HOTARARE Nr.
24 din 12 mai 2009
pentru modificarea Hotararii
Camerei Deputatilor nr. 23/2006 privind structura organizatorica a serviciilor
Camerei Deputatilor si a Regulamentului de organizare si functionare al
serviciilor Camerei Deputatilor, aprobat prin Hotararea Camerei Deputatilor nr.
31/2006
ACT EMIS DE:
ADUNAREA(CAMERA) DEPUTATILOR
ACT PUBLICAT IN:
MONITORUL OFICIAL NR. 315 din 12 mai 2009
In temeiul dispoziţiilor art. 67 din Constituţia
României, republicată, ale art. 31 alin. (1) lit. m) şi ale art. 85 din
Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat, cu modificările ulterioare,
Camera Deputaţilor adoptă
prezenta hotărâre.
Art. I. -Anexa la Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 23/2006 privind
structura organizatorică a serviciilor Camerei Deputaţilor, publicată în
Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 583 din 5 iulie 2006, cu modificările ulterioare, se
înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art. II. - Articolul 34
din Regulamentul de organizare şi funcţionare al serviciilor Camerei
Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 31/2006, publicată
în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 922 din 14 noiembrie 2006, cu modificările şi completările
ulterioare, se modifică şi va avea următorul cuprins:
„Art. 34. - Fiecare dintre secretarii generali adjuncţi coordonează în mod direct şi răspunde de activitatea
anumitor compartimente, astfel:
a) un secretar general adjunct coordonează:
- Departamentul legislativ;
- Departamentul de studii parlamentare şi drept
comunitar;
- Direcţia pentru tehnologia informaţiei şi
comunicaţiilor.
b) un secretar general adjunct coordonează:
- Departamentul administrativ, infrastructură şi
întreţinere;
- Direcţia pentru transporturi;
- Direcţia afaceri interne."
Art. III. - (1) In termen
de 30 de zile de la intrarea în vigoare a prezentei
hotărâri se va proceda la modificarea şi completarea Regulamentului de
organizare şi funcţionare al serviciilor Camerei Deputaţilor şi a statului de
funcţii, în conformitate cu noua structură organizatorică.
(2) Până la intrarea în vigoare a noului regulament de
organizare şi funcţionare al serviciilor camerei deputaţilor se aplică
dispoziţiile din regulamentul de organizare şi funcţionare în vigoare la data
adoptării prezentei hotărâri. Secretarul general va stabili, prin ordin, care
dintre compartimentele prevăzute în anexă urmează să exercite atribuţiile
conferite prin acte anterioare ale Camerei Deputaţilor pentru compartimentele
din vechea structură organizatorică.
Această hotărâre a fost adoptată de Camera
Deputaţilor în şedinţa din 12 mai 2009, cu respectarea prevederilor art. 76
alin. (2) din Constituţia României, republicată.
PREŞEDINTELE CAMEREI DEPUTAŢILOR
ROBERTA ALMA ANASTASE
ANEXĂ") (Anexa la Hotărârea Camerei
Deputaţilor nr. 23/2006)
STRUCTURA
ORGANIZATORICĂ a serviciilor Camerei Deputaţilor
- 2009 -

*) Anexa este
reprodusă în facsimil.