea in relatia cu tertii si semneaza actele ce o angajeaza fata de acestia, in conditiile legii;
    c) angajeaza si concediaza personalul unitatii, in conditiile legii;
    d) incheie contracte individuale de munca si dispune masuri cu privire la modificarea, executarea, suspendarea si incetarea acestora, cu respectarea legislatiei in vigoare;
    e) exercita orice atributii care ii revin conform prevederilor legale si regulamentului de organizare si functionare.
    (2) In exercitarea atributiilor sale, presedintele emite decizii si instructiuni, in conditiile legii.
    (3) Pentru fondurile primite de la bugetul de stat, presedintele este ordonator secundar de credite.
    (4) Presedintele poate delega dreptul de semnatura vicepresedintelui sau secretarului general.
    Art. 12
    Presedintele Autoritatii reprezinta institutia in raporturile cu celelalte autoritati publice, cu persoanele juridice si fizice din tara si din strainatate, precum si in justitie.
    Art. 13
    Atributiile vicepresedintelui se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare.
    Art. 14
    (1) Autoritatea are un secretar general care este inalt functionar public, numit si salarizat conform prevederilor legale.
    (2) Secretarul general asigura stabilitatea functionarii Autoritatii, continuitatea conducerii administrative si realizarea legaturilor functionale dintre structurile Autoritatii.
    (3) Secretarul general indeplineste si alte atributii stabilite prin decizie a presedintelui Autoritatii sau prevazute in regulamentul de organizare si functionare.
    Art. 15
    Pentru exercitarea atributiilor sale, Autoritatea este sprijinita de Colegiul consultativ, care se constituie si functioneaza conform prevederilor art. 44 din Ordonanta Guvernului nr. 57/2002, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 324/2003, cu modificarile ulterioare.
    Art. 16
    (1) Pentru desfasurarea activitatii, Autoritatea preia in administrare de la Ministerul Educatiei si Cercetarii unele bunuri aflate in patrimoniul acestuia.
    (2) Predarea-preluarea bunurilor prevazute la alin. (1) se face prin protocol incheiat intre partile interesate, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (3) Autoritatea are in dotare pentru activitatile specifice un parc auto, stabilit potrivit dispozitiilor Ordonantei Guvernului nr. 80/2001 privind stabilirea unor normative de cheltuieli pentru autoritatile administratiei publice si institutiile publice, aprobata cu modificari prin Legea nr. 247/2002, cu modificarile si completarile ulterioare, precum si un autovehicul destinat deplasarilor in teritoriu pentru monitorizare si control.
    Art. 17
    (1) Institutiile si unitatile care functioneaza in subordinea Autoritatii sunt prevazute in anexa nr. 2, iar cele care functioneaza in coordonarea sa sunt prevazute in anexa nr. 3.
    (2) Structurile organizatorice, statele de functii si regulamentele de organizare si functionare pentru unitatile subordonate se stabilesc prin decizie a presedintelui, la propunerea directorului general sau, dupa caz, a directorului unitatii.
    (3) Numirea si eliberarea directorilor generali sau, dupa caz, a directorilor unitatilor prevazute in anexa nr. 3 se fac prin ordin al ministrului educatiei si cercetarii, la propunerea presedintelui Autoritatii.
    (4) Numirea si eliberarea directorilor generali sau, dupa caz, a directorilor unitatilor prevazute in anexa nr. 2 se fac prin decizie a presedintelui Autoritatii.
    (5) Numirea si eliberarea din functie a membrilor consiliilor de administratie ale unitatilor prevazute in anexa nr. 3 se fac prin ordin al ministrului educatiei si cercetarii, la propunerea presedintelui Autoritatii.
    Art. 18
    Personalul Autoritatii se constituie din personalul care a fost preluat sau, dupa caz, transferat de la Ministerul Educatiei si Cercetarii, precum si din personal nou-angajat, in conditiile legii.
    Art. 19
    Autoritatea poate sa incheie contracte sau conventii cu alte organisme si cu operatorii economici din tara si din strainatate, in vederea colaborarii si cooperarii pe plan national ori international in domeniul sau de activitate, in conditiile legii.
    Art. 20
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 21
    (1) Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 2.200/2004 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 16 din 6 ianuarie 2005, cu modificarile ulterioare.
    (2) Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga numarul curent 5 din anexa nr. 5 la Hotararea Guvernului nr. 223/2005 privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei si Cercetarii, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 283 din 5 aprilie 2005, cu modificarile ulterioare.

