E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
nu a modificat niciun act
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 520 din 26 iulie 1991

privind salarizarea personalului din Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 173 din 22 august 1991


SmartCity3


    In baza prevederilor Legii salarizarii,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    CAP. 1
    Dispozitii generale

    Art. 1
    (1) Salarizarea personalului din Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati se face tinind seama de specificul activitatii desfasurate.
    (2) Pentru munca prestata, fiecare salariat are dreptul la un salariu care se stabileste la incheierea contractului individual de munca, in limitele prevazute in prezenta hotarire.
    Art. 2
    (1) Salariile personalului din Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati cuprind:
    - salariul de baza, care se stabileste in raport cu raspunderea si complexitatea sarcinilor, precum si cu nivelul de pregatire necesar functiei ocupate;
    - sporuri la salariul de baza: pentru vechimea in munca si in functie de rezultatele obtinute; pentru conditiile in care se desfasoara activitatea; pentru munca desfasurata peste programul normal de lucru; pentru munca in timpul noptii;
    - premii pentru rezultate deosebite in activitatea individuala, precum si un premiu anual pentru contributia la realizarile pe ansamblul unitatii.
    (2) Pe linga drepturile de salarii se pot acorda si alte drepturi si facilitati, reglementate prin acte normative specifice.

    CAP. 2
    Salarii de baza

    Art. 3
    (1) Personalul din cadrul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati cuprinde in structura sa muncitori, personal de specialitate si administrativ.
    (2) Salariile de baza pentru personalul de executie sint diferentiate pe functii si, in cadrul fiecarei functii, pe grade profesionale sau trepte profesionale. Salariile de baza pentru fiecare grad sau treapta profesionala sint stabilite pe 2 - 4 gradatii.
    (3) Salariile de baza pentru personalul de conducere - sef birou, sef atelier, sef serviciu, sef sectie, director si director general, adjunctii si asimilatii acestora, prevazute in anexele la prezenta hotarire - sint cele corespunzatoare functiei de executie, gradului sau treptei profesionale si gradatiei detinute, la care se adauga o indemnizatie de conducere care face parte din salariul de baza, diferentiata in raport cu raspunderea functiei de conducere indeplinite, de marimea subunitatilor sau compartimentelor, precum si de ponderea muncii de conducere fata de activitatea de executie pe care o realizeaza. Atributiile functiilor de executie se stabilesc de consiliul de administratie al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati sau comitetul director al filialei, dupa caz. Indemnizatia de conducere se stabileste anual de conducatorul unitatii sau, dupa caz, al organului care il numeste in functia de conducere, in raport cu rezultatele obtinute si cu raspunderea ce revine functiei de conducere.
    (4) Ponderea functiilor de conducere nu poate depasi 15% din totalul personalului regiei si se stabileste de consiliul de administratie al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati.
    (5) Salariile de baza prevazute in anexele la prezenta hotarire sint valabile pentru anul 1991.
    (6) Diferentierea subunitatilor pe grade de organizare se face in raport cu criteriile stabilite de consiliul de administratie al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati.
    (7) Salariul de baza se acorda personalului in raport cu timpul efectiv lucrat pentru realizarea integrala a sarcinilor de serviciu.
    (8) Pentru rezultatele deosebite obtinute in activitatea desfasurata, cel mult 5% din personalul regiei incadrat in functii de specialitate poate primi un salariu de merit mai mare cu pina la 15% fata de salariul de baza prevazut la gradatia sau treapta la care este incadrat.
    (9) Persoanele care beneficiaza de astfel de salarii, precum si nivelul concret al salariului, in limitele prevazute mai sus, se stabilesc de consiliul de administratie, pe baza criteriilor elaborate de catre acesta.
    (10) Activitatea persoanelor respective se analizeaza in fiecare an si, in raport cu rezultatele obtinute, se stabileste mentinerea sau retragerea salariului de merit.
    Art. 4
    (1) Trecerea personalului in gradatia imediat superioara se face o data pe an pentru intregul personal, de regula la inceputul anului bugetar, la propunerea sefului compartimentului din care face parte personalul respectiv, cu aprobarea consiliului de administratie sau a comitetului director al filialei, dupa caz. Pentru persoanele care ocupa functii de conducere, trecerea in gradatia imediat superioara se face de organul care aproba numirea in aceste functii.
    (2) Vechimea minima necesara pentru trecerea in gradatia imediat superioara este de doi ani. La trecerea in gradatia imediat superioara se tine seama de calitatile profesionale concretizate prin rezultatele obtinute in activitatea profesionala, notate cu calificativul "bun" sau "foarte bun" in anul precedent.
    (3) Angajarea si avansarea in functii, grade, trepte profesionale sau categorii se fac prin concurs, in raport cu competenta profesionala si rezultatele obtinute in activitate. Incadrarea la avansarea in functie se face la gradatia 1 sau la o gradatie care sa ii asigure o crestere de o clasa de salarizare, iar in categorii, la nivelul minim al categoriei respective.
    (4) Vechimea minima in grad sau treapta profesionala pentru avansarea in gradul sau treapta imediat superioara este de cel putin 2 ani. Fac exceptie de la aceasta prevedere persoanele incadrate in functiile prevazute in anexele la prezenta hotarire cu salariu de debutant.
    (5) In mod exceptional, pentru cadre de o deosebita valoare, consiliul de administratie poate aproba nominal prezentarea la concurs pentru avansare in gradul sau treapta profesionala imediat superioara, fara indeplinirea conditiei de vechime de la alineatul precedent.
    (6) Conditiile privind angajarea si avansarea in functii, grade, trepte profesionale sau categorii se stabilesc de consiliul de administratie.
    Art. 5
    Activitatea profesionala se apreciaza anual cu calificativele: "foarte bun", "bun", "satisfacator" sau "slab".

    CAP. 3
    Sporuri la salariul de baza

    Art. 6
    (1) Pentru vechimea in munca si rezultatele obtinute salariatii beneficiaza de un spor de vechime de pina la 15% calculat la salariul de baza corespunzator timpului efectiv lucrat in program normal de lucru, astfel:
------------------------------------------------------------
  Transe de vechime in munca     Cota din salariul de baza
------------------------------------------------------------
  intre 3 si 5 ani                         3%
  de la 5 la 10 ani                        6%
  de la 10 la 15 ani                       9%
  de la 15 la 20 ani                      12%
  peste 20 ani                            15%
------------------------------------------------------------
    (2) Trecerea intr-o transa superioara de vechime in munca pentru acordarea sporului se face numai in cazul persoanelor care in ultimii 2 ani au obtinut cel putin calificativul "bun".
    (3) In vechimea in munca ce se ia in considerare pentru acordarea sporului de vechime nu se includ perioadele cit persoana respectiva a obtinut calificativul "slab".
    (4) Sporul corespunzator vechimii in munca calculat potrivit alin. 2 si 3 se plateste cu incepere de la 1 al lunii urmatoare aceleia in care s-a implinit vechimea in munca, prevazuta in transa respectiva.
    Art. 7
    In raport cu conditiile in care se desfasoara activitatea pot fi acordate urmatoarele categorii de sporuri:
    1. Sporul pentru conditii grele de munca - in procent de pina la 15% din salariul de baza al personalului care lucreaza in conditii de efort fizic ridicat, la temperaturi foarte ridicate sau scazute, in mediu umed si alte conditii de mediu deosebite sau nedorite, trepidatii si altele asemenea, unde angajarea fortei de munca se face cu dificultate.
    Personalul navigant din sala masinilor navelor, pe timpul cit desfasoara activitatea legata de functionarea navei, precum si scafandrii, pe timpul imersiunilor, vor beneficia de salarii tarifare mai mari pentru conditii grele de munca, cu pina la 25% .
    2. Sporul de izolare - in procent de pina la 20% din salariul de baza corespunzator timpului lucrat in locurile de munca respective pentru:
    a) personalul ce deserveste statiunile de supraveghere si dirijare a navigatiei: Ceatal Ismail, Ceatal Sfintu Gheorghe, Izvoarele, Unirea;
    b) personalul care realizeaza lucrari de constructii-montaj sau de intretinere si reparatii constructii hidrotehnice speciale - inclusiv dirigintii de santier -, situate in afara localitatilor din sectorul Dunarii maritime, aval de mila marina 34;
    c) personalul care deserveste Farul de aterizare Sulina.
    3. Sporul pentru conditii nocive - in cuantum de pina la 455 lei pentru personalul care isi desfasoara activitatea in locurile de munca unde sint depasite concentratiile de noxe maxime admise de normele de protectie a muncii.
    Sporul se acorda pe baza determinarilor efectuate anual de organele de specialitate.
    Unitatea are obligatia de a imbunatati conditiile de munca pentru reducerea continua a noxelor de la locurile de munca.
    4. Sporul pentru conditii periculoase - in procent de pina la 15% din salariul de baza al personalului de la locurile de munca la care se mentine un anumit grad de pericol, riscul de accidentare.
    5. Sporul pentru munca desfasurata peste programul normal de lucru
    a) Orele prestate peste durata normala a timpului de lucru se compenseaza cu timp liber corespunzator. Daca munca astfel prestata nu a putut fi compensata cu timp liber corespunzator, orele suplimentare se vor salariza cu un spor din salariul de baza astfel:
    - 50% din salariul de baza pentru primele 2 ore de depasire a duratei normale a zilei de lucru;
    - 100% din salariul de baza pentru orele urmatoare.
    Cu spor de 100% se platesc si orele lucrate in zilele de repaus saptaminal sau in celelalte zile in care, in conformitate cu reglementarile in vigoare, nu se lucreaza.
    Munca peste durata normala poate fi prestata si sporurile prevazute la alin. 1 se pot plati numai daca efectuarea orelor suplimentare a fost dispusa de conducatorul institutiei respective, fara a depasi 120 ore anual. In cazuri cu totul deosebite, consiliul de administratie poate aproba efectuarea orelor suplimentare si peste acest plafon, dar nu mai mult de 360 ore anual. Aprobarea efectuarii orelor suplimentare se face cu consultarea sindicatelor.
    b) Munca prestata de personalul navigant si auxiliar imbarcat pe navele maritime, fluviale, de navigatie interioara, precum si de personalul din activitatile de reparatii - intretinere nave, interventii si salvare navala, in simbata libera, in ziua de duminica sau de sarbatori legale, in cadrul schimbului normal de munca stabilit potrivit graficului de lucru, se plateste cu un spor de 100% din salariul tarifar.
    Orele prestate peste durata normala a timpului de lucru, precum si cele efectuate in zilele de sarbatori legale si in celelalte zile in care, potrivit dispozitiilor legale, nu se lucreaza, care nu au putut fi compensate cu timp liber corespunzator in urmatoarele 30 de zile sau, prin cumulare, intr-o perioada de cel mult 12 luni de la intoarcerea navei din cursa, se platesc cu un spor de 100% din salariul tarifar, indiferent de numarul de ore suplimentare efectuate si fara limitarea acestora.
    6. Sporul pentru timpul lucrat in cursul noptii - in procent de 25% din salariul de baza corespunzator timpului efectiv lucrat de personalul care desfasoara activitate intre orele 22 - 6, daca timpul astfel lucrat reprezinta cel putin jumatate din programul de lucru.
    7. Indemnizatia de scufundare - in cuantum de 75 lei/ora de scufundare pentru activitatea in imersiune.
    Art. 8
    (1) Categoriile de personal, locurile de munca, conditiile concrete de acordare si cuantumul fata de salariul de baza pentru toate categoriile de sporuri se stabilesc prin regulament aprobat de consiliul de administratie al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati.
    (2) Sporurile pentru conditiile grele de munca, pentru conditii nocive sau periculoase se acorda proportional cu timpul cit personalul a lucrat in conditiile respective.
    Art. 9
    Totalul sumelor incasate de un salariat pentru orele suplimentare efectuate si sporurile acordate nu poate depasi un salariu de baza lunar corespunzator incadrarii fiecaruia.

    CAP. 4
    Premii

    Art. 10
    (1) Pentru premierea in cursul anului a salariatilor din cadrul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati care au realizat sau au participat direct la obtinerea unor rezultate valoroase in activitate se poate constitui un fond de premiere lunar prin aplicarea unei cote de 2% asupra fondului de salarii prevazut in bugetul de venituri si cheltuieli al acestora.
    (2) Sumele neconsumate din aceste fonduri pot fi utilizate in lunile urmatoare, in cadrul aceluiasi an bugetar.
    Art. 11
    (1) Pentru activitatea desfasurata, personalul din cadrul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati beneficiaza la sfirsitul anului calendaristic de un premiu anual de pina la un salariu mediu lunar de baza realizat in anul pentru care se face plata.
    (2) Consiliul de administratie poate reduce sau anula premiul anual in cazul salariatilor care in cursul anului au desfasurat o activitate profesionala slaba sau necorespunzatoare ori au avut abateri pentru care au fost sanctionati disciplinar.

    CAP. 5
    Forme de salarizare

    Art. 12
    (1) In cadrul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati se aplica formele de salarizare in regie, acord direct sau acord indirect, care se stabilesc de consiliul de administratie sau de comitetul director al subunitatii, dupa caz.
    (2) Pot fi salarizati in acord indirect muncitorii a caror activitate influenteaza direct si nemijlocit rezultatele muncitorilor care lucreaza in acord direct, pe care ii deservesc.
    (3) Tarifarea lucrarilor executate in acord direct se face in functie de normele de munca pe unitatea de produs sau lucrare si de categoria de incadrare a lucrarilor respective prevazute in indicatoarele tarifare de calificare.
    (4) Muncitorii care executa, in acord individual, lucrari de categorii superioare incadrarii lor sint salarizati corespunzator tarifelor lucrarilor efectuate.
    (5) Pentru muncitorii care lucreaza in acord colectiv repartizarea sumelor cuvenite in acord se face in raport cu salariul de baza corespunzator timpului efectiv lucrat.

    CAP. 6
    Alte drepturi

    A. Numirea temporara, delegarea, detasarea sau trecerea temporara in alta munca
    Art. 13
    Persoanele numite temporar intr-un post de conducere vacant care nu a putut fi ocupat prin concurs sau in locul unei persoane cu functii de conducere care lipseste temporar din unitate o perioada mai mare de 30 de zile calendaristice si care nu beneficiaza de salariu pe perioada respectiva primesc, pe linga salariul de baza al functiei, gradului sau treptei profesionale in care sint incadrate, indemnizatia corespunzatoare functiei de conducere pe care o preiau. Numirile temporare pe posturi de conducere vacante se pot face pentru o perioada de cel mult 6 luni, in cadrul careia se vor organiza noi concursuri pentru ocuparea acestor posturi.
    Art. 14
    (1) Pe durata delegarii, detasarii sau trecerii temporare intr-o alta munca persoana in cauza isi pastreaza functia, gradul sau treapta profesionala si salariul avute anterior.
    (2) Cind detasarea sau trecerea temporara in alta activitate se face la o munca la care este stabilit un salariu mai mare, persoana detasata sau trecuta temporar in alta munca are dreptul la acest salariu, in conditiile prevazute de lege.
    (3) Pe perioada detasarii sau trecerii temporare in alta munca salariatii primesc, pe linga salariul de baza stabilit potrivit alin. (1) sau (2), si celelalte drepturi ce se acorda personalului de la locul de munca respectiv.
    (4) Drepturile ce se acorda pe timpul detasarii sau trecerii temporare in alta munca se suporta de unitatea unde personalul respectiv isi desfasoara activitatea.

    B. Drepturi in cazul mutarii in alta localitate
    Art. 15
    (1) Personalul mutat in cadrul regiei in alta localitate are dreptul la:
    a) rambursarea costului transportului pentru el si membrii familiei sale, precum si pentru gospodaria sa;
    b) plata unei indemnizatii egale cu salariul de baza lunar;
    c) plata unei indemnizatii egale cu 1/4 din salariul sau de baza lunar, pentru fiecare membru de familie;
    d) un concediu platit de 5 zile lucratoare, in vederea mutarii efective, acordat la cererea sa.
    (2) De drepturile prevazute la alin. (1) beneficiaza si persoanele solicitate sa fie transferate in alta subunitate, intr-o localitate diferita decit cea de domiciliu, daca in documentul de solicitare a transferului s-a facut aceasta mentiune. Plata drepturilor respective se suporta de unitatea la care se face transferul.
    Art. 16
    (1) La incadrarea in alta localitate decit cea de domiciliu, in primul an de activitate dupa absolvirea studiilor, personalul de specialitate beneficiaza de o indemnizatie de instalare echivalenta cu un salariu de baza corespunzator functiei, gradului sau treptei profesionale in care urmeaza a fi incadrat.
    (2) La incadrare, in primul an de activitate dupa absolvirea studiilor, in cadrul subunitatii Administratiei fluviale a Dunarii de Jos din Sulina, personalul cu pregatire superioara beneficiaza de o indemnizatie de instalare echivalenta cu doua salarii de baza, corespunzator functiei pe care urmeaza a fi incadrat.
    (3) Persoanele care beneficiaza de indemnizatia de instalare si care ulterior au demisionat sau li s-a desfacut contractul de munca din motive imputabile, inainte de implinirea unui an sau doi, dupa caz, de la instalare vor restitui, in conditiile legii, indemnizatia primita, calculata proportional cu perioada ramasa pina la expirarea termenului.
    Art. 17
    Personalul care, potrivit reglementarilor specifice, este obligat sa locuiasca in incinta unitatii sau in locuintele de serviciu ale acesteia, este scutit de plata chiriei.

    CAP. 7
    Dispozitii tranzitorii si finale

    Art. 18
    (1) La aplicarea prezentei hotariri, conducerea unitatii va proceda la reincadrarea personalului pe noile functii, grade si trepte profesionale, precum si pe gradatii sau categorii, astfel ca noul salariu de baza sa nu fie inferior salariului tarifar avut. La reincadrare, conducerea unitatii va tine seama de competenta profesionala reflectata in rezultatele obtinute pina la data respectiva.
    (2) Prevederile art. 10 si 11 se vor aplica incepind cu anul 1992. Pentru 1991 se vor acorda premii anuale in limita unui fond de 3% din fondul de salarii realizat.
    Art. 19
    Sumele necesare pentru plata salariilor de baza stabilite in urma reincadrarii personalului, impreuna cu sporurile, premiile si celelalte drepturi trebuie sa se incadreze in alocatia bugetara stabilita cu aceasta destinatie si in veniturile proprii.
    Art. 20
    (1) Solutionarea contestatiilor in legatura cu stabilirea salariilor, acordarea gradatiilor, sporurilor, premiilor si a altor drepturi care se stabilesc potrivit prevederilor prezentei hotariri este de competenta consiliului de administratie.
    (2) Contestatiile vor fi depuse in termen de 5 zile de la data luarii la cunostinta.
    (3) Organul prevazut la alin. (1) va lua masurile de solutionare a contestatiilor in termen de 30 de zile.
    (4) Impotriva masurii unitatii de modificare unilaterala a salariilor, stabilite potrivit prevederilor prezentei legi, cei interesati se pot adresa cu contestatie la judecatorie, in termen de 30 de zile de la data cind au luat cunostinta de masura contestata.
    Art. 21
    Salariile de baza ale personalului din cadrul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati sint prevazute in anexa nr. 2.
    Art. 22
    Salariile din prezenta hotarire nu cuprind suma fixa acordata sub forma de indexare si compensatiile pentru cresterea preturilor.
    Art. 23
    Incalcarea dispozitiilor prevazute in prezenta hotarire atrage, dupa caz, raspunderea disciplinara, materiala sau penala, potrivit legii.
    Art. 24
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarire.
    Art. 25
    (1) Dispozitiile prezentei hotariri intra in vigoare la 1 aprilie 1991, data pina la care ramin aplicabile reglementarile privind salarizarea in vigoare la 1 martie 1991.
    (2) Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotariri orice dispozitii contrare se abroga.

                             PRIM-MINISTRU
                              PETRE ROMAN

    ANEXA 1

                           SALARIILE DE BAZA
corespunzatoare claselor de salarizare si valoarea coeficientului de ierarhizare utilizate pentru salarizarea personalului din Administratia fluviala a Dunarii de Jos Galati
------------------------------------------------------
Clase de             Salariul        Coeficient de
salarizare        de baza - lei -    ierarhizare
------------------------------------------------------
 1.                    3.150            1,000
 2.                    3.400            1,079
 3.                    3.650            1,158
 4.                    3.900            1,238
 5.                    4.150            1,317
 6.                    4.400            1,397
 7.                    4.650            1,476
 8.                    4.900            1,555
 9.                    5.150            1,635
10.                    5.400            1,714
11.                    5.650            1,793
12.                    5.900            1,873
13.                    6.150            1,952
14.                    6.400            2,032
15.                    6.650            2,111
16.                    6.900            2,190
17.                    7.150            2,270
18.                    7.400            2,349
19.                    7.650            2,428
20.                    7.900            2,508
21.                    8.150            2,587
22.                    8.400            2,666
23.                    8.650            2,746
24.                    8.900            2,825
25.                    9.150            2,904
26.                    9.400            2,984
27.                    9.650            3,063
28.                    9.900            3,143
29.                   10.150            3,222
30.                   10.400            3,301
31.                   10.700            3,397
32.                   11.000            3,492
33.                   11.300            3,587
34.                   11.600            3,682
35.                   11.900            3,777
------------------------------------------------------

