Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 162 din 13 februarie 2003

pentru aprobarea Procedurii privind aplicarea facilitatilor fiscale prevazute in Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, semnat la Bucuresti la 24 octombrie 1995

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 121 din 26 februarie 2003


SmartCity3


    In temeiul art. 107 din Constitutie si al art. III lit. (A) si (F) din Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, ratificat prin Ordonanta Guvernului nr. 25/1996, aprobata prin Legea nr. 30/1997,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    Se aproba Procedura privind aplicarea facilitatilor fiscale prevazute in Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, semnat la Bucuresti la 24 octombrie 1995, prevazuta in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 433/2001 pentru aprobarea Procedurii privind restituirea taxei pe valoarea adaugata pentru bunurile si serviciile utilizate in cadrul programelor de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, acordata de Statele Unite ale Americii in cadrul Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii, semnat la Bucuresti la 24 octombrie 1995, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 233 din 9 mai 2001.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

                         Ministrul afacerilor externe,
                         Mircea Geoana

    ANEXA 1

                               PROCEDURA
privind aplicarea facilitatilor fiscale prevazute in Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, semnat la Bucuresti la 24 octombrie 1995

    CAP. 1
    Procedura de restituire a taxei pe valoarea adaugata pentru bunurile si serviciile utilizate in cadrul programelor de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, acordata de Statele Unite ale Americii in cadrul Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii, semnat la Bucuresti la 24 octombrie 1995