                  PRIM-MINISTRU
             CALIN POPESCU-TARICEANU

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul educatiei si cercetarii,
                       Mihail Hardau

                       Ministrul muncii,
                       solidaritatii sociale si familiei,
                       Gheorghe Barbu

                       Ministrul finantelor publice,
                       Sebastian Teodor Gheorghe Vladescu

    ANEXA 1

    Numarul maxim de posturi = 136,
    exclusiv vicepresedintele

                         STRUCTURA ORGANIZATORICA
             a Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica

                                      ________________
                                     |   PRESEDINTE   |
                                     |________________|
            __________________________       |
           | Juridic si contencios*) |__    |       ______________________
           |__________________________|  |   |    __| VICEPRESEDINTE       |
            __________________________   |   |   |  |______________________|
           | Audit public intern*)   |__|   |___|
           |__________________________|  |   |   |   ______________________
            __________________________   |   |   |__| SECRETAR GENERAL     |
           | Relatii publice si       |  |   |      |______________________|
           | mass-media*)            |__|___|
           |__________________________|  |   |
            __________________________   |   |
           | Resurse umane*)         |__|   |
           |__________________________|  |   |
            __________________________   |   |
           | Informatizare*)         |__|   |
           |__________________________|      |
                 ____________________________|____________________________
           _____|____                  ______|____   _______|______   ____|____
          | Directia |                |Organismul | |Directia de   | |Directia |
          | generala |                |intermediar| |transfer      | |economica|
          | programe |                |pentru     | |tehnologic si | |         |
          |          |                |cercetare*)| |infrastructuri| |         |
          |__________|                |___________| |______________| |_________|
       _________|______________             _|_________________
 _____|_______________   ______|_______   _|___________   _____|_______
|Directia politici de | |Directia de   | |Directia     | |Directia     |
|cercetare-dezvoltare,| |integrare     | |programe,    | |implementare,|
|contractare si       | |europeana si  | |evaluare,    | |management   |
|monitorizare         | |cooperari     | |monitorizare | |financiar    |
|programe nationale   | |internationale| |             | |si control   |
|_____________________| |______________| |_____________| |_____________|

------------
    *) Organismul intermediar pentru cercetare este organizat la nivel de directie generala.
    *) Organizate la nivel de compartimente sau colective de lucru.

    ANEXA 2

                           INSTITUTIILE SI UNITATILE
de cercetare stiintifica, dezvoltare tehnologica si inovare care functioneaza in subordinea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica

________________________________________________________________________________
Nr.         Denumirea unitatii/Localitatea                 Sursa de finantare
crt.
________________________________________________________________________________
  1. Institutul de Fizica Atomica - IFA Bucuresti*)        Venituri proprii si
                                                           subventii acordate
                                                           de la bugetul de stat
  2. Institutul National de Informare si Documentare -     Venituri proprii si
     INID Bucuresti*)                                     subventii acordate
                                                           de la bugetul de stat
  3. Agentia Spatiala Romana - ASR Bucuresti               Venituri proprii
  4. Institutul de Cercetari in Chimie "Raluca Ripan" -    Venituri proprii
     ICC RR Cluj-Napoca
  5. Institutul National de Inventica - INI Iasi           Venituri proprii
  6. Institutul de Medicina Comparata - IMC                Venituri proprii
  7. Centrul National de Management Programe -             Venituri proprii
     CNMP Bucuresti
________________________________________________________________________________
    *) Un numar de maximum 10 posturi pentru administrativ se finanteaza de la bugetul de stat.
    *) Un numar de maximum 20 de posturi pentru biblioteca se finanteaza de la bugetul de stat.

    ANEXA 3

                           INSTITUTELE NATIONALE
de cercetare-dezvoltare care functioneaza in coordonarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica

________________________________________________________________________________
Nr.         Denumirea unitatii/Localitatea                 Sursa de finantare
crt.
________________________________________________________________________________
  1. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Optoelectronica - INOE 2000 Bucuresti
  2. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare           Venituri proprii
     Turbomotoare - COMOTI Bucuresti
  3. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare in        Venituri proprii
     domeniul Geologiei, Geofizicii, Geochimiei si
     Teledetectiei - IGR Bucuresti
  4. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Textile si Pielarie - INCDTP Bucuresti
  5. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Masini Agricole si Instalatii destinate Agriculturii
     si Industriei Alimentare - INMA Bucuresti
  6. Institutul National de Cercetare pentru Fizica si     Venituri proprii
     Inginerie Nucleara "Horia Hulubei" - IFIN HH
     Bucuresti
  7. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Fizica Laserilor, Plasmei si Radiatiei - INFLPR
     Bucuresti
  8. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Fizica Tehnica - IFT Iasi
  9. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Fizica Materialelor - INCDFM Bucuresti
 10. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Fizica Pamantului - INCDFP Bucuresti
 11. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare           Venituri proprii
     Chimico-Farmaceutica - ICCF Bucuresti
 12. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Electrochimie si Materie Condensata - INCEMC
     Timisoara
 13. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Geologie si Geoecologie Marina - GEOECOMAR Bucuresti
 14. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Stiinte Biologice - INSB Bucuresti
 15. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Microtehnologie - IMT Bucuresti
 16. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Tehnologii Criogenice si Izotopice - ICSI
     Ramnicu Valcea
 17. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Tehnologii Izotopice si Moleculare - INCDTIM
     Cluj-Napoca
 18. Institutul National de Cercetare-Dezvoltare pentru    Venituri proprii
     Inginerie Electrica - Cercetari Avansate - ICPE -
     CA Bucuresti
________________________________________________________________________________

                                            


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 1449/2005

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 1449 din 2005
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 1449/2005
Hotărârea 185 2013
Hotărârea 1178 2012
Hotărârea 1411 2009
pentru modificarea si completarea unor acte normative de înfiintare, organizare si functionare a Ministerului Educatiei, Cercetarii si Inovarii si a unor entitati din subordinea sa
Hotărârea 51 2009
privind organizarea si functionarea Ministerului Educatiei, Cercetarii si Inovarii
Hotărârea 1608 2008
privind reorganizarea Institutului de Fizica Atomica
Hotărârea 1609 2008
privind infiintarea Agentiei de Administrare a Retelei Nationale de Informatica pentru Educatie si Cercetare prin reorganizarea Oficiului pentru Administrare si Operare al Infrastructurii de Comunicatii de Date „Roedunet"
Hotărârea 1606 2008
privind reorganizarea Institutului National de Informare si Documentare
Hotărârea 1463 2008
privind infiintarea, organizarea si functionarea Institutului National de Cercetare-Dezvoltare Aerospatiala „Elie Carafoli" - I.N.C.A.S. Bucuresti
Hotărârea 637 2008
privind reorganizarea Institutului de Medicina Comparata - I.M.C.
Hotărârea 471 2008
privind reorganizarea Institutului National de Inventica Iasi
Hotărârea 97 2007
pentru modificarea Hotararii Guvernului nr. 1.449/2005 privind organizarea si functionarea Autoritatii Nationale pentru Cercetare Stiintifica
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu