HOTARARE Nr. 432 din 23 martie 2004
privind dosarul profesional al functionarilor publici
ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI
ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL NR. 341 din 19 aprilie 2004
![SmartCity3](https://citymanager.online/wp-content/uploads/2018/09/b2-700x300.jpg)
In temeiul art. 108 din Constitutia Romaniei, republicata, si al art. 23
alin. (4) din Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici,
Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.
CAP. 1
Dispozitii generale
Art. 1
Prezenta hotarare reglementeaza modul de intocmire si de gestionare a
dosarelor profesionale ale functionarilor publici si a registrului de evidenta
a functionarilor publici in cadrul autoritatilor si institutiilor publice.
Art. 2
(1) In scopul asigurarii gestionarii unitare si eficiente a resurselor
umane, precum si pentru urmarirea carierei functionarului public, conducatorii
autoritatilor si institutiilor publice raspund de intocmirea, actualizarea,
rectificarea, pastrarea si evidenta dosarelor profesionale ale functionarilor
publici si a registrului de evidenta a functionarilor publici.
(2) Activitatile prevazute la alin. (1) se desfasoara in compartimentele de
resurse umane din cadrul autoritatilor si institutiilor publice, cu respectarea
legislatiei in vigoare privind protectia datelor cu caracter personal. In cazul
in care nu exista un astfel de compartiment, intocmirea si gestionarea
dosarelor profesionale si a registrului de evidenta ale functionarilor publici
vor fi realizate de persoana care are atributii cu privire la evidenta
personalului, prevazute in fisa postului.
(3) Conducatorii autoritatilor si institutiilor publice raspund de
asigurarea conditiilor pentru satisfacerea operativa a cererilor privind
eliberarea documentelor care sa ateste activitatea profesionala desfasurata de
functionarul public, vechimea in munca, in specialitate si in functia publica.
Art. 3
In vederea gestiunii unitare si coerente, la nivelul autoritatilor si
institutiilor publice, a evidentei dosarelor profesionale, fiecarui functionar
public i se atribuie un numar de referinta. Numarul de referinta este numarul
sub care functionarul public este inregistrat in registrul de evidenta a
functionarilor publici si se regaseste in formularul A al dosarului profesional
al acestuia.
CAP. 2
Intocmirea si actualizarea dosarului profesional
Art. 4
(1) Dosarul profesional al functionarului public, denumit in continuare
dosar profesional, se intocmeste in formatul standard prevazut in anexa nr. 1.
(2) Pentru fiecare functionar public se intocmeste un singur dosar
profesional.
(3) Dosarul profesional se intocmeste in termen de 10 zile de la intrarea
in corpul functionarilor publici.
(4) Persoanele responsabile cu intocmirea si actualizarea dosarelor
profesionale sunt obligate sa certifice inscrierile efectuate, in termenele
prevazute de lege, prin semnatura si prin mentionarea in clar a numelui si
functiei detinute.
Art. 5
(1) Dosarul profesional contine actele administrative si documentele care
evidentiaza cariera functionarului public de la nasterea raporturilor de
serviciu pana la incetarea acestora, in conditiile legii.
(2) Dosarul profesional cuprinde date cu caracter personal si profesional.
(3) Datele cu caracter personal cuprinse in dosarul profesional sunt:
a) numele, prenumele si, dupa caz, numele detinut anterior;
b) data si locul nasterii;
c) codul numeric personal;
d) adresa de domiciliu si, dupa caz, resedinta;
e) numarul de telefon personal si, dupa caz, de serviciu;
f) numele, prenumele si numarul de telefon ale persoanei de contact, pentru
situatii de urgenta, in situatia in care se considera necesar;
g) numele si prenumele sotului/sotiei, precum si numele, prenumele si data
nasterii copiilor minori ai functionarului public respectiv;
h) situatia serviciului militar, daca este cazul.
(4) Datele cu caracter profesional cuprinse in dosarul profesional se
refera la:
a) pregatirea profesionala;
b) experienta in munca;
c) activitatea desfasurata in cadrul autoritatii sau institutiei publice;
d) situatia disciplinara;
e) activitatea desfasurata in afara autoritatii sau institutiei publice.
(5) Dosarul profesional cuprinde in mod obligatoriu:
a) copie de pe cartea de identitate sau buletin;
b) copii de pe actele de stare civila;
c) copie de pe livretul militar, daca este cazul;
d) adeverinta medicala care sa ateste o stare de sanatate corespunzatoare
exercitarii functiei publice;
e) copii de pe actele de studii;
f) copii de pe certificatele de participare la cursurile de instruire sau
perfectionare;
g) copie de pe carnetul de munca si/sau copie de pe fila din registrul
general de evidenta a salariatilor si/sau copie de pe fila sau filele din
registrul de evidenta a functionarilor publici;
h) recomandari de la locurile de munca anterioare;
i) cazierul administrativ, daca este cazul;
j) cazierul judiciar;
k) actul administrativ de numire si documentul care atesta depunerea
juramantului;
l) fisa postului;
m) actul administrativ prin care a fost modificat raportul de serviciu;
n) cererile de suspendare a raportului de serviciu, actul administrativ de
aprobare/constatare a suspendarii, actul administrativ prin care se dispune
reluarea activitatii;
o) actele administrative care atesta modificarile salariale;
p) actele administrative de desemnare in comisii, colective de lucru mixte;
q) actul administrativ prin care se stabileste participarea la activitati
in cadrul unor proiecte/programe;
r) actul administrativ de incetare a raportului de serviciu;
s) declaratie pe propria raspundere a titularului dosarului ca nu a
desfasurat activitati de politie politica, astfel cum sunt definite de lege;
s) cererile de concediu pentru ultimii 3 ani;
t) raportul de evaluare pentru ultimii 5 ani;
t) declaratia de avere, actualizata in conditiile legii;
u) declaratia de interese, actualizata in conditiile legii.
(6) Functionarul public are obligatia de a aduce la cunostinta persoanei
care are atributii cu privire la evidenta personalului modificarile privind
domiciliul sau, dupa caz, resedinta, precum si schimbarile intervenite in
starea civila, in termen de 5 zile de la producerea acestor modificari.
Art. 6
Documentele se indosariaza in dosarul profesional in ordinea cronologica a
emiterii acestora.
CAP. 3
Gestionarea dosarului profesional
SECTIUNEA 1
Evidenta dosarelor profesionale si registrul de evidenta a functionarilor
publici
Art. 7
Fiecare autoritate sau institutie publica are obligatia de a intocmi
evidenta dosarelor profesionale si a functionarilor publici pe suport hartie
si, acolo unde este posibil, si in format electronic.
Art. 8
(1) Fiecare autoritate sau institutie publica va intocmi un registru de
evidenta a functionarilor publici, denumit in continuare registru.
(2) Registrul se intocmeste in regim tipizat, conform formatului standard
prevazut in anexa nr. 2. La solicitarea Agentiei Nationale a Functionarilor
Publici registrul se intocmeste si in format electronic.
Art. 9
(1) Prima pagina a registrului cuprinde elementele de identificare a
autoritatii sau institutiei publice, precum si numarul de inregistrare la
Agentia Nationala a Functionarilor Publici.
(2) Registrul se numeroteaza si poarta stampila Agentiei Nationale a
Functionarilor Publici pe fiecare pagina.
(3) Registrul devine document oficial de la data inregistrarii si se
pastreaza la sediul autoritatii sau institutiei publice.
Art. 10
(1) Registrul cuprinde elementele de identificare a functionarilor, data
numirii in functia publica, data si temeiul legal al modificarii, suspendarii,
incetarii suspendarii si, respectiv, incetarii raporturilor de serviciu,
drepturile salariale, numele si prenumele, functia detinuta si semnatura
persoanei care a facut inregistrarea.
(2) Registrul se completeaza in ordinea numerelor de referinta.
(3) Pentru fiecare functionar public se completeaza o fila din registru. In
cazul in care pentru o noua inregistrare nu mai exista numere curente pe fila
initiala, functionarului public i se aloca o noua fila cu acelasi numar de
referinta insotit de cate un indice cifric in ordine crescatoare. Ultimul numar
curent din fila completata va face trimitere la pagina din registru unde sunt
continuate inregistrarile privind functionarul public in cauza.
(4) Autoritatile si institutiile publice au obligatia de a solicita
Agentiei Nationale a Functionarilor Publici eliberarea unui nou registru la
data la care se constata ca in registrul curent mai exista 20 de file
necompletate.
(5) Corectarea erorilor materiale se face prin bararea acestora, astfel
incat sa se poata citi vechea inregistrare, inscriindu-se la urmatorul numar
curent, in culoare rosie, datele exacte.
SECTIUNEA a 2-a
Accesul la dosarul profesional si la registru
Art. 11
(1) Functionarul public are dreptul de acces la datele cu caracter personal
si profesional inscrise in dosarul sau profesional si la fila sau, dupa caz, filele
personale din registru.
(2) Functionarul public poate solicita in scris compartimentului de resurse
umane sau persoanei care are atributii cu privire la evidenta personalului
eliberarea unor copii de pe documentele din dosarul profesional, eliberarea
unei adeverinte care sa certifice informatii cuprinse in acesta si eliberarea
unor copii de pe fila sau, dupa caz, filele personale din registru.
Art. 12
(1) La dosarul profesional au acces, in prezenta persoanei care are
atributii cu privire la evidenta personalului, si pot solicita in scris si
motivat o certificare a datelor cuprinse in acesta, in conditiile legii,
urmatoarele persoane si autoritati sau institutii publice:
a) conducatorul autoritatii sau institutiei publice;
b) conducatorul compartimentului in care isi desfasoara activitatea
functionarul public sau, dupa caz, alt functionar public care are calitatea de
evaluator al functionarului public;
c) persoanele imputernicite ale unor autoritati sau institutii publice cu
atributii de control;
d) presedintele si/sau membrii comisiei de disciplina;
e) consilierii juridici din cadrul autoritatii sau institutiei publice in
care isi desfasoara activitatea functionarul public titular al dosarului
profesional, in situatia in care autoritatea sau institutia publica este parte
intr-un proces cu acesta, iar datele prezentate sunt relevante pentru
solutionarea cauzei;
f) functionarii publici din cadrul compartimentului de resurse umane care
au atributii in acest sens;
g) instantele judecatoresti si organele de cercetare penala.
(2) Accesul la dosarul profesional al persoanelor prevazute la alin. (1) se
face in prezenta titularului dosarului profesional. Accesul la dosarul
profesional, in conditiile alin. (1), se notifica functionarului public in
cauza, atunci cand nu este posibila prezenta acestuia.
(3) In cazurile prevazute la alin. (1) lit. b), d), e) si g), accesul la
dosarul profesional, precum si eliberarea unor copii de pe documentele
continute in acesta se aproba de catre conducatorul autoritatii sau institutiei
publice.
(4) Fotocopierea documentelor cuprinse in dosarul profesional este permisa
numai in situatiile prevazute de prezenta hotarare.
(5) Persoanele care au acces la datele cuprinse in dosarul profesional au
obligatia de a pastra confidentialitatea datelor cu caracter personal, in
conditiile legii.
SECTIUNEA a 3-a
Rectificarea si completarea datelor cuprinse in dosarul profesional si in
registru
Art. 13
(1) Datele cuprinse in dosarul profesional sau in registru pot fi
rectificate sau completate in urmatoarele situatii:
a) la solicitarea scrisa si motivata a functionarului public;
b) la solicitarea scrisa si motivata a conducatorului compartimentului de
resurse umane sau, dupa caz, a persoanei care are atributii cu privire la
evidenta personalului, prevazute in fisa postului, cu aprobarea conducatorului
autoritatii sau institutiei publice si cu instiintarea functionarului public in
cauza;
c) pe baza hotararii judecatoresti definitive si irevocabile.
(2) In cererea de solicitare a rectificarii sau completarii se mentioneaza
informatia considerata a fi incorecta sau incompleta.
(3) In cazul prevazut la alin. (1) lit. a) si b) operatiunile de
rectificare sau de completare a datelor pot fi efectuate cu aprobarea
conducatorului autoritatii sau institutiei publice, iar in situatia prevazuta
la lit. c), cu instiintarea acestuia.
(4) Rectificarea, completarea datelor din dosarul profesional sau, dupa
caz, refuzul efectuarii acestor operatiuni se aduce la cunostinta
functionarului public in cauza.
Art. 14
(1) Rectificarea sau completarea datelor din dosarul profesional se face pe
baza documentelor prezentate in original.
(2) Actele originale doveditoare se restituie titularului. Copiile de pe
acestea, certificate pentru conformitate cu originalul de catre persoana care
are atributii cu privire la evidenta personalului, se pastreaza in dosarul
profesional.
SECTIUNEA a 4-a
Pastrarea dosarelor profesionale si a registrului
Art. 15
In vederea pastrarii dosarelor profesionale si a registrului in bune
conditii, conducatorii institutiilor sau institutiilor publice sunt obligati sa
ia masuri pentru organizarea in mod special a locului unde se pastreaza aceste
documente. Locul trebuie sa indeplineasca conditiile necesare pentru pastrarea
corespunzatoare, in conditii de siguranta.
Art. 16
(1) In cazurile de transfer sau de incetare a raporturilor de serviciu,
autoritatea sau institutia publica va pastra o copie de pe dosarul profesional
si va inmana dosarul profesional, pe baza de semnatura, functionarului public.
(2) In cazurile de transfer sau de incetare a raportului de serviciu al
functionarului public, conducatorul compartimentului de resurse umane sau, dupa
caz, persoana care are atributii cu privire la evidenta personalului certifica
valabilitatea si exactitatea inregistrarilor.
(3) Functionarul public are obligatia sa predea originalul dosarului
profesional autoritatii sau institutiei in care se transfera, in termen de 5
zile de la realizarea transferului.
Art. 17
(1) Functionarul public din corpul de rezerva, redistribuit potrivit legii,
are obligatia, la data inceperii raporturilor de serviciu, sa predea originalul
dosarului profesional institutiei sau autoritatii publice la care a fost
redistribuit.
(2) Dosarul profesional al functionarului public al carui raport de
serviciu este suspendat in conditiile legii se pastreaza de catre autoritatea
sau institutia publica.
Art. 18
In cazul reorganizarii autoritatii sau institutiei publice, dosarele
profesionale ale functionarilor publici ale caror raporturi de serviciu cu
autoritatea sau institutia publica nu se modifica sau nu inceteaza, precum si
registrul/registrele de evidenta ale functionarilor publici se pastreaza de
catre aceasta.
Art. 19
(1) In cazul desfiintarii autoritatii sau institutiei publice si al
preluarii atributiilor acesteia de catre o autoritate sau institutie publica
nou-infiintata, dosarele profesionale ale functionarilor publici preluati de
catre autoritatea sau institutia publica nou-infiintata, precum si
registrul/registrele de evidenta a functionarilor publici vor fi transmise
acesteia pe baza de protocol de catre autoritatea sau institutia publica supusa
reorganizarii.
(2) In cazul desfiintarii, in conditiile legii, a unei autoritati sau
institutii publice, fara ca activitatea acesteia sa fie continuata de o alta
autoritate ori institutie publica, copiile de pe dosarele profesionale, precum
si de pe registre, in baza carora se elibereaza copii certificate si extrase
privind drepturile individuale ale functionarilor publici, sunt preluate si
pastrate la casele judetene de pensii sau ale sectoarelor municipiului
Bucuresti.
Art. 20
In cazul detasarii functionarului public, dosarul profesional se pastreaza
de catre autoritatea sau institutia publica de la care functionarul public este
detasat. Eventualele completari intervenite pe perioada detasarii sunt
transmise sub semnatura conducatorului autoritatii sau institutiei publice la
care functionarul public a fost detasat.
Art. 21
In cazurile de transfer sau de incetare a raporturilor de serviciu,
autoritatea sau institutia publica va inmana o copie de pe fila/filele personale
din registru.
SECTIUNEA a 5-a
Reconstituirea si arhivarea documentelor cuprinse in dosarele profesionale
Art. 22
(1) Copiile dosarelor profesionale ale functionarilor publici ale caror
raporturi de serviciu cu o autoritate sau institutie publica inceteaza se
arhiveaza, in conditiile legii.
(2) Documentele prevazute la art. 5 alin. (5) lit. s) si t) se arhiveaza in
cadrul autoritatii sau institutiei publice, dupa 5 ani de la intocmirea lor.
Art. 23
In caz de furt, pierdere sau distrugere a dosarului profesional, se va
intocmi si se va elibera functionarului public in cauza un duplicat, de catre
ultima autoritate sau institutie publica cu care acesta a avut raporturi de
serviciu. In cazul in care autoritatea sau institutia publica a fost supusa
reorganizarii, duplicatul se va elibera de catre autoritatea sau institutia
publica care detine arhivele autoritatii sau institutiei supuse reorganizarii.
CAP. 4
Contraventii si sanctiuni
Art. 24
(1) Constituie contraventii si se sanctioneaza cu amenda de la 5.000.000
lei la 30.000.000 lei urmatoarele fapte:
a) nerespectarea dispozitiilor art. 2 alin. (1) si ale art. 4 alin. (3);
b) fotocopierea si/sau transmiterea unor fotocopii de pe documentele aflate
in dosarul profesional catre terte persoane, fizice sau juridice, in alte
situatii decat cele prevazute de prezenta hotarare;
c) refuzul de a inscrie, la solicitarea intemeiata a functionarului public
si in conditiile legii, modificarile in dosarul profesional;
d) refuzul de a elibera dosarul profesional la incetarea raporturilor de
serviciu sau in caz de transfer;
e) refuzul de a elibera copii de pe fila/filele din registru la incetarea
raporturilor de serviciu sau in caz de transfer;
f) refuzul accesului la dosarul profesional in conditiile prevazute de
prezenta hotarare;
g) intocmirea defectuoasa, netransmiterea sau transmiterea cu intarziere
nejustificata temeinic a documentelor cuprinse in dosarul profesional,
solicitate de Agentia Nationala a Functionarilor Publici ori de celelalte
persoane fizice sau juridice indreptatite, in conditiile prezentei hotarari.
(2) Constatarea contraventiilor si aplicarea sanctiunilor se fac de catre
persoanele imputernicite prin ordin al presedintelui Agentiei Nationale a
Functionarilor Publici.
(3) Contraventiilor prevazute la alin. (1) le sunt aplicabile dispozitiile
Ordonantei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contraventiilor,
aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 180/2002, cu modificarile
ulterioare.
CAP. 5
Dispozitii tranzitorii si finale
Art. 25
(1) Agentia Nationala a Functionarilor Publici acorda asistenta de
specialitate, coordoneaza metodologic si controleaza modul de aplicare a
prezentei hotarari.
(2) In indeplinirea atributiilor prevazute la alin. (1) Agentia Nationala a
Functionarilor Publici poate solicita sprijinul compartimentelor de resurse
umane din cadrul consiliilor judetene, pentru coordonarea modului de aplicare a
prezentei hotarari de catre consiliile locale.
(3) Consiliile locale pot solicita sprijinul consiliilor judetene pentru
intocmirea evidentei dosarelor profesionale si a functionarilor publici in
format electronic.
Art. 26
Modificarile aduse documentelor din dosarul profesional se transmit
Agentiei Nationale a Functionarilor Publici in termenele prevazute de lege.
Art. 27
Autoritatile si institutiile publice au obligatia de a actualiza dosarele
profesionale in conformitate cu prevederile prezentei hotarari, in termen de 60
de zile de la data intrarii in vigoare a acesteia.
Art. 28
Anexele nr. 1 si 2*) fac parte integranta din prezenta hotarare.
---------------
*) Anexele nr. 1 si 2 sunt reproduse in facsimil.
Art. 29
Dispozitiile prezentei hotarari se completeaza cu legislatia privind
prelucrarea datelor cu caracter personal.
Art. 30
Prezenta hotarare intra in vigoare la 15 zile de la data publicarii in
Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, cu exceptia dispozitiilor referitoare
la registrul de evidenta a functionarilor publici, care intra in vigoare
incepand cu data de 1 ianuarie 2007.
PRIM-MINISTRU
ADRIAN NASTASE
Contrasemneaza:
Ministru de stat,
ministrul administratiei si internelor,
Ioan Rus
Ministrul delegat
pentru administratia publica,
Gabriel Oprea
Ministrul muncii,
solidaritatii sociale si familiei,
Elena Dumitru
Ministrul finantelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu
p. Presedintele Agentiei Nationale
a Functionarilor Publici,
Joszef Birtalan
ANEXA 1
Format standard dosar profesional
Coperta
DOSAR PROFESIONAL Nr. .......
Functionar public ....................
Formular
A*)
DATE REFERITOARE LA DOSARUL PROFESIONAL
1. DOSAR PROFESIONAL NR. ..................................................
2. Functionar public: .....................................................
3. Numar de referinta .....................................................
4. Data intocmirii dosarului profesional: .................................
5. Autoritatea sau institutia publica care a intocmit dosarul profesional
......................................... ..................................
6. Persoana care a intocmit dosarul profesional:
______________________________________________________________________________
| nume si prenume | functia | semnatura
|
|_________________________________|_______________________|____________________|
| | |
|
|_________________________________|_______________________|____________________|
7. Persoana (persoanele) autorizate sa opereze modificari, completari,
rectificari*):
______________________________________________________________________________
| nume si prenume | functia | semnatura
|
|_________________________________|_______________________|____________________|
| | |
|
|_________________________________|_______________________|____________________|
| | |
|
|_________________________________|_______________________|____________________|
*) se completeaza ori de cate ori este nevoie, in termen de 3 zile de la
data emiterii actului administrativ (fisa postului) prin care o persoana este
desemnata sa opereze modificari, completari, rectificari in dosarele
profesionale.
8. Persoana (persoanele) autorizate sa certifice datele cuprinse in dosarul
profesional*):
______________________________________________________________________________
| nume si prenume | functia | semnatura |
|_________________________________|_______________________|____________________|
| | |
|
|_________________________________|_______________________|____________________|
*) se completeaza ori de cate ori este nevoie, in termen de 3 zile de la
data emiterii actului administrativ (fisa postului) prin care o persoana este
desemnata sa certifice datele cuprinse in dosarele profesionale.
------------
*) In situatia in care nu mai exista spatiu pentru completare se utilizeaza
un nou formular numerotat cu A1, A2 etc., dupa caz.
Formular
B*)
DATE CU CARACTER PERSONAL
1. Numele:
2. Numele detinut anterior:
3. Prenumele:
4. Data si locul nasterii:
5. Cod numeric personal:
6. Adresa de domiciliu*):
7. Adresa de resedinta*):
8. Numar telefon personal*):
9. Numar telefon de serviciu*):
10. Persoane de contact, pentru situatii de urgenta*):
*)
______________________________________________________________________________
| Nume | prenume | adresa | numar de telefon
|
|______________|_________________|__________________________|__________________|
| | | |
|
|______________|_________________|__________________________|__________________|
| | | |
|
|______________|_________________|__________________________|__________________|
11. Numele si prenumele sotului/sotiei:
12. Numele, prenumele si data nasterii copiilor minori:
13. Situatia serviciului militar:
------------
*) In situatia in care nu mai exista spatiu pentru completare se utilizeaza
un nou formular numerotat cu B1, B2 etc., dupa caz.
*) se actualizeaza ori de cate ori este nevoie
*) se completeaza in situatia in care se considera necesar
Formular
C*)
PREGATIREA PROFESIONALA
1. Studii liceale:
______________________________________________________________________________
| institutia de | profil/ | perioada | data | media de
|
| invatamant | specializare | | absolvirii | absolvire
|
|_____________________|_________________|____________|____________|____________|
| | | | |
|
|_____________________|_________________|____________|____________|____________|
2. Studii postliceale:
______________________________________________________________________________
| institutia de | profil/ | perioada | data | media de
|
| invatamant | specializare | | absolvirii | absolvire
|
|_____________________|_________________|____________|____________|____________|
| | | | |
|
|_____________________|_________________|____________|____________|____________|
3. Studii superioare de scurta durata:
Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - forma de invatamant
______________________________________________________________________________
|institutia de|specialitate|A|durata|perioada|specializare| data |media de
|
| invatamant | | | | |
|absolvirii|absolvire|
|_____________|____________|_|______|________|____________|__________|_________|
| | | | | | | |
|
|_____________|____________|_|______|________|____________|__________|_________|
4. Studii superioare de lunga durata:
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - forma de invatamant
B - media de licenta
______________________________________________________________________________
|institutia de|specialitate|A|durata|perioada|specializare| data | data
|B|
| invatamant | | | | | |absolvirii|licenta|
|
|_____________|____________|_|______|________|____________|__________|_______|_|
| | | | | | | | |
|
|_____________|____________|_|______|________|____________|__________|_______|_|
5. Studii postuniversitare:
Semnificatia coloanelor din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - forma de invatamant
B - media de absolvire
______________________________________________________________________________
|institutia de|specialitate| A|Tip*)|durata|perioada|specializare| data |B|
| invatamant | | | | | | |absolvirii|
|
|_____________|____________|__|______|______|________|____________|__________|_|
| | | | | | | | |
|
|_____________|____________|__|______|______|________|____________|__________|_|
*) tip: aprofundate de specialitate, masterat, academice postuniversitare,
doctorat, postuniversitare de specializare, cursuri de perfectionare
postuniversitare
6. Cursuri de formare sau specializare:
______________________________________________________________________________
| institutia |denumire|Tip
|durata|perioada|specializare|cheltuieli|certificat|
|organizatoare| curs |*)| | | |suportate | de |
| | | | | | | de: |absolvire
|
|_____________|________|____|______|________|____________|__________|__________|
| | | | | | | |
|
|_____________|________|____|______|________|____________|__________|__________|
*) tip: initiere, perfectionare, specializare si alte tipuri stabilite prin
lege
7. Limbi straine cunoscute:
______________________________________________________________________________
| limba straina | scris | vorbit | citit | atestat
|
|_____________________|_____________|_____________|_____________|______________|
| | | | |
|
|_____________________|_____________|_____________|_____________|______________|
| | | | |
|
|_____________________|_____________|_____________|_____________|______________|
------------
*) In situatia in care nu mai exista spatiu pentru completare se utilizeaza
un nou formular numerotat cu C1, C2 etc., dupa caz.
NOTA:
Datele inscrise in acest formular se actualizeaza, la cererea
functionarului public, ori de cate ori este nevoie. Modificarile intervenite
privind pregatirea profesionala se dovedesc cu acte originale. Actele originale
doveditoare se restituie titularului. Copiile ce se fac dupa aceste acte se
certifica pentru conformitate cu originalul la data prezentarii lor de catre
titularul dosarului profesional.
Formular D
EXPERIENTA IN MUNCA
Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - alte mentiuni
____________________________________________________________________________
|perioada|angajator|angajat|functia:|responsabil| atributii | motivul | A |
| | |pe baza| | de: |principale:| incetarii/ | |
| | | de*) | | | |modificarii | |
| | | | | | | raportului | |
| | | | | | |de serviciu | |
| | | | | | | sau a | |
| | | | | | |contractului| |
| | | | | | | individual | |
| | | | | | | de munca | |
|________|_________|_______|________|___________|___________|____________|___|
|________|_________|_______|________|___________|___________|____________|___|
|________|_________|_______|________|___________|___________|____________|___|
|________|_________|_______|________|___________|___________|____________|___|
|________|_________|_______|________|___________|___________|____________|___|
|________|_________|_______|________|___________|___________|____________|___|
*) contract individual de munca sau act administrativ de numire (pentru
raport de serviciu)
Formular E
ACTIVITATEA DESFASURATA IN CADRUL AUTORITATII SAU INSTITUTIEI PUBLICE
1. Data numirii in cadrul autoritatii sau institutiei publice:
2. Denumirea functiei publice*)
3. Compartiment*)
4. Modalitatea de ocupare a functiei publice*)
5. Tipul si numarul act administrativ de numire*)
6. Fisa postului nr.*)
7. Atributii delegate*):
8. Alte activitati desfasurate*)
8.1. participare in comisii
______________________________________________________________________________
| comisia | calitate | perioada | nr. act administrativ
|
|____________________|______________|______________|___________________________|
| | | |
|
|____________________|______________|______________|___________________________|
8.2. participare in cadrul colectivelor de lucru mixte
______________________________________________________________________________
|scopul constituirii | calitate | perioada | nr. act administrativ
|
| colectivului | | |
|
|____________________|______________|______________|___________________________|
| | | |
|
|____________________|______________|______________|___________________________|
8.3. participare in cadrul unor proiecte/programe
______________________________________________________________________________
| numar identificare | denumire | calitate | perioada | nr. act
|
| proiect/program | proiect/program | | | administrativ
|
|____________________|___________________|__________|__________|_______________|
| | | | |
|
|____________________|___________________|__________|__________|_______________|
9. Exercitarea cu caracter temporar
______________________________________________________________________________
| functia publica: | compartiment | perioada: | nr. act administrativ
|
| | | | nr.
|
|____________________|__________________|_____________|________________________|
| | | |
|
|____________________|__________________|_____________|________________________|
10. Promovare
______________________________________________________________________________
| functia publica: | compartimentul | data | nr. act administrativ
|
|_______________________|__________________|__________|________________________|
| | | |
|
|_______________________|__________________|__________|________________________|
11. Mutare in cadrul altui compartiment
______________________________________________________________________________
| functia publica: | compartimentul | data | nr. act administrativ
|
|_______________________|__________________|__________|________________________|
| | | |
|
|_______________________|__________________|__________|________________________|
12. Suspendarea raporturilor de serviciu
______________________________________________________________________________
| modalitate | motiv | perioada | nr. act administrativ
|
|_____________________|_________________|_____________|________________________|
| | | |
|
|_____________________|_________________|_____________|________________________|
| | | |
|
|_____________________|_________________|_____________|________________________|
13. Incetarea suspendarii raporturilor de serviciu
______________________________________________________________________________
| data | motiv | cerere nr. | nr. act administrativ
|
|_____________________|_________________|_____________|________________________|
| | | |
|
|_____________________|_________________|_____________|________________________|
*) se completeaza ori de cate ori este nevoie, in termen de 3 zile de la
data emiterii actului administrativ de:
- numire in alta functie publica;
- modificare a raporturilor de serviciu;
- delegare de atributii;
- numire in cadrul unei comisii, colectiv de lucru sau unitate de
implementare programe;
- suspendare a raporturilor de serviciu;
- incetare a suspendarii raporturilor de serviciu.
Formular F
Situatia privind acordarea drepturilor salariate in anul .......*)
1. Salariul:
______________________________________________________________________________
| Componente*): | cuantum | data | temei | motivul | nr. act |
| | | stabilirii/ | legal | modificarii | administrativ
|
| | | modificarii | | |
|
|________________|_________|_____________|_______|_____________|_______________|
|________________|_________|_____________|_______|_____________|_______________|
|________________|_________|_____________|_______|_____________|_______________|
|________________|_________|_____________|_______|_____________|_______________|
|________________|_________|_____________|_______|_____________|_______________|
2. Alte drepturi salariate:
2.1. Salariul de merit,
Acordat in temeiul ..............................., prin actul
administrativ nr. ................., incepand cu data ...................
2.2. Sporuri specifice:
2.2.1. ................. in procent de .................. acordat in
temeiul ............................
2.2.2. ................. in procent de .................. acordat in
temeiul ............................
2.3. Prime:
2.3.1. lunare ................
2.3.2. trimestriale ..........
2.3.3. anuale ................
2.3.4. de concediu ...........
2.4. Stimulente:
acordate in temeiul ............................., avand o valoare medie de
............../trimestru
2.5. Alte drepturi salariale*):
------------
*) se completeaza anual
*) se completeaza conform actului normativ care reglementeaza salarizarea
functionarilor publici
*) se va indica: tipul, temeiul legal, actul administrativ pe baza caruia
se acorda, cuantum
Formular G
Situatia concediilor
______________________________________________________________________________
| nr. | tip concediu | perioada | nr. cerere/ | aprobat de/
|
| crt. | | | certificat | certificat eliberat de
|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
|______|________________|____________|_______________|_________________________|
Formular H
SITUATIA DISCIPLINARA
Semnificatia coloanei A din tabelul de mai jos este urmatoarea:
A - act administrativ privind radierea sanctiunii disciplinare
______________________________________________________________________________
|nr. | abatere |cercetata|nr. raport | act | sanctiune |anulata|
A|
|crt.|disciplinara| de |comisie de |administrativ |disciplinara|prin*):|
|
| | | |disciplina/|de sanctionare| aplicata | |
|
| | | | propunere | | | |
|
| | | | superior | | | |
|
| | | | ierarhic | | | |
|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
|____|____________|_________|___________|______________|____________|_______|__|
*) actul, numarul si data
Formular I
ACTIVITATEA DESFASURATA IN AFARA AUTORITATII SAU INSTITUTIEI PUBLICE
______________________________________________________________________________
|nr. | activitate/ | desfasurata | desfasurata | desfasurata | data
|
|crt.| functie*) | in cadrul | pe baza de: | incepand | incetarii:
|
| | | | | cu data: |
|
|____|________________|_____________|_______________|_____________|____________|
|____|________________|_____________|_______________|_____________|____________|
|____|________________|_____________|_______________|_____________|____________|
|____|________________|_____________|_______________|_____________|____________|
|____|________________|_____________|_______________|_____________|____________|
|____|________________|_____________|_______________|_____________|____________|
|____|________________|_____________|_______________|_____________|____________|
|____|________________|_____________|_______________|_____________|____________|
*) activitati permise de lege, desfasurate de functionarii publici in afara
autoritatii sau institutiei publice
Formular
J*)
Accesul la dosarul profesional
Persoane care au avut acces la dosarul profesional:
______________________________________________________________________________
|nr. | nume si prenume | functia | semnatura | motiv | acces | luat la
|
|crt.| | | | |autorizat| cunostinta,
de|
| | | | | | de | functionarul
|
| | | | | | | public (data/
|
| | | | | | | semnatura)
|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
|____|_________________|_________|___________|_______|_________|_______________|
*) se completeaza ori de cate ori este nevoie, la data accesului la dosarul
profesional
ANEXA 2
REGISTRUL DE EVIDENTA A FUNCTIONARILOR PUBLICI
Semnificatia coloanelor de mai jos este urmatoarea:
A - nr. referinta
B - nr. act administrativ de numire*)
C - modificarea raportului de serviciu*)
D - nr. act administrativ
E - compartiment
F - suspendarea raportului de serviciu
G - incetarea raportului de serviciu
H - drepturi salariale
I - persoana care a efectuat inregistrarea
J - semnatura
K - domiciliul/resedinta
L - act identitate
______________________________________________________________________________
|nr. |A |nume si|Date |functia| B|C| D|E| F|durata|D|G|D|H|I|functia |
J|
|crt.| |prenume|identificare|publica| | | | | | | | | | | |detinuta|
|
| | | |____________| | | | | | | | | | | | | |
|
| | | | K | L | CNP| | | | | | | | | | | | | |
|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
|____|__|_______|___|___|____|_______|__|_|__|_|__|______|_|_|_|_|_|________|__|
*) In cazul functionarilor publici redistribuiti pe durata determinata se
va completa si durata.
*) In cazul delegarii, detasarii, mutarii temporare in cadrul altui
compartiment si exercitarii cu caracter temporar a unei functii publice de
conducere se va mentiona si durata.