    Art. 1
    Potrivit prevederilor art. III din Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, ratificat prin Ordonanta Guvernului nr. 25/1996, aprobata prin Legea nr. 30/1997, se restituie taxa pe valoarea adaugata pentru:
    a) bunurile procurate din tara si/sau serviciile utilizate in cadrul programelor de asistenta acordata de Statele Unite ale Americii, de catre organizatiile publice sau private cu responsabilitati in implementarea programelor respective;
    b) bunurile achizitionate din tara, destinate folosintei proprii a personalului si familiilor acestuia, care sunt in relatii contractuale sau sunt angajatii organizatiilor publice ori private care sunt responsabile pentru implementarea programelor de asistenta ale Statelor Unite ale Americii si care se afla in Romania pentru a indeplini activitati in legatura cu programele de asistenta ale Statelor Unite ale Americii, cu exceptia cetatenilor romani sau a acelor persoane care sunt rezidenti permanenti in Romania, in intelesul Conventiei de la Viena referitor la relatiile diplomatice;
    c) inchirierea cladirilor ca resedinta a persoanelor prevazute la lit. b).
    Art. 2
    (1) Pentru bunurile procurate din tara si/sau serviciile utilizate de organizatiile publice si private - persoane juridice romane care se incadreaza la art. 1 lit. a) - taxa pe valoarea adaugata se restituie lunar, la cerere, de catre organele fiscale teritoriale la care sunt inregistrate ca platitoare de impozite si taxe, in termen de 30 de zile de la data depunerii cererii de restituire, pe baza verificarilor efectuate.
    (2) Cererea de restituire, intocmita conform modelului prevazut in anexa nr. 1, impreuna cu borderoul documentelor justificative, intocmit conform modelului prevazut in anexa nr. 2, se depun la organele fiscale pana la finele lunii urmatoare celei pentru care se solicita restituirea taxei pe valoarea adaugata.
    (3) Organele fiscale vor verifica:
    a) daca documentele care atesta achizitionarea bunurilor si/sau a serviciilor corespund formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adaugata, prevazute de reglementarile in vigoare, si daca se refera la luna pentru care se solicita restituirea;
    b) daca bunurile si/sau serviciile pentru care se solicita restituirea se incadreaza in prevederile art. 1 lit. a);
    c) existenta documentelor care atesta plata bunurilor si/sau a serviciilor si a taxei pe valoarea adaugata aferente, solicitate la restituire.
    (4) Nedepunerea in termen a cererii de restituire atrage pierderea dreptului de restituire a taxei pe valoarea adaugata.
    (5) Dupa verificare se va intocmi un act de control din care sa rezulte suma de restituit. In cazul in care organele de control propun in urma verificarii aprobarea rambursarii partiale a taxei pe valoarea adaugata sau respingerea cererii, acestea vor mentiona in actul de control intocmit motivele si cauzele care determina situatia respectiva.
    (6) Restituirea taxei pe valoarea adaugata se aproba de conducatorul unitatii fiscale. Pe baza aprobarii organele fiscale vor efectua restituirea sumei catre beneficiarul cererii prin trezoreria statului.
    (7) Masurile dispuse prin actul de control pot fi contestate de titularul cererii conform prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 13/2001 privind solutionarea contestatiilor impotriva masurilor dispuse prin actele de control sau de impunere intocmite de organele Ministerului Finantelor Publice, aprobata si modificata prin Legea nr. 506/2001.
    Art. 3
    (1) Organizatiile publice sau private - persoane juridice straine care se incadreaza la art. 1 lit. a) -, precum si persoanele fizice mentionate la art. 1 lit. b) vor depune in doua exemplare la Ministerul Afacerilor Externe - Directia protocol, cel tarziu pana la finele lunii urmatoare celei pentru care se solicita restituirea, cererea de restituire a taxei pe valoarea adaugata, conform modelului prevazut in anexa nr. 3, insotita de:
    a) documentele, in copie si in original, in care sunt consemnate cumpararile de bunuri si/sau de servicii;
    b) documentele, in copie si in original, care atesta achitarea contravalorii bunurilor si/sau a serviciilor;
    c) borderoul, conform modelului prevazut in anexa nr. 2.
    (2) Ministerul Afacerilor Externe verifica daca persoanele in cauza sunt indreptatite sa solicite restituirea taxei pe valoarea adaugata conform prevederilor Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe si daca bunurile si serviciile pentru care se solicita restituirea se incadreaza in prevederile art. III din acelasi acord.
    (3) Sumele trecute in borderourile anexate la cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata se verifica de Directia protocol din cadrul Ministerului Afacerilor Externe pe baza documentelor primite. In urma verificarii, pe borderou se va face mentiunea, sub semnatura, "Confruntat cu documentele justificative".
    (4) Dupa verificare Ministerul Afacerilor Externe transmite cererile avizate impreuna cu documentatia anexata catre titularii cererilor, care le vor depune la Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti.
    (5) Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti solutioneaza cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata pe baza verificarii documentatiei depuse de titularii cererilor, in termen de 30 de zile de la data primirii acestora.
    (6) Verificarea efectuata de Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti in vederea solutionarii cererilor de restituire a taxei pe valoarea adaugata urmareste:
    a) ca documentele ce atesta achizitionarea de bunuri si/sau de servicii sa corespunda formularelor tipizate comune si specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adaugata, prevazute de reglementarile in vigoare, sa se refere la luna pentru care se solicita restituirea si sa permita identificarea furnizorilor de bunuri si/sau a prestatorilor de servicii;
    b) existenta documentelor care atesta plata bunurilor si/sau a serviciilor si a taxei pe valoarea adaugata aferente, solicitate la restituire;
    c) existenta avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe pe cererile de restituire a taxei pe valoarea adaugata.
    (7) In urma verificarii se intocmeste o nota in care se consemneaza numarul si data cererii, rezultatul verificarii si propuneri cu privire la aprobarea restituirii sau la respingerea cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata. Documentele in original prezentate de titularii cererilor vor fi restituite acestora dupa efectuarea verificarii; copiile de pe documente vor fi stampilate si semnate de organul fiscal, cu mentiunea "Conform cu originalul", si vor fi pastrate de organul fiscal.
    (8) Restituirea taxei pe valoarea adaugata se aproba de directorul general al Directiei generale a finantelor publice a municipiului Bucuresti.
    (9) Pe baza notei aprobate se intocmesc comunicarea catre trezorerie, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 4, precum si comunicarea catre solicitant privind modul de solutionare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, potrivit modelului prevazut in anexa nr. 5. Comunicarea catre trezorerie va fi insotita de un exemplar al cererii aprobate.
    (10) In baza comunicarii primite trezoreria va intocmi ordine de plata tip trezorerie (OPHT). Plata se va face in lei prin virament in conturi bancare deschise de titularul cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata la banci autorizate de Banca Nationala a Romaniei.
    Art. 4
    Anexele nr. 1 - 5 fac parte integranta din prezenta procedura.

    CAP. 2
    Procedura pentru aplicarea scutirii de drepturi de import si de taxa pe valoarea adaugata a bunurilor importate in cadrul programelor de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, acordata de Statele Unite ale Americii in cadrul Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii, semnat la Bucuresti la 24 octombrie 1995

    Art. 5
    Potrivit prevederilor art. III lit. (A) din Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, se scutesc de drepturi de import bunurile donate de Statele Unite ale Americii in vederea comercializarii, cu conditia ca sumele obtinute sa fie utilizate pentru acoperirea costurilor de administrare a programelor de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe derulate in cadrul Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii.
    Art. 6
    Comercializarea bunurilor importate conform art. 5 se scuteste de taxa pe valoarea adaugata, cu conditia ca sumele obtinute sa fie utilizate pentru acoperirea costurilor de administrare a programelor de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, mentionate la art. 5.
    Art. 7
    Scutirile prevazute la art. 5 si 6 se acorda daca importul si comercializarea bunurilor sunt efectuate de catre organizatiile publice sau private cu responsabilitati in implementarea programelor de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe derulate in cadrul Acordului dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii.
    Art. 8
    Scutirea de drepturi de import prevazuta la art. 5 se acorda de catre birourile vamale de control si vamuire, pe baza unei declaratii pe propria raspundere semnate de reprezentantul legal al importatorului sau de persoana imputernicita de acesta, prin care se confirma ca bunurile sunt destinate scopurilor prevazute la art. 6. Reprezentantii legali isi asuma intreaga raspundere privind corecta declarare a scopului pentru care se realizeaza importurile. Declaratiile nereale atrag raspunderea civila sau penala, dupa caz, potrivit prevederilor Legii nr. 141/1997 privind Codul vamal al Romaniei, cu modificarile ulterioare. Declaratia pe propria raspundere se intocmeste in trei exemplare originale, dintre care un exemplar se depune la biroul vamal la care se face declaratia vamala de import, un exemplar se depune la organul fiscal teritorial, iar al treilea exemplar se pastreaza de importator.
    Art. 9
    Scutirea de taxa pe valoarea adaugata prevazuta la art. 6 se realizeaza prin facturarea bunurilor fara taxa pe valoarea adaugata.

    ANEXA 1*)
    la procedura

    *) Anexa nr. 1 este reprodusa in facsimil.

                                                    ___________________________
                                                   | Organul fiscal teritorial |
                      CERERE                       | Numarul de inregistrare   |
    de restituire a taxei pe valoarea adaugata     | ......................... |
                                                   | Din data de ............. |
                                                   |___________________________|
 ______________________________________________________________________________
|    |                                                                         |
| 1. | DENUMIREA SOLICITANTULUI: ............................................. |
|____|_________________________________________________________________________|
| 2. | ADRESA:                                                                 |
|    | Localitatea .........................., str. ................. nr. ..., |
|    | sectorul ....., codul postal ....., codul fiscal ....., judetul ....... |
|____|_________________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. III din Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, semnat la Bucuresti la 24 octombrie 1995, prin prezenta solicitam restituirea sumei de
...................... lei.
(in cifre)   (in litere)
pentru bunurile si/sau serviciile cuprinse in borderourile anexate.

    Solicitam restituirea prin virament in contul nr. ........................., deschis la ............................... si/sau compensarea pentru furnizorii mentionati in borderoul anexat.

    Restituirea este aferenta perioadei: anul ......... luna ..................

    Solicitant,
    Semnatura .............. Stampila ................ data ..........

 ______________________________________________________________________________
|                       CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL                        |
|                                                                              |
| Aprobam restituirea T.V.A. pentru suma de ............................. lei, |
| Nu aprobam restituirea sumei de ....................................... lei, |
| din urmatoarele motive: .................................................... |
| ............................................................................ |
| ............................................................................ |
| Conducatorul unitatii fiscale                                                |
| Semnatura .............. Stampila ................... Data ..............    |
|______________________________________________________________________________|

    ANEXA 2*)
    la procedura

    *) Anexa nr. 2 este reprodusa in facsimil.

    Denumirea solicitantului .......................
    Adresa solicitantului ..........................

                                  BORDEROU
                    cuprinzand documentele justificative

 ______________________________________________________________________________
|    |          Documentul        | Denumirea    | Valoarea inscrisa| Valoarea |
|Nr. |____________________________| furnizorului/| in document,     | taxei pe |
|crt.| Denumirea | Numarul | Data | prestatorului| inclusiv taxa pe | valoarea |
|    |           |         |      |              | valoarea adaugata| adaugata |
|____|___________|_________|______|______________|__________________|__________|
|____|___________|_________|______|______________|__________________|__________|
|____|___________|_________|______|______________|__________________|__________|
|____|___________|_________|______|______________|__________________|__________|

    Semnatura ................ Stampila ............. Data ..........

    ANEXA 3*)
    la procedura

    *) Anexa nr. 3 este reprodusa in facsimil.

 ______________________________________________________________________________
| Numarul de inregistrare |                          | Numarul de inregistrare |
| ....................... |          CERERE          | ....................... |
|                         |   de restituire a taxei  |                         |
| Din data de: .......... |   pe valoarea adaugata   | Din data de: .......... |
|                         |                          |                         |
|     Loc rezervat pentru |                          |     Loc rezervat pentru |
|     Ministerul          |                          |     Ministerul          |
|     Finantelor Publice  |                          |     Finantelor Publice  |
|_________________________|__________________________|_________________________|
 ______________________________________________________________________________
|    |                                                                         |
| 1. | DENUMIREA SOLICITANTULUI: ............................................. |
|____|_________________________________________________________________________|
|    |                                                                         |
| 2. | ADRESA: ............................................................... |
|____|_________________________________________________________________________|

    In conformitate cu prevederile art. III din Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii, referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, semnat la Bucuresti la 24 octombrie 1995, prin prezenta solicitam restituirea
sumei de ......................... lei
         (in cifre)    (in litere)
pentru bunurile si/sau serviciile cuprinse in borderoul anexat.

    Se anexeaza documentele (se marcheaza cu x):
                                         _
    - factura fiscala                   |_|
                                         _
    - bon de comanda-chitanta           |_|
                                         _
    - alte documente legal aprobate     |_|
                                         _
    - documente de plata                |_|
                                         _
    - borderou                          |_|

    Restituirea este aferenta perioadei: anul ...... luna ..............

    Solicitam restituirea in contul nr. ......................................., deschis la ....................... Sucursala ......................

    Solicitant,
    Nume ......... Prenume .............. Functia (daca este cazul) ...........
    Semnatura ............... Stampila (daca este cazul)

 ______________________________________________________________________________
|                                                                              |
|                CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE                |
|                                                                              |
|    Avizam favorabil restituirea T.V.A. in suma de ............... lei, fiind |
| indeplinite conditiile prevazute la art. III din Acordul dintre Guvernul     |
| Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele     |
| de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, semnat la Bucuresti la |
| 24 octombrie 1995.                                                           |
|                                                                              |
|    Directorul Directiei protocol,                                            |
|                                                                              |
|    Semnatura ...................   Data .............                        |
|                                                                              |
|              Stampila                                                        |
|                                                                              |
|______________________________________________________________________________|
 ______________________________________________________________________________
|                                                                              |
|                CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANTELOR PUBLICE                |
|                                                                              |
|    Aprobam restituirea T.V.A. in suma de ........................ lei.       |
|                                                                              |
|    Directorul general al Directiei generale a finantelor publice a           |
|    municipiului Bucuresti,                                                   |
|                                                                              |
|    Semnatura ...................   Data .............                        |
|                                                                              |
|              Stampila                                                        |
|                                                                              |
|______________________________________________________________________________|

    ANEXA 4
    la procedura

    DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
    A MUNICIPIULUI BUCURESTI

                                                     Nr. ....../...........

                                   Catre
                  Trezoreria ..............................

    Ca urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti sub nr. ....../............, in baza prevederilor art. III lit. (F) din Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, ratificat prin Ordonanta Guvernului nr. 25/1996, aprobata prin Legea nr. 30/1997, s-a aprobat restituirea sumei de ........................ lei, reprezentand taxa pe valoarea adaugata aferenta bunurilor si serviciilor cumparate de catre:
............................................. .
             (titularul cererii)
    Va rugam ca suma de mai sus sa fie restituita prin virament in contul nr. ...................., deschis la Banca ......................, Sucursala/Filiala ........................ .
    Alaturat va remitem cererea de restituire aprobata, pe baza careia va rugam sa efectuati viramentul.

                                Director,
                        .........................

    ANEXA 5
    la procedura

    DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE
    A MUNICIPIULUI BUCURESTI

                                                     Nr. ....../...........

                                  Catre
                     .................................

    Prin prezenta va comunicam ca, urmare a cererii dumneavoastra de restituire a taxei pe valoarea adaugata, inregistrata la Directia generala a finantelor publice a municipiului Bucuresti sub nr. ......./........., in baza prevederilor art. III lit. (F) din Acordul dintre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii referitor la programele de asistenta economica, tehnica si in domenii conexe, ratificat prin Ordonanta Guvernului nr. 25/1996, aprobata prin Legea nr. 30/1997, vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adaugata in suma de ...................... lei, urmand ca plata sa se efectueze prin virament in contul nr. ........................, deschis la Banca ........................., Sucursala/Filiala .......................... .
    De asemenea, va comunicam ca nu s-a aprobat restituirea sumei de ........... din urmatoarele motive: ........................................................

                                 Director,
                        .........................



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 162/2003

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 162 din 2003
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu