Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 3 din 19 octombrie 2004

pentru aprobarea Regulamentului de organizare si functionare a birourilor electorale

ACT EMIS DE: BIROUL ELECTORAL CENTRAL

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 970 din 22 octombrie 2004


SmartCity3


    Avand in vedere prevederile art. 31 alin. (9) din Legea nr. 373/2004 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului,
    in temeiul art. 32 alin. (7) si (8) din Legea nr. 373/2004,

    Biroul Electoral Central hotaraste:

    Art. 1
    Se aproba Regulamentul de organizare si functionare a birourilor electorale, prevazut in anexa care face parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 2
    Prezenta hotarare se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

                     Presedintele Biroului Electoral Central,
                             judecator Emil Ghergut

                             Loctiitor presedinte,
                        judecator Victor Pasca Camenita

    Membri:
    Nicoleta Florea    - judecator
    Gheorghe Cernat    - judecator
    Veronica Radulescu - judecator
    Emilia Braicau     - judecator
    Magdalena Ghermeli - judecator
    Octavian Opris     - presedintele Autoritatii Electorale Permanente
    Alexandru Radu     - vicepresedintele Autoritatii Electorale Permanente
    Ionel Flesariu     - vicepresedintele Autoritatii Electorale Permanente
    Dan Matei Agathon  - reprezentant P.S.D.
    Nicolae Sfacareanu - reprezentant P.U.R.
    Ioan Onisei        - reprezentant P.D.
    Gheorghe Radulescu - reprezentant P.N.L.
    Dinu Marian        - reprezentant P.R.M.
    Zsuzsanna Peter    - reprezentant U.D.M.R.
    Tamara Baicu       - reprezentant Grupul parlamentar al minoritatilor
                         nationale din Camera Deputatilor

    ANEXA 1

                            REGULAMENT
    de organizare si functionare a birourilor electorale

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Birourile si oficiile electorale sunt organisme legal constituite in vederea organizarii si desfasurarii operatiunilor specifice perioadei electorale.
    (2) Perioada electorala incepe o data cu aducerea la cunostinta publica a zilei alegerilor si se incheie o data cu publicarea rezultatului alegerilor in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.
    Art. 2
    Birourile si oficiile electorale sunt constituite din membri desemnati prin tragere la sorti, efectuata de presedintele Inaltei Curti de Casatie si Justitie sau, dupa caz, de presedintele tribunalului, din persoane stabilite de lege si din reprezentanti ai partidelor politice, aliantelor politice si aliantelor electorale, stabiliti de conducerile acestora.

    CAP. 2
    Categorii de birouri electorale

    Art. 3
    Pentru organizarea si desfasurarea alegerilor parlamentare si prezidentiale se constituie urmatoarele categorii de birouri electorale:
    a) Biroul Electoral Central;
    b) birourile electorale de circumscriptii;
    c) birourile electorale ale sectiilor de votare.
    Art. 4
    (1) In municipiul Bucuresti, la nivelul fiecarui sector, se constituie cate un oficiu electoral, ca structura electorala intermediara intre Biroul Electoral de Circumscriptie a Municipiului Bucuresti si birourile electorale ale sectiilor de votare din sectorul respectiv.
    (2) Legatura dintre birourile electorale ale sectiilor de votare din sectoare si Biroul Electoral de Circumscriptie a Municipiului Bucuresti - repartizarea buletinelor de vot si a celorlalte materiale necesare votarii, centralizarea rezultatelor votarii si orice alta operatiune electorala din municipiul Bucuresti - se realizeaza prin intermediul oficiilor electorale.

    CAP. 3
    Componenta birourilor electorale

    SECTIUNEA 1
    Biroul Electoral Central

    Art. 5
    (1) Biroul Electoral Central este format din 7 judecatori ai Inaltei Curti de Casatie si Justitie, stabiliti de presedintele acestei Curti, prin tragere la sorti, efectuata in sedinta publica.
    (2) Rezultatul tragerii la sorti se consemneaza intr-un proces-verbal semnat de presedintele Curtii si de consultantul-sef al acesteia. Procesul-verbal constituie actul de investire a judecatorilor.
    (3) In termen de 24 de ore de la incheierea procesului-verbal, judecatorii aleg din randul lor, prin vot secret, un presedinte si un loctiitor al acestuia, care devin presedinte al Biroului Electoral Central, respectiv loctiitor al acestuia.
    (4) Biroul Electoral Central, constituit potrivit alin. (1) - (3), se completeaza, in termen de 24 de ore de la alegerea presedintelui, cu cate un reprezentant al partidelor politice parlamentare, un reprezentant al Grupului parlamentar al minoritatilor nationale din Camera Deputatilor, precum si cu presedintele si vicepresedintii Autoritatii Electorale Permanente. Numele si prenumele reprezentantilor partidelor politice parlamentare se comunica in scris Biroului Electoral Central, pana la data completarii acestuia.
    (5) Completarea Biroului Electoral Central potrivit alin. (4) se consemneaza intr-un proces-verbal semnat de membrii biroului, care constituie actul de investire a acestora.
    (6) Refuzul unora dintre membrii Biroului Electoral Central de a semna procesul-verbal de investire nu are nici un fel de influenta asupra valabilitatii acestuia.
    (7) Absenta unora dintre judecatori de la sedinta de tragere la sorti sau a unora dintre persoanele prevazute la alin. (4) de la sedinta de completare a Biroului Electoral Central nu are nici o influenta asupra valabilitatii constituirii, respectiv completarii si componentei acestuia.
    Art. 6
    (1) In organizarea si componenta prevazute la art. 5 alin. (2) si (5), Biroul Electoral Central indeplineste toate atributiile si rezolva toate insarcinarile ce ii revin potrivit prevederilor Legii nr. 373/2004 pentru alegerea Camerei Deputatilor si a Senatului si ale Legii nr. 370/2004 pentru alegerea Presedintelui Romaniei.
    (2) Prevederile art. 39 din Legea nr. 373/2004 se aplica in mod corespunzator si in activitatea Biroului Electoral Central constituit potrivit art. 5 alin. (2) si (5).
    Art. 7
    (1) Dupa ramanerea definitiva a candidaturilor, Biroul Electoral Central se completeaza, in termenul prevazut de lege, cu cate un reprezentant al partidelor politice care nu sunt reprezentate in Parlament si al aliantelor politice ori aliantelor electorale ale acestora. Numarul total al acestor reprezentanti nu poate fi mai mare de 10.
    (2) Partidele politice neparlamentare, aliantele politice si aliantele electorale ale acestora, care participa la alegeri, vor comunica in scris Biroului Electoral Central, in termen de doua zile de la ramanerea definitiva a candidaturilor, numele si prenumele reprezentantului lor in Biroul Electoral Central.
    (3) Termenul de doua zile prevazut la alin. (2) este termen de decadere. Comunicarile facute dupa expirarea acestuia nu se mai iau in considerare.
    (4) Desemnarea celor 10 reprezentanti ai partidelor politice neparlamentare, ai aliantelor politice sau ai aliantelor electorale ale acestora se face de presedintele Biroului Electoral Central, in ordinea descrescatoare a numarului de liste complete de candidaturi definitive, centralizate pe tara, cumulat pentru Camera Deputatilor si pentru Senat. Daca la atribuirea ultimului loc exista mai multe partide care au depus acelasi numar de liste complete de candidaturi definitive, desemnarea se face prin tragere la sorti, efectuata de presedintele Biroului Electoral Central, in prezenta reprezentantilor partidelor politice, aliantelor politice si aliantelor electorale in cauza.
    (5) Completarea Biroului Electoral Central potrivit alin. (4) se face in termen de 24 de ore de la expirarea termenului de doua zile prevazut la alin. (2).

    SECTIUNEA a 2-a
    Birourile electorale de circumscriptie

    Art. 8
    (1) Birourile electorale de circumscriptie se constituie in fiecare dintre cele 42 de circumscriptii electorale stabilite potrivit anexei nr. 1 la Legea nr. 373/2004.
    (2) Birourile electorale de circumscriptie se constituie din cate 3 judecatori, in exercitiu la tribunalul din circumscriptia respectiva, si din cel mult 10 reprezentanti ai partidelor politice, aliantelor politice, aliantelor electorale sau ai organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale, care participa la alegeri in circumscriptia electorala respectiva.
    Art. 9
    (1) Desemnarea celor 3 judecatori se face in sedinta publica, de catre presedintele tribunalului, prin tragere la sorti.
    (2) Tragerea la sorti se face pe functii: presedinte, loctiitor, membru si se consemneaza intr-un proces-verbal care constituie actul de investire a judecatorilor.
    Art. 10
    In componenta prevazuta la art. 9 biroul electoral de circumscriptie indeplineste toate atributiile si insarcinarile ce ii revin potrivit prevederilor Legii nr. 373/2004 si ale Legii nr. 370/2004. Prevederile art. 39 din Legea nr. 373/2004 se aplica in mod corespunzator.
    Art. 11
    (1) Fiecare partid politic, alianta politica, alianta electorala si organizatie a cetatenilor apartinand minoritatilor nationale, care participa la alegeri in circumscriptia respectiva, va comunica, in scris, biroului electoral de circumscriptie constituit potrivit art. 9 numele si prenumele reprezentantului.
    (2) Comunicarea se face in termen de doua zile de la ramanerea definitiva a candidaturilor. Termenul de doua zile este termen de decadere. Comunicarile transmise dupa implinirea acestuia nu se mai iau in considerare.
    Art. 12
    (1) Completarea biroului electoral de circumscriptie cu reprezentantii partidelor politice, aliantelor politice, aliantelor electorale si organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale, prevazute la alin. (1) al art. 11, se face de presedintele biroului electoral de circumscriptie, in ordinea descrescatoare a ponderii numarului de candidaturi definitive ale fiecarui partid politic, fiecarei aliante politice, aliante electorale si organizatii a cetatenilor apartinand minoritatilor nationale, in totalul candidaturilor definitive din circumscriptie, cumulat pentru Senat si Camera Deputatilor.
    (2) Completarea se face in termen de 24 de ore de la expirarea termenului de doua zile prevazut la alin. (2) al art. 11, in sedinta publica.

    SECTIUNEA a 3-a
    Birourile electorale ale sectiilor de votare

    Art. 13
    (1) Birourile electorale ale sectiilor de votare sunt alcatuite dintr-un presedinte, un loctiitor al acestuia si cel mult 7 membri.
    (2) Presedintele si loctiitorul acestuia nu pot face parte din partide politice.
    (3) Presedintele si loctiitorul acestuia sunt, de regula, magistrati sau alti juristi si sunt stabiliti prin tragere la sorti, efectuata de presedintele tribunalului.
    (4) Pentru tragerea la sorti, presedintele tribunalului intocmeste o lista cu magistratii din judet. La intocmirea listei cu ceilalti juristi participa si cate un reprezentant al fiecarui partid politic parlamentar.
    Art. 14
    (1) Daca numarul juristilor este insuficient, lista va fi completata de catre prefect cu alte persoane care se bucura de prestigiu si nu sunt membri de partid.
    (2) Lista intocmita de prefect cuprinde un numar de persoane cu 10% mai mare decat numarul necesar. Persoanele care nu sunt desemnate presedinti sau loctiitori raman la dispozitia presedintelui tribunalului, pentru inlocuirea, in cazuri deosebite, a titularilor, respectiv pentru completarea birourilor electorale ale sectiilor de votare, in situatia in care partidele politice, aliantele politice, aliantele electorale si organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale indreptatite nu isi desemneaza reprezentanti.
    (3) In vederea tragerii la sorti a presedintelui sectiei de votare si a loctiitorului acestuia, presedintele tribunalului efectueaza gruparea in lista a participantilor, avand in vedere ca locuintele acestora sa fie cat mai aproape de sediul biroului electoral al sectiei de votare.
    Art. 15
    Membrii biroului electoral al sectiei de votare provin din cate un reprezentant al partidelor politice, aliantelor politice, aliantelor electorale si organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale, care participa la alegeri in circumscriptia respectiva. Desemnarea membrilor se face in ordinea descrescatoare a numarului de candidaturi definitive, cumulat pentru Senat si Camera Deputatilor, depuse in circumscriptia respectiva.
    Art. 16
    (1) Pentru desemnarea membrilor biroului electoral al sectiei de votare, presedintele biroului electoral de circumscriptie comunica fiecarui presedinte de birou electoral al sectiei de votare numarul de candidaturi definitive ale fiecarui partid politic, fiecarei aliante politice, aliante electorale si organizatii a cetatenilor apartinand minoritatilor nationale. Comunicarea se face in scris in termen de 24 de ore de la desemnarea presedintelui biroului electoral al sectiei de votare.
    (2) In termenul prevazut la alin. (1), partidele politice, aliantele politice, aliantele electorale si organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale, care au depus candidaturi in circumscriptie, comunica presedintelui biroului electoral al sectiei de votare numele si prenumele reprezentantului lor.
    (3) Partidele politice, aliantele politice, aliantele electorale si organizatiile cetatenilor apartinand minoritatilor nationale participante la alegeri in circumscriptie pot comunica un numar mai mare de reprezentanti, pentru situatia in care alte partide sau aliante nu isi nominalizeaza reprezentantii.
    (4) Un partid politic, o alianta politica, o alianta electorala sau o organizatie a cetatenilor apartinand cetatenilor minoritatilor nationale nu poate avea mai mult de 3 reprezentanti in acelasi birou electoral al sectiei de votare.
    (5) Daca doua sau mai multe partide politice, aliante politice, aliante electorale sau organizatii apartinand cetatenilor minoritatilor nationale au depus acelasi numar de candidati, iar numarul locurilor de ocupat este inferior, presedintele biroului electoral al sectiei de votare va proceda la tragerea la sorti, in prezenta reprezentantilor celor interesati.
    Art. 17
    Birourile electorale ale sectiilor de votare pot functiona cu un numar mai mic de membri decat cel prevazut de lege, dar nu mai putin de 3, la care se adauga presedintele biroului electoral al sectiei de votare si loctiitorul acestuia.
    Art. 18
    Desemnarea membrilor biroului electoral al sectiei de votare se consemneaza intr-un proces-verbal care constituie actul de atestare a calitatii de membru al biroului.

    SECTIUNEA a 4-a
    Birourile electorale ale unor sectii de votare speciale

    Art. 19
    (1) Birourile electorale ale sectiilor de votare, care se organizeaza pe langa misiunile diplomatice si oficiile consulare ale Romaniei, se constituie dintr-un presedinte si 2 membri.
    (2) Presedintele este desemnat de seful misiunii diplomatice.
    (3) Membrii biroului electoral al sectiei de votare sunt stabiliti prin tragere la sorti efectuata de presedintele Biroului Electoral Central. Lista persoanelor care vor participa la tragerea la sorti se intocmeste de Ministerul Afacerilor Externe. Partidele politice parlamentare vor fi consultate la intocmirea listei, acestea putand formula propuneri de completare a listei sau de inlocuire a unor persoane.
    (4) Pentru tragerea la sorti, persoanele cuprinse in lista vor fi astfel grupate incat acestea sa locuiasca in localitatea in care se organizeaza sectia sau cat mai aproape de aceasta.
    Art. 20
    (1) Presedintele biroului electoral al sectiei de votare organizate pe o nava este loctiitorul comandantului.
    (2) Biroul electoral al sectiei de votare cuprinde si 2 membri, stabiliti de comandant prin tragere la sorti.

    SECTIUNEA a 5-a
    Oficiile electorale

    Art. 21
    In sectoarele municipiului Bucuresti se organizeaza cate un oficiu electoral.
    Art. 22
    Birourile electorale ale oficiilor electorale sunt alcatuite dintr-un presedinte si un loctiitor al acestuia si din cel mult 7 membri.
    Art. 23
    Presedintele si loctiitorul acestuia sunt magistrati desemnati de presedintele Tribunalului Bucuresti, prin tragere la sorti, dintre judecatorii in exercitiu ai judecatoriei sectorului.
    Art. 24
    Membrii biroului electoral al oficiului electoral sunt reprezentanti ai partidelor politice, aliantelor politice, aliantelor electorale si ai organizatiilor apartinand cetatenilor minoritatilor nationale participante la alegeri in municipiul Bucuresti. Prevederile art. 15 si ale art. 16 alin. (1), (2) si (5) se aplica in mod corespunzator.

    CAP. 4
    Functionarea birourilor electorale

    Art. 25
    (1) Birourile electorale functioneaza legal in prezenta majoritatii membrilor.
    (2) La stabilirea majoritatii prevazute la alin. (1) intra in calcul si presedintele si loctiitorul acestuia.
    (3) Pana la completarea birourilor electorale de circumscriptie cu reprezentantii partidelor politice, acestea sunt legal constituite daca sunt prezenti toti cei 3 judecatori.
    Art. 26
    (1) Convocarea membrilor biroului electoral in sedinta se face telefonic sau prin orice alt mijloc, in timp util, din dispozitia presedintelui sau a loctiitorului acestuia, prin aparatul tehnic.
    (2) In cazul birourilor electorale ale sectiilor de votare, convocarea se face de catre presedinte sau de loctiitorul acestuia.
    (3) In convocare se vor preciza ora si locul de desfasurare a sedintei.
    Art. 27
    (1) Proiectul ordinii de zi a sedintei se propune de catre presedinte sau de loctiitorul acestuia si se aproba cu votul majoritatii membrilor prezenti.
    (2) Membrii biroului electoral pot face propuneri pentru completarea ordinii de zi sau pentru eliminarea unora dintre problemele inscrise in aceasta.
    (3) Propunerile de modificare a ordinii de zi se supun aprobarii biroului electoral. Daca acestea sunt aprobate, presedintele este obligat sa le supuna dezbaterii.
    Art. 28
    (1) Propunerile se supun dezbaterii biroului electoral in ordinea in care acestea au fost inscrise pe ordinea de zi.
    (2) Schimbarea ordinii de dezbatere a problemelor inscrise pe ordinea de zi se poate face numai cu aprobarea biroului electoral, la propunerea presedintelui, loctiitorului sau a unuia dintre membri.
    Art. 29
    (1) Sedintele biroului electoral sunt conduse de presedinte sau de loctiitorul acestuia.
    (2) In lipsa presedintelui biroului electoral, atributiile acestuia sunt indeplinite de loctiitorul sau.
    Art. 30
    (1) Membrii biroului electoral pot participa la dezbateri in ordinea inscrierii la cuvant si numai dupa acordarea acestuia de catre presedinte.
    (2) In luarile de cuvant in cadrul biroului electoral membrii acestuia se vor limita strict la problema pusa in discutie si nu vor profera acuzatii la adresa celorlalti membri.
    Art. 31
    (1) Presedintele poate retrage cuvantul acordat, in situatia in care vorbitorul se abate de la subiectul aflat in discutie. Daca cel in cauza nu se supune, presedintele poate suspenda sedinta.
    (2) Se interzice interventia unui membru al biroului electoral in discutii in timpul prezentarii de catre un alt membru a punctului sau de vedere.
    (3) Asupra unui subiect aflat in discutie un membru al biroului electoral poate interveni cel mult de doua ori.
    (4) Membrilor biroului electoral li se poate acorda dreptul la replica, in situatia in care la adresa lor au fost aduse acuzatii de un alt membru al biroului electoral si pot solicita sa li se prezinte scuze de catre acestia.
    Art. 32
    Prezenta la sedinte a membrilor biroului electoral este obligatorie. In cazuri justificate, presedintele biroului electoral poate aproba ca unii membri ai acestuia sa lipseasca de la sedinta.
    Art. 33
    Reprezentantii partidelor politice, aliantelor politice si aliantelor electorale in biroul electoral nu pot primi si nu pot exercita alte insarcinari in afara celor prevazute de lege.
    Art. 34
    (1) In indeplinirea atributiilor ce le sunt stabilite prin Legea nr. 373/2004 si Legea nr. 370/2004, birourile electorale adopta hotararile cu votul majoritatii membrilor prezenti.
    (2) In caz de egalitate de voturi, votul presedintelui este hotarator.
    (3) Hotararile biroului electoral se semneaza de presedinte, de loctiitorul acestuia si de membri.
    (4) Lipsa semnaturilor unor membri nu are nici o influenta asupra valabilitatii hotararii, daca aceasta a fost adoptata in conditiile alin. (1).
    (5) Hotararile biroului electoral se aduc la cunostinta in sedinta publica si prin orice mijloace de publicitate.
    Art. 35
    Hotararile Biroului Electoral Central sunt obligatorii pentru toate autoritatile, institutiile publice, birourile electorale, precum si pentru toate organismele cu atributii electorale, de la data aducerii lor la cunostinta publica.
    Art. 36
    Hotararile Biroului Electoral Central, prin care se dau interpretari unor prevederi ale legilor electorale, se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I.

    CAP. 5
    Dispozitii finale

    Art. 37
    (1) Din birourile electorale pot face parte numai cetatenii cu drept de vot.
    (2) Candidatii in alegeri, sotiile, rudele si afinii acestora pana la gradul al doilea inclusiv nu pot fi membri ai birourilor electorale.
    Art. 38
    (1) Reprezentantii partidelor politice, aliantelor politice, aliantelor electorale si ai organizatiilor cetatenilor apartinand minoritatilor nationale pot fi inlocuiti, pentru motive intemeiate, apreciate de la caz la caz, la cererea celor care i-au propus.
    (2) Inlocuirea se poate face numai cu aprobarea biroului electoral ierarhic superior si numai pana in preziua votarii.
    (3) In caz de deces, imbolnaviri sau accidente, inlocuirea se poate face chiar si in ziua alegerilor.
    Art. 39
    Biroul Electoral Central isi inceteaza activitatea dupa publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a rezultatului alegerilor.
    Art. 40
    Birourile electorale de circumscriptie isi inceteaza activitatea dupa publicarea in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, a rezultatului alegerilor si dupa predarea catre autoritatile competente, pe baza de proces-verbal, a tuturor documentelor pe care le-au detinut.
    Art. 41
    (1) Birourile electorale ale sectiilor de votare isi inceteaza activitatea dupa incheierea de catre birourile electorale de circumscriptie a proceselor-verbale si predarea acestora la Biroul Electoral Central.
    (2) In cazul organizarii turului al doilea de scrutin, birourile electorale ale sectiilor de votare isi reiau activitatea in ziua premergatoare desfasurarii acestuia. In acest caz, birourile isi inceteaza activitatea in conditiile alin. (1).
    Art. 42
    Presedintele biroului electoral stabileste care dintre problemele cu care a fost sesizat acesta este de natura a fi supusa dezbaterii biroului electoral si rezolvata prin hotarare.
    Art. 43
    (1) Pentru solutionarea de catre biroul electoral a unor probleme complexe, presedintele acestuia poate desemna unul sau mai multi membri care vor intocmi si vor prezenta un referat cu propuneri de solutionare.
    (2) Problemele supuse dezbaterii si deliberarii biroului electoral vor fi prezentate membrilor acestuia cu cel putin 12 ore inaintea sedintei.
    Art. 44
    (1) Birourile electorale sunt obligate sa stabileasca un program de functionare care se aduce la cunostinta publica prin afisare si care va fi respectat intocmai.
    (2) Presedintele biroului electoral este obligat sa asigure permanenta activitatii pe intreaga durata a programului, iar in cazul termenelor care expira la ora 24,00 va fi prezent in mod obligatoriu cel putin unul dintre magistrati.
    Art. 45
    (1) In vederea realizarii transparentei in activitatea birourilor electorale de circumscriptie si a Biroului Electoral Central, acestea desemneaza un purtator de cuvant, de regula, din randul magistratilor. Purtatorul de cuvant este imputernicit sa informeze mass media cu problemele dezbatute si solutionate.
    (2) Prefectul si presedintele consiliului judetean vor asigura spatii adecvate pentru reprezentantii mass media si pentru desfasurarea conferintelor de presa.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 3/2004

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 3 din 2004
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 3/2004
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu