E-mail:
Parola:
     
 Nu ai cont? Inregistreaza-te
 Ai uitat parola? Click aici
alerte legex
Coduri postale şi prefixe telefonice naţionale şi internaţionale
Legături cu alte acte
Cele mai căutate legi
Ultimele acte citite
Sisteme de securitate
Registrul Agricol Integrat - www.registrulagricolintegrat.ro

Anunţă-mă când se modifică Fişă act Comentarii (0) Trimite unui prieten Tipareste act

HOTARARE Nr

HOTARARE   Nr. 648 din 20 iunie 2002

privind organizarea si functionarea Ministerului Afacerilor Externe

ACT EMIS DE: GUVERNUL ROMANIEI

ACT PUBLICAT IN: MONITORUL OFICIAL  NR. 468 din  1 iulie 2002


SmartCity3


    In temeiul prevederilor art. 107 din Constitutia Romaniei si ale art. 40 alin. (1) din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor,

    Guvernul Romaniei adopta prezenta hotarare.

    Art. 1
    (1) Ministerul Afacerilor Externe, denumit in continuare M.A.E., este organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, in subordinea Guvernului, avand sediul in municipiul Bucuresti, aleea Modrogan nr. 14, sectorul 1.
    (2) M.A.E. asigura realizarea politicii externe a statului roman, inclusiv participarea la procesul de integrare europeana si euroatlantica a Romaniei, si colaboreaza la elaborarea, fundamentarea si realizarea politicii economice a Romaniei, in conformitate cu reglementarile legale in vigoare si cu Programul de guvernare.
    (3) Pentru realizarea obiectivelor din domeniul sau de activitate M.A.E. exercita urmatoarele functii:
    a) de strategie, prin care se asigura elaborarea strategiei de punere in aplicare a Programului de guvernare in domeniul sau de activitate;
    b) de reglementare, prin care se asigura elaborarea cadrului normativ si institutional pentru realizarea obiectivelor strategice din domeniul sau de activitate;
    c) de reprezentare, prin care se asigura, in numele statului sau al Guvernului Romaniei, reprezentarea pe plan intern si extern in domeniul sau de activitate;
    d) de autoritate de stat, prin care se asigura urmarirea si controlul aplicarii si respectarii reglementarilor legale din domeniul sau de activitate si a celor privind organizarea si functionarea institutiilor care isi desfasoara activitatea in subordinea sau sub autoritatea sa;
    e) de administrare, prin care se asigura administrarea patrimoniului sau, potrivit dispozitiilor legale.
    Art. 2
    (1) In realizarea politicii externe a Romaniei M.A.E. are urmatoarele atributii principale:
    1. apara si promoveaza pe plan extern interesele nationale ale Romaniei;
    2. initiaza activitati internationale menite sa duca la dezvoltarea de relatii pasnice si de cooperare cu toate statele, intemeiate pe principiile si pe normele general admise ale dreptului international;
    3. asigura promovarea intereselor Romaniei in organizatii internationale cu caracter universal, european, euroatlantic, regional si subregional;
    4. asigura conectarea tarii la institutiile europene si euroatlantice cu caracter politic, strategic si economic;
    5. asigura, prin actiuni de politica externa, consolidarea statului de drept si a structurilor democratice din societatea romaneasca, precum si proiectarea unei imagini reale a Romaniei in lume;
    6. urmareste evolutia vietii internationale si semnaleaza tendintele care apar in contextul international;
    7. contribuie la asigurarea prezentei active si demne a Romaniei si a cetatenilor sai in plan international;
    8. promoveaza in plan international valorile democratiei, respectarea drepturilor omului, colaborarea pasnica si solidaritatea umana;
    9. apara in strainatate drepturile si interesele statului roman, ale cetatenilor si ale persoanelor juridice romane, in baza legislatiei romane si in conformitate cu practica internationala si cu acordurile bilaterale si multilaterale la care Romania este parte;
    10. actioneaza pentru intarirea legaturilor cu romanii din afara frontierelor Romaniei si pentru pastrarea, dezvoltarea si exprimarea identitatii lor etnice, culturale, lingvistice si religioase, cu respectarea legislatiei statului ai carui rezidenti sunt;
    11. initiaza sau participa la negocierea tratatelor si a altor intelegeri internationale, pentru Romania;
    12. singur sau, dupa caz, impreuna cu celelalte ministere prezinta Guvernului propuneri privind semnarea, ratificarea, aprobarea sau acceptarea intelegerilor internationale, aderarea la acestea sau denuntarea lor, efectueaza schimbul instrumentelor de ratificare, depune instrumentele de ratificare sau de aderare, notifica aprobarea ori acceptarea intelegerilor internationale si denuntarea lor, elibereaza documente certificand deplinele puteri;
    13. urmareste, direct sau in conlucrare cu ministerele si cu celelalte autoritati publice centrale de specialitate, aplicarea prevederilor tratatelor si ale altor intelegeri internationale la care Romania este parte si prezinta propuneri pentru indeplinirea intocmai si cu buna-credinta a obligatiilor asumate;
    14. elaboreaza sau coopereaza cu ministerele si cu celelalte autoritati publice centrale de specialitate la elaborarea proiectelor de acte normative care au legatura cu relatiile externe si cu politica de comert exterior ale Romaniei;
    15. asigura asistenta permanenta si coordonare in domeniul relatiilor internationale tuturor ministerelor. In acest scop functioneaza in cadrul M.A.E. Corpul consilierilor diplomatici, al carui personal functioneaza pe langa membrii Guvernului;
    16. formuleaza norme si asigura sprijin institutiilor centrale de stat in materie de protocol si curtoazie internationala. In acest scop, in cadrul M.A.E. functioneaza Protocolul national, care indeplineste atributiile ce ii revin conform legislatiei in vigoare si uzantelor internationale;
    17. asigura, sprijina sau coordoneaza, dupa caz, indeplinirea obligatiilor care decurg din dispozitiile Acordului european instituind o asociere intre Romania, pe de o parte, si Comunitatile Economice Europene si statele membre ale acestora, pe de alta parte, denumit in continuare Acordul european, precum si activitatile desfasurate de partea romana in cadrul institutiilor create prin acest acord;
    18. participa, alaturi de Ministerul Integrarii Europene si celelalte ministere, la coordonarea procesului de pregatire a aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, cu urmatoarele atributii specifice:
    a) asigura presedintia partii romane la lucrarile Consiliului de asociere;
    b) participa la subcomitetele de asociere prevazute de Acordul european;
    c) coopereaza cu ministerele interesate la organizarea reuniunilor informale ale ministrilor, in functie de tematica si calendarul stabilite de Consiliul Afacerilor Generale;
    d) coopereaza cu ministerele interesate la elaborarea, realizarea si promovarea in tarile membre ale Uniunii Europene si in tarile candidate a unei strategii de informare, comunicare si de imagine privind evolutia procesului de pregatire a Romaniei pentru aderare;
    19. este reprezentat sau participa, dupa caz, impreuna cu Ministerul Integrarii Europene la etape desemnate ale procesului de negociere pentru aderarea la Uniunea Europeana;
    20. colaboreaza la elaborarea politicii Romaniei in domeniul relatiilor economice internationale, in conformitate cu Programul de guvernare si cu Programul de dezvoltare a Romaniei pe termen mediu, cu luarea in considerare a tendintelor si proceselor din economia mondiala;
    21. promoveaza interesele economice ale Romaniei in relatiile cu alte state, precum si cu organizatiile economice cu vocatie universala, cu caracter regional si cu alte grupari economice;
    22. participa sau colaboreaza, dupa caz, la negocierea si la incheierea de tratate, acorduri si alte intelegeri internationale cu caracter economic sau pentru stabilirea cadrului juridic necesar in vederea desfasurarii relatiilor comerciale externe ale Romaniei, potrivit legii;
    23. pastreaza originalele tuturor intelegerilor internationale bilaterale si copiile certificate de pe intelegerile internationale, originalele intelegerilor internationale al caror depozitar este Romania si indeplineste obligatiile ce decurg din aceasta calitate;
    24. pastreaza sigiliul de stat al Romaniei;
    25. supune spre aprobare scrisorile de acreditare, cererile de agrement si de exequatur;
    26. tine legatura cu misiunile diplomatice si cu oficiile consulare din Romania, in conformitate cu regulile si cu practica internationala;
    27. organizeaza, indruma si controleaza activitatea misiunilor diplomatice si a oficiilor consulare ale Romaniei;
    28. organizeaza curierul diplomatic.
    (2) Indeplineste orice alte atributii stabilite prin acte normative.
    Art. 3
    (1) M.A.E. avizeaza, in mod obligatoriu, actiunile pe care le initiaza celelalte ministere si autoritati ale administratiei publice centrale si locale in probleme care tin de activitatea lor specifica, dar care au legatura cu relatiile internationale ale Romaniei, inainte de incheierea documentelor aferente acestor actiuni.
    (2) M.A.E. avizeaza in prealabil, in mod obligatoriu, proiectele de acorduri, conventii si alte intelegeri internationale, pe care le incheie ministerele si autoritatile administratiei publice centrale, precum si proiectele de documente de cooperare internationala pe care le incheie autoritatile administratiei publice locale cu autoritati similare din alte state.
    Art. 4
    (1) Ministrul afacerilor externe conduce intreaga activitate a M.A.E. si il reprezinta in raporturile cu celelalte autoritati publice, cu persoanele juridice si fizice din tara si din strainatate, precum si in justitie.
    (2) Ministrul afacerilor externe indeplineste, in domeniul de activitate al ministerului, atributiile generale prevazute la art. 53 din Legea nr. 90/2001 privind organizarea si functionarea Guvernului Romaniei si a ministerelor.
    (3) Ministrul afacerilor externe raspunde de intreaga activitate a ministerului in fata Guvernului, precum si, in calitate de membru al Guvernului, in fata Parlamentului.
    (4) Ministrul afacerilor externe are calitatea de ordonator principal de credite.
    (5) In exercitarea atributiilor sale ministrul afacerilor externe emite ordine si instructiuni, in conditiile legii.
    Art. 5
    (1) Ministrul afacerilor externe este ajutat in activitatea sa de 4 secretari de stat.
    (2) Atributiile secretarilor de stat se stabilesc prin ordin al ministrului afacerilor externe.
    (3) Secretarul de stat pentru relatia cu Parlamentul, comunicare, imagine si romanii de pretutindeni are in atributii si coordonarea activitatii Fundatiei Culturale Romane si a Comisiei Fulbright. Intreaga activitate in aceste domenii se desfasoara in colaborare cu Ministerul Informatiilor Publice.
    Art. 6
    (1) M.A.E. are un secretar general si un secretar general adjunct, numiti pe baza de concurs sau de examen, potrivit legii.
    (2) Secretarul general exercita in principal atributiile stabilite prin Legea nr. 90/2001. Secretarul general poate indeplini si alte insarcinari prevazute de regulamentul de organizare si functionare a ministerului ori incredintate de ministru.
    Art. 7
    (1) Structura organizatorica a M.A.E. este prevazuta in anexa nr. 1. In cadrul acesteia, prin ordin al ministrului afacerilor externe, se pot organiza servicii si birouri.
    (2) Atributiile si sarcinile directorilor generali, precum si ale compartimentelor din aparatul central de lucru al ministerului se stabilesc prin regulamentul de organizare si functionare a ministerului, aprobat prin ordin al ministrului afacerilor externe.
    (3) Numarul maxim de posturi in M.A.E. este de 1.703, din care 559 in centrala M.A.E., exclusiv demnitarii si posturile aferente cabinetelor acestora.
    Art. 8
    (1) Pe langa ministrul afacerilor externe functioneaza, ca organ consultativ, Colegiul Ministerului Afacerilor Externe.
    (2) Componenta si regulamentul de functionare ale Colegiului ministerului se aproba prin ordin al ministrului afacerilor externe.
    (3) Colegiul ministerului se intruneste, de regula, trimestrial sau ori de cate ori este nevoie, la cererea si sub presedintia ministrului afacerilor externe, pentru dezbaterea unor probleme importante privind activitatea ministerului.
    Art. 9
    (1) M.A.E. este incadrat cu personal diplomatic si consular, cu functionari publici, precum si cu personal contractual.
    (2) Personalul diplomatic si consular are drepturile si obligatiile stabilite prin Statutul corpului diplomatic si consular.
    (3) Statul de functii si structura posturilor pe compartimente, incadrarea personalului, modificarea, suspendarea sau incetarea raporturilor de serviciu ori, dupa caz, a raporturilor de munca se aproba prin ordin al ministrului afacerilor externe.
    Art. 10
    (1) Serviciul exterior al M.A.E. cuprinde misiunile diplomatice, oficiile consulare si centrele culturale.
    (2) Numarul maxim de posturi prevazut pentru serviciul exterior al M.A.E. este de 1.144.
    (3) Infiintarea, desfiintarea si schimbarea rangului misiunilor diplomatice si oficiilor consulare se fac potrivit legii. Infiintarea sau desfiintarea centrelor culturale ale Romaniei in strainatate se face prin hotarare a Guvernului, initiata de M.A.E., cu avizul Ministerului Culturii si Cultelor.
    (4) Structura de personal si regulamentul de functionare ale misiunilor diplomatice, oficiilor consulare si centrelor culturale se aproba prin ordin al ministrului afacerilor externe.
    (5) Numirea directorilor centrelor culturale in domeniul relatiilor culturale se face de catre M.A.E., cu avizul Ministerului Culturii si Cultelor.
    (6) Numirea diplomatilor cu atributii in domeniul relatiilor economice si comerciale se face de catre Departamentul pentru Comert Exterior din cadrul aparatului de lucru al Guvernului, cu avizul M.A.E.
    (7) Numirea diplomatilor cu atributii in domeniul relatiilor cultural-stiintifice si educationale se face de catre M.A.E. cu consultarea Ministerului Culturii si Cultelor, Fundatiei Culturale Romane si a celorlalte autoritati ale administratiei publice centrale interesate.
    (8) Numirea atasatilor apararii si a personalului care este incadrat in birourile atasatilor apararii se face de ministrul apararii nationale.
    (9) Numirea atasatilor de afaceri interne si a personalului care este incadrat in birourile atasatilor de afaceri interne se face de ministrul de interne.
    (10) Numirea specialistilor in probleme financiar-bancare se face de ministrul finantelor publice.
    Art. 11
    (1) M.A.E. asigura administrarea centrelor culturale ale Romaniei in strainatate.
    (2) M.A.E., impreuna cu Ministerul Culturii si Cultelor, in colaborare cu Academia Romana si cu alte organe ale administratiei publice centrale interesate, coordoneaza si finanteaza programele si proiectele centrelor culturale ale Romaniei din strainatate.
    Art. 12
    (1) Seful misiunii diplomatice este reprezentant unic al Romaniei in statul in care este acreditat.
    (2) Functionarii desemnati sa isi desfasoare activitatea in serviciul exterior al M.A.E. actioneaza sub indrumarea sefului misiunii diplomatice.
    (3) Personalul cu atributii in domeniul relatiilor economice si comerciale, al relatiilor cultural-stiintifice si educationale, atasatii apararii si personalul incadrat in birourile atasatilor apararii, atasatii de afaceri interne si personalul incadrat in birourile atasatilor de afaceri interne, precum si specialistii in probleme financiar-bancare sunt supusi autoritatii sefului misiunii diplomatice in care isi desfasoara activitatea si actioneaza sub indrumarea acestuia, fiind investiti atat cu atributii de consiliere a acestuia, cat si cu atributii specifice in domeniul lor de specialitate.
    Art. 13
    (1) Ministerul Integrarii Europene desemneaza, cu avizul M.A.E., in limita posturilor alocate prin hotararea Guvernului privind organizarea si functionarea Ministerului Integrarii Europene, functionari publici care isi desfasoara activitatea in cadrul Misiunii Permanente a Romaniei pe langa Uniunea Europeana, la ambasada Romaniei din statul ce detine presedintia Consiliului Uniunii Europene si la ambasadele Romaniei din alte state membre sau candidate la Uniunea Europeana, pentru indeplinirea atributiilor specifice ale acestuia privind negocierea aderarii Romaniei la Uniunea Europeana, pregatirea pentru aderare si armonizarea legislatiei romane cu reglementarile comunitare.
    (2) Pe durata misiunii lor functionarii publici desemnati de Ministerul Integrarii Europene sa isi desfasoare activitatea conform alin. (1) sunt detasati la M.A.E.
    Art. 14
    (1) In subordinea M.A.E. functioneaza Academia Diplomatica, institutie publica cu personalitate juridica, avand ca scop principal specializarea, extinderea si perfectionarea pregatirii in domeniul diplomatiei si relatiilor internationale a personalului M.A.E., in cadrul programului de pregatire si perfectionare a acestuia.
    (2) Academia Diplomatica poate sa organizeze, in cooperare cu Ministerul Educatiei si Cercetarii si cu alte ministere interesate, cursuri de scurta sau de lunga durata in vederea formarii si perfectionarii in domeniile relatiilor internationale si diplomatiei a altor functionari sau a altor categorii de persoane.
    (3) Organizarea si functionarea Academiei Diplomatice sunt reglementate prin Hotararea Guvernului nr. 99/2002, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 118 din 13 februarie 2002.
    Art. 15
    (1) In subordinea M.A.E. functioneaza Agentia Nationala de Control al Exporturilor Strategice si al Interzicerii Armelor Chimice ca organ de specialitate al administratiei publice centrale, cu personalitate juridica, condus de un presedinte cu rang de secretar de stat, numit prin decizie a primului-ministru.
    (2) Structura organizatorica a Agentiei Nationale de Control al Exporturilor Strategice si al Interzicerii Armelor Chimice se stabileste prin ordin al ministrului afacerilor externe.
    Art. 16
    (1) In coordonarea M.A.E. functioneaza Institutul Roman de Studii Internationale "Nicolae Titulescu".
    (2) Institutul are ca scop principal elaborarea de studii si cercetari, precum si organizarea de seminarii, simpozioane si alte manifestari stiintifice, interne si internationale, de natura sa sprijine promovarea obiectivelor de politica externa ale Romaniei.
    (3) Structura de personal, organizarea si functionarea Institutului Roman de Studii Internationale "Nicolae Titulescu", precum si modalitatea de preluare a patrimoniului fostului Institut Roman de Drept International, Studii si Relatii Internationale sunt reglementate prin Hotararea Guvernului nr. 1.073/2001, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 701 din 5 noiembrie 2001.
    Art. 17
    In coordonarea M.A.E. functioneaza Fundatia Culturala Romana, infiintata prin Hotararea Guvernului nr. 354/1990, republicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 218 din 22 septembrie 1995.
    Art. 18
    In coordonarea M.A.E. isi desfasoara activitatea Comisia Fulbright, care administreaza schimburile educationale si stiintifice intre Guvernul Romaniei si Guvernul Statelor Unite ale Americii.
    Art. 19
    Prin bugetul M.A.E. se finanteaza de la bugetul de stat cheltuielile functionale si de intretinere aferente personalului din serviciul exterior, cu atributii in domeniul economic si comercial.
    Art. 20
    (1) Prin bugetul M.A.E. se finanteaza de la bugetul de stat, potrivit legii, functionarea institutiilor prevazute la pct. I din anexa nr. 2.
    (2) Din alocatii de la bugetul de stat prin bugetul M.A.E., precum si din venituri extrabugetare se finanteaza institutiile prevazute la pct. II din anexa nr. 2.
    (3) M.A.E. suporta din bugetul propriu aprobat si cheltuielile de intretinere si de functionare a cladirilor in care functioneaza secretariatele unor institutii cu preocupari in domeniul relatiilor internationale, prevazute la pct. III din anexa nr. 2.
    Art. 21
    Patrimoniul care revenea Departamentului pentru Comert Exterior si Promovare Economica, inclusiv tehnica de calcul si birotica, va fi transmis fara plata la Secretariatul General al Guvernului, prin protocol incheiat in termen de 15 zile de la data intrarii in vigoare a prezentei hotarari.
    Art. 22
    Anexele nr. 1 si 2 fac parte integranta din prezenta hotarare.
    Art. 23
    Pe data intrarii in vigoare a prezentei hotarari se abroga Hotararea Guvernului nr. 21/2001 privind organizarea si functionarea Ministerului Afacerilor Externe, publicata in Monitorul Oficial al Romaniei, Partea I, nr. 15 din 10 ianuarie 2001, cu modificarile si completarile ulterioare.

                  PRIM-MINISTRU
                  ADRIAN NASTASE

                         Contrasemneaza:
                         Ministrul afacerilor externe,
                         Mircea Geoana

                         p. Ministrul muncii
                         si solidaritatii sociale,
                         Ioan Ciundrea,
                         secretar de stat

                         Ministrul finantelor publice,
                         Mihai Nicolae Tanasescu

    ANEXA 1*)

    *) Anexa este reprodusa in facsimil.

                                      MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE
                                      Numarul maxim de posturi in MAE: 1.703
                                      exclusiv demnitarii si posturile
                                      aferente cabinetelor acestora
                                ______________
                               |   MINISTRU   |
                               |______________|
                               |    Cabinet   |
                               |______________|
                ____________________   |   _____________________     __________
               |  CORP DE CONTROL   |  |  |   AMBASADOR-SEF AL  |   | DIRECTIA |
               | AL MINISTRULUI*1)  |--|--|PROTOCOLULUI NATIONAL|---| PROTOCOL |
               |____________________|  |  |          *2)        |   |__________|
                                       |  |_____________________|
                ____________________   |   _____________________
               |CORPUL CONSILIERILOR|  |  | OFICIUL PURTATORULUI|
               |  DIPLOMATICI*1)    |--|--|       DE CUVANT     |
               |____________________|  |  |_____________________|    __________
                                       |                            | DIRECTIA |
                                       |                            |ORGANIZARE|
                                       |                           _|  RESURSE |
                ____________________   |   _____________________  | |   UMANE  |
               |   DIRECTIA AUDIT   |  |  |  DIRECTIA GENERALA  | | |__________|
               |   PUBLIC INTERN    |--|--|    RESURSE UMANE    |-| | DIRECTIA |
               |____________________|  |  |_____________________| | |SELECTARE |
                                       |                          |_|    SI    |
                                       |                            |CONDUCERE |
                                       |                            |__________|
                                       |                             __________
                                       |                            |SERVICIUL |
                                       |                            | RELATII  |
                                       |                           _|    CU    |
                ____________________   |   _____________________  | |MASS-MEDIA|
               |DIRECTIA LEGISLATIE |  |  |  DIRECTIA INFORMARE | | |__________|
               |   SI CONTENCIOS    |--|--|  SI RELATII PUBLICE |-|  __________
               |____________________|  |  |_____________________| | |SERVICIUL |
                                       |                          | | RELATII  |
                                       |                          |_|    CU    |
                                       |                            | PUBLICUL |
                                       |                            |__________|
      _________________________________|__________________________________
     |          |                      |                       |          |
 ____|___   ____|___                   |                   ____|___   ____|____
|  MODUL | |  MODUL |                  |                  |  MODUL | |  MODUL  |
|    1   | |    2   |                  |                  |    3   | |    4    |
|________| |________|                  |                  |________| |_________|
                                       |                       ________________
                                       |                     _|DIRECTIA ANALIZA|
                                       |  ________________  | |  SI INFORMARE  |
                                       | |    DIRECTIA    | | |________________|
                                       |_|    GENERALA    |_|_|    DIRECTIA    |
                                       | |AFACERI POLITICE| | |  PLANIFICARE   |
                                       | |________________| | |    POLITICA    |
 ______________                        |                    | |________________|
|DIRECTIA DREPT|                       |                    |_|    DIRECTIA    |
|INTERNATIONAL |_                      |                      |   AVERTIZARE   |
|  SI TRATATE  | |                     |                      |  SITUATII DE   |
|______________| |  ________           |                      |     CRIZA      |
|   DIRECTIA   | | |DIRECTIA|          |                      |________________|
|   ACORDURI   |_|_|GENERALA|_    _____|_____
|  ECONOMICE   | | |AFACERI | |  |  SECRETAR |
|______________| | |JURIDICE| |__|  GENERAL  |
| SERVICIUL DE | | |________| |  |___________|
|    DREPT     |_|            |        |
|  COMUNITAR   |              |        |
|______________|   _________  |        |
                  |         | |        |
                  |DIRECTIA |_|   _____|_____
                  | RELATII |    |  SECRETAR |
                  |CONSULARE|    |  GENERAL  |
                  |_________|    |  ADJUNCT  |
                                 |___________|
                                       |
             __________________________|________________________________
    ________|_________        |          |         |         |          |
   |DIRECTIA GENERALA |       |          |         |         |          |
   |    MANAGEMENT    |       |          |         |         |          |
   |FINANCIAR LOGISTIC|       |          |         |         |          |
   |__________________|       |          |         |         |          |
       _____|_____            |          |         |         |          |
 _____|____   ____|____       |     _____|____     |     ____|_____     |
| DIRECTIA | |DIRECTIA |      |    | DIRECTIA |    |    |          |    |
|FINANTE SI| |ASIGURARE|      |    |PROTECTIA |    |    | DIRECTIA |    |
| DREPTURI | |LOGISTICA|      |    |MISIUNILOR|    |    |CANCELARIE|    |
|SALARIALE | |         |      |    |__________|    |    |__________|    |
|__________| |_________| _____|_____          _____|_____          _____|_____
                        |  DIRECTIA |        |  DIRECTIA |        |  DIRECTIA |
                        |  CURIERI  |        |INFORMATICA|        |COMUNICATII|
                        |DIPLOMATICI|        |           |        | SPECIALE  |
                        |___________|        |___________|        |___________|

                             _________
                            | MODUL 1 |
                            |_________|
                       __________|__________
                      |   SECRETAR DE STAT  |
                      |_____________________|
                      |       Cabinet       |
                      |_____________________|
             ____________________|_____________________________
     _______|__________________________    ____________________|____________
    |    DIRECTIA GENERALA EUROPA SI   |  | DIRECTIA GENERALA ASIA, AFRICA, |
    |          AMERICA DE NORD         |  |     AMERICA DE SUD SI ORIENT    |
    |__________________________________|  |_________________________________|
        _____________|_____________                 _______|_______
      _|__   _|__   _|__   _|__   _|__            _|__    _|__    _|__
     |    | |    | |    | |    | |    |          |    |  |    |  |    |
     | M1 | | M2 | | M3 | | M4 | | M5 |          | M6 |  | M7 |  | M8 |
     |____| |____| |____| |____| |____|          |____|  |____|  |____|

    Semnificatia modulelor este urmatoarea:
    M1 - DIRECTIA EUROPA DE VEST
    M2 - DIRECTIA AMERICA DE NORD
    M3 - DIRECTIA EUROPA CENTRALA SI DE SUD-EST
    M4 - DIRECTIA MOLDOVA
    M5 - DIRECTIA RASARITEANA
    M6 - DIRECTIA ASIA PACIFIC
    M7 - DIRECTIA AMERICA LATINA
    M8 - DIRECTIA ORIENTUL APROPIAT SI AFRICA

                                _________
                               | MODUL 2 |
                               |_________|
                          __________|__________
                         |   SECRETAR DE STAT  |
                         |_____________________|
                         |       Cabinet       |
                         |_____________________|
                                    |
    _____________________________   |
   |    AUTORITATEA NATIONALA    |  |
   |         DE SECURITATE       |--|
   |_____________________________|  |
   |SERVICIUL PENTRU MANAGEMENTUL|  |
   |  INFORMATIILOR CLASIFICATE  |--|
   |_____________________________|  |
                                    |
           _________________________|_______________________________
 _________|_________    _________|______________   |   _____________|__________
| DIRECTIA GENERALA |  | DIRECTIA GENERALA NATO |  |  | DIRECTIA GENERALA OSCE |
| UNIUNEA EUROPEANA |  |    SI NEPROLIFERARE    |  |  |  SI DREPTURILE OMULUI  |
|___________________|  |________________________|  |  |________________________|
       ___|___                   ___|___           |            ___|___
     _|__    _|__              _|__    _|__   _____|_______   _|__    _|__
    |    |  |    |            |    |  |    | |DIRECTIA ONU | |    |  |    |
    | M1 |  | M2 |            | M3 |  | M4 | |SI INSTITUTII| | M5 |  | M6 |
    |    |  |    |            |    |  |    | | SPECIALIZATE| |    |  |    |
    |____|  |____|            |____|  |____| |_____________| |____|  |____|

    Semnificatia modulelor este urmatoarea:
    M1 - DIRECTIA UNIUNEA EUROPEANA
    M2 - DIRECTIA COOPERARE POLITICA REGIONALA*3)
    M3 - DIRECTIA NATO
    M4 - DIRECTIA NEPROLIFERARE SI CONTROLUL ARMAMENTELOR
    M5 - DIRECTIA OSCE
    M6 - DIRECTIA CONSILIUL EUROPEI SI DREPTURILE OMULUI

                             _________
                            | MODUL 3 |
                            |_________|
                       __________|__________
                      |   SECRETAR DE STAT  |
                      |_____________________|
                      |       Cabinet       |
                      |_____________________|
                                 |
                                 |   __________________________
                                 |__| SERVICIUL PENTRU RELATIA |
                                 |  |      CU PARLAMENT      |
                                 |  |__________________________|
                                 |
                      ___________|__________________________
                     |                                      |
       ______________|_______________       ________________|_______________
      | DIRECTIA GENERALA IMAGINE SI |     | DIRECTIA GENERALA CULTURALA SI |
      |      DIPLOMATIE PUBLICA      |     |       COMUNITATI ROMANESTI     |
      |______________________________|     |________________________________|
                     |                                      |
            _________|_________                     ________|_________
 __________|________   ________|_______    ________|_______   ________|________
|DIRECTIA DIPLOMATIE| |DIRECTIA ARHIVE |  |DIRECTIA RELATII| |DIRECTIA ROMANII |
|       PUBLICA     | |  DIPLOMATICE   |  |   CULTURALE    | | DE PRETUTINDENI |
|___________________| |________________|  |________________| |_________________|

                                    _________
                                   | MODUL 4 |
                                   |_________|
                                        |
                                ________|_________
                               | SECRETAR DE STAT |
                               |__________________|
                               |     Cabinet      |
                               |__________________|
                                        |
                       _________________|________________
                      |        DIRECTIA GENERALA         |
                      | AFACERI ECONOMICE INTERNATIONALE |
                      |__________________________________|
                                        |
              __________________________|________________________
             |                          |                        |
    _________|___________   ____________|___________   __________|_________
   | DIRECTIA RELATII CU | |  DIRECTIA CONJUNCTURI  | | DIRECTIA COOPERARI |
   |ORGANIZATII ECONOMICE| |ECONOMICE INTERNATIONALE| |ECONOMICE REGIONALE |
   |    INTERNATIONALE   | |                        | |                    |
   |_____________________| |________________________| |____________________|

------------
    *1) SE ORGANIZEAZA LA NIVEL DE DIRECTIE
    *2) CU RANG DE DIRECTOR GENERAL
    *3) INCLUDE SI EMISARUL REGIONAL PE LANGA COORDONATORUL PACTULUI DE STABILITATE PENTRU EUROPA DE SUD EST, CU RANG DE DIRECTOR GENERAL, PRECUM SI PERSONALUL BIROULUI ACESTUIA, DESEMNAT DE MINISTERUL AFACERILOR EXTERNE, PE DURATA MANDATULUI

    ANEXA 2

    Institutii a caror finantare este asigurata si prin bugetul Ministerului Afacerilor Externe

    I. Institutii finantate de la bugetul de stat prin Ministerul Afacerilor Externe si din alte surse:
    1. Agentia Nationala de Control al Exporturilor Strategice si al Interzicerii Armelor Chimice - A.N.C.E.S.I.A.C. (45 de posturi)
    2. Comisia Fulbright (5 posturi in conducere)
    II. Institutii finantate din venituri extrabugetare si din alocatii de la bugetul de stat prin Ministerul Afacerilor Externe:
    1. Institutul Roman de Studii Internationale "Nicolae Titulescu" (30 de posturi)
    2. Academia Diplomatica (30 de posturi)
    3. Fundatia Culturala Romana (111 posturi)
    III. Secretariate ale institutiilor finantate din fondurile Ministerului Afacerilor Externe, in cadrul numarului total de posturi aprobat acestuia:
    1. Asociatia Internationala de Studii Sud-Est Europene
    2. Casa Americii Latine.

    NOTA:
    Numarul de posturi pentru institutiile prevazute la pct. I/1 si II se adauga la numarul total de posturi prevazut la art. 7 alin. (3) din hotarare.



SmartCity5

COMENTARII la Hotărârea 648/2002

Momentan nu exista niciun comentariu la Hotărârea 648 din 2002
Comentarii la alte acte
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
ANONIM a comentat Decretul 226 2006
    Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Nabídka půjčky!!! Potřebujete půjčku s nízkou úrokovou sazbou 2%? Byla vám banka odepřena půjčka, protože nemáte žádné zajištění nebo špatný úvěr? Potřebujete půjčku k zahájení vašeho osobního podnikání? Jste unaveni z bankovního stresu? Pokud potřebujete další finanční prostředky na dlouhodobé a krátkodobé půjčky od 5 000 Kč do 80 000 000 Kč, pak jste na správném místě kontaktujte nás na e-mailu: Radeknovotny777@gmail.com
Alte acte pe aceeaşi temă cu Hotărârea 648/2002
Coduri postale Prefixe si Coduri postale din Romania Magazin si service calculatoare Sibiu