E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 410 din 16 august 1993

privind infiintarea Zonei libere Constanta Sud si a Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud"

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 216 din  2 septembrie 1993


SmartCity3


    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    Se instituie regimul de zona libera in complexul portuar Constanta Sud, pe o suprafata de teren de 37,00 ha, teren castigat asupra marii in urma lucrarilor hidrotehnice in Portul Constanta Sud, compusa din doua platforme, precum si suprafata de teren si fronturile de acostare aferente, reprezentand teritoriul portuar ce se va realiza la est de terminalul RO-RO situat la radacina molului II, prezentate in anexele nr. 1 si 3*) la prezenta hotarare, respectiv 140,00 ha.
    Activitatile specifice regimului de zona libera se vor desfasura numai in perimetre imprejmuite. Desfasurarea unor astfel de activitati in afara perimetrelor imprejmuite este interzisa.
-------------
    *) Anexa nr. 3 se transmite celor interesati.

    Art. 2
    Se infiinteaza Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud", cu sediul in cladirea administrativa din cadrul terminalului ferry-boat, situata in afara perimetrului zonei libere.
    Art. 3
    Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" este persoana juridica romana, coordonata de Ministerul Transporturilor prin Agentia Zonelor Libere, si functioneaza pe principiile gestiunii economice si autonomiei financiare, in conformitate cu prevederile Legii nr. 84/21 iulie 1992 si cu regulamentul de organizare si functionare din anexa nr. 2.
    Pentru anul 1993, cheltuielile de organizare si functionare a activitatii Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud", in limita sumei de 100 milioane lei, se suporta din rezerva bugetara, marindu-se alocatia Ministerului Transporturilor.
    Art. 4
    Patrimoniul Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" este constituit din:
    a) suprafata de teren de 37 ha, cu dotarile existente, inclusiv fronturile de acostare, realizata in cadrul obiectivului de investitii "Portul Constanta Sud - Zona libera", in prezent existenta in patrimoniul Regiei Autonome "Administratia Portului Constanta" se transfera fara plata Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" prin diminuarea patrimoniului Regiei Autonome "Administratia Portului Constanta";
    b) suprafata de teren de 140 ha si fronturile de acostare aferente, reprezentand teritoriul portuar ce se va realiza la est de terminalul RO-RO, actual la radacina molului II, inclusiv molul II si molurile ce vor fi construite ulterior si care se transfera fara plata din patrimoniul Regiei Autonome "Administratia Portului Constanta" in patrimoniul Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud";
    c) antrepozitul construit din fondurile de investitii pentru zona libera si care se transfera fara plata din patrimoniul Societatii Comerciale cu capital integral de stat "Apronav" - S.A. Constanta in patrimoniul Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud".
    Art. 5
    Persoanele care introduc sau scot bunuri in si din Zona libera Constanta Sud au obligatia sa prezinte organelor vamale documentele prevazute de reglementarile in vigoare.
    Marfurile periculoase pot intra in Zona libera Constanta Sud numai in conditiile prevazute de legislatia in vigoare in acest domeniu si pot fi depozitate numai in spatiile amenajate special in acest scop de Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud."
    Art. 6
    Supravegherea vamala se efectueaza potrivit reglementarilor legale in vigoare. In vederea exercitarii acestei supravegheri, la caile de acces in zona libera vor fi instalate posturi fixe si mobile permanente de control, iar pentru caile de acces fluviale si maritime vor fi folosite posturi de patrulare fluviala, maritima si aeriana, dupa caz, permanente sau temporare, in functie de trafic.
    In vederea asigurarii desfasurarii activitatii vamale la accesul in Zona libera Constanta Sud si zonele adiacente, Ministerul Finantelor urmeaza sa asigure dotarea corespunzatoare pe baza fundamentarii prezentate de Directia Generala a Vamilor. De asemenea, numarul de personal pentru Vama Constanta Sud se suplimenteaza cu 20 de posturi, cu acoperire financiara din prevederile bugetare aprobate pentru anul 1993.
    Art. 7
    In baza aprobarii conducerii Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud", organele vamale politienesti si de trecere a frontierei pot efectua verificari in interiorul zonei libere, in cazul unor sesizari temeinice privind incalcarea prevederilor legale specifice domeniului lor de activitate.
    Art. 8
    Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" va asigura fara plata spatiile de birou si mijloacele de comunicatii necesare desfasurarii normale a activitatilor lucratorilor vamali si organelor graniceresti.
    Art. 9
    Controlul pasapoartelor si al celorlalte documente pentru trecerea frontierei de stat romane ale personalului care opereaza in sau tranziteaza Zona libera Constanta Sud se efectueaza de catre organele politiei de frontiera, conform prevederilor Legii nr. 56/1992 privind frontiera de stat a Romaniei. Schema Ministerului de Interne se suplimenteaza cu 7 ofiteri si 12 subofiteri pentru politia de frontiera.
    Art. 10
    Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" va realiza imprejmuirea perimetrelor mentionate in anexa nr. 1 din resursele alocate Ministerului Transporturilor de la bugetul de stat pe anul 1993 pentru activitatea de investitii, potrivit pozitiei 38 din anexa nr. 1 d/20 la Legea nr. 21/1993 - Legea bugetului de stat pe anul 1993.
    Art. 11
    Activitatea de concesionare si inchiriere de terenuri si constructii in Zona libera Constanta Sud se desfasoara pe baza de licitatie publica organizata de catre Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud", sub indrumarea si coordonarea Agentiei zonelor libere din cadrul Ministerului Transporturilor, in conformitate cu legislatia in vigoare si respectarea Metodologiei concesionarii, inchirierii si locatiei gestiunii, aprobata prin Hotararea Guvernului nr. 1228/1990.
    Comisia de licitatie va fi numita de Consiliul de administratie al Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" si va fi formata din reprezentanti ai acesteia, ai Agentiei Nationale pentru Privatizare, Ministerului Finantelor, precum si ai Agentiei zonelor libere din cadrul Ministerului Transporturilor.
    Realizarea activitatii industriale, comerciale, financiare, bancare si de prestari servicii in zona libera de catre persoane romane sau straine este permisa numai pe baza de licente eliberate de Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" si, daca este necesar, cu avizele Ministerului Comertului, Ministerului Finantelor, Bancii Nationale a Romaniei, Ministerului de Interne sau Directiei Generale a Vamilor, dupa caz.
    Art. 12
    Predarea-primirea patrimoniului se va efectua pe baza de protocol, in termen de 30 de zile de la semnarea prezentei hotarari, incheiat intre Regia Autonoma "Administratia Portului Constanta" si Societatea Comerciala "Apronav" - S.A., in calitate de predator, si Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud", in calitate de primitor.
    Cu valorile prevazute in protocol, capitalul social al Societatii Comerciale "Apronav" - S.A. Constanta prevazut la pozitia 27 din anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 19/1991, precum si patrimoniul Regiei Autonome "Administratia Portului Constanta" prevazut la pozitia 1 din anexa nr. 1 la Hotararea Guvernului nr. 19/1991 se modifica in sensul diminuarii.
    Art. 13
    Pentru primul an de activitate, salarizarea personalului Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" se va face in conformitate cu prevederile anexei nr. 11 la Hotararea Guvernului nr. 307/1992, cu modificarile ulterioare, iar statul de functii si organigrama vor fi aprobate de Ministerul Transporturilor, cu avizul Ministerului Muncii si Protectiei Sociale si Ministerului Finantelor.
    Art. 14
    Anexele nr. 1-3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 15
    Orice dispozitii contrare prezentei hotarari se abroga.


                  PRIM-MINISTRU
                NICOLAE VACAROIU

                           Contrasemneaza:
                           Ministru de stat,
                           ministrul finantelor,
                           Florin Georgescu

                        p. Ministrul comertului,
                           Cristian Ionescu,
                           secretar de stat

                           Ministru de interne,
                           George Ioan Danescu

                           Ministrul transporturilor,
                           Paul Teodoru


    ANEXA 1

                      DELIMITAREA TERITORIALA
                   a Zonei libere Constanta Sud

    Zona libera Constanta Sud cuprinde teritoriile delimitate de urmatoarele platforme:

    Platforma I - cu o suprafata de 26,7 ha, teren castigat asupra marii in cadrul obiectivului de investitii "Portul Constanta Sud - Zona libera", delimitata astfel:
    la est  - cladire administrativa din cadrul terminalului ferry-boat;
    la sud  - drum de acces port;
    la vest - triaj cale ferata aferenta molului I Sud;
    la nord - platforma aferenta fundului de bazin nr. I.

    Platforma II - cu o suprafata de 10,3 ha, teren castigat asupra marii in cadrul obiectivului de investitii "Portul Constanta Sud - Zona libera", delimitata astfel:
    la est          - racord cale ferata, triaj cale ferata mol I Sud ;
    la sud          - triaj cale ferata portuara;
    la vest si nord - drum de acces port.

    Platforma III - cu o suprafata de teren de 140 ha si fronturile de acostare aferente reprezentand teritoriul portuar ce se va realiza la est de terminalul RO-RO situat la radacina molului II, inclusiv molul II si molurile care vor fi construite ulterior, teren castigat asupra marii in cadrul obiectivului de investitii "Portul Constanta Sud - Zona libera", delimitata astfel:
    la sud  - digul de protectie Sud;
    la vest - terminalul RO-RO;
    la nord - acvatoriul portuar;
    la est  - digul interior situat la jumatatea molului IV.
    Aceasta suprafata se va extinde in viitor pana la digul de intrare.


    ANEXA 2

                              REGULAMENT
de organizare si functionare a Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud"

    CAP. I
    Prevederi generale
    Art. 1
    Denumirea: Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud".

    Art. 2.-Forma juridica: "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" este regie autonoma cu personalitate juridica, functioneaza pe baza de gestiune economica si autonomie financiara si isi desfasoara activitatea pe baza prezentului regulament de organizare si functionare si a legislatiei in vigoare.
    Art. 3
    Sediul Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" este in cladirea administrativa din cadrul terminalului ferry-boat, in afara perimetrului zonei libere.
    Acest sediu va putea fi schimbat in conditiile legii.
    Art. 4
    Delimitarea geografica a Zonei libere Constanta Sud este:

    Platforma nr. I - in suprafata de 26,7 ha, delimitata astfel:
    la est  - cladirea administratiei din cadrul terminalului ferry-boat;
    la sud  - drum de acces port;
    la vest - triaj cale ferata aferenta molului I Sud;
    la nord - platforma aferenta fundului de bazin nr. I.

    Platforma nr. II - in suprafata de 10,3 ha, delimitata astfel:
    la est          - racord cale ferata, triaj cale ferata mol I Sud;
    la sud          - triaj cale ferata portuara;
    la vest si nord - drum de acces port.

    Platforma nr. III - in suprafata de 140 ha, delimitata astfel:
    la sud  - digul de protectie Sud;
    la vest - terminalul RO-RO;
    la nord - acvatoriul portuar;
    la est  - digul interior situat la jumatatea molului IV.
    Aceasta suprafata se va extinde in viitor pana la digul de intrare.

    CAP. II
    Obiectul dc activitate
    Art. 5
    Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" are ca obiect de activitate: administrarea si exploatarea suprafetei declarate zona libera.
    In calitate de administrator al bunurilor din patrimoniu, administreaza si asigura exploatarea platformelor, magaziilor, instalatiilor, utilajelor, cladirilor social-administrative, grupurilor sociale, statiilor de transformare etc., aflate in dotare proprie, si colaboreaza cu toti agentii economici, persoane fizice si juridice, romane sau straine, in activitati de investitii si modernizari ale mijloacelor din dotare.
    Art. 6
    Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud", in calitate de administrator al bunurilor din patrimoniul sau, are urmatoarele atributii:
    a) raspunde de respectarea reglementarilor legale aplicabile in realizarea obiectului sau de activitate si controleaza felul in care persoanele care activeaza in zona libera respecta prevederile legale ce se aplica in aceasta zona;
    b) concesioneaza si inchiriaza terenuri si constructii din zona libera persoanelor fizice si juridice romane sau straine;
    c) administreaza ai asigura exploatarea platformelor, magaziilor, instalatiilor, utilajelor, cladirilor social-administrative, grupurilor sociale, statiilor de transformare, suprafetelor de teren etc., aflate in dotare proprie;
    d) asigura repararea si intretinerea constructiilor civile;
    e) asigura intretinerea in stare de functionare a utilitatilor privind furnizarea de apa, agent termic si energie electrica;
    f) asigura intretinerea cailor rutiere de acces;
    g) asigura salubrizarea cladirilor si constructiilor situate in zona libera si preluarea reziduurilor petroliere, menajere si industriale;
    h) inregistreaza situatia statistica a datelor de productie si financiare a agentilor economici care utilizeaza Zona libera Constanta Sud;
    i) avizeaza si coordoneaza realizarea activitatilor in zona libera prin eliberarea de licente tuturor utilizatorilor zonei libere, agenti economici, persoane fizice si juridice romane sau straine, in scopul dezvoltarii echilibrate a zonei, al evitarii concurentei neloiale si al protejarii mediului ambiant;
    i) stabileste, potrivit reglementarilor legale, tarifele minime anuale pentru toate activitatile care se desfasoara in interiorul zonei libere sau in legatura cu aceasta;
    k) solicita, pe baza unor studii de fezabilitate, extinderea terenului zonei libere stabilit prin hotarare a Guvernului;
    l) in calitate de administrator al Zonei libere Constanta Sud insoteste echipa de control trecere frontiera la mijloacele de transport;
    m) aproba documentatiile tehnice si proiectele de executie a noilor obiective economice realizate prin mijloace proprii de catre agenti economici romani sau straini, sau in cooperare cu acestia, in conformitate cu legislatia in vigoare, in scopul dezvoltarii echilibrate a zonei si al protectiei mediului ambiant;
    n) asigura aplicarea normelor de protectia muncii si a mediului inconjurator si controleaza modul de respectare a acestora;
    o) organizeaza activitatea de prevenire si stingere a incendiilor;
    p) intocmeste si executa, conform legii, bugetul de venituri si cheltuieli pentru activitatea proprie;
    r) informeaza periodic sau la cererea Ministerului Transporturilor asupra activitatilor desfasurate in zona libera si a eficientei acestora;
    s) elaboreaza studii si programe privind proportiile, nivelurile si ritmurile de dezvoltare, modernizare si sistematizare a Zonei libere Constanta Sud;
    t) organizeaza si desfasoara activitatea de paza si control, la portile de acces si pe intreg teritoriul Zonei libere Constanta Sud, in interiorul acesteia.
    Art. 7
    In Zona libera Constanta Sud se pot desfasura urmatoarele activitati:
    a) manipularea, depozitarea, sortarea, masurarea, ambalarea, conditionarea, asamblarea, prelucrarea, fabricarea, marcarea, testarea, licitarea, vanzarea-cumpararea, expertizarea, repararea, dezmembrarea marfurilor, transportul si expeditiile interne si internationale;
    b) organizarea de expozitii;
    c) operatiuni de bursa si financiar-bancare;
    d) infiintarea de cantine si restaurante, precum si magazine de desfacere sau comercializare en gros sau en detail, in perimetrul zonei libere;
    e) inchirierea sau concesionarea cladirilor, terenurilor, spatiilor de depozitare si a spatiilor neamenajate destinate construirii de obiective economice;
    f) controlul calitativ si cantitativ al marfurilor;
    g) aprovizionarea mijloacelor de transport care opereaza in Zona libera Constanta Sud;
    h) prestari de servicii, precum si alte activitati specifice regimului de zona libera.
    Activitatile prevazute la art. 7 se vor desfasura asigurandu-se masurile de protectia mediului. In baza aprobarii conducerii Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud", personalului de control al protectiei mediului i se permite accesul in zona libera pentru efectuarea controlului.
    Art. 8
    Activitatile prevazute mai sus se realizeaza de agentii economici utilizatori ai Zonei libere Constanta Sud, cu avizul si pe baza licentelor eliberate de Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud", in conformitate cu instructiunile Ministerului Transporturilor.
    Art. 9
    Introducerea sau scoaterea in si din zona libera a marfurilor de orice fel, a mijloacelor de transport, se face cu respectarea prevederilor legale in vigoare in ceea ce priveste controlul sau supravegherea vamala, controlul de frontiera, controlul sanitar-veterinar sau fitosanitar, dupa caz.
    Este interzis accesul in zona libera al marfurilor al caror import este prohibit pe teritoriul Romaniei prin lege sau prin conventiile internationale la care Romania este parte.
    CAP. III
    Patrimoniul
    Art. 10
    Patrimoniul Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" este constituit potrivit prevederilor art. 12 din Hotararea Guvernului nr. 410/1993.
    Art. 11
    Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" este administratorul bunurilor din patrimoniul sau. In exercitarea dreptului de administrare, regia foloseste si dispune in mod autonom de bunurile pe care le are in patrimoniu pentru realizarea obiectului sau de activitate si beneficiaza de rezultatele utilizarii acestora, potrivit legislatiei in vigoare.

    CAP. IV
    Organele de conducere ale Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud"
    Art. 12
    Conducerea Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" este asigurata de:
    - consiliul de administratie;
    - directorul general al regiei, care este si presedintele consiliului de administratie si este numit de consiliul de administratie, cu avizul Ministerului Transporturilor.
    Art. 13
    Consiliul de administratie se numeste prin ordinul ministrului transporturilor si este compus din 9 membri, dupa cum urmeaza:
    - un reprezentant al Ministerului Transporturilor;
    - un reprezentant al Ministerului Finantelor;
    - economisti, ingineri, juristi, tehnicieni dintre salariatii Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" sau din afara acesteia, specialisti in ramura de activitate.
    La lucrarile consiliului de administratie pot participa, ca invitati, si delegati ai altor organe sau institutii, pentru consultare in probleme ce privesc acele organe sau institutii.
    Activitatea consiliului de administratie se desfasoara pe baza prezentului regulament si a regulamentului de functionare propriu.
    Art. 14
    Membrii consiliului de administratie sunt numiti pe o perioada de 4 ani; jumatate dintre ei pot fi inlocuiti la fiecare 2 ani, prin rotatie. Consiliul de administratie poate propune Ministerului Transporturilor inlocuirea unui membru necorespunzator, precum si completarea locurilor devenite vacante din diferite motive, in cursul perioadei de 4 ani. Membrul nou-numit va functiona numai pana la incheierea acestei perioade.
    Completarea locurilor vacante se va face numai cu persoane de aceeasi specialitate cu membrii pe care acestea ii inlocuiesc.
    Membrii consiliului de administratie nu pot participa la conducerea societatilor comerciale si regiilor autonome cu care Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" intretine relatii de afaceri sau cu care are interese contrare.
    Art. 15
    Membrii consiliului de administratie isi pastreaza calitatea de angajati la unitatea sau institutia de la care provin, cu toate drepturile si obligatiile derivand din aceasta calitate. Pentru activitatea depusa in consiliul de administratie, acestia primesc o indemnizatie lunara al carei cuantum se stabileste prin hotararea consiliului.
    Art. 16
    Consiliul de administratie se intruneste lunar si ori de cate ori interesele regiei o cer, la solicitarea presedintelui care stabileste ordinea de zi, sau la solicitarea a cel putin jumatate plus unu din membrii consiliului.
    Art. 17
    Pentru luarea unor decizii complexe, consiliul de administratie poate atrage in activitatea de analiza consilieri si consultanti din diferite sectoare. Activitatea acestora poate fi compensata material, conform intelegerii, pe baza de contract.
    Art. 18
    Consiliul de administratie poate lua hotarari numai in prezenta majoritatii simple a membrilor sai. Daca aceasta majoritate nu este realizata, intrunirea acestuia se reprogrameaza intr-un termen de cel mult 15 zile, cu aceeasi ordine de zi.
    Art. 19
    Consiliul de administratie are in principal urmatoarele atributii:
    a) aproba conceptia si strategia de dezvoltare a regiei, aproba introducerea de noi tehnologii si modernizarea celor existente, intretinerea functionalitatii si repararea tuturor constructiilor din dotare;
    b) analizeaza bilantul contabil anual si contul de profit si pierderi si le inainteaza Ministerului Finantelor pentru a fi aprobate potrivit legii;
    c) aproba bugetul de venituri si cheltuieli;
    d) aproba sau propune spre aprobare, potrivit competentelor, investitiile ce urmeaza a se realiza de catre regie;
    e) stabileste prin negociere, potrivit legii, grilele de salarizare, in functie de studii si munca efectiv prestata, formele de salarizare, alte drepturi salariale pentru personalul regiei;
    f) aproba structura organizatorica a regiei, intocmeste nomenclatoarele de functii si aproba infiintarea de noi compartimente de activitate sau desfiintarea unora;
    g) stabileste atributiile, competentele si relatiile compartimentelor din aparatul propriu al regiei cu tertii;
    h) aproba volumul maxim al creditelor bancare ce pot fi contractate pentru investitii;
    i) propune spre aprobare, in conditiile legii, majorarea sau diminuarea patrimoniului, concesionarea, inchirierea sau locatia de gestiune ale unor bunuri sau servicii din patrimoniul regiei;
    j) aproba constituirea fondului de rezerva, a fondului de dezvoltare si a altor fonduri, in conditiile legii;
    k) aproba, in conditiile legii, angajarea si efectuarea de cheltuieli de orice natura, inclusiv pentru investitii, tranzactii financiare si comerciale, vanzari sau inchirieri de bunuri mobile sau imobile catre nu mai sunt necesare sau ale caror cheltuieli de intretinere sunt nejustificate economic;
    l) aproba nivelul minim anual al tarifelor si taxelor pentru toate activitatile si prestatiile pe care le efectueaza in zona libera, pe baza analizei complete si comparative si le supune spre avizare Ministerului Transporturilor;
    m) aproba nivelurile taxelor pentru eliberarea de licente utilizatorilor Zonei libere Constanta Sud, agentilor economici, persoane fizice sau juridice romane sau straine, pentru desfasurarea de catre acestia de activitati in nume propriu;
    n) asigura respectarea prevederilor legale privind protectia mediului inconjurator, salubrizarea si preluarea reziduurilor petroliere, menajere si a gunoiului;
    o) numeste si revoca, cu avizul ministrului transporturilor, directorii regiei;
    p) prezinta anual Ministerului Transporturilor un raport asupra activitatii desfasurate in perioada expirata si asupra programului de activitate in curs;
    r) exercita orice alte atributii ce ii revin din prevederile legale in vigoare si din regulamentul de organizare si functionare si aproba orice alte masuri care privesc activitatea regiei.
    Art. 20
    Directorul general al regiei reprezinta interesele acesteia in raport cu tertii in fata organelor si organizatiilor din tara si din strainatate.
    Art. 21
    Directorul general al regiei are, in principal, urmatoarele atributii si competente:
    a) conduce sedintele consiliului de administratie;
    b) asigura conducerea curenta a regiei;
    c) dispune, urmareste si asigura aducerea la indeplinire a hotararilor consiliului de administratie si a prevederilor legale;
    d) aproba regulamente si instructiuni de serviciu pentru administrarea, pastrarea si intretinerea mijloacelor materiale din dotarea regiei, dezvoltarea si modernizarea acesteia, precum si pentru operatiunile financiar-contabile specifice, recrutarea, pregatirea si perfectionarea personalului;
    e) aproba angajarea si concedierea personalului din aparatul propriu;
    f) numeste si revoca conducatorii compartimentelor de munca;
    g) indeplineste orice alte atributii si aproba orice alte masuri privind activitatea regiei, potrivit competentelor acordate.
    Art. 22
    Directorul general poate delega o parte dintre atributiile sale directorilor de specialitate. Unul dintre directorii de specialitate il inlocuieste pe directorul general, in lipsa acestuia, pe baza de imputernicire scrisa a directorului general.

    CAP. V
    Bugetul de venituri si cheltuieli
    Art. 23
    Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli, bilantul contabil si contul de profit si pierderi, dupa modelele stabilite de Ministerul Finantelor. Bilantul contabil anual si contul de profit si pierderi se aproba in conditiile legii si se publica in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea a IV-a.
    Art. 24
    Administratia este obligata sa-si acopere, din activitatea proprie, toate cheltuielile necesare functionarii si dezvoltarii.
    Art. 25
    Bugetul de venituri si cheltuieli al Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" se stabileste pentru fiecare exercitiu financiar si cuprinde:
    - venituri din aplicarea tarifelor de inchiriere si concesionare, sume provenite din prestari de servicii, din taxe de licente, comisioane, precum si alte venituri;
    - cheltuieli din valori consumate in activitatea de baza, inclusiv cheltuielile de salarizare, amortizare a mijloacelor fixe, intretinerea, repararea si exploatarea mijloacelor din patrimoniu, cheltuieli de administratie, rambursarea creditelor cu plata dobanzilor, precum si celelalte cheltuieli prevazute de acte normative in vigoare.
    Bugetul de venituri si cheltuieli se intocmeste anual si se defalca pe trimestre.
    Art. 26
    Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" hotaraste cu privire la investitiile care urmeaza a fi realizate, in limita competentelor ce ii sunt acordate, stabileste nivelul surselor proprii de finantare si determina volumul alocatiilor necesare de la bugetul de stat si, dupa caz, a creditelor bancare pentru obiectivele de investitii.

    CAP. VI
    Dispozitii finale
    Art. 27
    Pentru lucrarile cu ciclu lung de executie, Regia Autonoma "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" poate incheia contracte de lucrari sau prestari de servicii cu plata esalonata in rate, a caror achitare poate fi prevazuta in mai multe exercitii bugetare consecutive.
    Art. 28
    Litigiile Regiei Autonome "Administratia Zonei Libere Constanta Sud" cu persoane fizice sau juridice, romane sau straine, sunt de competenta instantelor judecatoresti din Romania sau pot fi solutionate prin arbitraj, potrivit prevederilor legale.
    Art. 29
    Dispozitiile prezentului regulament se completeaza cu dispozitiile Legii nr. 84/1992 si cu alte prevederi legale in vigoare.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 410/1993

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 410 din 1993
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 410/1993
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu