HOTARARE Nr.
23 din 5 iulie 2006
privind structura
organizatorica a serviciilor Camerei Deputatilor
ACT EMIS DE:
ADUNAREA(CAMERA) DEPUTATILOR
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 583 din 5 iulie 2006
In temeiul prevederilor art. 67 din Constituţia
României, republicată, precum şi ale art. 31 alin. (1) lit. m) şi ale art. 85
din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat în Monitorul Oficial al
României, Partea I, nr. 35 din
16 ianuarie 2006, cu modificările şi completările ulterioare,
având în vedere avizul favorabil al Biroului permanent,
Camera Deputaţilor adoptă prezenta hotărâre.
Art. 1. - (1) Serviciile Camerei Deputaţilor asigură
condiţiile organizatorice, de specialitate şi materiale pentru desfăşurarea
activităţii parlamentare.
(2) Structura organizatorică a serviciilor Camerei
Deputaţilor este prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta
hotărâre.
(3) In cadrul compartimentelor prevăzute în anexă,
prin hotărâre a Biroului permanent al Camerei Deputaţilor, se pot organiza,
după caz, departamente, direcţii generale, direcţii, servicii, birouri.
(4) Departamentele şi direcţiile generale din cadrul
serviciilor Camerei Deputaţilor sunt conduse de şefi de departamente şi de
directori generali.
Art. 2. - Numărul maxim de posturi pentru fiecare
compartiment din structura serviciilor Camerei Deputaţilor se stabileşte prin
statul de funcţii, care se aprobă de către Biroul permanent, în condiţiile
legii.
Art. 3. - (1) Secretarul general al Camerei Deputaţilor
conduce întreaga activitate a serviciilor Camerei Deputaţilor şi răspunde de
buna funcţionare a acestora, sub autoritatea şi controlul Biroului permanent.
(2) Secretarul general conduce personalul care îşi
desfăşoară activitatea la cabinetele membrilor Biroului permanent, la
Secretariatul pentru grupurile parlamentare şi la Secretariatul comisiilor
parlamentare, sub aspectul pregătirii profesionale şi al respectării ordinii
interioare în cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor.
Art. 4. - (1) Numirea şi eliberarea din funcţie a
personalului din cadrul serviciilor Camerei Deputaţilor, prevăzute în Legea nr.
7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, se realizează prin
ordin, de către secretarul general, în condiţiile legii.
(2) Numirea şi eliberarea din funcţia de şef de
departament şi cea de director general se realizează prin ordin, de către
secretarul general, cu avizul conform al Biroului permanent.
(3) Numirea şi eliberarea din funcţie a personalului
prevăzut la art. 3 alin. (2) se realizează prin ordin, de către secretarul
general, cu avizul conform, după caz, al:
a) fiecărui membru al Biroului permanent;
b) conducerii fiecărui grup parlamentar;
c) biroului fiecărei comisii parlamentare.
Art. 5. - Raporturilor dintre Camera Deputaţilor şi
Institutul Român pentru Drepturile Omului le sunt aplicabile dispoziţiile Legii
nr. 9/1991 privind înfiinţarea Institutului Român pentru Drepturile Omului.
Art. 6. - Regia Autonomă „Monitorul Oficial" îşi
desfăşoară activitatea sub autoritatea Camerei Deputaţilor, secretarul general
al acesteia exercitând atribuţiile prevăzute de legislaţia în vigoare pentru
ministerul de resort.
Art. 7. - Serviciile Camerei Deputaţilor îşi desfăşoară
activitatea pe baza regulamentului de organizare şi funcţionare, aprobat de
plenul Camerei Deputaţilor, cu avizul prealabil al Biroului permanent.
Art. 8. - In urma evaluării
posturilor şi în raport cu modificările intervenite în structura serviciilor
Camerei Deputaţilor prin efectul intrării în vigoare a prezentei hotărâri,
secretarul general va proceda la reîncadrarea personalului existent, în limita
numărului de posturi aprobat, ţinându-se seama de competenţa profesională
reflectată în rezultatele obţinute până la data încadrării, precum şi de
nivelul de pregătire al fiecăruia. In procedura de reîncadrare a personalului
existent se va avea în vedere şi consultarea superiorului ierarhic direct.
Art. 9. - Până la aprobarea de către plenul Camerei
Deputaţilor a Regulamentului de organizare şi funcţionare a serviciilor Camerei
Deputaţilor, secretarul general va stabili, în termen de 15 zile de la data
intrării în vigoare a prezentei hotărâri, care dintre compartimentele prevăzute
în anexă urmează să exercite atribuţiile conferite, prin acte anterioare ale
Camerei Deputaţilor, pentru compartimentele din actuala structură
organizatorică.
Art. 10. - (1) Prezenta
hotărâre intră în vigoare la data de 5 iulie 2006.
(2) La aceeaşi dată se abrogă Hotărârea Camerei
Deputaţilor nr. 30 din 24 aprilie 2001, cu modificările şi completările
ulterioare.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera
Deputaţilor în şedinţa din 5 iulie 2006, cu respectarea prevederilor art. 76
alin. (2) din Constituţia României, republicată.
PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
BOGDAN OLTEANU
ANEXĂ*)
STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
a Serviciilor Camerei Deputaţilor

*) Anexa este reprodusă în
facsimil.