    ANEXA 2

                           SALARIILE DE BAZA

                        A. Functii de executie
                        1. Personaj navigant
-------------------------------------------------------------------------------
Nr.   Functia    Nivelul   Nivelul de   Limite de         Salarii de baza
crt.             studiilor complexitate salarizare          - lei/luna -
                           al navei*)   pe clase    ---------------------------
                                                             Gradatii
                                                    ---------------------------
                                                        1     2     3     4
-------------------------------------------------------------------------------
 1      2            3           4          5           6     7     8     9
-------------------------------------------------------------------------------
 1.  Comandant
     instructor,
     sef mecanic
     instructor      S           I       30 - 33    10.400 10.700 11.000 11.300
 2.  Comandant
     instructor,
     sef mecanic
     instructor      M           I       26 - 29     9.400  9.650  9.900 10.150
 3.  Comandant       S           I       30 - 33    10.400 10.700 11.000 11.300
                                 II      26 - 29     9.400  9.650  9.900 10.150
                                 III     22 - 25     8.400  8.650  8.900  9.150
                                 IV      18 - 21     7.400  7.650  7.900  8.150
 4.  Capitan         M           I       26 - 29     9.400  9.650  9.900 10.150
                                 II      22 - 25     8.400  8.650  8.900  9.150
                                 III     18 - 21     7.400  7.650  7.900  8.150
                                 IV      14 - 17     6.400  6.650  6.900  7.150
                                 V       10 - 13     5.400  5.650  5.900  6.150
 5.  Sef mecanic     S           I       28 - 31     9.900 10.150 10.400 10.700
                                 II      24 - 27     8.900  8.950  9.400  9.650
                                 III     20 - 23     7.900  8.150  8.400  8.650
                                 IV      16 - 19     6.900  7.150  7.400  7.650
 6.  Sef mecanic     M           I       24 - 27     8.900  9.150  9.400  9.650
                                 II      20 - 23     7.900  8.150  8.400  8.650
                                 III     16 - 19     6.900  7.150  7.400  7.650
                                 IV      12 - 15     5.900  6.150  6.400  6.650
                                 V       8 -  11     4.900  5.150  5.400  5.650
 7.  Capitan
     secund, sef
     mecanic
     secund, sef
     electrician     S           I       24 - 27     8.900  9.150  9.400  9.650
 8.  Ofiter
     punte,
     ofiter
     mecanic,
     ofiter
     electrician
     II              S           I       21 - 23     8.150  8.400  8.650    -
                                 II      18 - 20     7.400  7.650  7.900    -
 9.  Ofiter
     punte,
     ofiter
     mecanic,
     ofiter
     electrician
     III
     Ofiter RTG      S           I       18 - 20     7.400  7.650  7.900    -
                                 II      15 - 17     6.650  6.900  7.150    -
10.  Ofiter
     punte,
     ofiter
     mecanic,
     ofiter
     electrician     M           I       18 - 20     7.400  7.650  7.900    -
                                 II      15 - 17     6.650  6.900  7.150    -
                                 III     12 - 14     5.900  6.150  6.400    -
                                 IV       9 - 11     5.150  5.400  5.650    -
                                 V        6 -  8     4.400  4.650  4.900    -
11.  Dragor sef      M, G        I       20 - 23     7.900  8.150  8.400  8.650
                                 II      16 - 19     6.900  7.150  7.400  7.650
12.  Dragor          M, G        I       13 - 16     6.150  6.400  6.650  6.900
                                 II       9 - 12     5.150  5.400  5.650  5.900
13.  Ofiter RTG      M           I       12 - 15     5.900  6.150  6.400  6.650
14.  Sef echipaj     M, G        I       16 - 17     6.900  7.150    -      -
                                 II      14 - 15     6.400  6.650    -      -
                                 III     12 - 13     5.900  6.150    -      -
                                 IV      10 - 11     5.400  5.650    -      -
                                 V        8 -  9     4.900  5.150    -      -
15.  Conducator
     salupa, sef
     timonier,
     ajutor
     ofiter
     mecanic         M, G        I       15 - 16     6.650  6.900    -      -
                                 II      13 - 14     6.150  6.400    -      -
                                 III     11 - 12     5.650  5.900    -      -
                                 IV       9 - 10     5.150  5.400    -      -
                                 V        7 -  8     4.650  4.900    -      -

                              Trepte profesionale
16.  Timonier,
     motorist,
     electrician,
     cirmaci         M, G        I        9 - 10     5.150  5.400    -      -
                                 II       7 -  8     4.650  4.900    -      -
                                 III      5 -  6     4.150  4.400    -      -
                                 DEB        4        3.900      -    -      -
17.  Marinar,
     motopompist     M, G        I        8 -  9     4.900  5.150    -      -
                                 II       6 -  7     4.400  4.650    -      -
                                 III      4 -  5     3.900  4.150    -      -
                                 DEB        3        3.650      -    -      -
18.  Macaragiu
     (macarale
     plutitoare)     M, G        I       12 - 13     5.900  6.150    -      -
                                 II      10 - 11     5.400  5.650    -      -
                                 III      8 -  9     4.900  5.150    -      -
19.  Bucatar         M, G        I        8 - 10     4.900  5.150  5.400    -
                                 II       5 -  7     4.150  4.400  4.650    -
20.  Scafandru
     greu            M, G        I       18 - 20     7.400  7.650  7.900    -
21.  Scafandru
     autonom         M, G        I       17 - 19     7.150  7.400  7.650    -
22.  Scafandru
     debutant        M, G        I         14        6.400      -      -    -
23.  Scafandru
     de grup         M           I       22 - 24     8.400  8.650  8.900    -
24.  Scafandru
     de utilaj       M           I       21 - 23     8.150  8.400  8.650    -
-------------------------------------------------------------------------------
    *) Diferentierea pe niveluri de complexitate a navelor se va face de catre consiliul de administratie.

    2. Personal tehnic, economic, de alta specialitate, administrativ si de deservire
--------------------------------------------------------------------------------
Nr.  Functia      Nivelul   Grad,        Limite de         Salarii de baza
crt.              studiilor treapta      salarizare          - lei/luna -
                            profesionala pe clase    ---------------------------
                                                              Gradatii
                                                     ---------------------------
                                                         1     2     3     4
--------------------------------------------------------------------------------
 1       2            3           4          5           6     7     8     9
--------------------------------------------------------------------------------
 1.  Inginer
     economist,
     inspector de
     specialitate,
     referent de
     specialitate,
     jurist           S           I       32 - 35    11.000 11.330 11.600 11.900
                                  II      28 - 31     9.900 10.150 10.400 10.700
                                  III     24 - 27     8.900  9.150  9.400  9.650
                                  IV      20 - 23     7.900  8.150  8.400  8.650
                                  DEB        19       7.650     -      -      -
 2.  Subinginer    S. ing.        I       25 - 28     9.150  9.400  9.650  9.900
                                  II      21 - 24     8.150  8.400  8.650  8.900
                                  III     17 - 20     7.150  7.400  7.650  7.900
                                  DEB        16       6.900     -      -      -
 3.  Tehnician,
     merceolog,
     contabil,
     referent,
     planificator,
     statistician     M           I       19 - 22     7.650  7.900  8.150  8.400
                                  II      15 - 18     6.650  6.900  7.150  7.400
                                  III     11 - 14     5.650  5.900  6.150  6.400
                                  IV       7 - 10     4.650  4.900  5.150  5.400
                                  DEB        6        4.400     -      -      -
 4.  Casier, sef
     depozit,
     magazioner,
     desenator,
     functionar,
     dactilograf,
     secretar-
     dactilo.         M, G        I       10 - 13     5.400  5.650  5.900  6.150
                                  II       6 -  9     4.400  4.650  4.900  5.150
                                  III      2 -  5     3.400  3.650  3.900  4.150
 5.  Portar,
     paznic,
     ingrijitor,
     manipulant
     bunuri,
     curier           M, G                 2 -  4     3.400  3.650  3.900     -
 6.  Maistri          M           I       19 - 22     7.650  7.900  8.150  8.400
                                  II      15 - 18     6.650  6.900  7.150  7.400
 7.  Muncitor
     calificat*)      M, G        I       18 - 20     7.400  7.650  7.900     -
                                  II      15 - 17     6.650  6.900  7.150     -
                                  III     12 - 14     5.900  6.150  6.400     -
                                  IV       9 - 11     5.150  5.400  5.650     -
                                  V        6 -  8     4.400  4.650  4.900     -
                                  VI       3 -  5     3.650  3.900  4.150     -
 8.  Muncitor
     necalificat      M, G                 1 -  3     3.150  3.400  3.650     -
--------------------------------------------------------------------------------
    *) Echivalarea categoriilor de calificare potrivit indicatoarelor tarifare de calificare, in vederea incadrarii in treptele profesionale pentru muncitorii calificati, se face de catre consiliul de administratie.

                        B. Functii de conducere
--------------------------------------------------------------------------
Nr.      Functia                        Indemnizatie de conducere maxima
crt.                                                - lei -
--------------------------------------------------------------------------
 1. Director general                    Salariul de baza         3.600
 2. Director                            corespunzator functiei   2.900
 3. Director filiala                    de executie              2.100
 4. Director adjunct filiala                                     2.100
 5. Contabil sef filiala                                         2.100
 6. Sef serviciu                                                 1.900
 7. Sef birou, atelier, laborator                                1.500
 8. Consilier juridic                                            1.000*)
--------------------------------------------------------------------------
    *) Se acorda numai in situatia in care serviciul de contencios este incadrat cu un singur consilier juridic.

    ANEXA 3

                             CONDITII
privind angajarea si avansarea personalului in functii in cadrul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati

    1. Angajarea personalului in cadrul Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati se face prin concurs, pe un post vacant. La concurs pot participa persoane din cadrul regiei sau din afara acesteia.
    2. In vederea participarii la concurs, persoanele care urmeaza sa se angajeze trebuie sa indeplineasca cumulativ urmatoarele conditii:
    - sa fie cetatean roman;
    - sa nu fi suferit vreo condamnare pentru fapte ce l-ar face incompatibil cu functia sau meseria pentru care candideaza;
    - sa prezinte o recomandare de la ultimul loc de munca sau de la unitatea de invatamint, pentru absolventii care se angajeaza prima data. Recomandarea trebuie sa cuprinda, in mod obligatoriu, caracterizarea profilului profesional si moral al persoanei care se angajeaza;
    - sa prezinte "curriculum vitae" din care sa rezulte activitatea desfasurata.
    3. In cadrul regiei sau filialelor se constituie o comisie de examinare care verifica indeplinirea conditiilor de participare la concurs, precum si competenta profesionala a candidatilor. In comisie participa, in mod obligatoriu, seful compartimentului in care urmeaza sa se faca angajarea, conducatorul ierarhic al acestuia si, daca este cazul, 2 - 3 specialisti din invatamintul superior de specialitate, din unitati de cercetare de profil ori din minister. Reprezentantii numiti in comisie din afara Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati vor fi desemnati de conducatorul institutiei unde sint incadrati. Comisia va fi condusa de un presedinte, desemnat de membrii comisiei, si un secretar, ce va fi numit de conducatorul unitatii. Secretarul raspunde de buna organizare si desfasurare a concursului, de respectarea de catre fiecare candidat a conditiilor de studii si a altor conditii prevazute de lege.
    4. Tematica pentru concurs se va intocmi de catre organul de specialitate al regiei si va fi avizata de comisia de angajare, pregatire si avansare a personalului ce se organizeaza la nivelul regiei.
    5. Concursul consta intr-o proba scrisa si o proba orala sau practica, dupa caz.
    Probele scrise, orale sau practice vor fi notate cu note de la 1 la 10 de fiecare membru al comisiei de examinare. Pentru a fi declarati admisi, candidatii trebuie sa obtina la fiecare proba cel putin nota 7. Rezultatul concursului se va consemna intr-un proces-verbal, semnat de toti membrii comisiei de examinare. Pe baza notelor obtinute, comisia de examinare va stabili ordinea reusitei la concurs.
    La medii egale, obtinute la probele scrise si orale, comisia va stabili candidatul reusit in raport cu datele personale cuprinse in recomandari sau cele referitoare la nivelul studiilor de baza si suplimentare (doctorat, aspirantura, cursuri postuniversitare si altele).
    Pentru functiile de paza, de deservire, de intretinere a curateniei, stabilite de conducatorul unitatii, concursul va consta dintr-o proba practica.
    6. Rezultatul verificarii se comunica prin afisarea listei candidatilor admisi la concurs. In termen de 3 zile de la afisare se pot face eventualele contestatii. Contestatiile se analizeaza si se solutioneaza de conducerea regiei si rezultatul se comunica in termen de 5 zile petitionarului.
    7. Candidatii carora li s-a aprobat angajarea sint obligati sa se prezinte la post in termen de maxim 15 zile calendaristice de la data luarii la cunostinta. In cazul neprezentarii la post la termenul stabilit, postul este declarat vacant, urmind sa se comunice urmatoarei persoane declarate reusita la concurs posibilitatea de a se angaja pe postul respectiv.
    8. Persoanele angajate pe functii de conducere vor fi supuse unei perioade de proba, potrivit legii.
    Daca, la sfirsitul perioadei de proba, persoana angajata s-a dovedit corespunzatoare, angajarea va fi definitiva de la data inceperii perioadei de proba. Definitivarea se acorda pe baza notarilor sefului ierarhic si ale conducatorului unitatii.
    Dupa expirarea acestei perioade, daca persoana nu corespunde sarcinilor ce i revin, va fi trecuta pe o functie de executie potrivit pregatirii si competentei sau, dupa caz, i se va desface contractul de munca, iar postul va deveni vacant.
    9. Numirea directorului general se face de catre consiliul de administratie al Administratiei fluviale a Dunarii de Jos Galati si se aproba de ministerul de resort.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 520/1991

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 520 din 1991
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu