E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 627 din 24 septembrie 1998

privind organizarea si functionarea Inspectoratului Navigatiei Civile - I.N.C.

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 373 din  1 octombrie 1998


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 12 din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, ale Ordonantei Guvernului nr. 42/1997 privind navigatia civila si ale art. 9 din Ordonanta Guvernului nr. 95/1998 privind infiintarea unor institutii publice in subordinea Ministerului Transporturilor,

    Guvernul Romaniei hotaraste:

    Art. 1
    (1) Inspectoratul Navigatiei Civile - I.N.C., denumit in continuare I.N.C., este organismul tehnic specializat al Ministerului Transporturilor, desemnat sa asigure, in principal, inspectia si supravegherea desfasurarii in siguranta a navigatiei in apele nationale navigabile, inspectia navelor sub pavilion roman in apele internationale, coordonarea activitatilor de cautare si salvare pe mare, controlul respectarii reglementarilor interne in domeniul transporturilor navale, a acordurilor si conventiilor internationale la care Romania este parte, inmatricularea navelor sub pavilion roman, atestarea si brevetarea personalului navigant, precum si cercetarea evenimentelor si accidentelor de navigatie.
    (2) Atributiile si modul de organizare si functionare ale I.N.C. sunt cuprinse in regulamentul de organizare si functionare prevazut in anexa nr. 1.
    (3) I.N.C. este institutie publica finantata integral din venituri extrabugetare realizate din prestatiile de servicii specifice, precum si din desfasurarea altor activitati privind valorificarea unor produse din activitati proprii si conexe, chirii, prestatii editoriale, alte prestari de servicii, exploatarea unor bunuri pe care le au in administrare etc., pe baza de tarife stabilite in conditiile legii.
    Art. 2
    (1) Patrimoniul I.N.C. se constituie prin preluarea in administrare a activului si a pasivului capitaniilor zonale Constanta, Tulcea, Galati, Giurgiu si Drobeta-Turnu Severin, prevazute in anexa nr. 2, precum si prin preluarea in administrare, din dotarea Ministerului Transporturilor, a unor bunuri aflate in folosinta Inspectoratului Navigatiei Civile, prevazute in anexa nr. 3.
    (2) Valoarea patrimoniului aflat in administrarea Ministerului Transporturilor se diminueaza cu valoarea bunurilor prevazute in anexa nr. 3.
    (3) Predarea-preluarea bunurilor prevazute la alin. (1) se face pe baza de protocol, in termen de 30 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (4) Bunurile preluate potrivit alin. (1) sunt bunuri proprietate privata a statului, date in administrare I.N.C. pe toata durata de existenta a acestuia, care pot fi instrainate in conditiile legii.
    (5) Pentru exercitarea atributiilor specifice de inspectie, control si supraveghere, parcul normat al I.N.C. este de 35 de autoturisme, cu o norma de consum de combustibil de 300 litri pe luna si pe autoturism. Nu se considera depasiri ale consumului normat pe autoturism consumul care, la nivelul anului, se incadreaza in cantitatea de combustibil normata in raport cu numarul de autoturisme aprobat I.N.C.
    Art. 3
    I.N.C. preia toate drepturile si obligatiile capitaniilor zonale Constanta, Tulcea, Galati, Giurgiu si Drobeta-Turnu Severin, care decurg din activitatea curenta si din contractele incheiate cu persoane fizice sau juridice, romane sau straine, si se substituie acestora in litigiile in curs de judecata.
    Art. 4
    (1) Conducerea I.N.C. este asigurata de catre un consiliu de conducere format din 9 persoane.
    (2) Presedintele consiliului de conducere este directorul general - inspector de stat sef.
    Art. 5
    Presedintele si ceilalti membri ai consiliului de conducere sunt numiti si revocati prin ordin al ministrului transporturilor.
    Art. 6
    I.N.C. are in structura sa organizatorica capitanii de port cu oficiile de capitanie aferente, care isi desfasoara activitatea in teritoriu.
    Art. 7
    (1) Personalul preluat de la capitaniile zonale Constanta, Tulcea, Galati, Giurgiu si Drobeta-Turnu Severin si de la Inspectoratul Navigatiei Civile din cadrul Ministerului Transporturilor se considera transferat la I.N.C.
    (2) Personalul transferat beneficiaza de salariile si drepturile avute anterior pana la incheierea contractului colectiv de munca al personalului de la I.N.C., precum si de alte drepturi prevazute in legislatia in vigoare. Drepturile de salarizare si celelalte drepturi de personal se stabilesc prin contractul colectiv de munca.
    (3) Contractul colectiv de munca va fi negociat si inregistrat la directia generala de munca si protectie sociala in termen de 60 de zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (4) Salarizarea personalului se face potrivit reglementarilor stabilite pentru institutiile publice finantate integral din venituri extrabugetare.
    (5) Personalul I.N.C. va purta uniforma de serviciu cu grade si insemne specifice.
    (6) Forma, insemnele specifice si modul de acordare a uniformelor se aproba prin ordin al ministrului transporturilor, la propunerea Consiliului de conducere al I.N.C.
    Art. 8
    (1) I.N.C. intocmeste, anual, bugetul de venituri si cheltuieli, in conformitate cu normele metodologice elaborate de Ministerul Finantelor.
    (2) Bugetul de venituri si cheltuieli este avizat de Consiliul de conducere al I.N.C. si este aprobat de Ministerul Transporturilor, in conditiile legii.
    (3) Soldurile anuale rezultate din executia bugetului de venituri si cheltuieli al I.N.C. raman la dispozitia acestuia si se folosesc in anul urmator cu aceeasi destinatie.
    (4) I.N.C. poate realiza si poate dispune de venituri si de cheltuieli in valuta, in conditiile prevazute de actele normative in vigoare.
    (5) I.N.C. propune modalitatile de finantare a dotarii cu echipamente, inclusiv prin credite si/sau imprumuturi contractate de stat sau cu garantia statului, in lei si in valuta, rambursabile din veniturile extrabugetare prevazute in bugetul de venituri si cheltuieli.
    Art. 9
    In exercitarea atributiilor de inspectie, control si supraveghere a navigatiei in apele nationale navigabile, personalul I.N.C. are drept de control pe toate mijloacele de transport naval, pe baza legitimatiei speciale emise si in conditiile stabilite de Ministerul Transporturilor.
    Art. 10
    (1) Pontoanele si navele din dotarea Inspectoratului Navigatiei Civile si a capitaniilor zonale, aferente executarii atributiilor specifice, sunt scutite de la plata tarifelor portuare.
    (2) Acelasi regim se aplica si bunurilor din dotarea I.N.C., aflate in incintele portuare.
    Art. 11
    Spatiile ocupate in cladirile in care isi desfasurau activitatea Inspectoratul Navigatiei Civile si capitaniile zonale la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se preiau in folosinta de catre I.N.C., cu plata chiriilor aferente, stabilite prin contract.
    Art. 12
    (1) Veniturile incasate de catre capitaniile zonale Constanta, Tulcea, Galati, Giurgiu si Drobeta-Turnu Severin pana la intrarea in vigoare a prezentei hotarari se vireaza la bugetul de stat, iar cheltuielile de functionare a acestor institutii publice se suporta, pana la aceeasi data, din alocatiile bugetare prevazute in bugetul Ministerului Transporturilor, capitolul 68.01 "Transporturi si comunicatii".
    (2) Capitaniile zonale prevazute la alin. (1) vor prezenta Ministerului Transporturilor deconturile justificative pentru alocatiile bugetare primite de la bugetul de stat pentru perioada cat au functionat in regim de institutii publice finantate integral de la bugetul de stat. Deconturile justificative se vor intocmi si prezenta conform normelor in vigoare, iar eventualele diferente se vor regulariza pe baza darii de seama contabile intocmite la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    (3) Sumele nejustificate vor fi virate la bugetul de stat, prin intermediul Ministerului Transporturilor, pana la data de 5 octombrie 1998.
    Art. 13
    Creditele bugetare aprobate prin bugetul Ministerului Transporturilor pe anul 1998 pentru finantarea Inspectoratului Navigatiei Civile din cadrul Ministerului Transporturilor si pentru functionarea capitaniilor zonale Constanta, Tulcea, Galati, Giurgiu si Drobeta-Turnu Severin, ramase neutilizate la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari, se vireaza la Fondul de rezerva bugetara la dispozitia Guvernului.
    Art. 14
    Se autorizeaza Ministerul Finantelor sa efectueze modificarile corespunzatoare in volumul si in structura bugetului de stat pe anul 1998, rezultate din aplicarea prevederilor art. 13.
    Art. 15
    Hotararea Guvernului nr. 44/1997 privind organizarea si functionarea Ministerului Transporturilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 38 din 7 martie 1997, cu modificarile si completarile ulterioare, se modifica si se completeaza dupa cum urmeaza:
    a) din cuprinsul art. 3 alin. (1) se elimina sintagma "Inspectoratul Navigatiei Civile";
    b) din organigrama Ministerului Transporturilor prevazuta in anexa nr. 1 se elimina "Inspectoratul Navigatiei Civile";
    c) pozitiile nr. 2 - 6 din anexa nr. 2 se abroga;
    d) anexa nr. 2 se completeaza la "Unitati subordonate Ministerului Transporturilor" cu o noua pozitie cu urmatorul cuprins:
    "35^2. Inspectoratul Navigatiei   Extrabugetara Constanta";
           Civile
    e) pozitia A4 "Inspectoratul Navigatiei Civile" din anexa nr. 3 se abroga, cu modificarea corespunzatoare a totalului, de la 10 la 7.
    Art. 16
    Anexele nr. 1 - 3 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 17
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga pozitiile nr. 2 - 6 de la pct. 1 si 2 din anexa la Hotararea Guvernului nr. 119/1996 pentru aprobarea numarului maxim de dotare cu autoturisme si a normativului de consum lunar de carburanti la institutiile publice din subordinea Ministerului Transporturilor, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 48 din 6 martie 1996, precum si Hotararea Guvernului nr. 62/1994 privind reorganizarea capitaniilor de port din Romania, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 95 din 13 aprilie 1994.

                 PRIM-MINISTRU
                  RADU VASILE

                       Contrasemneaza:
                       Ministrul transporturilor,
                       Traian Basescu

                       p. Ministrul finantelor,
                       Dan Radu Rusanu,
                       secretar de stat

                       Ministrul muncii
                       si protectiei sociale,
                       Alexandru Athanasiu

    ANEXA 1

                          REGULAMENTUL
de organizare si functionare a Inspectoratului Navigatiei Civile - I.N.C.

    CAP. 1
    Prevederi generale

    Art. 1
    Inspectoratul Navigatiei Civile - I.N.C., denumit in continuare I.N.C., este organizat si functioneaza potrivit prevederilor Ordonantei Guvernului nr. 95/1998 privind infiintarea unor institutii publice in subordinea Ministerului Transporturilor.
    Art. 2
    I.N.C. este institutie publica cu personalitate juridica in subordinea Ministerului Transporturilor, finantata integral din venituri extrabugetare si isi desfasoara activitatea potrivit reglementarilor in vigoare si ale prezentului regulament.
    Art. 3
    I.N.C. are sediul in municipiul Constanta, Incinta Port Constanta nr. 1, judetul Constanta.

    CAP. 2
    Atributii

    Art. 4
    I.N.C. are urmatoarele atributii:
    - supravegheaza, dirijeaza traficul si controleaza navigatia navelor aflate in apele nationale navigabile ale Romaniei, indiferent de pavilionul acestora;
    - elaboreaza si supune spre aprobare Ministerului Transporturilor normele privind navigatia in apele nationale navigabile si urmareste punerea lor in aplicare;
    - cerceteaza evenimentele si accidentele in care sunt implicate navele in apele nationale ale Romaniei, indiferent de pavilionul acestora, precum si cele in care sunt implicate navele sub pavilion roman in marea libera;
    - ia masurile ce se impun in situatii de pericol, elaboreaza norme pentru prevenirea lor si formuleaza propuneri pentru completarea reglementarilor existente;
    - inscrie si inmatriculeaza navele sub pavilion roman, transcrie constituirea, transmiterea si stingerea drepturilor reale asupra acestora si elibereaza actul de nationalitate;
    - elaboreaza normele obligatorii de atestare, certificare si brevetare a personalului navigant si le supune spre aprobare Ministerului Transporturilor;
    - aproba programele minime de pregatire si perfectionare pentru personalul navigant, asigurand organizarea si desfasurarea acestora, si aproba programul de pregatire in institutiile de specialitate;
    - organizeaza examene pentru atestarea, certificarea si brevetarea personalului navigant, acorda brevetele si certificatele de capacitate;
    - inmatriculeaza personalul navigant, elibereaza carnetul de marinar si efectueaza operatiunile de imbarcare/debarcare;
    - reconfirma, suspenda si anuleaza brevetele si certificatele de capacitate;
    - propune zonele din apele navigabile nationale in care pilotajul navelor este obligatoriu;
    - coordoneaza activitatea de asistenta, cautare si salvare si ia masurile ce se impun in situatii de pericol;
    - elaboreaza normele de aplicare a acordurilor si conventiilor internationale din domeniul navigatiei civile la care Romania este parte si le supune spre aprobare Ministerului Transporturilor;
    - reprezinta Ministerul Transporturilor in organisme internationale din domeniul sigurantei navigatiei, pe baza de mandat;
    - aproba planurile anuale de semnalizare si lucrarile ce se executa in apele nationale navigabile;
    - autorizeaza, din punct de vedere al sigurantei navigatiei, activitatile care se desfasoara in apele nationale navigabile;
    - constata si sanctioneaza faptele care, potrivit legii, constituie contraventii la normele de siguranta a navigatiei civile, precum si cele privitoare la poluarea apelor nationale navigabile de catre nave;
    - elaboreaza planurile de actiune in caz de calamitati naturale, impreuna cu alte organe, si participa la coordonarea activitatilor de interventie;
    - controleaza si supravegheaza activitatea de agrement nautic, pescuit industrial si sportiv;
    - aproba intrarea/iesirea si miscarea navelor in porturi;
    - controleaza navele, indiferent de pavilion, aflate in apele nationale navigabile, precum si navele romanesti aflate in marea libera sau in porturile straine, cu privire la respectarea conditiilor tehnice de navigabilitate stabilite prin reglementari interne sau prin acorduri ori conventii internationale la care Romania este parte;
    - urmareste respectarea de catre nave a regimului juridic al apelor maritime interioare, al marii teritoriale, al zonei contigue si al zonei economice exclusive;
    - incuviinteaza expertizele navale, cu exceptia celor dispuse de instantele judecatoresti sau de organele de urmarire penala, si efectueaza, la cerere sau din oficiu, constatari privind nava, incarcatura si instalatiile portuare;
    - intocmeste formalitatile de sosire si de plecare pentru navele civile;
    - supravegheaza si controleaza activitatile de pilotaj, remorcaj si de legare a navelor in porturi;
    - supravegheaza si controleaza, din punct de vedere al sigurantei navigatiei, operatiunile de incarcare/descarcare, stivuire si amarare a marfurilor, imbarcare/debarcare a pasagerilor si de buncheraj;
    - controleaza functionarea sistemelor de semnalizare si stabileste necesitatea instalarii sau suprimarii semnalelor de navigatie;
    - controleaza modul de predare a reziduurilor la facilitatile destinate acestui scop;
    - emite avizele catre navigatori;
    - elaboreaza propuneri privind instituirea paselor obligatorii de intrare/iesire a navelor din porturi, a dispozitivelor de separare a traficului, a modului de semnalizare a zonelor de acces in porturi si a plajelor;
    - delimiteaza zonele de ancoraj si rada;
    - dispune inchiderea porturilor, atunci cand conditiile de siguranta a navigatiei o impun;
    - urmareste respectarea reglementarilor interne, a acordurilor si conventiilor internationale privind transportul de marfuri periculoase la care Romania este parte;
    - elaboreaza reguli specifice privind siguranta navigatiei pentru anumite porturi sau cai navigabile si le supune spre aprobare Ministerului Transporturilor;
    - indeplineste orice atributii specifice stabilite prin ordin al ministrului transporturilor.
    Art. 5
    I.N.C. poate desfasura si alte activitati privind valorificarea unor produse din activitati proprii si conexe, chirii, prestatii editoriale, exploatari ale unor bunuri pe care le are in administrare si alte prestari de servicii, pe baza de tarife stabilite in conditiile legii.

    CAP. 3
    Patrimoniul

    Art. 6
    (1) Patrimoniul I.N.C. se constituie prin preluarea in administrare a activului si a pasivului capitaniilor zonale Constanta, Tulcea, Galati, Giurgiu si Drobeta-Turnu Severin, precum si prin preluarea in administrare, din dotarea Ministerului Transporturilor, a unor bunuri aflate in folosinta Inspectoratului Navigatiei Civile.
    (2) Bunurile preluate potrivit alin. (1) sunt bunuri proprietate privata a statului, date in administrare I.N.C. pe toata durata de existenta a acestuia si pot fi instrainate in conditiile legii.

    CAP. 4
    Structura organizatorica

    Art. 7
    Structura organizatorica a I.N.C. se aproba prin ordin al ministrului transporturilor.

    CAP. 5
    Organele de conducere

    Art. 8
    (1) Conducerea I.N.C. este asigurata de catre un consiliu de conducere compus din 9 persoane.
    (2) Directorul general - inspector de stat sef al I.N.C. este si presedintele consiliului de conducere.
    Art. 9
    Presedintele si ceilalti membri ai consiliului de conducere sunt numiti si revocati prin ordin al ministrului transporturilor.
    Art. 10
    Salarizarea directorului general - inspector de stat sef al I.N.C., precum si indemnizatiile membrilor consiliului de conducere se stabilesc prin ordin al ministrului transporturilor, cu respectarea reglementarilor in vigoare.
    Art. 11
    Consiliul de conducere isi desfasoara activitatea in conformitate cu propriul regulament de organizare si functionare.
    Art. 12
    Consiliul de conducere are, in principal, urmatoarele atributii si competente:
    a) aproba regulamentul propriu de organizare si functionare;
    b) aproba regulamentul de ordine interioara;
    c) aproba strategia de dezvoltare sau de modernizare a I.N.C.;
    d) propune spre aprobare Ministerului Transporturilor structura organizatorica a I.N.C.;
    e) prezinta, anual, conducerii Ministerului Transporturilor un raport asupra activitatii desfasurate in perioada expirata si programul de activitate pentru anul in curs;
    f) avizeaza programele de investitii ce urmeaza a fi realizate si stabileste sursele proprii de finantare, in limitele legii, si le prezinta spre aprobare Ministerului Transporturilor;
    g) numeste si revoca personalul de conducere al I.N.C.;
    h) asigura negocierea contractului colectiv de munca cu reprezentantii salariatilor, in conditiile legii;
    i) avizeaza bugetul de venituri si cheltuieli pe care il prezinta spre aprobare Ministerului Transporturilor, in conditiile legii, si asigura executia acestuia;
    j) aproba sau propune spre aprobare, dupa caz, investitiile ce urmeaza a se realiza de catre I.N.C., in conditiile legii;
    k) propune modalitati de finantare a dotarii cu echipamente, inclusiv prin credite si/sau imprumuturi contractate de stat sau cu garantia statului, pe care le poate derula in conditiile legii;
    l) stabileste si supune spre aprobare Ministerului Transporturilor tarifele pentru prestarile de servicii;
    m) aproba raportul trimestrial al I.N.C. privind activitatea desfasurata si stabileste masuri pentru continuarea activitatii in conditii de echilibrare a bugetului;
    n) aproba rapoartele periodice ale compartimentelor de control din cadrul I.N.C.;
    o) analizeaza si propune Ministerului Transporturilor proiecte de acte normative sau modificari ale celor existente, pentru a fi supuse aprobarii, potrivit legii;
    p) aproba inchirierea de cladiri, spatii si terenuri aflate in administrarea I.N.C.;
    q) aproba scoaterea din functiune si valorificarea, in conditiile legii, a bunurilor din patrimoniul I.N.C.;
    r) exercita orice atributii care ii revin din prevederile legale, din regulamentul sau de organizare si functionare si din dispozitiile Ministerului Transporturilor.
    Art. 13
    Pentru luarea unor decizii complexe, consiliul de conducere poate atrage in activitatea de analiza consilieri si consultanti din diferite sectoare, urmand ca activitatea acestora sa fie recompensata material, conform intelegerii, pe baza de conventie civila.
    Art. 14
    Presedintele consiliului de conducere are, in principal, urmatoarele atributii si competente:
    a) asigura conducerea operativa a I.N.C.;
    b) reprezinta I.N.C. in relatiile cu tertii si semneaza actele ce o angajeaza fata de acestia, pe baza si in limitele imputernicirilor date de consiliul de conducere si ale celor conferite de legislatia in vigoare;
    c) propune numirea si, dupa caz, revocarea directorilor I.N.C.;
    d) numeste si, dupa caz, revoca personalul din conducerea compartimentelor I.N.C.;
    e) angajeaza si, dupa caz, concediaza personalul de executie din cadrul I.N.C.;
    f) exercita orice atributii care ii revin din regulamentul de organizare si functionare si din hotararile consiliului de conducere, precum si din prevederile legale.
    Art. 15
    (1) Consiliul de conducere se intruneste lunar sau ori de cate ori este necesar, la cererea presedintelui sau a unei treimi din numarul membrilor sai.
    (2) Sedinta este prezidata de presedinte, iar in lipsa acestuia, de catre un membru al consiliului de conducere, delegat de catre presedinte.
    (3) Sedintele consiliului de conducere se desfasoara in prezenta a cel putin jumatate plus unul din membrii consiliului.
    (4) Hotararile consiliului de conducere se iau cu majoritatea voturilor membrilor acestuia.
    Art. 16
    Consiliul de conducere prezinta, anual, conducerii Ministerului Transporturilor un raport asupra activitatii in perioada expirata si asupra programului de activitate pentru perioada in curs.

    CAP. 6
    Bugetul de venituri si cheltuieli

    Art. 17
    (1) I.N.C. intocmeste anual bugetul de venituri si cheltuieli, in conformitate cu normele metodologice elaborate de Ministerul Finantelor.
    (2) Bugetul de venituri si cheltuieli al I.N.C. se avizeaza de consiliul de conducere si se aproba de Ministerul Transporturilor, in conditiile legii.
    Art. 18
    Soldurile anuale rezultate din executia bugetului de venituri si cheltuieli al I.N.C. raman la dispozitia acestuia si se folosesc in anul urmator cu aceeasi destinatie.
    Art. 19
    I.N.C. poate realiza si poate dispune de venituri si de cheltuieli in valuta, in conditiile prevazute de actele normative in vigoare.

    CAP. 7
    Personalul

    Art. 20
    (1) Personalul I.N.C. este supus prevederilor regulamentului de ordine interioara al I.N.C.
    (2) Personalul I.N.C. cu atributii de inspectie, supraveghere si control poarta uniforma de serviciu.
    (3) Forma, insemnele specifice si modul de acordare a uniformelor se aproba prin ordin al ministrului transporturilor, la propunerea Consiliului de conducere al I.N.C.
    (4) Salarizarea personalului se face potrivit reglementarilor stabilite pentru institutiile publice finantate integral din venituri extrabugetare.

    CAP. 8
    Relatiile I.N.C.

    Art. 21
    I.N.C. poate sa incheie contracte sau conventii cu alte organisme similare si cu agenti economici, din tara si din strainatate, in vederea colaborarii si cooperarii pe plan national sau international in domeniul sau de activitate, in conditiile legii.

    ANEXA 2

                             SITUATIA
activului si pasivului capitaniilor zonale care trec in subordinea Inspectoratului Navigatiei Civile - I.N.C.
_____________________________________________________________________________
Nr.  Denumirea                    Sediul                        Activul si
crt. capitaniei zonale            capitaniei                    pasivul
                                                                capitaniei la
                                                                30 iunie 1998
                                                                (mii lei)
_____________________________________________________________________________
 1.  Capitania zonala Constanta   Incinta Port Constanta        6.132.193
 2.  Capitania zonala Tulcea      Str. Portului nr. 26, Tulcea  1.679.623
 3.  Capitania zonala Galati      Str. Portului nr. 34, Galati  2.335.637
 4.  Capitania zonala Giurgiu     Incinta Port Giurgiu          1.102.029
 5.  Capitania zonala             Str. Portului nr. 3,          1.434.826
     Drobeta-Turnu Severin        Drobeta-Turnu Severin
_____________________________________________________________________________

    ANEXA 3

                             SITUATIA
bunurilor aflate in folosinta Inspectoratului Navigatiei Civile - I.N.C.
___________________________________________________
Nr.   Bunuri                   Valoarea de inventar
crt.                                  (lei)
___________________________________________________
 0      1                               2
___________________________________________________
 1.   Mijloace fixe            9.685.266
 2.   Obiecte de inventar        108.207
___________________________________________________
      TOTAL:                   9.793.473
___________________________________________________



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 627/1998

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 627 din 1998
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu