HOTARARE Nr.
203 din 2 martie 2011
pentru aprobarea
Regulamentului privind modul de alocare, acordare si justificare a
transferurilor de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor necesare
desfasurarii activitatilor reglementate prin Legea îmbunatatirilor funciare nr.
138/2004, altele decat irigatiile
ACT EMIS DE:
GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 178 din 14 martie 2011
In temeiul art. 108 din Constituţia României,
republicată, şi al art. 1 alin. (2) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr.
20/2011 privind finanţarea unor activităţi de îmbunătăţiri funciare,
Guvernul României adoptă
prezenta hotărâre.
Articol unic. - Se aprobă Regulamentul privind modul de
alocare, acordare şi justificare a transferurilor de la bugetul de stat pentru
acoperirea cheltuielilor necesare desfăşurării activităţilor reglementate prin Legea îmbunătăţirilor funciare nr. 138/2004, republicată, cu modificările
şi completările ulterioare, altele decât irigaţiile, prevăzut în anexa care
face parte integrantă din prezenta hotărâre.
PRIM-MINISTRU
EMIL BOC
Contrasemnează:
Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
Valeriu Tabără
Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Ialomiţianu
ANEXA
REGULAMENT
privind modul de alocare, acordare şi justificare a
transferurilor de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor necesare
desfăşurării activităţilor reglementate prin Legea îmbunătăţirilor funciare nr.
138/2004, altele decât irigaţiile
Art. 1. - (1) Se acordă
Administraţiei Naţionale a Imbunătăţirilor Funciare R.A., denumită în
continuare Administraţie, transferuri de la bugetul de stat pentru acoperirea cheltuielilor necesare
desfăşurării activităţilor reglementate prin Legea îmbunătăţirilor funciare nr.
138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, altele decât
irigaţiile, cu respectarea prevederilor legale.
(2) Transferul sumelor de la bugetul de stat se face
prin bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, de la capitolul
83.01„Agricultură, silvicultură şi vânătoare", titlul 55 „Alte
transferuri", alineatul 55 01 18 „Alte transferuri
curente interne".
Art. 2. - (1) Administraţia are obligaţia de a prezenta
Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale propuneri pentru înscrierea în
bugetul de stat a sumelor, în vederea cuprinderii acestora în bugetul
ministerului, în termenele stabilite de Legea nr. 500/2002 privind finanţele
publice, cu modificările şi completările ulterioare.
(2) Anual, în etapa de elaborare a proiectului
bugetului de stat, Administraţia fundamentează pentru anul următor, la nivel de
sucursală teritorială, în funcţie de suprafaţa şi de tipul fiecărei amenajări
de îmbunătăţiri funciare de utilitate publică gestionate de acea sucursală,
necesarul sumelor de la bugetul de stat, urmărind realizarea în condiţii
corespunzătoare a obiectului de activitate.
(3) Ministerul Agriculturii şi
Dezvoltării Rurale, în calitate de ordonator principal de credite, comunică
Administraţiei nivelul sumelor alocate de la bugetul de stat pentru
Administraţie pentru anul respectiv, atât cele aferente
angajamentelor legale ale anului anterior, cât şi cele
ce urmează a se angaja în anul curent.
(4) După comunicarea sumelor alocate de la bugetul de
stat, Administraţia va fundamenta cuantumul tarifelor pe tipuri de amenajări,
în funcţie de suprafeţele de teren amenajate, declarate de utilitate publică,
altele decât irigaţiile, potrivit art. 38 alin. (4) din Legea nr. 138/2004,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(5) In condiţiile legii,
Administraţia repartizează şi poate redistribui în cursul anului, pe sucursale
teritoriale, sumele aprobate de la bugetul de stat, în funcţie de cotele
aprobate anual prin hotărâre a Guvernului, conform art. 38 alin. (6) din Legea
nr. 138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(6) Suprafeţele care vor fi
avute în vedere la stabilirea veniturilor sunt cele pentru care Administraţia
încheie contracte cu beneficiarii lucrărilor de îmbunătăţiri funciare.
(7) Sumele alocate de la
bugetul de stat se acordă în completarea veniturilor proprii ale Administraţiei
provenind din tarife percepute beneficiarilor lucrărilor de îmbunătăţiri
funciare, în conformitate cu prevederile art. 38 alin. (5) şi (6) din Legea nr.
138/2004, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(8) Tarifele medii pe tipuri de
activităţi includ TVA şi sunt prevăzute în anexa nr. 1.
(9) Tarifele medii vor fi defalcate pe tipuri de
amenajări, prin ordin al ministrului agriculturii şi dezvoltării rurale, cu
avizul Ministerului
Finanţelor Publice, potrivit art. 38 alin. (6) din Legea nr. 138/2004,
republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
(10) Pentru activităţile
desfăşurate până la semnarea contractelor de exploatare, întreţinere şi
reparaţii privind amenajările de îmbunătăţiri funciare, altele decât
irigaţiile, dar nu mai târziu de 31 mai 2011, referitoare la cheltuielile
prevăzute la art. 42 alin. (4) din Legea nr. 138/2004, republicată, cu
modificările şi completările ulterioare, Administraţia va solicita fonduri
Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale potrivit anexei nr. 2.
(11) Pentru activităţile
desfăşurate după semnarea contractelor de exploatare, întreţinere şi reparaţii
privind amenajările de îmbunătăţiri funciare, altele decât irigaţiile, dar nu
mai târziu de 31 mai 2011, Administraţia va solicita fonduri Ministerului
Agriculturii şi Dezvoltării Rurale conform anexei nr. 3.
(12) Administraţia, sucursalele
teritoriale şi unităţile de administrare răspund, în condiţiile legii, de
utilizarea transferurilor de la bugetul de stat potrivit scopului pentru care
au fost acordate.
Art. 3. - (1) Notele de fundamentare şi justificare a
transferurilor primite de la bugetul de stat, prevăzute în anexele nr. 2a şi 3a,
vor fi certificate din punctul de vedere al realităţii, regularităţii,
legalităţii, necesităţii, oportunităţii şi exactităţii datelor înscrise de
către conducerea unităţii ierarhic superioare celei care întocmeşte nota de
fundamentare şi justificare prevăzută în anexa nr. 2a, respectiv anexa nr. 3a.
(2) Administraţia centralizează, verifică, avizează şi
supune aprobării consiliului de administraţie notele de fundamentare şi
justificare prevăzute în anexele nr. 2a şi 3a.
(3) Administraţia solicită Ministerului Agriculturii şi
Dezvoltării Rurale, în baza aprobării consiliului de administraţie şi a
justificărilor formulate, potrivit anexei nr. 2a,
respectiv anexei nr. 3a, alocarea sumelor de la bugetul de stat.
(4) Administraţia va întocmi lunar, în 3 exemplare,
formularul prevăzut în anexa nr. 2a, respectiv anexa nr. 3a.
(5) Justificarea sumelor primite de la bugetul de stat prin bugetul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale se va
face lunar, pe baza datelor rezultate din balanţa de verificare a lunii
anterioare, cu obligaţia încadrării în metodologia privind acordarea sumelor de
la bugetul de stat.
(6) Veniturile se vor defalca
pe grupe, în funcţie de natura lor, conform prevederilor legale. Veniturile din
coloana nr. 2 a formularului prevăzut în anexa nr. 2a vor corespunde totalului
veniturilor din clasa 7 din balanţa de verificare a lunii precedente celei
pentru care se solicită transferurile, diminuat cu sumele reprezentând surse de
investiţii, transferuri, inclusiv veniturile aferente activităţii de irigaţii
şi alte venituri conform indicatorilor prevăzuţi în anexa nr. 2a.
(7) Realizările din coloana nr.
3 a formularului prevăzut în anexa nr. 2a vor corespunde totalului
cheltuielilor din clasa 6 din balanţa de verificare a lunii precedente celei
pentru care se solicită transferurile, diminuat cu sumele aferente
cheltuielilor de investiţii, cheltuielilor efectuate cu activitatea de
irigaţii, aferente programelor cu finanţare rambursabilă/nerambursabilă, şi
alte cheltuieli conform indicatorilor prevăzuţi în anexa nr. 2a.
(8) La cap. IV „Transferuri primite" din anexa nr.
2a se vor cuprinde atât sumele încasate efectiv de
unităţile de administrare, cât şi regularizări şi plăţi efectuate în numele
acestora de către unitatea ierarhic superioară.
(9) In „Nota de fundamentare şi justificare a
transferurilor primite de la bugetul de stat la data de ....", prevăzută
în anexa nr. 2a, pentru luna decembrie a anului anterior se va completa cumulat
de la începutul anului, respectiv coloana nr. 2 va cuprinde prevederile
bugetului de venituri şi cheltuieli al Administraţiei aprobat pentru anul
anterior, iar în coloana nr. 4 se va înscrie transferul solicitat pentru luna decembrie pe baza
documentelor justificative întocmite/primite/preliminate, în limita sumelor aprobate
cu această destinaţie în anul curent, cu respectarea prevederilor legale.
(10) Veniturile din coloana nr. 3 a formularului prevăzut în anexa nr. 2a vor fi defalcate conform anexei
nr. 4 „Defalcarea veniturilor
ce se realizează la luna .........", ce va rezulta din centralizarea datelor primite de la
subunităţi.
(11) „Cheltuielile preliminate pentru luna în curs"
din coloana nr. 4 din formularul prevăzut în anexa nr.
2a vor fi prezentate detaliat în formularul prevăzut în anexa nr. 5 „Memoriu
privind justificarea sumelor preliminate a se plăti în luna în curs", care
va cuprinde toate obligaţiile de plată/achitate ale Administraţiei, până la
data de 20 a lunii respective, la care se vor adăuga obligaţiile de plată
preliminate a se efectua până la sfârşitul lunii, In solicitările respective se
pot regăsi şi avansurile acordate, în condiţiile Legii nr. 500/2002, cu
modificările şi completările ulterioare, pentru achiziţii de bunuri şi
servicii. Formularul prevăzut în anexa nr. 5 va rezulta din centralizarea
datelor primite de la subunităţi.
(12) Sumele acordate din bugetul Ministerului
Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, în condiţiile art. 52 alin. (7) din Legea
nr. 500/2002, cu modificările şi completările ulterioare, se înregistrează în
contabilitatea acestuia ca avansuri, urmând ca înregistrarea pe cheltuieli să
se efectueze pe baza justificărilor prezentate de beneficiar.
(13) Aceste plăţi urmează să se regăsească în conturile
de cheltuieli, conturi care permit, conform prezentului regulament,
justificarea în anul financiar curent a utilizării sumelor primite.
(14) Odată cu transmiterea
acestor documente se vor prezenta Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării
Rurale, în mod obligatoriu, şi balanţa de verificare contabilă întocmită pentru
luna precedentă celei în care se solicită acordarea de transferuri, precum şi
formularul „Situaţia obligaţiilor faţă de bugetul de stat, bugetul asigurărilor
sociale de stat, bugetul fondurilor speciale la data de............",
prevăzut în anexa nr. 6.
(15) Notele de fundamentare şi justificare se prezintă
până la data de 28 a fiecărei luni la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării
Rurale - Serviciul îmbunătăţiri funciare, fond funciar, ecocondiţionalitate şi
agricultură ecologică, în vederea analizării legalităţii şi utilizării sumelor
primite, a fundamentării sumelor necesare pentru luna în curs şi pentru luna
următoare; ulterior acesta va transmite documentele şi avizul Direcţiei generale
buget finanţe şi fonduri europene, în vederea solicitării deschiderilor de
credite bugetare.
(16) In cazul în care Administraţia nu mai solicită
transferuri pentru o anumită perioadă, aceasta are obligaţia de a prezenta
justificarea transferurilor primite, în fiecare lună, cu cheltuielile perioadei
respective la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale - Serviciul
îmbunătăţiri funciare, fond funciar, ecocondiţionalitate şi agricultură
ecologică, în vederea analizării utilizării sumelor primite.
(17) Pentru solicitarea
creditelor bugetare, Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale prezintă la
Ministerul Finanţelor Publice cererea de deschidere a creditelor, însoţită de
un exemplar al formularului prevăzut în anexa nr. 2a, respectiv anexa nr. 3a,
aprobat de ordonatorul principal de credite.
(18) Administraţia încasează
transferurile primite de la Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale în
contul său deschis la Trezoreria Statului. Centrala Administraţiei efectuează
plăţi şi regularizări în nume propriu şi în numele subunităţilor din subordine,
după care virează sucursalelor teritoriale sumele rămase cuvenite. La rândul
lor sucursalele teritoriale, din sumele încasate în acest mod, efectuează plăţi
în numele acestora şi al subunităţilor din subordine, virând acestora
diferenţele rămase cuvenite. Unităţile de administrare vor utiliza sumele
încasate efectuând plăţi conform destinaţiei avute în vedere la solicitarea
acestora.
Art. 4. - (1) In cazul în care
în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate,
Administraţia poate efectua cheltuieli în structură, proporţional cu gradul de
realizare a veniturilor totale, cu excepţia cheltuielilor pentru energia
electrică aferentă activităţilor, altele decât irigaţiile, cu respectarea prevederilor
legale.
(2) Nivelul cheltuielilor de personal va fi
proporţional cu gradul de realizare al veniturilor totale şi va reprezenta o
limită maximă procentuală rezultată din raportul dintre cheltuielile privind
personalul şi veniturile totale prevăzute în bugetul de venituri si cheltuieli.
(3) Formularul de fundamentare şi justificare a sumelor
primite de la bugetul de stat va cuprinde în mod obligatoriu menţiunea:
„Certificăm pe propria răspundere legalitatea, necesitatea, oportunitatea,
realitatea şi exactitatea datelor înscrise" şi va purta semnătura
persoanelor autorizate, de regulă, directorul general şi directorul economic.
Art. 5. - Anexele nr. 1, 2, 2a, 3, 3a, 4, 5 şi 6 fac
parte integrantă din prezentul regulament.
ANEXA Nr. 1
la regulament
STRUCTURA
tarifelor medii pe tipuri de activităţi, altele
decât activitatea de irigaţii, pentru anul 2011
Denumire activitate
|
Tarif mediu
(lei, inclusiv TVA/ha)
|
Total, din care:
|
suportat de la bugetul de stat
|
suportat de la beneficiari
|
1
|
2=3+4
|
3
|
4
|
TOTAL:
|
|
|
|
1. Desecare cu pompare
|
100,00
|
58,00
|
42,00
|
2. Desecare gravitaţională
|
40,00
|
23,20
|
16,80
|
3. CES
|
30,00
|
17,40
|
12,60
|
4. Apărare
|
30,00
|
17,40
|
12,60
|
ANEXA Nr. 2
la regulament
MINISTERUL AGRICULTURM ŞI
DEZVOLTĂRII RURALE
Administraţia Naţională a Imbunătăţirilor Funciare R.A.
Aprobat
Ordonator principal de credite
................................................
NOTĂ DE FUNDAMENTARE ŞI JUSTIFICARE
a transferurilor primite de la bugetul de stat
la data de......................
- mii lei -
|
Indicator
|
Prevederi buget perioada*
|
Realizări în luna
precedentă
(cumulat de la
începutul anului)
|
Cheltuieli
preliminate
pentru luna
în curs
|
Propuneri pentru luna**
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
I.
|
VENITURI (total clasa 7), din care:
|
|
|
|
|
1.
|
70. CIFRA DE AFACERI, din care:
- Venituri obţinute pe baza contractelor încheiate la activitatea
de desecare, CES, apărare
- Venituri din subvenţii de exploatare
|
|
|
|
|
2.
|
71. VENITURI AFERENTE COSTULUI PRODUCŢIEI ÎN CURS DE EXECUŢIE
|
|
|
|
|
3.
|
72. PRODUCŢIA REALIZATĂ DE ENTITATE PENTRU SCOPURILE SALE PROPRII
ŞI CAPITALIZATĂ
|
|
|
|
|
4.
|
75. ALTE VENITURI DIN EXPLOATARE
|
|
|
|
|
5.
|
76. VENITURI FINANCIARE
|
|
|
|
|
6.
|
77. VENITURI EXTRAORDINARE
|
|
|
|
|
II.
|
CHELTUIELI (total clasa 6) din care:
|
|
|
|
|
1.
|
60. CHELTUIELI PRIVIND MATERII PRIME, MATERIALE ETC. Şl ALTE
CHELTUIELI EXTERNE (ENEL+APĂ)
|
|
|
|
|
2.
|
64. CHELTUIELI CU PERSONALUL (din care se scad venituri din
subvenţii de exploatare pentru plata personalului - et.7414)
|
|
|
|
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
3.
|
68. AJUSTĂRI DE
VALOARE PRIVIND IMOBILIZĂRI CORPORALE Şl NECORPORALE
(din care se scad veniturile din ajustări pentru deprecierea imobilizărilor -
et. 7813)
ALTE CHELTUIELI DE EXPLOATARE
|
|
|
|
|
4.
|
61.-62. CHELTUIELI PRIVIND PRESTAŢIILE EXTERNE (din care se scad
venituri din subvenţii de exploatare pentru plata personalului - ct.7414)
|
|
|
|
|
5.
|
63. CHELTUIELI CU ALTE IMPOZITE, TAXE, VĂRSĂMINTE ASIMILATE
|
|
|
|
|
6.
|
68. ALTE CHELTUIELI Şl AJUSTĂRI PRIVIND PROVIZIOANELE (ct.6812
din care se scad venituri din provizioane - ct.7812)
|
|
|
|
|
7.
|
66. CHELTUIELI FINANCIARE
|
|
|
|
|
8.
|
67. CHELTUIELI EXTRAORDINARE
|
|
|
|
|
9.
|
69. IMPOZITUL PE PROFIT
|
|
|
|
|
III.
|
TRANSFERURI SOLICITATE PENTRU ACTIVITATE (II-I)
|
|
|
|
|
IV.
|
TRANSFERURI PRIMITE
|
|
|
|
|
V.
|
TRANSFERURI DE PRIMIT (III-IV)
|
X
|
X
|
X
|
|
* Reprezintă bugetul cumulat la
nivelul trimestrului care include luna pentru care se face deschiderea de
credite bugetare.
** Luna următoare celei în care se solicită deschiderea
de credite bugetare.
Certificăm pe propria răspundere legalitatea,
necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise.
Director,
...........................
Director economic,
.............................
Vizat
pentru controlul financiar preventiv
......................................................
ANEXA Nr. 2a
la regulament
MINISTERUL AGRICULTURII Şl
DEZVOLTĂRII RURALE
Administraţia Naţională a Imbunătăţirilor Funciare R.A.
Sucursala
teritorială........................................................./
Centrala Administraţiei Naţionale a Imbunătăţirilor Funciare R.A.
NOTA DE FUNDAMENTARE ŞI JUSTIFICARE
a transferurilor primite de la bugetul de stat la
data de........................
- mii lei -
|
Indicator
|
Prevederi buget perioada*
|
Realizări în luna
precedentă
(cumulat de la
începutul anului)
|
Cheltuieli
preliminate
pentru luna
în curs
|
Propuneri pentru luna**
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
I. 1.
|
VENITURI (total clasa 7), din care:
70. CIFRA DE AFACERI, din care:
- Venituri obţinute pe baza contractelor încheiate la activitatea
de desecare, CES, apărare
- Venituri din subvenţii de exploatare
|
|
|
|
|
2.
|
71. VENITURI AFERENTE COSTULUI
|
|
|
|
|
0
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
|
PRODUCŢIEI IN CURS DE EXECUŢIE
|
|
|
|
|
3.
|
72. PRODUCŢIA REALIZATĂ DE ENTITATE PENTRU SCOPURILE SALE PROPRII ŞI CAPITALIZATĂ
|
|
|
|
|
4.
|
75. ALTE VENITURI DIN EXPLOATARE
|
|
|
|
|
5.
|
76. VENITURI FINANCIARE
|
|
|
|
|
6.
|
77. VENITURI EXTRAORDINARE
|
|
|
|
|
II.
|
CHELTUIELI (total clasa 6), din care:
|
|
|
|
|
1.
|
60. CHELTUIELI PRIVIND MATERII PRIME, MATERIALE ETC. Şl ALTE
CHELTUIELI EXTERNE (ENEL + APĂ)
|
|
|
|
|
2.
|
64. CHELTUIELI CU PERSONALUL (din care se scad venituri din subvenţii de exploatare pentru plata
personalului - et. 7414)
|
|
|
|
|
3.
|
68. AJUSTĂRI DE VALOARE PRIVIND IMOBILIZĂRI CORPORALE Şl
NECORPORALE (din care se scad veniturile din ajustări pentru deprecierea
imobilizărilor - et. 7813)
ALTE CHELTUIELI DE EXPLOATARE
|
|
|
|
|
4.
|
61.-62. CHELTUIELI PRIVIND PRESTAŢIILE EXTERNE (din care se scad venituri din subvenţii de exploatare
pentru plata personalului - et.7414)
|
|
|
|
|
5.
|
63. CHELTUIELI CU ALTE IMPOZITE, TAXE, VĂRSĂMINTE ASIMILATE
|
|
|
|
|
6.
|
68. ALTE CHELTUIELI Şl AJUSTĂRI
PRIVIND PROVIZIOANELE (et. 6812 din care se scad venituri din
provizioane - et. 7812)
|
|
|
|
|
7.
|
66. CHELTUIELI FINANCIARE
|
|
|
|
|
8.
|
67. CHELTUIELI EXTRAORDINARE
|
|
|
|
|
9.
|
69. IMPOZITUL PE PROFIT
|
|
|
|
|
III.
|
TRANSFERURI SOLICITATE PENTRU ACTIVITATE (II-I)
|
|
|
|
|
IV.
|
TRANSFERURI PRIMITE
|
|
|
|
|
V.
|
TRANSFERURI DE PRIMIT (III-IV)
|
X
|
X
|
X
|
|
* Reprezintă bugetul cumulat la nivelul trimestrului
care include luna pentru care se face deschiderea de credite bugetare.
** Luna următoare celei în care se solicită deschiderea de credite bugetare.
Certificăm pe propria răspundere legalitatea,
necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise.
Director regional,
...............................
Director economic,
.................................
Vizat pentru controlul financiar preventiv
.........................................
ANEXA Nr. 3
la regulament
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI
DEZVOLTĂRII RURALE
Administraţia Naţională a îmbunătăţirilor Funciare R.A.
Aprobat
Ordonator principal de credite
..............................................
NOTĂ DE FUNDAMENTARE ŞI JUSTIFICARE
a transferurilor primite de la bugetul de stat la
data de ....
Denumire
activitate
|
Nr. rd.
|
Suprafaţa
contractată
(ha)
|
Tarif mediu
|
Suma
suportată de la bugetul de stat
|
Suma
suportată
de la
beneficiari
|
Suma
alocată
anterior de
la
bugetul
de stat
|
Suma
solicitată
|
Total
(lei), din
care:
|
suportat de
la
bugetul de
stat
(lei)
|
suportat de
la
beneficiari
(lei)
|
Suma
(mii lei)
|
Suma
(mii lei)
|
Suma (mii
lei)
|
Suma (mii
lei)
|
1
|
2
|
3
|
4 = 5 + 6
|
5
|
6
|
7 = 3*5
|
8 = 3*6
|
9
|
10
|
TOTAL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Desecare cu pompare
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Desecare gravitaţională
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3. CES
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Apărare
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Certificăm pe propria răspundere legalitatea,
necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise.
Director,
........................
Director economic,
.......................
Vizat pentru controlul financiar preventiv
..............................................
ANEXA Nr. 3a
la regulament
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI
DEZVOLTĂRII RURALE
Administraţia Naţională a Imbunătăţirilor Funciare R.A.
Sucursala
teritorială....................................................../
Centrala Administraţiei Naţionale a Imbunătăţirilor
Funciare R.A.
Aprobat
Ordonator principal de credite
..............................................
NOTĂ DE FUNDAMENTARE ŞI JUSTIFICARE
a transferurilor primite de la bugetul de stat la
data de ....
Denumire
activitate
|
Nr. rd.
|
Suprafaţa
contractată
(ha)
|
Tarif mediu
|
Suma
suportată de la bugetul
de stat
|
Suma
suportată
de la
beneficiari
|
Suma
alocată
anterior de
la
bugetul de
stat
|
Suma
solicitată
|
Total
(lei), din
care:
|
suportat de
la
bugetul de
stat
(lei)
|
suportat de
la
beneficiari
(lei)
|
Suma
(mii lei)
|
Suma
(mii lei)
|
Suma (mii
lei)
|
Suma (mii
lei)
|
1
|
2
|
3
|
4=5+6
|
5
|
6
|
7=3*5
|
8=3*6
|
9
|
10
|
TOTAL
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1. Desecare cu pompare
|
1
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2. Desecare gravitaţională
|
2
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4=5+6
|
5
|
6
|
7=3*5
|
8=3*6
|
9
|
10
|
3. CES
|
3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4. Apărare
|
4
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Certificăm pe propria răspundere legalitatea,
necesitatea, oportunitatea, realitatea şi exactitatea datelor înscrise.
Director,
.......................
Director economic,
.......................
Vizat pentru controlul financiar preventiv
.......................
ANEXA Nr. 4
la regulament
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI
DEZVOLTĂRII RURALE
Administraţia Naţională a Imbunătăţirilor Funciare R.A.
Sucursala teritorială.....................
DEFALCAREA
veniturilor ce se realizează în luna..............
Tipul venitului
|
Sume reprezentând
venituri realizate în luna
precedentă (cumulat de la
începutul anului)
|
Sume reprezentând venituri
preliminate pentru luna în curs
|
Sume reprezentând
venituri preliminate în luna
pentru care se acordă
transfer
|
VENITURI (total clasa 7)*, din care:
70. CIFRA DE AFACERI, din care:
- Venituri obţinute pe baza contractelor încheiate la activitatea
de desecare, CES, apărare
- Venituri din subvenţii de exploatare
71. VENITURI AFERENTE COSTULUI PRODUCŢIEI ÎN CURS DE EXECUŢIE
72. PRODUCŢIA REALIZATĂ DE ENTITATE
PENTRU SCOPURILE SALE PROPRII SI CAPITALIZATĂ
75. ALTE VENITURI DIN EXPLOATARE
76. VENITURI FINANCIARE
77. VENITURI EXTRAORDINARE
|
|
|
|
TOTAL:
|
|
|
|
* Se poate defalca în funcţie de specificul
activităţii.
Director,
.......................
Director economic,
.......................
ANEXA Nr. 5
la regulament
MINISTERUL AGRICULTURII ŞI
DEZVOLTĂRII RURALE
Administraţia Naţională a Imbunătăţirilor Funciare R.A.
Sucursala teritorială.....................
MEMORIU
privind justificarea sumelor preliminate a se plăti
în luna în curs
Nr. crt.
|
Tipul plăţii (obligaţiei de plată)
|
Documentul (tip, nr., dată)
|
Beneficiarul plăţii
|
Suma plătită sau preliminată a se plăti (inclusiv TVA)
|
1.
|
Plăţi cu materiile prime
|
|
|
|
2.
|
Plăţi cu materialele consumabile, din care:
|
|
|
|
a)
|
plăţi privind combustibilul
|
|
|
|
b)
|
plăţi privind piesele de schimb
|
|
|
|
3.
|
Plăţi privind materialele de natura obiectelor de inventar
|
|
|
|
4.
|
Plăţi privind energia electrică
|
|
|
|
5.
|
Plăţi privind consumul de apă
|
|
|
|
6.
|
Plăţi de întreţinere şi reparaţii
|
|
|
|
7.
|
Plăţi de protocol, reclamă şi publicitate
|
|
|
|
8.
|
Plăţi cu transportul de bunuri şi personal
|
|
|
|
9.
|
Plăţi poştale şi taxe de comunicaţii
|
|
|
|
10.
|
Plăţi cu remuneraţiile nete ale personalului
|
|
|
|
11.
|
Plăţi privind impozitul pe salarii
|
|
|
|
12.
|
Plăţi cu asigurările şi protecţia socială, din care:
|
|
|
|
a)
|
plăţi privind contribuţia unităţii la asigurările sociale
|
|
|
|
b)
|
plăţi privind contribuţia unităţii pentru ajutorul de şomaj
|
|
|
|
c)
|
plăţi privind contribuţia unităţii pentru asigurările sociale de
sănătate
|
|
|
|
d)
|
plăţi privind contribuţia pentru asigurările de accidente de
muncă şi boli profesionale
|
|
|
|
13.
|
Plăţi cu alte impozite, taxe şi vărsăminte asimilate
|
|
|
|
14.
|
Plăţi din diferenţe de curs valutar
|
|
|
|
15.
|
Plăţi privind dobânzile
|
|
|
|
16.
|
Plăţi cu deplasări, detaşări şi transferări
|
|
|
|
17.
|
Alte plăţi cu serviciile executate de terţi
|
|
|
|
18.
|
Alte plăţi*
TOTAL PLĂŢI, din care:
- efectuate din venituri proprii
- efectuate din transferuri de la bugetul de stat
|
|
|
|
Nr. crt.
|
Tipul plăţii (obligaţiei de plată)
|
Documentul (tip, nr., dată)
|
Beneficiarul plăţii
|
Suma plătită sau preliminată a se plăti (inclusiv TVA)
|
|
RECAPITULATIE
|
|
|
|
|
Total plăţi, din care:
CHELTUIELI (total clasa 6), din care:
|
|
|
|
|
60. CHELTUIELI PRIVIND MATERII PRIME, MATERIALE ETC. SI ALTE
CHELTUIELI EXTERNE (EN. EL.+APĂ)
64. CHELTUIELI CU PERSONALUL (din care se scad venituri din
subvenţii de exploatare pentru plata personalului - et. 7414)
68. AJUSTĂRI DE VALOARE PRIVIND IMOBILIZĂRI CORPORALE Şl
NECORPORALE (din care se scad veniturile din ajustări pentru deprecierea
imobilizărilor - et. 7813)
|
|
|
|
|
ALTE CHELTUIELI DE EXPLOATARE
61.-62. CHELTUIELI PRIVIND PRESTAŢIILE EXTERNE (din care se scad
venituri din subvenţii de exploatare pentru plata personalului - et. 7414)
63. CHELTUIELI CU ALTE IMPOZITE, TAXE, VĂRSĂMINTE ASIMILATE
|
|
|
|
|
68. ALTE CHELTUIELI Şl AJUSTĂRI PRIVIND PROVIZIOANELE (et. 6812,
din care se scad venituri din provizioane - et. 7812)
|
|
|
|
|
66. CHELTUIELI FINANCIARE
67. CHELTUIELI EXTRAORDINARE 69. IMPOZITUL PE PROFIT
|
|
|
|
* Alte plăţi curente efectuate în funcţie de specificul
şi complexitatea activităţii desfăşurate. Se completează după caz.
Director,
.......................
Director economic,
.......................
ANEXA Nr. 6
la regulament
MINISTERUL AGRICULTURM ŞI
DEZVOLTĂRII RURALE
Administraţia Naţională a
Imbunătăţirilor Funciare R.A.
SITUAŢIA
obligaţiilor faţă de bugetul de stat, bugetul
asigurărilor sociale de stat, bugetul fondurilor speciale la data de.......
- mii lei -
Nr. crt.
|
Denumirea indicatorilor
|
Datorat
|
Vărsat efectiv
|
Rămas de vărsat
-în termen-
|
Rămas de vărsat
- restant -
|
1.
|
Obligaţii faţă de bugetul de stat - TOTAL, din care:
__ *
__ *
__ *
|
|
|
|
|
2.
|
Obligaţii fată de bugetul asigurărilor sociale de stat -
TOTAL
|
|
|
|
|
3.
|
Obligaţii faţă de bugetele fondurilor speciale -
TOTAL, din care:
__ *
__ *
__ *
|
|
|
|
|
* Se completează după caz.
Director,
.......................
Director economic,
.......................