Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 522 din 30 mai 2007

pentru modificarea si completarea Hotararii Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al functionarilor publici

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 397 din 13 iunie 2007



In temeiul art. 108 din Constituţia României, republicată,

Guvernul României adoptă prezenta hotărâre.

Art. I. - Hotărârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcţionarilor publici, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 341 din 19 aprilie 2004, se modifică şi se completează după cum urmează:

1.  Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 3. - In vederea gestiunii unitare şi coerente, la nivelul autorităţilor şi instituţiilor publice, a evidenţei dosarelor profesionale şi a registrului de evidenţă al funcţionarilor publici, fiecare funcţionar public este înregistrat în registrul de evidenţă a funcţionarilor publici în ordinea datei şi, respectiv, a numărului actului administrativ de numire în funcţia publică în cadrul autorităţii sau instituţiei publice."

2.  La articolul 5 alineatul (3), litera e) se abrogă.

3.  La articolul 5 alineatul (3), literele f) şi g) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,f) numele, prenumele şi numărul de telefon ale cel puţin unei persoane de contact, pentru situaţii de urgenţă;

g) starea civilă, numărul copiilor minori şi data naşterii acestora;".

4.  La articolul 5 alineatul (3), după litera h) se introduce o nouă literă, litera i), cu următorul cuprins:

,,i) cetăţenia."

5.  La articolul 5 alineatul (4), literele a), b) şi e) se abrogă.

6.   La articolul 5 alineatul (4), după litera e) se introduc trei noi litere, literele f), g) şi h), cu următorul cuprins:

,,f) studiile, pregătirea profesională şi abilităţile; g) activitatea desfăşurată în afara funcţiei publice; h) accesul la informaţiile clasificate."

7.   La articolul 5 alineatul (5), literele b) şi ş) se abrogă.

8.   La articolul 5 alineatul (5), literele g), n), p) şi q) se modifică şi vor avea următorul cuprins:

,,g) copie de pe carnetul de muncă şi/sau extrasul de pe fila din registrul de evidenţă a funcţionarilor publici;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

n) actul administrativ de aprobare/constatare a suspendării raportului de serviciu şi actul administrativ prin care se dispune reluarea activităţii;

........................................................................................................................................................................ .........................................................

p) actele administrative de desemnare în comisiile de disciplină sau în comisiile paritare;

q) actul administrativ prin care se stabileşte participarea la activităţi în cadrul unor proiecte/programe cu asistenţă externă;".

9.  Alineatul (6) al articolului 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(6) Funcţionarul public are obligaţia de a aduce la cunoştinţă persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului modificările privind elementele cuprinse în dosarul său profesional, în termen de 5 zile de la data producerii, iar persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului are obligaţia de a opera schimbările intervenite, în termen de 10 zile de la data luării la cunoştinţă a acestora."

10.   Articolul 7 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 7. - (1) Fiecare autoritate sau instituţie publică are obligaţia de a întocmi evidenţa dosarelor profesionale după cum urmează:

a)  formularele A, B, D, E, G şi J pe suport hârtie şi, acolo unde este posibil, şi în format electronic;

b)  formularele C, F, H şi I pe suport hârtie, precum şi în format electronic.

(2)   Formularele B, C şi D vor fi completate de fiecare funcţionar public pentru dosarul propriu şi verificate de persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului.

(3)   Formularele se întocmesc în format Excel, cu caractere Times New Roman, corp de literă 12."

11.  Articolul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 8. - (1) Fiecare autoritate sau instituţie publică va întocmi un registru de evidenţă a funcţionarilor publici, denumit în continuare registru.

(2) Registrul se întocmeşte în format electronic, conform formatului standard prevăzut în anexa nr. 2."

12.  Articolul 9 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 9. - Prima pagină a registrului cuprinde elementele de identificare ale autorităţii sau instituţiei publice."

13.  Articolul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 10. - (1) Registrul cuprinde elementele de identificare ale funcţionarilor publici, numărul şi data actului administrativ de numire, modificare, suspendare şi încetare a raporturilor de serviciu, temeiul legal al modificării, suspendării şi încetării raporturilor de serviciu, durata modificării şi suspendării raportului de serviciu, precum şi numele, prenumele şi funcţia deţinută de persoana care a făcut înregistrarea.

(2)   Fiecărui funcţionar public îi va fi alocat un spaţiu individual în registru.'

(3)  Corectarea erorilor materiale se face astfel încât să poată fi vizibile vechea înregistrare şi datele exacte."

14.  Articolul 11 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 11. - (1) Funcţionarul public are dreptul de acces la datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul său profesional, atât la cele întocmite pe suport hârtie, cât şi la cele întocmite în format electronic, precum şi la datele sale înscrise în registru.

(2) Funcţionarul public are dreptul, la solicitarea sa scrisă adresată compartimentului de resurse umane sau persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, de a primi:

a)   copii de pe documentele întocmite pe suport hârtie din dosarul său profesional;

b)   extrase de pe documentele întocmite în format electronic, certificate prin semnătură de persoana care are atribuţii cu privire la completarea dosarului său profesional;

c)   extrase de pe datele sale înscrise în registru, certificate prin semnătură de persoana care are atribuţii cu privire la completarea dosarului său profesional;

d)   adeverinţe care să certifice informaţii cuprinse în dosarul său profesional sau în spaţiul său individual în registru."

15.  Alineatul (1) al articolului 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 12. - (1) La datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul profesional al funcţionarului public, atât la cele întocmite pe suport hârtie, cât şi la cele întocmite în format electronic, precum şi la datele funcţionarului public înscrise în registru au acces, în prezenţa conducătorului compartimentului de resurse umane sau a persoanei care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului, şi pot obţine copii, extrase sau certificări ale acestor date, la solicitarea scrisă şi motivată, numai următoarele persoane şi autorităţi sau instituţii publice:

a)  conducătorul autorităţii sau instituţiei publice;

b)  conducătorul compartimentului în care îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public sau, după caz, alt funcţionar public care are calitatea de evaluator al funcţionarului public;

c)   persoanele împuternicite ale unor autorităţi sau instituţii publice cu atribuţii de control;

d)   preşedintele şi/sau membrii comisiei de disciplină;

e)   consilierii juridici din cadrul autorităţii sau instituţiei publice în care îşi desfăşoară activitatea funcţionarul public titular al dosarului profesional, în situaţia în care autoritatea sau instituţia publică este parte într-un proces cu acesta, iar datele prezentate sunt relevante pentru soluţionarea cauzei;

f)   funcţionarii publici din cadrul compartimentului de resurse umane care au atribuţii în acest sens;

g)   instanţele judecătoreşti şi organele de cercetare penală".

16.  Alineatul (4) al articolului 12 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„(4) Accesul, eliberarea de copii, extrase sau certificări, totale ori parţiale, de pe registru sau de pe documentele din dosarul profesional al funcţionarului public, atât cele întocmite pe suport hârtie, cât şi cele întocmite în format electronic, este permisă numai în situaţiile prevăzute de prezenta hotărâre."

17.  Articolul 15 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 15. - Conducătorii autorităţilor şi instituţiilor publice răspund de asigurarea condiţiilor de securitate privitoare la elaborarea, modificarea, completarea, păstrarea şi transmiterea datelor cu caracter personal şi profesional înscrise în registru şi în dosarul profesional al' funcţionarului public, atât a celor întocmite pe suport hârtie, cât şi a celor întocmite în format electronic, precum şi de accesul la acestea."

18.  Alineatul (1) al articolului 16 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 16. - (1) In cazurile de transfer sau de încetare a raporturilor de serviciu, autoritatea sau instituţia publică va păstra o copie de pe dosarul profesional şi va înmâna documentele întocmite pe suport hârtie, în original, precum şi documentele întocmite în format electronic, pe suport magnetic, pe bază de semnătură, funcţionarului public."

19.  Alineatul (1) al articolului 17 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 17. - (1) Dosarul profesional al funcţionarului public eliberat din funcţia publică şi înscris în corpul de rezervă al funcţionarilor publici se păstrează de către autoritatea sau instituţia publică până la data redistribuirii. La părăsirea corpului de rezervă, compartimentul de resurse umane sau persoana care are atribuţii cu privire la evidenţa personalului din cadrul autorităţii sau instituţiei publice' va preda, la cererea funcţionarului public, dosarul profesional, conform prevederilor art. 16."

20.  Alineatul (1) al articolului 24 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 24. - (1) Constituie contravenţii şi se sancţionează cu amendă de la 500 lei la 3.000 lei următoarele fapte:

a)  nerespectarea dispoziţiilor art. 2 alin. (1) si ale art. 4 alin. (3);

b)  fotocopierea şi/sau transmiterea unor fotocopii de pe documentele aflate în dosarul profesional către terţe persoane, fizice sau juridice, în alte situaţii decât cele prevăzute de prezenta hotărâre;

c)   refuzul de a înscrie, la solicitarea întemeiată a funcţionarului public şi în condiţiile legii, modificările în dosarul profesional;

d)   refuzul de a elibera dosarul profesional la încetarea raporturilor de serviciu sau în caz de transfer;

e)  refuzul de a elibera copii de pe fila/filele din registru la încetarea raporturilor de serviciu sau în caz de transfer;

f)   refuzul accesului la dosarul profesional, în condiţiile prevăzute de prezenta hotărâre;

g)     întocmirea defectuoasă, netransmiterea sau transmiterea cu întârziere nejustificată temeinic a documentelor cuprinse în dosarul profesional, solicitate de Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici ori de celelalte persoane fizice sau juridice îndreptăţite, în condiţiile prezentei hotărâri."

21. Articolul 26 se modifică şi va avea următorul cuprins:

„Art. 26. - (1) Datele cu caracter personal şi profesional înscrise în dosarul profesional, atât cele întocmite pe suport hârtie, cât şi cele întocmite în format electronic, precum şi datele înscrise în registru se transmit Agenţiei Naţionale â Funcţionarilor Publici în xerocopie sau pe suport magnetic, după caz, la solicitarea acesteia.

(2) Modificările aduse datelor prevăzute la alin. (1) se transmit Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici în termenul prevăzut de lege."

22. Anexele nr. 1 şi 2 se modifică şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantă din prezenta hotărâre.

Art. II. - Hotărârea Guvernului nr. 432/2004 privind dosarul profesional al funcţionarilor publici, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 341 din 19 aprilie 2004, cu modificările şi completările aduse prin prezenta hotărâre, se va republica, dându-se textelor o nouă numerotare.

PRIM-MINISTRU

CĂLIN POPESCU-TĂRICEANU

Contrasemnează:

Ministrul internelor şi reformei administrative,

Cristian David

Preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici,

Jozsef Birtalan

Ministrul economiei şi finanţelor,

Varujan Vosganian

ANEXA Nr. 1

Format standard dosar profesional

Coperta

DOSAR   PROFESIONAL   Nr.........

Funcţionar public ..................................

Formularul A*)

DATE REFERITOARE LA DOSARUL PROFESIONAL

1.  Funcţionar public.............................................................................................

2.  Cod numeric personal......................................................................................

3.  Data întocmirii dosarului profesional.................................................................

4.  Autoritatea sau instituţia publică care a întocmit dosarul profesional...................

5.  Persoana care a întocmit dosarul profesional:

Numele şi prenumele

Funcţia

Semnătura

6.  Persoana (persoanele) autorizată (autorizate) să opereze modificări, completări, rectificări**):

Numele şi prenumele

Funcţia

Semnătura

7. Persoana (persoanele) autorizată (autorizate) să certifice datele cuprinse în dosarul profesional***):

Numele şi prenumele

Funcţia

Semnătura

*) Completarea informaţiilor se face prin inserarea unui nou rând.

**) Se completează ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la data emiterii actului administrativ (fişa postului) prin care o persoană este desemnată să opereze modificări, completări, rectificări în dosarele profesionale.

***) Se completează ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la data emiterii actului administrativ (fişa postului) prin care o persoană este desemnată să certifice datele cuprinse în dosarele profesionale.

Formularul B*)

DATE   CU   CARACTER   PERSONAL

1.  Numele:

2.  Numele deţinut anterior:

3.   Prenumele:

4.  Cod numeric personal:

5.  Data şi locul naşterii:

6.  Cetăţenia:

7.  Adresa de domiciliu**):

8.  Adresa de reşedinţă**):

9.   Persoana de contact, pentru situaţii de urgenţă**):

Numele

Prenumele

Adresa

Număr de telefon

10.  Starea civilă:

11.  Numărul copiilor minori şi data naşterii acestora:

12.  Situaţia serviciului militar:

*) Completarea informaţiilor se face prin inserarea unui nou rând.

**) Se actualizează ori de câte ori este nevoie.

***) La solicitarea funcţionarului public, pot fi înscrise mai multe persoane de contact.

Formularul C*)

STUDIILE,   PREGĂTIREA   PROFESIONALĂ   Şl   ABILITĂŢILE

1. Studii liceale:

Instituţia de învăţământ

Profilul/specializarea

Perioada

Data absolvirii

2. Studii postliceale:

Instituţia de învăţământ

Profilul/specializarea

Perioada

Data absolvirii

3. Studii superioare de scurtă durată:

Instituţia de învăţământ

Specialitatea

Forma de învăţământ

Durata

Perioada

Specializarea

Data absolvirii

4. Studii superioare de lungă durată:

Instituţia de învăţământ

Specialitatea

Forma de învăţământ

Durata

Perioada

Specializarea

Data absolvirii

Data licenţei

5. Studii postuniversitare:

Instituţia de învăţământ

Specialitatea

Forma de învăţământ

Tipul**)

Durata

Perioada

Specializarea

Data absolvirii

6. Cursuri de formare sau specializare:

Instituţia organizatoare

Denumirea cursului

Tipul***)

Durata

Perioada

Specializarea

Cheltuieli suportate de

Certificatul de absolvire

7. Limbi străine cunoscute:

Limba străină

Scris

Vorbit

Citit

Nivelul de cunoştinţe****)

*) Completarea informaţiilor se face prin inserarea unui nou rând.

**) Tip: aprofundate de specialitate, masterat, academice postuniversitare, doctorat, postuniversitare de specializare, cursuri de perfecţionare postuniversitare.

***) Tip: iniţiere, perfecţionare, specializare şi alte tipuri stabilite prin lege.

****) Pentru cunoştinţele de limbi străine obţinute prin cursuri de limbi străine finalizate cu atestat se menţionează calificativul precizat în atestat. Pentru cunoştinţele de limbi străine ce nu pot fi atestate se va indica nivelul prin înscrierea unei cifre între 1 şi 5, unde 1 indică nivelul excelent, iar 5 indică nivelul elementar.

NOTĂ:

Datele înscrise în acest formular se actualizează, la cererea funcţionarului public, ori de câte ori este nevoie. Modificările intervenite privind pregătirea profesională se dovedesc cu acte originale. Actele originale doveditoare se restituie titularului. Copiile ce se fac de pe aceste acte se certifică pentru conformitate cu originalul la data prezentării lor de către titularul dosarului profesional.

Acest formular se transmite în format electronic Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici de către autoritatea sau instituţia publică la data eliberării funcţionarului public din funcţia publică deţinută.

Formularul D

ACTIVITATEA   DESFĂŞURATĂ  ÎN   AFARA   FUNCŢIEI   PUBLICE

Perioada

Angajatorul

Angajat pe bază de

Funcţia

Atribuţii principale*)

Temeiul juridic al modificării sau suspendării raportului de muncă

Durata

Temeiul juridic al încetării raportului de muncă

Alte menţiuni

*) Vor fi înscrise cel mult 3 atribuţii principale.

Formularul E

ACTIVITATEA   DESFĂŞURATĂ  ÎN   CADRUL   AUTORITĂŢII SAU   INSTITUŢIEI   PUBLICE

1.  Data numirii în cadrul autorităţii sau instituţiei publice:

2.  Denumirea funcţiei publice*):

3.  Compartimentul*):

4.  Modalitatea de ocupare a funcţiei publice*):

5.  Tipul şi numărul actului administrativ de numire*):

6.  Fişa postului nr.*):

7.  Atribuţiile delegate*):

8. Alte activităţi desfăşurate*):

8.1. participare în comisii de disciplină sau în comisii paritare

Comisia

Calitatea

Perioada

Nr. şi data actului administrativ

8.2. participare în cadrul unor proiecte/programe cu asistenţă externă

Numărul de identificare a proiectului/ programului

Denumirea proiectului/ programului

Calitatea

Perioada

Nr. şi data actului administrativ

9. Exercitare cu caracter temporar

Funcţia publică

Compartimentul

Perioada

Nr. şi data actului administrativ

10. Promovare

Funcţia publică

Compartimentul

Data

Nr. şi data actului administrativ

11. Mutare în cadrul altui compartiment

Funcţia publică

Compartimentul

Data

Nr. şi data actului administrativ

12. Suspendarea raporturilor de serviciu

Modalitatea

Motivul

Perioada

Nr. şi data actului administrativ

13. Incetarea suspendării raporturilor de serviciu

Data

Motivul

Nr. cererii

Nr. şi data actului administrativ

*) Se completează ori de câte ori este nevoie, în termen de 3 zile de la data emiterii actului administrativ.

Formularul F

SITUAŢIA   PRIVIND   ACORDAREA   DREPTURILOR   SALARIALE   IN   ANUL   ...*)

1. Salariul:

Componente**)

Cuantum

Data stabilirii/modificării

Temeiul legal

Motivul modificării

Nr. actului administrativ

2. Alte drepturi salariale:

2.1.  Salariul de merit acordat în temeiul ................, prin actul administrativ nr..........., începând cu data ................

2.2.  Sporuri specifice:

2.2.1............................... în procent de ..........................................., acordat în temeiul ......................................

2.2.2............................... în procent de ..........................................., acordat în temeiul ......................................

2.3.   Prime:

2.3.1.  lunare ......................................

2.3.2.  trimestriale ..............................

2.3.3.  anuale .....................................

2.3.4.  de concediu ............................

2.4.  Stimulente acordate în temeiul .........................................., având o valoare medie de ................/trimestru.

2.5.  Alte drepturi salariale***):

*) Se completează anual.

**) Se completează conform actului normativ care reglementează salarizarea funcţionarilor publici. ***) Se va indica: tipul, temeiul legal, actul administrativ pe baza căruia se acordă, cuantum.

Formularul G

SITUAŢIA   CONCEDIILOR

Nr. crt.

Tipul concediului

Perioada

Nr. cererii/certificatului

Aprobat de/certificat/eliberat de

Formularul H

SITUAŢIA   DISCIPLINARĂ

Nr. crt.

Abaterea disciplinară

Cercetată de

Nr. şi data raportului

comisiei de disciplină/

propunerea superiorului

ierarhic

Nr. şi data actului administrativ de sancţionare

Sancţiunea

disciplinară

aplicată

Tipul, nr. şi data actului de anulare

Nr. şi data actului

administrativ privind

radierea sancţiunii

disciplinare

Formularul I

ACCESUL   LA   INFORMAŢII   CLASIFICATE

Clasa de secretizare

Nivelul de secretizare

Perioada

Tipul şi numărul documentului de acces

Motivul încetării

valabilităţii

documentului

Formularul J*)

ACCESUL   LA   DOSARUL   PROFESIONAL

Persoanele care au avut acces la dosarul profesional:

Nr. crt.

Numele şi prenumele

Funcţia

Semnătura

Motivul

Accesul

autorizat de

Luat la cunoştinţă de funcţionarul

public (data/semnătura)

*) Se completează ori de câte ori este nevoie, la data accesului la dosarul profesional.

REGISTRUL   DE   EVIDENTĂ   A   FUNCŢIONARILOR   PUBLICI

ANEXA Nr. 2


SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 522/2007

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 522 din 2007
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 522/2007
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu